-
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>Klage/Fwd: [Win Free Stuff – Australian Competitions] Your username and password infoErik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 4. desember 2021 kl. 13:38Til: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>Kopi: webmaster@win-free-stuff.com.au, “inger.lise.blyverket” <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, tr@forbrukertilsynet.no, post <post@finkn.no>, sfovpost@statsforvalteren.no, abuse@telia.com, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>, postkasse@datatilsynet.noHei,dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).(Jeg har ikke kontaktet disse).Vennligst rydd opp!Med hilsenErik RibsskogPS.Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikkevirker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synesjeg).———- Forwarded message ———Fra: Win Free Stuff <webmaster@win-free-stuff.com.au>Date: man. 13. sep. 2021 kl. 04:37Subject: [Win Free Stuff – Australian Competitions] Your username and password infoTo: <eribsskog@gmail.com>Username: Big bounce RibsskogTo set your password, visit the following address:(Sladdet av johncons-blogg)(Sladdet av johncons-blogg)
-
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>Klage/Fwd: Takk for din henvendelse – [Min mor var også på galehus, jeg har nok arvet mine psykiske …]Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 4. desember 2021 kl. 13:32Til: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>Kopi: noss@deloitte.no, ellen.scheen@telia.no, daniel.barhom@telia.no, allison.kirkby@teliacompany.com, inger.gunterberg@teliacompany.com, irene.krohn@teliacompany.com, ee-skjema@telia.no, “inger.lise.blyverket” <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, post <post@finkn.no>, firmapost@nkom.no, abuse@telia.com, telia-info@telia.se, finansinspektionen@fi.se, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>, Laurèna Eid <laurena.eid@fi.se>, lars.setsaa@onecall.no, tr@forbrukertilsynet.no, OC Support <kundeservice@onecall.no>, juridisk <juridisk@datatilsynet.no>, din-henvendelse@telia.no, Telia Kundeservice <kundekontakt-privat@telia.no>, sfovpost@statsforvalteren.no, postkasse@datatilsynet.no, info@brukerklagenemnda.noHei,dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).(Jeg har ikke kontaktet disse).Vennligst rydd opp!Med hilsenErik RibsskogPS.Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikkevirker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synesjeg).———- Forwarded message ———Fra: Telia Kundesenter <din-henvendelse@telia.no>Date: fre. 10. sep. 2021 kl. 05:32Subject: Takk for din henvendelse – [Min mor var også på galehus, jeg har nok arvet mine psykiske …]To: eribsskog+250770(Sladdet av johncons-blogg)@gmail.com <eribsskog+250770(Sladdet av johncons-blogg)@gmail.com>HeiVi takker for din henvendelse til Telia Kundesenter.Vi gjør oppmerksom på at vi har 1-3 dager behandlingstid på e-post, og at henvendelser kun behandles mandag – fredag klokken 08:00-17:00Din henvendelse har fått tildelt saksnummer 01087930Dersom din henvendelse gjelder tap av telefon/SIM-kort, ber vi deg kontakte vårt kundesenter på telefon +47 92405050 eller chat for øyeblikkelig sperring av ditt abonnement.MinSide – www.telia.no/minside – gir deg mulighet til å administrere ditt abonnement.Her kan du blant annet:Få oversikt over ditt forbrukSe din faktura og dine siste innbetalingerSende SMSFylle på din egen eller andre sin ringekontoBestille og endre tjenesterEndre din brukeradresseSjekke avtaletid på abonnementetFinne PUK-kodeMed vennlig hilsenTelia KundesenterDette er en automatisk generert e-post. Svar til denne adressen vil ikke bli lest.We would like to thank you for your inquiry to Telia’s customer care.Please be advised that our email processing time is 1-3 business days.Your inquiry has been given casenumber 01087930If your inquiry regards loss of phone or SIM card, we urge you to contact Customer Care on +47 924 05050 or chat to immediately suspend your subscription.MinSide – www.telia.no/minside – allows you to manage your own subscription.Here you can among other things:View your PUK codeView call detailsReview your invoice or paymentsSend SMSRefill prepaid accountsOrder new and change your existing servicesUpdate your registered user addressView your current contract informationKind regardsTelia Customer CareThis is an automatically generated email. Reply to this email address will not be read. ref:_00D1iUhac._5001ij5OgL:ref
