johncons
  • surra bort katt

    https://dyrebar.no/102182/

    PS.

    Den pels-farge-kombinasjonen heter forresten: ‘Spraglete’.

    (Mener jeg at min stesøster Christell sa en gang, (på Bergeråsen), på begynnelsen av 80-tallet.

    Noe sånt).

    Så sånn var vel det.

    Bare noe jeg tenkte på.

    Mvh.

    Erik Ribsskog

  • min bok 3 johncons net

    https://johncons.net/minbok3.html

    PS.

    Jeg har også oppdatert ‘Bøker’-siden:

    oppdatert bøker siden johncons.net

    https://johncons.net/boeker.html

    PS 2.

    Det neste når det gjelder webdesign/bøker.

    Det blir å lage mobil-sider, for Min Bok 3, (på johncons-web og johncons.net).

    Og så blir det å bytte til ny footer.

    (PC-nettstedene skal få samme footer, som mobil-nettstedene.

    Blant annet).

    Og så kommer Min Bok, utpå vinteren, (eller til våren), i ny versjon, (laget fra kapitlene/postene på bloggen), siden at den versjonen jeg lagde tidligere i år, ikke ble så bra.

    (For å si det sånn).

    Så sånn er det.

    Bare noe jeg tenkte på.

    Mvh.

    Erik Ribsskog

  • ikke tusseladder

    PS.

    #USA og #London er heller ikke ment å være mine private chatte-kanaler.

    Min chatte-kanal er #blablatemp, (egentlig #blablabla).

    Og den er for mine kjente, (må jeg si).

    Jeg vet ikke hva de norske guttene/homsene vil meg.

    Men jeg er veldig lite interessert i gutter, (for å si det sånn).

    Jeg syntes kanskje det var morsomt, å chatte, (med alle mulige), på 90-tallet.

    Men nå har jeg mye annet å drive med, (som blogg/bøker/webdesign, osv.).

    Så jeg synes ikke at det å chatte, med andre gutter/menn, er så veldig givende/interessant.

    Det må være hvis det er noe angående bloggen, for eksempel.

    Men da får folk heller dukke opp på #blablatemp.

    Og så vente der, til jeg dukker opp.

    Og sa kan dere si hva dere ønsker.

    Eller send en mail eller en Facebook-melding.

    Det er også noe som heter message/PM.

    Man behøver ikke å skrive, i kanalene.

    Hvis det er noe privat.

    (For å si det sånn).

    Og sånn privat, så liker jeg kvinnfolk, (og ikke noen avvikere, av noe slag), for å si det sånn.

    Så sånn er det.

    Bare noe jeg tenkte på.

    Med hilsen

    Erik Ribsskog

    PS 2.

    Det at jeg har tatt over #USA og #London.

    Det er mitt ‘corona/nedstengings-prosjekt’, (må jeg si).

    Og det er også en slags protest/reaksjon, mot at noen, (en som kaller seg Trench aka. Marius Lund Larsen), har tatt over min tidligere chatte-kanal #blablabla.

    (Uten noen god grunn.

    Må jeg si).

    Og det er også sånn, at jeg bruker #USA og #London, til å protestere, (i topic-en), mot urettmessig behandling, (av meg), fra amerikanske og britiske myndigheter, (i sin tid).

    (For å si det sånn).

    Så sånn er det.

    Bare noe jeg tenkte på.

    Men men.

    PS 3.

    Det er også sånn.

    At jeg har pleid å henge på disse irc-kanalene, (#USA og #London).

    (Og også andre irc-kanaler som #Norge, #Norway og #Oslo).

    I mange år.

    (På 90/00/10-tallet.

    Osv.)

    Så jeg er vant til å henge, på begge disse kanalene, (#USA og #London), fra før.

    (Må jeg si).

    Og når disse kanalene så ble op-løse, (under nedstengingen).

    Så var det på den samme tida, som jeg hadde noen bot-er, (Einstein og blablabot), som jeg brukte, på min egen irc-kanal, (#blablatemp).

