johncons
  • Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
    SV: Klage/Fwd: Kvittering for levert skjema: Produktbestilling CRM:0343000908
    Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 8. november 2021 kl. 04:30
    Til: LOS Kundesenter <kundesenter@los.no>
    Kopi: Lowell Norge AS <strom.no@lowell.com>, kundeservice <kundeservice@renroros.no>, juridisk <juridisk@datatilsynet.no>, NorgesEnergi <kundeservice@norgesenergi.no>, boligbistand@baerum.kommune.no, kundeservice@mail.efi.no, kundesenter.no@lowell.com, kundeservice@hafslundstrom.no, post@baerum.kommune.no, LOS Kundesenter <kundesenter@los.no>, sfovpost@statsforvalteren.no, “post@sivilombudsmannen.no” <post@sivilombudsmannen.no>, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>, LbF Leieboerforeningen <lbf@lbf.no>, post <post@finkn.no>, Akademikerforbundet <post@akademikerforbundet.no>, kom@nve.no, rme@nve.no, trl@nve.no, morten.schau@elvia.no, abuse@telia.com, “inger.lise.blyverket” <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, tr@forbrukertilsynet.no, Phso Enquiries <phso.enquiries@ombudsman.org.uk>, Info <info@tpas.org.uk>, postmottak@asd.dep.no, Runcorn Office <runcornoffice@taroe.org>, postkasse@datatilsynet.no, Lowell Norge AS <svc.no.nova@lowell.com>
    Hei,
    dette har jeg tatt med din kollega Hege, i slutten av september.
    Bærum kommune skrev på den nye husleie-kontrakten, at de muligens skulle bytte strøm-firma til LOS, i mitt navn.
    Så når noen nett-troll byttet til Norgesenergi i mitt navn, så gikk jeg ut fra at det var kommunen, (og at de hadde blanda LOS og Norgesenergi, siden at begge holder til på Sørlandet).
    For kommunen pleier å være litt uprofesjonelle/surrete når det gjelder sånt, (for eksempel når de bytta dørlås her, (av en eller annen grunn), på begynnelsen av Corona-en), må jeg si.
    (Og det er bare toppen av isfjellet.
    For å si det sånn).
    Og så svarer du nå på en kopi, som jeg har sendt dere, for å oppdatere dere, om hva som egentlig har foregått.
    Så du får høre med hu Hege der eventuelt.
    Istedet for å drive å kaste bort tida til folk, og det som verre er.
    Skjerpings!
    Erik Ribsskog
    lør. 6. nov. 2021 kl. 15:24 skrev LOS Kundesenter <kundesenter@los.no>:
    Hei Erik ,
    Takk for at du tar kontakt med oss.
    Jeg er litt usikker på hva vi kan hjelpe deg med. Det ser ikke ut som denne bestillingen er til LOS. Gjerne utdyp problemet ditt slik vi kan hjelpe deg.
    Er du kunde hos LOS, gjerne send oss kundenummer, navn på person som eier kundeforholdet, mobilnummer og/eller fødselsdato.
    Hører fra deg.
    Ønsker deg en riktig fin dag!
    Vennlig hilsen 
    Vilde | Kundebehandler
    T: 3860 8500 | kundesenter@los.no
    LOS AS 
    Kjøita 18, 4630 Kristiansand
    Postboks 603 Lundsiden, N-4606 Kristiansand
    los.no | Facebook: losenergi
    Åpningstider
    T: 8:30 – 16.00 | FB: 8.00 – 16.00
     
      ——————- Opprinnelig melding ——————-
    Fra: eribsskog@gmail.com;
    Mottatt: Sun Oct 31 2021 23:37:26 GMT+0100 (sentraleuropeisk normaltid)
    Til: juridisk@datatilsynet.no;
    Kopi: 1. KS Privat <kundesenter@los.no>; Bærum Kommune <post@baerum.kommune.no>; svc.no.nova@lowell.com; postkasse@datatilsynet.no; runcornoffice@taroe.org; postmottak@asd.dep.no; info@tpas.org.uk; phso.enquiries@ombudsman.org.uk; tr@forbrukertilsynet.no; inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no; abuse@telia.com; morten.schau@elvia.no; trl@nve.no; rme@nve.no; kom@nve.no; post@akademikerforbundet.no; post@finkn.no; lbf@lbf.no; hrwuk@hrw.org; amnestyis@amnesty.org; post@sivilombudsmannen.no; sfovpost@statsforvalteren.no; kundeservice@hafslundstrom.no; kundesenter.no@lowell.com; kundeservice@mail.efi.no; boligbistand@baerum.kommune.no; strom.no@lowell.com; kundeservice@norgesenergi.no; kundeservice@renroros.no;
    Emne: Klage/Fwd: Kvittering for levert skjema: Produktbestilling
    Hei,
     
    dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).
     
    (Jeg har ikke kontaktet disse).
     
    Vennligst rydd opp!
     
    Med hilsen
     
    Erik Ribsskog
     
    PS.
     
    Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
    virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
    jeg).
     
     
    ———- Forwarded message ———
    Fra: <kundeservice@renroros.no>
    Date: søn. 31. okt. 2021 kl. 09:13
    Subject: Kvittering for levert skjema: Produktbestilling
    To: <eribsskog+LailaMonica@gmail.com>
     
     
    Form: Produktbestilling
    Time delivered: 31.10.2021 09:11
    your reference no.: 53354
    Produkt Spotpris timemålt
    Mobiltelefon 99424084
    E-post eribsskog+LailaMonica@gmail.com
    Fornavn Laila Monica
    Etternavn Vedumstuen Høibak Nikolaisen
    Postnummer 0186 OSLO
    Adresse Christian Krohgs gate 43A
    Anleggsadresse Christian Krohgs gate 43A
    Postnummer 0186 OSLO
    Skal faktura sendes til annen adresse? NO
    Jeg aksepterer avtalevilkårene og bekrefter min bestilling. Confirmed
    Oppgi e-postadresse eribsskog+LailaMonica@gmail.com
  • svigerfar død

    https://www.dt.no/leif-gledet-seg-til-vintermaneder-i-thailand-sa-dode-han/f/5-57-1779248

    PS.

    Leif Pedersen, (som visst døde i april, ifølge artikkelen overfor).

    Det er jo faren til min lillesøster Pia sin utkårede/utvalgte/elskede/favoritt, (eller hva man skal si), Leif Arne Pedersen.

