![]() |
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> |
SV: SOL-sjefen klikka
|
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> |
Tue, Feb 24, 2009 at 9:40 PM | |
|
To: Trond Halvorsen <trond-h@getmail.no> | ||
| ||
![]() |
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> |
SV: SOL-sjefen klikka
|
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> |
Tue, Feb 24, 2009 at 9:40 PM | |
|
To: Trond Halvorsen <trond-h@getmail.no> | ||
| ||

Today I was at the Universtity of Liverpool, at the Law Clinic there, which I have contacted about the Bertelsmann Arvato/Microsoft-case (See the ‘Arvato-case’-label on the blogg).
https://johncons-blogg.net/search/label/Arvato-case
The meeting was at 12 noon, and now its around 2 pm., so the meeting was a couple of hours ago.
So I thought I’d write a summary, from the meeting, while I still have the details in my head.
The meeting was with Solicitor Susan Grady there, and two law-students, who looked like they maybe were Arab or something(?)
I shoke hands with them, but I didn’t notice their names unfortunatly, because there were three new names at once, and I’m from Norway, so I’m not so good at catching the names etc., in meetings that are spoken in English.
I signed a cooperation-form, that the students gave me.
I explained that there were several hundred files, to do with the case, so I hadn’t printed them all, but I had a CD with me, with most of the files.
They asked what the problems were about, bullying they knew from my e-mails to the university, so I gave them a file called ‘Problems detailed’, that I wrote in 2007, before the meeting at CAB with the Morecrofts-solictior, Pool.
https://johncons-blogg.net/2008/06/enclosure.html
Then they asked if I had an explanation where I explained about the problems in more detail, and I gave them enclosure 7, from the indexed files.
https://johncons-blogg.net/2008/06/enclosure-7.html
They asked me if I had brought the problems up with the company.
That’s why I gave them enclouse 7, from the meetings with my line-manager, Slettvold, about the problems in the company.
Then the students asked if there was a problem that was more serious than the others.
Then I explained about the problems with the team-leader Steinsland.
That I have posted about on the LiveLeak-website.
That she e-mailed me pictures of a bum, called employees ‘lazy’ in company e-mails, and some other e-mails with sexual harassment from her.
http://www.liveleak.com/view?i=921_1234232761
http://www.liveleak.com/view?i=5fb_1234107705
I explained that this was only the harassment from her, that I had about in e-mails, but there was also much other harassment/bullying from her, that I had explained about in enclosure 7 and the other files.
After a while, the Solicitor interupted, and said that they couldn’t help me with taking this case to an employment tribunal, since I would have had to deliver a claim, within three months then.
I explained that I hadn’t been ignorant, but that I had been dealing with the case regurarly.
But that the Police had lied, and said that CAB were Government, when they are a charity.
And that I had also been bullied, by the Police the Citizens Advice Bureau, (and the Law Soicesty and the Legal Services Ombudsman), etc.
https://johncons-blogg.net/2008/06/explanation-e-mailed-ipcc-may-2007.html
So that maybe the problems with the Police and the CAB etc., should have been included in the case.
Then the solicitor said that the case was to much for the students to deal with, since it was a to big case for them.
I said that I wouldn’t argue about that with her, but that I tried to learn and understand the legal-system.
The solicitor said that they would send me an e-mail with advice, on how to go forward with this case.
So this is how I remember the meeting.
I wrote some notes on the meeting, that I’ll scan and include in a PS to this blog-post.
Sincerely,
Erik Ribsskog
PS.
Here is the e-mail about the meeting, and my notes from the meeting:
PS 2.
Here is an example of the ‘cooperation-form’, that the law-students gave me to sign, at the meeting at the Law Clinic today:
18.02.2009 16:34
Noen sier at ALLE
har et felles utgangspunkt fra livets begynnelse, og at ALLE er av
samme opphav fra menneskeslektens morgen. Dette er nesten riktig,
inntil verden tar grep over barns ånd, for barns ånd
ødelegges fort – i et åndsfiendtlig miljø;
Noen erkjenner at de
er ånd først, og kropp siden – at de er skapt utav denne
ånd. De vet at denne ånd ‘kom ned’ og tok
bolig i en kropp av materie. Og at ånden har makt over
materien. De ER denne ånd, som bor i denne kropp.
Andre påstår
de er født utav materien. Som en ren biologisk organisme. Og
de anerkjenner ingen ånd eller åndskraft i seg. De ER
denne materie. De om det. Ikke mitt problem, bortsett fra at deres
verden blir lett veldig materialistisk.
MEN, disse to har
forskjellig opphav. Den ene er AV denne verden. Den andre er AV en
åndelig verden.
som Jesus sa det til
datidens jøder med arrestert åndelig utvikling:
‘Dit jeg går,
kan dere ikke komme’, – ennå.
Johannes 8.21 :Igjen
talte Jesus til dem: «Jeg går bort, og dere skal lete
etter meg, men dere skal dø i deres synd. Dit jeg går,
kan dere ikke komme.» 22 Jødene sa da: «Han vil
vel ikke ta sitt eget liv, siden han sier: Dit jeg går, kan
dere ikke komme?» 23 Han sa til dem: «Dere er nedenfra,
jeg er ovenfra. Dere er av denne verden, jeg er ikke av denne verden.
VN:F [1.1.4_465]
Vennligst vent…
5.0/6 (1 stemme)
22.02.2009 07:57
Hei,
jeg har skrevet litt
om noe av det samme på blogg.
