johncons






  • Google Mail – Anmeldelse av faren min Arne Mogan Olsen, for trusler







    Google Mail



    Erik Ribsskog

    <eribsskog@gmail.com>




    Anmeldelse av faren min Arne Mogan Olsen, for trusler





    Erik Ribsskog

    <eribsskog@gmail.com>





    Sat, Jun 27, 2009 at 2:06 AM





    To:

    post.oslo@politiet.no



    Hei,

    jeg har tidligere sendt anmeldelse på faren min, for omsorgssvikt, siden han lot meg bo alene,
    på Berger i Vestfold, fra jeg var ni år, ettersom at han selv flytta til en dame ved navn Haldis

    Humblen, som bodde et par hundre meter unna, i en annen vei, på et byggefelt, Bergeråsen.
    Og jeg har også sendt en anmeldelse på faren min, for telefonsjikane, siden han ringte natt og

    dag, til mobilen min, tidligere iår.
    Enda jeg sa klart fra, at jeg ikke ville ha noe mer med han å gjøre.
    Nå, så bor jeg jo i England, så nå har jeg hatt tid til å tenke litt tilbake på oppveksten min, som

    var rimelig stressende, så jeg har liksom bare kuttet ut oppveksten, og bare tenkt fremover,
    tidligere, etter at jeg flyttet til Oslo, som 19-åring, i 1989.
    Men nå, så kom jeg på noe, som skjedde på en julaften, i 1987 kanskje.

    1986 eller 87 vel.
    Noe sånt.
    Og det var at faren min sa, til meg, og søstra mi, Pia Ribsskog, og stedatteren sin, Christell
    Humblen, at han visste ting om alle oss tre.

    Vi likte ikke faren våres så bra, så vi unngikk han litt, på julaften.
    Og da trua han oss, og ropte nesten, noe lignende, at er det sånn det skal være, jeg vet ting
    om alle dere tre.

    Og Pia og Christell, de ble med en gang nesten livredde, og begynte å virre litt rundt, som
    høns nesten, og mista helt roen da, så det var umulig å prate med de om det her, som
    faren min sa.

    Så det var tydelig, at søstra mi og Christell ble redde, ihvertfall.
    Nå, i 2003, så overhørte jeg, at jeg var forfulgt av noe 'mafian', da jeg jobba på Rimi Bjørndal,
    i Oslo.

    Nå lurer jeg på om faren min er noe sånn her 'mafian'?
    Kan det være dette som skjedde denne julaftenen, på 80-tallet, som ligger bak dette, at jeg
    er forfulgt av mafian?

    Hva vet jeg.

    Men nå vil jeg at dere skal etterforske litt her.
    De to første anmeldelsene, på faren min, de sendte jeg til politiet i Drammen.
    Men de henla vel, den anmeldelsen om telefonsjikane, enda jeg sendte bilder av mobilen,

    hvor man så at faren min hadde ringt.
    Og den anmeldelsen om omsorgssvikt, den sendte de til lensmannen i Svelvik, som ikke
    hadde tid til å etterforske denne saken.
    Så jeg sendte en klage til Spesialenheten da, for Svelvik er jo kjent for å være Norges roligste

    by, så han har vel ikke så mye annet å gjøre der, han lensmannen i Svelvik, så det burde han
    hatt tid til, synes jeg.
    Det ville jo bare vært å ta noen telefoner.
    Men da sender jeg anmeldelsen på faren min, for trusler.

    Den sender jeg til Oslo da, siden jeg bodde i 15 år i Oslo, før jeg flytta til England og Sunderland,
    i 2004.
    Så da håper jeg dette er iorden, og jeg ønsker faren min tiltalt og straffet.

    Med vennlig hilsen
    Erik Ribsskog






  • Jeg vil advare for faren min, Arne Mogan Olsen.

    Og det er to ting jeg kommer på nå.

    Da jeg jobba på Arvato, i 2005, så ringte søstra mi meg, om noe arv, fra min fars onkel, i Holmsbu.

    Og da måtte jeg ringe faren min, stod det på noen papirer jeg fikk.

    Og da jeg ringte, så syntes jeg det hørtes sånn ut på faren min, da han spurte hvorfor jeg hadde flytta til England, at om det var for å komme unna han/Haldis-familien.

    Det hørtes ut som for meg, at han lurte på det.

