PS.
Det er bra det er mange lesere på bloggen, kanskje noen av de skjønner noe:

PS.
Brevet til statsministeren i England, det sendte jeg i den ‘Commonwealth-postkassa’:
(Jeg liker ikke den ‘EU-postkassa’).
https://johncons-blogg.net/2009/04/postkasse-koden-nei-den-tror-jeg-bare.html
Så får jeg håpe det kommer fram da.
Med vennlig hilsen
Erik Ribsskog
Nå har jeg jo bodd tre steder, vil jeg si, i Norge.
Jeg har bodd i Larvik, på 70-tallet.
På Berger, på 80-tallet.
Og i Oslo etter det.
Før jeg flytta til Sunderland i 2004.
Men jeg kikka på den ‘Erik Ribsskog Fac Club’-bloggen, tidligere idag.
Så virka det som at dem hadde tegna broren min, som en tjukk kar.
Men broren er jo en kraftig kar.
Han har trent karate, kung fu og vekter.
Så han ser veldig kraftig ut, og ikke veldig tjukk ut.
Så sånn er det.
Så det her er tydeligvis noen folk, som ikke kjenner meg så bra.
Jeg leste også på den hat-bloggen, galeribsskog, at jeg hadde liten pikk.
Så jeg tror det her må være noen folk som kjente meg på ungdomsskolen osv., midt på 80-tallet, før jeg kom i puberteten.
For jeg tror de damene jeg har rota meg bort på, dem ville nok sagt at jeg har vanlig pikk, vil jeg tro.
Så dette må være snakk om noen som kjente meg for snart et kvart århundre siden, midt på 80-tallet.
Og da hadde jeg bodd alene, siden jeg var ni år, og ble utsatt for omsorgssvikt, av familien min.
Og når jeg ble 19 år så solgte faren min leiligheten som jeg bodde i.
Og jeg stod på bar bakke.
Så da dro jeg inn til Oslo for å studere, som onkelen min Runar hadde gjort, på 70-tallet.
Men jeg ble mobba mye på ungdomsskolen, da jeg bodde på Berger.
Og jeg ble utsatt for omsorgssvikt av familien min, som lot meg bo alene.
Så det var ikke akkurat med så tungt hjerte, at jeg flytta inn til Oslo.
Men jeg hadde vært russ, og mye på ferie i England og sånn.
Og hadde en kul tremenning, inne i Lørenskog, Øystein Andersen.
Så jeg var litt skolelei.
Sikkert fordi jeg var så flink, da jeg gikk på barne og ungdomsskolen og videregående, at jeg trengte ikke å gjøre noe særlig lekser for å få bra karakterer.
Jeg bodde aleine, så det var ingen som passa på at jeg gjorde lekser.
Men at det er noen idioter fra Berger, som ikke synes at jeg ble plaga nok de åra jeg bodde der, men som fortsetter å plager med enda.
Er det dette som foregår?
Hva skulle jeg si.
Jo, han Frode Hansen, som bodde på Øvre, på Bergeråsen.
Jeg bodde på Nedre.
Og han gikk et årstrinn under meg på skolen.
Han har jeg aldri prata med omtrent, unntatt en gang vel, som jeg var på besøk hos farmora mi på Sand, etter at jeg hadde flytta til Oslo, for 20 år siden, kan jeg tenke meg.
Han driver nå å kontakter meg på Facebook.
En jeg ikke kjenner.
Jeg lurer på om det er noe dritt med han, jeg kjenner jo ikke han engang, hvorfor skulle han kontakte meg på Facebook?
Og hva er det myndighetene i Norge driver med?
Hører de på noe bygdesladder, fra snart et kvart århundre siden, og nekter å gi meg rettighetene mine?
Er hele landet noen sladrekjærringer eller, har dem ikke noe respekt for folks rettigheter?
Med vennlig hilsen
Erik Ribsskog
PS.
Jeg lurer på om det kan være noe russisk mafia som har kontroll ute på Berger?
Jeg husker ihvertfall at farfaren min, Øivind Olsen, han sa rundt 1980, eller noe, noen år før han døde.
