johncons
  • Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
    Klage/Fwd: Velkommen som KK-abonnent 🌺
    Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 28. september 2021 kl. 11:50
    Til: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>
    Kopi: KK <abo.kk@aller.no>, Aller Media Kundeservice <kundeservice@aller.no>, juridisk <juridisk@datatilsynet.no>, “inger.lise.blyverket” <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, “Post (Medietilsynet)” <post@medietilsynet.no>, Post Aller NO <post@aller.no>, info@aller.dk, abo.felles@aller.no, post <post@finkn.no>, PFU Pressens faglige utvalg <pfu@presse.no>, abuse@telia.com, dag.sorsdahl@aller.no, noss@deloitte.no, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>, post@mediaconnect.no, gisle.hovik@mediaconnect.no, tr@forbrukertilsynet.no, sfovpost@statsforvalteren.no
    Hei,
    dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).
    (Jeg har ikke kontaktet disse).
    Vennligst rydd opp!
    Med hilsen
    Erik Ribsskog
    PS.
    Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
    virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
    jeg).
    ———- Forwarded message ———
    Fra: KK <abo.kk@aller.no>
    Date: man. 27. sep. 2021 kl. 08:50
    Subject: Velkommen som KK-abonnent 🌺
    To: TANTE ERIK RIBSSKOG <eribsskog+tante@gmail.com>
    Kjære TANTE :hibiscus:
    Velkommen som KK-abonnent.
    Vi er veldig glade for at du ønsker å lese KK, og gleder oss til å gi deg inspirasjon, råd og påfyll – samt mye hygge med bladet vårt!
    Du vil motta ditt første blad om 2-3 uker.
    Følg oss gjerne på kk.no for daglig inspirasjon. Du finner oss også på Facebook eller Instagram.
    Med vennlig hilsen,
    Stine Therese Strand
    Utgavesjef KK
    Stine
    Stine
    Pling
    Du mottar e-post fordi du har, eller har hatt, et kundeforhold med KK.
    Du er registrert med denne e-postadressen: eribsskog+tante@gmail.com
    – 
    KK kundeservice
    Telefon: 21 89 77 85
    E-post: abo.kk@aller.no
    KK
    Postadresse: PB 1184 Sentrum, 0107 Oslo
    Besøk: Karvesvingen 1, 0579 Oslo
    Org. nr.: 910 119 877
    Levert av Aller Media
  • ikke bestilt kk

    https://lailamonicavedumstuenhibakkennikolaisen.wordpress.com/2021/09/11/jeg-oppdaget-jeg-hadde-en-mental-styrke-jeg-ikke-visste-om/

    PS. 

    Mer om de nevnte nett-trollene:

    mer om nett-troll arme

    (Samme link som overfor).

    PS 2.

    Jeg bruker gratisversjonen av StatCounter (en trafikk-analyse-tjeneste) på johncons-blogg, og der kan jeg se hvilke nettsteder som sender trafikk til bloggen:

    statcounter nikolaisen trafikk

    PS 3.

    Ikke for å såre Laila Monica Nicolaisen.

    Men jeg er ikke på utkikk etter en kone i 40/50-åra.

    For de får visst ofte mongo unger, (når de er eldre enn 35-40).

    (Hvis de klarer å få unger i det hele tatt.

    For å si det sånn).

    Dette husker jeg også, (det med å finne en ung kone), at min søster Pia rådet meg til, rundt årtusenskiftet, (en gang jeg var på besøk hos henne, det andre stedet hu bodde, i Tromsøgata).

    (Noe sånt).

    Så sånn er det.

    Bare noe jeg tenkte på.

    Mvh.

    Erik Ribsskog

  • motstander

    https://www.nb.no/items/8d82b5a8909f5dc1ee27f5269e0e4aa0?page=9&searchText=%22runar%20m.%20olsen%22

    PS.

    Det var forresten sånn, at min farfar Øivind røkte.

    Og også onkel Håkon.

    Så at min far og onkel Runar, er så motstandere, av røyking.

    Det er kanskje litt rart.

