johncons






  • Google Mail – Tull med e-post/Fwd: Levering forsinket: Re: Forespørsel om kopi av referat fra time med skolepsykolog/Fwd: Adresse







    Google Mail



    Erik Ribsskog

    <eribsskog@gmail.com>




    Tull med e-post/Fwd: Levering forsinket: Re: Forespørsel om kopi av referat fra time med skolepsykolog/Fwd: Adresse





    Annika Horten

    <Annika.Horten@d-ikt.no>





    Thu, Nov 5, 2009 at 8:02 AM





    To:

    Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>




    Hei

    All e-post ble formidlet til mottakerne når driftsavbruddet var

    over.

    Jeg har dessverre ikke noe svar på spørsmålene dine.

    Lykke til.


    Med vennlig hilsen

    Annika Horten

    d-ikt.no

    Fra: Erik Ribsskog

    [mailto:eribsskog@gmail.com]

    Sendt: 4. november 2009 16:43

    Til: Annika Horten

    Emne: Re: Tull med e-post/Fwd: Levering forsinket: Re: Forespørsel om

    kopi av referat fra time med skolepsykolog/Fwd: Adresse


    Hei,

    takk for hjelp!

    Jeg lurte på om jeg kunne stole på Christell skjønner du, eller om hu jugde,

    det var derfor jeg prøvde å finne ut om det med Borgen.

    Han slutta jo som rektor, kanskje det var fordi han gikk for

    mye inn i jentegarderoben?

    Samme det.

    Men, jeg har lest at familien til Christell er i noe

    Malteserordenen/Johanitterordenen.

    Du gikk jo i klasse til Nina Monsen og Christell, virka Nina Monsen som noe

    jente som ville ta selvmord for deg, hvis det er greit at jeg spørr?

    Husker du at jeg bodde aleine forresten, i Leirfaret og Hellinga, for jeg

    driver å starter en sak mot min far, for omsorgssvikt, og lennsmannen i

    Svelvik, sier at det er umulig å finne ut om dette nå.

    Mvh.

    Erik Ribsskog

    PS.

    Her er er link til det om at familien til Christell

    (Humblen) er i Maltserordenen/johanitterordenen:

    PS 2.

    Må jeg sende den e-posten på nytt til Svelvik kommune, eller?

    2009/11/4 Annika Horten <Annika.Horten@d-ikt.no>

    Hei

    Det var problemer med e-post serveren i

    går ettermiddag og derfor kom ikke e-post frem til Svelvik kommune.

    Jeg er litt lei meg for at jeg svarte på

    spørsmålene dine ufullstendig. Leif Borgen kom inn i dusjen en gang og det var

    ikke for å spionere på oss, han trodde vi var ferdige i dusjen og ble nok mer

    fortvilet enn det vi eleven ble for hendelsen.

    Hadde jeg visst at du kom til å bruke

    dette i blogger og i kontakt med andre personer så skulle jeg forklart det mer

    detaljert i stedet for å bare bekrefte hendelsen. Måten dette ble fremstilt på

    er helt feil og henvise til politi og anmeldelse er jo bare tull. Denne

    hendelsen ble beklaget av Leif Borgen i det den skjedde og var så absolutt ikke

    gjort med hensikt. Vi hadde han i gym i flere år og lignende hendelser skjedde

    ikke.

    Håper det går bra med deg og at du har

    funnet ut av alt du lurte på.

    Med vennlig hilsen

    Annika Horten

    Fra: Erik

    Ribsskog [mailto:eribsskog@gmail.com]

    Sendt: 3. november 2009 17:39

    Til: Annika Horten

    Emne: Tull med e-post/Fwd: Levering forsinket: Re: Forespørsel om kopi

    av referat fra time med skolepsykolog/Fwd: Adresse

    Hei,

    hva

    er det du driver å tuller med nå da Annika?

    Hvorfor

    sender du ikke e-posten til Svelvik kommune?

    Mvh.

    Erik Ribsskog

    PS.

    Har

    rektor Borgen vært og spionert noe mer på deg siden sist?

    (Bare

    fleiper).

    ———-

    Forwarded message ———-

    From: <postmaster@drammen.kommune.no>

    Date: 2009/11/3

    Subject: Levering forsinket: Re: Forespørsel om kopi av referat fra time med

    skolepsykolog/Fwd: Adresse

    To: eribsskog@gmail.com

    Leveringen er forsinket til disse mottakerne

    eller distribusjonslistene:

    Berit

    Wetterstad

    Emne: Re: Forespørsel om kopi av

    referat fra time med skolepsykolog/Fwd: Adresse

    Denne meldingen er ennå ikke

    levert. Microsoft Exchange vil fortsatt prøve å levere meldingen på dine vegne.