    Disse bodde i Havnehagen 11.

    Et steinkast, (eller to), unna der min lillesøster Pia og jeg bodde.

    Eller, jeg bodde jo i Leirfaret 4B aleine.

    Og Pia bodde sammen med min far, min stemor Haldis, min stesøster Christell og stebror Jan, nede i Havnehagen 32.

    Og det huset lå kanskje to steinkast unna Havnehagen 11, (hvor Leif Arne bodde).

    Men jeg pleide, (på begynnelsen av 80-tallet), å gå ned til der hvor min far og Haldis og de bodde, på dagtid.

    For min far begynte å dra meg med ned dit, våren 1980.

    Men min onde stemor Haldis likte ikke meg.

    Så det var ikke så ofte jeg var hjemme hos de, (selv om det også kunne hende).

    Men jeg pleide å henge nede i Havnehagen, (der min fars bil stod parkert), osv.

    Og der bodde jo Christell, (som min far mente var på min alder, selv om hu var et par år yngre), blant annet.

    Og vi hadde en slags gjeng der.

    (En slags Havnehagen/Leirfaret-gjeng.

    Kan man kanskje si).

    Og de andre som var med.

    Det var Gry Stenberg, (som gikk i samme klasse som meg, på den tida).

    Og Myrberg-brødrene, (Tom-Ivar, Tore og Ole Petter), fra Nord-Norge.

    Og så var Aina Svendsen med og lekte mor far og barn, en gang, (var det vel).

    Og det var vel det.

    Vi pleide også å sykle litt rundt sammen med Kollen-ungene, (Sissel, Vigdis og Svein Tysnes samt Gry Johansen).

    Og så flytta min lillesøster Pia til Haldis og de, våren 1983.

    Hu hadde rømt fra min mor i Larvik.

    (Eller Tagtvedt.

    Hvor min mor bodde, på den tida).

    Og så spurte noen, (enten Gry Stenberg eller en av ‘same-guttene’, (Myrberg-brødrene)).

    Om hvem min søster likte.

    Og da svarte min søster, (som da bare hadde bodd på Bergeråsen i noen få dager/uker): ‘Leif Arne’.

    Og Leif Arne var en snushane, (må man vel si).

    Han dukka noen ganger opp, oppi gata, og viste fram det stive/uttrykksløse trynet sitt, til oss i ‘Leirfaret/Havnehagen-gjengen’, (mens han glante), da.

    (Noe sånt).

    Og som oftest, så ville vel da min stesøster Christell klage, (sånn som jeg husker det).

    Leif Arne stod vel ikke så høyt i kurs, hos henne, (hvis jeg forstod det riktig).

    Og hvordan Pia ble kjent med Leif Arne, (som var et år eller to yngre enn henne).

    Det veit jeg ikke.

    Men Pia og Christell gikk i samme klasse.

    Og de holdt til i et stort felles-klasserom, (på Berger skole), som ble kalt: Landskapet.

    Og jeg selv holdt til i et klasserom, i et bygg fra 60-tallet, (nabo-bygget, til det mer moderne 70-talls-bygget).

    Og om Pia og Leif Arne ble kjent, for eksempel, i dette nevnte Landskapet, i et friminutt, eller noe lignende.

    Det er mulig.

    (Kanskje de bytta matpakke, for eksempel.

    Hvis Pia lukta at Leif Arne hadde hennes favorittpålegg kaviar, på brødskiva.

    (Noe hu vel muligens kunne lukte lang vei.

    For å si det sånn).

    Og så hadde hu kanskje selv fått Haldis sin kålråbi/gulrot-stappe, (med knakkpølse-fett/sjy), på brødskiva.

    Hvem vet.

    Og så har kanskje Pia spurt frøken, om hu kunne høre med Leif Arne, (som satt X antall meter unna, i en annen del av Landskapet), om Pia kunne bytte en skive, med han.

    Siden at Pia nå bodde hos sin nye adoptivmor Haldis.

    Og Haldis hadde ennå ikke funnet ut, hva Pia likte, av pålegg.

    For å si det sånn).

    Dette har jeg ikke fått snakka med Pia om.

    (Må jeg innrømme).

    Og hvorfor noen lurte på, hvem min søster Pia likte, (kun noen dager/uker etter at hu flytta til Berger).

    Det kan man kanskje lure på.

    Men Pia klagde ikke noe, på dette, til meg.

    Så hva hu selv syntes, om denne ‘intervjuinga’, (om sitt kjæresteliv).

    Det kan man muligens lure på.

    (For å si det sånn).

    Så sånn er nok det.

    Bare noe jeg tenkte på.

    Mvh.

    Erik Ribsskog

    PS 2.

    Her er mer om dette:

    tegna på et kart 3

  • blitt admin

    https://www.facebook.com/groups/2533081083/about

    PS.

    Jeg kjenner ingen av de andre som har skrevet på veggen der, for jeg jobba der noen år før, da butikken het Matland og OBS! Triaden:

    kjenner ingen av dem

    https://www.facebook.com/groups/2533081083

    PS 2.

    Her er mer om dette:

    mer fra obs lørenskog paint

    (Samme link som overfor).

    PS 3.

    Jeg lurer på om det her er han som drev Matland/OBS Triaden sin ferskvareavdeling, den første tida jeg jobba der, (fra Romerikes Blad 22. desember 1992):

    første tida

    https://www.nb.no/items/c386888ec65b8caa64ab7ee5bb0b3465?page=19&searchText=”Ferskvaredrift”

    PS 4.

    Her er han i 1988, men han så mye eldre ut, (eller mer sliten ut), da han måtte gi seg, på OBS Triaden, i 1991/1992, (Fra Romerikes Blad 18. januar 1988):

    han så 20 år eldre ut da han måtte slutte på obs triaden

    Som jeg muligens har skrevet om, i Min Bok 2.

    Så var det sånn en gang, at to unge Romerike-damer, dukka opp i kassa mi, på OBS Triaden.

    Og de oppførte seg litt, som om det var et eller annet spesielt, (husker jeg).

    Så jeg har lurt på om det kan ha vært døtrene, til Svein Martinsen, (min tidligere stefar Arne Thomassen sin kamerat, som tipsa meg om at det var ledig jobb på Matland/OBS Triaden).