    Det var noe med tonefallet.

    Mer da.

    Jo, en julaften på 80-tallet.

    Da trua faren min, i fylla, meg og søstra mi og Christell.

    Om at han visste ting om alle oss tre.

    Han pleier ikke å være truende.

    Men det kan være at vi der fikk se hvordan faren min egentlig er.

    At han later som at han er en sånn jovial, rolig type.

    Men egentlig så kan han også være en truende type.

    Så jeg vil advare for han faren min, om han er i noe ‘mafian’, eller noe.

    Jeg fikk også penn og lighter-sett, fra han og Haldis, til jul, i 2003, var det vel.

    Så kunne ha vært noe mafian-greier, for i filmer og sånn, så ser man det, at de sender en kulepenn, til de som skal dø, for da har de skrevet navnet til vedkommende på en lapp da.

    Rimi-Hagen sendte meg også en kulepenn, i 2001, var det vel, så jeg lurer også litt på han.

    For brevet jeg fikk, etter å ha vunnet en drifts-konkurranse, i Rimi, det var slitt hull i bretten, sånn at det så ut som en vagina, omtrent, for å si det sånn, gjennom konvolutten.

    Det var litt rart, syntes jeg, for det var det eneste brevet jeg fikk fra Rimi-Hagen, etter å ha jobbet 12 år i Rimi.

    Og mange har nok jobbet opp til 20 år i Rimi, uten å motta noe brev fra Rimi-Hagen, vil jeg tro.

    Så det var litt rart, at det eneste brevet, som jeg noen gang så fra han, det var det slitt hull i, gjennom konvolutten, på den måten.

    Så her har vi nok mafian i det norske samfunnet.

    Og hva gjør politiet?

    Ingenting, selv om jeg sender e-poster om alt mulig til de.

    Så her har vi ‘mafian’ og likegyldigheten og inkompetansen i det norske samfunnet.

    Så sånn er det.

    Med vennlig hilsen

    Erik Ribsskog

  • Her om dagen, så sendte jeg en klage på RBS, (Royal Bank of Scotland), til the Financial Ombudsman, her i Storbritannia:

    https://johncons-blogg.net/2009/06/na-har-jeg-endelig-fatt-sendt-den.html

    Og idag, så mottok jeg et sånt ‘goddag mann økseskaft’-aktig brev, fra the Financial Ombudsman:

    img277

    Her skriver vedkommende, at han takker for min nylige henvendelse.

    Men den var jo ikke til han.

    Og han sender med et nytt klageskjema.

    Men jeg sendte jo et ferdig utfylt klageskjema, til hans kollega.

    Som man kan se i linken ovenfor.

    Så nå må jeg kontakte han ‘goddag mann økseskaft’-karen og høre hva som foregår.

    Vi får se.

    Jeg skal skrive den e-posten nå med en gang, og poste den i et PS, til denne bloggposten.

    Så sånn er det.

    Med vennlig hilsen

    Erik Ribsskog

    PS.

    Her er den e-posten jeg sendte nå:







    Google Mail – Your letter, which have your ref: 7568397/ST/CCCH, that I recieved today







    Google Mail



    Erik Ribsskog

    <eribsskog@gmail.com>




    Your letter, which have your ref: 7568397/ST/CCCH, that I recieved today





    Erik Ribsskog

    <eribsskog@gmail.com>





    Fri, Jun 26, 2009 at 7:25 PM





    To:

    stephen.taylor@financial-ombudsman.org.uk



    Hi,

    I can't see that I have contacted you at all.
    Could you please tell me which enquiry it was that initiated your letter, since this isn't explained
    in your letter, and not eighter in the enclosure, the complaintf-form.

    Thanks in advance for your help.
    Sincerely,
    Erik Ribsskog






  • fin på håret

    http://www.google.no/search?hl=no&q=Nå%20var%20du%20fin%20på%20håret,%20Ribsskog&btnG=Google-søk&meta=&aq=f&oq=

    PS.

    Nei, jeg prøvde egentlig å si fra, om at jeg ikke ville ha sånn voks i håret.

    For jeg er ikke så spesielt glad i å ha sånn klinete voks i håret.

    Da jeg bodde i Oslo, så pleide jeg å bruke sånn pearl-styler, het det vel.