    Og da var det en smal sak, å også hive disse botene inn, på #USA og #London.

    (For å si det sånn).

    Så sånn var det.

    Bare noe jeg tenkte på.

    Men men.

    PS 4.

    Nå har botene, (blablabot og Einstein), vært ganske stabile, i det siste.

    Men jeg har lurt på, (noe jeg har blogget om tidligere), om jeg også skal skaffe meg en tredje bot, (som jeg hadde tenkt å kalle Anna eller Anna_, som i sangen), for sikkerhets skyld.

    (Som jeg har blogget om tidligere.

    Så var det jo sånn, en gang jeg var i Kiel.

    At begge botene, (Einstein og blablabot), falt ut.

    For å si det sånn).

    Men jeg får penger inn på kontoen, (fra sosialen og Husbanken), den tjuende og første.
    Så da passer det, at sånne regninger forfaller, enten den tjueførste eller andre.

    (Mens det fortsatt er litt penger igjen på kontoen.

    For å si det sånn).

    Så det er mulig at jeg kjøper/leier et bot-shell til, rundt 2. januar.

    (Noe sånt).

    Så sånn er muligens det.

    Bare noe jeg tenkte på.

    Men men.

    PS 5.

    Her er mer om dette:

  • Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
    Klage/Fwd: Erik Ribsskog – eribsskog@gmail.com – Andre spørsmål
    Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 27. desember 2021 kl. 05:46
    Til: OBOS-banken kundeservice <bank@obos.no>
    Kopi: obos@obos.no, “inger.lise.blyverket” <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, tr@forbrukertilsynet.no, post <post@finkn.no>, sfovpost@statsforvalteren.no, abuse@telia.com, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>
    Hei,
    dere må prøve å finne ut hva som har skjedd her.
    (For jeg har ikke kontaktet dere).
    Og så har jeg også rett til, (mener jeg), å få vite, hva dere akter å foreta dere, for å forhindre, at noe lignende skjer, med andre ‘Hvermansen-folk’, i fremtida.
    Med hilsen
    Erik Ribsskog
    ons. 15. sep. 2021 kl. 14:06 skrev OBOS-banken kundeservice <bank@obos.no>:
    Hei Erik, 
     
    Takk for din henvendelse. 
     
    Viser til tidligere svar i mailkorrespondansen under, datert 31. mai 2021
     
    Vi ser fremdeles ikke at dette er noe OBOS-banken har mulighet til å hjelpe deg med, da du ikke er kunde i OBOS-banken, samt at den opprinnelige mailen vedørende tilsendte varer ikke er tilknyttet OBOS-banken. 
     
    Ønsker deg en fin dag. 
    Med vennlig hilsen
    Madeleine Bjercke
    Kundebehandler PM, OBOS-banken
    Telefon: 22 86 58 00
    ——————- Opprinnelig melding ——————-
    Fra: eribsskog@gmail.com;
    Mottatt: Tue Sep 14 2021 04:19:44 GMT+0200 (sentraleuropeisk sommertid)
    Til: juridisk@datatilsynet.no;
    Kopi: PM Kundesenter <bank@obos.no>; hrwuk@hrw.org; amnestyis@amnesty.org; abuse@telia.com; sfovpost@statsforvalteren.no; post@finkn.no; tr@forbrukertilsynet.no; inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no;
    Emne: Klage/Fwd: Erik Ribsskog – eribsskog@gmail.com – Andre spørsmål
    Hei,
     
    dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).
     
    (Jeg har ikke kontaktet disse).
     
    Vennligst rydd opp!
     
    Med hilsen
     
    Erik Ribsskog
     
    PS.
     
    Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
    virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
    jeg).
     
