johncons
  • Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
    RE: Re: Saksnummer [16896] – Klage/Fwd: Erik, velkommen til oss! [INC ID# 677454]
    Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 5. november 2021 kl. 22:51
    Til: Lowell Norge AS <strom.no@lowell.com>
    Kopi: kundeservice <kundeservice@renroros.no>, juridisk <juridisk@datatilsynet.no>, NorgesEnergi <kundeservice@norgesenergi.no>, boligbistand@baerum.kommune.no, kundeservice@mail.efi.no, kundesenter.no@lowell.com, kundeservice@hafslundstrom.no, post@baerum.kommune.no, LOS Kundesenter <kundesenter@los.no>, sfovpost@statsforvalteren.no, “post@sivilombudsmannen.no” <post@sivilombudsmannen.no>, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>, LbF Leieboerforeningen <lbf@lbf.no>, post <post@finkn.no>, Akademikerforbundet <post@akademikerforbundet.no>, kom@nve.no, rme@nve.no, trl@nve.no, morten.schau@elvia.no, abuse@telia.com, “inger.lise.blyverket” <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, tr@forbrukertilsynet.no, Phso Enquiries <phso.enquiries@ombudsman.org.uk>, Info <info@tpas.org.uk>, postmottak@asd.dep.no, Runcorn Office <runcornoffice@taroe.org>, postkasse@datatilsynet.no, Lowell Norge AS <svc.no.nova@lowell.com>
    Hei,
    som jeg skrev forrige gang du svarte på en kopi-mail.
    Så ønsker jeg at daglig leder hos dere, skal svare om dette.
    Dere svarer på kopi-mailer, og dere svarer også fra to forskjellige mail-adresser/avdelinger, (strom.no og svc.no.nova).
    Det er også sånn at jeg tar dette med Datatilsynet, (noe jeg har gjort i noe sånt som fem år nå).
    (Jeg ønsker å vite navnet, på det nett-trollet, som har bestilt dette, i mitt navn, (eller i en tulle-versjon av mitt navn).
    Og jeg ønsker å bli informert om, hva dere, (eller deres oppdragsgiver Hafslund), akter å foreta dere, for å hindre at noe lignende skjer igjen).
    Skjerpings!
    Erik Ribsskog
    ons. 3. nov. 2021 kl. 08:17 skrev Lowell Norge AS <strom.no@lowell.com>:
    Hei,
    Takk for din henvendelse. Som nevnt i korrespondansen med NorgesEnergi, så anbefaler vi deg å politianmelde saken. 
    Med vennlig hilsen Fredrik
     
    Lowell Norge AS
    Brynsveien 14
    PB 6354 Etterstad
    NO-0604 OSLO, NORWAY
    Telefonnummer 23 17 10 00
    From: eribsskog@gmail.com
    Sent: 03.11.21 03:27
    To: kundeservice@norgesenergi.no
    Cc: svc.no.nova@lowell.com;kundeservice@renroros.no;juridisk@datatilsynet.no;strom.no@lowell.com;boligbistand@baerum.kommune.no;kundeservice@mail.efi.no;kundesenter.no@lowell.com;kundeservice@hafslundstrom.no;post@baerum.kommune.no;kundesenter@los.no;sfovpost@statsforvalteren.no;post@sivilombudsmannen.no;amnestyis@amnesty.org;hrwuk@hrw.org;lbf@lbf.no;post@finkn.no;post@akademikerforbundet.no;kom@nve.no;rme@nve.no;trl@nve.no;morten.schau@elvia.no;abuse@telia.com;inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no;tr@forbrukertilsynet.no;phso.enquiries@ombudsman.org.uk;info@tpas.org.uk;postmottak@asd.dep.no;runcornoffice@taroe.org;postkasse@datatilsynet.no
    Subject: Re: Saksnummer [16896] – Klage/Fwd: Erik, velkommen til oss!
    Hei,
    dere må prøve å finne ut hva som har skjedd her.
    (For jeg har ikke kontaktet dere).
    Og så har jeg også rett til, (mener jeg), å få vite, hva dere akter å foreta dere, for å forhindre, at noe lignende skjer, med andre ‘Hvermansen-folk’, i fremtida.
    Med hilsen
    Erik Ribsskog
    tir. 20. jul. 2021 kl. 15:06 skrev NorgesEnergi <kundeservice@norgesenergi.no>:
    Hei, 
    Som nevnt av min kollega har vi dessverre ikke mulighet til å finne ut hvem som kan ha bestilt en avtale i ditt navn. 
    Ønsker du å finne ut av dette må det meldes en politianmeldelse for identitetstyveri. 
    Videre viser vi til svaret fra vår Teamleder, Christina. 
    Som strømkunde hos oss får du ekstra billig mobilabonnement – sjekk prisene her!
    Ha en fin dag!
    Med vennlig hilsen
    Anna
    Kunderådgiver
    NorgesEnergi AS
    Tlf 38 10 00 80
    Postadresse: Postboks 608 Lundsiden, 4606 Kristiansand
    Besøksadresse: Markensgt. 34, 4630 Kristiansand
    www.norgesenergi.no
    <eribsskog@gmail.com>
    July 17th, 2021 09:54
    Hei,
    dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).
    (Jeg har ikke kontaktet disse).
    Vennligst rydd opp!
    Med hilsen
    Erik Ribsskog
    PS.
    Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
    virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
    jeg).
    ———- Forwarded message ———
    Fra: <kundeservice@norgesenergi.no>
    Date: fre. 16. jul. 2021 kl. 11:00
    Subject: Velkommen til NorgesEnergi, Erik Løvenbalk!
    To: <eribsskog+250770(Sensurert av johncons-blogg)@gmail.com>
     