-
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>Klage/Fwd: Hei frøkenErik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 4. desember 2021 kl. 13:25Til: Chase Clemons <support@hey.com>Kopi: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>, “inger.lise.blyverket” <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, tr@forbrukertilsynet.no, post <post@finkn.no>, sfovpost@statsforvalteren.no, abuse@telia.com, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>, postkasse@datatilsynet.no, email@basecamp.com, support@basecamp.com, jason@hey.comHi,I my last email I wrote that I wanted a reply from the Managing Director about this.I can’t see that this has happened.So this I want to complain about.(I want to know the name of the internet-troll who has written/ordered this in my name.And I want to know what you’re going to do, to avoid that something like this happens again).WhErik Ribsskogman. 30. aug. 2021 kl. 13:55 skrev Chase Clemons <support@hey.com>:Hey Erik!I’m the manager for our customer support team. According to our policies (https://hey.com/policies/privacy/), we do not hand over any user data without a court order. In this case, we wouldn’t even be able to produce any directly actionable data regardless, since the user did not supply their real name or any other identifying information. So it wouldn’t be much use anyway.But if this incident becomes part of a criminal investigation, launched by authorities in your home country, then they can submit a court order to their American counterparts, and we can act upon that. Again, we don’t have any identifying information on the user, except the IP address, which you’d also need a court order to pursue a reveal through their ISP, if they happened to use a home account that can be traced in such a way (it’s very likely they did not, and instead used a VPN, in which case you will not be able to get anything there either).If you face any future harassment from users on HEY that violates our use restrictions, please do reach out again, and we will investigate/cancel the account again.—Chase | he/him | Basecamp.com & HEY.com Head of Support 👋{#HS:1615123100-7709465#}On Sat, Aug 28, 2021 at 10:14 PM CDT, Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> wrote:Hi,like I told you last month.I want the Managing Director to reply about this.(I want to know the name of the internet-troll, who has ordered/written this, in my name.And I want to know how you plan to improve, so that something similar doesn’t happen again).Erik Ribsskogtir. 25. mai 2021 kl. 14:35 skrev Chase Clemons <support@hey.com>:
-
På tirsdag 28. september, så gikk jeg ned til Bekkestua sentrum, for å handle mat.
Så sånn var det.
Bare noe jeg tenkte på.
Mvh.
Erik Ribsskog
PS.
De har/hadde ‘Hiroshima-kaos’ også hvis man prøver å gå rundt ‘hoved-kaoset’, som er i forbindelse med den utbyggingen av Signaturtorget og Bibliotektorget, (et kaos som folk blant annet har klagd på i Budstikka, for noen dager siden):

PS 2.
Mellom kaoset på bildet overfor, og ‘hoved-kaoset’, så er det også et annet stort bygge-prosjekt, (i Nadderudveien), før man kommer til Mega Bekkestua.
Så det er ikke bare Signaturtorget og Bibliotektorget, som blir bygget.
Det er også X andre byggeprosjekter, som alle ligger på veien, til Bekkestua sentrum.
(For å si det sånn).
Så det er som at det er noe tull nesten, (fra politikerne), må man vel si.
(Noe sånt).Så sånn er nesten det.
Bare noe jeg tenkte på.
Men men.
PS 3.
Mer kaos:

PS 4.
Jeg lurer på om dette er fra Signaturtorget-utbyggingen:

PS 5.
Her, (på Meny Bekkestua), var det veldig tomt for varer, (i kjøledisken), må man vel si:

PS 6.
De begynner også å vaske, før butikken er stengt, (kan det virke som):

PS 7.
Søppel på gulvet:

PS 8.
Her var det noe griseri i selvbetjeningskassa, (kan det virke som):

PS 9.
På Extra Bekkestua så var det veldig rotete, (som vanlig), med masse vare-esker på gulvet:

PS 10.
Her er mer om dette:
PS 11.
Enda mer om dette:
PS 12.Det er også to store brakkebyer, (hvor det vel mest bor polakker/øst-europeere), på veien til Bekkestua sentrum.
Og disse jobber visst knapt.
(Ifølge den nevnte Budstikka-artikkelen).
