-
[16:48.27] * You have joined #Norway[16:48.27] Topic: Welcome to #Norway[16:48.27] Channel Topic Set by: X on 02:00 08.02.2022[16:48.27] Channel modes for #Norway are :+tnRl 15[16:48.27] Channel Created on: 03:53 02.05.1996[19:25.59] <fisk77> hei[19:26.07] <fisk77> hvordan går det ?[20:21.35] <fisk77> https://youtu.be/9FrR6s7BVGQ[20:21.48] <fisk77> flott dansk jente[20:26.10] <fisk77> john_cons: tenker du om selvmord hver dag ?[21:44.14] <john_cons> nå får du gi deg[21:44.29] <john_cons> du vrir og vrenger på det[21:44.38] <john_cons> det er du som er/var suicidal[21:44.41] <john_cons> ikke meg[22:20.00] <john_cons> [16:09.20] <cxp> i failed in life[22:20.00] <john_cons> [16:09.28] <cxp> i should kill myself[22:20.05] <john_cons> er ikke det deg?[22:20.40] <john_cons> det er fra april[22:21.04] <john_cons> fra #quiz-show, på ef-net[22:21.54] <john_cons> skjønner at skorpion ble lei av deg[22:21.57] <john_cons> eller hva som skjedde[23:23.43] <fisk77> hvorfor forlot du efnet ?[23:24.03] <fisk77> skorpa hilser på deg[23:24.13] <fisk77> han vil ikke joine her[23:24.26] <fisk77> selv om jeg ba ham[23:51.43] <fisk77> john_cons: fortell meg hvorfor begikk Ari selvmord[00:15.24] <fisk77> hvorfor døde Ari Behn ??[00:25.30] <john_cons> jeg har ikke forlatt ef-net[00:25.39] <john_cons> jeg har tatt over kanalene london og usa der[00:25.42] <john_cons> blant annet[00:26.01] <john_cons> men jeg syntes at det ble for mye tegne-prat på #quiz-show[00:26.36] <john_cons> #quiz-show hadde ikke noe op-er, så jeg tenkte at det var kanskje greit å forlate den kanalen, (som egentlig er en quizze-kanal)[00:27.15] <john_cons> hvorfor ari behn tok selvmord[00:27.34] <john_cons> det vet jeg ikke[00:28.09] <john_cons> han savnet kanskje prinsesse märtha, eller det glamorøse livet, som medlem av kongefamilien[00:28.11] <john_cons> hva vet jeg[00:39.28] <fisk77> han var deppa[00:39.39] <fisk77> og hatet livet sitt[00:41.00] <john_cons> det er mulig, han hadde jo ny samboer-dame og kunst-karriere, og forfatter-karriere[00:41.17] <john_cons> jeg kjente ikke ari behn, så jeg vet ikke hva som feilte han[00:42.26] <john_cons> han var kanskje mest kjent som mannen til märtha[00:42.36] <john_cons> så det var kanskje tøft for han, når de ble skilt[00:47.17] <john_cons> folk lo kanskje litt av han, når det skjedde[01:48.17] <john_cons> han var kanskje en ‘påfugl-type’ som taklet dårlig å bli eldre[01:48.25] <john_cons> grått hår osv[01:48.28] <john_cons> hva vet jeg[02:06.24] <john_cons> dette sa han etter skilsmissen:[02:06.26] <john_cons> – Barna mine og latteren til Märtha, det er lykke for meg, sier Ari, mens blikket fylles med varme og kjærlighet.[02:06.41] <john_cons> https://www.seher.no/kjendis/barna-og-mrtha-gjor-meg-lykkelig/70625466[02:06.59] <john_cons> så han var visst fortsatt glad i märtha, selv om de var skilt[02:07.12] <john_cons> så det var kanskje det som var grunnen, at han savnet märtha[02:07.31] <john_cons> noe sånt
-
