johncons
  • Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
    Klage/Fwd: Velkommen til Bare Bra Barnemat, Erik! 🍏🍎🍉
    Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 7. september 2021 kl. 17:47
    Til: Stine Svarthe <stine@barebrabarnemat.no>
    Kopi: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>, “inger.lise.blyverket” <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, tr@forbrukertilsynet.no, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, sfovpost@statsforvalteren.no, abuse@telia.com, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>, hei@barebrabarnemat.no
    Hei,
    dette er ikke riktig bruk av personopplysningsloven, (hvis jeg skulle tippe).
    Den er nok ikke ment, å beskytte de kriminelle, i identitetstyveri-saker.
    Det var nok ikke det, som våre flinke lovmakere/politikere tenkte på, da de lagde denne loven.
    Så her har det stokket seg fælt for dere, må jeg si.
    Så her må dere skjerpe dere, og slutte å beskytte de kriminelle.
    Vennligst send om dette til en leder.
    Skjerpings!
    Erik Ribsskog
    søn. 30. mai 2021 kl. 11:21 skrev Stine Svarthe <stine@barebrabarnemat.no>:
    Hei igjen Erik
    Våre it partner har sett på saken og alt er i orden fra vår side, at vi følger de lover og regler som er pålagt i forhold til GDPR Du meldte deg på med denne e-posten, eribsskog+25077030568@gmail.com jeg har som sagt meldt deg av.
    Jeg ber de ta en dobbelsjekk av saken, men alt skal som sagt være i orden fra vår side. 
    Mvh Stine Svarthe/Bare Bra Barnemat
    fre. 28. mai 2021 kl. 23:39 skrev Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>:
    Hei,
    dere må prøve å finne ut hva som har skjedd her.
    (For jeg har ikke kontaktet dere).
    Og så har jeg også rett til, (mener jeg), å få vite, hva dere akter å foreta dere, for å forhindre, at noe lignende skjer, med andre ‘Hvermansen-folk’, i fremtida.
    Med hilsen
    Erik Ribsskog
    lør. 27. feb. 2021 kl. 13:10 skrev Stine Svarthe <stine@barebrabarnemat.no>:
    Hei Erik, mener du at du ikke har samtykket? Alle som laster ned babymatguiden (som du har fått over) må huke av i en boks hvor de samtykker til å motta tips, inspirasjon og tilbud fra Bare Bra Barnemat ifølge de nye reglene.
    Du har lastet ned fra denne siden: https://www.barebrabarnemat.no/babymatguide/
    Her finner du denne sjekkboksen: 
    “Jeg godtar å motta inspirasjon, informasjon og spesielle tilbud på e-post. Les personvernerklæringen vår her. ” 
    Du lastet den ned og samtykket fra denne eposten: eribsskog+25077030568@gmail.com som jeg ser ligger vedlagt i e-posten over.
    Dersom du ikke ønsker flere mail eller dersom dette ikke er deg (om du ikke har registrert deg) kan du klikke “unsubscribe” nederst i mailen jeg gjør dette for deg nå. 
    Når det er sagt har det tidligere hendt at en samboer som vil lage barnematen selv har meldt på ektemann/dame 🙂 Jeg vet ikke om det er det som har skjedd i dette tilfellet.
    Ha en god helg:)
    Hilsen Stine Svarthe/Bare Bra Barnemat
    lør. 27. feb. 2021 kl. 12:49 skrev Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>:
    Hei,
    dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).
    (Jeg har ikke kontaktet disse).
    Vennligst rydd opp!
    Med hilsen
    Erik Ribsskog
    PS.
    Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
    virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
    jeg).
    ———- Forwarded message ———
    Fra: Stine i Bare Bra Barnemat <stine@barebrabarnemat.no>
    Date: fre. 26. feb. 2021 kl. 21:33
    Subject: Velkommen til Bare Bra Barnemat, Erik! 🍏🍎🍉
    To: Erik <eribsskog+25077030568@gmail.com>
    Hei Erik
    Aller først vil vi bare ønske deg hjertelig velkommen til Bare Bra Barnemat.
    Så utrolig gøy at du vil lage barnematen selv.
    Her har du linken til Babymatguiden din
    Klem fra Stine
    Følg Bare Bra Barnemat på Facebook her
    Følg Bare Bra Barnemat på instagram her
    Unsubscribe | Fridtjof Nansens gate 5, DRAMMEN, Buskerud 3048
  • Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
    Klage/Fwd: Velkommen til Rødt
    Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 7. september 2021 kl. 17:40