Så sånn er visst det.
Bare noe jeg tenkte på.
Men men.
PS 13.
Her er mer om dette:

-
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>Re: Ticket [81070] – Klage/Fwd: Mineblader.no – Takk for din bestilling! – Ordre: 400388Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 3. desember 2021 kl. 15:50Til: Aller Media Kundeservice <kundeservice@aller.no>Kopi: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>, KK <abo.kk@aller.no>, “inger.lise.blyverket” <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, “Post (Medietilsynet)” <post@medietilsynet.no>, Post Aller NO <post@aller.no>, info@aller.dk, abo.felles@aller.no, post <post@finkn.no>, PFU Pressens faglige utvalg <pfu@presse.no>, abuse@telia.com, dag.sorsdahl@aller.no, noss@deloitte.no, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>, post@mediaconnect.no, gisle.hovik@mediaconnect.no, tr@forbrukertilsynet.no, sfovpost@statsforvalteren.no, alexandra.beverfjord@db.no, bente.klemetsdal@aller.com, camilla.fuglem@aller.com, ingrid.skogrand@aller.com, hanne.haugsgjerd@aller.com, oyvind.odegard@aller.com, postkasse@datatilsynet.noHei,dere må prøve å finne ut hva som har skjedd her.(For jeg har ikke kontaktet dere).Og så har jeg også rett til, (mener jeg), å få vite, hva dere akter å foreta dere, for å forhindre, at noe lignende skjer, med andre ‘Hvermansen-folk’, i fremtida.Med hilsenErik Ribsskogtir. 31. aug. 2021 kl. 18:11 skrev Aller Media Kundeservice <kundeservice@aller.no>:Hei!Vi har sendt saken videre til ledelsen .Ha en fin dag!MvhAller Media kundeserviceTelefon: 21 30 12 20kundeservice@aller.comwww.aller.noAller Media ansvarlig utgiver av:KK, Allers, Se og Hør, ViOver60, Dagbladet, Dagbladet Pluss, Elbil24<eribsskog@gmail.com>August 30th, 2021 05:56Hei,dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).(Jeg har ikke kontaktet disse).Vennligst rydd opp!Med hilsenErik RibsskogPS.Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikkevirker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synesjeg).———- Forwarded message ———Fra: Allershopping <noreply@allershopping.no>Date: søn. 29. aug. 2021 kl. 09:24Subject: Mineblader.no – Takk for din bestilling! – Ordre: 400388To: <eribsskog+pedofil@gmail.com>Hei Pedofile Erik, takk for din bestilling!NB: Har du valgt å betale via din mobilregning, må du svare “ja” på SMS for å bekrefte din bestilling. Blad(ene) blir sendt når vi har mottatt bekreftelsen. Dersom du har valgt fakturabetaling vil du motta faktura sammen med bladet.Ditt ordrenummer: 400388Ordredato: søn, 08/29/2021 – 10:18KK – Helt år (26 utg) 979.00 krFakturagebyr 39.00 krSubtotal 814.40 krHerav MVA 203.60 krTotalbeløp 1,018.00 krLeveringsadresse:Pedofile Erik Løvenbalk Ribsskog(Sladdet av johncons-blogg)(Sladdet av johncons-blogg) BekkestuaBetalerens adresse:Pedofile Erik Løvenbalk Ribsskog(Sladdet av johncons-blogg)(Sladdet av johncons-blogg) BekkestuaNormal leveringstid på blader er 1-4 uker. Dette avhenger av utgivelsestidspunkt for bladet du har kjøpt.Vi skal gjøre vårt ytterste for at du blir fornøyd.Dersom du har kommentarer, ris eller ros må du gjerne sende en mail til kundeservice@aller.no.Lik oss på FacebookFølg oss på TwitterMineblader.noDersom du ønsker informasjon rundt kjøpsbetingelsene, se våre vilkår.http://www.allershopping.no/vilkarDersom du har spørsmål vedrørende din ordre finner du informasjon og kontaktopplysninger, kontakt kundeservice.http://www.allershopping.no/kundeserviceAllershopping.no – en nettbutikk eiet av Aller Media AS, organisasjonsnummer 910 119 877 MVA.
