-
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>Din sag I-210524-032 vedr. Klage/Fwd: Skoene dine er klare til å hentes i butikken 🛍️ er blevet lukket.Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 29. august 2021 kl. 05:06Til: kundeservice@skoringen.comKopi: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>, “inger.lise.blyverket” <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, tr@forbrukertilsynet.no, sfovpost@statsforvalteren.no, post <post@finkn.no>, abuse@telia.com, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>Hei,dere må prøve å finne ut hva som har skjedd her.(For jeg har ikke kontaktet dere).Og så har jeg også rett til, (mener jeg), å få vite, hva dere akter å foreta dere, for å forhindre, at noe lignende skjer, med andre ‘Hvermansen-folk’, i fremtida.Med hilsenErik Ribsskogtir. 25. mai 2021 kl. 12:23 skrev <kundeservice@skoringen.com>:“25-05-2021 12:23 Elisabeth Christiansen: Hei Erik,Takk for e-posten din.Jeg beklager å høre.Vi avbestiller bestillingen som er en gratis babypakke.Ha en fin dag videre😊”Med venlig hilsenElisabeth ChristiansenSkoringen KundeserviceKort beskrivelse:Klage/Fwd: Skoene dine er klare til å hentes i butikken 🛍️Problembeskrivelse:24-05-2021 22:28 webshop_sko: Afsender: eribsskog@gmail.comDato sendt: 24-05-2021 22:27Til: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>CC: kundeservice@skoringen.no, “inger.lise.blyverket” <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, tr@forbrukertilsynet.no, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, post <post@finkn.no>, abuse@telia.com, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>Emne: Klage/Fwd: Skoene dine er klare til å hentes i butikken 🛍️Hei,dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).(Jeg har ikke kontaktet disse).Vennligst rydd opp!Med hilsenErik RibsskogPS.Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikkevirker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synesjeg).———- Forwarded message ———Fra: Skoringen <kundeservice@skoringen.no>Date: lør. 27. feb. 2021 kl. 10:02Subject: Skoene dine er klare til å hentes i butikken 🛍️To: <eribsskog@gmail.com>… og det er bare å glede seg![https://click.mail.skoringen.dk/open.aspx?ffcb10-feee11767d610d-fe5d157571670279761c-fe37117075640475761478-ff991072-fe5f15797464027a7611-ff2c15707c6d&d=500005&bmt=0][http://image.mail.skoringen.dk/lib/fe37117075640475761478/m/1/5c81ebfe-d30d-4073-b886-5bca58d7abd2.png]FINN BUTIK DAME[http://image.mail.skoringen.dk/lib/fe37117075640475761478/m/1/f19422e6-cfb0-45aa-a2f6-d054c36a824d.png]MENN[http://image.mail.skoringen.dk/lib/fe37117075640475761478/m/1/f19422e6-cfb0-45aa-a2f6-d054c36a824d.png]BARN[http://image.mail.skoringen.dk/lib/fe37117075640475761478/m/1/f19422e6-cfb0-45aa-a2f6-d054c36a824d.png]Ordren din er klar til henting hos Skoringen, Alta[https://skoringen.s1.umbraco.io/media/2361/cc_step-2_order-ready-for-pickup_desktop_no.jpg][https://skoringen.s1.umbraco.io/media/2362/cc_step-2_order-ready-for-pickup_mobile_no.jpg]Ordrenummer: 91415459Betalingsmetode:Transaksjonsnummer: 84081864Ordredato: 26/02/2021 21:35Transaksjonsvaluta:Status: Klar til hentingVare Antall Beløp ()[]No name Babypakke(Str: 16)9599909901_31 1.00I alt: 1.00Heraf moms: 0.20Faktureringsadresse:ErikaNorge45884952eribsskog@gmail.comKlikk & HentSkoringen, AltaTelefon:Hei, ErikaVi har nettopp pakket ordren din, og du kan nå hente skoene hos Skoringen, Alta.Har du bestilt flere sko til henting? Dersom vi ikke har kunnet levere hele ordren din, fremgår dette av oversikten ovenfor.Vi gleder oss til å se deg i butikken!Vennlig hilsenSkoringen kundeserviceÅpningstiderLørdagSøndagMandagTirsdagOnsdagTorsdagFredag27.feb.28.feb.1.mar.2.mar.3.mar.4.mar.5.mar.10:00-18:00Stengt10:00-20:0010:00-20:0010:00-20:0010:00-20:0010:00-20:00[http://image.mail.skoringen.dk/lib/fe37117075640475761478/m/1/8aac68b1-5e74-4b72-9d4a-ba5739101aa6.png][https://image.s50.exacttarget.com/lib/fe37117075640475761478/m/1/38dbb667-2249-4d2c-89f0-045dda2ea48f.png][https://image.s50.exacttarget.com/lib/fe37117075640475761478/m/1/5cbc2588-4aa2-46c4-ade9-9465076986da.png][https://image.s50.exacttarget.com/lib/fe37117075640475761478/m/1/7921f395-fa4d-43f4-b716-007e032acf6c.png][https://gallery.mailchimp.com/bff7f1454a75ff678f1b8e30b/images/f05ddb70-81de-46ed-8d43-c31e41a76dda.png][http://image.mail.skoringen.dk/lib/fe37117075640475761478/m/1/6104e80b-a5fa-4d90-aab7-45b86b65ed80.png]Gratis levering[http://image.mail.skoringen.dk/lib/fe37117075640475761478/m/1/b4d09c14-69b7-426f-ac71-99b789e23d15.png]Gratis bytting i butik[http://image.mail.skoringen.dk/lib/fe37117075640475761478/m/1/d6671026-6fb8-4897-9574-2f392c66ead9.png]14 dages returretShoe-d-vision Norge – Org. nr. 912 904 881 MVA – Thomasdalen 11 – N-2818 Gjøvik – skoringen.noSe e-posten i din nettleser
-
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>Klage/Fwd: Registreringssøknad for 22222222Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 29. august 2021 kl. 04:56Til: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>Kopi: Express Mat AS v/Pizza og Kina <kundeservice@expressmat.no>, “inger.lise.blyverket” <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, tr@forbrukertilsynet.no, post <post@finkn.no>, abuse@telia.com, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>, sfovpost@statsforvalteren.noHei,dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).(Jeg har ikke kontaktet disse).Vennligst rydd opp!Med hilsenErik RibsskogPS.Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikkevirker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synesjeg).———- Forwarded message ———Fra: Express Mat AS v/Pizza og Kina <kundeservice@expressmat.no>Date: fre. 27. aug. 2021 kl. 07:19Subject: Registreringssøknad for 22222222To: ERIK PSYKOSEJENTA RIBSSKOG <eribsskog+psykosejenta@gmail.com>Hei!Du kan nå bestille mat via internett på vår web-side http://www.22222222.no.Brukernavn: 90182413PIN-kode: (Sensurert av johncons-blogg)PIN-koden er privat og kan ikke overdras. Informasjonen du har oppgitt i registreringen vil kun bli brukt for å betjene deg på en effektiv og sikker måte. Lykke til og takk for at du velger Pizza & Kina Expressen!Mvh. Salgskontoret
-
https://www.nb.no/items/69e846c3a275c09979c424831c00d337?page=27&searchText=ribsskog~1PS.
Siden at min mormor, var på kirkegården, i Altea la Vieja, sommeren 1988.
(Drøye tre år etter at bestefar Johannes døde).
Så må man vel gå ut fra, at bestefar Johannes, (som døde nede i Spania), ligger gravlagt, på den kirkegården.
Hm.
Så sånn er muligens det.
Bare noe jeg tenkte på.
Mvh.
Erik Ribsskog
-
-