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>Klage/Fwd: Verdensdagen for psykisk helse: Bekreft påmelding.Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 9. februar 2022 kl. 00:06Til: postkasse@datatilsynet.noKopi: info@verdensdagen.no, “inger.lise.blyverket” <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, tr@forbrukertilsynet.no, post <post@finkn.no>, sfovpost@statsforvalteren.no, abuse@telia.com, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>Hei,dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).(Jeg har ikke kontaktet disse).Vennligst rydd opp!Med hilsenErik RibsskogPS.Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikkevirker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synesjeg).———- Forwarded message ———Fra: Verdensdagen <info@verdensdagen.no>Date: søn. 10. okt. 2021 kl. 10:57Subject: Verdensdagen for psykisk helse: Bekreft påmelding.To: <eribsskog@gmail.com>Verdensdagen for psykisk helseBekreft påmelding.Ja, legg meg til abonnementslisten.Dersom du har mottatt denne e-posten ved en feil, slett den. Du blir ikke abonnement dersom du ikke klikker lenken ovenfor for å bekrefte.For spørsmål om denne listen kontakt:info@verdensdagen.noEmail Marketing Powered by Mailchimp
-
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>(Saksnummer:10847801) Klage/Fwd: Takk for din henvendelse – [Det er kanskje ikke så kjent. Men jeg har faktisk hatt min e…]Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 8. februar 2022 kl. 23:57Til: telia-info@telia.seKopi: postkasse@datatilsynet.no, noss@deloitte.no, ellen.scheen@telia.no, daniel.barhom@telia.no, allison.kirkby@teliacompany.com, inger.gunterberg@teliacompany.com, irene.krohn@teliacompany.com, ee-skjema@telia.no, “inger.lise.blyverket” <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, post <post@finkn.no>, firmapost@nkom.no, abuse@telia.com, telia-info@telia.se, finansinspektionen@fi.se, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>, Laurèna Eid <laurena.eid@fi.se>, lars.setsaa@onecall.no, tr@forbrukertilsynet.no, OC Support <kundeservice@onecall.no>, din-henvendelse@telia.no, Telia Kundeservice <kundekontakt-privat@telia.no>, sfovpost@statsforvalteren.no, info@brukerklagenemnda.noHei,dere må prøve å finne ut hva som har skjedd her.(For jeg har ikke kontaktet dere).Og så har jeg også rett til, (mener jeg), å få vite, hva dere akter å foreta dere, for å forhindre, at noe lignende skjer, med andre ‘Hvermansen-folk’, i fremtida.Med hilsenErik Ribsskogtor. 7. okt. 2021 kl. 18:14 skrev telia-info@telia.se <telia-info@telia.se>:Hej!Tack för ditt mejl.Självklart ska vi hjälpa dig att lösa ditt ärende, dessvärre inte härigenom. Via den här mejladressen svarar vi enbart på generella frågor om våra produkter och tjänster. Vi hanterar inga personuppgifter, och kan därför inte hjälpa till med kundspecifika frågor. Vi kan heller inte vidarebefordra ditt ärende till en annan avdelning härigenom, eller ringa upp dig.Ni kan läsa mer om varför vi inte hanterar kunduppgifter via denna ingång på följande länk: https://www.telia.se/privat/kontakt/epost-till-teliaFör att få hjälp med ditt ärende behöver du välja en annan av våra kontaktväg. Det går bra att ringa oss på nummer 90 200, vardagar 8-19, lördagar 10-18. Det går också bra att nå oss via chatt, vardagar 08:00 – 21:00, lördagar 10:00 – 21:00.Har man inget mobilt bank-ID har vi på Telia en allternativ lösning som heter Personlig Kod vilket ni kan läsa mer om följande sida: https://www.telia.se/privat/aktuellt/edr/idAlla våra kontaktvägar för privat kunder hittar du här: https://www.telia.se/privat/kontaktAlla våra kontaktvägar