-
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>Re: Ticket [81074] – Klage/Fwd: Velkommen som KK-abonnent 🌺Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 3. desember 2021 kl. 15:44Til: Aller Media Kundeservice <kundeservice@aller.no>Kopi: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>, KK <abo.kk@aller.no>, “inger.lise.blyverket” <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, “Post (Medietilsynet)” <post@medietilsynet.no>, Post Aller NO <post@aller.no>, info@aller.dk, abo.felles@aller.no, post <post@finkn.no>, PFU Pressens faglige utvalg <pfu@presse.no>, abuse@telia.com, dag.sorsdahl@aller.no, noss@deloitte.no, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>, post@mediaconnect.no, gisle.hovik@mediaconnect.no, tr@forbrukertilsynet.no, sfovpost@statsforvalteren.no, alexandra.beverfjord@db.no, bente.klemetsdal@aller.com, camilla.fuglem@aller.com, ingrid.skogrand@aller.com, hanne.haugsgjerd@aller.com, oyvind.odegard@aller.com, postkasse@datatilsynet.noHei,dere må prøve å finne ut hva som har skjedd her.(For jeg har ikke kontaktet dere).Og så har jeg også rett til, (mener jeg), å få vite, hva dere akter å foreta dere, for å forhindre, at noe lignende skjer, med andre ‘Hvermansen-folk’, i fremtida.Med hilsenErik Ribsskogtir. 31. aug. 2021 kl. 18:16 skrev Aller Media Kundeservice <kundeservice@aller.no>:Hei!Vi har videresendt saken til ledelsen.Ha en fin dag!MvhAller Media kundeserviceTelefon: 21 30 12 20kundeservice@aller.comwww.aller.noAller Media ansvarlig utgiver av:KK, Allers, Se og Hør, ViOver60, Dagbladet, Dagbladet Pluss, Elbil24<eribsskog@gmail.com>August 30th, 2021 06:14Hei,dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).(Jeg har ikke kontaktet disse).Vennligst rydd opp!Med hilsenErik RibsskogPS.Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikkevirker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synesjeg).———- Forwarded message ———Fra: KK <abo.kk@aller.no>Date: søn. 29. aug. 2021 kl. 09:41Subject: Velkommen som KK-abonnent 🌺To: PEDOFILE ERIK LØVENBALK RIBSSKOG <eribsskog+pedofil@gmail.com>Kjære PEDOFILE :hibiscus:Velkommen som KK-abonnent.Vi er veldig glade for at du ønsker å lese KK, og gleder oss til å gi deg inspirasjon, råd og påfyll – samt mye hygge med bladet vårt!Du vil motta ditt første blad om 2-3 uker.Følg oss gjerne på kk.no for daglig inspirasjon. Du finner oss også på Facebook eller Instagram.Med vennlig hilsen,Stine Therese StrandUtgavesjef KKStineStinePling–Du mottar e-post fordi du har, eller har hatt, et kundeforhold med KK.Du er registrert med denne e-postadressen: eribsskog+pedofil@gmail.com––KK kundeserviceTelefon: 21 89 77 85E-post: abo.kk@aller.noKK–Postadresse: PB 1184 Sentrum, 0107 OsloBesøk: Karvesvingen 1, 0579 OsloOrg. nr.: 910 119 877Levert av Aller Media
-