    Til: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>
    Kopi: medlem@roedt.no, “inger.lise.blyverket” <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, tr@forbrukertilsynet.no, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, sfovpost@statsforvalteren.no, abuse@telia.com, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>
    Hei,
    dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).
    (Jeg har ikke kontaktet disse).
    Vennligst rydd opp!
    Med hilsen
    Erik Ribsskog
    PS.
    Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
    virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
    jeg).
    ———- Forwarded message ———
    Fra: <medlem@roedt.no>
    Date: søn. 30. mai 2021 kl. 07:30
    Subject: Velkommen til Rødt
    To: <eribsskog+250770(Sensurert av johncons-blogg)@gmail.com>
    Hei Erik Sædslurper,
    velkommen som medlem! Vi er veldig glade for at du vil være med å skape en folkebevegelse mot forskjells-Norge. Rødts politiske arbeidsmåte er å jobbe sammen med folk for å skape engasjement og endring i konkrete saker. Ditt bidrag er med på å skape et vendepunkt!
    Her kan du lese en kort introduksjon til partiet Rødt . Her finner du en kort innføring i våre viktigste saker og vedtekter.
    Vi gir beskjed til lokallagsleder som tar kontakt og inviterer deg med på aktiviteter. Hvis du ivrer etter å komme i gang finner du kontaktinformasjon på rødt.no/partiet . Du velger selv hvor mye du vil bidra. Har vi ikke lokallag der du bor kan ta kontakt med medlems- og organisasjonssekretær på tlf 22989052 eller epost medlem@roedt.no hvis du vil gjøre noe med det.
    Du blir satt opp på vårt månedlige nyhetsbrev og får avisa vår, Rødt Nytt, to ganger i året i posten og fire ganger på epost. Les siste utgave på roedt.no/rodt-nytt .
    Ønsker du mer lesestoff kan du tegne et abonnement på tidsskriftet Gnist . Tilbud til nye abonnementer er ett års abonnement til kun 100 kroner. Send da kodeord gnist + din epostadresse til 2090. Et gratis prøveeksemplar som e-bok kan du laste ned her .
    Vedlagt ligger også en faktura for medlemskap. Om du allerede betalte kontingenten ved innmelding vennligst se bort ifra denne. Om du vil støtte partiet litt ekstra og betale kontingent månedlig igjennom en avtalegiro-avtale kan du lese mer om ordningen Rødreven her.
    Følg Rødt i sosiale medier for å oppdage mer om Rødt, få svar på det du lurer på og dele med vennene dine.
    Facebook | Twitter | Instagram
    Mer om politikken vår og våre lokallag finner du på rødt.no.
    Med vennlig hilsen
    Benedikte Pryneid Hansen, partisekretær i Rødt
    191025_faktura_65168.pdf
    77K
  • Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
    Klage/Fwd: Activation message
    Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 7. september 2021 kl. 17:30
    Til: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>
    Kopi: support@single-baltic-lady.com, “inger.lise.blyverket” <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, tr@forbrukertilsynet.no, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, sfovpost@statsforvalteren.no, abuse@telia.com, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>
    Hei,
    dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).
    (Jeg har ikke kontaktet disse).
    Vennligst rydd opp!
    Med hilsen
    Erik Ribsskog
    PS.
    Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
    virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
    jeg).
    ———- Forwarded message ———
    Fra: Single Baltic Lady <support@single-baltic-lady.com>
    Date: søn. 30. mai 2021 kl. 07:24
    Subject: Activation message
    To: <e.ribsskog@gmail.com>
    Dear ,
    Your profile has been activated !
    Simply follow the link below to enjoy our services:
    http://www.single-baltic-lady.com/member.php
    Your identification number (ID): (Sensurert av johncons-blogg)
    Your e-mail used for registration: e.ribsskog@gmail.com
    NickName: PsykoseErik
    Thank you for using our services!
    Single Baltic Lady mail delivery system!!!
    Auto-generated e-mail, please, do not reply.
  • Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
    Klage/Fwd: Velkommen til Talkmore
    Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 7. september 2021 kl. 17:14
    Til: Talkmore Kundesenter <kundesenter@talkmore.no>
    Kopi: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>, “inger.lise.blyverket” <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, firmapost@nkom.no, Telenor Abuse Response Team <abuse@telenor.net>, abuse@telia.com, post <post@finkn.no>, “post@sivilombudsmannen.no” <post@sivilombudsmannen.no>, postmottak@sd.dep.no, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>, jsss@talkmore.no, tr@forbrukertilsynet.no, sfovpost@statsforvalteren.no, post@help.no
    Hei,
    det er noen jævler/nett-troll som bestiller masse dritt i mitt navn (eller i tulleversjoner av mitt navn) fra firmaer med dårlige rutiner.
    Så jeg ønsker at dere finner ut hvem det er som har bestilt dette i mitt navn.
    Og jeg ønsker at dere informerer meg om hva dere akter å gjøre, for å hindre at noe lignende skjer igjen.
    Skjerpings!
    Erik Ribsskog
    tir. 7. sep. 2021 kl. 09:05 skrev Talkmore Kundesenter <kundesenter@talkmore.no>:
    Hei, Erik.
    Det er bestilt tre nye nummer i ditt navn, ønsker du at vi kansellerer disse?
    Ha en fin dag!
    Med vennlig hilsen
    Thomas
    Talkmore kundesenter
    FacebookTwitterInstagramNewsdesk
    Finn svar på alle dine spørsmål her: talkmore.no/kundesenter
    image  
    Verv en venn til Talkmore og få 500,- i fratrekk på fakturaen og 500,- til den du verver.- talkmore.no/verving 
    On Mon, 6 Sep ved 3:32 PM , Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> wrote:
    Hei,
    dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).
    (Jeg har ikke kontaktet disse).
    Vennligst rydd opp!
    Med hilsen
    Erik Ribsskog
    PS.
    Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
    virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
    jeg).
    ———- Forwarded message ———
    Fra: Talkmore <ikke-svar@talkmore.no>
    Date: man. 6. sep. 2021 kl. 03:42
    Subject: Velkommen til Talkmore
    To: <eribsskog@gmail.com>
    Talkmore
    Hurra! Din aller første Talkmore-mail
    header image
    Velkommen til Talkmore, Erik Løvenbalk Ribsskog!
    Hjertelig velkommen til oss, og takk for bestillingen din! Vi kommer til å gjøre vårt aller, aller beste for at du skal trives på alle måter som kunde hos oss.
    Mobilnummer 40082531
    Abonnement Ubegrenset data Maksimal
    Dato 06.09.2021
    Firma
    Fornavn Erik Løvenbalk
    Etternavn Ribsskog
    Adresse (Sensurert av johncons-blogg)
    Postnr./-sted (Sensurert av johncons-blogg) BEKKESTUA
    E-post eribsskog@gmail.com
    Passord til Mine sider (Sensurert av johncons-blogg)
    Bestillingen din er nå under behandling. SIM-kortet ditt vil du i løpet av kort tid få tilsendt til adressen oppgitt ovenfor. Dersom du har valgt SIM-kort i butikk må dette hentes og aktiveres via Mine Sider. OBS! SIM-kort i butikk er ikke mulig ved bestilling av Talkmore Familie.
    Full kontroll i appen
    Spørsmål?
    Sjekk ut denne videoen for en enkel oppsummering av hva som kan være lurt å huske på når du bytter mobiloperatør. Du kan også chatte med oss på talkmore.no eller ringe på 915 09 915.
    Spørsmål og svar
    Dersom du angrer
    Du har 14 dagers angrerett fra den dagen avtalen ble inngått (se dato i opplysningene overfor). Alternativt kan du ta en titt på dette angreskjemaet. Men husk: Hos oss har du uansett ingen bindingstid!
    Vilkårene finner du her
    Hos oss får du
    Full Telenor-dekning
    Full Telenor-dekning
    EU inkludert
    Roaming i EU/EØS, og fri tale til Norden inkludert
    Nettslett
    Nettslett inkludert
    1000 kroner mobilrabatt
    Alltid 1000,- i mobilrabatt
    Talkmore Strøm
    Talkmore Strøm – en rimelig, enkel og ærlig strømavtale
    5 % kundebonus med Enjoymore
    5 % kundebonus med Enjoymore
    Billig strøm fra Talkmore!
    Nå kan du også få strøm av oss, og som Talkmore mobilkunde får du den aller beste prisen!
    Det er enkelt og raskt å bytte, og vi ordner alt knyttet til din tidligere strømleverandør.
    Les mer og bestill strøm her
    Mine Sider
    Snakk med oss
    Nettbutikk
    Last ned app
    Talkmore
  • min lillesøster pia

