johncons
  • Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
    Klage/Fwd: Bekreft ditt abonnement på LailaMonicaVedumstuenHøibakkenNikolaisen
    Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 26. februar 2022 kl. 17:12
    Til: postkasse@datatilsynet.no
    Kopi: Help@wordpress.com, “inger.lise.blyverket” <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, tr@forbrukertilsynet.no, post <post@finkn.no>, sfovpost@statsforvalteren.no, abuse@telia.com, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>
    Hei,
    dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).
    (Jeg har ikke kontaktet disse).
    Vennligst rydd opp!
    Med hilsen
    Erik Ribsskog
    PS.
    Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
    virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
    jeg).
    ———- Forwarded message ———
    Fra: LailaMonicaVedumstuenHøibakkenNikolaisen <donotreply@wordpress.com>
    Date: tir. 2. nov. 2021 kl. 18:48
    Subject: Bekreft ditt abonnement på LailaMonicaVedumstuenHøibakkenNikolaisen
    To: <eribsskog+mogen@gmail.com>
    Vennligst bekreft ditt abonnement på LailaMonicaVedumstuenHøibakkenNikolaisen
    Hei, du registrerte deg nettopp for å følge dette nettstedet. Det betyr at du vil motta nye innlegg på E-post, så snart du har bekreftet nedenfor.
    For å aktivere klikker du på “Bekreft at du vil følge”. Hvis du mener at dette må være en feil, kan du bare ignorere denne meldingen, og intet vil skje.
    Navn på bloggen: LailaMonicaVedumstuenHøibakkenNikolaisen
    Bloggadresse: http://lailamonicavedumstuenhibakkennikolaisen.wordpress.com
    Bekreft at du vil følge
    Hvis du vil se alle blogger du følger på ett sted, kan du lage deg en WordPress.com-konto.
    Vil du mindre e-post? Oppdater dine Abonnementsinnstillinger.
    Takk for at du flyr med  WordPress.com
  • Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
    Sv:(Saks-ID: 7688) Klage/Fwd: Musikkselskapet Harmonien: Påmeldingen er bekreftet
    Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 26. februar 2022 kl. 17:02
    Til: Bergen Filharmoniske Orkester <marked@harmonien.no>
    Kopi: postkasse@datatilsynet.no, “inger.lise.blyverket” <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, tr@forbrukertilsynet.no, post <post@finkn.no>, sfovpost@statsforvalteren.no, abuse@telia.com, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>
    Hei,
    dere må prøve å finne ut hva som har skjedd her.
    (For jeg har ikke kontaktet dere).
    Og så har jeg også rett til, (mener jeg), å få vite, hva dere akter å foreta dere, for å forhindre, at noe lignende skjer, med andre ‘Hvermansen-folk’, i fremtida.
    Med hilsen
    Erik Ribsskog
    tor. 18. nov. 2021 kl. 10:01 skrev Bergen Filharmoniske Orkester <marked@harmonien.no>:
    Hei Erik Ribsskog,
    Vi har slettet registreringen på nyhetsbrev og alle relaterte data hos oss i Musikkselskapet Harmonien. Takk for beskjed.
    Med vennlig hilsen
    Snorre Svendsen
    — 
    Snorre Svendsen
    Kundekonsulent
    Bergen Filharmoniske Orkester
    Epost: marked@harmonien.no
    Tlf.: 55 21 62 28
     
     
    Fra: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
    Dato: 16.11.2021 15:16
    Til: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>
    Kopi: marked@harmonien.no,”inger.lise.blyverket” <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, tr@forbrukertilsynet.no,post <post@finkn.no>, sfovpost@statsforvalteren.no, abuse@telia.com,amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>, postkasse@datatilsynet.no
    Emne: Klage/Fwd: Musikkselskapet Harmonien: Påmeldingen er bekreftet
     
    Hei,
     
    dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).
     
    (Jeg har ikke kontaktet disse).
     
    Vennligst rydd opp!
     
    Med hilsen
     
    Erik Ribsskog
     
    PS.
     
    Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
    virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
    jeg).
     
     
    ———- Forwarded message ———
    Fra: Musikkselskapet Harmonien <marked@harmonien.no>
    Date: tir. 17. aug. 2021 kl. 00:01
    Subject: Musikkselskapet Harmonien: Påmeldingen er bekreftet
    To: <eribsskog+250770(Sladdet av johncons-blogg)-250770(Sladdet av johncons-blogg)-250770(Sladdet av johncons-blogg)-250770(Sladdet av johncons-blogg)-250770(Sladdet av johncons-blogg)-250770(Sladdet av johncons-blogg)@gmail.com>
     