    Men nå lurer jeg på, om det kan ha vært døtrene til Ole Jørgen Bakke.

    Hm.

    Så sånn er muligens det.

    Bare noe jeg tenkte på.

    Men men.

    PS 8.

    Ole Jørgen Bakke startet seinere Kjøttland Produksjon, som fikk problemer med myndighetene, (fra Romerikes Blad 29. april 1994):

    kjøttland produksjon paint

    Navnet Kjøttland Produksjon.

    Det henspilte nok på, at det var Ole Jørgen Bakke, som eide/drev Kjøttland, (som det vel ble kalt), inne på Matland.

    (Som OBS Triaden het, før det ble OBS Triaden).

    Det var vel antagelig ikke sånn, at Ole Jørgen Bakke eide sjølve kjølediskene osv., på Matland/OBS Triaden.

    Men han eide vel en slags rettighet, til å selge ferskvarer, i Matland/OBS Triaden sine lokaler.

    (Noe som kanskje ikke kundene skjønte.

    For de betalte for kjøttvarene, (sammen med de andre varene), i kassa.

    Men så satt sjefene seinere, på et bakrom, (eller noe), og kikka på salgs-tallene, da.

    Og fant ut hvordan de skulle dele pengene.

    For å si det sånn).

    Og Matland hadde Arne Paulsen som disponent.

    Men han var vel ikke eier.

    Jeg lurer på om det var Staff-gruppen som eide Matland.

    Hm.

    Og da OBS/Forbrukersamvirket/Coop overtok.

    Så kan det godt ha vært sånn, at de startet et slags spill, for å fryse ut Kjøttland/Bakke, (eller Ferskvaredrift, som firmaet het).

    OBS Triaden samarbeidet forresten også, med en hamburger-restaurant, som lå overfor butikken, (inne i underetasjen på Triaden).

    Når de andre OBS-forretningene, (Lillestrøm og Løren/Økern), hadde tilbud, på middager etc., i sin kafeteria.

    Så hadde hamburger-restauranten på Triaden, de samme tilbudene.

    Så OBS Triaden var kanskje en litt spesiell OBS-butikk.

    (For å si det sånn).

    Selv om den nevnte hamburger-restauranten, (den i første etasje på Triaden), nesten ikke kunne nevnes, etter en ulykke.

    En gutt lekte i en rulletrapp, og falt mange meter ned, og landa visst mitt i kafeen.

    (Noe sånt).

    Dette var i 1990 eller 1991.

    (Sånn som jeg husker det).

    Så sånn var vel det.

    Bare noe jeg tenkte på.

    Men men.

    PS 10.

    I reklamene til Matland, så kalte de bare ferskvareavdelingen for ‘Kjøttland’, de forklarte ikke at man da handlet hos Ole Jørgen Bakke/Ferskvaredrift, (fra Romerikes Blad 11. september 1990):

    stod bare kjøttland

    https://www.nb.no/items/9a4eb69d2e18e0364c423a9e2486fcab?page=19&searchText=kjøttland

    PS 11.

    Under den nevnte rulletrapp-ulykken på Triaden.

    Så satt jeg i en av de mange kassene, (bare noen få meter unna).

    (Dette var vel bare noen få dager etter at jeg begynte å jobbe der.

    Noe sånt.

    Og vi kassamedarbeiderne satt med ryggen til denne hamburger-restauranten/cafeen.

    For å si det sånn.

    Og uansett så var det så tjukt med folk der, (siden at det var en lørdag ettermiddag).

    At vi ikke kunne se hva som skjedde hva som skjedde, inne i hamburger-restauranten/cafeen.

    Husker jeg).

    Og jeg mener å huske, at jeg hørte, at gjestene i hamburger-restauranten gispet, (i kor).

    (Noe sånt).

    Og det som ble sagt til meg, (da jeg spurte), var vel at gutten ikke døde.

    (For å si det sånn).

    Denne ulykken skjedde forresten, på en travel lørdag.

    (Sånn som jeg husker det).

    Og det var køer, bortimot som på Ikea, på 70/80-tallet.

    (Noe som var vanlig, helgene, på Matland/OBS Triaden.

    Må jeg si).

    Så det var sånn, at vi i kassa, bare måtte fortsette å slå.

    (Jeg mener å huske at Knut Hauge også var på jobb, denne dagen.

    Og også han samboer Lene (Kneppen).

    Noe sånt).

    Vi kunne ikke gå bort og kikke, (eller noe lignende).

    For da hadde det blitt fullstendig kaos, i butikken.

    (For å si det sånn).

    Så sånn var det.

    Bare noe jeg tenkte på.

    Men men.

    PS 12.

    Her er mer om dette, (fra Akershus Arbeiderblad 28. november 1990):

    ikke langt unna

    https://www.nb.no/items/bf2a7fbe9648ca2a7d7c77d720d5c220?page=3&searchText=triaden

    PS 14.

    Og enda mer om dette, (også fra Romerikes Blad 15. oktober 1990):

    senterleder triaden

    PS 15.

    Og enda enda mer om dette, (fra Romerikes Blad 31. oktober 1990):

    dårlige rutiner

    PS 16.
    Varsleren er visst tidligere bystyrerepresentant for Oslo Høyre, (fra Dagsavisen 1. mars 2016):

    bystyre

    https://www.nb.no/items/241f63a22b4feeb8e87b2fa76536bf2e?page=35&searchText=”harald%20ivarsson%20berger”

    PS 17.

    Senterelederen svarer på kritikken i PS 15, (fra Romerikes Blad 31. oktober 1990):

    svar fra senterleder

    https://www.nb.no/items/4f03ac1a4871a4d7d713b4c5281c5dbf?page=3&searchText=”margit%20nyhus”~1

    PS 18.

    Det kan jo være, at han Harald I. Berger, løp bort til kassaleder Carmen, (for eksempel), på Matland, (som det het på den tida).

    Og vi hadde på oss svarte Matland-gensere og blå olabukser.

    (Jeg husker at dette var tema i jobb-intervjuet, (med ei Klara).

    Den eneste ‘uniform-tingen’, som man fikk utdelt, (som Matland-ansatt), var en svart Matland-genser.

    Og så måtte man selv kjøpe en, (eller flere), blå olabukser, (hvis man ikke hadde dette i klesskapet sitt fra før)).