    Vis i nettleser
     
    NorgesEnergi logo
     
    Velkommen til oss, Erik Løvenbalk!
     
    Takk for din strømbestilling, og velkommen til NorgesEnergi! Som landets ledende lavprisaktør kan vi garantere deg at du har gjort et godt valg. 
    Billig strøm gir god energi! 
    Med Spotpris betaler du det samme for strømmen som vi kjøper den for. Denne avtaleformen har ifølge Statistisk sentralbyrå vist seg å være den mest lønnsomme i over 10 år. 
    Strømavtalen har ingen ørespåslag – kun en fast abonnementspris på 49 kr/md. Enkelt og grei – akkurat sånn det skal være. 
    Vi gleder oss til å levere strøm til deg! 
     
    Hva skjer nå? 
     
    Vi har registrert følgende opplysninger om deg: 
    Navn: Erik Løvenbalk Ribsskog
    E-post: eribsskog+250770(Sensurert av johncons-blogg)@gmail.com
    Telefon: +4791587593
    Anleggsadresse: (Sensurert av johncons-blogg), (Sensurert av johncons-blogg) BEKKESTUA
    For å sikre identifisering og ivareta personvern er vi pålagt å innhente fødselsnummer til alle nye kunder. Dette skjer automatisk og du trenger ikke foreta deg noe. 
     
     
     
    Folk flest velger NorgesEnergi! 
     
    De fleste som har byttet strømleverandør de siste 10 årene, har valgt NorgesEnergi.*
    Du vil sannsynligvis snart motta en henvendelse fra din tidligere strømleverandør. Som landets ledende lavprisaktør, håper vi likevel du vil gi oss i NorgesEnergi sjansen til å bevise at vi er den rette strømleverandøren for deg.
    Mer enn bare billig strøm!
    Vi vil gi deg mer av den gode energien. Derfor får du som er kunde hos oss tilgang til en rekke gode fordeler og rabatter hos våre samarbeidspartnere. Sjekk ut norgesenergi.no/kundefordeler
    *Kilde: Kantar Energibarometeret 2010-2020
     
     
    Vi matcher prisen!
     
    Som kunde hos NorgesEnergi kan du være trygg på at du har en god strømavtale. Får du tilbud om billigere strøm fra en annen leverandør, matcher vi prisen.
     
    Les mer om prismatch
     
     
     
    Ha en energisk dag! 
    Hilsen alle oss i NorgesEnergi
    Angreskjema
     
     
    Slik kan du komme i kontakt med oss
     
    Du kan kontakte vårt kundesenter om du har spørsmål om din strømavtale eller våre tjenester. Kundeservice er åpent alle hverdager mellom 8 og 16. Du kan sende oss en e-post, melde oss på Facebook eller ringe oss på telefon 38 10 00 80.
     
    Send e-post
     
    Facebook
     
     
    Selvbetjening på Min side
     
    På Min side finner du blant annet informasjon om din strømavtale, kan endre kundeopplysninger og sjekke dine fakturaer. Du kan også utsette eller dele din nyeste faktura!
     
    Gå til Min side
     
    • NorgesEnergi AS • Kundeservice 38 10 00 80 • Postboks 608 Lundsiden • 4606 Kristiansand  • www.norgesenergi.no
     
  • tull og tøys

    https://www.nb.no/items/27b889f66c37e17770fb29bc6af67800?page=0&searchText=”ragnhild%20von%20harling”

    PS.