för företags kunder hittar du här: https://www.telia.se/foretag/kontaktOm ni loggar in på erat “Mitt Telia” med erat bank-ID(www.telia.se/mittelia) så kan ni därifrån skapa ett personlig ärende därigenom. Vad ni gör är att ni loggar in på “Mitt Telia” Klicka sedan på “Ärenden” och nu kommer ni se en lila knapp som heter “Ställ en fråga” sedan väljer ni antingen “Abonnemang”, “Faktura” eller “Avsluta tjänst”. När ni väl har klickat på erat allternativ så kommer ni att kunna skapa ett ärende därefter.Under årets alla dagar finns vi online på sociala medier, se:https://twitter.com/TeliaSverigehttps://www.facebook.com/teliaJag önskar dig en fin dag, och lycka till med ditt ärende!Med vänliga hälsningar JesperTelia’s kundservice
-
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>Klage/Fwd: Takk for din bestilling D-vitamin 40 µgErik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 8. februar 2022 kl. 23:41Til: kundeservice@mail.efi.noKopi: postkasse@datatilsynet.no, “inger.lise.blyverket” <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, tr@forbrukertilsynet.no, post <post@finkn.no>, sfovpost@statsforvalteren.no, abuse@telia.com, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>Hei,i min forrige mail, så skrev jeg, at jeg ønsker å få svar, fra en overordnet, om dette.Jeg kan ikke se at det har skjedd.Så det må jeg klage på.Vennligst send dette til en overordnet nå.(Jeg ønsker å vite navnet, på det nett-trollet, som har bestilt/skrevet dette, i mitt navn.Og jeg ønsker å bli informert angående, hva dere akter å foreta dere, for å hindre at noe lignende skjer igjen).Skjerpings!Erik Ribsskogman. 11. okt. 2021 kl. 09:55 skrev <kundeservice@mail.efi.no>:Hej erik,Namnen har inte vi, det är just det POLISEN kan hjälpa dig med. När du anmäler, lämnar du uppgifterna jag sänt till dig.Lycka till!AnkiMed vennlig hilsenEFI Kundeservicew: www.efi.noe: kundeservice@mail.efi.not : 987 01 444EFI ASPostboks 600 Sentrum, 0106 OsloOriginal TextFrom: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>To: kundeservice@mail.efi.noCC: juridisk@datatilsynet.no;inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no;tr@forbrukertilsynet.no;post@finkn.no;sfovpost@statsforvalteren.no;abuse@telia.com;amnestyis@amnesty.org;HRW UK <hrwuk@hrw.org>Sent: 08.10.21 21:06:46Subject: Re: RE: RE: Klage/Fwd: Takk for din bestilling D-vitamin 40 µgHei,det er veldig fint at dere sender ip-adresser.Men nå var det navnene jeg etterlyste.(Disse tallene sier ikke noe for meg.Det er ikke sånn at disse ip-adressene står i en katalog, som telefon-numre.Så det er bare heft, med disse, må jeg si).Og jeg lurte også på hva dere akter å gjøre, for å hindre at dette skjer igjen.(Senest forleden dag, så lot dere en trolle-bestilling slippe igjennom).Så jeg ønsker å heller få svar fra en overordnet om dette.Skjerpings!Erik Ribsskogtir. 