
-
Her kan man se min stekusine Andrea, da hu gikk på folkehøgskole. (Fra Eikerbladet 25. februar 2011)

PS.
Her er mer om dette:

PS 2.
Her kan man se Andrea sitt flotte kunstverk/fotografi:

-

PS.
Her er mer om dette:

PS 2.
Enda mer om dette:

PS 3.
Enda mer om dette:

PS 4.
Og enda mer om dette:

PS 5.
Min farmor Ågot, sa til meg, (da jeg spurte), rundt 1980, at hu stemte KRF.
Så jeg har tenkt, at det var min farfar Øivind, (som sa han stemte Arbeiderpartiet), som var den radikale, i slekta.
Sammen med onkel Runar.
(Og onkel Håkon.
Som også sa at han stemte Arbeiderpartiet, (som bestefar Øivind)).
Men jeg husker, at min farmor, hadde en sånn russisk dukke, (matrjosjka-dukke ifølge Wikipedia), stående oppå ‘servise-skapet’, (sammen med slekts-fotografier etc).
Så hvem vet om hu egentlig var raddis.
Hu sa at hu hadde jobba som tjenestepike for Jebsen.
Men i forbindelse med en folketelling, (var det vel), så stod det, at hu jobba på tekstil-fabrikk.
(Noe sånt).
Selv om det er mulig, at hu kan ha bytta jobb, (uten å si fra til meg om det, 40 år seinere).
(For å si det sånn).
Så sånn var det.
Bare noe jeg tenkte på.
Mvh.Erik Ribsskog
PS 6.
Her står det vel, at min farmor, var tekstilarbeiderske, (men det er mulig at det kan være en ‘bug’, hos Nasjonalbiblioteket, for deres søkeresultater, fusker visst noen ganger litt, så man må nesten se original-avisa, for å være sikker):
-

-

-

-

PS.
Jeg prøver å huske, at ikke fingeren skal være med på bildene, (med den nye mobilen).
Men jeg ble muligens litt satt ut, siden at det stod, at Dagga var Brumunddal-rocker.
For Brumunddal, det er jo den nye basen liksom, til Ribsskog-slekten sin ‘bondelinje’, (linje VII), med web-designerne/internett-personlighetene KARisma og Sula, blant annet.
(For å si det sånn).
Så sånn er det.
Bare noe jeg tenkte på.
Mvh.
Erik Ribsskog
PS 2.
Jeg vet ikke om det er Dagga eller den forrige vokalisten, (Eric Si), som er med i denne videoen:
-