     
    ———- Forwarded message ———
    Fra: OBOS-banken kundeservice <bank@obos.no>
    Date: man. 31. mai 2021 kl. 13:49
    Subject: SV: Erik Ribsskog – eribsskog@gmail.com – Andre spørsmål
    To: eribsskog@gmail.com <eribsskog@gmail.com>
     
    Hei Erik,
     
    Takk for din henvendelse.
    Tror nok du har sendt denne til feil mottaker? Dette har ingenting med OBOS-banken å gjøre og du er heller ikke kunde i OBOS-banken.
     
    Ønsker deg en fin dag,
     
    Med vennlig hilsen
    Ailin Kvalvaag
    Senior kundebehandler, OBOS-banken
    Telefon: 22 86 58 00
     
    ——————- Opprinnelig melding ——————-
    Fra: eribsskog@gmail.com;
    Mottatt: Fri May 21 2021 19:55:10 GMT+0200 (sentraleuropeisk sommertid)
    Til: PM Kundesenter <bank@obos.no>;
    Emne: Erik Ribsskog – eribsskog@gmail.com – Andre spørsmål
     
    Ny melding fra kontaktskjema (privat)!
    Navn Erik Ribsskog
    Telefon 91587593
    Email eribsskog@gmail.com
    Henvendelsen gjelder Andre spørsmål
    Melding Hei, prøver dere å gjøre meg kvinnelig eller? Jeg har lest om i pressen, at disse parabenene, er noe slags kvinnelige kjønnshormoner. Og det er visst styggdom, for karer, som meg. (Det var vel NRK eller Dagbladet som hadde om dette. For noen år tilbake). Så hvis dere sender meg noe med parabener, så går det bare i søpla. Så da får dere heller sende penger tilbake, eller riktig vare. Jeg synes det høres rart ut, at dere ikke har på lager, det som ble bestilt. Hvorfor lar nettbutikken en da bestille? Det virker rart, synes jeg. Jeg vil gjerne ha svar fra en overordnet, om dette. Og det virker som at produsenter tuller, når de stokker om på varenavnene og ingrediensene. Dette er visst noe som er populært å bruke, blant tannleger. (Jeg fikk masse rynker i trynet, når jeg var i Syden, (en restplass-reise), i 1998. Og da fant jeg noe på Vita, som funka, mot rynker. Det var en slags liten ‘kaviar-tube’ med retinol, (et fransk merke vel). Jeg hadde vel lest i FHM at retinol var et slags vidundermiddel mot rynker, og jeg jobba som butikkleder da, så jeg ville vel se representabel ut. Og den varen har Vita nå slutta med. Men så var jeg innom Life, (for noen år tilbake), og jeg så at de hadde A-creme, (og jeg hadde lest at A-vitamin og retinol var det samme, i FHM). Og den A-cremen funker, men jeg vil ha uten de parabenene. For min onkel, (som muligens har brukt for mye tannlege-krem/A-creme), han ble etterhvert glad i vin, istedet for øl og akevitt, som han tidligere like. Så de parabenene er skumle, må jeg si. Så det må jeg klage på. Jeg vil gjerne ha svar fra en overordnet, om dette. Skjerpings! Erik Ribsskog
  • Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
    Re: Ticket [87094] – Klage/Fwd: Mineblader.no – Takk for din bestilling! – Ordre: 406016
    Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 27. desember 2021 kl. 05:37
    Til: Aller Media Kundeservice <kundeservice@aller.no>
    Kopi: KK <abo.kk@aller.no>, “inger.lise.blyverket” <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, “Post (Medietilsynet)” <post@medietilsynet.no>, Post Aller NO <post@aller.no>, info@aller.dk, abo.felles@aller.no, post <post@finkn.no>, PFU Pressens faglige utvalg <pfu@presse.no>, abuse@telia.com, dag.sorsdahl@aller.no, noss@deloitte.no, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>, post@mediaconnect.no, gisle.hovik@mediaconnect.no, tr@forbrukertilsynet.no, sfovpost@statsforvalteren.no, alexandra.beverfjord@db.no, bente.klemetsdal@aller.com, camilla.fuglem@aller.com, ingrid.skogrand@aller.com, hanne.haugsgjerd@aller.com, oyvind.odegard@aller.com, postkasse@datatilsynet.no
    Hei,
    dere må prøve å finne ut hva som har skjedd her.
    (For jeg har ikke kontaktet dere).
    Og så har jeg også rett til, (mener jeg), å få vite, hva dere akter å foreta dere, for å forhindre, at noe lignende skjer, med andre ‘Hvermansen-folk’, i fremtida.
    Med hilsen
    Erik Ribsskog
    ons. 29. sep. 2021 kl. 14:44 skrev Aller Media Kundeservice <kundeservice@aller.no>:
    Hei,
    Takk for din henvendelse. Vi beklager så mye for dette.
    Vi har registrert en sperre mot navnet ditt og epostadressen. Men siden de registrerer med nytt navn eller epostadresse klarer ikke systemet vårt å fange opp dette.
    Men som vi nevnte ifjor, må du kansellere bankkortet ditt og bestille et nytt. Da vi behøver dette på vår nettbutikk for å verifisere deg.
    Du vil få en del blader og fakturaer, men du kan se bort ifra alle disse. Da vi har strøket alle. Vi beklager så mye for dette og skal prøve å få satt en stopper på dette.
    Med vennlig hilsen
    Kim
      
