![]() |
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> |
SV: 09/53169
|
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> |
Tue, May 5, 2009 at 8:04 PM | |
|
To: Bethina Jørgensen <bethina.jorgensen@bufdir.no> | ||
| ||
PS.
Men hva er Illuminati-plottet med moteklær, tenkte jeg på nå.
Er det det, at f.eks. H&M får alle damene til å kle seg nesten som horer.
Ved at de har moteklær som enten er veldig trange, eller miniskjørt eller utringninger osv.
Noe sånt.
Mer da.
Jo, for da mister menna litt kontrollen.
Det er vanskelig å konsentrere seg, hvis damene kler seg sånn.
Spesielt hvis de har åletrange olabukser, som jeg husker at mange av damene i Oslo hadde.
Da kunne de like gjerne gått nakne nesten, noen ganger.
Men men.
Mer da.
Jo, kan det være sånn.
At hvis damene kler seg i sexy moteklær fra H&M.
Da kan nesten hvem som helst voldta dem?
Også kan dem si sånn, at hun kledde seg som en hore.
Og da, så tørr ikke dama å ta voldtektsmannen til retten, for hun vil ikke gjennom det, at alle skal få høre, i retten, at hun kledde seg som en hore.
Kan dette være noe slags plott ved moteklær tro?
Jeg lurer ihvertfall på det her.
Jeg synes den pyramiden til H&M der, så litt Illuminati-aktig ut.
Så sånn er det.
Med vennlig hilsen
Erik Ribsskog
PS.
Det monumentet der, på Exchange Flags, det er fire slaver og fire slag-kunstverk, et for hvert slag, som britene har vunnet.
Et er fra da de slo danskene i slaget om København.
Så en sånn lenket person, kan bety danskene da.
Og da var vel Norge også i union med Danmark.
Så de i lenker, kan også bety nordmenn.
Hvis jeg ikke tar helt feil.
Så sånn er det.
At nordmenn og dansker osv., er slavene til britene da.
Gjennom noen sinnrike systemer kanskje.
Britene kontrollerte jo et imperie, ved bruk av veldig få folk, som holdt kontrollen på et imperie hvor solen aldri gikk ned.
Så jeg vet ikke hvor mye som henger igjen av dette enda, i tankegang og praksis, men det kan man vel lure på.
Så sånn er nok det.
Med vennlig hilsen
Erik Ribsskog
PS 2.
Så der jeg var, i Liverpool Town Hall, hvor det var så fint, på St. George’s Day.
Det er der overklassen i England sitter da, og ser ned på monumentet, hvor nordmenn og dansker er slaver da.
Jeg vet ikke hvordan det menes med slaver, men det er kanskje noen sinnrike økonomiske systemer osv?
Noe sånt.
Mer da.
Jo, så da satt folk i gamle dager, overklassen i England, og så ned på det monumentet da, hvor nordmenn og dansker og sånn er som slaver.
Så jeg tror at kanskje andre Nord-europeere, blir sett litt ned på, i England.
Noe sånt.
At de blir sett på som underlegne britene.
Som tidligere eller fortsatte undersåtter og slaver.
Noe sånt.
Nå for tiden, så har de gardiner der, så jeg, i Liverpool Town Hall, så man kan ikke se det monumentet så tydelig, når man sitter der og drikker te.
(Som jeg gjorde på St. George’s Day).
Men jeg fikk tatt et bilde ut på plassen der da, hvor man kunne se det monumentet.
Så sånn var det.
Jeg skal se om jeg finner linken.
Så spørsmålet er om dette kan være grunnen til at jeg blir tullet med av britisk politi, og andre myndigheter, som det virker som.
At britene fortsatt ser ned på f.eks. nordmenn da, og ser på de som litt laverestående slaver og undersåtter.
Som de kan ta damene til og bruke som de vil osv.
(Jamfør de nordiske damene på Arvato, som nok mange av dem ble brukt som horer).
Og det juletreet, som sendes fra Oslo til London, hvert år, kan nok også bety noe lignende muligens.
At Oslo gir britene den fine norske naturen, (damene?), biledlig sett da.
Så sånn kan nok dette være.
Jeg skal se om jeg finner om jeg finner linken til bildene jeg tok i Liverpool Town Hall, på St. George’s Day.
PS 3.
Her er de nevnte bildene fra Liverpool Town Hall:
https://johncons-blogg.net/2009/04/idag-var-det-mte-pa-jobcenter-igjen-in.html
![]() |
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> |
Sane Norway searching about me on the internet
PS.
Her er vedlegget:
PS.
Nå tror jeg at jeg er i litt problemer her.
Hva er Sane Norway da?
Jeg tror det er noen som leser bloggen min, som fanden leser bibelen her.
Jeg tror jo at det er noe Wicha hekser, sånne moderne kabalistiske hekser, som har operert på Arvato osv.
Jeg skal se om jeg finner mer om det på Wikipedia:
Wicca er en paganistisk religion som har flere ulike retninger og tradisjoner. Den mest kjente retningen, gardneriansk wicca, ble grunnlagt av Gerald Gardner (1884–1964) tidlig på 1960-tallet. Gardner hevdet å ha blitt innviet i en overlevende heksereligion i 1939, men det regnes som mer sannsynlig at Gardner grunnla denne religionen selv. Gardner var innviet i den Aleister Crowley-ledede ordenen O.T.O, og gardneriansk wicca bygger på mange av idéene til Crowley. Mye av det skriftlige materialet tilskrives også Gardners prestinne, Doreen Valiente.
http://no.wikipedia.org/wiki/Wicca
Det er ikke noe jeg har funnet på det her.
Det er noe sånn New Age-greier, det her.
De annonserer jo til og med i Dagbladet, de her kabalistene og spåkonene og moderne heksene osv.
Så å vri det til at den katolske kirken sender hekser etter Ribsskog, det synes jeg er litt snodig.
Da blir det som når fanden leser bibelen synes jeg.
At noen leser bloggen min som fanden leser bibelen, som de sier.
Så sånn er nok det.
Med vennlig hilsen
Erik Ribsskog
PS 2.
Sane er visst en organisasjon som jobber med mentale problemer osv, så nå tror jeg at jeg er i litt problemer her:
http://www.sane.org.uk/AboutSANE
Jeg får sende de en e-post.
'Bokhylla' 70-tallet 80-tallet 90-tallet Anmeldelse Arne Mogan Olsen Berger Bergeråsen Brev Christell Humblen Dagbladet.no Datatilsynet Drammen E-post Facebook Google Haldis Humblen Hm Identitetstyveri Ingeborg Ribsskog irc Jobbsøking i England Johannes Ribsskog johncons-blogg Karen Ribsskog Klage Larvik Liverpool Magne Winnem Mobilbilder Musikk Nettmobbing Online trakassering Oppdatering Oslo Pia Ribsskog Politiet Rimi Slektsforskning StatCounter Svelvik Twitter Wikipedia YouTube Ågot Mogan Olsen