22. jun. 2021 kl. 09:15 skrev <kundeservice@mail.efi.no>:Hej Erik,Det är verkligen beklagligt att du råkat ut för bedrägeri och vi ser allvarligt på saken. Vi gör självklart allt vi kan för att hjälpa dig. Behöver du vår hjälp vid polisanmälan så ställer vi självklart upp.Här nedan följer en sammanställning av de uppgifter vi finner i vårt register som är kopplat till ditt namn. Beställningar har gjorts på diverse produkter, samliga via webben. Här nedan ser du en översikt där jag även tagit med IP adressen och beställningsdatum. Hoppas det kan vara till hjälp.Lycka till och tveka inte att höra av dig om du behöver mer hjälp.1. Eirk RibsskogKundnummer: 1000866848Registrerad beställning: 21.06.2021IP Nummer: 185.220.101.32. Erik Løvenbalk RibsskogKundnummer: 1000841758Registrerad beställning: 21.02.2021IP Nummer: 195.176.3.203. Erik Kuksuger RibsskogKundnummer: 1000865900Registrerad beställning: 16.06.2021IP Nummer: 185.220.101.174. Erik Løvenbalk RibsskogKundnummer: 1000845552Registrerad beställning: 21.02.2021IP Nummer: 195.176.3.205. Erik Rompesniffer RibsskogKundnummer: 1000866076Registrerad beställning: 17.06.2021IP Nummer: 185.100.87.2446. Erik Sædslurper RibsskogKundnummer: 1000865668Registrerad beställning: 15.06.2021IP Nummer: 144.217.80.807. Fru Erik Ribsskog1000866293Registrerad beställning: 18.06.2021IP Nummer: 198.144.120.234Med vennlig hilsenEFI Kundeservicew: www.efi.noe: kundeservice@mail.efi.not : 987 01 444EFI ASPostboks 600 Sentrum, 0106 OsloOriginal TextFrom: kundeservice@mail.efi.noTo: kundeservice@mail.efi.noCC:Sent: 00.00.00 00:00:00Subject: RE: RE: Klage/Fwd: Takk for din bestilling D-vitamin 40 µgOriginal TextFrom: kundeservice@mail.efi.noTo: eribsskog@gmail.comCC:Sent: 00.00.00 00:00:00Subject: RE: Klage/Fwd: Takk for din bestilling D-vitamin 40 µgOriginal TextFrom: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>To: juridisk@datatilsynet.noCC: kundeservice@mail.efi.no;inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no;tr@forbrukertilsynet.no;fmovpost@fylkesmannen.no;post@finkn.no;abuse@telia.com;amnestyis@amnesty.org;HRW UK <hrwuk@hrw.org>Sent: 22.06.21 02:43:43Subject: Klage/Fwd: Takk for din bestilling D-vitamin 40 µgHei,dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).(Jeg har ikke kontaktet disse).Vennligst rydd opp!Med hilsenErik RibsskogPS.Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikkevirker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synesjeg).———- Forwarded message ———Fra: EFI Kundeservice <kundeservice@mail.efi.no>Date: man. 21. jun. 2021 kl. 05:49Subject: Takk for din bestilling D-vitamin 40 µgTo: eribsskog+retard@gmail.com <eribsskog+retard@gmail.com>EFI-ShopHei, Eirk RibsskogTakk for din bestilling!Pakkeavdelingen gjør sitt ytterste for at du skal motta din forsendelse i løpet av en ukes tid. Vi håper du blir fornøyd og ser frem til å ha deg som kunde hos oss.Dersom du har noen spørsmål kan kundeservice kontaktes på telefon 987 01 444 (hverdager 8-16). Du kan også sende en melding til kundeservice via fanen på www.efi.no.Selvbetjening på MIN SIDEPå MIN SIDE kan du enkelt selv administrere ditt/dine abonnement. Når du er innlogget får du en fullstendig oversikt, og kan velge hvor ofte du ønsker å få forsendelser, hvor mye de skal inneholde samt «hoppe over» en eller flere. – Du har full kontroll.Her kan du logge deg påHar du husket å gi oss ditt samtykke?For at vi skal kunne sende deg EFI nytt – vårt månedlige nyhetsbrev samt e-poster med nyheter og tilbud trenger vi ditt aktive samtykke. Det er like enkelt å melde seg av som på!KLIKK HER for å melde deg påMed vennlig hilsenEFI AS, KundeserviceEFIKontakt ossE-post: kundeservice@mail.efi.noTelefon: 987 01 444EFI ASBoks 600 Sentrum, 0106 Oslowww.efi.no
-

PS.
