-
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>Klage/Fwd: Se hva som er inkludert i ditt nye abonnementErik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 9. november 2021 kl. 09:53Til: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>Kopi: kundeservice@allente.no, maja.wikman.ulrich@allente.tv, “Post (Medietilsynet)” <post@medietilsynet.no>, partner.norway@nentgroup.com, Telenor Abuse Response Team <abuse@telenor.net>, “inger.lise.blyverket” <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, tr@forbrukertilsynet.no, post <post@finkn.no>, sfovpost@statsforvalteren.no, abuse@telia.com, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>, firmapost@nkom.no, postmottak@sd.dep.no, Matthew.Hooper@nentgroup.com, postkasse@datatilsynet.noHei,dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).(Jeg har ikke kontaktet disse).Vennligst rydd opp!Med hilsenErik RibsskogPS.Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikkevirker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synesjeg).———- Forwarded message ———Fra: Allente <no-reply@info.allente.no>Date: tor. 4. nov. 2021 kl. 11:02Subject: Se hva som er inkludert i ditt nye abonnementTo: <eribsskog@gmail.com>Alt du trenger å vite for å komme i gang Se webversjonKundenummer: 32838353 Min side– alt dette er inkludertPremium har alt. Sport-, film- og serieelskere får full valuta med denne pakken 🎬 Vi snakker det største og beste i alt av fotball, tennis, golf, håndball, hockey, ski – you name it! 🤩INKLUDERT! Allente-appen og ViaplayDu får streamingtjenesten Viaplay, som er en egen app. Og du får Allente-appen. Det gir deg et enormt utvalg filmer og serier av høy kvalitet.Zap deg rundt på kanaltur. Sjekk alt du kan streame. Utforsk alt det nye 👍Oppdag innholdet dittKom i gang medAllente-appenAppen vår er inkludert i abonnementet ditt. Det gir deg frihet til å se det du vil når du vil.Med Allente-appen kan du se direkte TV på farten. Det du gikk glipp av finner du i ukesarkivet. Fråts i filmer, serier, dokumentarer og barneinnhold, eller leie de nyeste blockbusterne.Last ned appen på mobil, nettbrett, PC og Mac, så får du full fleks.Les mer om streaming på flere skjermer og hvordan du går frem i lenken under.Mer om streamingAktiver Viaplay herViaplay er en egen app som du må aktivere og laste ned. Du får så mye bra innhold med denne appen, så du får mye igjen for å investere et minutt på dette. 😊Slik gjør du det:✔️ Aktiver Viaplay i lenken under✔️ Last ned Viaplay-appen på den skjermen du vil se✔️ Se alt du orker!Aktiver ViaplayCanal Digital Norge AS – Postboks 150 Oppsal, 0619 Oslo NorgeKlikk her dersom du ikke lenger ønsker å motta nyhetsbrev om innhold.Ditt personvern er viktig for oss. Les vår personvernerklæring
-

https://www.picuki.com/profile/isa_ingebrigtsen
PS.
Hu skriver også, (under bildet øverst til venstre), at hu har hatt ‘the flue’.
(Noe sånt).
Jeg vet ikke om det er slang for corona, (siden at hu syter så fælt).
Eller om det som menes er, at hu liksom forbanner corona-pandemien, fordi at hu ikke kan ha like mye skøy lenger, som i gamle dager.
Eller om hu ‘bare’ mener at hu har hatt influensa, (og at den tok på fælt).
Hm.Så sånn er muligens det.
Bare noe jeg tenkte på.
Mvh.
Erik Ribsskog
PS 2.
Mer om at Isa har flytta til New York:

-
https://johncons.net/boeker.htmlPS 2.
Når det gjelder webdesign/bøker/nettsted-oppdatering framover.
Så skal mobil-nettstedene også få den nye nettsiden, (om Min Bok 2), osv.
Og nå kan man bare laste ned den boken som DOC-fil, for øyeblikket.
Og som jeg har nevnt tidligere, så har jeg lovt Warming, (fra førstegangstjenesten), at jeg skal prøve å bli ferdig med Min Bok 3, (som er om militæret), innen nyttår.
Så da tror jeg at jeg først lager Min Bok 3 som DOC-fil.
Og så lager jeg PDF-utgaver, (av Min Bok 2 og Min Bok 3), etter det igjen.