    https://www.nb.no/items/2d4427ebd5ee8744b3c427bbe804e47d?page=3&searchText=ribsskog~1

    PS.

    Det med Sandbu.

    Det hadde seg sånn, at min fars foreldre flytta, fra Berger til Sand, på 50/60-tallet.

    Og butikken på Sand, (Oddmund Larsen sin landhandel), hadde da post i butikk, (som det heter nå).

    Min farmor viste meg, på 80-tallet, at hu hadde et postkort liggende, (på soverommet sitt), som var poststemplet: ‘3076 Sandbu’.

    (Noe sånt).

    Og så forklarte hu meg, at det postkortet var sendt, fra butikken til Odmund Larsen.

    (For å si det sånn).

    Og det hadde jeg aldri hørt om før, (at en butikk hadde postkontor).

    I Larvik så hadde vi et flott postkontor, (med frimerke-utstillinger osv.), i begynnelsen av Jegersborggate, (i Larvik sentrum), i samme bygg som en bank, blant annet.

    Men på 80-tallet, så hadde de slutta, med post i butikk, på Sand.

    Og muligens på grunn av dette, så slutta folk å si Sandbu.

    Alle sa: ‘På Sand’, (sånn som jeg husker det).

    Selv om min farmor sin bolig-tomt og min farfar sin fabrikk-tomt, (Roksvold I og Roksvold II), visst var skilt ut, (har jeg funnet ut seinere), fra Søndre Høyen gård.

    Men det er mulig at de som hadde den gården, (Bøhmer), var nazister, (under krigen).

    Og at man derfor sa Sand/Sandbu, (som var nabogården/nabostedet), istedet for Høyen.

    (For å si det sånn).

    Og Roksvold-tomtene ligger oppå det samme platået, som butikken til Odmund Larsen.

    (Så vi så ned på Høyen, (fra noen store stuevinduer osv.).

    For å si det sånn).

    Og det platået er muligens en svær sandhaug/morene da, (selv om den morenen vel må ha vært bebodd ganske lenge, for min farmor hadde plommetrær osv., så det ligger nok en del jord, oppå morene-sanda, isåfall).

    Nå ligger det en morene, i Svelvik, en halv mil lenger nord.

    Men der må de mudre, for at ikke Svelvikstrømmen skal tettes.

    (Noe sånt).

    Så det er kanskje sånn, at folk, i mange hundre år, har mudret i Svelvikstrømmen, og så frakta sanda, en halv mil lenger sør, til Sand, og laget en svært sandhaug der.

    Hm.

    Eller om isbreen fortsatte litt, på den ene sida.

    Sånn at det ble to morener, (en i Svelvik, (på Verket), og en litt mindre på Sand).

    (Noe sånt).

    Så sånn er muligens det.

    Bare noe jeg tenkte på.

    Mvh.

    Erik Ribsskog

    PS 2.

    Her er mer om dette:

    eget postnummer

    https://digitaltmuseum.org/021166441020/3076-sandbu-brevhus-ii

    PS 3.

    I bygdeboka (‘Strømms Historie’) så står det ikke noe om Sandbu (kun Sand/Sanndt/Sannd) så det er mulig at det var kjøpmenna som syntes at Sandbu hørtes finere ut:

    ikke noe om sandbu

    At gårdsbygningene til gården Sand.

    De ligger litt ‘nedi lia’ der.

    (Nesten nede ved fjorden).

    De ligger ikke oppe på det platået hvor butikken til Odmund Larsen (som nå er innvandrer-butikk) lå.

    Så det er mulig at det heter Sandbu oppe ved riksveien (som nå er fylkesvei).