    Og så er hu Carmen asiatisk, (muligens vietnamesisk, det jobbet ihvertfall en nokså stor ‘koloni’ med vietnamesere på Matland/OBS Triaden, muligens tidligere båtflyktninger).

    Og så har hu kanskje tror at han kunden var gal.

    Hvorfor sa han ikke kunden fra, i restauranten.

    Hadde de ikke telefon?

    Hm.

    (Lederne i cafeen/restauranten, kan kanskje ha vært i sjokk.

    Noe sånt).

    Og så har ikke Carmen gjort noe.

    For kunden, (Harald I. Berger), sier at det tok lang tid, før ambulansen dukket opp.

    Mens ambulansesjåføren sier, (i en annen artikkel), at det bare tok fire minutter.

    (For å si det sånn).

    Så sånn er muligens det.

    Bare noe jeg tenkte på.

    Men men.

    PS 19.

    Her er mer om dette, (fra Romerikes Blad 4. desember 1990):

    kun fire minutter
    https://www.nb.no/items/b559451fbe9e62fc96ed253d1c714aa3?page=21&searchText=”harald%20i.%20berger”

    PS 20.

    Her kan man se at Rune Løvdahl, (som jeg var på jobbintervju hos, på Rimi Klemetsrud, i 1993), har jobbet som butikksjef, på Matland, (fra Romerikes Blad 19. mars 1990):

    rune løvdahl

    https://www.nb.no/items/d8a00ed1064e5e6a4a0d1456d5a1fe54?page=1&searchText=”matland%20lørenskog”~8

    PS 21. 

    Jeg jobba jo, i noe sånt som et halvt år, som ferskvare-medarbeider, på OBS Triaden, (tidligere Matland), lørdager.

    (I første halvdel av 1992.

    Var det vel).

    Men jeg dreiv aldri med sånt som å kverne kjøttdeig.

    Jeg fikk ikke engang en omvisning der, når jeg begynte.

    Jeg bare ble plassert, ved kjøtt-pålegget og salatene.

    Og så skulle veie opp dette, for kundene, (etter deres ønske da).

    Og etterhvert så tok jeg også ut kylling, av grillen.

    (Om jeg satt de inn, husker jeg ikke).

    Og det nærmeste jeg kom å kverne kjøttdeig.

    Det var å skive opp pålegg, (på en slags oppskjæringsmaskin).

    Og da skivet jeg opp pålegg som roastbiff, kokt skinke, spekepølse, bayonneskinke vel, og muligens også pæreskinke og salami, (hvis jeg ikke tar helt feil).

    (Under mer eller mindre oppsyn, av en mer erfaren/dreven kollega, (som var i begynnelsen/midten av 20-årene), som kanskje ligna litt på Clark Kent.

    Noe sånt.

    Jeg jobba jo egentlig i kassa-avdelingen.

    Så det var nesten som noe tull, at jeg også dreiv og jobba i ferskvare-avdelingen.

    Må man vel si.

    Jeg hadde ikke ordentlig tøy-forkle, men kun et slags engangs-forkle i hvit plast, som jeg noen ganger fikk et nytt av, (og som jeg visst så dum ut i, siden at jeg var så tynn, var det vel at Marit fra kassaavdelingen mente, under en alarm/øvelse).

    For å si det sånn).

    Og jeg delte også opp kyllinger i to, med en saks.

    (Husker jeg).

    Når kundene bestilte en halv kylling.

    Men jeg var nesten alltid under oversyn, av han ‘Clark Kent’.

    (Unntatt når han hadde spisepause).

    Så jeg ble liksom aldri helt varm i trøya der.

    Jeg jobba jo der på lørdager.

    Og da var det hver vakt, nesten som på Ikea, (i helgene), på 70/80-tallet.

    Så arbeidet gikk i et, hele dagen, (vil jeg si).

    Og det var bare såvidt, at vi kunne ta en halvtimes spisepause, (en av gangen), rundt klokka 12/13.

    (Eller når det var).

    Og sånn som jeg forstod det, på butikksjef John Ellingsen.

    Så var det meninga, at jeg bare skulle jobbe i ferskvaren, (som lørdagshjelp), i et par uker, (som en slags nødløsning), fordi at de mangla folk der.

    (Og så skulle jeg vel tilbake igjen til kassa-avdelingen, (også på lørdager).

    Sånn som jeg forstod det).

    Men så ble det til, (av en eller annen grunn), at jeg jobba i ferskvaren, (sammen med han ‘Clark Kent’), hver lørdag, i et halvt år, (eller om det var enda lenger).

    (Noe sånt).

    Så sånn var det.

    Bare noe jeg tenkte på.

    Men men.

    PS 22.

    Jeg lurer på om han på bildet, (Finn Rudi), slutta cirka samtidig, (på Matland), som Rune Løvdahl.

    For jeg begynte på Matland, i oktober 1990, (var det vel).

    Og jeg kan ikke huske å ha sett hverken Rune Løvdahl eller Finn Rudi der.

    (Selv om Rune Løvdahl sin niese, (er det vel), Cathrine Løvdahl, jobba i frukta der.

    Og hans nevø, (var det vel), Rolf Løvdahl, jobba på gølvet der.

    Og han Rolf Løvdahl måtte jeg dele skap med, (husker jeg), på den samme tida, som jeg jobba, i ferskvareavdelingen.

    For å si det sånn).

    Og Rune Løvdahl ville ikke ha meg, som aspirant/assisterende butikksjef, (på Rimi Klemetsrud), i 1993, (husker jeg).

    Men i desember 2000.

    Så var det nesten rollebytte.

    Da var jeg butikksjef, på Rimi Kalbakken, (en av de største Rimi-butikkene i Oslo).

    Og Rune Løvdahl jobba, som selger, for et nokså lite firma, som importerte øl-bokser, (merker som Newcastle Brown Ale vel).

    Og da dukka Rune Løvdahl opp, (på Rimi Kalbakken), på lille juleaften.

    (Og begynte å hefte meg, (om noe ‘hverdagslig tull’), mens jeg skulle snakke med andre lederne der, (som hadde tidligvakt), osv.

    Var det vel).

    En dag som de fleste selgere vel holder seg hjemme.

    For det er den største salgsdagen, i året.

    Og den butikk-standarden, (og servicen), som butikken har, på lille juleaften.

    Den husker kundene ofte, resten av året, (lærte vi på kurs osv., for Rimi-ledere).

