-
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>Klage/Fwd: Teknisk kontaktskjemaErik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 31. august 2021 kl. 08:27Til: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>Kopi: innfordring <innfordring@nextgentel.com>, NextGenTel <kunde@nextgentel.com>, NextGenTel Abuse Response Team <abuse@nextgentel.com>, firmapost@nkom.no, Helpdesk Bitpro <helpdesk@bitpro.no>, “inger.lise.blyverket” <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, Telio kundeservice <kundeservice@telio.no>, noss@deloitte.no, post <post@finkn.no>, postmottak@sd.dep.no, salg@bitpro.no, abuse@telia.com, info@kistefos.no, Christen.Sveaas@kistefos.no, js@kistefos-tre.no, Kundeservice Proximo <kundeservice@proximo.no>, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>, kredittsjekk@nextgentel.no, Phso Enquiries <phso.enquiries@ombudsman.org.uk>, juridisk <juridisk@datatilsynet.no>, NextGenTel <ikke-svar@nextgentel.no>, tr@forbrukertilsynet.no, sfovpost@statsforvalteren.noHei,dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).(Jeg har ikke kontaktet disse).Vennligst rydd opp!Med hilsenErik RibsskogPS.Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikkevirker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synesjeg).———- Forwarded message ———Fra: <no-reply@nextgentel.com>Date: fre. 28. mai 2021 kl. 08:26Subject: Teknisk kontaktskjemaTo: <eribsskog@gmail.com>Takk for din henvendelse!Din henvendelse vil normalt bli behandlet innen 3 virkedager, men ved stor pågang kan det i enkelte perioder dessverre være noe lengre behandlingstid.Du finner svar på de fleste spørsmål om våre tjenester på: https://www.nextgentel.no/privat/hjelp/Husk at du som kunde i NextGenTel har full oversikt over ditt abonnement på NextGenTel Appen. Android:https://play.google.com/store/apps/details?id=no.nextgentel.selfservice IOS:https://itunes.apple.com/no/app/nextgentel/id1437380850Med vennlig hilsenNextGenTel Kundeservice
-
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>Klage/Fwd: Takk for din henvendelse – [Hvorfor får jeg ikke rettighetene mine?]Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 31. august 2021 kl. 08:21Til: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>Kopi: din-henvendelse@telia.no, noss@deloitte.no, ellen.scheen@telia.no, daniel.barhom@telia.no, allison.kirkby@teliacompany.com, inger.gunterberg@teliacompany.com, irene.krohn@teliacompany.com, ee-skjema@telia.no, “inger.lise.blyverket” <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, post <post@finkn.no>, firmapost@nkom.no, abuse@telia.com, Telia Kundeservice <kundekontakt-privat@telia.no>, telia-info@telia.se, finansinspektionen@fi.se, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>, Laurèna Eid <laurena.eid@fi.se>, lars.setsaa@onecall.no, tr@forbrukertilsynet.no, kundeservice@onecall.no, juridisk <juridisk@datatilsynet.no>Hei,dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).(Jeg har ikke kontaktet disse).Vennligst rydd opp!Med hilsenErik RibsskogPS.Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikkevirker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synesjeg).———- Forwarded message ———Fra: Telia Kundesenter <din-henvendelse@telia.no>Date: fre. 28. mai 2021 kl. 06:35Subject: Takk for din henvendelse – [Hvorfor får jeg ikke rettighetene mine?]To: eribsskog+(Sensurert av johncons-blogg)@gmail.com <eribsskog+(Sensurert av johncons-blogg)@gmail.com>HeiVi takker for din henvendelse til Telia Kundesenter.Vi gjør oppmerksom på at vi har 1-3 dager behandlingstid på e-post, og at henvendelser kun behandles mandag – fredag klokken 08:00-17:00Din henvendelse har fått tildelt saksnummer 00655138Dersom din henvendelse gjelder tap av telefon/SIM-kort, ber vi deg kontakte vårt kundesenter på telefon +47 92405050 eller chat for øyeblikkelig sperring av ditt abonnement.MinSide – www.telia.no/minside – gir deg mulighet til å administrere ditt abonnement.Her kan du blant annet:Få oversikt over ditt forbrukSe din faktura og dine siste innbetalingerSende SMSFylle på din egen eller andre sin ringekontoBestille og endre tjenesterEndre din brukeradresseSjekke avtaletid på abonnementetFinne PUK-kodeMed vennlig hilsenTelia KundesenterDette er en automatisk generert e-post. Svar til denne adressen vil ikke bli lest.We would like to thank you for your inquiry to Telia’s customer care.Please be advised that our email processing time is 1-3 business days.Your inquiry has been given casenumber 00655138If your inquiry regards loss of phone or SIM card, we urge you to contact Customer Care on +47 924 05050 or chat to immediately suspend your subscription.MinSide – www.telia.no/minside – allows you to manage your own subscription.Here you can among other things:View your PUK codeView call detailsReview your invoice or paymentsSend SMSRefill prepaid accountsOrder new and change your existing servicesUpdate your registered user addressView your current contract informationKind regardsTelia Customer CareThis is an automatically generated email. Reply to this email address will not be read. ref:_00D1iUhac._5001idzYoe:ref
-
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>Klage/Fwd: Mineblader.no – Takk for din bestilling! – Ordre: 400450Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 31. august 2021 kl. 08:15Til: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>Kopi: KK <abo.kk@aller.no>, Aller Media Kundeservice <kundeservice@aller.no>, “inger.lise.blyverket” <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, “Post (Medietilsynet)” <post@medietilsynet.no>, Post Aller NO <post@aller.no>, info@aller.dk, abo.felles@aller.no, post <post@finkn.no>, PFU Pressens faglige utvalg <pfu@presse.no>, abuse@telia.com, dag.sorsdahl@aller.no, noss@deloitte.no, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>, post@mediaconnect.no, gisle.hovik@mediaconnect.no, tr@forbrukertilsynet.no, sfovpost@statsforvalteren.noHei,dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).(Jeg har ikke kontaktet disse).Vennligst rydd opp!Med hilsenErik RibsskogPS.Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikkevirker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synesjeg).———- Forwarded message ———Fra: Allershopping <noreply@allershopping.no>Date: man. 30. aug. 2021 kl. 06:59Subject: Mineblader.no – Takk for din bestilling! – Ordre: 400450To: <eribsskog+tulling@gmail.com>Hei Tilbakestående tulling, takk for din bestilling!NB: Har du valgt å betale via din mobilregning, må du svare “ja” på SMS for å bekrefte din bestilling. Blad(ene) blir sendt når vi har mottatt bekreftelsen. Dersom du har valgt fakturabetaling vil du motta faktura sammen med bladet.Ditt ordrenummer: 400450Ordredato: man, 08/30/2021 – 07:53KK – Helt år (26 utg) 979.00 krFakturagebyr 39.00 krSubtotal 814.40 krHerav MVA 203.60 krTotalbeløp 1,018.00 krLeveringsadresse:Tilbakestående tulling Erik Løvenbalk Ribsskog(Sensurert av johncons-blogg)(Sensurert av johncons-blogg) BekkestuaBetalerens adresse:Tilbakestående tulling Erik Løvenbalk Ribsskog(Sensurert av johncons-blogg)(Sensurert av johncons-blogg) BekkestuaNormal leveringstid på blader er 1-4 uker. Dette avhenger av utgivelsestidspunkt for bladet du har kjøpt.Vi skal gjøre vårt ytterste for at du blir fornøyd.Dersom du har kommentarer, ris eller ros må du gjerne sende en mail til kundeservice@aller.no.Lik oss på FacebookFølg oss på TwitterMineblader.noDersom du ønsker informasjon rundt kjøpsbetingelsene, se våre vilkår.http://www.allershopping.no/vilkarDersom du har spørsmål vedrørende din ordre finner du informasjon og kontaktopplysninger, kontakt kundeservice.http://www.allershopping.no/kundeserviceAllershopping.no – en nettbutikk eiet av Aller Media AS, organisasjonsnummer 910 119 877 MVA.