    (For å si det sånn).

    Min mor røkte.

    Og det gjør/gjorde også min fars samboer, (siden 1980), Haldis Humblen.

    Og også min søster røyker, samt Haldis sin datter Christell.

    Så sånn er det.

    Bare noe jeg tenkte på.

    Mvh.

    Erik Ribsskog

    PS 2.

    Det var forresten sånn.

    At min farfar og onkel Håkon.

    De slutta å røyke, i noen år, på midten av 70-tallet.

    Men så hadde det kommet en mann på besøk, (borte på Sand/Roksvold), sa min farmor, på 80-tallet.

    Og han hadde visst bydd på røyk.

    (De satt visst i noen utemøbler, utafor huset, til Ågot og Øivind.

    Hvis jeg har forstått det riktig).

    Og så hadde både min farfar og onkel Håkon tenkt, at en røyk, var vel ikke så farlig.

    Men etter det, så klarte de ikke å slutte igjen.

    (Noe sånt).

    Så sånn var visst det.

    Bare noe jeg tenkte på.

    Men men.

    PS 3.

    Min fars samboer Haldis brukte forresten et kjempelangt sigarett-munnstykke, når hu røkte, (på 80-tallet), husker jeg.

    Og jeg lurer på om hu en gang sa til meg, at et sånt sigarett-munnstykke, (som lå på stuebordet hennes), var ‘fake’/tull/’dummy’.

    Og at det sigarett-munnstykket var laget sånn, at hu ikke fikk i seg røyken, når hu brukte det.

    (Det var vel sånn, at sigarett-munnstykket, (som var hvitt, (muligens elfenben)), hadde en slags hemmelig kanal, som gjorde, at man kun fikk i seg luft, (ihverfall for det meste), når man brukte det.

    Antagelig fordi at hu prøvde å slutte å røyke.

    Noe sånt.

    Dette var flere år før jeg begynte å røyke selv, (min lillesøster Pia fikk meg til å begynne å røyke litt, sommeren 1987, da vi besøkte min mors lillesøster Ellen, nede i Sveits, hvor hu hadde bodd, i mange år, etter å ha gifta seg med en sveits/italiener, (Reto Savoldelli), på begynnelsen av 70-tallet).

    Så det var ikke sånn at jeg testa dette sigarett-munnstykket selv.

    (Jeg likte egentlig ikke Haldis.

    Og jeg skjønte at dette nok var noe for jålete kvinnfolk.

    For å si det sånn).

    Men det er mulig at Pia og/eller Christell gjorde det, (siden at de bodde i ‘Haldis-huset’, mens det kunne gå år mellom hver gang, som jeg selv var på besøk der).

    For å si det sånn).

    Og det var også sånn, at selv om min mor, (som jeg bodde hos fra 1973 til 1979), hadde mange venninner, nede i Larvik.

    Så hadde jeg aldri sett noen, som røkte, med et sånt sigarett-munnstykke før.

    (Selv om det var sånn, på 70-tallet, at det var veldig vanlig, å røyke.

    Sånn som jeg husker det).

    Og heller ikke ettertid, så har jeg vel sett noen, som har brukt disse.

    Sigarett-munnstykkene gikk visst egentlig av moten, på begynnelsen av 70-tallet, (ifølge Wikipedia).

    (Noe sånt).

    Så sånn var visst det.

    Bare noe jeg tenkte på.

    Men emn.

    PS 4.

    Her er mer om dette:

    sigarett munnstykke

    https://en.wikipedia.org/wiki/Cigarette_holder

    PS 5.

    Det er forresten mulig, at Haldis, også brukte Winner Tip-maskin.

    Men det husker jeg ikke helt sikkert.

    Hm.

    Da min søster Pia, (og hennes venninne Cecilie Hyde), flytta opp til meg, (i Leirfaret), skoleåret 1988/89.

    Så hadde Haldis, (og min far), en kartong med sigaretter, i barskapet, (husker jeg).

    For Cecilie, Pia og meg, satt oppe halve natta, og chatta, om vår oppvekst osv.

