-
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>Klage/Fwd: The Billetto Organiser ExperienceErik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 29. juni 2021 kl. 14:59Til: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>Kopi: support@billetto.co.uk, “inger.lise.blyverket” <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, tr@forbrukertilsynet.no, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, post <post@finkn.no>, abuse@telia.com, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>Hei,dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).(Jeg har ikke kontaktet disse).Vennligst rydd opp!Med hilsenErik RibsskogPS.Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikkevirker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synesjeg).———- Forwarded message ———Fra: Rob (Billetto) <support@billetto.co.uk>Date: søn. 4. apr. 2021 kl. 02:01Subject: The Billetto Organiser ExperienceTo: <eribsskog+psykose@gmail.com>Thanks for signing up!We look forward to being your partner in future events.Now that you’ve signed up, creating your first event takes no more than 5 minutes.Just click the orange button below, fill out the details on the page, and publish.It’s that simple.Set up your first eventQuestions or want to learn more?Check out our Help Centre orcontact our Support Team – support@billetto.comCopyright © 2020 Billetto LtdDevonshire House,60 Goswell Road,London, EC1M 7ADUnsubscribe from our emails
-

PS.
Her er mer om dette:

PS 2.
Enda mer om dette:

PS 3.
Og enda mer om dette:

-
https://www.azets.no/blogg/management-for-hire-ekspertkompetanse/PS.
Her ser vi henne i Drammen, cirka på den tida hu var russ, (fra DT/BB 3. januar 1998):

PS 2.
Storesøstera har visst jobba i UD:
https://www.linkedin.com/in/karolineaugestad/PS 3.
Margrethe Augestad fortalte meg forresten.
(Vi pleide noen ganger å gå sammen gjennom Liverpool sentrum, etter jobb.
Høsten 2005).
At man kunne stemme, på det norske konsulatet, (i Liverpool).
Så det var derfor jeg endte opp der, med min arbeidssak, mot Arvato, (et par år seinere).
(Men jeg stemte ikke der.
For jeg er litt lei av politikk, etter at jeg var med i Unge Høyre, (og var med på toppmøter der osv.), sommeren 1991).
Ellers så hadde jeg nok ikke tenkt på den muligheten.
(For å si det sånn).
Og hu jeg fikk snakke med da, (på konsulatet sin telefon).
Det var ei på ambassaden i London, (hvor jeg også var innom, (med den nevnte arbeidssaken), noen måneder før jeg var på konsulatet).
Og hu het Tove Øvermo.
Og det er Breivik sin stemor.
(For å si det sånn).
Så sånn er det.
Bare noe jeg tenkte på.
Mvh.
Erik Ribsskog
PS 4.
Mer om Margrethe, som visst var kilen som barn, (fra DT/BB 21. mars 1985):

-
[18:13.24] <john_cons> nei jeg har lurt på om min lillesøster pia ble mistbrukt av en egil ‘tintin’ hansen fra larvik som ung[18:13.30] <john_cons> så kanskje det er noe med det.[18:13.48] <john_cons> jeg ble tvunget til å bo aleine fra jeg var ni år[18:14.18] <john_cons> og min søster pia flytta fra tagtvedt til berger (hvor jeg flytta høsten 1979), våren 1982[18:14.27] <john_cons> vi flytta til vår far[18:14.40] <john_cons> men min far flytta ned til haldis humblen våren 1980[18:14.43] <john_cons> og dit flytta pia og[18:15.12] <john_cons> og da sov hu i samme seng som min yngre stesøster christell humblen, (som var født året etter pia)[18:15.32] <john_cons> og pia sa en gang på 90-tallet, at de fikk ‘same-gjengen’, inn på soverommet sitt, på berger/bergeråsen[18:15.43] <john_cons> tom ivar myrberg og brødrene hans[18:16.04] <john_cons> de hadde en slags veranda-dør, som gikk ut fra soverommet dems[18:16.10] <john_cons> og som dem ikke låste[18:16.12] <john_cons> noe sånt[18:16.41] <john_cons> det at media lyver om media osv[18:16.46] <john_cons> om libya[18:16.49] <john_cons> det veit jeg ikke[18:16.58] <john_cons> men jeg veit at wikipedia nekter å ha en side om meg[18:17.10] <john_cons> og det er litt rart må man vel si[18:17.19] <john_cons> man kan kanskje si at wikipedia er media[18:17.35] <john_cons> det er visst en john erling blad som ikke vil ha wikipedia-side om meg[18:17.50] <john_cons> de sier at det mangler leksikon-interresse[18:17.52] <john_cons> noe sånt[18:19.12] <john_cons> leksikals interesse[18:19.21] <john_cons> leksikalsk interesse[18:19.23] <john_cons> noe sånt[18:56.49] <emu163—–> det er fordi du er en privatperson[18:57.04] <emu163—–> jeg har aldri synes att mobbinga av deg har vært spesiell kul[18:57.09] <emu163—–> morsomt noen ganger[18:57.24] <emu163—–> men kult er det ikke[18:57.53] <emu163—–> men morsomt du er på irc ennå da[18:58.02] <emu163—–> 🙂[19:11.35] <john_cons> jeg har ikke kalt meg en privatperson[19:11.52] <john_cons> at noen folk er privatpersoner og noen er offentlige personer[19:11.55] <john_cons> det er mulig[19:12.10] <john_cons> men det blir litt russisk for meg, må jeg si[19:12.19] <john_cons> folk er folk, må man vel si[19:12.24] <john_cons> så dette kjøper jeg ikke[19:13.09] <john_cons> jeg hadde arbeidssak mot arvato liverpool i 2006, og den arbeidssaken mailet jeg om til media, siden at jeg ville at de skulle skrive[19:13.37] <john_cons> så dette blir som sensur, må man vel si[19:14.03] * Bono34 (~bono34@2.64.130.134.mobile.tre.se) has joined channel #Norge[19:14.05] <john_cons> jeblad kaller han blad seg, forresten[19:14.15] * X sets mode +l 24 for #Norge[19:14.35] <john_cons> jeg vet forresten ikke hvem emu163—– er[19:14.46] <john_cons> og at det er morsomt at jeg er på irc[19:14.48] <john_cons> det vet jeg ikke[19:15.09] <john_cons> jeg er på irc av flere grunner, men ikke for å være morsom, må jeg si[19:15.18] <john_cons> bbl
-
https://lailamonicavedumstuenhibakkennikolaisen.wordpress.com/2021/06/27/hvem-er-de-som-svarer-meg-flere-av-de-har-samme-ip-adresse/PS.
Jeg bruker gratisversjonen av StatCounter (en trafikk-analyse-tjeneste) på johncons-blogg, og der kan jeg se hvilke nettsteder som sender trafikk til bloggen:

-
[16:21.11] * You have joined #Norge[16:21.11] Channel modes for #Norge are :+stnRl 22[16:21.11] Channel Created on: 16:43 03.10.1997[16:21.51] <john_cons> helvetes icechat[16:21.54] <john_cons> knotete interface[16:23.30] <john_cons> kanalene listes både etter hverandre og under hverandre[16:23.35] <john_cons> og det er bare forbokstaven[16:24.57] <john_cons> det er vel noen nerder som har lagd det tenker jeg[16:24.59] <john_cons> ikke bra[16:28.38] <john_cons> det er mest kanskje en vanesak[16:28.44] <john_cons> jeg er mest vant til å bruke mirc[16:29.02] <john_cons> men jeg gidder ikke å bruke en cracka versjon, som jeg brukte i gamle dager[16:29.10] <john_cons> for å si det sånn[17:05.12] <john_cons> bbl[18:01.43] <emu163—–> vel for å si det sånn[18:01.50] <emu163—–> hvorfor skulle “mafian” følge etter deg[18:02.08] <emu163—–> hadde du ikke sagt “charter svein”[18:02.13] <emu163—–> så hadde ting vært litt mer smooth[18:02.23] <emu163—–> hvorfor lyvde media om libya[18:02.24] <emu163—–> irak[18:02.26] <emu163—–> afghanistan[18:02.27] <emu163—–> syria[18:02.30] <emu163—–> acer[18:02.32] <emu163—–> nav saken[18:02.35] <emu163—–> lista er lang du[18:13.24] <john_cons> nei jeg har lurt på om min lillesøster pia ble mistbrukt av en egil ‘tintin’ hansen fra larvik som ung[18:13.30] <john_cons> så kanskje det er noe med det.[18:13.48] <john_cons> jeg ble tvunget til å bo aleine fra jeg var ni år[18:14.18] <john_cons> og min søster pia flytta fra tagtvedt til berger (hvor jeg flytta høsten 1979), våren 1982[18:14.27] <john_cons> vi flytta til vår far[18:14.40] <john_cons> men min far flytta ned til haldis humblen våren 1980[18:14.43] <john_cons> og dit flytta pia og[18:15.12] <john_cons> og da sov hu i samme seng som min yngre stesøster christell humblen, (som var født året etter pia)[18:15.32] <john_cons> og pia sa en gang på 90-tallet, at de fikk ‘same-gjengen’, inn på soverommet sitt, på berger/bergeråsen[18:15.43] <john_cons> tom ivar myrberg og brødrene hans[18:16.04] <john_cons> de hadde en slags veranda-dør, som gikk ut fra soverommet dems[18:16.10] <john_cons> og som dem ikke låste[18:16.12] <john_cons> noe sånt[18:16.41] <john_cons> det at media lyver om media osv[18:16.46] <john_cons> om libya[18:16.49] <john_cons> det veit jeg ikke[18:16.58] <john_cons> men jeg veit at wikipedia nekter å ha en side om meg[18:17.10] <john_cons> og det er litt rart må man vel si[18:17.19] <john_cons> man kan kanskje si at wikipedia er media[18:17.35] <john_cons> det er visst en john erling blad som ikke vil ha wikipedia-side om meg[18:17.50] <john_cons> de sier at det mangler leksikon-interresse[18:17.52] <john_cons> noe sånt[18:19.12] <john_cons> leksikals interesse[18:19.21] <john_cons> leksikalsk interesse[18:19.23] <john_cons> noe sånt