    Du er nå meldt på nyhetsbrev hos oss.
    Her er en kopi av informasjonen du har gitt oss…
    E-postadresse: eribsskog+250770(Sladdet av johncons-blogg)-250770(Sladdet av johncons-blogg)-250770(Sladdet av johncons-blogg)-250770(Sladdet av johncons-blogg)-250770(Sladdet av johncons-blogg)-250770(Sladdet av johncons-blogg)@gmail.com
    Fornavn: Erik Løvenbalk
    Etternavn: Ribsskog
    Dersom du ikke ønsker å motta e-post fra oss kan du:
    Melde deg av
    Du kan også kontakte oss på:
    marked@harmonien.no
     
  • [15:47.59] * X sets mode +l 13 for #oslo
    [20:07.49] <fisk77> hei
    [20:08.23] <fisk77> men hvem av dine skole kompiser valgte døden ?
    [20:08.45] <fisk77> da ble de 30
    [20:08.49] <fisk77> eller 40
    [20:09.30] <fisk77> kjente du folk som begikk selvmord ?
    [20:31.22] <john_cons> nei, det gjør jeg ikke
    [20:31.29] <john_cons> det lå ganske flott til ved fjorden
    [20:31.51] <john_cons> og det var masse pene jenter/damer der
    [20:32.02] <john_cons> så det var kanskje derfor at ingen begikk selvmord
    [20:32.10] <john_cons> hvem vet
    [20:32.59] <john_cons> men min kamerat kjetil holshagen og de kjøpte et hus, (i sande), etter en som hadde tatt selvmord
    [20:33.12] <john_cons> man kunne se kulehullet i stue-veggen
    [20:33.16] <john_cons> fortalte kjetil
    [23:20.22] <fisk77> morbid
    [23:21.09] <fisk77> no one got rid of that hole?
    [23:30.50] <john_cons> apperantly not
    [23:31.06] <john_cons> this was in the 80’s
    [23:31.54] <john_cons> but i remember that kjetil made a point of that one could still see the bullet-hole in wall, in the tv-lounge, i guess it was
    [23:32.59] <john_cons> i remember visiting him there, but i can’t remember if he showed me the bullet-hole or not
    [23:33.09] <john_cons> this was in lønnveien, in sande
    [00:01.29] <fisk77> was the house haunted
    [00:01.41] <fisk77> by the suicide person
    [00:01.46] <fisk77> ?
    [00:42.38] <john_cons> the guy who killed himselfs name was emil waldemar amundsen
    [00:42.46] <john_cons> it seems
    [00:43.01] <john_cons> it could be that they were haunted
    [00:43.55] <john_cons> kjetils parents didn’t want to speak with me (it seemed) when I dropped by, in the summer of 1996, after i had been on car-holiday in denmark etc
    [00:44.16] <john_cons> so it could be that they had become a bit strange by this ghost
    [00:44.41] <john_cons> or if it was they had just gotten married after x decades
    [01:13.22] * ariciu2k- (~ocvxp@79.117.91.2) has joined channel #oslo
    [01:29.47] * ariciu2k- la multi ani. –
    [01:31.08] * ariciu2k- is now known as someone-
    [01:37.21] * someone- (~ocvxp@79.117.91.2) Quit (Read error: EOF from client)
    [04:00.41] * ocvxxp- (~ocvxp@79.117.91.2) has joined channel #oslo
    [04:00.44] * ocvxxp- (~ocvxp@79.117.91.2) has left #oslo ()
    [06:23.40] <fisk77> almost 1000 nordmenn kill themselves every year
    [06:23.48] <fisk77> the numbers went up
    [06:23.58] <fisk77> it used to be 400 suicides
    [06:24.06] <fisk77> now it is 700
    [06:24.18] <fisk77> it will surely go to 1000
    [06:24.37] <fisk77> the plandemic contributed too
    [07:35.26] <fisk77> Good night, sweetheart. Rest heals the body and has been shown to lessen the risk of heart trouble and psychological problems.
    [07:36.50] <fisk77> It ain’t over till it’s over. End relationships that no longer work for you, as you could be spending time in a dead end. Rather head for more meaningful things. You could be missing 
    opportunities while you’re stuck in a meaningless rut, trying to breathe life into something that is long gone.
    [14:19.38] * barras (~barras@82.102.27.214) has joined channel #oslo
    [14:59.20] <john_cons> sweetheart?
    [14:59.31] <john_cons> jeg visste ikke at du var homo fisk77
    [14:59.38] <john_cons> eller hva dette skal bety
    [15:26.49] <john_cons> skorpion og oldgnom har ødelagt fisk77 kan det virke som
    [15:26.53] <john_cons> og gjort han homo
    [15:26.54] <john_cons> noe sånt
    [15:28.45] <john_cons> de har hersja for mye med han på irc