-
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>Ubetalt krav til Fortum Strøm AS (tidl Hafslund Strøm) – unngå at kravet øker!Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 31. august 2021 kl. 06:20Til: svc.no.nova@lowell.comKopi: sfovpost@statsforvalteren.no, “post@sivilombudsmannen.no” <post@sivilombudsmannen.no>, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>, kundeservice@hafslundstrom.no, LbF Leieboerforeningen <lbf@lbf.no>, post <post@finkn.no>, Akademikerforbundet <post@akademikerforbundet.no>Hei,denne saken har jeg sendt om til Hafslund, (og Statsforvalteren).Det er sånn, at Nav Bærum har forpliktet seg, til å betale mine strøm-regninger, ifølge forskjellige vedtak.Så her er det en glipp, (eller to glipper), fra Nav.Jeg har levert strøm-regningene, en gang i måneden, hos Nav.(Jeg har reist til Sandvika, og levert de selv).Og det har funka greit, i tre år nå.Men nå har visst Nav fått nok, av sine egne vedtak, og begynt med noe slags oppvigleri, og nekter visst og betale, disse strøm-regningene.Men det burde egentlig bare være å kontakte Nav.Jeg kan skaffe kopi at de nevnte vedtakene, hvis det trengs.Mvh.Erik RibsskogPS.Jeg ble litt frika ut av, at dere skriver mail-adressen min, på en sånn rar måte.Hvorfor har dere klistra personnummeret mitt, inn i mail-adressen.Det er ikke noe jeg har for vane å gjøre, (for å si det sånn).Hvorfor har dere gjort noe så merkelig, lurer jeg.Skjerpings!PS 2.Her kan dere se mailen som jeg sendte Statsforvalteren og Hafslund, (blant annet), om dette, for noen dager siden:‘Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>Oppdatering/Fwd: KlageErik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 25. august 2021 kl. 01:16Til: sfovpost@statsforvalteren.noKopi: “post@sivilombudsmannen.no” <post@sivilombudsmannen.no>, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>, kundeservice@hafslundstrom.noHei,foreleden dag, så fikk jeg et nytt inkassovarsel, fra Hafslund, i posten.Siden høsten 2018 så har jeg som sagt leiet kommunal bolig, av Bærum kommune.Og siden at jeg går på sosialen, så har de betalt strøm og husleie.(I følge X antall skriftelige vedtak.Som Nav nå har begynt å tulle med).Jeg har da to ganger per måned, dratt ned til Sandvika, for å levere husleie-faktura og strøm-faktura, til Nav.Og det har funka bra.Helt til nå nylig, når Nav liksom har fått ‘mensen’, kan det virke som.Når det gjelder inkassovarselet i vedlegg-filen.Så var det sånn, at jeg leverte den fakturaen, i postkassa til Nav Sandvika, på 23. juli.(Jeg ser på nettbanken nå, at jeg kjøpte en enkeltbillett, i Sandvika, den dagen.Etter å ha gått ned dit, for å få litt ‘Corona-trim’.For å si det sånn).Så Nav har skulka to innbetalinger på rad, (til Hafslund), kan det virke som.Så om de har blitt jihadister der, eller hva det kan være.Dette må jeg klage på.Det er jeg som får smellen her, (ved at jeg får inkasso-varsler og det som verre er).Så dette må jeg klage på.Med hilsenErik RibsskogPS.Det er også sånn, at Nav er innadvendte, når det gjelder å forklare om, når de trenger å motta disse regningene, i forhold til faktura-datoen.Man skulle kanskje tro at de ville informere om sånt.Men nei.Og de har også en konvertert forslags-postkasse der, som de, (en Nav-Steinar, med kroppsarbeider-fysikk), maner folk til å bruke, når man går for å levere bilag, på konvensjonelt vis, i resepsjonen.Og angående når man skal bruke denne konverterte forslags-postkassa, det er de også innadvendte angående, vli jeg si.