Her er mer om dette:

PS 2.
Enda mer om dette:

PS 3.
Og enda mer om dette:

-

PS.
Her er mer om dette:

PS 2.
Enda mer om dette:

-

PS.
Her er mer om dette:

PS 2.
Enda mer om dette:

-
Session Start: man. feb 07 01:32:53 2022Session Ident: #Norway[01:32.53] <fisk77> hei[01:32.59] <fisk77> https://www.vg.no/nyheter/innenriks/i/34VokM/harald-olsen-60-tok-sitt-eget-liv-naa-varsler-familien-soeksmaal[10:37.36] <@`ryban> hello![11:46.16] <fisk77> hi[11:46.28] <fisk77> u bot ?[15:44.22] * Mariii (~a@98.128.186.120) has joined channel #Norway[15:44.29] * Mariii (~a@98.128.186.120) has left #Norway ()[16:28.03] * You have joined #Norway[16:28.03] Topic: Welcome to #Norway[16:28.03] Channel Topic Set by: X on 14:44 07.02.2022[16:28.03] Channel modes for #Norway are :+tnRl 13[16:28.03] Channel Created on: 03:53 02.05.1996[20:36.37] <fisk77> hvor bor du, john_cons ?[01:30.32] ->> fisk77 is m_kraus@2001:470:dcae:a1::f34c (Ove Thomasson)[01:30.32] ->> fisk77 is on: #oslo #Norway #Norge[01:30.32] ->> fisk77 using *.undernet.org (The Undernet Underworld)[01:30.32] ->> fisk77 4 hrs 53 mins 21 secs seconds idle, signon time 13:24 05.02.2022[01:30.32] ->> fisk77 :End of /WHOIS list.[01:36.29] <john_cons> ->> fisk77 is m_kraus@2001:470:dcae:a1::f34c (Ove Thomasson)[01:36.47] <john_cons> den suicidale og frekke rumeneren som ikke fikk komme inn i norge under coronaen?[01:37.01] <john_cons> aka. cxp[01:37.15] <john_cons> fra efnet[01:43.19] <john_cons> [22:44.24] ->> cxp is m_kraus@2001:470:dcae:a1::f34c (Ove Thomasson)[01:43.19] <john_cons> [22:44.24] ->> cxp is on: +#Bjerkaker #quiz-show[01:43.54] <john_cons> besatt av ari behn sin skjebne osv.[01:44.37] <fisk77> du er berømt eller noe[01:44.45] <john_cons> [22:33.38] <cxp> i should kill myself now[01:44.45] <john_cons> [22:33.43] <cxp> i am no artist[01:44.45] <john_cons> [22:34.02] <cxp> i failed at everything[01:44.58] <fisk77> NRK nevnte deg som galmann av century[01:45.21] <fisk77> du flyttet til UK fordi mafia’n var etter deg[01:45.57] <john_cons> jeg anmeldte mordforsøk mot meg på løvås gård i kvelde sommeren 2005, men politiet bil ikke etterforske[01:46.02] <fisk77> tar du piller for paranoia ?[01:46.08] <john_cons> jeg anmeldte mordforsøk mot meg på løvås gård i kvelde sommeren 2005, men politiet vil ikke etterforske[01:46.18] <john_cons> en purk der nede i larvik er forfatter[01:46.41] <fisk77> løste du saken din om øret ?[01:46.45] <fisk77> med forsvaret[01:46.48] <john_cons> jørn lier horst[01:46.54] <john_cons> han venter kanskje til at jeg er dau[01:47.03] <john_cons> og så skal han bruke det som skjedde i en bok[01:47.19] <fisk77> har du hørsel vanskeligheter?[01:47.34] <fisk77> pga forsvarstjeneste[01:47.51] <fisk77> hæren ?[01:47.52] <fisk77> army[01:48.07] <john_cons> det er kanskje litt dårligere hørsel på det øret med frostskade[01:48.21] <john_cons> jeg har ikke fått det undersøkt av noen leger[01:48.25] <fisk77> du bør hjelpe meg, brorsan[01:48.45] <john_cons> det er ikke en så stor frostskade, men jeg lager litt helvete på grunn av det med politiet osv.