(For å si det sånn).
Så sånn er det.
Bare noe jeg tenkte på.
Mvh.
Erik Ribsskog
PS 3.
Nå kikka jeg litt på Min Bok 2, (jubileumsutgaven), igjen.
Og den har fått litt stor linjeavstand, mellom kapittel-overskriftene og ‘brødteksten’.
Så det er mulig at jeg også lager Min Bok 2 på nytt, (eller endrer på den versjonen som jeg nettopp har laget).
(I tillegg til at jeg også skal lage Min Bok på nytt.Noe jeg har blogget om tidligere).
Etter at jeg er ferdig med Min Bok 3, osv.
(For å si det sånn).
Så sånn er det.
Bare noe jeg tenkte på.
Men men.
PS 4.
Her er mer om dette:

-
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>Klage/Fwd: Informasjon om ditt nye mobilnummerErik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 8. november 2021 kl. 09:08Til: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>Kopi: ice Privat Kundeservice <privat.mobil@ice.no>, juridisk <juridisk@datatilsynet.no>, “inger.lise.blyverket” <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, tr@forbrukertilsynet.no, post <post@finkn.no>, abuse@telia.com, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>, firmapost@nkom.no, eivind.helgaker@ice.no, sfovpost@statsforvalteren.noHei,dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).(Jeg har ikke kontaktet disse).Vennligst rydd opp!Med hilsenErik RibsskogPS.Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikkevirker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synesjeg).———- Forwarded message ———Fra: ice <noreply@ice.no>Date: tor. 29. jul. 2021 kl. 11:02Subject: Informasjon om ditt nye mobilnummerTo: <eribsskog+250770(Sensurert av johncons-blogg)@gmail.com>Velkommen til ice!Hei Erik Løvenbalk RibsskogSIM-kort, Tvilling-SIM og Data-SIM er nå på vei til din folkeregistrerte adresse, med mindre du har gitt beskjed om noe annet.Ditt nye mobilnummer er: 929 74 068For at du skal komme godt i gang med ditt nye mobilabonnement, anbefaler vi at du titter innom ice.no/komigang. Der har vi samlet nyttig informasjon slik at du kommer i gang på 1-2-3!Få full oversikt på Min SidePå minside.ice.no får du full oversikt over dataforbruk og fakturaer. Her kan du også sjekke at vi har riktig kontaktinformasjon på deg, slik at du ikke går glipp av nyttig informasjon og viktige driftsmeldinger.Dine samtykker og reservasjonerIngen kunder er helt lik deg. Derfor ønsker vi å kunne tilpasse informasjonen du får av oss, slik at den er så relevant som mulig. Trykk her for å registrere og administrere dine preferanser. Du kan når som helst endre dette på Min Side. Du kan lese mer om hvordan vi behandler dine personopplysninger her.Lurer du på noe?Du finner svar på det meste på våre nettsider ice.no/kundeservice, men du er selvsagt alltid velkommen til å kontakte vårt kundesenter på telefon 21 00 00 00 eller via vårt kontaktskjema.Vi skal gjøre vårt beste for at du får en god opplevelse som ice-kunde og vi håper at du blir fornøyd med ditt abonnement.Hilsen iceNettbutikkMin SideKontakthttps://www.facebook.com/icenorge/Følg oss på Facebookice kundeservice | ice.no/kontakt | Telefon 21 00 00 00Du mottar denne e-posten fordi den inneholder viktig informasjon knyttet til ditt kundeforhold hos ice. Det er derfor ingen mulighet for avmelding.
