johncons
  • Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
    Klage/Fwd: Takk for din henvendelse – [Hvorfor får jeg ikke rettighetene mine?]
    Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 31. august 2021 kl. 08:21
    Til: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>
    Kopi: din-henvendelse@telia.no, noss@deloitte.no, ellen.scheen@telia.no, daniel.barhom@telia.no, allison.kirkby@teliacompany.com, inger.gunterberg@teliacompany.com, irene.krohn@teliacompany.com, ee-skjema@telia.no, “inger.lise.blyverket” <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, post <post@finkn.no>, firmapost@nkom.no, abuse@telia.com, Telia Kundeservice <kundekontakt-privat@telia.no>, telia-info@telia.se, finansinspektionen@fi.se, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>, Laurèna Eid <laurena.eid@fi.se>, lars.setsaa@onecall.no, tr@forbrukertilsynet.no, kundeservice@onecall.no, juridisk <juridisk@datatilsynet.no>
    Hei,
    dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).
    (Jeg har ikke kontaktet disse).
    Vennligst rydd opp!
    Med hilsen
    Erik Ribsskog
    PS.
    Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
    virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
    jeg).
    ———- Forwarded message ———
    Fra: Telia Kundesenter <din-henvendelse@telia.no>
    Date: fre. 28. mai 2021 kl. 06:35
    Subject: Takk for din henvendelse – [Hvorfor får jeg ikke rettighetene mine?]
    To: eribsskog+(Sensurert av johncons-blogg)@gmail.com <eribsskog+(Sensurert av johncons-blogg)@gmail.com>
    Hei 
    Vi takker for din henvendelse til Telia Kundesenter.
    Vi gjør oppmerksom på at vi har 1-3 dager behandlingstid på e-post, og at henvendelser kun behandles mandag – fredag klokken 08:00-17:00
    Din henvendelse har fått tildelt saksnummer 00655138
    Dersom din henvendelse gjelder tap av telefon/SIM-kort, ber vi deg kontakte vårt kundesenter på telefon +47 92405050 eller chat for øyeblikkelig sperring av ditt abonnement.
    MinSide – www.telia.no/minside – gir deg mulighet til å administrere ditt abonnement.
    Her kan du blant annet:
    Få oversikt over ditt forbruk
    Se din faktura og dine siste innbetalinger
    Sende SMS 
    Fylle på din egen eller andre sin ringekonto
    Bestille og endre tjenester
    Endre din brukeradresse
    Sjekke avtaletid på abonnementet
    Finne PUK-kode
    Med vennlig hilsen
    Telia Kundesenter
    Dette er en automatisk generert e-post. Svar til denne adressen vil ikke bli lest.
    We would like to thank you for your inquiry to Telia’s customer care.
    Please be advised that our email processing time is 1-3 business days.
    Your inquiry has been given casenumber 00655138
    If your inquiry regards loss of phone or SIM card, we urge you to contact Customer Care on +47 924 05050 or chat to immediately suspend your subscription.
    MinSide – www.telia.no/minside – allows you to manage your own subscription.
    Here you can among other things:
    View your PUK code
    View call details
    Review your invoice or payments
    Send SMS
    Refill prepaid accounts
    Order new and change your existing services
    Update your registered user address
    View your current contract information
    Kind regards
    Telia Customer Care
    This is an automatically generated email. Reply to this email address will not be read. ref:_00D1iUhac._5001idzYoe:ref
  • Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
    Klage/Fwd: Mineblader.no – Takk for din bestilling! – Ordre: 400450
    Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 31. august 2021 kl. 08:15
    Til: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>