Da sa han, at han hadde sett noen russere, som stod nede på Høyen, (som man kunne se fra viduet vel, fra huset dems på Sand).
Han sa til meg og faren min, at han hadde sett noen russere, som stod og lata som dem fiska der, men at dem prata i walkie-talkier, istedet.
Og både faren min og onkelen min, hadde walkie-talkier.
Og faren min kalte seg ‘Snekker’n på Bergeråsen’.
Og onkelen min, Håkon, kalte seg ‘Anka på Bergeråsen’.
Etter Kalle Anka.
Så han var vel svensk da, eller kommunist?
Noe sånt.
Så han farfaren min, han var nok ikke med på det her russiske mafia-greiene.
Men onkelen min var nok med på det, Håkon.
Og faren min og.
Men Håkon stod nok over faren min, i det her mafia-greiene.
For jeg husker en gang, at faren min trygla onkelen min, Håkon, om å lære meg noe elektronikk osv.
(Istedet for noe ille da, antagelig, siden faren min trygla).
Så sånn var det.
Bare noe jeg kom på.
PS 2.
Og da ei hytte brant på Krok, på midten av 80-tallet vel.
Da måtte faren min ut å gjøre noe mafia-greier, kunne det virke som.
Da var det et eller annet som stod på.
Så det lurer jeg litt på hva det egentlig var.
Så sånn er det.
Bare noe jeg kom på.
Nå fikk jeg flashback til første gangen jeg skulle til England, på språkreise, i 1985.
Så kjørte faren min inn til Svelvik da, og jeg var med, for at jeg skulle få noen sånne reisesjekker.
Så fikk jeg ca. 2000 i reisesjekker da.
Så det skulle ha blitt ca. 200 pund, eller noe sånt.
Men dem ganga feil i Svelvikbanken, så jeg fikk ikke ca. 200 pund, neida, dem ganga med kursen, istedet for å dele på kursen.
Så jeg fikk ca 20.000 pund i reisesjekker.
Ca. 200.000 kroner.
(Istedet for 2.000 kroner).
Noe sånt.
Så da vi kom til Grunnane, mellom Berger og Svelvik da, så nevnte jeg det her til faren min da.
At det var reisesjekker på 1000 pund der, eller noe. (Istedet for 10 pund, var det vel).
Så måtte vi snu da, og dra tilbake til Svelvik, for å få dem til å lage ordentlige reisesjekker.
Så hva Svelvikbanken dreiv med, det lurer jeg på.
Var det en Svelvik-mafia, (som skulle få faren min opp i stry?), på samme måte som det var en Eiker-mafia, som er beskrevet i boken ‘Mafiaen i Eiker’, av Freddy Kristoffersen, som det er forklart mer om her:
https://secure.kolofon.no/searchdetails.aspx?docid=78&pid=1826
Det kan man lure på.
Med vennlig hilsen
Erik Ribsskog
![]() |
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> |
Anmeldelse av ‘fan club’-blogg
|
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> |
Mon, Apr 13, 2009 at 1:47 PM | |
|
To: post.oslo@politiet.no | ||
| ||
![]() |
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> |
Til Anette Bøe
|
skiboe@online.no <skiboe@online.no> |
Mon, Apr 13, 2009 at 7:37 AM | |
|
Reply-To: skiboe@online.no To: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> | ||
| ||
'Bokhylla' 70-tallet 80-tallet 90-tallet Anmeldelse Arne Mogan Olsen Berger Bergeråsen Brev Christell Humblen Dagbladet.no Datatilsynet Drammen E-post Facebook Google Haldis Humblen Hm Identitetstyveri Ingeborg Ribsskog irc Jobbsøking i England Johannes Ribsskog johncons-blogg Karen Ribsskog Klage Larvik Liverpool Magne Winnem Mobilbilder Musikk Nettmobbing Online trakassering Oppdatering Oslo Pia Ribsskog Politiet Rimi Slektsforskning StatCounter Svelvik Twitter Wikipedia YouTube Ågot Mogan Olsen