    (Pia fortalte at Cecilie sin mor hadde kjent min mor.

    Noe sånt.

    Og så skulle Pia og jeg først fortelle vår historie, da.

    Før Cecilie skulle fortelle sin historie, den neste dagen.

    Men når det ble hennes tur, så trakk hu seg, husker jeg).

    Og så ble vi så røyk-sugne, på slutten av kvelden.

    At jeg dristet meg til, å gå ned til Haldis og dem, (som aldri låste inngangsdøra, av en eller annen grunn), og hente en pakke sigaretter, (i barskapet), mens de i huset sov, (hvis ikke de var i vannsengbutikken i Drammen)).

    Så sånn var det.

    Bare noe jeg tenkte på.

    Men men.

  • Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
    Klage/Fwd: Your account has been disabled
    Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 26. september 2021 kl. 16:41
    Til: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>
    Kopi: legal@pornhub.com, “inger.lise.blyverket” <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, tr@forbrukertilsynet.no, post <post@finkn.no>, sfovpost@statsforvalteren.no, abuse@telia.com, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>
    Hei,
    dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).
    (Jeg har ikke kontaktet disse).
    Vennligst rydd opp!
    Med hilsen
    Erik Ribsskog
    PS.
    Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
    virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
    jeg).
    ———- Forwarded message ———
    Fra: Pornhub <noreply@pornhub.com>
    Date: ons. 9. jun. 2021 kl. 16:26
    Subject: Your account has been disabled
    To: <eribsskog@gmail.com>
    Pornhub
    Hello eribbskog,
    We have permanently disabled your Pornhub account because it has seriously and/or repeatedly violated our Terms of Service.
    Pornhub is a community-based platform committed to protecting the safety of our users and integrity of our platform. All rules and community guidelines must always be respected.
    As outlined in our Terms of Service, we have the right to terminate a user’s account for the reason of violating our Terms & Services.
    For more information, please review our Terms of Service, under the section entitled, Prohibited Uses. We also encourage you to review our Policies and Related Guidelines which covers the basics of what is and is NOT allowed on our platform.
    Terms of Service
    Trust and Safety
    English ▼ Change Language: Select Email Language
    This email sent from Pornhub.com to eribsskog@gmail.com
    To control emails from Pornhub adjust your Email Preferences
    Pornhub Blog   |   Pornhub Twitter   |   Privacy Policy   |   Contact Support
  • Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
    Klage/Fwd: Mageplager? Lectinect Mage er blitt enda bedre. Prøv gratis*
    Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 26. september 2021 kl. 16:30
    Til: Lectinect kundeservice <kundeservice@lectinect.no>
    Kopi: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>, “inger.lise.blyverket” <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, tr@forbrukertilsynet.no, post <post@finkn.no>, sfovpost@statsforvalteren.no, abuse@telia.com, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>
    Hei,
    jeg synes at dere driver og avsporer, i deres mail.
    Så det må jeg klage på.
    Jeg ønsker å heller få svar fra en overordnet, om dette.
    (Jeg ønsker å bli informert om, hva navnet er, på det nett-trollet, som har bestilt dette, i mitt navn.
    Og jeg ønsker også å bli informert om, hva dere akter å foreta dere, for å hindre at noe lignende skjer igjen, (med andre ‘Hvermansen-folk’, for å si det sånn).
    Skjerpings!
    Erik Ribsskog
    tir. 8. jun. 2021 kl. 14:24 skrev <kundeservice@lectinect.no>:
    Takk for henvendelsen
    Hei
    Takk for din henvendelse.
    Vi har sendt deg all informasjon vi har. Vi har også sperret ditt navn,adr,tlfnr og mailadr. Du skal ikke få noe mer fra Lectinect. Det er kun du som kan anmelde forholde til politiet
    Med vennlig hilsen
    Helene
    Kundeservice
    Lectinect AS
    Postboks Postboks 400 | 4894 Grimstad | Norway
    Phone: +47 21 02 95 00
    E-mail: kundeservice@lectinect.no
    Den 08.06.2021 ved 14:22 skrev Erik Ribsskog [eribsskog@gmail.com]:
    Hei,
    dere må prøve å finne ut hva som har skjedd her.
    (For jeg har ikke kontaktet dere).
    Og så har jeg også rett til, (mener jeg), å få vite, hva dere akter å foreta dere, for å forhindre, at noe lignende skjer, med andre ‘Hvermansen-folk’, i fremtida.
    Med hilsen
    Erik Ribsskog
     