    Kopi: KK <abo.kk@aller.no>, Aller Media Kundeservice <kundeservice@aller.no>, “inger.lise.blyverket” <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, “Post (Medietilsynet)” <post@medietilsynet.no>, Post Aller NO <post@aller.no>, info@aller.dk, abo.felles@aller.no, post <post@finkn.no>, PFU Pressens faglige utvalg <pfu@presse.no>, abuse@telia.com, dag.sorsdahl@aller.no, noss@deloitte.no, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>, post@mediaconnect.no, gisle.hovik@mediaconnect.no, tr@forbrukertilsynet.no, sfovpost@statsforvalteren.no
    Hei,
    dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).
    (Jeg har ikke kontaktet disse).
    Vennligst rydd opp!
    Med hilsen
    Erik Ribsskog
    PS.
    Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
    virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
    jeg).
    ———- Forwarded message ———
    Fra: Allershopping <noreply@allershopping.no>
    Date: man. 30. aug. 2021 kl. 06:59
    Subject: Mineblader.no – Takk for din bestilling! – Ordre: 400450
    To: <eribsskog+tulling@gmail.com>
    Hei Tilbakestående tulling, takk for din bestilling!
    NB: Har du valgt å betale via din mobilregning, må du svare “ja” på SMS for å bekrefte din bestilling. Blad(ene) blir sendt når vi har mottatt bekreftelsen. Dersom du har valgt fakturabetaling vil du motta faktura sammen med bladet.
    Ditt ordrenummer: 400450
    Ordredato: man, 08/30/2021 – 07:53
    KK – Helt år (26 utg) 979.00 kr
    Fakturagebyr 39.00 kr
    Subtotal 814.40 kr
    Herav MVA 203.60 kr
    Totalbeløp 1,018.00 kr
    Leveringsadresse:
    Tilbakestående tulling Erik Løvenbalk Ribsskog
    (Sensurert av johncons-blogg)
    (Sensurert av johncons-blogg) Bekkestua
    Betalerens adresse:
    Tilbakestående tulling Erik Løvenbalk Ribsskog
    (Sensurert av johncons-blogg)
    (Sensurert av johncons-blogg) Bekkestua
    Normal leveringstid på blader er 1-4 uker. Dette avhenger av utgivelsestidspunkt for bladet du har kjøpt.
    Vi skal gjøre vårt ytterste for at du blir fornøyd.
    Dersom du har kommentarer, ris eller ros må du gjerne sende en mail til kundeservice@aller.no.
    Lik oss på Facebook
    Følg oss på Twitter
    Mineblader.no
    Dersom du ønsker informasjon rundt kjøpsbetingelsene, se våre vilkår.
    http://www.allershopping.no/vilkar
    Dersom du har spørsmål vedrørende din ordre finner du informasjon og kontaktopplysninger, kontakt kundeservice.
    http://www.allershopping.no/kundeservice
    Allershopping.no – en nettbutikk eiet av Aller Media AS, organisasjonsnummer 910 119 877 MVA.
  • Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
    Ubetalt krav til Fortum Strøm AS (tidl Hafslund Strøm) – unngå at kravet øker!
    Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 31. august 2021 kl. 06:20
    Til: svc.no.nova@lowell.com
    Kopi: sfovpost@statsforvalteren.no, “post@sivilombudsmannen.no” <post@sivilombudsmannen.no>, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>, kundeservice@hafslundstrom.no, LbF Leieboerforeningen <lbf@lbf.no>, post <post@finkn.no>, Akademikerforbundet <post@akademikerforbundet.no>
    Hei,
    denne saken har jeg sendt om til Hafslund, (og Statsforvalteren).
    Det er sånn, at Nav Bærum har forpliktet seg, til å betale mine strøm-regninger, ifølge forskjellige vedtak.
    Så her er det en glipp, (eller to glipper), fra Nav.
    Jeg har levert strøm-regningene, en gang i måneden, hos Nav.
    (Jeg har reist til Sandvika, og levert de selv).
    Og det har funka greit, i tre år nå.
    Men nå har visst Nav fått nok, av sine egne vedtak, og begynt med noe slags oppvigleri, og nekter visst og betale, disse strøm-regningene.
    Men det burde egentlig bare være å kontakte Nav.
    Jeg kan skaffe kopi at de nevnte vedtakene, hvis det trengs.
    Mvh.
    Erik Ribsskog
    PS.
    Jeg ble litt frika ut av, at dere skriver mail-adressen min, på en sånn rar måte.
    Hvorfor har dere klistra personnummeret mitt, inn i mail-adressen.
    Det er ikke noe jeg har for vane å gjøre, (for å si det sånn).
    Hvorfor har dere gjort noe så merkelig, lurer jeg.
    Skjerpings!
    PS 2.