(Man skulle kanskje tro at de ville informert om dette, i et møte, eller noe.Men nei).Men det er kanskje fordi at vi mer eller mindre er i union med Tyskland nå, og at de liksom har blitt nazister.Noe sånt.Dette må jeg klage på.Det var også sånn, at jeg for mer enn ti år siden, (da jeg bodde i England), prøvde å få utbetalt min pensjonsbeholdning, (på cirka en million).Men da begynte de, (hos Nav), bare å kveme, etter alle kunstens regler.Så det var ikke mulig å få noe klart ut av de.Og jeg har lest på nettet, (noen som heter Nasjonale Varslingsgruppe har skrevet om dette), at Nav reduserer sosial-støtte-satser, for varslere/høyre-folk, (som meg), fordi at denne typen varsling, ikke er i overenstemmelse, med den kommunistiske tanken, om hva som er politisk korrekt.Så dette kan muligens være, at Nav liksom, har blitt Nord-Koreanske.Noe sånt.Så dette må jeg klage på.Skjerpings!———- Forwarded message ———Fra: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>Date: søn. 25. jul. 2021 kl. 03:16Subject: KlageTo: <sfovpost@statsforvalteren.no>Cc: post@sivilombudsmannen.no <post@sivilombudsmannen.no>, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>Hei,siden 2018, så har jeg bodd, i en kommunal bolig, på Bekkestua.Og man skal da levere strøm-regninger og husleie-regninger til Nav.(Nav Sandvika har slutta med e-post, de tror visst at vi lever på 80/90-tallet.Så man kan ikke bare maile regningene.Og de har ikke forklart om disse kan sendes i posten.Men de har en ‘russisk’ postkasse, i en krok/gang der, som resepsjonistene begynner å gnåle om, hvis man prøver å levere et bilag, i den vanlige resepsjonen.Dette var en Steinar, som satt i resepsjonen, våren/sommeren 2018.Og den kundeservicen ble jeg litt paff/satt ut av, må jeg si.Så det må jeg klage på).Og Nav holder til i Løkketangen Senter, og de har også en postkasse #2 der, som står, i en av gangene, inne på senteret, (utafor Nav-lokalet).Dette er en postluke.Og den er litt trang/lang.Og noen ganger har Nav teip, inne i denne post-luken.Som om Emil i Lønneberga jobber der, og driver med sine hyss.Og det som skjedde, var at jeg postet en av Nav sine ‘skjema-konvolutter’, (som de sier at man skal bruke), på 22. juni.Og det var en strøm-regning, med forfall 24. juni.Og så fikk jeg juli-strøm-regninga i posten, for noen dager siden.Og da lå det et inkasso-varsel der.Nav hadde ikke betalt juni-regninga.De har bare kasta brevet mitt, (kan det virke som).Så jeg har fått inkasso-varsel.Og jeg har levert dem inkasso-varselet, (se vedlegg).(På samme måte, gjennom det hølet i veggen).Men jeg vet ikke om de har betalt den.Og jeg lurer på om de kommer til å kutte strømmen.Og jeg har muligens fått dårlig credit-score, på grunn av at Nav sitt tull, har ført til at Hafslund har sendt dette til et inkasso-byrå, (Lowell).Så jeg må klage på Nav her, og deres hyss/pøbel-streker.Dette er i tillegg til tidligere tull.