      Aller Media kundeservice
      Telefon: 21 30 12 20
      kundeservice@aller.com
      www.aller.no
     
      
      Aller Media ansvarlig utgiver av:
      KK, Allers, Se og Hør, ViOver60, Dagbladet, Dagbladet Pluss, Elbil24
    <post@aller.no>
    September 28th, 2021 11:58
     
     
    From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
    Sent: 28. september 2021 11:55
    To: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>
    Cc: Abonnement KK <abo.kk@aller.no>; Kundeservice Aller No <kundeservice@aller.no>; inger.lise.blyverket <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>; Post (Medietilsynet) <post@medietilsynet.no>; Post Aller NO <post@aller.no>; Info Web <info@aller.dk>; abo.felles@aller.no; post <post@finkn.no>; PFU Pressens faglige utvalg <pfu@presse.no>; abuse@telia.com; Dag Sørsdahl <dag.sorsdahl@aller.no>; noss@deloitte.no; amnestyis <amnestyis@amnesty.org>; HRW UK <hrwuk@hrw.org>; post@mediaconnect.no; gisle.hovik@mediaconnect.no; tr@forbrukertilsynet.no; sfovpost@statsforvalteren.no
    Subject: Klage/Fwd: Mineblader.no – Takk for din bestilling! – Ordre: 406016
     
    Hei,
     
    dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).
     
    (Jeg har ikke kontaktet disse).
     
    Vennligst rydd opp!
     
    Med hilsen
     
    Erik Ribsskog
     
    PS.
     
    Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
    virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
    jeg).
     
     
    ———- Forwarded message ———
    Fra: Allershopping <noreply@allershopping.no>
    Date: man. 27. sep. 2021 kl. 05:33
    Subject: Mineblader.no – Takk for din bestilling! – Ordre: 406016
    To: <eribsskog+tante@gmail.com>
     
    Har du problemer å lese denne eposten, klikk her
    Image removed by sender.
    Hei Tante Erik, takk for din bestilling!
    NB: Har du valgt å betale via din mobilregning, må du svare “ja” på SMS for å bekrefte din bestilling. Blad(ene) blir sendt når vi har mottatt bekreftelsen. Dersom du har valgt fakturabetaling vil du motta faktura sammen med bladet.
    Ditt ordrenummer: 406016
    Ordredato: man, 09/27/2021 – 06:29
    KK – Helt år (26 utg)
    979.00 kr
    Fakturagebyr
    39.00 kr
    Subtotal
    814.40 kr
    Herav MVA
    203.60 kr
    Totalbeløp
    1,018.00 kr
    Leveringsadresse:
    Tante Erik Ribsskog
    (Sladdet av johncons-blogg)
    (Sladdet av johncons-blogg) Bekkestua
    Betalerens adresse:
    Tante Erik Ribsskog
    (Sladdet av johncons-blogg)
    (Sladdet av johncons-blogg) Bekkestua
    Normal leveringstid på blader er 1-4 uker. Dette avhenger av utgivelsestidspunkt for bladet du har kjøpt.
    Vi skal gjøre vårt ytterste for at du blir fornøyd.
    Dersom du har kommentarer, ris eller ros må du gjerne sende en mail til kundeservice@aller.no.
     
