
-
https://www.nb.no/items/015b434741cd6e4824aced960da307e4?page=5&searchText=”ove%20olsen”~1PS.
Ove og jeg var nesten som brødre, på slutten av 70-tallet/begynnelsen av 80-tallet.
(Ove sin mor Inger er i Jehovas Vitner.
Og muligens derfor, så ble jeg litt som en storebror, (eller far), for mine yngre søskenbarn.
Må man vel si).
Jeg var borte hos min farmor Ågot, (og farfar Øivind), hver dag etter skolen, for å spise middag, (og jobbe for vår slektsbedrift Strømm Trevare).
Og i helger og ferier så pleide Ove også å være der.
(Samt hans yngre søsken Heidi, Susanne og Øistein.
Pluss hans foreldre Inger og Runar).
Og vi pleide å spille mye fotball, i hagen til Ågot.
Og en gang så dro jeg med Ove, på fotball-trening, med Berger IL.
Det var vel den siste treninga, før sommerferien.
(Muligens sommeren 1985.Noe sånt).
Og Ove, Thomas Jebsen og jeg, spilte på samme lag, på den treninga, (husker jeg).
Men man kunne merke at Ove var noen år yngre.
For laget vårt, (på den treninga), gjorde det ikke så bra.
(Sånn som jeg husker det).
Men det var bare fire folk på treninga, (i tillegg til Ove og meg).
Så det var greit å ha med en fra Son/Follo.
(Må man vel si).
Og Ove har også drevet med mye annen organisert idrett.
Han har NM-titler i både amerikansk fotball og aerobic.
Og han har også drevet med friidrett/løping.Pluss at vi spilte mye badminton, en sommer, i hagen til Ågot.
(Dette var muligens sommeren 1990.
Noe sånt).
Og Ove, (og Heidi), er også habile langrenns-løpere.
(Sånn som jeg husker det, fra første halvdel av 80-tallet.
De dro meg en gang med på skitur, til Blindvann, (på Berger).
Men jeg hadde noen veldig tråe glassfiber-ski, (som jeg hadde fått i gave fra min tidligere stefar Arne Thomassen, rett etter at jeg flytta til min far på Berger, høsten 1979), som var smørefrie, og med ‘klumper’/mønster under skia, for å liksom erstatte klister.
(Noe sånt).
Så jeg sleit litt.
(For å si det sånn).
Så sånn var det.
Bare noe jeg tenkte på.
Mvh.
Erik Ribsskog
PS 2.
Her har Ove løpt 60 meter, men han drev også, og trente en del langdistanse-løping, på en bane, som lå, like ved huset deres, (i Isdamveien, i Son), på begynnelsen av 90-tallet, husker jeg, (fra Moss Avis 16. mars 1988):
https://www.nb.no/items/b0de941c3da9fb1a7f9232a0503b723d?page=13&searchText=”ove%20olsen”~1PS 3.
Jeg lurer på om det var disse skiene jeg hadde, (på 80-tallet):