    (For å si det sånn).

    Så sånn var det.

    Bare noe jeg tenkte på.

    Men men.

    PS 23.

    Matland satset visst først og fremst på å trekke til seg kunder fra Oslo:

    oslo kunder

    https://www.nb.no/items/cf40aed1e3931494f12d43af05c81034?page=445&searchText=matland

    PS 24.

    Hu der, (Anna Falla), hadde også slutta på Matland, da jeg begynte å jobbe der, (i oktober 1990), hvis jeg ikke tar helt feil:

    også slutta der

    https://www.nb.no/items/fa5702303d7032059e2251b1a90e378d?page=77&searchText=”matland%20lørenskog”~8

    PS 25.

    Det var visst Triaden-utbygger Per A. Numme som eide Matland, (for de klarte ikke å få tak i nok leietagere til senteret, så de starta opp noen butikker selv, for å fylle opp):

    numme matland

    PS 26.

    Her er mer om dette:

    per a numme wiki

  • tante ulrikkes vei

    https://no.wikipedia.org/wiki/Tante_Ulrikkes_vei_(roman)

    PS.

    På begynnelsen av 90-tallet.

    Så var det vel fortsatt mest norske folk, som bodde, på Stovner.

    Og grunnen til at jeg klarte å spore opp Ragnhild fra Stovner, (som jeg ikke har sett på mer enn 30 år).

    Det var fordi at jeg huska, at jeg ble litt flau, når hu sa adressen sin.

    (Når man er 18-20 års-alderen.

    Så synes man at alt som høres barnslig ut, (og som minner om livet før man selv ble myndig/voksen), er litt kleint, (som de sier).

    Noe sånt).

    Så jeg har lurt på om det kunne være Kristoffer Robins vei, (eller Ole Brumms vei), som hu bodde i.

    Men jeg mistenkte også litt, at det kunne være Tante Ulrikkes vei.

    (For å si det sånn).

    Og så fant jeg henne, når jeg slo opp på Tante Ulrikkes vei, i en adressebok for Oslo, (fra begynnelsen av 90-tallet).

    (Etter å først ha kikka litt mer, på Google Maps.

    For å se om det kunne være riktig).

    Så sånn var det.

    Bare noe jeg tenkte på.

    Mvh.

    Erik Ribsskog

    PS 2.

    Her er mer om dette:

    mer om ragnhild før corona

  • Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
    Klage/Fwd: Did you get my text?
    Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 6. november 2021 kl. 03:51
    Til: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>
    Kopi: contact@email.donaldjtrump.com, “inger.lise.blyverket” <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, tr@forbrukertilsynet.no, post <post@finkn.no>, sfovpost@statsforvalteren.no, abuse@telia.com, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>, postkasse@datatilsynet.no
    Hei,
    dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).
    (Jeg har ikke kontaktet disse).
    Vennligst rydd opp!
    Med hilsen
    Erik Ribsskog
    PS.
    Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
    virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
    jeg).
    ———- Forwarded message ———
    Fra: Donald J. Trump <contact@email.donaldjtrump.com>
    Date: fre. 23. jul. 2021 kl. 15:52
    Subject: Did you get my text?
    To: <eribsskog@gmail.com>
    Save America President Donald J. Trump 
    Friend,
    Welcome to the team – are you ready to SAVE AMERICA?
    This is the ONLY way to receive official communication directly from ME, so be sure to look out for messages from THIS email address contact@email.donaldjtrump.com
    We are in the fight of our lives right now. Joe Biden and the Democrats are working overtime to DESTROY America, and only YOU can stop them.
    As a member of the Save America movement, I want to be sure you’re always up to date with our latest efforts to put America First. If you sign up to become an Official Save America Text Member, I’ll personally send you updates directly to your phone.
     
    OFFICIAL SAVE AMERICA TEXT MEMBER
    Please confirm your information below: 
    SUPPORTER:
    eribsskog@gmail.com
     ENTER YOUR MOBILE NUMBER:
    Mobile Number
     
    ADD MY INFORMATION >> 
    Signing up to receive text alerts from yours truly is the best way to ensure you’re getting REAL news, not FAKE NEWS.
    I’m reviewing a list of ALL text members soon and I’ll be looking for YOUR NAME. Will I see it?
    Use this secure link to sign up for REAL NEWS text updates directly from me. >>
     
    OFFICIAL SAVE AMERICA TEXT MEMBER
    Please confirm your information below: 
    SUPPORTER:
    eribsskog@gmail.com
     ENTER YOUR MOBILE NUMBER:
    Mobile Number
     
    ADD MY INFORMATION >> 
     
    I’m about to send an update – make sure your phone number is confirmed or you’ll miss it.
    Sign up IMMEDIATELY to receive text updates from the 45th President of the United States.
    Thank you,
    President Donald J. Trump Signature Headshot
    Donald J. Trump
    45th President of the United States
     
    ADD MY INFORMATION >>
    Paid for by Save America JFC, a joint fundraising committee of Save America and Make America Great Again PAC. Not authorized by any candidate or candidate’s committee. Donaldjtrump.com
    This email was sent to: eribsskog@gmail.com
    This email was sent by Save America JFC
    PO Box 13570, Arlington, VA, 22219 US
    Privacy Policy | Unsubscribe
  • Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
    Klage/Fwd: Aktiveringslänk till Laddportalen hos inCharge
    Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 6. november 2021 kl. 03:39
    Til: kundservice@goincharge.com
    Kopi: brusselsoffice@vattenfall.com, press@vattenfall.com, post@arbeidstilsynet.no, ica@ica.se, “inger.lise.blyverket” <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, tr@forbrukertilsynet.no, post <post@finkn.no>, sfovpost@statsforvalteren.no, abuse@telia.com, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>, postkasse@datatilsynet.no
    Hei,
    nå har jeg sagt til dere at jeg ønsker å få svar fra en leder.
    Har dere møkk i øra, (som man sier).
    Dette må man vel kalle en svenskevits.
    Vennligst send dette til en overordnet nå.
    (Jeg ønsker å vite navnet på det nett-trollet som har bestilt dette, i mitt navn, (eller i en tulle-versjon av mitt navn).
    Og jeg ønsker å bli informert om, hva dere akter å foreta dere, for å hindre at noe lignende skjer igjen).
    Skjerpings!
    Erik Ribsskog
    PS.
    Jeg ser også på nettet, at dere holder til like ved ICA, (som jeg har en arbeidssak mot), sitt hovedkontor, i Solna.
    Så det er kanskje derfor at dere er vanskelige.
    Skjerpings!
    fre. 16. jul. 2021 kl. 10:36 skrev <kundservice@goincharge.com>:
    Hej Erik!
     