    Her kan dere se mailen som jeg sendte Statsforvalteren og Hafslund, (blant annet), om dette, for noen dager siden:
    ‘Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
    Oppdatering/Fwd: Klage
    Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 25. august 2021 kl. 01:16
    Til: sfovpost@statsforvalteren.no
    Kopi: “post@sivilombudsmannen.no” <post@sivilombudsmannen.no>, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>, kundeservice@hafslundstrom.no
    Hei,
    foreleden dag, så fikk jeg et nytt inkassovarsel, fra Hafslund, i posten.
    Siden høsten 2018 så har jeg som sagt leiet kommunal bolig, av Bærum kommune.
    Og siden at jeg går på sosialen, så har de betalt strøm og husleie.
    (I følge X antall skriftelige vedtak.
    Som Nav nå har begynt å tulle med).
    Jeg har da to ganger per måned, dratt ned til Sandvika, for å levere husleie-faktura og strøm-faktura, til Nav.
    Og det har funka bra.
    Helt til nå nylig, når Nav liksom har fått ‘mensen’, kan det virke som.
    Når det gjelder inkassovarselet i vedlegg-filen.
    Så var det sånn, at jeg leverte den fakturaen, i postkassa til Nav Sandvika, på 23. juli.
    (Jeg ser på nettbanken nå, at jeg kjøpte en enkeltbillett, i Sandvika, den dagen.
    Etter å ha gått ned dit, for å få litt ‘Corona-trim’.
    For å si det sånn).
    Så Nav har skulka to innbetalinger på rad, (til Hafslund), kan det virke som.
    Så om de har blitt jihadister der, eller hva det kan være.
    Dette må jeg klage på.
    Det er jeg som får smellen her, (ved at jeg får inkasso-varsler og det som verre er).
    Så dette må jeg klage på.
    Med hilsen
    Erik Ribsskog
    PS.
    Det er også sånn, at Nav er innadvendte, når det gjelder å forklare om, når de trenger å motta disse regningene, i forhold til faktura-datoen.
    Man skulle kanskje tro at de ville informere om sånt.
    Men nei.
    Og de har også en konvertert forslags-postkasse der, som de, (en Nav-Steinar, med kroppsarbeider-fysikk), maner folk til å bruke, når man går for å levere bilag, på konvensjonelt vis, i resepsjonen.
    Og angående når man skal bruke denne konverterte forslags-postkassa, det er de også innadvendte angående, vli jeg si.
    (Man skulle kanskje tro at de ville informert om dette, i et møte, eller noe.
    Men nei).
    Men det er kanskje fordi at vi mer eller mindre er i union med Tyskland nå, og at de liksom har blitt nazister.
    Noe sånt.
    Dette må jeg klage på.
    Det var også sånn, at jeg for mer enn ti år siden, (da jeg bodde i England), prøvde å få utbetalt min pensjonsbeholdning, (på cirka en million).
    Men da begynte de, (hos Nav), bare å kveme, etter alle kunstens regler.
    Så det var ikke mulig å få noe klart ut av de.
    Og jeg har lest på nettet, (noen som heter Nasjonale Varslingsgruppe har skrevet om dette), at Nav reduserer sosial-støtte-satser, for varslere/høyre-folk, (som meg), fordi at denne typen varsling, ikke er i overenstemmelse, med den kommunistiske tanken, om hva som er politisk korrekt.
    Så dette kan muligens være, at Nav liksom, har blitt Nord-Koreanske.
    Noe sånt.
    Så dette må jeg klage på.
    Skjerpings!
    ———- Forwarded message ———
    Fra: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
    Date: søn. 25. jul. 2021 kl. 03:16
    Subject: Klage
    To: <sfovpost@statsforvalteren.no>
    Cc: post@sivilombudsmannen.no <post@sivilombudsmannen.no>, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>
    Hei,
    siden 2018, så har jeg bodd, i en kommunal bolig, på Bekkestua.
    Og man skal da levere strøm-regninger og husleie-regninger til Nav.
    (Nav Sandvika har slutta med e-post, de tror visst at vi lever på 80/90-tallet.
    Så man kan ikke bare maile regningene.
    Og de har ikke forklart om disse kan sendes i posten.
    Men de har en ‘russisk’ postkasse, i en krok/gang der, som resepsjonistene begynner å gnåle om, hvis man prøver å levere et bilag, i den vanlige resepsjonen.
    Dette var en Steinar, som satt i resepsjonen, våren/sommeren 2018.