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>Re: Ticket [80067] – Klage/Fwd: Mineblader.no – Takk for din bestilling! – Ordre: 399323Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 3. desember 2021 kl. 15:38Til: Aller Media Kundeservice <kundeservice@aller.no>Kopi: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>, KK <abo.kk@aller.no>, “inger.lise.blyverket” <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, “Post (Medietilsynet)” <post@medietilsynet.no>, Post Aller NO <post@aller.no>, info@aller.dk, abo.felles@aller.no, post <post@finkn.no>, PFU Pressens faglige utvalg <pfu@presse.no>, abuse@telia.com, dag.sorsdahl@aller.no, noss@deloitte.no, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>, post@mediaconnect.no, gisle.hovik@mediaconnect.no, tr@forbrukertilsynet.no, sfovpost@statsforvalteren.no, alexandra.beverfjord@db.no, bente.klemetsdal@aller.com, camilla.fuglem@aller.com, ingrid.skogrand@aller.com, hanne.haugsgjerd@aller.com, oyvind.odegard@aller.com, postkasse@datatilsynet.noHei,dere må prøve å finne ut hva som har skjedd her.(For jeg har ikke kontaktet dere).Og så har jeg også rett til, (mener jeg), å få vite, hva dere akter å foreta dere, for å forhindre, at noe lignende skjer, med andre ‘Hvermansen-folk’, i fremtida.Med hilsenErik Ribsskogtor. 26. aug. 2021 kl. 17:29 skrev Aller Media Kundeservice <kundeservice@aller.no>:Hei!Takk for din henvendelseVi har videresendt saken til ledelsen .Ha en fin dag !Aller Media kundeserviceTelefon: 21 30 12 20kundeservice@aller.comwww.aller.noAller Media ansvarlig utgiver av:KK, Allers, Se og Hør, ViOver60, Dagbladet, Dagbladet Pluss, Elbil24<eribsskog@gmail.com>August 24th, 2021 20:11Hei,dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).(Jeg har ikke kontaktet disse).Vennligst rydd opp!Med hilsenErik RibsskogPS.Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikkevirker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synesjeg).———- Forwarded message ———Fra: Allershopping <noreply@allershopping.no>Date: tir. 24. aug. 2021 kl. 06:59Subject: Mineblader.no – Takk for din bestilling! – Ordre: 399323To: <eribsskog+rompetryne@gmail.com>Hei Erik Rompetryne, takk for din bestilling!NB: Har du valgt å betale via din mobilregning, må du svare “ja” på SMS for å bekrefte din bestilling. Blad(ene) blir sendt når vi har mottatt bekreftelsen. Dersom du har valgt fakturabetaling vil du motta faktura sammen med bladet.Ditt ordrenummer: 399323Ordredato: tir, 08/24/2021 – 07:53KK – Helt år (26 utg) 979.00 krFakturagebyr 39.00 krSubtotal 814.40 krHerav MVA 203.60 krTotalbeløp 1,018.00 krLeveringsadresse:Erik Rompetryne Ribsskog(Sladdet av johncons-blogg)(Sladdet av johncons-blogg) BekkestuaBetalerens adresse:Erik Rompetryne Ribsskog(Sladdet av johncons-blogg)(Sladdet av johncons-blogg) BekkestuaNormal leveringstid på blader er 1-4 uker. Dette avhenger av utgivelsestidspunkt for bladet du har kjøpt.Vi skal gjøre vårt ytterste for at du blir fornøyd.Dersom du har kommentarer, ris eller ros må du gjerne sende en mail til kundeservice@aller.no.Lik oss på FacebookFølg oss på TwitterMineblader.noDersom du ønsker informasjon rundt kjøpsbetingelsene, se våre vilkår.http://www.allershopping.no/vilkarDersom du har spørsmål vedrørende din ordre finner du informasjon og kontaktopplysninger, kontakt kundeservice.http://www.allershopping.no/kundeserviceAllershopping.no – en nettbutikk eiet av Aller Media AS, organisasjonsnummer 910 119 877 MVA.