On nordmenn/norrøne
kan ha Hams forbannelse, og derfor må være slaver etc.
Jeg synes det virker
som at norrøne/norske blir tullet med av mer eller mindre
alle.
Jeg har noen linker,
jeg kan finne, fra en arbeidssak mot Bertelsmann/Microsoft, som viser
at nordmenn måtte svare telefoner på tre nordiske språk,
mens dansker måtte svare kun sitt eget språk, (og sjekk
om det ikke er et vikingeskip i søylen der? Lyshårede,
skandinaviske damer dukket hele tiden opp gråtende der
forresten, på Microsoft-aktiveringen):
https://johncons-blogg.net/2008/06/man-fr-ikke-mer-moro-enn-man-lager-seg.html
VA:F [1.1.4_465]
Vennligst vent…
0.0/6 (0 stemmer)
24.02.2009 01:22
Hva betyr dette i
klartekst?
VA:F [1.1.4_465]
Vennligst vent…
0.0/6 (0 stemmer)
24.02.2009 05:46
Vel, hvis man leser
den linken, som går på ‘Norrønafolket’,
som nevnes i artikkelen.
Så vil det vil
si, at de blonde folka er de ekte iseralittene.
At vikingene var
etterkommere etter jesus(?)
At khazar-jødene,
har en krig mot de nordiske folka, som skal være de ekte
iseralittene da.
(Og ettersom jeg har
forstått, så er dette også inni enkelte land.
Ta Roald Dahls
‘heksene’.
Hekser og
trollmenn/khazar-jøder/kabalister er ofte de med mørkt
hår, mener jeg det sies der.
Så man kan
kanskje ta det som utgangspunkt.
Ser du noen med
mørkt hår og lys hud, så kan det muligens være
en kabalistisk khazar.
Og da sitter du i
nettet før du vet ordet av det, og må være slave
resten av livet.
Det er vel
Illuminati osv.
Og dette skjer nok i
Norge, og resten av vesten idag, vanlige folk blir holdt veldig godt
kontrollert i nettverk.
Og avisene og media
er også under kontroll.
Det er dette som
kalles globalisering.
Eller også New
World Order.
Eller ‘den
jødiske verdenskonspirasjonen’.
Flere sider av samme
sak, mener jeg.
Så dette er
nok ting som foregår i globalt plan, og også på
personlig plan.
Hele greia henger
sammen, mener jeg, det er en krig mot de nordiske folkeslag, fra
Khazarene, på både globalt og enkelt-person plan, og
nivåene imellom, i den vestlige verden, idag.
Så det er
dette som alt går på, så finner man opp slikt som
atombomben og månelandingen og 11. september osv,. for å
få fokuset vekk fra dette.
Sånn her
virker det ihvertfall for meg, at det kan være, så får
vi se om det er mulig å finne ut noe mer om dette.
Vi får se.
Med vennlig hilsen
Erik Ribsskog
VA:F [1.1.4_465]
Vennligst vent…
0.0/6 (0 stemmer)
24.02.2009 09:29
“Hva betyr
dette i klartekst?”, spør Vaskeklut.
Det betyr at om
europeerne er Israels 10 tapte stammer, så kan vi gjøre
krav på Israel fra Khazarene som har løyet det til seg,
og tusket det til seg, og så kan vi gi det til Palestinerne,
fordi som artikkelen sier; En skikkelig Israelitt av Abrahams blod og
ætt, kan ikke gjøre annet enn det gode, og han kan ikke
drepe i henhold til en av Moses sine lover, han gjør Guds
vilje på jord, mer enn sine ledere i New York og London sin
vilje – og vi tror ikke at det er Guds vilje at 400 barn kan drepes i
strid med Moseloven; blod for land.
Palestinerne er vår
brødre og søstre, av Abrahams sæd. DET er ikke
khazarene.
VN:F [1.1.4_465]
Vennligst vent…
0.0/6 (0 stemmer)
24.02.2009 10:43
Ja,
men tror du ikke
khazarene står bak dette med Illuminati osv., som angriper våre
vestlige samfunn, på mange plan, (inkludert på personlig
plan, fra kabalister osv), som et ledd i en krig mot denne
Benjamin-stammen da, som visstnok Vikingene skal stamme fra?
(Se linken om
Norrøna-folket i artikkelen).
Hvorfor ble han
Benjamin-gutten på Holmlia drept, kan det ha vært noe med
navnet?
Hva med sangen ‘All
about the Benjamins’ av Puff Daddy, han er forresten på
Bertelsmanns plateselskap, BMI, og der, (på Bertelsmann i
Liverpool, på Microsoft-aktiveringen), ble nordmenn behandlet
som slaver, og norske jenter begynte å gråte hele tiden.
(se min første post under denne artikkelen).
Med vennlig hilsen
Erik Ribsskog
VA:F [1.1.4_465]
Vennligst vent…
0.0/6 (0 stemmer)
24.02.2009 10:48
Erik,
At de står
bak Illuminati, det vet vi at de gjør.
Ang. det med
Microsoft-aktiveringen vet jeg for lite om det, til å kunne
kommentere. Skriv gjerne mer om det så vi får viote hva
som skjedde.
At Israelittene skal
ha hvit hud og blondt hår, tror jeg mindre på. Det dreier
seg vel mer om hjertets renhet, enn hudens hvithet, for å si
det på den måten.
http://www.nyhetsspeilet.no/2009/02/a-huske-hvem-vi-er-guds-utvalgte-folk/comment-page-1/#comment-66
PS.