‘Nazistene’ hos Nav, nekter også å gi meg ordentlig tann-behandling.Så jeg har en hul tann i kjeften nå.Så jeg kan bare tygge på den ene sida av kjeften, (og der mangler jeg en tann, (selv om min onkel er tannlege), så det går mest i hakkemat, osv.).Og Nav, (ei Anita der vel), sendte meg også, til et hjem for narkomane, i 2018, (etter at Nav i Trondheim, hadde kasta meg i kulda for å dø, og jeg endte opp på Østlandet igjen, hvor Nav i Oslo sendte meg til Bærum igjen, siden at jeg var folkeregistrert her).Istedet for å gi meg støtte til herberge/hotell, som vel er vanlig.Så de er ondskapsfulle der, virker det som.Så det må jeg klage på.Jeg blir også forfulgt av noen nett-troll, som har bestilt masse dritt, på nettet, i mitt navn, (eller i tulleversjoner av mitt navn), under Corona-en.Og jeg har tidligere fått fem timer fri rettshjelp av dere, i forbindelse med en omsorgssvikt-sak.Men advokaten, (ei Ida Valen Rukke), svek, (hu bytta arbeidsgiver, og den gamle arbeidsgiveren stjal omsorgssvikt-saken, uten å gi meg erstatning), og dere har etter dette nektet meg fri rettshjelp, uansett hva det gjelder.Og jeg har også hatt problemer med humørsyke/korrupte byråkrater i forbindelse med arve-saker, arbeids-saker, og det ene med det andre.Uten å få noe fri rettshelp, (når jeg har klaget til dere).Så det er ikke sånn, at det første jeg tenker på alltid, er å klage til dere.Så dere får prøve å slutte å være så gjerrige når det gjelder å gi meg fri rettshjelp, (og denslags).Skjerpings!Erik RibsskogIMG_20210825_0001 paint.jpg638K ‘.———- Forwarded message ———Fra: Lowell Norge AS <svc.no.nova@lowell.com>Date: man. 30. aug. 2021 kl. 08:49Subject: Ubetalt krav til Fortum Strøm AS (tidl Hafslund Strøm) – unngå at kravet øker!To: Ribsskog Erik Løvenbalk <eribsskog+250770(Sensurert av johncons-blogg)@gmail.com>Du har kr 2 963,80 ubetalt til Fortum Strøm AS (tidl Hafslund Strøm) og du risikerer at gebyrene øker. Dette kan vi unngå!Vipps eller betal med kort:Logg inn med BankID på https://min.lowell.no.Betal gjennom banken din:Beløp: 2 963,80Konto: 63180520351KID: 0136068872052410068Kan du ikke betale nå, eller har du spørsmål?Chat med en rådgiver fra https://min.lowell.no, eller ring oss på 23171010.Hilsen oss i Lowell Norge AS————————————KUN TIL INTERN BRUK: X0Z013606887205241006164KUN TIL INTERN BRUK: X0Z1300000000391NB: Oppgi alltid saksnummer 36068872 ved henvendelse til oss.
-
-

PS.
Her er mer om dette:

PS 2.
Enda mer om dette:

PS 3.
Og enda mer om dette:

-
https://www.nb.no/items/d26689ac9449a29a554c70a89288d29b?page=1&searchText=ribsskog~1PS.
Begge var med i FRP, før noen hadde hørt om Siv Jensen, (fra Glåmdalen 6. juni 1981):
https://www.nb.no/items/c81f1c3750a471047bfe8f68dd0be801?page=3&searchText=ribsskogPS 2.
Etter dette igjen, så ble visst min mors tremenning Kjell Arild istedet kommunist/radikal.
(Noe jeg har blogget om tidligere).
Og hu kona, (Karin f. Nygård), finner jeg ikke noe spor etter, noen steder.
Men min mors tremenning Kjell Arild ble istedet sammen med ei Liv Iren Rosita Moshølen, og fikk ei datter, (nemlig hu ‘Sula’), da.
(Og dattera vokste visst opp hos faren.
