
PS.
Her er mer om dette:

PS 2.
Enda mer om dette:


PS.
En gang, på begynnelsen av 90-tallet, så husker jeg at min søsters venninne Cecilie Hyde lo litt av, at Gro Marit hadde blitt journalist, i Svelviksposten.
(Av en eller annen grunn.
Gro Marit var kanskje ikke et skolelys.
En gang så løp hu rundt i klasserommet, med en inkompetent matte-lærer etter seg, (på handel og kontor, på Sande videregående), husker jeg.
Noe jeg vel har skrevet om, i Min Bok).
Og jeg synes ikke, at det ligner noe særlig på Irene Lippert, (som jeg husker fra ungdomsskolen og videregående), på bildet.
Men hu har jo solbriller på seg, osv.
Hm.
Så sånn er muligens det.
Bare noe jeg tenkte på.
Erik Ribsskog

PS.

PS 2.
Det var mest på den tida, som min farfar levde.
Til han døde i 1984).
At min far, prata om driften, av Strømm Trevare, sånn at jeg hørte det.
(For jeg spiste middag, hos min fars foreldre, etter skolen.
Og min far ville noen ganger prate med sin far, om driften av trevarefabrikken, (i pauser fra arbeidet).
Sånn som jeg husker det).
Så dette at min far hadde kjøpt en eiendom, på Bokerøya.
Det har ikke jeg fått med meg.
(Der jeg bodde, i Leirfaret 4B.
Hvor jeg bodde aleine, på det meste av 80-tallet.
For å si det sånn).
Bare noe jeg tenkte på.
Mvh.
Erik Ribsskog
PS 3.
Hvis man bestiller en utskrift fra gammel grunnbok nå, så har man visst plikt til å rapportere, eventuelt usladdete personnummer, (det høres litt klamt/’Stasi’ ut, må man vel si):


(Dette var noe jeg lærte om, på et CSS3-kurs, (var det vel).
Som jeg tok hjemmefra, (fra Learn Direct).
Mens jeg bodde i Keith Court, (hvor jeg bodde fra 2012 til 2014), i Walton.
For å si det sånn).
Så sånn er det.
Bare noe jeg tenkte på.
Mvh.
Erik Ribsskog
PS 2.
Som jeg vel har vært inne på tidligere.
Så er det mulig, at nettstedet blir bedre/kulere.
Så det er mulig at jeg tester det en gang og.
(For å si det sånn).
Og det burde kanskje vært mer padding/luft, mellom logoen og oppdateringene.
Så det er mye å flikke på, på det nettstedet.
(Må man vel si).
Men jeg tar en ting av gangen.
(For å si det sånn).
Så sånn er det.
Bare noe jeg tenkte på.
Men men.
PS 3.
Som jeg har blogget om tidligere.
Menyen, logoen og ‘innholdsvinduet’ var jo egentlig tre forskjellige deler, (som jeg liksom har skjøtet sammen, til en del).
Og disse burde vært innkapslet, (som det kalles), i en ‘hoved-del’.
Da pleier designen å bli bedre, bare av å gjøre det sånn.
(Siden at man da bruker en del padding osv., nærmest som default.
Må man vel si).
Men siden at jeg også har begynt på det bok-prosjektet, så har det kanskje blitt mindre tid på nettsted-utvikling.
Men jeg har ikke glemt webdesignen heller.
(For å si det sånn).
Jeg driver jo egentlig med footer-ne, (denne måneden).
Men i går, så tok jeg bort linken, til Lulu, fra ‘Lenker’-siden, (noe jeg hadde en huskelapp om, at jeg skulle/burde gjøre).
(Siden at den Lulu-boka, var litt mislykka.
Noen på nettet ville, (rundt 2013/2014), at Min Bok-bøkene, skulle bli solgt, som pocket-bøker.
Men de bøkene er jo veldig store.
Sa da ble det nesten som med Donald-pocket, (at det hadde blitt en serie, av kjempemange små bøker).
Så det var litt som et tulle-prosjekt nesten.
(Må man vel nesten si).
Og den første og eneste boka, (Min Bok – Del 1), solgte i kun et eksemplar, (iløpet av nesten ti år), på Lulu.
For å si det sånn.
Og den boka, var vel bare, på 4-5 kapitler, (eller noe lignende).
Så det ble litt lite lesestoff, for 100-200 kroner, (eller hva den boka kosta igjen).
Må man vel si.
Så den boka har jeg nå fjerna, fra Lulu.
For å si det sånn).
Og når jeg ble ferdig med å ta bort den linken, (til Lulu).
Så fikk jeg tid til å jobbe litt, med designen og.
Men det var bare noen få minutter/timer, (på slutten av dagen).
Jeg trenger nok litt mer tid, hvis jeg skal innkapsle den nevnte ‘hoved-delen’, (og kanskje gjøre flagget/logoen litt smalere, sånn at det blir litt luft på siden av det, osv.).
Så sånn er nok det.
Bare noe jeg tenkte på.
Men men.
PS 4.
Jeg flytta tilbake til Norge, høsten 2014, og derfor, (siden at jeg ikke har hatt noen møter om bøker osv. med Nav, som jeg får sosial-støtte fra), så fikk jeg bare utgitt en pocket-bok, (de hadde kanskje solgt bedre, hvis det hadde vært flere av de):

Her er mer om dette:

'Bokhylla' 70-tallet 80-tallet 90-tallet Anmeldelse Arne Mogan Olsen Berger Bergeråsen Brev Christell Humblen Dagbladet.no Datatilsynet Drammen E-post Facebook Google Haldis Humblen Hm Identitetstyveri Ingeborg Ribsskog irc Jobbsøking i England Johannes Ribsskog johncons-blogg Karen Ribsskog Klage Larvik Liverpool Magne Winnem Mobilbilder Musikk Nettmobbing Online trakassering Oppdatering Oslo Pia Ribsskog Politiet Rimi Slektsforskning StatCounter Svelvik Twitter Wikipedia YouTube Ågot Mogan Olsen