
PS.
Her er mer om dette:


PS.
Da jeg flykta fra mordforsøk mot meg, i Kvelde, i juli 2005.
Så havna jeg i Liverpool, (jeg hadde egentlig tenkt meg til Sunderland igjen, hvor jeg studerte fra september 2004 til februar 2005).
Og mot alle odds, så fikk jeg meg en jobb, (gjennom vikarbyrået Reed, (de hadde en plakat hengende, på et hostell, som jeg bodde på)), på Bertelsmann Arvato’s Microsoft Scandinavian Product Activation.
Og ei norsk ei der, (Marianne Høksaas), visste at det var ledig plass, i et australsk/engelsk bofelleskap, i Walton.
(Litt utafor Liverpool sentrum).
Og så ville Melissa etterhvert på kino, (noen dager/uker seinere).
(Vi så ‘forty year old virgin’.
Var det vel).
Og hu dro meg også med på en nattklubb, (Camel Club), i Liverpool sentrum, (hu hadde også med seg ei venninne).
Før hu sa, at hu hadde blitt kjent med masse Everton-spillere, (Marcus Bent, Tim Cahill og Joseph Yobo).
Det fant jeg ikke ut om var riktig.
Men hu begynte å dra på masse fester, (og hu dro også med våre ‘house-mates’ Steven Norris og Janine England).
Men jeg trakk meg da tilbake, til rommet mitt, (i Mandeville Street).
For jeg ville liksom ikke at Melissa skulle få noe slags overtak/grep på meg, siden at hu kjente masse fotball-spillere, på det laget jeg holdt med.
(For å si det sånn).
Så sånn var det.
Bare noe jeg tenkte på.
Mvh.
Erik Ribsskog

PS.
Mer om problemene i England:

PS 2.
Det er mulig, at denne byturen, (fra blogg-overskriften), var dagen før jeg skulle på visning.
(Og ikke etter at jeg hadde fått hybelen).
Jeg var litt stressa/traumatisert, fra terroren, (må jeg kalle det), i England.
Og jeg tenkte vel, at jeg kanskje ville være mer ‘laid back’, på visningen, hvis jeg tok meg et par halvlitere, (og liksom fikk koblet av litt, (siden at jeg bodde på ti manns-rom, (var det vel), på Anker Apartment).
(Jeg var ikke vant til å være, i den situasjonen, at jeg ikke hadde noe sted å bo, (i Oslo).
For å si det sånn).
Og det var vel også greit, å ikke bare henge, i resepsjons-området, på Anker Apartment, hele tida.
(Det var greit å få litt avkobling, fra dette litt ‘svette’ stedet også.
Må man vel si.
Og jeg hadde jo bodd, i Oslo, fra 1989 til 2004.
Så jeg hadde vært på hundre byturer før, liksom.
Så å bare sitte i lobby-området, på Anker Apartment, (som en turist, fra en annen verdensdel), ville ha blitt litt rart, det og.
Må man vel si).
Så sånn er vel det.
Bare noe jeg tenkte på.
Mvh.
Erik Ribsskog
PS 3.
Det var også sånn.
Så ble jeg vekket, av en sikkerhetsvakt.
(Fra Asia/det fjerne Østen.
Var han vel).
Han mente at jeg hadde bestilt pizza.
(Dette kan muligens ha vært noe med ‘trolle-nettverket’ Kiwi Farms.
Som samarbeider om å trolle mot meg, (og mange andre), virker det som.
Noe sånt).
Og sikkerhetsvakten dro meg ut av senga, og ut på gangen.
Og der stod det et veldig shady pizza-bud, (muligens en albaner), med noen pizza-esker.
Så det var kanskje på grunn av dette, at jeg trengte å ta meg, et par halvlitere, (og komme litt bort, fra Anker Apartment, (som var det eneste stedet jeg hadde råd til å bo, de første dagene i Norge)).
(Noe sånt).
Bare noe jeg tenkte på.
Men men.

PS.
Her er mer om dette:

PS 2.
Enda mer om dette:



'Bokhylla' 70-tallet 80-tallet 90-tallet Anmeldelse Arne Mogan Olsen Berger Bergeråsen Brev Christell Humblen Dagbladet.no Datatilsynet Drammen E-post Facebook Google Haldis Humblen Hm Identitetstyveri Ingeborg Ribsskog irc Jobbsøking i England Johannes Ribsskog johncons-blogg Karen Ribsskog Klage Larvik Liverpool Magne Winnem Mobilbilder Musikk Nettmobbing Online trakassering Oppdatering Oslo Pia Ribsskog Politiet Rimi Slektsforskning StatCounter Svelvik Twitter Wikipedia YouTube Ågot Mogan Olsen