    Og den kundeservicen ble jeg litt paff/satt ut av, må jeg si.
    Så det må jeg klage på).
    Og Nav holder til i Løkketangen Senter, og de har også en postkasse #2 der, som står, i en av gangene, inne på senteret, (utafor Nav-lokalet).
    Dette er en postluke.
    Og den er litt trang/lang.
    Og noen ganger har Nav teip, inne i denne post-luken.
    Som om Emil i Lønneberga jobber der, og driver med sine hyss.
    Og det som skjedde, var at jeg postet en av Nav sine ‘skjema-konvolutter’, (som de sier at man skal bruke), på 22. juni.
    Og det var en strøm-regning, med forfall 24. juni.
    Og så fikk jeg juli-strøm-regninga i posten, for noen dager siden.
    Og da lå det et inkasso-varsel der.
    Nav hadde ikke betalt juni-regninga.
    De har bare kasta brevet mitt, (kan det virke som).
    Så jeg har fått inkasso-varsel.
    Og jeg har levert dem inkasso-varselet, (se vedlegg).
    (På samme måte, gjennom det hølet i veggen).
    Men jeg vet ikke om de har betalt den.
    Og jeg lurer på om de kommer til å kutte strømmen.
    Og jeg har muligens fått dårlig credit-score, på grunn av at Nav sitt tull, har ført til at Hafslund har sendt dette til et inkasso-byrå, (Lowell).
    Så jeg må klage på Nav her, og deres hyss/pøbel-streker.
    Dette er i tillegg til tidligere tull.
    ‘Nazistene’ hos Nav, nekter også å gi meg ordentlig tann-behandling.
    Så jeg har en hul tann i kjeften nå.
    Så jeg kan bare tygge på den ene sida av kjeften, (og der mangler jeg en tann, (selv om min onkel er tannlege), så det går mest i hakkemat, osv.).
    Og Nav, (ei Anita der vel), sendte meg også, til et hjem for narkomane, i 2018, (etter at Nav i Trondheim, hadde kasta meg i kulda for å dø, og jeg endte opp på Østlandet igjen, hvor Nav i Oslo sendte meg til Bærum igjen, siden at jeg var folkeregistrert her).
    Istedet for å gi meg støtte til herberge/hotell, som vel er vanlig.
    Så de er ondskapsfulle der, virker det som.
    Så det må jeg klage på.
    Jeg blir også forfulgt av noen nett-troll, som har bestilt masse dritt, på nettet, i mitt navn, (eller i tulleversjoner av mitt navn), under Corona-en.
    Og jeg har tidligere fått fem timer fri rettshjelp av dere, i forbindelse med en omsorgssvikt-sak.
    Men advokaten, (ei Ida Valen Rukke), svek, (hu bytta arbeidsgiver, og den gamle arbeidsgiveren stjal omsorgssvikt-saken, uten å gi meg erstatning), og dere har etter dette nektet meg fri rettshjelp, uansett hva det gjelder.
    Og jeg har også hatt problemer med humørsyke/korrupte byråkrater i forbindelse med arve-saker, arbeids-saker, og det ene med det andre.
    Uten å få noe fri rettshelp, (når jeg har klaget til dere).
    Så det er ikke sånn, at det første jeg tenker på alltid, er å klage til dere.
    Så dere får prøve å slutte å være så gjerrige når det gjelder å gi meg fri rettshjelp, (og denslags).
    Skjerpings!
    Erik Ribsskog
    IMG_20210825_0001 paint.jpg
    638K ‘.
    ———- Forwarded message ———
    Fra: Lowell Norge AS <svc.no.nova@lowell.com>
    Date: man. 30. aug. 2021 kl. 08:49
    Subject: Ubetalt krav til Fortum Strøm AS (tidl Hafslund Strøm) – unngå at kravet øker!
    To: Ribsskog Erik Løvenbalk <eribsskog+250770(Sensurert av johncons-blogg)@gmail.com>
    Du har kr 2 963,80 ubetalt til Fortum Strøm AS (tidl Hafslund Strøm) og du risikerer at gebyrene øker. Dette kan vi unngå!
    Vipps eller betal med kort:
    Logg inn med BankID på https://min.lowell.no.
    Betal gjennom banken din:
    Beløp: 2 963,80
    Konto: 63180520351
    KID: 0136068872052410068
    Kan du ikke betale nå, eller har du spørsmål?
    Chat med en rådgiver fra https://min.lowell.no, eller ring oss på 23171010.
    Hilsen oss i Lowell Norge AS
    ————————————
    KUN TIL INTERN BRUK: X0Z013606887205241006164
    KUN TIL INTERN BRUK: X0Z1300000000391
    NB: Oppgi alltid saksnummer 36068872 ved henvendelse til oss.
  • brum bryllup