-
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>Klage/Fwd: [Ticket#371654727] Din melding er mottatt av TelioErik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 8. november 2021 kl. 08:58Til: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>Kopi: Telio kundeservice <kundeservice@telio.no>, support@teliotalk.no, “inger.lise.blyverket” <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, firmapost@nkom.no, NextGenTel Abuse Response Team <abuse@nextgentel.com>, abuse@telia.com, Helpdesk Bitpro <helpdesk@bitpro.no>, Kundeservice Proximo <kundeservice@proximo.no>, noss@deloitte.no, post <post@finkn.no>, postmottak@sd.dep.no, salg@bitpro.no, Christen.Sveaas@kistefos.no, info@kistefos.no, js@kistefos-tre.no, innfordring <innfordring@nextgentel.com>, NextGenTel <kunde@nextgentel.com>, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>, kredittsjekk@nextgentel.no, Phso Enquiries <phso.enquiries@ombudsman.org.uk>, NextGenTel <ikke-svar@nextgentel.no>, tr@forbrukertilsynet.no, sfovpost@statsforvalteren.no, postkasse@datatilsynet.noHei,dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).(Jeg har ikke kontaktet disse).Vennligst rydd opp!Med hilsenErik RibsskogPS.Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikkevirker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synesjeg).———- Forwarded message ———Fra: Telio kundeservice <kundeservice@telio.no>Date: fre. 23. jul. 2021 kl. 16:20Subject: [Ticket#371654727] Din melding er mottatt av TelioTo: <eribsskog+250770(Sensurert av johncons-blogg)-(Sensurert av johncons-blogg)-(Sensurert av johncons-blogg)bekkestua@gmail.com>Takk for din henvendelse til Telio kundeservice.For information in English, please read further down.Ditt saksnummer er 371654727 og nedenfor finner du innholdet i din henvendelse.For at vi skal kunne yte best mulig kundeservice, er det viktig at du ikke endrer teksten i emnefeltet (subject) når du svarer på e-post fra Telio kundeservice.Din henvendelse vil normalt bli behandlet innen 2 virkedager, men ved stor pågang kan det i enkelte perioder dessverre være noe lengre behandlingstid.Du finner svar på de fleste spørsmål om våre tjenester på: http://www.telio.no/privat/hjelp/Husk at du som kunde i Telio har full oversikt over ditt abonnement på Min side.Du kan logge inn på Min side på www.telio.no.Om du finner svar på ditt spørsmål innen vi kontakter deg, eller har tilleggsinformasjon, ber vi deg informere oss om dette ved å svare på denne e-posten.Med vennlig hilsenTelio Kundeservicewww.telio.noDu skrev:Fornavn: ErikEtternavn: RibsskogE-post: eribsskog+250770(Sensurert av johncons-blogg)-(Sensurert av johncons-blogg)-(Sensurert av johncons-blogg)bekkestua@gmail.comTelefonnr:HjemmetelefonBrukernavn/passordDin melding:På tirsdag, så gikk jeg ned til Bekkestua sentrum, for å handle mat.Så sånn var det.Bare noe jeg tenkte på.Mvh.Erik RibsskogPS.Nede i lia der.Så var det sånn, at et middelaldrende/eldre ‘nazi-ektepar’.De gikk meg ned, (må jeg si).Dette var i et ‘gangvei-kryss’.Og disse liksom treiga seg, (i/ved en undergang), uten å markere, hvilken veide skulle gå.(Det var tre mulige veier, som de kunne gå.Til venstre, høyre eller rett fram.Men de ble bare stående, (og glane), må jeg si.Uten å liksom flyte, (i trafikken), da.For å si det sånn).Og disse, (ihvertfall dama), var i trynet på meg, (må jeg si, at det virkasom).Så dette var en merkelig opplevelse, (må jeg si).Og litt rart, at man liksom skal bli gått ned, når man skal i butikken.(For å si det sånn).Så sånn var det.Bare noe jeg tenkte på.Men men.Sendt 07/23/2021 fra kontaktskjema på “Privat”.Saksnummer: 371654727Engelsk tekst:In English:Thank you for contacting Telio Customer Services.Your ticket number is: 371654727. Please, find your message enclosed below.In order for us to provide the best possible customer service, it is essential that you keep the subject header unchanged when replying to an e-mail from Telio Customer Services.Normally, your inquiry will be processed within two working days. In times of increased demand, however, processing time may be somewhat longer.You can find answers