Sånn som jeg husker det, (både KARisma og Sula dreiv med webdesign), fra da jeg søkte på ‘Ribsskog’, på Google, rundt årtusenskiftet, (mens jeg bodde på St. Hanshaugen).
Noe sånt).Så sånn var visst det.Bare noe jeg tenkte på.
Mvh.
Erik Ribsskog
PS 3.‘Sula’ var visst brudepike, da mora gifta seg, (fra Finnmark Dagblad 6. august 1997):
https://www.nb.no/items/b3694687e6a3811798c4a1c6e3a0f8b7?page=7&searchText=%22liv%20irene%20mosh%C3%B8len%22PS 4.
Mer om Kjell-Arild Ribsskog sine politiske krumspring, (fra Helgeland Arbeiderblad 10. september 1997):
https://www.nb.no/items/038b0dd5a25cba2a2a7579b15b04aa2d?page=17&searchText=%22kjell%20arild%20ribsskog%22PS 5.
Enda mer om Kjell-Arild Ribsskog:

-
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>Klage/Fwd: 👋 Hey, erribs_0! You forgot something.Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 30. august 2021 kl. 06:43Til: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>Kopi: ebay@ebay.com, ebay@ebay.de, eBay Customer Support – spoof <spoof@ebay.com>, “inger.lise.blyverket” <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, post <post@finkn.no>, juridisk <juridisk@datatilsynet.no>, ebay@reply5.ebay.com, billcobb@ebay.com, csme@ebay.com, exec.relations@ebay.com, government_relations@ebay.com, jcanfield@ebay.com, matthewb@ebay.com, pierre@ebay.com, ulieberman@ebay.com, Politikk Høyre <politikk@hoyre.no>, Akademikerforbundet <post@akademikerforbundet.no>, abuse@telia.com, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>, tr@forbrukertilsynet.no, sfovpost@statsforvalteren.noHei,dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).(Jeg har ikke kontaktet disse).Vennligst rydd opp!Med hilsenErik RibsskogPS.Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikkevirker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synesjeg).———- Forwarded message ———Fra: eBay <ebay@ebay.com>Date: tor. 27. mai 2021 kl. 23:28Subject: 👋 Hey, erribs_0! You forgot something.To: <eribsskog+jegvilsexepia@gmail.com>Find Women’s Bali Bra Wir… in your cart.eBayYour cart called: this item’s still hereWomen’s Bali Bra Wirefree Double Support All Around Lingerie Flexible SupportWomen’s Bali Bra Wirefree Double Support All…$19.46Ends on Jun 06, 2021 22:47 CESTFree ShippingGo to carteBay MBG eBay Money Back GuaranteeSimilar items you may be interested inBali Double Support Wire-Free Bra – W…Bali Double Support Wire-Free…NOK 175.17PopularBali Double Support Bra Cotton Wirefr…Bali Double Support Bra Cotto…NOK 162.40PopularBali Bali Double Support Lace WirefreeBali Bali Double Support Lace…NOK 162.40PopularPlaytex 18 Hour Bra Wirefree Ultimate…Playtex 18 Hour Bra Wirefree…NOK 145.30PopularShop anywhere with the eBay appDownload the eBay app from the App Store for iOS devices Get the eBay app for AndroidFollow usFacebook icon Twitter icon Pinterest icon Instagram iconUpdate your email preferencesYou are receiving this email based on your eBay account preferences. To change which emails you receive from eBay, go to Communication Preferences in My eBay.If you’d rather not receive these emails, click here to unsubscribe.Email reference id: [#a2266da417d24c72bf4112e5fe34ec46#]We don’t check this mailbox, so please don’t reply to this message. If you have a question, go to Help & Contact.eBay sent this message to Erik Ribsskog (erribs_0). Learn more about account protection. eBay is committed to your privacy. Learn more about our privacy notice and user agreement.©1995-2021 eBay Inc., 2145 Hamilton Avenue, San Jose, CA 95125