    Meldingen vil bli forsøkt levert

    frem til 05.11.2009 16:57:07 (GMT+01:00) Brussel, København, Madrid, Paris.

    Microsoft Exchange vil ikke varsle deg hvis meldingen ikke kan leveres til den

    tiden.


    Sendt av Microsoft Exchange Server 2007

    Final-Recipient: rfc822;Berit.Wetterstad@svelvik.kommune.no

    Action: delayed

    Status: 4.4.7

    Diagnostic-Code: smtp;400 4.4.7 Message delayed

    Will-Retry-Until: Thu, 5 Nov 2009 16:57:07 +0100

    X-Display-Name: Berit Wetterstad






    PS.

    Fortsettelse fra overskriften:

    Så hun Annika må ha visst at jeg bodde alene.

    Det var da vi vel alle tre, var i begynnelsen av tenårene.

    Og Christell skulle ha meg til å se på tenna til Annika, for å si om de var firkanta eller ikke, altså tannradene.

    De var kanskje litt firkanta, men jeg fikk meg ikke helt til å klage på de tenna hennes, for både Annika og Christell var begge veldig pene jenter, så det var liksom ikke sånn at det var så mye man fant å klage på, selv om kanskje tenna var litt firkanta, så var det vel ikke det så farlig, for hun så ikke stygg ut av den grunnen liksom, mener jeg å huske.

    Så jeg svarte ingenting.

    Men hvorfor Christell tok med Annika, for at jeg skulle se over tennene hennes, som om hun var en hest, eller noe, nei det vet jeg ikke.

    Men det vet dem kanskje selv.

    Kanskje Annika hadde komplekser for tenna sine.

    Hvem vet.

    Noe var det nok.

    Så sånn var nok det.

    Det er nok mulig.

    Mvh.

    Erik Ribsskog







  • Google Mail – System Developer







    Google Mail



    Erik Ribsskog

    <eribsskog@gmail.com>




    System Developer





    Erik Ribsskog

    <eribsskog@gmail.com>





    Thu, Nov 5, 2009 at 6:24 AM





    To:

    jon@rpsys.co.uk



    Hi,

    I'm an excellent programmer, (and also System Developer), in Java, Pascal, Basic, Pearl, Machine-code, HTML, Javascript, etc., (even if I maybe need some time to get back to my best level of programming, since I haven't been working with Computing for a while).

    I have good customer-service skills and organisations skills, from working ten years as a manager in the retail-business.
    I think your company looked like a very dedicated company, (more so than most other companies I have applied to work for), so I thought it would be challenging to work with you, and that I would be able to achieve something, if I worked for a dedicated company, like I think your company seem like. (I'm sorry I don't write a letter about this, like I read you wanted, but only an e-mail. I hope that's alright!).

    I have a two-year degree, in Computing, from Oslo University College, and I've also studied Computing and Business, at the NHI university college in Oslo, and Computing, on the University of Sunderland.

    I've also been working with System Development, on a project, in the 90's.
    I hope to hear back from you about this vacancy, and I attach the application-form, and my CV!
    Yours sincerely,
    Erik Ribsskog





    5 attachments

    img110.jpg
    1306K
    img111.jpg
    901K
    img112.jpg
    1138K
    img113.jpg
    1400K
    CV – Erik Ribsskog.rtf
    10K




    PS.

    Her er søknadsskjemaet:

    img110

    img111

    img112

    img113







  • Google Mail – Til Morten Egtvedt







    Google Mail



    Erik Ribsskog

    <eribsskog@gmail.com>




    Til Morten Egtvedt





    Erik Ribsskog

    <eribsskog@gmail.com>





    Thu, Nov 5, 2009 at 2:09 AM





    To:

    kundeservice@canis.no



    Hei,

    jeg har lest det du har skrevet på Canis.no, om negativ forsterkning/aversiv kontroll.
    Jeg har jobbet på et arbeidssted, i England, Bertelsmann Arvatos Microsoft Scandinavian Product Activation, hvor de brukte negativ forsterkning for å kontrollere den minste ting, som medarbeiderne gjorde, (som om vi var roboter).

    Jeg har merket at jeg har vært stressa og har hatt vanskeligheter med å ta telefoner etter dette, (for det har gjort meg sliten/uvel, etter å ha tatt alle Microsoft-samtalene, over hundre hver dag, vanligvis, på et helt fastlagt mønsker da).