    Ragnhild gikk også et år på high school i USA, (fra Totens Blad 4. juni 1988):

    high school

    https://www.nb.no/items/b18068312839d31ac1a5dcebd34c82d5?page=5&searchText=”ragnhild%20von%20harling”

    PS 2.

    Ragnhild fra Stovner var visst en MC-rype som ung tenåringsjente, (fra Norsk Barneblad 12/1984):

    mc rype råne berte

    https://www.nb.no/items/67d61b9d73e8273c4e998ed4aa3fde5b?page=0&searchText=”ragnhild%20von%20harling”

    PS 3.

    Det var sånn, at jeg var litt flau over, å vise meg, sammen med Ragnhild fra Stovner, (som jeg møtte på Radio 1 Club), husker jeg.

    (Jeg tror muligens at hu hadde vokst en del, (i bredden).

    Etter at bildet øverst i bloggposten ble tatt.

    Noe sånt).

    Det er mulig at hu vokste en del, fra det året hu gikk på high school i Amerika, og fram til at jeg møtte henne, (drøye to år seinere).

    Og jeg var veldig tynn.

    (Jeg veide vel kanskje 60 kilo, (og var 1.85 høy), på den tida.

    Noe sånt).

    Og jeg husker at Ragnhild gikk i en fin kåpe, (og solide vinterstøvler), osv.

    Den gangen vi skulle møte mine kamerater Magne Winnem og Andre Willassen, (på Burger King nederst i Karl Johan), på nyåret i 1991, (kan det vel kanskje ha vært).

    (Dette var noe Ragnhild ønsket, (å møte mine kamerater).

    Av en eller annen grunn).

    Og etter å ha møtte Magne og Andre.

    Så møtte vi tilfeldigvis min Abildsø-bekjente, (jeg fikk ikke lov å røyke på hybelen min der, så jeg ble kjent med alle ungdommene, som pleide å henge utafor Abildsø-kiosken), Kjetil Reinli.

    Og Kjetil Reinli ropte nesten, (han var muligens hatsk), om at han hadde blitt blitzer, osv.

    Men han kan kanskje ha trodd, at hu Ragnhild, var mora mi.

    Siden at hu så så voksen ut, (og kledde seg så voksent), da.

    Og siden at jeg nok var en del tynnere, enn henne, (på den tida).

    (For å si det sånn).

    Så sånn var vel det.

    Bare noe jeg tenkte på.

    Mvh.

    Erik Ribsskog

    PS 4.

    Før hu ble tenårings-MC-rype, så drev Ragnhild fra Stovner blant annet med turn, (fra Norsk Barneblad 10/1983):

    turn før mc rype

    https://www.nb.no/items/25dd6a82ae23085519336f2151d28ee0?page=0&searchText=”ragnhild%20von%20harling”

    PS 5.

    Når jeg søker på nettet nå.

    Så ser det ut som, at både Østre og Vestre Toten har bokmål, som målform.

    Men det kan kanskje ha vært annerledes på 80-tallet.

    Hm.

    Så sånn er muligens det.

    Bare noe jeg tenkte på.

    Men men.

    PS 6.

    Her er mer om dette:

    både østre og vestre

    Nynorsk har visst ikke tradisjonelt stått så høyt i kurs på Toten, så det er mulig at Ragnhild og de er innflyttere, (fra Totens Blad 17. juli 1965):

    toten hm nynorsk

    https://www.nb.no/items/afd8a4af0111322156d094c421c9cd79?page=1&searchText=målform

    PS 8.

    Her kan man se Ragnhild og foreldrene, etter en grunnstøting, (fra Totens Blad 18. mai 1972):

    ragnhild og foreldrene

    https://www.nb.no/items/489a55b0980b754785acb011740f9dab?page=3&searchText=harling

    PS 9.

    Mer om foreldrene, (fra Aftenposten 1. august 1969):

    foreldrene 3

    PS 10.

    Da fant jeg morfaren til Ragnhild, som hu sa at hu flytta inn hos, (etter russetida), før han så døde, (fra Oslo Adressebok 1986/87):

    morfar ragnhild

    https://www.nb.no/items/b998f9b1228cb1cf118c5ca3ef30c786?page=557&searchText=tante%20ulrikkes%20vei

    PS 11.