     
    man. 8. mar. 2021 kl. 08:16 skrev <kundeservice@lectinect.no>:
    Takk for henvendelsen
     
    Hei Erik
    Takk for din henvendelse.
    Det som har skjedd er at vi har mottatt en rekke bestillinger i ditt navn, via web.
     
    Siden det ikke var deg som bestillte så har vi sperret ditt kundekort men ikke fjernet det, slik at vi kan plukke opp om det kommer en ny bestilling. Systemet vil da varsle oss og bestillingen stoppes.
     
    Mer enn så får ikke vi gjort. Om du vil ta saken videre så stiller vi med den informasjon som vi har, for å hjelpe deg så godt vi kan.
     
    Det blir dessverre vanligere og vanligere med identitetstyveri. Det er dog ikke vi som har autoritet for å håndtere slikt uten man må anmelde saken for å finne den skyldige.
     
    Vi ønsker deg all lykke videre!
    Med vennlig hilsen
    Therese
    Kundeservice
    Lectinect AS
    Postboks Postboks 400 | 4894 Grimstad | Norway
    Phone: +47 21 02 95 00
    E-mail: kundeservice@lectinect.no
     
    Den 08.03.2021 ved 05:52 skrev Erik Ribsskog [eribsskog@gmail.com]:
     
    Hei,
     
    dere må prøve å finne ut hva som har skjedd her.
     
    (For jeg har ikke kontaktet dere).
     
    Og så har jeg også rett til, (mener jeg), å få vite, hva dere akter å foreta dere, for å forhindre, at noe lignende skjer, med andre ‘Hvermansen-folk’, i fremtida.
     
    Med hilsen
     
    Erik Ribsskog
     
    ons. 30. des. 2020 kl. 10:57 skrev <kundeservice@lectinect.no>:
    Takk for henvendelsen
     
    Hei
    Takk for din henvendelse.
    Vi har nå sperret deg for all reklame og tlf henvendelser. 
    Med vennlig hilsen
    Helene
    Kundeservice
    Lectinect AS
    Postboks 6621 Etterstad | 0607 Oslo | Norway
    Phone: +47 21 02 95 00
    E-mail: kundeservice@lectinect.no
     
    Den 29.12.2020 ved 22:13 skrev Erik Ribsskog [eribsskog@gmail.com]:
     
    Hei,
     
    dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).
     
    (Jeg har ikke kontaktet disse).
     
    Vennligst rydd opp!
     
    Med hilsen
     
    Erik Ribsskog
     
    PS.
     
    Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
    virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
    jeg).
     
    ———- Forwarded message ———
    Fra: Lectinect Kundeservice <no-reply@lectinect.no>
    Date: ons. 18. nov. 2020 kl. 08:31
    Subject: Mageplager? Lectinect Mage er blitt enda bedre. Prøv gratis*
    To: Erik L <eribss.kog@gmail.com>
    Se denne eposten i nettleseren
     
    Lectinect Mage er blitt enda bedre!
    Kari Tjønn Skogen startet med Lectinect Mage i 2018, og er en av våre mange fornøyde kunder. Hun fikk forhåndsteste den nye og forbedrede versjonen av Lectinect Mage. Her er hennes erfaring:
    – I juni 2020 fikk jeg spørsmål om jeg ville teste en ny versjon av Lectinect Mage, med kalsium i tillegg til hyllebær. Jeg syntes det var verdt forsøket, og ble med på testen.
    – De nye tablettene hjelper magen min enda raskere.
    Les mer om Karis erfaring med NYE Lectinect Mage.
    Les mer
     