    Jeg lurte på om hva du synes om bruken av negativ forsterkning, på mennesker, i en jobbsammenheng, (for jeg har prøvd å ta opp dette, i rettsystemet, i flere år, men møter en vegg, som jeg mistenker at politiet står bak, med avlytting osv., eller hva det kan være, så jeg kommer ingen vei med rettsaken).

    Jeg har publisert om dette på nettet også, og jeg skal se om jeg klarer å finne en link.
    Håper på svar!
    Mvh.
    Erik Ribsskog

    PS.
    Her er linken til dokumenter jeg har publisert om denne arbeidssaken:












  • Google Mail – OBS Triaden og LO-møte, i 1991







    Google Mail



    Erik Ribsskog

    <eribsskog@gmail.com>




    OBS Triaden og LO-møte, i 1991





    Erik Ribsskog

    <eribsskog@gmail.com>





    Thu, Nov 5, 2009 at 12:19 AM





    To:

    "Knut A.G. Hauge" <kagh@kagh.no>



    Hei,

    stemmer det.
    Jeg driver å lager tegneserier fra livet mitt nå, men jeg er ikke så flink til å tegne dessverre, du kan jo se hva du synes, hvis du gidder?

    En gang jeg var i England, sommeren 1989, så traff jeg ei trønder-dame, som jeg måtte anmelde for voldtekt nå faktisk, som jeg kjente da jeg bodde på Abildsø, før jeg flytte til Furuset, (hos halvbroren min og dem), der jeg bodde da jeg jobba på OBS Triaden.

    Hun trønder-dama flytta til Oslo, seinere, og da traff jeg henne tilfeldig, og hun sa at hun leste Pondus noen ganger, men Rocky likte hun ikke, men hun likte Mille.
    Og da sa at jeg kjente deg, så spurte jeg om hun ville at jeg skulle hilse deg fra en fan, men da sa hun nei.

    Skjønn det den som kan.
    Så du har en fan fra Trøndelag som heter Siri Rognli Olsen, hvis du ikke visste det.
    Jeg trodde du og Lene jobba like lenge på OBS Triaden?

    Jeg mener du var med på LO-møtet, og at det var du og Lene som arrangerte det, dere var jo som et ektepar, sånn som jeg husker det, så jeg synes det er rart at du ikke husker Rælingen, hvor kona di bodde.

    Men men.
    Ja, jeg var med på slalomtur, du skulle ha med meg og stå ned bakken i Storefjell, var det vel, to ganger, men jeg syntes det holdt med en gang, for jeg hadde ikke lært å bremse osv., så jeg tryna en del ganger, og sleit med å stoppe i målområdet osv.

    Men men.
    Har du hørt noe fra de andre som jobba på OBS da?
    Var du på CC Storkjøp og handla og, når dere bodde i Drammen?
    Var dere hos faren min og Haldis og kjøpte vannseng, (sorry hvis det er frekt å spørre om, men det var ikke min ide at de skulle selge vannsenger).

    Mvh.

    Erik Ribsskog

    PS.
    Her er tegneserie fra Rimi Kaldbakken:

    Jeg har mange andre tegneserier og, som jeg har lagd i paint da, (men jeg kan ikke tegne dessverre) 🙂
    Du kan jo se på det hvis du har tid:

    PS 2.
    Her er til min arbeidssak mot Bertelsmann/Microsoft, (og at de behandler medarbeiderne sine som hunder):

    2009/11/4 Knut A.G. Hauge <kagh@kagh.no>


    Hei der

    Jøss, jøss og jøss. Sist vi maila jobba du på Kaldbakken, og det var det jeg har tenkt om deg etterpå. Der ser du. Har ikke vært så mye på Kaldbakken siden jeg flytta fra Grorud, men har fortsatt et nært forhold til Groruddalen. Ja, jeg lever på grensen for tiden, er i Norge hver dag og Sverige fra hver ettermiddag.

    Jeg må innrømme at det er mye jeg har glemt i løpet av livet, og en del av det du spør etter husker jeg ikke. Møtene som Lene arrangerte var jeg enten ikke med på, eller så var det etter at jeg slutta på Obs eller etter at vi flytta fra hverandre. Hun traff sin mann omtrent på den tiden også. Men jeg har sendt henne spørsmålene og spurt om hun husker det. Utover det aaaner jeg dessverre ikke, jeg ble aldri med i fagorganisasjonen da og var heller aldri på noen møter. Ble først med i slikt mange år senere.