    Image removed by sender.
     
    Image removed by sender.
    Lik oss på Facebook
     
    Image removed by sender.
    Følg oss på Twitter
     
    Image removed by sender.
    Mineblader.no
    Dersom du ønsker informasjon rundt kjøpsbetingelsene, se våre vilkår.
    http://www.allershopping.no/vilkar
    Dersom du har spørsmål vedrørende din ordre finner du informasjon og kontaktopplysninger, kontakt kundeservice.
    http://www.allershopping.no/kundeservice
    Allershopping.no – en nettbutikk eiet av Aller Media AS, organisasjonsnummer 910 119 877 MVA.
     
  • Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
    (Saksnummer:11004007) Klage/Fwd: Hvorfor får jeg ikke rettighetene mine?
    Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 27. desember 2021 kl. 05:24
    Til: kundeservice@onecall.no
    Kopi: OC Support <kundeservice@onecall.no>, noss@deloitte.no, ellen.scheen@telia.no, daniel.barhom@telia.no, allison.kirkby@teliacompany.com, inger.gunterberg@teliacompany.com, irene.krohn@teliacompany.com, ee-skjema@telia.no, “inger.lise.blyverket” <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, post <post@finkn.no>, firmapost@nkom.no, abuse@telia.com, Telia Kundeservice <kundekontakt-privat@telia.no>, telia-info@telia.se, finansinspektionen@fi.se, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>, Laurèna Eid <laurena.eid@fi.se>, lars.setsaa@onecall.no, tr@forbrukertilsynet.no, din-henvendelse@telia.no, sfovpost@statsforvalteren.no, info@brukerklagenemnda.no, postkasse@datatilsynet.no
    Hei,
    dere må prøve å finne ut hva som har skjedd her.
    (For jeg har ikke kontaktet dere).
    Og så har jeg også rett til, (mener jeg), å få vite, hva dere akter å foreta dere, for å forhindre, at noe lignende skjer, med andre ‘Hvermansen-folk’, i fremtida.
    Med hilsen
    Erik Ribsskog
    man. 13. sep. 2021 kl. 12:53 skrev <kundeservice@onecall.no>:
    Hei
    Jeg er også litt usikker på hva saken gjelder her siden du har sendt til så mange. 
    Om du ønsker å sperre deg for registrering  hos Telia/Mycall/Onecall kan du sende ferdig utfylt skjema i retur til oss på ks@onecall.no
    Skjema finner du vedlagt denne eposten her.
    Ønsker deg en fin dag 
     
    Med vennlig hilsen
     
    Sasa
    Kundekonsulent
     
    Fra: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
    Dato: Tue, 7 Sep 2021 17:56:27 +0200
    Til: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>
    Kopi: noss@deloitte.no, ellen.scheen@telia.no, daniel.barhom@telia.no,allison.kirkby@teliacompany.com, inger.gunterberg@teliacompany.com,irene.krohn@teliacompany.com, ee-skjema@telia.no,”inger.lise.blyverket” <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>,fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, post <post@finkn.no>, firmapost@nkom.no,abuse@telia.com, Telia Kundeservice <kundekontakt-privat@telia.no>, telia-info@telia.se,finansinspektionen@fi.se, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>,Laurèna Eid <laurena.eid@fi.se>, lars.setsaa@onecall.no,tr@forbrukertilsynet.no, kundeservice@onecall.no, din-henvendelse@telia.no
    Emne: Klage/Fwd: Hvorfor får jeg ikke rettighetene mine?
     