    Da Ragnhild og jeg dreiv og stod i halve natta, var jo et drøyt døgn før Matland ble til OBS Triaden, (noe som var mandag 19. november), og morfaren døde visst bare noen uker før, (fra Laagendalsposten 8. oktober 1990):

    samme måned hm

    https://www.nb.no/items/3ba6b2ae51a80cad71fb4763739162b5?page=3&searchText=”oskar%20tonby”~1

    PS 12.

    Det kan kanskje ha vært sånn, at han Christian, (Ragnhild sin bror eller fetter), var en av de Toten-morgenfuglene, (som jeg blogget om, her om dagen).

    Som plutselig dukka opp, på døra til Ragnhild, noen timer før jeg skulle på OBS Triaden-lanserings-møte på Olavsgaard Hotel.

    (Noe sånt).

    Dette var kanskje noen søskenbarn, (eller noe lignende), som skulle ha slags en minnestund, for morfaren.

    Hm.

    Så sånn var muligens det.

    Bare noe jeg tenkte på.

    Men men.

    PS 13.

    Broren Christian var visst bare tretten år i 1990, så da var det nok mest sannsynlig noen venner av Ragnhild, (muligens fra godtemplar-miljøet, siden at de var så kvikke, på søndagsmorningen), som dukka opp på døra hennes:

    christian 77

    https://www.nb.no/items/20a27b4b22f3fa9e79a51c86582c763b?page=435&searchText=”oskar%20tonby”~1

    PS 14.

    Morfaren, (Oskar Tonby), var visst både hjemmefrontsmann og politikonstabel, (fra DT/BB 19. september 1992):

    mer om heimefront

    https://www.nb.no/items/a7c112251ca673f2a56c1c23e094b2fc?page=17&searchText=”oskar%20tonby”

    PS 15.

    Her er mer om dette, (fra DT/BB 15. mai 1985):

    politi også

    https://www.nb.no/items/2e46d8360661e59aea75d182f25f8cd0?page=31&searchText=”oskar%20tonby”

    PS 16.

    Det er mulig at Ragnhild fra Stovner ble litt deppa, av det greiene her, og derfor la på seg litt, (fra Aftenposten 20. juni 1990):

    deppa hm

    PS 17.

    Det var muligens mer jeg som var tynn, (på den tida), enn det var Ragnhild som var brei, og jeg var kanskje litt kresen, når det gjaldt damer, siden at det var så mange pene jenter, på Bergeråsen, hvor jeg vokste opp, (fra Hadeland 4. juli 1990):

    jeg som var tynn

    https://www.nb.no/items/a520992788f4af5609f75bd082af2e72?page=1&searchText=”ragnhild%20von%20harling”~1

    PS 18.

    Det kan jo ha vært sånn, at Ragnhild la på seg litt.

    Etter at morfaren døde, (noen måneder etter at bildene overfor ble tatt).

    For jeg husker at min tidligere klassekamerat Andre Willassen, begynte å klage på, at hu Ragnhild ikke var noe fin.

    Da Ragnhild og jeg møtte Andre Willassen og Magne Winnem, (mine tidligere klassekamerater fra Drammen), på Burger King, (nederst i Karl Johan).

    Men det var kanskje bare, at Ragnhild var litt bleik, siden at dette var om vinteren.

    (Noe sånt).

    Så sånn var muligens det.

    Bare noe jeg tenkte på.

    Men men.

  • muligens oldemor

    https://www.nb.no/items/76c1128a13cc8489bd18fc0b169d68fa?page=1&searchText=”ragnhild%20von%20harling”

    PS.

    Det står at Ragnhild fra Stovner sin tippoldefar, (må det vel antagelig ha vært), Otto von Harling, var i jødemisjonen.

    Og det, (jødemisjonen), kan jeg huske å ha hørt om før.

    Men det må vel ha vært noe lignende, av samemisjonen eller negermisjonen.

    Nemlig at de kristne prøvde å kristne jødene.

    (Noe sånt).

    At de prøvde å få jødene, til å tro på Jesus, (i tillegg til Gud, som de vel trodde på fra før).

    (Noe sånt).

    Men en sånn jødemisjon, har kanskje hatt trange kår, etter krigen.

    (Etter Hitler sin jøde-utryddelse, osv.

    For å si det sånn).

    Da, (etter krigen), så fikk kanskje jødene, en sterkere stilling.

    (Etter dannelsen av staten Israel, osv.

    For å si det sånn).

    Og all snakk om jødemisjon, har kanskje blitt tabu.

    (Noe sånt).

    Så sånn er nok det.