    Prøv NYE Lectinect Mage gratis*
    Lectinect Mage er oppgradert ved å tilsette kalsium, som bidrar til at fordøyelsesenzymer fungerer normalt. Produktet gir deg fortsatt like mye hyllebær og lektiner som før.
    Bestill i dag, så får du 1 måneds forbruk av NYE Lectinect Mage gratis*.
    Prøv nå
     
    Lectinect AS Kundeservice – Postboks 400 – 4894 Grimstad
    epost: kundeservice@lectinect.no telefon: 37 40 16 90
    Klikk her for å oppdatere dine personopplysninger på Min Side eller klikk her for avmelding.
  • Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
    Klage/Fwd: Bekreftelse på nyhetsbrev
    Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 26. september 2021 kl. 16:20
    Til: Lectinect kundeservice <kundeservice@lectinect.no>
    Kopi: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>, “inger.lise.blyverket” <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, tr@forbrukertilsynet.no, post <post@finkn.no>, sfovpost@statsforvalteren.no, abuse@telia.com, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>
    Hei,
    dere må prøve å finne ut hva som har skjedd her.
    (For jeg har ikke kontaktet dere).
    Og så har jeg også rett til, (mener jeg), å få vite, hva dere akter å foreta dere, for å forhindre, at noe lignende skjer, med andre ‘Hvermansen-folk’, i fremtida.
    Med hilsen
    Erik Ribsskog
    tir. 8. jun. 2021 kl. 14:01 skrev <kundeservice@lectinect.no>:
    Takk for henvendelsen
    Hei
    Takk for din henvendelse.
    Vi har sperret deg i våre register. Du skal ikke få noe mer reklame fra Lectinect
    Med vennlig hilsen
    Helene
    Kundeservice
    Lectinect AS
    Postboks Postboks 400 | 4894 Grimstad | Norway
    Phone: +47 21 02 95 00
    E-mail: kundeservice@lectinect.no
    Den 08.06.2021 ved 13:47 skrev Erik Ribsskog [eribsskog@gmail.com]:
    Hei,
    dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).
    (Jeg har ikke kontaktet disse).
    Vennligst rydd opp!
    Med hilsen
    Erik Ribsskog
    PS.
    Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
    virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
    jeg).
     
     
    ———- Forwarded message ———
    Fra: no-reply@lectinect.no <no-reply@lectinect.no>
    Date: man. 8. mar. 2021 kl. 06:40
    Subject: Bekreftelse på nyhetsbrev
    To: <eribsskog+250770(Sensurert av johncons-blogg)@gmail.com>
    Lectinect Logo
     
       
    Takk for påmeldingen.
     
    Du vil nå motta regelmessige nyhetsbrev fra Lectinect, med nyheter og gode tilbud. Vi håper du får god nytte av dette.
    Sjekk våre helsetips
    For noen av de aller viktigste helseproblemene har vi samlet informasjon. Det kan du sjekke her
    Kontakt oss gjerne
    Vi hører gjerne fra deg, du finner kontaktinformasjon her.
    Med vennlig hilsen Lectinect Kundeservice  
    kundeservice Tlf .: 37 40 16 90 Følg oss på Facebook
  • Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
    Klage/Fwd: Prostatakreftforeningen
    Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 26. september 2021 kl. 16:11
    Til: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>
    Kopi: post@bartekampen.no, “inger.lise.blyverket” <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, tr@forbrukertilsynet.no, post <post@finkn.no>, sfovpost@statsforvalteren.no, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, abuse@telia.com, HRW UK <hrwuk@hrw.org>
    Hei,
    dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).
    (Jeg har ikke kontaktet disse).
    Vennligst rydd opp!
    Med hilsen
    Erik Ribsskog
    PS.
    Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
    virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
    jeg).
    ———- Forwarded message ———
    Fra: Prostatakreftforeningen <post@bartekampen.no>
    Date: fre. 24. sep. 2021 kl. 22:12
    Subject: Prostatakreftforeningen
    To: Erik Løvenbalk Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
    Hei Erik Løvenbalk
    Tusen takk for din støtte til Bartekampen, og din gave til forskning på prostatakreft. Vi vet at tidlig oppdagelse og forskning redder liv, og takker deg for din hjelp.
    Les mer om Bartekampen her
    Vedlagt følger din faktura.
    Med vennlig hilsen,
    Bartekampen
      