-
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>(Chilimobil sakid:4121) Ny klage/Fwd: Klage/Fwd: Chilimobil | Kontantkort – BestillingsbekreftelseErik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 3. desember 2021 kl. 15:29Til: kundeservice@chilimobil.noKopi: firmapost@nkom.no, lars.ryen.mill@chilimobil.no, “inger.lise.blyverket” <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, tr@forbrukertilsynet.no, post <post@finkn.no>, abuse@telia.com, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>, sfovpost@statsforvalteren.no, juridisk <juridisk@datatilsynet.no>, postkasse@datatilsynet.no, info@brukerklagenemnda.noHei,dette virker som noe gnål/pirking fra noen ferie-vikarer.Dette vil jeg gjerne ha meg frabedt.Det virker som at dette er tungt for dere.Så jeg ønsker å heller få svar fra en overordnet, om dette.(Jeg ønsker å vite navnet, på det nett-trollet, som har bestilt dette, i mitt navn.Og jeg ønsker å bli informert om, hva dere akter å foreta dere, for å hindre at noe lignende skjer igjen).Skjerpings!Erik Ribsskogtir. 17. aug. 2021 kl. 12:05 skrev <kundeservice@chilimobil.no>:Hei!Takk for at du tar kontakt 🙂Beklager lang responstid, vi har for tiden ekstra stor pågang grunnet ferieavvikling!Det skal vi ordne for deg. Kan du bekrefte:– navn– adresse registrert i bestillingen– eventuell ny adresse– fødselsdato– e-post som er registrert i bestillingen– telefonnummerVi anbefaler at du sperrer for at det skal være mulig å ta kredittsjekk av deg. Vi bruker Experian hos oss.Med vennlig hilsenTherese – Chilimobil KundeserviceTLF: 91502445 | E-post: kundeservice@chilimobil.noFra: Erik Ribsskog [mailto:eribsskog@gmail.com]Sendt: 14.08.2021 19:48Til: kundeservice@chilimobil.no;Emne: Ny klage/Fwd: Klage/Fwd: Chilimobil | Kontantkort – BestillingsbekreftelseHei,jeg viser til Deres faktura fra 3. august.(Se vedlegg).Dette er ikke noe jeg har bestilt.Det er noen internett-troll, som bestiller masse dritt, i mitt navn, (eller i tulle-versjoner av mitt navn), fra firmaer med dårlige rutiner.Så det er nok det har skjedd her også.Dette har jeg forklart dere om mange ganger, siden 2016.Da var det ei Frida hos dere, som jeg hadde kontakt med.Hvor mange ganger må jeg forklare dere dette, lurer jeg.Sånn som jeg husker det, så var dere veldig treige og uprofessjonelle, i 2016.Så jeg kommer nok aldri til å bestille noe fra Chili.(For et tåpelig navn på et mobil-firma.Chili er noe som har med mat å gjøre, og ikke med mobil.Vil jeg si).Likevel så tar dere imot masse tulle-bestillinger, i mitt navn.Dere lærer aldri.Så dette må jeg klage på.Jeg ønsker å vite navnet, på det nett-trollet, som har bestilt dette, i mitt navn.Og jeg ønsker å bli informert om, hvordan dere planlegger å forbedre dere, for å hindre noe lignende skjer igjen.Skjerpings!Erik Ribsskog———- Forwarded message ———Fra: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>Date: fre. 23. jul. 2021 kl. 08:55Subject: Klage/Fwd: Chilimobil | Kontantkort – BestillingsbekreftelseTo: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>Cc: Chili Mobil <kundeservice@chilimobil.no>, <firmapost@nkom.no>, <lars.ryen.mill@chilimobil.no>, inger.lise.blyverket <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, <tr@forbrukertilsynet.no>, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, post <post@finkn.no>, <abuse@telia.com>, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>Hei,dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).(Jeg har ikke kontaktet disse).Vennligst rydd opp!Med hilsenErik RibsskogPS.Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikkevirker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synesjeg).