-
[13:48.31] * You have left #Norge – You will be missed ()[13:48.32] * You have joined #Norge[13:48.32] Channel modes for #Norge are :+stnRl 22[13:48.32] Channel Created on: 16:43 03.10.1997[15:44.52] * emu163—– (~pelle@141.98.101.133) has joined channel #Norge[15:45.12] <emu163—–> litt skuffa att du tror på kårånna narrativet da john_cons_[15:45.18] <emu163—–> john_cons_[15:45.23] <emu163—–> faens hexchat[15:45.28] <emu163—–> etter alt rælet om “mafiaen” i alle år[15:45.37] <emu163—–> så burde du jo ha en forståelse av hva globalisme er[15:45.41] <emu163—–> og den største mafian av dem alle[15:45.56] <emu163—–> hyperkapitalistene som sitter med hånda i rumpa på IMF,WEF,FN og EU[15:45.56] <emu163—–> osv[15:46.01] <emu163—–> men sånn går no dagan[15:46.03] <emu163—–> ellers a?[16:08.32] ->> emu163—– is ~pelle@141.98.101.133 (realname)[16:08.32] ->> emu163—– is on: #Norge #music[16:08.32] ->> emu163—– using *.undernet.org (The Undernet Underworld)[16:08.32] ->> emu163—– 22 mins 29 secs seconds idle, signon time 13:38 28.06.2021[16:08.32] ->> emu163—– :End of /WHOIS list.[16:10.48] ->> john_cons is ~IceChat95@89.8.141.52 (The Chat Cool People Use)[16:10.48] ->> john_cons using *.undernet.org (The Undernet Underworld)[16:10.48] ->> john_cons 13 hrs 44 mins 58 secs seconds idle, signon time 00:25 28.06.2021[16:10.48] ->> john_cons :End of /WHOIS list.[16:11.41] <john_cons_> dere blander meg med charter-svein[16:11.47] <john_cons_> det er han som ikke tror på corona[16:11.58] <john_cons_> hvorfor skulle media osv. lyve om dette?[16:14.51] <john_cons_> det er for mye konspirasjons-teorier[16:14.59] <john_cons_> uten noe særlig kjøtt på beina[16:16.53] *** Server disconnected on Budapest.Hu.Eu.Undernet.org[16:21.11] * You have joined #Norge[16:21.11] Channel modes for #Norge are :+stnRl 22[16:21.11] Channel Created on: 16:43 03.10.1997[16:21.51] <john_cons> helvetes icechat[16:21.54] <john_cons> knotete interface[16:23.30] <john_cons> kanalene listes både etter hverandre og under hverandre[16:23.35] <john_cons> og det er bare forbokstaven[16:24.57] <john_cons> det er vel noen nerder som har lagd det tenker jeg[16:24.59] <john_cons> ikke bra[16:28.38] <john_cons> det er mest kanskje en vanesak[16:28.44] <john_cons> jeg er mest vant til å bruke mirc[16:29.02] <john_cons> men jeg gidder ikke å bruke en cracka versjon, som jeg brukte i gamle dager[16:29.10] <john_cons> for å si det sånn[17:05.12] <john_cons> bbl
-
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>Klage/Fwd: [#615528] Kundehenvendelse: Faktura (91587593)Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 28. juni 2021 kl. 12:54Til: Talkmore Kundesenter <kundesenter@talkmore.no>Kopi: “inger.lise.blyverket” <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, firmapost@nkom.no, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, Telenor Abuse Response Team <abuse@telenor.net>, abuse@telia.com, post <post@finkn.no>, “post@sivilombudsmannen.no” <post@sivilombudsmannen.no>, postmottak@sd.dep.no, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>, jsss@talkmore.no, tr@forbrukertilsynet.noHei,det stemmer at jeg har kutta ut det møkka-firmaet deres, på grunn av dere begynte å tulle med abonnementetet mitt, som om dere var han Henrik Elvestad, i hans Kiwi-sketsj.Pluss at dere stoppet meg i Karl Johan når jeg skulle med Kiel-ferja.Med deres innpåslitne gateselger på sykkel, (med regnfrakk).(Like ved der jeg jobba for Norsk Idrettshjelp, som telefonselger, på midten av 90-tallet.En ekstrajobb jeg hadde ved siden av jobb som assisterende butikksjef, på Rimi Nylænde).Og det virker som at dere er som roboter, i deres firma.For dere våkner ikke av nett-trollene kaller meg: ‘Sædslurper’, osv.Så dette må jeg klage på.Jeg ønsker at en overordnet skal svare på dette.(Jeg ønsker å vite navnet, på det nett-trollet, som har bestilt/skrevet dette, i mitt navn.Og jeg ønsker å vite hvordan dere planlegger å forbedre dere, for å hindre at noe lignende skjer igjen).Skjerpings!Erik Ribsskoglør. 3. apr. 2021 kl. 09:13 skrev Talkmore Kundesenter <kundesenter@talkmore.no>:Hei igjen.Vi har dobbeltsjekket her og finner ingen aktiv abonnementet hos oss. Det ligger heller ikke noe ubetalt faktura på disse.Dersom du har fått noe faktura fra oss ber vi deg om å oppgi fakturanummer eller sende fakturakopi som svar på denne e-posten.Ha en fin dag!Med vennlig hilsenGlebTalkmore kundesenterFacebookTwitterInstagramNewsdeskFinn svar på alle dine spørsmål her: talkmore.no/kundesenterimageVerv en venn til Talkmore og få 500,- i fratrekk på fakturaen og 500,- til den du verver.