    https://www.nb.no/items/d26689ac9449a29a554c70a89288d29b?page=1&searchText=ribsskog~1

    PS.

    Begge var med i FRP, før noen hadde hørt om Siv Jensen, (fra Glåmdalen 6. juni 1981):

    frp yngre dager

    https://www.nb.no/items/c81f1c3750a471047bfe8f68dd0be801?page=3&searchText=ribsskog

    PS 2.

    Etter dette igjen, så ble visst min mors tremenning Kjell Arild istedet kommunist/radikal.

    (Noe jeg har blogget om tidligere).

    Og hu kona, (Karin f. Nygård), finner jeg ikke noe spor etter, noen steder.

    Men min mors tremenning Kjell Arild ble istedet sammen med ei Liv Iren Rosita Moshølen, og fikk ei datter, (nemlig hu ‘Sula’), da.

    (Og dattera vokste visst opp hos faren.

    Sånn som jeg husker det, (både KARisma og Sula dreiv med webdesign), fra da jeg søkte på ‘Ribsskog’, på Google, rundt årtusenskiftet, (mens jeg bodde på St. Hanshaugen).

    Noe sånt).
    Så sånn var visst det.

    Bare noe jeg tenkte på.

    Mvh.

    Erik Ribsskog

    PS 3.

    ‘Sula’ var visst brudepike, da mora gifta seg, (fra Finnmark Dagblad 6. august 1997):

    sula brudepike

    https://www.nb.no/items/b3694687e6a3811798c4a1c6e3a0f8b7?page=7&searchText=%22liv%20irene%20mosh%C3%B8len%22

    PS 4.

    Mer om Kjell-Arild Ribsskog sine politiske krumspring, (fra Helgeland Arbeiderblad 10. september 1997):

    politiske krumspring

  • Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
    Klage/Fwd: 👋 Hey, erribs_0! You forgot something.
    Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 30. august 2021 kl. 06:43
    Til: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>
    Kopi: ebay@ebay.com, ebay@ebay.de, eBay Customer Support – spoof <spoof@ebay.com>, “inger.lise.blyverket” <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, post <post@finkn.no>, juridisk <juridisk@datatilsynet.no>, ebay@reply5.ebay.com, billcobb@ebay.com, csme@ebay.com, exec.relations@ebay.com, government_relations@ebay.com, jcanfield@ebay.com, matthewb@ebay.com, pierre@ebay.com, ulieberman@ebay.com, Politikk Høyre <politikk@hoyre.no>, Akademikerforbundet <post@akademikerforbundet.no>, abuse@telia.com, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>, tr@forbrukertilsynet.no, sfovpost@statsforvalteren.no
    Hei,
    dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).
    (Jeg har ikke kontaktet disse).
    Vennligst rydd opp!
    Med hilsen
    Erik Ribsskog
    PS.
    Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
    virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
    jeg).
    ———- Forwarded message ———
    Fra: eBay <ebay@ebay.com>
    Date: tor. 27. mai 2021 kl. 23:28
    Subject: 👋 Hey, erribs_0! You forgot something.
    To: <eribsskog+jegvilsexepia@gmail.com>
    Find Women’s Bali Bra Wir… in your cart.
    eBay
    Your cart called: this item’s still here
    Women’s Bali Bra Wirefree Double Support All Around Lingerie Flexible Support
     