-
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>Klage/Fwd: Velkommen som bruker på ComputerSalg.noErik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 4. desember 2021 kl. 13:50Til: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>Kopi: “Salgcomputersalg.no/Tolga Uslu” <salg@computersalg.no>, “inger.lise.blyverket” <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, tr@forbrukertilsynet.no, post <post@finkn.no>, sfovpost@statsforvalteren.no, abuse@telia.com, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>, postkasse@datatilsynet.noHei,dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).(Jeg har ikke kontaktet disse).Vennligst rydd opp!Med hilsenErik RibsskogPS.Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikkevirker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synesjeg).———- Forwarded message ———Fra: www.computersalg.no <salg@computersalg.no>Date: tir. 14. sep. 2021 kl. 23:17Subject: Velkommen som bruker på ComputerSalg.noTo: <eribsskog+sperhomofil@gmail.com>Kjære Superhomofile Erik Løvenbalk RibsskogBrukernavn: SuperHomofilPassord: (Sladdet av johncons-blogg)Velkommen til www.computersalg.no.Du har nå mulighet til å logge inn og benytte de forskjellige funksjonene.Under “Min konto” finner du en lang rekke funksjoner som du kan benytte. Formålet med disse er å gjøre det enklere for deg å handle på www.computersalg.no.Om du har spørsmål om bruken av din konto kan du bare svare på denne mailen, eller ringe vårt kundesenter på21 95 94 06.Under “min side” kan passordet endres.Med venlig hilsenComputerSalg AS
-
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>Klage/Fwd: Your demo request at e-bot7Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 4. desember 2021 kl. 13:43Til: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>Kopi: kritika@e-bot7.com, “inger.lise.blyverket” <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, tr@forbrukertilsynet.no, post <post@finkn.no>, sfovpost@statsforvalteren.no, abuse@telia.com, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>, postkasse@datatilsynet.noHei,dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).(Jeg har ikke kontaktet disse).Vennligst rydd opp!Med hilsenErik RibsskogPS.Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikkevirker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synesjeg).———- Forwarded message ———Fra: Kritika Singh <kritika@e-bot7.com>Date: man. 13. sep. 2021 kl. 04:43Subject: Your demo request at e-bot7To: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>Hello Erik,Thanks for reaching out about a demo. Once we’ve had an opportunity to look through the details you provided, we will be in touch to provide some options to match your requirements.If you have any questions in the interim please don’t hesitate to contact me by replying to this email.My team is looking forward to speaking with you soon.Thank you and best wishes,KritikaKritika Singh / Head Of Business Development EMEAkritika@e-bot7.come-bot7 – Conversational AI made simpleMunich | London | Paris | Amsterdam | New Yorke-bot7.comDisclaimer: The information in this email and any attachments may contain proprietary and confidential information that is intended for the addressee(s) only. If you are not the intended recipient, you are hereby notified that any disclosure, copying, distribution, retention or use of the contents of this information is prohibited. When addressed to our clients or vendors, any information contained in this e-mail or any attachments is subject to the terms and conditions in any governing contract. If you have received this e-mail in error, please immediately contact the sender and delete the e-mail. You may unsubscribe or update your subscription preferences at any time.e-bot7 GmbH, Office Address & Seat: Perusastraße 7, 80333 Munich, District Court: Munich. HRB227369, VAT: DE307621618, Managing Directors: Fabian Beringer, Xaver Lehmann
-
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>Klage/Fwd: [Win Free Stuff – Australian Competitions] Your username and password infoErik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 4. desember 2021 kl. 13:38Til: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>Kopi: webmaster@win-free-stuff.com.au, “inger.lise.blyverket” <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, tr@forbrukertilsynet.no, post <post@finkn.no>, sfovpost@statsforvalteren.no, abuse@telia.com, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>, postkasse@datatilsynet.noHei,dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).(Jeg har ikke kontaktet disse).Vennligst rydd opp!Med hilsenErik RibsskogPS.Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikkevirker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synesjeg).———- Forwarded message ———Fra: Win Free Stuff <webmaster@win-free-stuff.com.au>Date: man. 13. sep. 2021 kl. 04:37Subject: [Win Free Stuff – Australian Competitions] Your username and password infoTo: <eribsskog@gmail.com>Username: Big bounce RibsskogTo set your password, visit the following address:(Sladdet av johncons-blogg)(Sladdet av johncons-blogg)
-
