-
PS.
Jeg kan jo si at det gavekortet, det var sponsing av reise-bloggen.
For det kosta vel nesten 100 pund å dra til London og Brighton, her på fredag.
Så nå trenger jeg noen dager å slappe av, for den reisen var ganske stressende.
Så jeg er litt glad noen ganger, for at jeg ikke bor i London.
Men det er kanskje enklere når man blir litt mer vant til det.
Men men.
Så jeg får si at den som sendte det gavekortet, sponser reisebloggen da.
Det går det vel ann å si.
Så tusen takk for den sponsingen, vil jeg si da.
(Og kanskje noen av de andre som leser på bloggen).
Så får jeg se om jeg får reist litt mer, i romjula, eller noe, hvis jeg får henta meg inn etter London og Brighton-turen, for det var litt kaldt og slitsomt.
Vi får se.
Men reiseblogg er artig, så tusen takk for gavekort/sponsing av johncons-blogg!
Og God Jul til alle leserne.
Mvh.
Erik Ribsskog
-
PS.
Kanskje noen har tulla med det, og at det ikke er hundre pund, men et kort dem har brukt opp, og sendt til meg for å tulle med meg?
Vi får se, jeg får teste det på Tesco.
Vi får se.
Mvh.
Erik Ribsskog
PS 2.
Kanskje jeg kan lage en bloggpost av at jeg kjøper mye greier på Tesco for det gavekortet.
Hvis det virker da.
Vi får se.
Hva skal jeg kjøpe da tro.
Vi får se.
-
http://www.dagbladet.no/2009/12/21/nyheter/utenriks/sri_lanka/tamiltigrene/tamiler/9618049/
PS.
Så jeg tolker denne symbolikken sånn, at Tamil-tigerne nok var med på noe verdensomspennende imperalisme-greier, fra det fjerne Østen, som har noe med Jing og Jang å gjøre, det vil vel da si Taoisme, (som betyr to-isme, altså natt og dag, ondt og godt, og lyst hår/mørkt hår osv.).
Så at Taoistene har en krig mot vesten?
Det virker som om de har Victoria-station området i London og, kom jeg på nå, at jeg så, her om dagen.
Jeg skal se om jeg finner det bildet, fra doen der, hvor jeg husker at jeg så det solstråle-symbolet.
Vi får se.
Mvh.
Erik Ribsskog
PS.
Det gikk forresten en eldre, østelig vaskedame, inn på doen, på Victoria-senteret, da jeg stod der og urinerte, etter å ha tatt bussen med National Express, fra Liverpool til London, så det var vel kanskje litt spesielt.
Men men.
Så det er mulig at det er hånda hennes, som man kan se på bildet.
Det er vel ikke umulig.
Her er mer om dette:
-
PS.
Takk igjen til de som stemte, og se opp for nye avstemninger på johncons-blogg!
Mvh.
Erik Ribsskog