[01:48.58] <fisk77> jeg vil saksøke Norge for grov mishandling og psykiske traumer[01:49.23] <john_cons> det er han skorpion du er kamerat med[01:49.32] <john_cons> dere tegner hverandre på #quiz-show[01:49.52] <fisk77> jeg vil ha flere norske venner[01:49.57] <fisk77> jeg er ensom[01:50.19] <john_cons> jeg har egentlig ikke så mye tid til å chatte, jeg har mye å drive med som blogg, bøker, osv., osv[01:50.26] <john_cons> og nå er det middag som står for tur[01:50.28] <john_cons> bbl[01:50.33] <fisk77> takk[01:50.47] <fisk77> kan du lime bloggen din?[01:50.50] <fisk77> URL[01:53.20] <john_cons> mer om jørn lier horst (fra wikipedia): https://no.wikipedia.org/wiki/Jørn_Lier_Horst[02:10.18] <fisk77> men hva er addressen til bloggen din ?[02:32.23] <fisk77> john_cons: hva har du mot Jørn ?[02:32.39] <fisk77> han er bare en krimroman forfatter[02:32.52] <fisk77> han vet ikke at du eksisterer[02:33.22] <fisk77> er du helt koko ?[02:46.17] <john_cons> først så sier du at jeg er berømt[02:46.29] <john_cons> og så sier du at ingen veit hvem jeg er[02:46.43] <john_cons> og så er det jeg som er koko[02:47.04] <john_cons> har du kommet deg over depresjonen din?[02:47.12] <john_cons> eller er det kødd at du er rumener[02:47.34] <john_cons> du kaller deg også ove thomasson (i identen)[02:47.41] <john_cons> det høres jo ikke så veldig rumensk ut[02:48.20] <john_cons> det er ikke sånn at du er en ‘barte-fyr’ fra berkåk som kjeder seg[02:55.31] <fisk77> de bannet meg i #bjerkaker[02:55.44] <fisk77> kan ikke joine der lenger[02:55.55] <fisk77> men jeg er i #norway på efnet[02:56.21] <fisk77> jeg sa at du er berømt fordi NRK TV nevnte deg en gang[02:56.45] <fisk77> jeg tviler at Lier Horst så det eller husker det[03:00.50] * Emmanuel_C (~EmmanuelC@ZN025056.ppp.dion.ne.jp) has joined channel #Norway[03:00.52] * X sets mode +l 15 for #Norway[03:01.57] <fisk77> https://youtu.be/LPhHDROvoLo[03:04.40] <john_cons> når jeg tenker på det så var muligens jørn lier holrst han ‘pingvingen’, som jeg har blogget om[03:04.55] <john_cons> som gikk bort til meg, i nattklubben, på kiel-ferja, under gjenåpningen i høst[03:06.53] <john_cons> du svare ikke på det motsigende at du sier du er rumener, men du kaller deg ove thomasson[03:08.10] <john_cons> du heller be skorpion om å tegne deg igjen, for jeg er egentlig ikke så glad i hverken menn eller øst-europeere[03:08.46] <john_cons> det blir to av to feil[03:08.48] <john_cons> vil jeg si[03:09.58] <john_cons> jeg har en onkel som heter håkon[03:10.08] <john_cons> og øst-europeere er mer hans ting[03:10.23] <john_cons> han pleide å dra til bulgaria (var det vel), under kommunist-tida[03:10.32] <john_cons> og så ble han kjent med en familie der[03:10.38] <john_cons> men jeg vet ikke om hvordan helsa hans er nå[03:10.44] <john_cons> han begynner vel å nærme seg 80 snart[03:11.47] <fisk77> hvor bor han nå ?