to most questions about our services in Norwegian at: http://www.telio.no/privat/hjelp/.As a Telio customer you can also find an overall view of your subscription via “Min side”(My Page).To log on to “Min side”, please go to www.telio.no.Should you find the answer to your query before we contact you, or if you should have any additional information, we kindly ask you to let us know in a reply to this email.Yours sincerely,Telio Customer Serviceswww.telio.noYou wrote:Fornavn: ErikEtternavn: RibsskogE-post: eribsskog+250770(Sensurert av johncons-blogg)-(Sensurert av johncons-blogg)-(Sensurert av johncons-blogg)bekkestua@gmail.comTelefonnr:HjemmetelefonBrukernavn/passordDin melding:På tirsdag, så gikk jeg ned til Bekkestua sentrum, for å handle mat.Så sånn var det.Bare noe jeg tenkte på.Mvh.Erik RibsskogPS.Nede i lia der.Så var det sånn, at et middelaldrende/eldre ‘nazi-ektepar’.De gikk meg ned, (må jeg si).Dette var i et ‘gangvei-kryss’.Og disse liksom treiga seg, (i/ved en undergang), uten å markere, hvilken veide skulle gå.(Det var tre mulige veier, som de kunne gå.Til venstre, høyre eller rett fram.Men de ble bare stående, (og glane), må jeg si.Uten å liksom flyte, (i trafikken), da.For å si det sånn).Og disse, (ihvertfall dama), var i trynet på meg, (må jeg si, at det virkasom).Så dette var en merkelig opplevelse, (må jeg si).Og litt rart, at man liksom skal bli gått ned, når man skal i butikken.(For å si det sånn).Så sånn var det.Bare noe jeg tenkte på.Men men.Sendt 07/23/2021 fra kontaktskjema på “Privat”.Saksnummer: 371654727
-
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>Klage/Fwd: Takk for ditt bidrag BIFF 2021Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 8. november 2021 kl. 08:54Til: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>Kopi: andreas@biff.no, “inger.lise.blyverket” <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, tr@forbrukertilsynet.no, post <post@finkn.no>, sfovpost@statsforvalteren.no, abuse@telia.com, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>, postkasse@datatilsynet.noHei,dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).(Jeg har ikke kontaktet disse).Vennligst rydd opp!Med hilsenErik RibsskogPS.Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikkevirker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synesjeg).———- Forwarded message ———Fra: Andreas Tystad <andreas@biff.no>Date: tor. 5. aug. 2021 kl. 12:11Subject: Takk for ditt bidrag BIFF 2021To:Kjære filmskaper,Bergen internasjonale filmfestival takker for ditt innsendte bidrag til årets festival!Påmeldingen er nå stengt og programkomiteen skal bli enige om det endelige utvalget.Alle filmer vil få en tilbakemelding innen utgangen av august.Beste hilsen BIFF-stabenAndreas TystadMaterialkoordinator og kortfilmprogrammererBergen internasjonale filmfestivalGeorgernes Verft 12 | 5011 Bergen | NorgeFestivaldato: 20–28 Oktober 2021Tel.: (+47) 55 30 08 40 | Mob.: (+47) 45 41 47 32A picture containing graphical user interfaceDescription automatically generated
-
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>Klage/Fwd: Viktig informasjon om din bestillingErik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 8. november 2021 kl. 08:47Til: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>Kopi: OC Support <kundeservice@onecall.no>, noss@deloitte.no, ellen.scheen@telia.no, daniel.barhom@telia.no, allison.kirkby@teliacompany.com, inger.gunterberg@teliacompany.com, irene.krohn@teliacompany.com, ee-skjema@telia.no, juridisk <juridisk@datatilsynet.no>, “inger.lise.blyverket” <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, post <post@finkn.no>, firmapost@nkom.no, abuse@telia.com, Telia Kundeservice <kundekontakt-privat@telia.no>, telia-info@telia.se, finansinspektionen@fi.se, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>, Laurèna Eid <laurena.eid@fi.se>, lars.setsaa@onecall.no, tr@forbrukertilsynet.no, din-henvendelse@telia.no, sfovpost@statsforvalteren.no, postkasse@datatilsynet.noHei,dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).(Jeg har ikke kontaktet disse).Vennligst rydd opp!Med hilsenErik RibsskogPS.Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikkevirker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synesjeg).———- Forwarded message ———Fra: <kundeservice@onecall.no>Date: tor. 29. jul. 2021 kl. 06:21Subject: Viktig informasjon om din bestillingTo: <eribsskog+250770(Sensurert av johncons-blogg)@gmail.com>Hei Erik Løvenbalk Ribsskog.Vi kan dessverre ikke godkjenne bestillingen din av FolkePakka 25 GB på nummer 92320004.Ta kontakt med oss på ( 47) 479 44 444 dersom du har spørsmål til avslag ved bestilling.Med vennlig hilsenKundeserviceOneCallwww.onecall.noTenk på miljøet før du skriver ut denne e-posten
-
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>Re: Klage/Fwd: Velkommen til Coolshop [ID #1314221]Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 8. november 2021 kl. 08:37Til: Coolshop Norge/Monique <norge@coolshop.com>Kopi: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>, “inger.lise.blyverket” <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, tr@forbrukertilsynet.no, post <post@finkn.no>, sfovpost@statsforvalteren.no, abuse@telia.com, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>, postkasse@datatilsynet.noHei,i min forrige mail, så skrev jeg, at jeg ønsket at en overordnet skulle svare, om dette.Jeg kan ikke se at det har skjedd.Så det må jeg klage på.(Jeg ønsker å vite navnet, på det nett-trollet, som har bestilt/skrevet dette, i mitt navn.Og jeg ønsker å bli informert om, hva dere akter å foreta dere, for å hindre at noe lignende skjer igjen).Skjerpings!Erik Ribsskogons. 21. jul. 2021 kl. 21:03 skrev Coolshop Norge/Monique <norge@coolshop.com>:Hei Erik,Takk for din mailSom min kollega tidligere har skrevet må vi desværre ikke videregive disse oplysninger grundet den nye GDPR datalovgivning.Så frem at du mener at der er tale om en svindelsag vil vi anbefale dig at tage fat i politiet og melde det til dem, da de vil kunne få de nødvendige informationer fra vores svindelafdeling.Vennlig hilsen,MoniqueCoolshop Kundeservice[VENNLIGST BESVAR MED HISTORIKK][From] Erik Ribsskog [eribsskog@gmail.com][Sent] Wed 21 Jul 21 2:39:49 PM GMT+0200[To] Coolshop NO [norge@coolshop.com][Cc] juridisk [juridisk@datatilsynet.no]; inger.lise.blyverket [inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no]; tr@forbrukertilsynet.no [tr@forbrukertilsynet.no]; fmovpost [fmovpost@fylkesmannen.no]; post [post@finkn.no]; abuse@telia.com [abuse@telia.com]; amnestyis [amnestyis@amnesty.org]; HRW UK [hrwuk@hrw.org][Subject] Re: Klage/Fwd: Velkommen til Coolshop [ID #1314221]Hei,ettersom jeg har forstått det, så gjelder GDPR for automatiserte merkantile prosesser.Men dette er en klagesak, (og ikke en automatisert prosess), så her faller GDPR ut, (vil jeg si).Det heter seg også, at det skal være åpenhet i samfunnet.Så dette kjøper jeg ikke helt.Dette må jeg klage på.Jeg ønsker å heller få svar fra en overordnet om dette:(Jeg ønsker å vite navnet, på det nett-trollet, som har bestillt/skrevet dette, i mitt navn.Og jeg ønsker å vite, hvordan dere planlegger å forbedre dere, for å hindre at noe lignende skjer igjen).Skjerpings!Erik Ribsskogtor. 6. mai 2021 kl. 12:01 skrev Coolshop Norge/Camilla J <norge@coolshop.com>:Hei Erik,Takk for din mailDet er en sag du skal tage videre med politiet da de håndterer dette. Grundet GDPR er det ulovligt for oss at videregive oplysninger.Politiet er dog meget velkommen til at kontakte oss og snakke med vores svindelafdeling om det.Ønsker deg en fin dag.Vennlig hilsen,Camilla JCoolshop Kundeservice[VENNLIGST BESVAR MED HISTORIKK][From] Erik Ribsskog [eribsskog@gmail.com][Sent] Wed 5 May 21 18:04:16 GMT+0200[To] Coolshop NO [norge@coolshop.com][Cc] juridisk [juridisk@datatilsynet.no]; inger.lise.blyverket [inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no]; tr@forbrukertilsynet.no [tr@forbrukertilsynet.no]; fmovpost [fmovpost@fylkesmannen.no]; post [post@finkn.no]; abuse@telia.com [abuse@telia.com]; amnestyis [amnestyis@amnesty.org]; HRW UK [hrwuk@hrw.org][Subject] Re: Klage/Fwd: Velkommen til Coolshop [ID #1314221]Hei,dere må prøve å finne ut hva som har skjedd her.