    (Noe sånt).

    Så sånn er muligens det.

    Bare noe jeg tenkte på.

    Men men.

    PS 5.

    Når det gjelder poststed-navnet Sandbu, (istedet for Sand).

    Så kan det kanskje ha vært sånn, at de ikke ville at det stedsnavnet skulle bli blanda, med for eksempel Sand i Rogaland.

    (Et poststed som jeg fant, når jeg søkte litt på nettet nå).

    Og de ville kanskje heller ikke ha det tungvinte: ‘Sand i Vestfold’, som poststed-navn.

    Og derfor så valgte de heller Sandbu, da.

    (Noe sånt).

    Og det var også sånn, at Bjørn Havre, (som døde for noen år tilbake), kalte sin teppe-butikk, for Sandbu Tepper.

    Så det kan være, at stedsnavnet Sandbu, har vært i bruk.

    Men at bygdeboka ikke har fått det med seg.

    (For å si det sånn).

    Så sånn er muligens det.

    Bare noe jeg tenkte på.

    Men men.

    PS 6.

    Når det gjaldt hvorfor de ikke brukte ‘Sand i Vestfold’ som poststed-navn, (istedet for Sandbu).

    Så kan det ha vært på grunn av, at det da ville ha blitt for likt ‘Sande i Vestfold’, (som ligger et par mil lenger sør).

    (Noe sånt).

    Så sånn er muligens det.

    Bare noe jeg tenkte på.

    Men men.

    PS 7.

    Rundt 1980, så fortalte min farfar Øivind Olsen meg, (av en eller annen grunn), at når det gjaldt byene Kristiansund og Kristansand.

    Så måtte man skrive ‘Kristiansund N’ og ‘Kristiansand S’ som poststed-navn.

    Og hvis man da skulle ha brukt ‘Sand i Vestfold’, (som poststed-navn), så ville man kanskje ha måttet skrevet: ‘Sand i Vestfold N’, (og ‘Sande i Vestfold S’).

    (Noe sånt).

    Men nå er ikke Sand og Sande like kjente steder, som Kristiansund og Kristiansand.

    Så å forvente at folk skal huske hva som ligger lengst nord, (av Sand og Sande).

    Det er kanskje for mye forlangt.

    (For å si det sånn).

    Og nå, (i våre dager), så ligger forresten Sand, (i Svelvik kommune), i Viken fylke.

    Mens Sande ligger, (i Holmestrand kommune), i Vestfold og Telemark fylke.

    (Siden et par år tilbake.

    Blir det vel).

    Så sånn er det.

    Bare noe jeg tenkte på.

    Men men.

    PS 8.

    Her står det at Kristiansund/Kristiansand-problemet opphørte når man begynte med postnummer, (men sånn som jeg husker min farfar, så var det fremdeles meningen at man skulle skrive ‘Kristiansand S’ og ‘Kristiansund N’, rundt 1980):