[03:12.12] <fisk77> jeg er rumener, jeg heter ikke Ove Thomasson[03:12.15] <john_cons> det veit jeg ikke om han vil at jeg skal si til fremmede folk[03:12.23] <fisk77> jeg heter Cristian[03:13.05] <fisk77> jeg vil finne hvor du bor og besøke deg[03:13.10] <john_cons> der jeg bodde, (på berger), så var det noen ganger polakker om sommeren[03:13.14] <john_cons> de plukka jordbær[03:13.16] <fisk77> og drikke øl med deg snart[03:13.38] <john_cons> og de tjente mer på å plukke jordbær i tre uker, i norge, enn de tjente på å jobbe som lærere i polen resten av året[03:13.53] <john_cons> dette var på 70/80-tallet[03:14.00] <fisk77> bra[03:14.16] <john_cons> du får heller drikke med han kompisen din skorpion[03:14.21] <john_cons> jeg vil ikke gå i mellom dere[03:14.21] <fisk77> og nå plukker du potat i UK[03:14.27] <john_cons> og jeg liker bedre damer, som sagt[03:15.27] <fisk77> men du har kompiser i Norge du drikker øl med[03:15.38] <fisk77> menn[03:15.49] <john_cons> jeg var ute og drakk med min yngre halvbror axel i 2017[03:15.54] <john_cons> men han fikk et anfall[03:16.11] <fisk77> du har ingen venner nå ?[03:16.12] <john_cons> og så ville han ikke la meg ta med arven etter min mormor, (som døde i 2009)[03:16.16] <fisk77> for faen[03:16.45] <john_cons> jeg har vært mye ute på byen med skole-kamerater, fra da jeg var tenåring[03:17.01] <fisk77> hvor mye penger kunne du fått?[03:17.05] <fisk77> fra arven[03:17.07] <john_cons> det var en (magne winnem), som brukte hybelen min som hotell, i et halvår, etter russetida[03:17.14] <john_cons> det veit jeg ikke[03:17.36] <john_cons> men det var etter danske overklasse/ader (for vår mormor var barnebarn av en dansk forsvarssjef blant annet)[03:17.46] <john_cons> adel[03:18.49] <fisk77> tok du saken i justis?[03:19.03] <fisk77> for å få litt av arven[03:19.25] <john_cons> https://johncons.angelfire.com/arvettermormorsak.html[03:19.58] <john_cons> byråkratene i norge, er alle kommunister, (kan det virke som), de nekter å gi en hjelp, hvis man ikke er feminist, eller lignende[03:24.05] <fisk77> stem Høyre da[03:25.20] <john_cons> jeg har til og med vært aktiv i unge høyre, i Oslo sentrum, (dratt med av Winnem), men det hjelper nok ikke så mye[03:25.27] <john_cons> ansettelses-vernet er ganske bra i norge[03:26.30] <fisk77> mafia ?[03:26.40] <john_cons> det kan godt være[03:26.53] <john_cons> min far snakka om kommunist-mafian på 70/80-tallet[03:26.58] <fisk77> er alle jobbene under mafia kontrol,m[03:27.00] <john_cons> de vrir og vrenger på alt, sa han[03:27.02] <john_cons> noe sånt[03:27.03] <fisk77> er alle jobbene under mafia kontrol ?