    Bare noe jeg tenkte på.

    Mvh.

    Erik Ribsskog

  • young facebook 1

    PS.

    Her er mer om dette:

    young 2

    PS 2.

    Enda mer om dette:

    young facebook 3

    PS 3.

    Og enda mer om dette:

    facebook young 4

  • pult med homse

    https://www.dagbladet.no/video/alle-kliner-med-alle/5IYVZbBW

    PS.

    Mer om Veronica Jansen:

    mer om veronica jansen

    PS 2.

    Monica Waage husker jeg hvem er.

    Hu var min nabo, (på Nedre), på Bergeråsen.

    Hu bodde, (sammen med sin lillesøster Bente og mor/foreldre), i sosial-boligene, i Leirfaret/Hellinga, på 80-tallet, (ved siden av Mikalsen-familien, som jeg vel har blogga litt om).

    (Noe sånt).

    Så sånn er det.

    Bare noe jeg tenkte på.

    Mvh.

    Erik Ribsskog

    PS 3.

    Her kan man se Bente Waage, (på Svelvikdagene), sammen med søskenparet Lisbeth og Richard Mikalsen, (fra DT/BB 13. august 1984):

    bente lisbeth rikard

    https://www.nb.no/items/8c025907e1fa6f3ee318dadf7357cdef?page=11&searchText=”bente%20waage”~1

    PS 4.

    Det her er nok den eldste Waage-hvalen, (hadde jeg nær sagt):

    young hval

    PS 5.

    Og det her er nok den yngste:

    yngste waage

  • På onsdag 8. september, så dro jeg til Bærum Vaksinesenter, (på Rud), for å få corona-vaksine-dose #2.

    Så sånn var det.

    Bare noe jeg tenkte på.

    Mvh.

    Erik Ribsskog

    PS.

    Det var forresten bare flaks, at jeg fikk tekstmeldingen, fra Bærum Vaksinesenter.

    For noen nett-troll, hadde portert mobil-nummeret mitt.

    Så jeg måtte taste inn mobil-nummeret til min mobilt bredbånd-dongle, (som jeg kjøpte i England i 2017, (før amerikanerne begynte å stigmatisere Huawei)), for å få tekstmeldingen.

    (Dette var snakk om et kjempelangt telefonnummer fra Telia, (på tolv siffer).

    Men det funka likevel, å taste inn, på folkeregister #2, som jeg har kalt det på bloggen).

    Og så fulgte jeg med, på en slags nett-side, som den nevnte dongelen har.

    Og så fikk jeg ‘plutselig’ en dag, en tekstmelding, fra kommunen.

    Så sånn var det.

    Bare noe jeg tenkte på.

    Men men.

    PS 2.

    Her er mer om dette:

    mer om rar tekstmelding

    PS 3.

    Grunnen til at jeg kjøpte den dongelen.

    Det var forresten fordi, at disse mini-routerne, som var så populære, (i England), rundt 2017.

    De gikk ofte tom for batteri.

    (Ihvertfall den fra EE.

    EE sitt mobilt bredbånd-abonnement slutta plutselig å virke.

    Så jeg fikk meg også en mini-router fra ‘3’.

    For å si det sånn).

    Og PC-en min har også innebygget wifi.

    (Den har mobil trådløssone.

    Som det heter).

    Så det er egentlig greiere med en enkel dongle, som kun gir internett, til PC-en.

    (Vil jeg si).

    For det blir mindre komplisert, (og mer drift-sikkert).

    (For å si det sånn).

    Men disse dongelene, var mobil-butikkene i England kjemisk renset for, (i 2017).

    Så den varen måtte jeg kjøpte på internett, fra Amazon, (eller noe lignende).

    (Var det vel).

    Og da var det, (mer eller mindre), bare Huawei-dongeler, som man fikk kjøpt.

    (Sånn som jeg husker det).

    Og i Norge nå, så vil alle tele-firmaene ha det til, at man må ha en boks på veggen utendørs.

    For å få mobilt bredbånd.

    Men det har ikke jeg.

    Jeg har bare den dongelen.

    (Og det hadde jeg i England, fra 2011 – 2014.

    Og også i 2017.

    Husker jeg).

    Så jeg har lurt på grunnen til, at de prøver å prakke på folk, en sånn vegg-boks.

    Men det er muligens fordi at signalene i Norge, ikke er like sterke, som i England.

    (Hva vet jeg).

    Så sånn er muligens det.

    Bare noe jeg tenkte på.

    Men men.

    PS 4.

