
PS.
Og så er visst dette han ‘hårspray-lillebroren’, (som jeg har nevnt, i Min Bok 2):


PS.
Og så er visst dette han ‘hårspray-lillebroren’, (som jeg har nevnt, i Min Bok 2):


PS 2.
Enda mer om dette:

https://johncons.net/boeker_mobil.html
PS 3.
Når det gjelder webdesign framover.
Så blir det neste, å også endre, til samme type klikkbare/tappbare del-overskrifter, på PC-nettstedene.
(Og etterhvert så lurer jeg på.
Om del-overskriftene/overskriftene, på forsiden, også burde ha blå ‘link-farge’.
For å si det sånn).
Siden at jeg også har mye annet å drive med, (som skildringer, nett-mobbing-bekjempelse, mobil-bilder osv.).
Så driver jeg med webdesign innimellom.
Så hvis jeg blir ferdig, med del-overskriftene, (for meny-sidene), i oktober.
Og så begynner jeg på Min Bok 2, (sånn at den kommer i nedlastbar utgave), i november.
Og så Min Bok 3, (i nedlastbar utgave), i desember.
(Noe sånt).
Så sånn er det.
Bare noe jeg tenkte på.
Mvh.
Erik Ribsskog

https://www.nb.no/items/3f62967ef6d844650c231bea97d29be8?page=51&searchText=ribsskog~1
PS.
Her er mer om dette:


https://www.nb.no/items/e18a8cb2efeacbbdf92351ae15a78089?page=9&searchText=%22spill-spesialisten%22
PS.
Etter at jeg ble kjent med Øystein, (på midten av 80-tallet), gjennom min Bergeråsen-kamerat Kjetil Holshagen, (som dro med Øystein hjem til meg, før noen hadde fortalt meg, at min fars Lørenskog-kusine Reidun, hadde adoptert Øystein fra Korea).
Så var det sånn, at Øystein ofte ‘hypet’ rollespill, (husker jeg).
(På andre halvdel av 80-tallet).
Men jeg syntes, at rollespill, virka for ‘russisk’/’døvt’, (eller noe i den duren).
(Jeg ble jo kjent med Øystein, høsten 1987, (var det vel), mens jeg gikk økonomi-linje-året, på handel og kontor.
Så noen av Øystein, (som var et par år yngre enn meg), sine interesser, (som rollespill og Street Fighter/Tekken/karate-spill), ble kanskje litt for barnslige, for meg.
For å si det sånn).
Så den hobbyen, (rollespill), fikk Øystein ha i fred, (for meg), må jeg si.
Og det var også sånn, (på rundt den samme tida).
At Øystein hypet noe han kalte Arcon, (husker jeg).
Og det var visst en slags rollespill-kongress, som Øystein hadde vært med på, da han var i 15/16 års-alderen.
(Noe sånt).
Så Øystein kan kanskje sammenlignes litt med min medsoldat Rasmuss Haraldsen, fra førstegangstjenesten.
Som kaller seg selv: ‘Nerde-Konge’.
(For å si det sånn).
Så sånn er muligens det.
Bare noe jeg tenkte på.
Mvh.
Erik Ribsskog
PS 2.
Her er mer om dette:

PS 3.
Eller, jeg husker at jeg gikk rundt i Basel, (hvor tante Ellen bodde), sommeren 1987.
Og da kikket jeg etter video-butikker.
Og det var fordi at Øystein ville, at jeg skulle kjøpe med filmen: ‘Big Trouble in Little China’, for han.
Og den Sveits-ferien, (til Pia og meg), var i juli/august 1987.
Så jeg må ha kjent Øystein før den tid.
Men mens jeg gikk på undomsskolen, (hvor jeg gikk fra høsten 1983 til våren 1986), så kjente jeg vel ikke Øystein.
Da kjente jeg vel bare Kjetil Holshagen, (når det gjelder ‘nerder’).
(Noe sånt).
Så jeg må ha blitt kjent med Øystein, en gang mellom sommeren 1986 og sommeren 1987.
(For å si det sånn).
Så sånn var vel det.
Bare noe jeg tenkte på.
Men men.
PS 4.
Øystein og Glenn trodde, (rundt 1991), at spillautomaten deres sa: ‘Haraoke’, (husker jeg), men den sa visst: ‘Hadoken’, (kan det virke som):

'Bokhylla' 70-tallet 80-tallet 90-tallet Anmeldelse Arne Mogan Olsen Berger Bergeråsen Brev Christell Humblen Dagbladet.no Datatilsynet Drammen E-post Facebook Google Haldis Humblen Hm Identitetstyveri Ingeborg Ribsskog irc Jobbsøking i England Johannes Ribsskog johncons-blogg Karen Ribsskog Klage Larvik Liverpool Magne Winnem Mobilbilder Musikk Nettmobbing Online trakassering Oppdatering Oslo Pia Ribsskog Politiet Rimi Slektsforskning StatCounter Svelvik Twitter Wikipedia YouTube Ågot Mogan Olsen