- talkmore.no/vervingOn Sat, 3 Apr ved 3:36 AM , Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> wrote:Hei,dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).(Jeg har ikke kontaktet disse).Vennligst rydd opp!Med hilsenErik RibsskogPS.Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikkevirker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synesjeg).———- Forwarded message ———Fra: Talkmore Kundesenter <kundesenter@talkmore.no>Date: man. 18. jan. 2021 kl. 10:07Subject: Re: [#615528] Kundehenvendelse: Faktura (91587593)To: <eribsskog+slurp@gmail.com>Hei Erik!Her er jeg litt usikker på hva du mener. Kan du utdype? Jeg finner heller ikke noe telefonnummer/epost registrert på deg.Ha en fin dag!Med vennlig hilsenJan TerjeTalkmore kundesenterimagehttps://www.facebook.com/talkmore.nohttps://twitter.com/Talkmore_KShttps://www.instagram.com/talkmore_no/http://www.mynewsdesk.com/no/talkmoreFinn svar på alle dine spørsmål her: talkmore.no/kundesenterimageVerv en venn til Talkmore og få 500,- i fratrekk på fakturaen og 500,- til den du verver.- talkmore.no/vervingOn Sun, 17 Jan kl. 3:26 PM , Erik Sædslurper Ribsskog <eribsskog+slurp@gmail.com> wrote:Dato: 17.01.2021 15:25Navn: Erik Sædslurper RibsskogE-post: eribsskog+slurp@gmail.comMobilnr: 91587593Kontaktnr: 91587593Type: FakturaEr det noe Blåsemafian som tuller med meg? Det lurer jeg litt på nå.627144:53240
-
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>Klage/Fwd: LanghelgErik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 28. juni 2021 kl. 12:41Til: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>Kopi: James Glazebrook <support@hey.com>, “inger.lise.blyverket” <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, tr@forbrukertilsynet.no, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, post <post@finkn.no>, abuse@telia.com, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>Hei,dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).(Jeg har ikke kontaktet disse).Vennligst rydd opp!Med hilsenErik RibsskogPS.Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikkevirker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synesjeg).———- Forwarded message ———Fra: Erik 250770(Sensurert av johncons-blogg) Ribsskog <erik.250770(Sensurert av johncons-blogg).ribsskog@hey.com>Date: tir. 30. mar. 2021 kl. 21:38Subject: LanghelgTo: <eribsskog@gmail.com>Nå er det snart langhelg, og vi tenkte vi skulle legge inn minst 100 bestillinger på abonnement i ditt navn i løpet av langhelgen. Er mange steder som ikke kjører kredittsjekk. 🙂Du kan også denne gangen velge 3 selv istedet for at vi velger 100, men du foretrekker vel 100. 🙂 Frist for å velge 3 er skjærtorsdag kl 08:00.Vi kommer ikke til å skrive inn epostadressen din i bestillingene denne gangen, så du får vente i spenning til ting begynner å komme frem til (Sensurert av johncons-blogg). 🙂Hvorfor gjør vi dette? Fordi du har lagt ut navnene og epostadressene våre på homsebloggen din.
-
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>Klage/Fwd: Verify your HEY backup emailErik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 28. juni 2021 kl. 12:33Til: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>Kopi: James Glazebrook <support@hey.com>, “inger.lise.blyverket” <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, tr@forbrukertilsynet.no, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, post <post@finkn.no>, abuse@telia.com, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>Hei,dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).(Jeg har ikke kontaktet disse).Vennligst rydd opp!Med hilsenErik RibsskogPS.Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikkevirker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synesjeg).———- Forwarded message ———Fra: The HEY Team <support@hey.com>Date: tir. 30. mar. 2021 kl. 21:03Subject: Verify your HEY backup emailTo: <eribssko.g+250770(Sensurert av johncons-blogg)@gmail.com>Hey there,This is to confirm that eribssko.g+250770(Sensurert av johncons-blogg)@gmail.com is the email you want to use for backup on your erik.250770(Sensurert av johncons-blogg).ribsskog@hey.com HEY account. If you ever lose your password, that’s where we’ll email a reset link.You must hit the link below to confirm that you received this email.Yes, use this email for backupHave questions or need help? Just reply to this email and the HEY Support Team will help you sort it out.If you’re not Erik 250770(Sensurert av johncons-blogg) Ribsskog or you think this might be a mistake, you can remove your email from their account.