    Jag förstår att det känns konstigt att det är någon som beställt kort i ditt namn. Och det är på grund av att när man beställer laddkort så fyller man bara i sina uppgifter utan att behöva bekräfta med BankID eller dylikt. Dock så är det aldrig någon fara då det gäller laddkort då det inte kan skada dig ekonomiskt utan vi kan allitd spärra laddkort och ta bort dom. Vi är medvetna om detta och tror bara att det är ett misstag från någon annan beställare.
     
    Har otroligt svårt att se att det skulle kunna hända igen och ber om ursäkt om det gjorde dig orolig. Men vi kommer alltid att finnas här och hjälpa dig om det behövs.
     
    Ha en fortsatt fin dag!
    Vänliga hälsningar
    Viktor
    Vattenfall Kundservice AB
    kundservice@vattenfall.com 
     
     
    den 2021-07-11 03:33, Erik Ribsskog skrev:
    Hei,
    i mine forrige mailer, så skrev jeg, at jeg ønsker svar, fra en overordnet, om dette.
    Da mener jeg administrerende direktør, eller VD som dere vel sier i Sverige.
    (Jeg ønsker å vite navnet, på det nett-trollet, som har bestilt/skrevet dette, i mitt navn.
    Og jeg ønsker å bli informert om, hvordan dere planlegger å forbedre dere, for å hindre at noe lignende skjer igjen).
    Skjerpings!
    Erik Ribsskog
    fre. 30. apr. 2021 kl. 08:19 skrev <kundservice@goincharge.com>:
    Hej,
    Som vi skrev tidigare så kan vi inte se vem som gjorde beställningen då allt, felaktigt, har registrerats i ditt namn. Så det är bara dina uppgifter vi får upp. Men kortet som beställts i ditt namn är avaktiverat och som min kollega tidigare skrev rekommenderar vi dig att vända dig till polisen för att undvika att något sådant sker igen.
     
    Ha en fortsatt fin dag!
    Med vänliga hälsningar
    Sarah
    InCharge Kundservice
    Epost: kundservice@goincharge.com 
    Webb: www.goincharge.com 
     
    På goincharge.com kan du se laddstationer nära dig, dina senaste laddningar, beställa nytt laddkort och mycket mer. Med vår app, InCharge, kan du dessutom betala dina laddningar direkt i mobilen.
     
     
    den 2021-04-29 22:44, Erik Ribsskog skrev:
    Hei,
    i min forrige mail, så skrev jeg, at jeg ønsket å få svar, fra en overordnet, om dette.
    Jeg kan ikke se at dette har skjedd.
    Så dette må jeg klage på.
    (Jeg ønsker å få vite navnet, på det trollet, som har bestilt dette, i mitt navn.
    Og jeg ønsker å få vite, hvordan dere akter å forbedre dere, for å hindre at noe lignende skjer igjen).
    Skjerpings!
    Erik Ribsskog
    ons. 10. feb. 2021 kl. 13:45 skrev <kundservice@goincharge.com>:
    Hej Erik
     
    Vi vill börja med att säga att vi förstår er frustation, och vi beklagar verkligen att ni råkat ut för en id-kapning. Vi rekommenderar er att anmäla detta till polisen så fort som möjligt för eventuell utredning.
    Vi håller med er om att ett säkrare sätt för legitimering vid beställningar bör finnas, och vi har eskalerat det vidare till ansvarig avdelning.
    Med vänliga hälsningar
    Diana
    InCharge Kundservice
    Epost: kundservice@goincharge.com 
    Webb: www.goincharge.com 
     
    På goincharge.com kan du se laddstationer nära dig, dina senaste laddningar, beställa nytt laddkort och mycket mer. Med vår app, InCharge, kan du dessutom betala dina laddningar direkt i mobilen.
     
    den 2021-02-06 20:03, Erik Ribsskog skrev:
    Hei,
    i den forrige mailen, så skrev jeg, at jeg ønsket å få svar, fra en overordnet, om dette.
    Jeg kan ikke se at det har skjedd.
    Så nå får dere primadonnaer skjerpe dere, og sende dette til daglig leder.
    (Jeg ønsker å vite navnet, på det trollet, som har bestilt dette, i mitt navn.
    Og jeg ønsker å vite hvilke bedre rutiner, som dere skal skaffe dere, for å hindre at noe lignende skjer igjen).
    Skjerpings!
    Erik Ribsskog
    man. 7. des. 2020 kl. 08:13 skrev <kundservice@goincharge.com>:
    Hej,
     
    Det min kollega menar är att vi kommer ta detta internt för att se till att detta inte händer igen och som kollegan också skriver så beklagar vi att det har inträffat.
     
    Som vi tidigare skrev också så är beställningen gjord i 2020.09.09 och innehåller endast ditt namn och vi har därför inga uppgifter på personen som “egentligen” beställde.
     
    Vi ber om ursäkt för besväret.
    Med vänliga hälsningar
    Benjamin Falk
    InCharge Kundservice
    Epost: kundservice@goincharge.com 
    Webb: www.goincharge.com 
     
    På goincharge.com kan du se laddstationer nära dig, dina senaste laddningar, beställa nytt laddkort och mycket mer. Med vår app, InCharge, kan du dessutom betala dina laddningar direkt i mobilen.
     
    den 2020-12-06 14:25, Erik Ribsskog skrev:
    Hei,
    dere skal ikke ta dette internt.
    Dere må informere meg, som borger, om hva dere akter å foreta dere, for å hindre, at noe lignende skjer igjen.
    Dere er vel ikke en hemmelig organisasjon?
    Jeg ønsker også å bli informert om, hva navnet er, på det trollet, som har bestilt dette, i mitt navn.
    Dette ønsker jeg å få svar om fra en overordnet nå.
    Skjerpings!
    Erik Ribsskog
    man. 2. nov. 2020 kl. 10:31 skrev <kundservice@goincharge.com>:
    Hej!
     
    Tack för ditt mejl.
     