———- Forwarded message ———Fra: Chilimobil kundeservice <kundeservice@chilimobil.no>Date: tor. 22. jul. 2021 kl. 09:29Subject: Chilimobil | Kontantkort – BestillingsbekreftelseTo: Erik Løvenbalk Ribsskog <eribsskog@gmail.com>Chilimobil logoTakk for at du velger oss, Erik Løvenbalk!SIM-kortBestillingsbekreftelseErik Løvenbalk RibsskogChili Kontant 0,-/mnd915 87 593SIM-kortet sende til:Erik Løvenbalk Ribsskog(Sladdet av johncons-blogg)(Sladdet av johncons-blogg), BekkestuaAlle bestillinger gjort før klokken 13:45 i hverdager sendes samme dag. Posten bruker vanligvis mellom 2-4 arbeidsdager for å levere SIM-kort til deg.Bytte mobilselskap ikonChilimobil ordner flytting fra tidligere mobilselskapFor deg som skal beholde ditt nummer. Du trenger ikke ringe ditt gamle mobilselskap. Chilimobil ordner oppsigelse av ditt gamle abonnement og flytting av mobilnummeret ditt.Ditt gamle abonnement sies opp samtidig som ditt nye SIM-kort fra Chilimobil blir aktivert. Dette skjer automatisk og det eneste du trenger å gjøre er å bytte SIM-kort. Du får en SMS fra oss i det SIM-kortet ditt sendes ut. I denne SMS-en står det når ditt nye Chilimobil SIM-kort blir aktivert.Fyll på kontantkort ikonFyll på kontantkortDu fyller enkelt på ditt kontantkort på nettsiden vår her: Fyll på kontantkortDu kan også fylle på via appen vår MinChili:MinChili-appen ikonMinChili-appen.Last den ned gratis idag.Last ned MinChili-appen fra App StoreLast ned MinChili-appen fra Google PlayMinChili-appen på iPhoneGenerelle vilkår for kjøp av abonnement, kontantkort, mobilt bredbånd og tilleggstjenester fra Chilimobil finner du herKundeserviceTlf: 915 02 445E-post: kundeservice@chilimobil.noFacebookChilimobil AS, St. Jacobsplass 9, 5008 Bergen
-
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>RiksTV – 30292363Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 3. desember 2021 kl. 15:20Til: kundeoppfolging@rikstv.noKopi: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>, “inger.lise.blyverket” <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, tr@forbrukertilsynet.no, post <post@finkn.no>, sfovpost@statsforvalteren.no, abuse@telia.com, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>, post@rikstv.no, webmaster@rikstv.no, “Post (Medietilsynet)” <post@medietilsynet.no>, rikstv_flerekundeforhold_web@incontactemail.eu, postkasse@datatilsynet.noHei,her har du kuttet ut historien, fra mailen.Så her lukter det fantestreker, må jeg si.Jeg ønsker å heller få svar fra daglig leder/administrerende direktør, om dette.Istedet for denne svadaen, (må jeg kalle det).(Jeg ønsker å vite navnet, på det nett-trollet, som har bestilt dette, i mitt navn.Og jeg ønsker å bli informert, om hva dere akter å foreta dere, for å hindre at noe lignende skjer igjen).Skjerpings!Erik Ribsskogtor. 5. aug. 2021 kl. 08:54 skrev <kundeoppfolging@rikstv.no>:Hei, ErikViser til dialog med oss hvor du forteller at du er utsatt for ID-tyveri. Du ønsker informasjon om hvem som har bestilt abonnement og utstyr i ditt navn, og hvorfor det ikke blir stoppet av oss.Abonnementet og utstyret er bestilt via våre nettsider. Vi har dessverre derfor ingen mulighet til å vite hvem som har gjort dette når de har benyttet din kontaktinformasjon. Det er åpenbart at dette er noen som har tilgang til dine opplysninger.Du forteller at det er blitt bestilt ting hos flere aktører i ditt navn, uten at du har kjennskap til dette. Dette er derfor en så alvorlig sak at vi på det sterkeste anbefaler deg å anmelde saken. Så er det opp til polititet å eventuelt etterforske saken, og finne ut av hvem som benytter din identitet. Vi har dessverre ikke anledning til dette.Som du tidligere har blitt fortalt fanger systemet vårt kun opp bestillinger med kontaktinformasjon som er benyttet fra tidligere. Disse bestillingene må behandles manuelt. Bestillinger som blir gjort med kontaktinformasjon som ikke er registrert hos oss, behandles automatisk. Derfor vil en eventuelt ny bestilling som blir gjort med din kontaktinformasjon behandlet manuelt og ikke registrert med tanke på dialogen du har hatt med oss.Bestillingen av abonnementet som ble gjort 21.03.2021 er som nevnt tidligere kansellert og alle krav rettet til deg er slettet.Jeg vil legge til at vi har full forståelse for at det er en stor påkjenning at du har blitt utsatt for ID-tyveri og håper derfor at du får stoppet dette. Og at politiet eventuelt etterforsker saken og finner ut av hvem dette er.Ta gjerne kontakt med oss igjen ved å besvare denne e-posten dersom du har spørsmål.Ønsker deg en fin dag.Med vennlig hilsenSilje OlsenAnsvarlig for kundeoppfølging RiksTV ASTelefon: 210 10 210www.rikstv.no/kontaktWeb: rikstv.no| www.rikstv.no/blogg | facebook.com/rikstv | twitter: @rikstvDenne e-post og informasjonen den inneholder er konfidensiell og ment kun for den korrekte adressaten.This e-mail and the information it contains is confidential and intended only for the right addressee.