    Women’s Bali Bra Wirefree Double Support All…
    $19.46
    Ends on Jun 06, 2021 22:47 CEST
    Free Shipping
    Go to cart
    eBay MBG  eBay Money Back Guarantee
    Similar items you may be interested in
    Bali Double Support Wire-Free Bra – W…
    Bali Double Support Wire-Free…
    NOK 175.17
    Popular
    Bali Double Support Bra Cotton Wirefr…
    Bali Double Support Bra Cotto…
    NOK 162.40
    Popular
    Bali Bali Double Support Lace Wirefree
    Bali Bali Double Support Lace…
    NOK 162.40
    Popular
    Playtex 18 Hour Bra Wirefree Ultimate…
    Playtex 18 Hour Bra Wirefree…
    NOK 145.30
    Popular
     
    Shop anywhere with the eBay app
    Download the eBay app from the App Store for iOS devices Get the eBay app for Android
     
    Follow us
    Facebook icon Twitter icon Pinterest icon Instagram icon
     
    Update your email preferences
    You are receiving this email based on your eBay account preferences. To change which emails you receive from eBay, go to Communication Preferences in My eBay.
    If you’d rather not receive these emails, click here to unsubscribe.
     
    Email reference id: [#a2266da417d24c72bf4112e5fe34ec46#]
    We don’t check this mailbox, so please don’t reply to this message. If you have a question, go to Help & Contact.
    eBay sent this message to Erik Ribsskog (erribs_0). Learn more about account protection. eBay is committed to your privacy. Learn more about our privacy notice and user agreement.
    ©1995‌-2021 eBay Inc., 2145 Hamilton Avenue, San Jose, CA 95125
  • Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
    Klage/Fwd: Velkomsttilbud til deg 💙
    Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 30. august 2021 kl. 06:32
    Til: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>
    Kopi: hei@dominos.no, juridisk <juridisk@datatilsynet.no>, “inger.lise.blyverket” <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, tr@forbrukertilsynet.no, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, sfovpost@statsforvalteren.no, abuse@telia.com, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>
    Hei,
    dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).
    (Jeg har ikke kontaktet disse).
    Vennligst rydd opp!
    Med hilsen
    Erik Ribsskog
    PS.
    Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
    virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
    jeg).
    ———- Forwarded message ———
    Fra: Dominos.no <ikke-svar@dominos.no>
    Date: tor. 27. mai 2021 kl. 16:04
    Subject: Velkomsttilbud til deg 💙
    To: <e.ribsskog@gmail.com>
    FØLG OSS 
    Facebook LinkedIn Instagram YouTube
    Domino’s Pizza – Hoffsveien 15, 0275 Oslo, Norge
     
    Dersom du ikke lenger ønsker å motta e-post fra oss, kan du melde deg av her. 
    VÅR NYE APP GJØR BESTILLINGEN ENDA ENKLERE 

'Bokhylla' 70-tallet 80-tallet 90-tallet Anmeldelse Arne Mogan Olsen Berger Bergeråsen Brev Christell Humblen Dagbladet.no Datatilsynet Drammen E-post Facebook Google Haldis Humblen Hm Identitetstyveri Ingeborg Ribsskog irc Jobbsøking i England Johannes Ribsskog johncons-blogg Karen Ribsskog Klage Larvik Liverpool Magne Winnem Mobilbilder Musikk Nettmobbing Online trakassering Oppdatering Oslo Pia Ribsskog Politiet Rimi Slektsforskning StatCounter Svelvik Twitter Wikipedia YouTube Ågot Mogan Olsen