(For jeg har ikke kontaktet dere).Og så har jeg også rett til, (mener jeg), å få vite, hva dere akter å foreta dere, for å forhindre, at noe lignende skjer, med andre ‘Hvermansen-folk’, i fremtida.Med hilsenErik Ribsskogsøn. 14. feb. 2021 kl. 15:06 skrev Coolshop Norge/Nana <norge@coolshop.com>:Hei ErikTakk for din mailJeg kan se, at der er oprettet en konto i starten af december, hvor der blev forsøgt placeret en ordre – den gik dog ikke igennem.Du kan se hvilke informationer vi har på dig via din Coolshop konto, under Persondata (GDPR) i menuen. Her kan du også slette din brugere såfremt du ikke ønsker denne længere – alternativt vil vi selvfølgelig også gerne slette brugeren for dig. Lad mig blot høre, om du ønsker dette.Her er et direkte link: https://no.coolshop.com/my/gdpr/Vennlig hilsen,NanaCoolshop Kundeservice[VENNLIGST BESVAR MED HISTORIKK][From] Erik Ribsskog [eribsskog@gmail.com][Sent] Sun 14 Feb 21 03.43.46 GMT+0100[To] juridisk [juridisk@datatilsynet.no][Cc] Coolshop NO [norge@coolshop.com]; elh@forbrukertilsynet.no [elh@forbrukertilsynet.no]; inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no [inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no]; post [post@finkn.no]; fmovpost [fmovpost@fylkesmannen.no]; abuse@telia.com [abuse@telia.com]; amnestyis [amnestyis@amnesty.org]; HRW UK [hrwuk@hrw.org][Subject] Klage/Fwd: Velkommen til CoolshopHei,dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).(Jeg har ikke kontaktet disse).Vennligst rydd opp!Med hilsenErik RibsskogPS.Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikkevirker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synesjeg).———- Forwarded message ———Fra: Coolshop <no-reply@info.coolshop.com>Date: ons. 9. des. 2020 kl. 21:47Subject: Velkommen til CoolshopTo: <eribsskog@gmail.com>Hei Erik Løvenbalk RibsskogVi har opprettet en konto til deg, som du kan bruke når du handler på: https://no.coolshop.com.Din e-post: eribsskog@gmail.comFør du kan logge inn på Coolshop må du velge et passord her.For mer informasjonLogg inn for å se dine ordrer og kontoopplysninger, samt evt. tildelte Coolshop-point, klikk her.Med vennlig hilsenCoolshopTrenger du hjelp?Besøk vår kundeservicePrisgarantiGratis fraktTjen rabattpoints
-
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>Regarding your complaint at the Parliamentary and Health Service Ombudsman – C-2040066Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 8. november 2021 kl. 08:26Til: Phso Enquiries <phso.enquiries@ombudsman.org.uk>Kopi: Helpdesk Bitpro <helpdesk@bitpro.no>, NextGenTel Abuse Response Team <abuse@nextgentel.com>, firmapost@nkom.no, “inger.lise.blyverket” <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, Telio kundeservice <kundeservice@telio.no>, noss@deloitte.no, post <post@finkn.no>, postmottak@sd.dep.no, salg@bitpro.no, abuse@telia.com, info@kistefos.no, Christen.Sveaas@kistefos.no, js@kistefos-tre.no, Kundeservice Proximo <kundeservice@proximo.no>, innfordring <innfordring@nextgentel.com>, juridisk <juridisk@datatilsynet.no>, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>, kredittsjekk@nextgentel.no, tr@forbrukertilsynet.no, “post@sivilombudsmannen.no” <post@sivilombudsmannen.no>, sfovpost@statsforvalteren.noHi,I’ve also quite recently gotten a reply from your colleague Stephen Reilly about this.And I don’t think it’s right that you should waste my time with using a lot of case-workers.It should be enough with one, I think.So this I have to complain about.So if you normal staff there could please escalate this to a superior.Erik Ribsskogman. 12. jul. 2021 kl. 19:23 skrev Phso Enquiries <Phso.Enquiries@ombudsman.org.uk>:Dear Mr RibsskogThank you for your recent emails.As advised in my previous correspondence, we are unable to consider your complaints as we do not have the legal power to investigate them.I hope you are able to resolve your concerns with the correct organisation within your jurisdiction.Kind Regards,Samaira AliIntake CaseworkerParliamentary and Health Service OmbudsmanT: 0345 015 4033E: phso.enquiries@ombudsman.org.ukW: www.ombudsman.org.uk