    Hei,
     
    dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).
     
    (Jeg har ikke kontaktet disse).
     
    Vennligst rydd opp!
     
    Med hilsen
     
    Erik Ribsskog
     
    PS.
     
    Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
    virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
    jeg).
     
     
    ———- Forwarded message ———
    Fra: Telia Kundeservice <kundekontakt-privat@telia.no>
    Date: søn. 30. mai 2021 kl. 12:48
    Subject: RE: Hvorfor får jeg ikke rettighetene mine?
    To: eribsskog+(Sladdet av johncons-blogg)@gmail.com <eribsskog+(Sladdet av johncons-blogg)@gmail.com>
     
    Heisann Erik! Takk for din henvendelse.
    Nå ble jeg usikker på hva du mener her, kunne du forklart hva du mener litt nærmere? For ordens skyld er det også flott om du legger ved din fødselsdato (Ddmmåå) og adresse her for oss, slik at vi er sikre på at vi prater med riktig person 🙂 
    For raskere hjelp kan vi nås på telefon 92405050 eller via chat på www.telia.no/kontakt-oss. 
    Ha en fin dag videre! 
    Simen T.
    Customer Care Representative | B2C
    Telia logo
    Telia Norge
    Tlf: +47 92405050
    E-post: kundekontakt-privat@telia.no
    Chat: www.telia.no/kontakt-oss
    www.telia.no
    Lørenfaret 1A, 0585 Oslo, Norway
    Telia Norge AS 981 929 055
    ————— Original Message —————
    From: [eribsskog+(Sladdet av johncons-blogg)@gmail.com]
    Sent: 28.05.2021 06:35
    To: mobil-support@telia.no
    Subject: Hvorfor får jeg ikke rettighetene mine?
    Navn: Erik Prompefjert Ribsskog
    E-post: eribsskog+(Sladdet av johncons-blogg)@gmail.com
    Mobilnummer: 91587593
    Henvendelse:
    Hvorfor får jeg ikke rettighetene mine?
    ref:_00D1iUhac._5001idzYoe:ref
  • Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
    Klage/Fwd: Bestillingsbekreftelse OneCall Postpaid
    Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 27. desember 2021 kl. 05:17
    Til: postkasse@datatilsynet.no
    Kopi: OC Support <kundeservice@onecall.no>, noss@deloitte.no, ellen.scheen@telia.no, daniel.barhom@telia.no, allison.kirkby@teliacompany.com, inger.gunterberg@teliacompany.com, irene.krohn@teliacompany.com, ee-skjema@telia.no, “inger.lise.blyverket” <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, post <post@finkn.no>, firmapost@nkom.no, abuse@telia.com, Telia Kundeservice <kundekontakt-privat@telia.no>, telia-info@telia.se, finansinspektionen@fi.se, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>, Laurèna Eid <laurena.eid@fi.se>, lars.setsaa@onecall.no, tr@forbrukertilsynet.no, din-henvendelse@telia.no, sfovpost@statsforvalteren.no, info@brukerklagenemnda.no
    Hei,
    dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).
    (Jeg har ikke kontaktet disse).
    Vennligst rydd opp!
    Med hilsen
    Erik Ribsskog
    PS.
    Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
    virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
    jeg).
    ———- Forwarded message ———
    Fra: <kundeservice@onecall.no>
    Date: fre. 24. des. 2021 kl. 08:22
    Subject: Bestillingsbekreftelse OneCall Postpaid
    To: <eribsskog+maseneger@gmail.com>
     