    Vi har nu avaktiverat de kort som beställdes i ditt namn. Vi kommer ta vidare detta ärende internt för att säkerställa att inget fel gjorts från fått håll.
     
    Vi beklagar att detta inträffat.
     
    Med vänliga hälsningar
    Wilma Ericson
    InCharge Kundservice
    Epost: kundservice@goincharge.com 
    Webb: www.goincharge.com 
     
    På goincharge.com kan du se laddstationer nära dig, dina senaste laddningar, beställa nytt laddkort och mycket mer. Med vår app, InCharge, kan du dessutom betala dina laddningar direkt i mobilen.
     
     
    den 2020-11-01 03:19, Erik Ribsskog skrev:
    Hei,
    det er noen troll/jævler, som bestiller masse dritt, på nettet, i mitt navn, fra firmaer med dårlige rutiner.
    Jeg ønsker å få vite navnet, på det trollet, som har bestilt dette, i mitt navn.
    Og jeg ønsker også, å bli informert om, hvilke bedre rutiner, som dere skal skaffe dere, for å hindre, at noe lignende skjer igjen, med andre borgere/folk.
    Erik Ribsskog
    tir. 6. okt. 2020 kl. 10:42 skrev <kundservice@goincharge.com>:
    Hej!
     
    Tack för ditt mail.
    Mailet vi skickade ut är ett automatiskt mail då vi registrerat en beställning på en laddbricka från inCharge. Jag har nedan kopierat beställningen som vi fick in 2020-09-08 07:22:44. Beställningen är gjord via denna sida: https://incharge.vattenfall.no/lade-paa-tur/bestill-ladekort/
     
    Om det inte är du som gjort beställningen så kommer vi självklart deaktivera laddbrickan vi skickat ut. Återkom hur du vill att vi skall göra.
     
     
    En bestilling har blitt gjort på inCharge av følgende kunde:
    Kundetype
    private
    Kundeopplysninger
    Erik Løvenbalk Ribsskog
    (Sensurert av johncons-blogg)
    (Sensurert av johncons-blogg) Bekkestua
    48621954
    Personnummer/organisasjonsnummer
    250770(Sensurert av johncons-blogg)
    E-post
    eribsskog@gmail.com 
    Bedrift
     
    Erik Løvenbalk Ribsskog
    Produkter
    Antal kort: 0
    Antal brickor: 1
    E-faktura Nej tack
    Bank
     
    Øvrig
    Interessert av gode tilbud: Ja
     
    Vänliga Hälsningar/Best Regards
    Krister Franzén
    Energy Advisor
    InCharge Kundservice
    Tel: 020-52 62 00
    Visit: www.goincharge.com 
     
    Charge with InCharge! Download our app for iPhone  or Android 
     
    den 2020-10-05 16:23, Erik Ribsskog skrev:
    Hei,
    dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).
    (Jeg har ikke kontaktet disse).
    Vennligst rydd opp!
    Med hilsen
    Erik Ribsskog
    PS.
    Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
    virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
    jeg).
    ———- Forwarded message ———
    Fra: <laddkort@beincharge.se>
    Date: ons. 9. sep. 2020 kl. 06:17
    Subject: Aktiveringslänk till Laddportalen hos inCharge
    To: <eribsskog@gmail.com>
    Hej Erik Løvenbalk Ribsskog,
     
    Välkommen till inCharge Laddportal. I portalen kan du se dina laddboxar och dina laddkort samt hur de används. Nedan finner du ditt användarnamn och information om hur du aktiverar ditt konto.
    Användarnamn: eribsskog@gmail.com 
    Klicka på länken nedan för att ange ditt lösenord och aktivera ditt konto:
    Ange lösenord och aktivera tillgång 
     
     
    Aktiveringslänken ovan är giltigt i 48 timmar. Om länken blivit ogiltig kan du få en ny skickad till dig genom att klicka på följande länk:
    Skicka en ny aktiveringslänk 
    Observera att inCharge laddkort genast blir synligt i Laddportalen. Laddbox Online kan hanteras så fort installationen av den är slutförd.
    Har du frågor eller synpunkter? Kontakta oss på Kundservice på kundservice@goincharge.com eller gå in på vår hemsida www.goincharge.com/se/ 
    Vänliga hälsningar,
    inCharge Kundservice
  • Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
    Klage/Fwd: [Ticket#371654485] Din melding er mottatt av Telio
    Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 6. november 2021 kl. 03:25
    Til: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>
    Kopi: Telio kundeservice <kundeservice@telio.no>, support@teliotalk.no, “inger.lise.blyverket” <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, firmapost@nkom.no, NextGenTel Abuse Response Team <abuse@nextgentel.com>, abuse@telia.com, Helpdesk Bitpro <helpdesk@bitpro.no>, Kundeservice Proximo <kundeservice@proximo.no>, noss@deloitte.no, post <post@finkn.no>, postmottak@sd.dep.no, salg@bitpro.no, Christen.Sveaas@kistefos.no, info@kistefos.no, js@kistefos-tre.no, innfordring <innfordring@nextgentel.com>, NextGenTel <kunde@nextgentel.com>, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>, kredittsjekk@nextgentel.no, Phso Enquiries <phso.enquiries@ombudsman.org.uk>, NextGenTel <ikke-svar@nextgentel.no>, tr@forbrukertilsynet.no, sfovpost@statsforvalteren.no, postkasse@datatilsynet.no
    Hei,
    dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).
    (Jeg har ikke kontaktet disse).
    Vennligst rydd opp!
    Med hilsen
    Erik Ribsskog
    PS.
    Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
    virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
    jeg).
    ———- Forwarded message ———
    Fra: Telio kundeservice <kundeservice@telio.no>
    Date: fre. 16. jul. 2021 kl. 23:20
    Subject: [Ticket#371654485] Din melding er mottatt av Telio
    To: <eribsskog+sexy@gmail.com>
    Takk for din henvendelse til Telio kundeservice.
    For information in English, please read further down.
    Ditt saksnummer er 371654485 og nedenfor finner du innholdet i din henvendelse.
    For at vi skal kunne yte best mulig kundeservice, er det viktig at du ikke endrer teksten i emnefeltet (subject) når du svarer på e-post fra Telio kundeservice.
    Din henvendelse vil normalt bli behandlet innen 2 virkedager, men ved stor pågang kan det i enkelte perioder dessverre være noe lengre behandlingstid.
    Du finner svar på de fleste spørsmål om våre tjenester på: http://www.telio.no/privat/hjelp/
    Husk at du som kunde i Telio har full oversikt over ditt abonnement på Min side.
    Du kan logge inn på Min side på www.telio.no.
    Om du finner svar på ditt spørsmål innen vi kontakter deg, eller har tilleggsinformasjon, ber vi deg informere oss om dette ved å svare på denne e-posten.
    Med vennlig hilsen
    Telio Kundeservice
    www.telio.no
    Du skrev:
    Fornavn: Sexy Erik
    Etternavn: Ribsskog
    E-post: eribsskog+sexy@gmail.com
    Telefonnr:
    Mobilt bredbånd
    Din melding:
    Her ser vi, det at jeg, er, veldig sexy: shorturl.at/otBFJ
    Sendt 07/16/2021 fra kontaktskjema på “Privat”.
    Saksnummer: 371654485
     