*[03:27.31] <john_cons> det vet jeg ikke, det er mulig at folk bare er dumme[03:27.41] <fisk77> men nå det finnes bare kapitalister[03:27.45] <john_cons> jan tore sanner, (var det vel), i unge høyre, sa at lovene var dårlige[03:27.57] <fisk77> kommunistene ble kapitalister[03:28.24] <john_cons> det kan godt være, man jo være tankeleser[03:28.43] <john_cons> det er mulig at samene har tatt over litt, de fikk finnmark og eget parliament for noen år tilbake[03:32.00] <john_cons> finnmarksloven og sametinget[03:32.39] <john_cons> og så er det de kriminelle som det er så synd på[03:32.47] <john_cons> en kjent kriminell heter david toska[03:33.13] <john_cons> og han har visst vært barnevakt for min tidligere kassadame, (på rimi kalbakken, hvor jeg jobba som butikksjef), venevil[03:33.29] <john_cons> så han har jeg sett på et tv-program om[03:33.42] <john_cons> og han måtte visst bo sammen med en bestefar som var senli, på slutten av dommen[03:33.50] <john_cons> så han ble dårlig behandlet, av domstolene, må man vel si[03:34.43] <john_cons> senil[03:35.35] <fisk77> er du heldig i Norge nå ?[03:36.03] <fisk77> føler du deg bedre ?[03:36.15] <fisk77> enn da flyttet du ut[03:36.25] <john_cons> nei, jeg har leilighet med russisk standard, (med lite varmvann og dårlige el-kurser), og det er bare forbokstaven[03:36.56] <john_cons> nei nå er det jo corona[03:37.09] <fisk77> staten ga deg hus ?[03:37.17] <fisk77> et dårlig hus[03:37.29] <john_cons> nav heter det[03:37.59] <john_cons> jeg har ihvertfall nok å drive med[03:38.04] <john_cons> jeg har bøker og blogg osv[03:38.12] <john_cons> det hadde jeg ikke på den tida som jeg flytta fra norge[03:38.29] <fisk77> jeg bør bo med deg[03:38.36] <john_cons> men det er klart det er irriterende med korrupsjonen (vil jeg kalle det)[03:38.41] <fisk77> for å spare penger[03:38.55] <john_cons> nei, jeg har en bekjent i australia, som jeg bodde sammen med et år i liverpool[03:38.59] <john_cons> kanskje du kan bo hos han[03:39.09] <john_cons> steven norris[03:39.21] <john_cons> det var et bofelleskap, med fem folk i[03:39.34] <john_cons> han lurte også på om jeg kjente noen i oslo, som han kunne campe hos[03:39.43] <fisk77> bor du alene nå ?[03:40.00] <john_cons> jeg fikk av sånne ‘hotell-folk’ med han magne winnem[03:40.07] <john_cons> jeg fikk nok av sånne ‘hotell-folk’ med han magne winnem[03:40.15] <john_cons> og da var jeg tenåring[03:40.24] <john_cons> nå er jeg over 50[03:40.31] <fisk77> men du har rommet ditt, ikke sant ?[03:40.47] <john_cons> du får bo hos han tegne-vennen din skorpion[03:40.51] <john_cons> hvor nå han bor[03:41.08] <john_cons> jeg orker ikke en magne winnem #2[03:41.43] <fisk77> kan du få jobb?[03:41.52] <fisk77> eller du vil ikke[03:43.12] <fisk77> jobb i Norge[03:43.31] <john_cons> https://www.facebook.com/steven.norris.526[03:43.42] <john_cons> han er sånn som liker å bo på sofaen hos andre osv[03:43.51] <john_cons> kanskje du kan besøke han (i australia)[03:43.59] <john_cons> jeg er litt av sånne ‘magne winnem-folk’[03:44.43] <john_cons> jeg er litt lei av sånne ‘magne winnem-folk’[03:48.16] <fisk77> bra[03:48.26] <fisk77> jeg liker ikke å bo med andre[03:49.01] <john_cons> hvorfor kaller du deg nå fisk77[03:49.17] <john_cons> det er vel ikke akkurat rumensk[03:49.47] <john_cons> du er kanskje født i 77[04:06.54] <@`ryban> Greetings!