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>Klage/Fwd: Takk for din henvendelse – [Min mor var også på galehus, jeg har nok arvet mine psykiske …]Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 4. desember 2021 kl. 13:32Til: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>Kopi: noss@deloitte.no, ellen.scheen@telia.no, daniel.barhom@telia.no, allison.kirkby@teliacompany.com, inger.gunterberg@teliacompany.com, irene.krohn@teliacompany.com, ee-skjema@telia.no, “inger.lise.blyverket” <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, post <post@finkn.no>, firmapost@nkom.no, abuse@telia.com, telia-info@telia.se, finansinspektionen@fi.se, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>, Laurèna Eid <laurena.eid@fi.se>, lars.setsaa@onecall.no, tr@forbrukertilsynet.no, OC Support <kundeservice@onecall.no>, juridisk <juridisk@datatilsynet.no>, din-henvendelse@telia.no, Telia Kundeservice <kundekontakt-privat@telia.no>, sfovpost@statsforvalteren.no, postkasse@datatilsynet.no, info@brukerklagenemnda.noHei,dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).(Jeg har ikke kontaktet disse).Vennligst rydd opp!Med hilsenErik RibsskogPS.Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikkevirker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synesjeg).———- Forwarded message ———Fra: Telia Kundesenter <din-henvendelse@telia.no>Date: fre. 10. sep. 2021 kl. 05:32Subject: Takk for din henvendelse – [Min mor var også på galehus, jeg har nok arvet mine psykiske …]To: eribsskog+250770(Sladdet av johncons-blogg)@gmail.com <eribsskog+250770(Sladdet av johncons-blogg)@gmail.com>HeiVi takker for din henvendelse til Telia Kundesenter.Vi gjør oppmerksom på at vi har 1-3 dager behandlingstid på e-post, og at henvendelser kun behandles mandag – fredag klokken 08:00-17:00Din henvendelse har fått tildelt saksnummer 01087930Dersom din henvendelse gjelder tap av telefon/SIM-kort, ber vi deg kontakte vårt kundesenter på telefon +47 92405050 eller chat for øyeblikkelig sperring av ditt abonnement.MinSide – www.telia.no/minside – gir deg mulighet til å administrere ditt abonnement.Her kan du blant annet:Få oversikt over ditt forbrukSe din faktura og dine siste innbetalingerSende SMSFylle på din egen eller andre sin ringekontoBestille og endre tjenesterEndre din brukeradresseSjekke avtaletid på abonnementetFinne PUK-kodeMed vennlig hilsenTelia KundesenterDette er en automatisk generert e-post. Svar til denne adressen vil ikke bli lest.We would like to thank you for your inquiry to Telia’s customer care.Please be advised that our email processing time is 1-3 business days.Your inquiry has been given casenumber 01087930If your inquiry regards loss of phone or SIM card, we urge you to contact Customer Care on +47 924 05050 or chat to immediately suspend your subscription.MinSide – www.telia.no/minside – allows you to manage your own subscription.Here you can among other things:View your PUK codeView call detailsReview your invoice or paymentsSend SMSRefill prepaid accountsOrder new and change your existing servicesUpdate your registered user addressView your current contract informationKind regardsTelia Customer CareThis is an automatically generated email. Reply to this email address will not be read. ref:_00D1iUhac._5001ij5OgL:ref
-
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>Klage/Fwd: Hei frøkenErik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 4. desember 2021 kl. 13:25Til: Chase Clemons <support@hey.com>Kopi: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>, “inger.lise.blyverket” <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, tr@forbrukertilsynet.no, post <post@finkn.no>, sfovpost@statsforvalteren.no, abuse@telia.com, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>, postkasse@datatilsynet.no, email@basecamp.com, support@basecamp.com, jason@hey.comHi,I my last email I wrote that I wanted a reply from the Managing Director about this.I can’t see that this has happened.So this I want to complain about.(I want to know the name of the internet-troll who has written/ordered this in my name.And I want to know what you’re going to do, to avoid that something like this happens again).WhErik Ribsskogman. 30. aug. 2021 kl. 13:55 skrev Chase Clemons <support@hey.com>:Hey Erik!I’m the manager for our customer support team. According to our policies (https://hey.com/policies/privacy/), we do not hand over any user data without a court order. In this case, we wouldn’t even be able to produce any directly actionable data regardless, since the user did not supply their real name or any other identifying information. So it wouldn’t be much use anyway.But if this incident becomes part of a criminal investigation, launched by authorities in your home country, then they can submit a court order to their American counterparts, and we can act upon that. Again, we don’t have any identifying information on the user, except the IP address, which you’d also need a court order to pursue a reveal through their ISP, if they happened to use a home account that can be traced in such a way (it’s very likely they did not, and instead used a VPN, in which case you will not be able to get anything there either).If you face any future harassment from users on HEY that violates our use restrictions, please do reach out again, and we will investigate/cancel the account again.—Chase | he/him | Basecamp.com & HEY.com Head of Support 👋{#HS:1615123100-7709465#}On Sat, Aug 28, 2021 at 10:14 PM CDT, Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> wrote:Hi,like I told you last month.I want the Managing Director to reply about this.(I want to know the name of the internet-troll, who has ordered/written this, in my name.And I want to know how you plan to improve, so that something similar doesn’t happen again).Erik Ribsskogtir. 25. mai 2021 kl. 14:35 skrev Chase Clemons <support@hey.com>:
-
På tirsdag 28. september, så gikk jeg ned til Bekkestua sentrum, for å handle mat.
Så sånn var det.
Bare noe jeg tenkte på.
Mvh.
Erik Ribsskog
PS.
De har/hadde ‘Hiroshima-kaos’ også hvis man prøver å gå rundt ‘hoved-kaoset’, som er i forbindelse med den utbyggingen av Signaturtorget og Bibliotektorget, (et kaos som folk blant annet har klagd på i Budstikka, for noen dager siden):