Jeg prøvde å laste opp dette svaret, til han J. Jacobsen, men det har visst ikke blitt publisert ennå:
Hei,
ja du kan jo se i de linkene jeg postet i den første posten min, under denne artikkelen.
Der ser man at nordmenn måtte ta samtaler på mange flere språk, enn andre skandinaver.
Jeg ble selv satt til å ta mange danske samtaler, på like kort tid, som dansker og finner måtte ta samtaler for Microsoft, på dansk og finsk.
Jeg har om dette i en arbeidssak, som jeg ikke får hjelp fra noen med, hverken i England eller Norge:
https://johncons-blogg.net/2008/06/enclosure-7.html
https://johncons-blogg.net/2008/06/explanation-e-mailed-ipcc-may-2007.html
https://johncons-blogg.net/2008/06/oppdatering-sendt-til-kripos-sammen-med.html (på norsk, sendt Kripos og ambassaden).
http://www.liveleak.com/view?i=921_1234232761
Jeg har hatt veldig mye problemer med at politiet i England, ambassaden i London, the Law Society, Citizens Advice Bureau, the Legal Services Ombudsmann, osv, osv, alle tuller med meg, når jeg prøver å gå videre med denne saken.
(Se mer på blogg, ‘Arvato’-label):
https://johncons-blogg.net/search/label/Arvato
En ung, pen svensk jente, som jobbet der, forsvant plutselig, påstått syk, og kom aldri tilbake.
Nordiske jenter gråt i pauser, etter møter, etter jobben på jobben osv.
Jeg har grunn til å tro at de ble brukt som horer der, i the Cunard Building, og at produkt-aktivering fra Microsoft, over telefon, bare er noe påskudd for å samle unge, pene damer i et kontormiljø sånn at Illuminati kan bruke de som horer.
Noe sånt.
(Jeg mener jeg har dekning for dette, ihvertfall å spørre om det er sånn, i den arbeidssaken jeg har).
Ingen advokater vil hjelpe, og fylkesmannen i Oslo og Akershus, vil ikke gi meg fri rettshjelp, enda jeg også har overhørt, på Rimi Bjørndal, i 2003, at jeg er forfulgt av noe ‘mafian’, og politiet nekter å gi meg noe informasjon om dette.
Så derfor prøver jeg å få denne Bertelsmann/Microsoft-saken ut da, for å få søkelys også på disse andre, nevnte problemene.
Selv om det nå viser seg at Bertelsmann-saken blir mer og mer linket med noe Illuminati, virker det som.
Se på monumentet, i linken i den første kommentaren min, ovenfor, hvor du ser at de har et Illuminati-symbol monument, utenfor the Cunard Building, (hvor Microsoft-aktiveringen var).
Det er vel et Vikingeskip, inni en søyle, med Lucifer på toppen, tror jeg.
10 meter høyt, eller noe.
Ser ut som noe nazistene kunne ha laget.
Og det forestiller å være et krigsmonument, fra 1. og 2. verdenskrig.
Jeg tolker det som at 1. og 2. verdenskrig var en krig mot vikingenes etterkommere.
(Det virker også som at de har dødsgudene Aker, fra Egypt, og Pluto, fra romernes mytologi, på fasaden av bygningen, bak dette nevnte monumentet):
https://johncons-blogg.net/2008/03/verden-i-krig-betyr-dette-war-memorial.html
Nå må jeg til Universitetet i Liverpool, avdelingen for jus-studier.
For de skal se om de kan hjelpe meg med en ‘Pro Bono’-sak, mot Bertelsmann/Microsoft, siden ingen advokater i England, vil hjelpe, under engelsk fri rettshjelp, og siden ikke norske myndigheter heller vil gi fri rettshjelp.
Det hadde vært fint hvis noen oppegående folk kunne se på dette forresten, for jeg har ikke klart å få noen tilbakemeldinger fra folk jeg stoler på.
Det ble også brukt ‘reinforcement’, som ledelsmetode, (fikk jeg opplyst i møter jeg har referat fra),på Bertelsmann, og det virker som noe nazistene kunne ha brukt, og som vel egentlig bare skal brukes for å dressere dyr.
Engelske folk har kalt det ‘mobbing’ og ulovlig, på BBCs debattforum.
Så det er minst mobbing, men muligens ‘programmering’/dressering av folk, og det er værre igjen, vil jeg mistenke.
Men nå må jeg gå til universitetet, for jeg skal være der klokken 12 engelsk tid, og jeg må ordne med en CD med filer osv.
Med vennlig hilsen
Erik Ribsskog
Vaskeklut 24.02.2009 01:22
Hva betyr dette i klartekst?
0.0/6 (0 stemmer)
Erik Ribsskog 24.02.2009 05:46
Vel, hvis man leser den linken, som går på ‘Norrønafolket’, som nevnes i artikkelen.
Så vil det vil si, at de blonde folka er de ekte iseralittene.
At vikingene var etterkommere etter jesus(?)
At khazar-jødene, har en krig mot de nordiske folka, som skal være de ekte iseralittene da.
(Og ettersom jeg har forstått, så er dette også inni enkelte land.
Ta Roald Dahls ‘heksene’.
Hekser og trollmenn/khazar-jøder/kabalister er ofte de med mørkt hår, mener jeg det sies der.