    Og hva var det du sa, da du ringte å vekte meg, da vi skulle på slalomtur, til Storefjell, som du og Lene organiserte, at du skulle drepe meg hvis jeg ikke stod opp, var det seriøst eller?

    Sa jeg virkelig det? Oj, da må jeg i ettertid beklage på det sterkeste. Det høres ut som noe av det mer teite jeg må ha sagt på den tiden. Men var ikke du med på turen a?

    Jeg husker ikke så godt Rælingen, men jeg husker veldig godt at du hadde jobba på CC. For den butikken hadde jeg et forhold til da jeg bodde i Drammen.

    Knut

    ———————————-


    Knut A.G. Hauge

    kagh@kagh.no

    www.kagh.no

    ———————————-












  • Google Mail – Problemer med å sende anmeldelser fra Storbritannia







    Google Mail



    Erik Ribsskog

    <eribsskog@gmail.com>




    Problemer med å sende anmeldelser fra Storbritannia





    Baard Berge

    <baard.berge@politiet.no>





    Wed, Nov 4, 2009 at 2:02 PM





    To:

    Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>




    Hei

    Jeg

    gir denne mailen videre til jour-havende etterforsker.

    Mvh

    Baard

    Berge

    Konsulent

    Sentrum politistasjon

    —–Opprinnelig melding—–
    Fra: Erik Ribsskog

    [mailto:eribsskog@gmail.com]
    Sendt: 2.november2009

    04:30
    Til: Baard Berge
    Emne: Problemer med å sende

    anmeldelser fra Storbritannia

    Hei,

    jeg viser til korrespondanse tidligere iår, i forbindelse med anmeldelser

    sendt politiet i Oslo.

    Jeg har problemer med at jeg ikke får svar, fra politiet i Oslo, når jeg

    sender anmeldelser, angående forskjellig ting som har foregått de siste

    årene.

    Jeg har kanskje prøvd å ta opp litt for mye på en gang, for jeg har hørt,

    da jeg jobbet som leder på Rimi Bjørndal, i 2003, at jeg var forfulgt av noe

    'mafian', så jeg har vært litt stressa, siden politiet ikke vil forklare meg

    hvem den her 'mafian' er, men bare avviser og ignorerer meg.

    Jeg er egentlig fra Berger i Vestfold, (men har bodd i 15 år i Oslo),

    så jeg vet ikke helt hva Oslo-folk mener når de sier 'mafian'?

    Så jeg har blitt litt stressa av det her 'mafian'-greiene, så jeg flytta

    til England, for å studere, i 2004.

    Så prøver jeg å finne ut hva som har foregått, og da blir jeg tullet med,

    hvis jeg skriver på internett, f.eks. da blir jeg trakassert, som det

    heter.

    Og jeg har også blitt tullet med av HiO og Lånekassa og Rimi, med

    flere, i Oslo, som jeg har skrevet til deg om før.

    Problemet er at det blir tungvint, for meg, å ta fly til Oslo, for å

    levere anmeldelser.

    Drammenspolitiet sa at det holdt å skrive en påtalebegjæring, ('Jeg

    ønsker gjerningsmannen tiltalt og straffet'), så kunne man sende en anmeldelse

    pr. e-post.

    Men Oslopolitiet de svarer ikke engang, på mange av e-postene mine,

    og de har ikke begynt å etterforske, i det hele tatt.

    Så jeg prøver å løse denne floken.

    For det kan da ikke være slik, at jeg, (som er arbeidsledig for

    øyeblikket, og bor i England, og ikke har mye penger), skal være nødt til å ta

    fly til Oslo, for hver anmeldelse jeg ønsker å levere til Politiet i Oslo, når

    jeg også har overhørt at jeg er forfulgt av noe 'mafian', i Oslo/Norge?

    På forhånd takk for svar!

    Mvh.

    Erik Ribsskog






'Bokhylla' 70-tallet 80-tallet 90-tallet Anmeldelse Arne Mogan Olsen Berger Bergeråsen Brev Christell Humblen Dagbladet.no Datatilsynet Drammen E-post Facebook Google Haldis Humblen Hm Identitetstyveri Ingeborg Ribsskog irc Jobbsøking i England Johannes Ribsskog johncons-blogg Karen Ribsskog Klage Larvik Liverpool Magne Winnem Mobilbilder Musikk Nettmobbing Online trakassering Oppdatering Oslo Pia Ribsskog Politiet Rimi Slektsforskning StatCounter Svelvik Twitter Wikipedia YouTube Ågot Mogan Olsen