PS 2.
Mellom kaoset på bildet overfor, og ‘hoved-kaoset’, så er det også et annet stort bygge-prosjekt, (i Nadderudveien), før man kommer til Mega Bekkestua.
Så det er ikke bare Signaturtorget og Bibliotektorget, som blir bygget.
Det er også X andre byggeprosjekter, som alle ligger på veien, til Bekkestua sentrum.
(For å si det sånn).
Så det er som at det er noe tull nesten, (fra politikerne), må man vel si.
(Noe sånt).Så sånn er nesten det.
Bare noe jeg tenkte på.
Men men.
PS 3.
Mer kaos:

PS 4.
Jeg lurer på om dette er fra Signaturtorget-utbyggingen:

PS 5.
Her, (på Meny Bekkestua), var det veldig tomt for varer, (i kjøledisken), må man vel si:

PS 6.
De begynner også å vaske, før butikken er stengt, (kan det virke som):

PS 7.
Søppel på gulvet:

PS 8.
Her var det noe griseri i selvbetjeningskassa, (kan det virke som):

PS 9.
På Extra Bekkestua så var det veldig rotete, (som vanlig), med masse vare-esker på gulvet:

PS 10.
Her er mer om dette:
PS 11.
Enda mer om dette:
PS 12.Det er også to store brakkebyer, (hvor det vel mest bor polakker/øst-europeere), på veien til Bekkestua sentrum.
Og disse jobber visst knapt.
(Ifølge den nevnte Budstikka-artikkelen).
Så sånn er visst det.
Bare noe jeg tenkte på.
Men men.
PS 13.
Her er mer om dette:

-
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>Re: Ticket [81070] – Klage/Fwd: Mineblader.no – Takk for din bestilling! – Ordre: 400388Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 3. desember 2021 kl. 15:50Til: Aller Media Kundeservice <kundeservice@aller.no>Kopi: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>, KK <abo.kk@aller.no>, “inger.lise.blyverket” <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, “Post (Medietilsynet)” <post@medietilsynet.no>, Post Aller NO <post@aller.no>, info@aller.dk, abo.felles@aller.no, post <post@finkn.no>, PFU Pressens faglige utvalg <pfu@presse.no>, abuse@telia.com, dag.sorsdahl@aller.no, noss@deloitte.no, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>, post@mediaconnect.no, gisle.hovik@mediaconnect.no, tr@forbrukertilsynet.no, sfovpost@statsforvalteren.no, alexandra.beverfjord@db.no, bente.klemetsdal@aller.com, camilla.fuglem@aller.com, ingrid.skogrand@aller.com, hanne.haugsgjerd@aller.com, oyvind.odegard@aller.com, postkasse@datatilsynet.noHei,dere må prøve å finne ut hva som har skjedd her.(For jeg har ikke kontaktet dere).Og så har jeg også rett til, (mener jeg), å få vite, hva dere akter å foreta dere, for å forhindre, at noe lignende skjer, med andre ‘Hvermansen-folk’, i fremtida.Med hilsenErik Ribsskogtir. 31. aug. 2021 kl. 18:11 skrev Aller Media Kundeservice <kundeservice@aller.no>:Hei!Vi har sendt saken videre til ledelsen .Ha en fin dag!MvhAller Media kundeserviceTelefon: 21 30 12 20kundeservice@aller.comwww.aller.noAller Media ansvarlig utgiver av:KK, Allers, Se og Hør, ViOver60, Dagbladet, Dagbladet Pluss, Elbil24<eribsskog@gmail.com>August 30th, 2021 05:56Hei,dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).(Jeg har ikke kontaktet disse).Vennligst rydd opp!Med hilsenErik RibsskogPS.Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikkevirker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synesjeg).———- Forwarded message ———Fra: Allershopping <noreply@allershopping.no>Date: søn. 29. aug. 2021 kl. 09:24Subject: Mineblader.no – Takk for din bestilling! – Ordre: 400388To: <eribsskog+pedofil@gmail.com>Hei Pedofile Erik, takk for din bestilling!NB: Har du valgt å betale via din mobilregning, må du svare “ja” på SMS for å bekrefte din bestilling. Blad(ene) blir sendt når vi har mottatt bekreftelsen. Dersom du har valgt fakturabetaling vil du motta faktura sammen med bladet.Ditt ordrenummer: 400388Ordredato: søn, 08/29/2021 – 10:18KK – Helt år (26 utg) 979.00 krFakturagebyr 39.00 krSubtotal 814.40 krHerav MVA 203.60 krTotalbeløp 1,018.00 krLeveringsadresse:Pedofile Erik Løvenbalk Ribsskog(Sladdet av johncons-blogg)(Sladdet av johncons-blogg) BekkestuaBetalerens adresse:Pedofile Erik Løvenbalk Ribsskog(Sladdet av johncons-blogg)(Sladdet av johncons-blogg) BekkestuaNormal leveringstid på blader er 1-4 uker. Dette avhenger av utgivelsestidspunkt for bladet du har kjøpt.Vi skal gjøre vårt ytterste for at du blir fornøyd.Dersom du har kommentarer, ris eller ros må du gjerne sende en mail til kundeservice@aller.no.Lik oss på FacebookFølg oss på TwitterMineblader.noDersom du ønsker informasjon rundt kjøpsbetingelsene, se våre vilkår.http://www.allershopping.no/vilkarDersom du har spørsmål vedrørende din ordre finner du informasjon og kontaktopplysninger, kontakt kundeservice.http://www.allershopping.no/kundeserviceAllershopping.no – en nettbutikk eiet av Aller Media AS, organisasjonsnummer 910 119 877 MVA.