Så man kan kanskje ta det som utgangspunkt.
Ser du noen med mørkt hår og lys hud, så kan det muligens være en kabalistisk khazar.
Og da sitter du i nettet før du vet ordet av det, og må være slave resten av livet.
Det er vel Illuminati osv.
Og dette skjer nok i Norge, og resten av vesten idag, vanlige folk blir holdt veldig godt kontrollert i nettverk.
Og avisene og media er også under kontroll.
Det er dette som kalles globalisering.
Eller også New World Order.
Eller ‘den jødiske verdenskonspirasjonen’.
Flere sider av samme sak, mener jeg.
Så dette er nok ting som foregår i globalt plan, og også på personlig plan.
Hele greia henger sammen, mener jeg, det er en krig mot de nordiske folkeslag, fra Khazarene, på både globalt og enkelt-person plan, og nivåene imellom, i den vestlige verden, idag.
Så det er dette som alt går på, så finner man opp slikt som atombomben og månelandingen og 11. september osv,. for å få fokuset vekk fra dette.
Sånn her virker det ihvertfall for meg, at det kan være, så får vi se om det er mulig å finne ut noe mer om dette.
Vi får se.
Med vennlig hilsen
Erik Ribsskog
http://www.nyhetsspeilet.no/2009/02/a-huske-hvem-vi-er-guds-utvalgte-folk/comment-page-1/#comment-66
PS.
Her er en link til den posten om ‘Norrønafolket’ som jeg refererer til i kommentaren ovenfor:
bloggene
dine
Between
You
and David Hjort
David
Hjort
Today
at 01:25
hei
erik. jeg hadde egentlig ikke tenkt til å ta kontakt med deg
igjen men sånn det ser ut nå. , så ser jeg nøtt
til det.
kan være vennlig å slette bloggene du har
satt opp om meg og omhandler meg. dette liker jeg dårligt dette
er direkte usant og forvridd sannhet.
håper du kan vise
forståelse for det
david
Today
at 02:40
Hei,
vi
har jo blitt enig om det, å ikke ha noe mer kontakt.
Jeg
vet jeg har skrevet om deg på bloggen, og tatt med ting som har
Linn, eksdama di, har sagt om deg, det er vel kanskje det siste du
reagerer på nå.
Jeg kommer nok ikke til å
slette bloggene mine.
Jeg har noe problemer i Norge, og også
andre steder, med at jeg ikke får rettighetene mine, så
derfor skriver jeg om det som har skjedd, så kanskje gåten
eller løsningen til hvorfor jeg ikke får rettighetene
mine, ligger akkurat der.
Så derfor prøver jeg å
skrive om det som har skjedd, hverken mer eller mindre.
Og det
er lov å skrive om det som har skjedd en.
Men jeg får
si det samme som jeg har sagt til advokat Elden, og andre som har
kontaktet meg, at når jeg får rettighetene mine av
politiet i Norge, at de forteller meg hva som foregår i
forbindelse med at jeg har overhørt at jeg er forfulgt av noe
‘mafian’, på Rimi Bjørndal, i 2003, da skal jeg kikke
over bloggen og klagene og rydde opp i det.
I mellomtiden, så
bare beholder jeg det sånn det er.
Det skal være
lov å skrive om hva som skjedd en, det skal være dekket
av ytringsfriheten.
Og når det gjelder det Linn skrev,
så er det ikke ryktespredning, for det er jo en navngitt person
som sa det.
Selv om det er jeg som publiserer det, det er sant
nok.
Men det ser jeg på som ‘whistleblowing’, altså
at jeg prøver å gjøre folk oppmerksomme på
hva som skjer.
Nå kom jeg på en gang, på et
utested i Oslo, som het Straus vel, når du dro med ei svensk
jente fra jobben, med skeive fortenner, og ble borte, og Erik Dahl
klagde på det her.
Men men.
Det er mye som har
skjedd, det er sent nå, så jeg husker ikke alt i hue
heller.
Men jeg skal publisere det du skriver der, så
har du fått sagt din mening også.
Så burde
det være en balansert fremstilling som kommer fram på
bloggen.
Så får man håpe at det ble
det.
Med vennlig hilsen
Erik Ribsskog
David
Hjort
Today
at 02:59
det
er helt greit du legger dine historier ut på nettet det har jeg
ikke noe imot , men når du bruker mitt fulle navn pluss bilde
av meg og min familie er det klart et stort brudd på
personværn. dette kan føre til skade ikke bare for meg
men også min familie. Derfor ber jeg deg pent om å få
fjernet det umidelbart. Hvis ikke dette blir gjort ser jeg på
dette som en trakaserings sak og uthenging av et enkelt individ.
det
vil da si at jeg kommer til å ta saken videre vis ikke navn og
bilde forsvinner umiddelbart.
hilsen
david
Today
at 03:06
Hei,
hvis
du sender meg facebook-meldinger, så har det med meg å
gjøre og.
Og kan ikke du diktere hva jeg skal gjøre
med de meldingene.
Jeg vil som sagt ha det på bloggen,
til jeg vet hva som har foregått, og får rettighetene
mine.
Det har jeg sagt til advokat Elden og alle andre.
Jeg
tenkte det kunne være farlig for hun Linn, så derfor tok
jeg vekk det fra bloggen, ifjor.
Men, nå er jo hun gift
og etablert da, så da regner jeg med at det er greit.