    PROST210924_2212_0108.pdf
    57K
  • Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
    Klage/Fwd: Gratulerer med ny strømavtale!
    Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 26. september 2021 kl. 16:02
    Til: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>
    Kopi: Talkmore Kundesenter <kundesenter@talkmore.no>, juridisk <juridisk@datatilsynet.no>, “inger.lise.blyverket” <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, firmapost@nkom.no, Telenor Abuse Response Team <abuse@telenor.net>, abuse@telia.com, post <post@finkn.no>, postmottak@sd.dep.no, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>, jsss@talkmore.no, tr@forbrukertilsynet.no, sfovpost@statsforvalteren.no, post@help.no, “post@sivilombudsmannen.no” <post@sivilombudsmannen.no>
    Hei,
    dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).
    (Jeg har ikke kontaktet disse).
    Vennligst rydd opp!
    Med hilsen
    Erik Ribsskog
    PS.
    Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
    virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
    jeg).
    ———- Forwarded message ———
    Fra: Talkmore <ikke-svar@talkmore.no>
    Date: søn. 26. sep. 2021 kl. 02:45
    Subject: Gratulerer med ny strømavtale!
    To: <eribsskog+laila@gmail.com>
    Gratulerer med ny strømavtale !
     
    Hjertelig velkommen til Talkmore Strøm! Vi kommer til å gjøre vårt aller beste for at du skal trives på alle måter som kunde, og vi garanterer at vi følger strømbørsen time for time. Det eneste som kommer i tillegg er et fast, lavt månedsbeløp på 49,-. Hos oss er det ingen påslag og ingen skjulte kostnader – slik det bør være. Strøm gjort ærlig!
    Dine opplysninger er nå registrert, og vi vil ta oss av alt det praktiske rundt din nye strømavtale. Du vil motta en SMS når Talkmore Strøm er på plass i stikkontakten din, om ca. 14 dager – eller senere dersom du har valgt oppstart lenger frem i tid.
     
    Adresse: Christian Krohgs gate 43 A, 0186 OSLO
    Strømmåler: 7359992897090573
    Mobilnummer: 91587593
    E-post: eribsskog+laila@gmail.com
     
    Hilsen alle oss i Talkmore 🙂
    Spørsmål?
     
    Med et nytt strømabonnement er det naturlig at noen spørsmål dukker opp. Vi har derfor laget en oversikt over ofte stilte spørsmål. Finner du ikke svaret du leter etter i denne oversikten kan du kontakte oss via dette kontaktskjemaet, chatte med oss her, eller ringe oss på telefon 91509915 – så vil vi hjelpe deg.
    Spørsmål og svar
    Dersom du angrer
     
    Du har 14 dagers angrerett fra den dagen avtalen ble inngått (se dato i opplysningene overfor). Vil du benytte deg av angreretten kan du fylle ut dette angreskjemaet, og returnere det til oss. Men husk: Hos oss har du uansett ingen bindingstid!
    Vilkårene for strøm finner du her

'Bokhylla' 70-tallet 80-tallet 90-tallet Anmeldelse Arne Mogan Olsen Berger Bergeråsen Brev Christell Humblen Dagbladet.no Datatilsynet Drammen E-post Facebook Google Haldis Humblen Hm Identitetstyveri Ingeborg Ribsskog irc Jobbsøking i England Johannes Ribsskog johncons-blogg Karen Ribsskog Klage Larvik Liverpool Magne Winnem Mobilbilder Musikk Nettmobbing Online trakassering Oppdatering Oslo Pia Ribsskog Politiet Rimi Slektsforskning StatCounter Svelvik Twitter Wikipedia YouTube Ågot Mogan Olsen