    Det står forresten, i den aktuelle tekstmeldingen.

    At man skal logge inn, der og der, for å se klokkeslettet, for vaksine-timen, osv.

    Men da jeg fikk dose #1.

    Så sa sykepleiersken, (ei asiatisk ei vel), at jeg kom til å få en tekstmelding, om dose #2.

    Så derfor var det jeg hadde fokuset på, (når det gjaldt dette).

    (For å si det sånn).

    Så sånn var det.

    Bare noe jeg tenkte på.

    Men men.

    PS 5.

    Det hadde kanskje vært smart, hvis vaksinesenteret også sendte et brev, (eller i det minste en mail), om vaksine-timen.

    (Må man vel si).

    Hvis det blir aktuelt, med en dose #3, for eksempel, (som i andre land).

    (For å si det sånn).

    Så sånn er muligens det.

    Bare noe jeg tenkte på.

    Men men.

    PS 6.

    Stemning fra Rud:

    IMG_20210908_085555

    PS 7.

    Det var Moderna-dag, på vaksinesenteret.

    Og det var jeg fornøyd med.

    For jeg fikk jo Moderna, den første gangen.

    Men ei engelskspråklig blondine, (jeg var ikke sikker på om hu var amerikansk, eller om hu bare hadde bodd der noen år), som stod på plassen foran meg i køen.

    Hu sa, til hu som kom med vaksinen.

    At hu heller ville ha Pfizer.

    (For det hadde hu fått som dose #1).

    Og da spurte vaksine-dama, om hu var mye ute og reiste, osv.

    Og det mente blondina at hu var.

    Og da tok sykepleiersken henne med, (til et eller annet sted), antagelig for å istedet gi henne en dose Pfizer, da.

    (Noe sånt).

    Og jeg lurer på om det var sånn, at ingen av disse kom tilbake.

    (For å si det sånn).

    Så hvis det blir aktuelt, med en dose #3, (til alle).

    Så kunne de kanskje gjort det, på en mer smidig måte, (sånn at folk kunne velge vaksinen selv).

    Når det gjelder influensa-vaksine, så kan visst folk nå få dette, på apoteket.

    Så kanskje man kunne latt apotekene drive med corona-vaksine også.

    For de har erfaring med sånt, (kan det virke som).

    Så da hadde det kanskje blitt sånn, at folk kunne velge mer, angående når og hvor man fikk vaksinen.

    Og angående hvilken vaksine man skulle få.

    (Noe sånt).

    Så sier folk, at den tredje verden mangler vaksine-doser.

    Og det er kanskje grunnen til, at apotekene, (i Norge), ikke får lov å drive med corona-vaksine.

    Men hvorfor ikke bygge fler vaksine-fabrikker, (har jeg tenkt).

    Er det så veldig vanskelig å bygge.

    Hva med en vaksine-fabrikk i Norge?

    Her kan man lure på hva FN, (og EU), osv. driver med.

    (Vil jeg si).

    Så sånn er nok det.

    Bare noe jeg tenkte på.

    Men men.

    PS 8.

    Her er mer om dette:

    IMG_20210908_090605

    PS 9.

    Hm:

    IMG_20210908_093350

    PS 10.

    Hm:

    IMG_20210908_095950

    PS 11.

    Her har kommunen vært dårlige til å fjerne graffiti:

    IMG_20210908_101543

  • mer fra irc

    PS.

    Skorpion er frekk, og kaller meg ‘jævla surpomp’.

    Det synes jeg at var litt over grensen.

    Han får heller holde seg unna irc-kanalene mine hvis han ikke klarer å oppføre seg.

    (For å si det sånn).

    Så sånn er det.

    Bare noe jeg tenkte på.

    Mvh.

    Erik Ribsskog

    PS 2.

    Her er mer om dette:

    frekke skorpion

'Bokhylla' 70-tallet 80-tallet 90-tallet Anmeldelse Arne Mogan Olsen Berger Bergeråsen Brev Christell Humblen Dagbladet.no Datatilsynet Drammen E-post Facebook Google Haldis Humblen Hm Identitetstyveri Ingeborg Ribsskog irc Jobbsøking i England Johannes Ribsskog johncons-blogg Karen Ribsskog Klage Larvik Liverpool Magne Winnem Mobilbilder Musikk Nettmobbing Online trakassering Oppdatering Oslo Pia Ribsskog Politiet Rimi Slektsforskning StatCounter Svelvik Twitter Wikipedia YouTube Ågot Mogan Olsen