Så
jeg kommer til å fortsette med den policien jeg har hatt
angående dette.
Så sånn er det.
Med
vennlig hilsen
Erik Ribsskog
David
Hjort
Today
at 03:28
siden
du har vanskligheter med å forholde deg til lovgivningen
vedrørende personværn sender jeg med en
link
http://www.datatilsynet.no/templates/article____880.aspx
neste
trinn nå blir trinn 3
hilsen
david
Today
at 03:34
Ja,
jeg
mener fortsatt at man har lov til å fortelle om hva som har
skjedd en.
Jeg mener at jeg har lov å
publisere mine personlige Facebook-meldinger på min personlige
blogg.
Det her tror jeg vi har vært inne på
tidligere, så jeg tror ikke vi kommer noe lenger angående
dette.
Så nå ‘banner’ jeg deg på Facebook
her, for vi har blitt enige å ikke ha noe mer med hverandre å
gjøre, så da tror jeg det er best at vi holder oss til
det, og ikke tuller og bryter kontakten og så tar opp kontakten
igjen osv.
Med vennlig hilsen
Erik Ribsskog
Er
det noen som husker Fru Ness (eller om det var Fru Næss).
Lærerinne i samfunsfag og norsk blant annet vel.
Back
to Vi som har vært elever ved ungdomsskolen i Svelvik
Displaying
all 7 posts by 2 people.
Post
1
1
reply
You
wroteon 18 December 2008 at 08:46
Jeg
gikk i 7-9b var det vel, fra 83 til 86, var det vel.
Og vi
hadde ei lærerinne i samfunnsfag blant annet, som ble kallt Fru
Ness, eventuellt Fru Næss.
Jeg tror ikke hu hadde noe
fornavn.
Hun var vel i 50-60 åra da tror jeg.
Ei
lita dame med mørkt hår.
Hu sa en gang i
samfunnsfagstimen at noen i USA hadde noe prosjekt om at alle folk på
jorda skulle få samme hårfarge og hudfarge, etter 2.
verdenskrig.
At det var politisk, men at det visst ikke skulle
bli noe av alikevel.
(Men jeg lurer på om dette ble noe
av og at det er derfor man har så mye innvandring og sånn
nå for tiden, at dette er styrt fra Bilderberger-group, eller
noe. Noe sånt. At det er noe krig mot lyshårede som har
Hams forbannelse ifølge Talmud eller Bibelen, selv om vi ikke
lærte om det her i kristendomstimene med en som ble kallt
Teoball).
Men men.
Vi hadde en kalender i klasserommet,
hvor noen hadde skrivd bak, at ‘Ness er heks’.
En gang så
leste hu fru Ness opp en stil jeg hadde skrevet i norsk-timen, med
masse personlige ting osv., som jeg hadde skrevet for jeg kom ikke på
noe annet å skrive om.
Så alle skjønte at
det var min stil, for jeg var den eneste som var fra Larvik og som
spillte fotball på Berger, i klassen.
Men men.
Men
da sa Nessa, som hu ble kallt, at jeg skulle skrive noe på
tavla.
Og da tok jeg bort kalenderen da, tok kalenderen til
side, sånn at alle begynte å le i klassen.
Så
begynte Nessa å spørre om noen hadde tegna med kritt på
noen osv.
Men jeg tror ikke hu visste at det stod det, at hu
var heks, bak kalenderen.
Men sånn er det.
Jeg
lurer på om hu kan ha vært noe kabalistisk (les jødinne),
eller noe.
Hvorfor hadde hun ikke fornavn f.eks?
Og hun
prata også en gang i 9. klasse vel, om at noen kom til å
bli direktører og andre kom til å få lave
stillinger.
Og da virka hu så rar i stemmen, at her var
det noe som lå under nesten.
Bare noe jeg kom på
nå.
Men kanskje noen andre husker hu lærerinna, så
kanskje de kan spørre henne hva det her prosjektet var, om at
alle skulle ha samme hudfarge og hårfarge, som det var noen som
prøvde å få til, i USA, ifølge Nessa, for
de var lei av kriger, eller hva det var de brukte som unnskyldning.
(Men jeg mistenker at den egentlige grunnen er dette med Hams
forbannelse, at etterkommerne av Ham fra bibelen er forbannet, (og
skal tulles med av jøder og konservative kristne da), og at
dette kan være ikke bare de mørkhudede, som jeg har sett
på YouTube at noen mener har Hams forbannelse, (se hvordan
afroamerikanerne sliter i USA, med å komme seg frem og ut av
ghettoen osv, de kan være at de møter motstand i
samfunnet, fra folk i offentlig forvaltning osv., som tuller med de,
siden de har Hams forbannelse, og at noe av de samme skjer med
norrøne, altså lyshårede i Norge, med
blondinnevitser og tulling med Julebruskongen og mafia og alt mulig
tull).
Bare sånn det kan virke noen ganger, så da
tenkte jeg det var best å skrive om det her.
Så
kanskje noen andre husker mer om hu her lærerinna, som
tydeligvis noen syntes var heks. (kabalist som Madonna f.eks)?
For
jeg lurer på om det heksegreiene egentlig bare har fortsatt,
etter middelalderen, og at det var reelle hekser, som ble jaktet
på.
At det var kabalistiske (jødisk mystisk
religion), som ble jaktet på.
Og at de kan utføre
svartekunst/trolldom, ved at de manipulerer folk.