    Men jeg gidder ikke å bruke sånn nå lenger, for i Oslo, så var liksom alle så kule, og håret så også mørkere ut.

    Og da så jeg kanskje litt tøffere ut, hvis jeg brukte sånn pearl-styler, i håret.

    For jeg syntes det var sånn i Oslo, at hvis man hadde blondt hår, så var man spesielt utsatt for trakassering fra narkomane og tiggere og alkoholikere osv.

    Hvis man så at du var en norsk kar, fra bygda, nærmest.

    For i Oslo, så bor det vel ikke så mange tradisjonelle norske, men vel mye innflyttere, fra andre land i Europa kanskje.

    Noe sånt.

    Men her i Liverpool, så er det ikke så mye narkomane og tiggere og sånn.

    Ihvertfall så er de ikke så aggressive, som de i Oslo.

    For jeg fikk litt sjokk, da jeg flytta til Oslo, etter å ha gått et år på skole i Drammen.

    Overgangen fra Drammen til Oslo, var ganske stor.

    Folk trakasserte deg åpenlyst, på gata i Oslo.

    Ihvertfall ble jeg det, som ny i Oslo.

    Hvis du ikke så sånn og sånn ut da.

    Men men.

    Men idag skal jeg trene, så nå må jeg vaske ut den voksen igjen.

    For jeg kan jo ikke ha det i håret i svømmebassenget og sånt, vil jeg si.

    Så det var litt dumt, av hu frisørdama.

    Albanny, tror jeg den frisørsalongen heter, i Dale St.

    Det er et par, som klipper der, tror jeg, i 50-åra kanskje.

    Men de er veldig flinke til å klippe, begge to.

    Men jeg synes det var litt rart, at hu dama tok voks i håret, enda jeg sa at det var ‘alright’, at jeg ikke behøvde det.

    Og hu blåste også dårlig ånde i trynet på meg.

    Som nok damer vet om de har, eller ikke.

    Så det var litt rart, syntes jeg.

    Men nå har jeg vært så fæl til å skrive at det er illuminati og slikt overalt, så nå får jeg skrive at alt var normalt i den frisørsalongen da.

    Der koster det 12 pund, å klippe seg.

    På andre sida av gata, så ligger ‘Scissor Kicks’, hvor en ung gutt, klipper folk, for 5 pund.

    Der var jeg et par ganger, i 2006 og 2007, var det vel.

    Men han holder med Liverpool, han som klipper der, så det blir bare krangling om fotball.

    Da jeg var der i 2007, så sa han at John Arne Riise hadde vært der og klipt sine røde lokker for antagelig fem pund da.

    (Han sa at han hadde klipt han, ihvertfall).

    Da jeg sa at jeg var norsk.

    Men, det er kanskje litt usannsynlig, at John Arne Riise, skulle gå til den billigste frisøren, her i byen(?)

    Hvem vet, med sunnmøringer, som han vel er(?)

    Men men.

    Men jeg orker ikke den fotballkranglinga, så jeg går bare og klipper meg på andre sida av gata der, selv om det koster 7 pund mer.

    Men de klipper ganske bra der, og også veldig fort, det tar bare ti minutter, så er man ferdig liksom.

    Så det er nok egentlig verdt syv pund mer, vil jeg si.

    Jeg pleide også å klippe meg oppi London Rd. der, for der kosta det kanskje bare syv pund, eller noe, å klippe seg.

    Men å gå i 15-20 minutter, for å klippe seg, det er litt dumt det og, når det er flinke frisører, bare rett over gata her.

    Så vi får se hva som skjer.

    Det er mye rart.

    Men det var digg å bli kvitt litt av det ganske lange håret jeg hadde nå, ihvertfall.

    Det er helt sikkert.

    Så sånn er det.

    Med vennlig hilsen

    Erik Ribsskog







  • Google Mail – Drapstrussel mot Ingeborg Ribsskog







    Google Mail



    Erik Ribsskog

    <eribsskog@gmail.com>




    Drapstrussel mot Ingeborg Ribsskog





    Erik Ribsskog

    <eribsskog@gmail.com>





    Fri, Jun 26, 2009 at 3:59 PM





    To:

    post.oslo@politiet.no



    Hei,

    det her tolker jeg som en drapstrussel mot min mormor.
    Jeg holder dere ansvarlige, hvis dere ikke gjør noe nå, med dette, og det andre jeg har anmeldt.
    Dere er noen feige unnskyldninger av noen politifolk, som ikke tørr å gjøre jobben deres!