-
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>Re: Klage/Fwd: Deres faktura fra 23. februar/Fwd: Enda en klage/Fwd: Ny klage/Fwd: Klage/Fwd: Deres faktura/purring fra 19. oktober/Fwd: Klage/Fwd: Der…Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 28. juni 2021 kl. 12:26Til: Qliro Kundeservice <kundeservice@qliro.com>Kopi: CDON CustomerService <customerservice@cdon.com>, juridisk <juridisk@datatilsynet.no>, “inger.lise.blyverket” <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, post <post@finkn.no>, order@email.cdon.com, CDON <reply@email.cdon.com>, newsletter@email.cdon.com, finansinspektionen@fi.se, Milton Gunn <Milton.Gunn@cdon.com>, sikkerhetssporsmal@klarna.no, abuse@telia.com, caytana.baguion@klarna.com, Laurèna Eid <laurena.eid@fi.se>, post@kghav.com, stina.westerstad@babybjorn.com, Christian.Kjaergaard@maersk.com, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>, info@kinnevik.com, kundombudsman@cdon.com, alexandra.jerrebo@cdon.com, isabelle@riteventures.com, michael@riteventures.com, sandra@riteventures.com, anton.hasselgren@riteventures.com, christoffer@riteventures.com, peter@riteventures.com, josephine@riteventures.com, Qliro Kundeservice <kundeservice@qliro.com>, tr@forbrukertilsynet.noHei,jeg tror det er på tide å sende dette til daglig leder da, hvis dere ikke klarer å finne ut av det.(Jeg ønsker å vite navnet på det nett-trollet, som har bestilt/skrevet dette, i mitt navn.Og jeg ønsker å bli informert angående, hvordan dere planlegger å forbedre dere, for å hindre at noe lignende skjer igjen).Dere har visst byttet eier, et par ganger, det siste året, (ettersom jeg har forstått det).Det kan virke som at det har gått litt på bekostning av kundeservicen, hos dere.Jeg har sendt dere bortimot hundre mailer om dette nå, og blir fortsatt bare sendt rundt som en kasteball.Det finnes faktiskt bedre ting å bruke tida si på, enn å sende mailer til en samling svenske dårer, i et slags idiotisk tulle-firma.Skjerpings!Erik Ribsskogtir. 30. mar. 2021 kl. 08:35 skrev Qliro Kundeservice <kundeservice@qliro.com>:Hej Erik!Vi har svarat dig i flera olika mejl tidigare och vår överordnad har även skickat ett mejl till dig.Svara gärna i de tidigare mejlen eller ring oss för vidare hjälp.Telefon: 800 25 055.Ha en fin dag!Med vennlig hilsen,JenniferQliroQLIROHvordan vil du vurdere hjelpen du fikk?Bra, jeg er fornøydDårlig, jeg er ikke fornøyd
-
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>Klage/Fwd: Takk for din bestilling!Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 28. juni 2021 kl. 11:57Til: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>Kopi: Redaksjonen Sandefjords Blad <redaksjonen@sb.no>, steinar.ulrichsen@sb.no, arne.simon.achtentuch@sb.no, “inger.lise.blyverket” <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, tr@forbrukertilsynet.no, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, post <post@finkn.no>, abuse@telia.com, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>Hei,dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).(Jeg har ikke kontaktet disse).Vennligst rydd opp!Med hilsenErik RibsskogPS.Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikkevirker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synesjeg).———- Forwarded message ———Fra: Sandefjords Blad <no_reply@sb.no>Date: man. 28. jun. 2021 kl. 09:31Subject: Takk for din bestilling!To: <eribsskog@gmail.com>Ønsker du å se e-posten i nettleser, klikk herSandefjords BladHei Erik!Velkommen somabonnentVi håper du vil finne mye leseglede i Sandefjords BladDine opplysningerDu har bestilt abonnementet KOMPLETTDin pris er: 408 kr pr. mnd.Abonnementet løper til det sies opp.Adressen vi har registrert på deg er:(Sensurert av johncons-blogg) BEKKESTUA.E-postadressen vi har registrert er: eribsskog@gmail.comStemmer opplysningene? Dersom du ønsker å gjøre endringer i ditt abonnement eller si opp, så kan du finne informasjon om dette på Min side. På Min side vil du også finne svar på ofte stilte spørsmål.Gå til Min sideDu har tilgang til alt digitalt innholdVisste du at med ditt abonnement kan du være oppdatert på lokale nyheterhele tiden? Nettutgaven med plussartikler, eAvis og familiedelinger kun et klikk unna.Start din leseopplevelseNettutgavenNettutgaveneAviseAvisArkivArkivVed kjøp av abonnement hos Sandefjords Blad, har du angrerett i henhold til angrettlovens bestemmelser. Skjema sendes til Amedia Kundesenter AS, Postboks 3633, 3007 Drammen. Trykk her for å laste ned angrerettskjema.