    Engelsk tekst:
     
    In English:
    Thank you for contacting Telio Customer Services.
    Your ticket number is: 371654485. Please, find your message enclosed below.  
    In order for us to provide the best possible customer service, it is essential that you keep the subject header unchanged when replying to an e-mail from Telio Customer Services.
    Normally, your inquiry will be processed within two working days. In times of increased demand, however, processing time may be somewhat longer.
    You can find answers to most questions about our services in Norwegian at: http://www.telio.no/privat/hjelp/.
    As a Telio customer you can also find an overall view of your subscription via “Min side”(My Page).
    To log on to “Min side”, please go to www.telio.no.
    Should you find the answer to your query before we contact you, or if you should have any additional information, we kindly ask you to let us know in a reply to this email.
    Yours sincerely,
    Telio Customer Services
    www.telio.no
    You wrote:
    Fornavn: Sexy Erik
    Etternavn: Ribsskog
    E-post: eribsskog+sexy@gmail.com
    Telefonnr:
    Mobilt bredbånd
    Din melding:
    Her ser vi, det at jeg, er, veldig sexy: shorturl.at/otBFJ
    Sendt 07/16/2021 fra kontaktskjema på “Privat”.
    Saksnummer: 371654485
  • Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
    Klage/Fwd: Din velkomstgave er her! 😍🎬
    Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 6. november 2021 kl. 03:17
    Til: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>
    Kopi: kundeservice@allente.no, maja.wikman.ulrich@allente.tv, “Post (Medietilsynet)” <post@medietilsynet.no>, partner.norway@nentgroup.com, Telenor Abuse Response Team <abuse@telenor.net>, “inger.lise.blyverket” <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, tr@forbrukertilsynet.no, post <post@finkn.no>, sfovpost@statsforvalteren.no, abuse@telia.com, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>
    Hei,
    dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).
    (Jeg har ikke kontaktet disse).
    Vennligst rydd opp!
    Med hilsen
    Erik Ribsskog
    PS.
    Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
    virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
    jeg).
    ———- Forwarded message ———
    Fra: Allente <no-reply@info.allente.no>
    Date: fre. 5. nov. 2021 kl. 13:32
    Subject: Din velkomstgave er her! 😍🎬
    To: <eribsskog@gmail.com>
    Velg en film du vil se Se webversjon
    Kundenummer: 32838353 Min side
    Smaksprøve på leiefilm
    Finn en film du har lyst til å se, vi spanderer en valgfri leiefilm på deg.
    I vårt innholdsrike leie-arkiv finner du rykende ferske filmer i alle sjangre. I lenken under kan du lese mer om filmleie og se de mest populære filmene denne uken.
    Leiefilm blir som å gå på kino hjemme. Perfekt når du er på jakt etter nye filmer til en god pris 😃🍿   
    De mest populære filmene
    Slik ser du leiefilm  
    Du kan leie filmen på dekoder, Apple-TV, PC eller på mobil/nettbrett.
    1. Søk opp filmen du vil se
    2. Velg «Lei nå»
    3. Tast passord
    4. Filmen er klar til avspilling
    Les mer om streaming og hvordan du går frem i lenken under.
    PS: leier du film på dekoder bruk pin 1-2-3-4  
    Mer om streaming
    Canal Digital Norge AS – Postboks 150 Oppsal, 0619 Oslo Norge
    Klikk her dersom du ikke lenger ønsker å motta nyhetsbrev om innhold.
    Ditt personvern er viktig for oss. Les vår personvernerklæring
  • Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
    Klage/Fwd: Takk for din bestilling av T+!
    Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 6. november 2021 kl. 03:08
    Til: T+ <kundeservice@tpluss.no>
    Kopi: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>, “inger.lise.blyverket” <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, tr@forbrukertilsynet.no, post <post@finkn.no>, sfovpost@statsforvalteren.no, abuse@telia.com, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>, postkasse@datatilsynet.no
    Hei,
    dere må prøve å finne ut hva som har skjedd her.
    (For jeg har ikke kontaktet dere).
    Og så har jeg også rett til, (mener jeg), å få vite, hva dere akter å foreta dere, for å forhindre, at noe lignende skjer, med andre ‘Hvermansen-folk’, i fremtida.
    Med hilsen
    Erik Ribsskog
    ons. 14. jul. 2021 kl. 09:49 skrev T+ <kundeservice@tpluss.no>:
    Hei
     
    dine fakturaer er slettet hos oss.
     
    Mvh
     
    Alexander
    Puromega AS
    Mvh
    Puromega
    www.tpluss.no
    Erik Ribsskog on July 14, 2021 at 1:45am wrote:
    Hei,
    dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).
    (Jeg har ikke kontaktet disse).
    Vennligst rydd opp!
    Med hilsen
    Erik Ribsskog
    PS.
    Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
    virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
    jeg).

'Bokhylla' 70-tallet 80-tallet 90-tallet Anmeldelse Arne Mogan Olsen Berger Bergeråsen Brev Christell Humblen Dagbladet.no Datatilsynet Drammen E-post Facebook Google Haldis Humblen Hm Identitetstyveri Ingeborg Ribsskog irc Jobbsøking i England Johannes Ribsskog johncons-blogg Karen Ribsskog Klage Larvik Liverpool Magne Winnem Mobilbilder Musikk Nettmobbing Online trakassering Oppdatering Oslo Pia Ribsskog Politiet Rimi Slektsforskning StatCounter Svelvik Twitter Wikipedia YouTube Ågot Mogan Olsen