    Med hilsen
    Erik Ribsskog
    PS.
    Her er det jeg tolker som en drapstrussel:
    Anonymous said…

    Har du fått med deg at faren din sier at bestemoren din ligger for døden? Kanskje det er noe Illuminati?

    26 June 2009 13:53
    johncons said…
    Hei,

    ja hvis min mormor ligger for døden, så er det ikke så mye jeg kan gjøre med det.

    Hun er jo over 90 år.

    Men, jeg synes det er rart, at tante Ellen, skulle svare telefonen for henne, og slikt, før hun kom på sykehjemmet.

    Det var som om tante Ellen overvåket bestemor Ingeborg, synes jeg.

    Og tante Ellen er jo en gammel hippie, og var lenge gift med Reto Savoldelli, som har nesten en herregård vel, nede i Basel, som er et Illumianti-'stronghold'.

    Og flere koner, tror jeg Reto hadde og, både norske og engelske.

    Og jeg og min søster fikk ikke spise middag der, hos dem, i 1987.

    Og på veien tilbake til min tante Ellen, i Aesch, så satt det en blond transvestitt, foran, som liksom skulle være meg da, mistenker jeg.

    Så at tante Ellen, er i Illuminati, det ville ikke forrundre meg mye.

    Så om min mormor dør, så kan det godt være en avliving fra Illumianti, for alt hva jeg vet.

    Jeg flytta jo til faren min, da jeg var ni år, så jeg er egentlig så nære de Ribsskog-delen av familien min, så jeg kjenner ikke disse så utrolig godt.

    Grunnen til at jeg heter Ribsskog, var fordi faren min glemte å forrandre navnet mitt tilbake til Olsen, da jeg flytta til Berger i 1979.

    Så sånn var det.

    Og hvem er du, hvordan kjenner du min far, som jeg ikke har kontakt med lengre?

    Med vennlig hilsen

    Erik Ribsskog

    http://johncons-mirror.blogspot.com/2009/06/ny-e-post-til-bt-in-norwegian.html?







  • Anonymous said…
    Har du fått med deg at faren din sier at bestemoren din ligger for døden? Kanskje det er noe Illuminati?

    26 June 2009 13:53
    johncons said…
    Hei,

    ja hvis min mormor ligger for døden, så er det ikke så mye jeg kan gjøre med det.

    Hun er jo over 90 år.

    Men, jeg synes det er rart, at tante Ellen, skulle svare telefonen for henne, og slikt, før hun kom på sykehjemmet.

    Det var som om tante Ellen overvåket bestemor Ingeborg, synes jeg.

    Og tante Ellen er jo en gammel hippie, og var lenge gift med Reto Savoldelli, som har nesten en herregård vel, nede i Basel, som er et Illumianti-‘stronghold’.

    Og flere koner, tror jeg Reto hadde og, både norske og engelske.

    Og jeg og min søster fikk ikke spise middag der, hos dem, i 1987.

    Og på veien tilbake til min tante Ellen, i Aesch, så satt det en blond transvestitt, foran, som liksom skulle være meg da, mistenker jeg.

    Så at tante Ellen, er i Illuminati, det ville ikke forrundre meg mye.

    Så om min mormor dør, så kan det godt være en avliving fra Illumianti, for alt hva jeg vet.

    Jeg flytta jo til faren min, da jeg var ni år, så jeg er egentlig så nære de Ribsskog-delen av familien min, så jeg kjenner ikke disse så utrolig godt.

    Grunnen til at jeg heter Ribsskog, var fordi faren min glemte å forrandre navnet mitt tilbake til Olsen, da jeg flytta til Berger i 1979.

    Så sånn var det.

    Og hvem er du, hvordan kjenner du min far, som jeg ikke har kontakt med lengre?

    Med vennlig hilsen

    Erik Ribsskog

    https://johncons-blogg.net/2009/06/ny-e-post-til-bt-in-norwegian.html?showComment=1246028002278#c5482095073257226246

  • Jeg tror det er sånn det er.

    Noen ganger, så nevnes den store jødiske verdenskonspirasjonen, i aviser osv.