At de vet
hvordan mennesker er, og f.eks. sånn det var på Microsoft
sin produktaktivering, hvor jeg jobbet.
Da ble jeg manipulert
av en svensk-amerikansk dame, hva het hun da, Katarina Murie, med
brunt hår vel, til å gi en norsk dame, Marianne Høksass,
en lapp eller noe, på Valentines day.
Så da ble
kanskje følelsene hennes manipulert da, som om jeg ga henne en
gave, men jeg ga henne bare en lapp som to svenske brunetter sa jeg
skulle gi henne.
Men da var det kanskje såkallt
‘heksekunst’.
At da fikk de kanskje manipulert hennes
følelser, og så kanskje hun ble forelsket og ble værende
i England, og ble brukt som noe hore, eller noe, av noen lokal mafia
etc.
Noe Illuminati-frimurer greier da.
Så
heksejakten blir mye kritisert nå for tiden.
Men jeg
tror det var hekser da, som i Roald Dahls heksene.
Da sier hun
norske bestemora til han gutten på slutten, at de mørkhårede,
de er hekser og ser ut som vanlige damer.
Og det er nok dette
med kabalistiske jøder og Hams forbannelse mot de blonde, en
krig mot de norrøne da, sånn ser det ut for meg.
Så
det var nok ikke sånn at heksejakten var noe folk innbilte
seg.
Det med at de fløy på kosteskaft det kan vel
folk som ser annonser for kondomeriet forestille hva egentlig
var.
De fløy til Bloksberg og hadde seg med
djevelen.
Men det var nok med bildelig talt enn bokstavelig
talt.
Det var nok at de hadde kontroll selv, pga.
kondomeriet-aktige kosteskaft, og derfor ikke trengte å ha en
mann.
Så hekser, som kanskje Ness var, de er nok minst
like aktive nå for tiden som i middelalderen, og de er nok ikke
noe mindre skadegjørende nå, men det er bare det at de
kabalistene og illuministene har tatt over mye av samfunnet, så
samfunnet har mistet kontrollen.
Det er sånn det virker
for meg.
Så her burde kanskje folk våkne opp
litt.
Hun Cecilie Hyde, i Svelvik, hun var kanskje litt som en
sånn moderne heks hun og, vil jeg si.
Og kanskje hun
Anne Grossvold, i klassen.
Så det er nok hekser i
Svelvik og, og de er nok ikke noe mindre heksete nå enn de var
i middelalderen.
De lagde nok de lokale blonde jentene til
horer, sånn som Eva Olsen og hun som jobba i butikken i
Storgata, like ved der Cecilie bodde.
At det var nok noe
lureri som foregikk.
Og også hun Fru Ness, hun visste
nok en ting eller to, om den her jødiske
verdenskonspirasjonen, og at jødene kontrollerer verden
osv.
Og Akvåg, han hadde noen filer, hvor det stod at
jeg ikke var flink, husker jeg han sa, så da skulle ikke jeg ha
bra karakter.
Det husker jeg han og jeg og en som het Erik Ree
prata såvidt om, i 7. klasse, i 1983 eller 84 da.
Så
det var nok ikke bare karakterboka de gikk etter.
Han Aakvåg
hadde nok noen andre filer og, virka det som.
Hvordan filer
var dette lurer jeg på.
Men sånn er det, man kan
ikke skjønne alt.
Med vennlig
hilsen
Erik Ribsskog
Post
2
Bente
Heyerdahl
replied to your
poston
17 February 2009 at 18:40
Hei
Er
vel noe inhabil her kanskje, men hun hette Solveig Næss, min
mors tante bl. a. Var også min klasseforstander på
begynnelsen av 70 tallet. (begynner å bli gammel jeg). Hun døde
for noen dager siden, mange og 80 år.
Post
3
You
wroteon 17 February 2009 at 19:02
Ok,
da
får jeg si kondolerer da.
Hun var jo egentlig ikke som
en heks, selv om hun leste opp min personlige stil i timen.
Det
var litt over kanten.
Men hun fortalte ikke noe om den teorien
hennes da, fra USA, om at alle folk skulle få samme hår
og hud-farge osv., som Næss fortalte om i
Samfunnsfagstimen?
Som amerikanerne visstnok skulle ha gått
bort fra?
Hun sa at det var krefter i USA, blant annet, som
ville ha det sånn, at alle folk på jorda skulle ha samme
hår og hudfarge.
Så da får man si takk til
henne, at hun ihvertfall sa ting, som det ikke var om i
nyhetene.
Jeg vet ikke hvor hun fikk dette fra.
Men man
får si takk uansett, selv om hun også prøvde å
roe det ned, å si at dette var noe de hadde gått bort
fra.
Hvem som skrev bak kalenderen, at Næss var heks,
det vet jeg ikke.
Og Solveig var kanskje et litt rart navn på
Fru Næss.
Ikke at det er min business, men hun så
vel ikke så ‘norsk’ ut.
Jeg mener, hun hadde vel ikke
blondt hår og blå øyne akkurat, som man kanskje
skulle forvente, hvis noen het Solveig, siden det er et såpass
norskt navn(?)
Men jeg skal ikke rippe for mye opp i dette nå,
livet går jo videre.
Hun var nok en kunnskapsfull og
klok lærerinne, vil jeg si.
Så det vi lærte
nok mye av Fru Næss, det vil tro, som vi har tatt med oss
videre i livet.