    Takk for at du valgte OneCall
    Hei Erik Løvenbalk Ribsskog, og takk for at du valgte OneCall!
    Så utrolig hyggelig at du vil være kunde hos oss! Vi er allerede i gang med å behandle din bestilling på mobilabonnementet FolkePakka FullData inkludert Fri tale/sms til 479,00 kr/mnd
    Du får innen kort tid en ordrebekreftelse på din e-post. Skulle det mot formodning være noe vi lurer på så hører du selvsagt fra oss. Kjøpte du en mobiltelefon sammen med abonnementet, vil du motta en separat ordrebekreftelse på telefonen.
    Er du ekstra interessert kan du følge bestillingens gang ved å logge deg inn på mine sider.
    Om du har noen spørsmål eller trenger hjelp underveis så ikke nøl med å kontakte oss via chat på kundeservice, eller via telefon 04300. Våre ordinære åpningstider er 08:00-20:00 på hverdager og 10:00-15:30 på lørdager. På grunn av Coronasituasjonen er åpningstidene på hverdager redusert til 08:00-18:00.
    Vi ønsker deg en strålende dag!
    Med vennlig hilsen
    Kundeservice
    OneCall
    www.onecall.no
      Tenk på miljøet før du skriver ut denne e-posten
  • Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
    Klage/Fwd: Eierskifte for din bestilling av abonnement hos OneCall.
    Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 27. desember 2021 kl. 05:10
    Til: postkasse@datatilsynet.no
    Kopi: OC Support <kundeservice@onecall.no>, noss@deloitte.no, ellen.scheen@telia.no, daniel.barhom@telia.no, allison.kirkby@teliacompany.com, inger.gunterberg@teliacompany.com, irene.krohn@teliacompany.com, ee-skjema@telia.no, “inger.lise.blyverket” <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, post <post@finkn.no>, firmapost@nkom.no, abuse@telia.com, Telia Kundeservice <kundekontakt-privat@telia.no>, telia-info@telia.se, finansinspektionen@fi.se, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>, Laurèna Eid <laurena.eid@fi.se>, lars.setsaa@onecall.no, tr@forbrukertilsynet.no, din-henvendelse@telia.no, sfovpost@statsforvalteren.no, info@brukerklagenemnda.no
    Hei,
    dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).
    (Jeg har ikke kontaktet disse).
    Vennligst rydd opp!
    Med hilsen
    Erik Ribsskog
    PS.
    Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
    virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
    jeg).
    ———- Forwarded message ———
    Fra: <kundeservice@onecall.no>
    Date: søn. 26. des. 2021 kl. 11:35
    Subject: Eierskifte for din bestilling av abonnement hos OneCall.
    To: <eribsskog@gmail.com>
     
    Hei Erik Løvenbalk Ribsskog.
    Vi viser til din bestilling på mobilnummer 91587593.
    Overføringen av ditt mobilnummer til OneCall er foreløpig ikke godkjent av din nåværende operatør. Årsaken til dette er at nummeret du ønsker å overføre er registrert på en annen persons navn og/eller fødselsdato enn ditt – hos din nåværende mobilleverandør.
    Et eierskifte må derfor gjennomføres.
    Du kan enten svare på den tilsendte SMSen fra 04300 eller gjennomføre eierskiftet på Mine Sider. Logg inn her med 91587593.
    Har du spørsmål eller trenger hjelp? Kontakt oss gjerne via chat eller på telefon 04300.
    Vi ser frem til at eierskiftet er utført, slik at vi kan gjenoppta prosessen med å overføre ditt nummer til oss og få sendt deg ditt nye SIM-kort.
    Med vennlig hilsen
    Kundeservice
    OneCall
    www.onecall.no
      Tenk på miljøet før du skriver ut denne e-posten

'Bokhylla' 70-tallet 80-tallet 90-tallet Anmeldelse Arne Mogan Olsen Berger Bergeråsen Brev Christell Humblen Dagbladet.no Datatilsynet Drammen E-post Facebook Google Haldis Humblen Hm Identitetstyveri Ingeborg Ribsskog irc Jobbsøking i England Johannes Ribsskog johncons-blogg Karen Ribsskog Klage Larvik Liverpool Magne Winnem Mobilbilder Musikk Nettmobbing Online trakassering Oppdatering Oslo Pia Ribsskog Politiet Rimi Slektsforskning StatCounter Svelvik Twitter Wikipedia YouTube Ågot Mogan Olsen