    problemet opphørte

  • Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
    Klage/Fwd: Kan vi hjelpe deg Superhomofile Erik Løvenbalk Ribsskog?
    Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 6. september 2021 kl. 15:53
    Til: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>
    Kopi: Stine Svarthe <stine@barebrabarnemat.no>, “inger.lise.blyverket” <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, tr@forbrukertilsynet.no, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, sfovpost@statsforvalteren.no, abuse@telia.com, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>
    Hei,
    dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).
    (Jeg har ikke kontaktet disse).
    Vennligst rydd opp!
    Med hilsen
    Erik Ribsskog
    PS.
    Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
    virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
    jeg).
    ———- Forwarded message ———
    Fra: Stine i Bare Bra Barnemat <stine@barebrabarnemat.no>
    Date: søn. 30. mai 2021 kl. 07:12
    Subject: Kan vi hjelpe deg Superhomofile Erik Løvenbalk Ribsskog?
    To: Superhomofile Erik Løvenbalk Ribsskog <eribsskog+(Sensurert av johncons-blogg)bekkestua@gmail.com>
    Hei Superhomofile Erik Løvenbalk Ribsskog🙂
    Håper alt står bra til med deg og babyen din!
    Jeg ville bare titte innom å se om du har rukket å se noe på Babymatguiden vi sendte deg i går.
    Jeg vet det kan være litt hektisk med en liten baby i hus, men når du får tid.
    Var den grei og oversiktlig? Er det noe av innholdet du lurer på?
    Eller kanskje du ikke er helt klar for å begynne med smaksprøver til babyen din enda, du bare forbereder deg godt til den dagen kommer?!
    Uansett, vi har bare lyst til å bli litt bedre kjent med deg.
    Fortell oss gjerne kort hvem du er ved å svare på denne e-posten.
    Si for eksempel noe om hvem du er, hvor gammel babyen din er og hva som er din største utfordring med babymaten akkurat nå.
    Forresten! Vi har laget et genialt verktøy til deg, sånn at innføringen av fast føde skal gå litt enklere for dere🥰
    Her finner du linken til den lille smakskalenderen
    Klem fra Stine🌸
    Følg Bare Bra Barnemat på Facebook her
    Følg Bare Bra Barnemat på Instagram her
    Unsubscribe | Fridtjof Nansens gate 5, DRAMMEN, Buskerud 3048
  • Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
    Klage/Fwd: Velkommen til Outland
    Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 6. september 2021 kl. 15:47
    Til: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>
    Kopi: kundeservice@outland.no, “inger.lise.blyverket” <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, tr@forbrukertilsynet.no, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, sfovpost@statsforvalteren.no, abuse@telia.com, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>
    Hei,
    dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).
    (Jeg har ikke kontaktet disse).
    Vennligst rydd opp!
    Med hilsen
    Erik Ribsskog
    PS.
    Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
    virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
    jeg).
    ———- Forwarded message ———
    Fra: Outland Kundeservice <kundeservice@outland.no>
    Date: lør. 29. mai 2021 kl. 11:27
    Subject: Velkommen til Outland
    To: Erik Sædslurper Ribsskog <eribsskog+(Sensurert av johncons-blogg)@gmail.com>
    Outland
    Erik Sædslurper Ribsskog,
    Velkommen til Outland.
    For å logge inn i nettbutikken, bruk følgende detaljer i kassen eller på Min konto siden:
    Epost: eribsskog+(Sensurert av johncons-blogg)@gmail.com
    Passord: Passordet du la inn ved oppretting av kontoen
    Glemt ditt passord? Klikk her for å resette.
    Når du logger inn på din konto, er det enklere å:
    Rask utsjekk
    Betale raskere i kassen
    Ordrestatus
    Sjekke status på dine ordre
    Rediger adresser
    Lagre flere adresser
    For sending til flere i familien og venner
    Ordrehistorikk
    Se tidligere ordre
    Takk for at du handlet hos Outland!
  • Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
    Klage/Fwd: Påmelding til nyhetsbrev
    Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 6. september 2021 kl. 15:43
    Til: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>
    Kopi: kundeservice@outland.no, “inger.lise.blyverket” <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, tr@forbrukertilsynet.no, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, sfovpost@statsforvalteren.no, abuse@telia.com, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>
    Hei,
    dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).
    (Jeg har ikke kontaktet disse).
    Vennligst rydd opp!
    Med hilsen
    Erik Ribsskog
    PS.
    Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
    virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
    jeg).
    ———- Forwarded message ———
    Fra: Outland Kundeservice <kundeservice@outland.no>
    Date: lør. 29. mai 2021 kl. 11:27
    Subject: Påmelding til nyhetsbrev
    To: <eribsskog+(Sensurert av johncons-blogg)@gmail.com>
    Outland
    Du er nå påmeldt vårt nyhetsbrev.
    Takk for at du handlet hos Outland!

'Bokhylla' 70-tallet 80-tallet 90-tallet Anmeldelse Arne Mogan Olsen Berger Bergeråsen Brev Christell Humblen Dagbladet.no Datatilsynet Drammen E-post Facebook Google Haldis Humblen Hm Identitetstyveri Ingeborg Ribsskog irc Jobbsøking i England Johannes Ribsskog johncons-blogg Karen Ribsskog Klage Larvik Liverpool Magne Winnem Mobilbilder Musikk Nettmobbing Online trakassering Oppdatering Oslo Pia Ribsskog Politiet Rimi Slektsforskning StatCounter Svelvik Twitter Wikipedia YouTube Ågot Mogan Olsen