Så da må jeg si kondolerer igjen,
og et litt sent takk for det vi lærte i samfunnsfagstimene og
norsktimene med Fru Næss.
Med vennlig
hilsen
Erik Ribsskog
Post
4
You
wroteon 18 February 2009 at 03:00
Jeg
kom forresten på, at i en time så fortalte fru Næss,
at faren hennes, han var en av de sjeldne som stemte mot
unionsoppløsningen med Sverige.
Det var vel bare noen
hundre, eller noe, som gjorde det.
Så spurte noen da,
hvorfor gjorde faren hennes noe så rart, som å stemme mot
unionsoppløsningen med Sverige.
Og da sa hun bare sånn,
‘jo, fordi’, også stoppet hun.
Så det er tydelig
at det har vært et eller annet som har foregått, som det
ikke har vært om i nyhetene.
Og at fru Næss visste
om ting som nok ikke var i nyhetene.
Hvis vi skal relatere
dette til New World Order og slikt, så er vel gravmonumentet
til Wergeland satt opp av de norske jødene, som Wergeland
hjalp å endre grunnloven for, eller hva det var, sånn at
de fikk tilgang til riket, eller hvordan man skal forklare det.
Men
hva som egentlig har skjedd, det tørr jeg ikke spå
om.
Men det er tydelig at det var noe, som fru Næss
mente var noe hun ikke kunne si i timen da, iforbindelse med
avstemningen om unionsoppløsningen.
Så sånn
var det.
Men det vet kanskje du som svarte, Fru Heyerdahl, hva
det kom av, dette som fru Næss ikke ville si, siden hun var din
grandtante, mener jeg.
Med vennlig
hilsen
Erik Ribsskog
Post
5
Bente
Heyerdahl
wroteon 18 February 2009 at 08:43
Dessverre,
det kan jeg ikke si noe om. Kan ikke huske at hun tok dette opp med
oss på skolen. Privat hadde vi ikke noe omgang..
Men en
flink lærer var hun, selv om det kanskje skortet litt på
hvordan hun gav fra seg lærdommen og hvordan vi tok i mot.
Post
6
You
wrote24 minutes ago
Ja,
det
var kanskje ikke så være lærer, på Svelvik
Ungdomsskole, ihvertfall ikke for de som hadde fra Berger
kanskje.
Jeg husker at fru Næss, var ikke så
veldig populær i klassen, men det var vel egentlig ingen av
lærerne.
Jeg kan ikke si at Aakvåg eller en vi
hadde i kristendom, som ble kallt Theoball, eller noe, var så
veldig mye mer populære.
Det var noen som syntes
gymlæreren var kul, tror jeg, men jeg syntes han ligna litt for
mye på noe befal i militæret, eller noe.
Ellers så
var en lærer vi hadde i bordtennis og sjakk valgfag, han var
ganske grei, så de timene var nesten som fritimer.
Så
det kom bra med, siden resten av timene var ganske ampre noen ganger,
eller hva man skal kalle det, både mellom lærerne og
klassen og også innad i klassen.
Men, det er mulig det
er sånn det er vanlig at det er på alle ungdomsskoler,
for alt hva jeg vet, det skal ikke jeg svare på.
Så
sånn er det.
Med vennlig hilsen
Erik Ribsskog
Post
7
You
wrote5 minutes ago
Og
nå kom jeg på et par ting til her, i samme slengen.
Det
var en i klassen som het Sten, eller Sten Rune, og i friminuttene så
pleide han å fortelle en fortelling, eller en regle, om
kristendomslærer Theoball da.
Han sa at Theoball satt på
gjerdet.
Så kom oksen og stanga Theoball så balla
satt igjen.
Så ble’n bare Theo.
Noe sånt.
Jeg
vet ikke hvor han Sten-Rune hadde den regla fra, men et eller annet
sted var det vel fra.
Jeg ser du heter Heyerdahl, og det minte
meg på Larvik, siden han var derfra.
Mora mi flykta jo
omtrent, fra Bergeråsen, til Larvik, i 1973, eller noe.
Fra
faren min da.
Vi bodde på Bergeråsen, på
Toppen, der hvor Røkås-familien bodde seinere.
Så
flytta vi ned til Larvik, jeg og mora mi og søstra mi, enda vi
ikke hadde noe slekt der.
Jeg var bare tre år, så
jeg hadde ikke så mye jeg skulle ha sagt.
Men jeg maste
om å få flytte tilbake til Berger da, så i 1979, så
fikk jeg lov å flytte tilbake.
Men da hadde faren min
flytta til Hellinga, på Bergeråsen, i mellomtida, siden
leiligheten på Toppen der, ble for stor til bare en person da,
antagelig.
Men men.
Så faren min var fra Berger,
og mora mi var fra Holmsbu, da dem møttes, men hun var også
vokst opp i Lofoten, ved Pollen eller Stokmarknes, eller noe, tror
jeg.
Men mange i klassen min, trodde nok at jeg var fra
Larvik, da jeg dukka opp i klassen, på slutten av
70-tallet.
Men da visste dem nok ikke det, at jeg hadde bodd i
huset til Røkås-familien før dem, og at jeg også
pleide å være i huset til besteforeldrene mine på
Sand, i sommerferiene osv., og at foreldra mine var Berger og
Holmsbu, og ikke fra Larvik.
Men men, jeg gadd ikke å
forklare det her i detalj.