    Og det er vel at ‘jødene’ kontrollerer de store firmaene, siden de har så mye penger.

    Og hvis jeg blir mobbet, av ledere på jobben, så protesterer jeg.

    Og da blir ‘jødene’ sure, siden en ikke-jøde, en såkalt ‘goy’, ikke vil gjøre slave-jobben sin, uten å klage.

    Og politiet er også kontrollert av ‘jødene’.

    Så da tuller politiet med meg, siden jeg ikke lar meg mobbe på jobben, som en slave, uten å protestere.

    Sånn tror jeg det henger sammen.

    Så får politi/etterettning, som er styrt av ‘jødene’, de får advokatkontorer og alt mulig, til å tulle med meg.

    Siden jeg i deres øyne er et problem, en ikke-jøde som ypper, og ikke aksepterer å bli mobbet, på jobb, i den ‘jødisk’-styrte verdenen.

    Men politiet og etterrettning, de er jo ikke ment å operere sånn.

    Men ‘jødene’ kontrollerer også pressen, så dette kommer ikke ut i offentligheten.

    Så ser jeg dette nå.

    Med vennlig hilsen

    Erik Ribsskog

    PS.

    Jeg ser at noen søker på Google nå, om at jeg skal være en ‘Hitler-aspirant’, fordi jeg skriver dette, i denne bloggposten, blant annet.

    Men nei, jeg er en liberal konservativ.

    Jeg mener folk får gjøre som de vil, men jeg mener også at folk har rettigheter og plikter, til samfunnet.

    Men på fritiden får de gjøre som de vil, mener jeg, uten at andre skal blande seg, hvis de ikke bryter noen lover.

    Men jeg mener at samfunnet burde være gradvis i forrandringer, sånn at mennesker og også firmaer da, kan holde kontrollen og lett tilpasse seg forrandringene.

    Så jeg er både liberal og konservativ da, sånn som jeg ser det.

    Men problemet er at i Norge idag, så har vi på en side en fascistisk politistat, som Hitler & Co., ville ha vært stolt av.

    Også har vi også en haug av New Age-folk/friker, som ikke har respekt for at man har plikter ovenfor samfunnet kanskje, og som kanskje heller ikke har respekt for andre folks rettigheter.

    Så kræsjer disse hippiene og fascistene da, og skviser oss vanlige folka, som hverken er hippier eller fascister.

    Dette er hva jeg tror foregår i Norge idag.

    Noe sånt.

    Så sånn er det.

    Så jeg er nok bare en vanlig kar og ingen ‘Hitler-aspirant’ dessverre.

    PS 2.

    Jeg er en arbeidssom kar, av den typen som det norske samfunnet er bygget opp på.

    Jeg er ikke den typen som heller sitter på pauserommet, halve dagen, og som ikke bryr seg om å gjøre jobben sin.

    Nei, jeg er en som legger litt stolthet i å gjøre jobben sin, på en bra måte, og gjøre sin del og vel så det.

    Men jeg skjønner at det en kamp i undergrunnen i Norge, hvor jeg blitt tullet med.

    Mellom Illuminati/mystifister og ‘norske’ folk, antagelig.

    Men jeg er en vanlig kar, som ikke er involvert i dette, og som bare vil ha et vanlig liv og derfor prøver jeg å få de rettighetene jeg har, etter grunnloven, etter at noe undergrunn har begynt å tulle med meg.

    Jeg skulle ha vært beskyttet av grunnloven, men dette har politiet ingen respekt for, og ignorerer dette.

    Så de er en gjeng med landssvikere mener jeg, siden de ikke respekterer grunnloven.

'Bokhylla' 70-tallet 80-tallet 90-tallet Anmeldelse Arne Mogan Olsen Berger Bergeråsen Brev Christell Humblen Dagbladet.no Datatilsynet Drammen E-post Facebook Google Haldis Humblen Hm Identitetstyveri Ingeborg Ribsskog irc Jobbsøking i England Johannes Ribsskog johncons-blogg Karen Ribsskog Klage Larvik Liverpool Magne Winnem Mobilbilder Musikk Nettmobbing Online trakassering Oppdatering Oslo Pia Ribsskog Politiet Rimi Slektsforskning StatCounter Svelvik Twitter Wikipedia YouTube Ågot Mogan Olsen