    [15:28.50] <john_cons> i årenes løp
    [15:28.52] <john_cons> for å si det sånn
    [17:28.53] <barras> god ettermiddag
    [17:29.44] <fisk77> hei
    [17:29.52] <fisk77> er du homofil, john_cons ?
    [17:41.42] <john_cons> er du frekk også
    [17:41.45] <john_cons> din lille rumenske fitte
    [18:10.01] <fisk77> og så liker du menn fitter
    [18:28.02] fisk77 added to ignore list
    [18:28.18] <john_cons> [18:28.02] fisk77 added to ignore list
    [18:44.59] <barras> det så jo trist ut å ignore sin eneste venn
    [18:52.38] <john_cons> det er ikke en bekjent, det er bare en suicidal rumener som jeg prøvde å hjelpe siden at min avdøde tante ellen var som romania sin mor teresa nesten, i sin tid
    [18:52.41] <john_cons> hvem er du forresten
    [18:54.22] <john_cons> han rumeneren er i stjernetegn-gjengen sammen med skorpion osv, (på efnet), for å si det sånn
    [19:02.06] <john_cons> jeg har sendt om han rumeneren, (på facebook), til mange folk i tante ellen sitt nettverk, i romania, sveits og danmark
    [19:02.21] <john_cons> så jeg regner med at de gjør et eller annet
    [19:02.45] <john_cons> jeg orka ikke det homse-greiene til han rumeneren
    [19:02.57] <john_cons> det er mulig at han bare sier at han er suicidal for å få oppmerksomhet
    [19:02.59] <john_cons> hva vet jeg
    [19:25.07] <barras> hvm vet 🙂
    [19:25.11] <barras> hvem*
    [19:29.01] <john_cons> du får hjelpe han rumeneren selv eventuelt da vet du
    [19:29.10] <john_cons> dere er visst begge skravlesjuke osv
    [19:29.17] <john_cons> kan det virke som
    [19:36.02] <barras> hjelpe han?
    [19:36.12] <barras> er du på irc for å hjelpe andre?
    [19:36.32] <john_cons> kaller du deg også for fluffy?
    [19:36.37] <barras> sikker på at han klarer seg helt fint
    [19:36.40] <john_cons> han må også ha alt med teskje
    [19:36.52] <john_cons> nå har jeg forklart overfor om dette, og så lurer du på hvordan det henger sammen
    [19:37.00] <barras> stått opp med feil bein i dag?
    [19:37.05] <john_cons> makan til kverulant
    [19:37.14] <john_cons> jeg er bare lei av homser
    [19:37.16] <john_cons> for å si det sånn
    [19:37.35] <barras> de er fæle?
    [19:37.46] <john_cons> slutt med den helvetes kveruleringa nå da
    [19:37.56] <john_cons> jeg er lei av å underholde dere skravlesjuke homser
    [19:38.04] barras added to ignore list
    [19:38.13] <john_cons> [19:38.04] barras added to ignore list
    [19:51.08] ->> barras is ~barras@82.102.27.214 (barra)
    [19:51.08] ->> barras is on: #Norge #oslo 
    [19:51.09] ->> barras using *.undernet.org (The Undernet Underworld)
    [19:51.09] ->> barras 13 mins 33 secs seconds idle, signon time 13:19 26.02.2022
    [19:51.09] ->> barras :End of /WHOIS list.
    [19:51.17] barras resolved to 82.102.27.214
    [19:53.01] <john_cons> jeg har klagd på trelane og fluffy til mammaen til trelane (gerd synnøve elvestuen) på facebook
    [19:53.17] <john_cons> så hvis barras er fluffy så må hu skjerpe seg litt, må jeg si
    [19:53.19] <john_cons> makan
  • fars fetter 2

    https://www.svelviksposten.no/vis/dodsannonser/

    PS.

    Det står også, (hvis man finleser dødsannonsen), at jeg har en tremenning, som er homo, (og som er partner med en Arne).

    Så det er mye rart.

    Jeg visste at jeg hadde en tremenning, (ved navn Øystein Andersen), som var adoptert fra Korea.

    Men at jeg også har en tremenning som er homo.

    Det var jeg ikke klar over.

    (For å si det sånn).

    Så sånn er det.

    Bare noe jeg tenkte på.

    Mvh.

    Erik Ribsskog

'Bokhylla' 70-tallet 80-tallet 90-tallet Anmeldelse Arne Mogan Olsen Berger Bergeråsen Brev Christell Humblen Dagbladet.no Datatilsynet Drammen E-post Facebook Google Haldis Humblen Hm Identitetstyveri Ingeborg Ribsskog irc Jobbsøking i England Johannes Ribsskog johncons-blogg Karen Ribsskog Klage Larvik Liverpool Magne Winnem Mobilbilder Musikk Nettmobbing Online trakassering Oppdatering Oslo Pia Ribsskog Politiet Rimi Slektsforskning StatCounter Svelvik Twitter Wikipedia YouTube Ågot Mogan Olsen