Så når folka i klassen,
som ikke visste at jeg egentlig var fra Berger, spurte hvor jeg var
fra, så sa jeg Larvik da, siden jeg jo hadde bodd der, en seks
års tid, eller noe.
Men hvis dem skal ha det til at det
er der jeg er fra, så tar dem nok litt feil.
Jeg er fra
Berger, og er født i Drammen.
Men jeg har vokst opp i
Larvik da, det kan man nok si.
Men jeg var også en del
på Sand og på Bergeråsen i feriene, så jeg
har også vokst opp på Berger da.
Men jeg får
nok si at jeg er fra Berger, men at jeg har vokst opp i Larvik
da.
Noe sånt.
Med vennlig hilsen
Erik
Ribsskog
Reply
to Your PostDelete
PostEdit
Post
Heisann
Linn,
Between
Linn
T. Korneliussen
and You
5:20pm
Feb 5th
har
du noe kontakt med David og Erik Dahl og dem for tida eller.
Bare
lurte.
Jeg har ikke hatt så mye kontakt med dem sjæl
må jeg si, det virka som om det var noe som foregikk i Oslo,
med noe mafia-greier, eller noe sånt noe, før jeg dro
til utlandet, så jeg vet ikke om du har hørt noe om det
f.eks.?
Mvh.
Erik
Today
at 2:56pm
hei,nei
jeg har ikke snakka med Erik siden vi jobba sammen, og David snakka
jeg sist med i 2001 eller 2002…Han hadde en fest en gang når
vi var sammen der d var noen fra A-gjengen eller B-gjengen…tror
jeg. Abba het han ene…
Linn
Today
at 3:04pm
Hei,
var
det den festen på Bjørndal, hos David og Roger vel, når
du hadde egentlig flytta til Bergen eller noe?
Jeg viste at de
folka var noe kriminelle osv., men jeg visste ikke at dem var i
A-gjengen eller B-gjengen.
Jeg husker David sa at vi måtte
oppføre vårs ordentlig der, og de folka på festen
begynte å si sånn at, dem sjekker opp dama di osv., til
David, når jeg og Erik Dahl prata med deg, så det var vel
litt ampert der da.
Jeg dro til byen husker jeg, dere ble vel
igjen og festa.
Men men samme det.
Jeg har hatt noe
problemer med noe mafia greier i Oslo, overhørte jeg på
Bjørndal i 2003 bl.a., og jeg mistenker at David kan ha vært
involvert, på den måten at han skulle hjelpe de folka å
få tak i meg da.
Men jeg vet jo ikke sikkert hva som
foregikk da, men David begynte plutselig å ringe mange rare
telefoner til meg, i desember 2003, og skulle ha meg med i en bil
nede ved Gunerius bl.a., samme dagen, var det vel, som jeg overhørte
at jeg var forfulgt av ‘mafian’ da, som dem sa.
Og seinere så
skulle David absolutt møtte meg, når han skulle plukke
opp en julegave til Melina, var det vel han sa.
Og også
en fest en fredag, i februar eller mars eller noe, som han ringte og
skulle ha meg med på, synes jeg hørtes litt rar ut.
Men
men, det er sånn det er.
Det er jo mye som har
skjedd.
Jeg fikk en e-post av David for en del uker siden, men
jeg har ikke svart, men jeg får se hva som skjer.
Det
var vel kanskje en del som foregikk i Oslo, på den tiden vi
jobba på Rimi Nylænde og, men jeg var vel ganske stressa
rundt den tida, så jeg fikk vel ikke med meg alt som
skjedde.
Men nå får jeg se om jeg får gjort
noe jobb her.
Jeg har sent e-post til SMK osv., så det
blir spennede å se om dem får ut fingeren, eller hva man
skal kalle det, i forbindelse med å si hva som foregår
osv.
Så det blir spennende å se, skal jeg se om
jeg finner link:
Today
at 3:22pm
d
var en fest hos mora t David. David Toska var på en fest også,
men jeg husker ikke hvor vi var…Alt skjedde i høsten 1999 og
våren 2000.David ble mer og mer voldelig og han var jo sykelig
sjalu, så jeg orka ikke mer.Han trua med å drepe meg når
jeg flytta, men han mente d nok ikke.Men han va ustabil og hadde nok
problemer med masse rart.
Håper alt ordner
seg for deg.
Linn
Today
at 3:28pm
Ok,
jeg trodde det var noe lureri her jeg, så klarte å legge
de forrige postene på bloggen.
Det var kanskje ikke så
smart det, men nå er det vel litt sent, så nå tar
jeg med alle de her postene på bloggen jeg.
Selv om det
kanskje ikke var så smart, men vi får se hva som
skjer.
Kanskje myndigheten osv. får ut
fingeren.
'Bokhylla' 70-tallet 80-tallet 90-tallet Anmeldelse Arne Mogan Olsen Berger Bergeråsen Brev Christell Humblen Dagbladet.no Datatilsynet Drammen E-post Facebook Google Haldis Humblen Hm Identitetstyveri Ingeborg Ribsskog irc Jobbsøking i England Johannes Ribsskog johncons-blogg Karen Ribsskog Klage Larvik Liverpool Magne Winnem Mobilbilder Musikk Nettmobbing Online trakassering Oppdatering Oslo Pia Ribsskog Politiet Rimi Slektsforskning StatCounter Svelvik Twitter Wikipedia YouTube Ågot Mogan Olsen