johncons
  • skap fyr

    PS.
    Her er mer om dette:

    mer om cathrine løvdahl bror 2

    PS 2.

    Under førstegangstjenesten, (jeg var juli 1992-kontingent), så slutta jeg jo, på Matland/OBS Triaden, for å istedet jobbe, på Rimi Munkelia, (hvor min kamerat Magne Winnem var butikksjef).

    Og omtrent samtidig, (eller litt seinere), så begynte han Rolf Løvdahl, å jobbe, for tidligere Matland-eier/disponent Paulsen, på Rema Furuset.

    (Jeg mener ihvertfall at jeg så han der en gang, (ved frossenpizza-disken).

    For å si det sånn).

    Og en gang, noen måneder etter at jeg dimma, (noe jeg gjorde sommeren 1993).

    Så hadde jeg skaffa min kamerat Glenn Hesler, et rom, på Ungbo Skansen Terrasse, (på Ellingsrudåsen), hvor jeg selv hadde bodd, siden sommeren/høsten 1991.

    Og jeg husker at jeg da, (dette kan kanskje ha vært en gang i 1993), forklarte Glenn om, at jeg hadde kjøpt to Grandiosa-pizzaer, på Rema Furuset.

    Men at jeg måtte kaste den ene.

    For den var hjemmelaget.

    Så om det var Cathrine Løvdahl, som hadde bakt den pizzaen, og så hadde Rolf lagt den pizzaen, foran meg, på Rema.

    (Noe sånt).

    Så sånn var muligens det.

    Bare noe jeg tenkte på.

    Mvh.

    Erik Ribsskog

    PS 3.

    Han broren til Cathrine Løvdahl har visst hatt Rema-en i Sandvika:

    hatt rema sandvika

  • Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
    Klage/Fwd: [Ticket#371647830] Din melding er mottatt av Telio
    Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 22. juni 2021 kl. 03:23
    Til: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>
    Kopi: support@teliotalk.no, Telio kundeservice <kundeservice@telio.no>, “inger.lise.blyverket” <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, firmapost@nkom.no, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, NextGenTel Abuse Response Team <abuse@nextgentel.com>, abuse@telia.com, Helpdesk Bitpro <helpdesk@bitpro.no>, Kundeservice Proximo <kundeservice@proximo.no>, noss@deloitte.no, post <post@finkn.no>, postmottak@sd.dep.no, salg@bitpro.no, Christen.Sveaas@kistefos.no, info@kistefos.no, js@kistefos-tre.no, innfordring <innfordring@nextgentel.com>, NextGenTel <kunde@nextgentel.com>, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>, kredittsjekk@nextgentel.no, Phso Enquiries <phso.enquiries@ombudsman.org.uk>, NextGenTel <ikke-svar@nextgentel.no>, tr@forbrukertilsynet.no
    Hei,
    dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).
    (Jeg har ikke kontaktet disse).
    Vennligst rydd opp!
    Med hilsen
    Erik Ribsskog
    PS.
    Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
    virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
    jeg).
    ———- Forwarded message ———
    Fra: Telio kundeservice <kundeservice@telio.no>
    Date: lør. 20. mar. 2021 kl. 10:00
    Subject: [Ticket#371647830] Din melding er mottatt av Telio
    To: <eribsskog+promp@gmail.com>
    Takk for din henvendelse til Telio kundeservice.
    For information in English, please read further down.
    Ditt saksnummer er 371647830 og nedenfor finner du innholdet i din henvendelse.
    For at vi skal kunne yte best mulig kundeservice, er det viktig at du ikke endrer teksten i emnefeltet (subject) når du svarer på e-post fra Telio kundeservice.
    Din henvendelse vil normalt bli behandlet innen 2 virkedager, men ved stor pågang kan det i enkelte perioder dessverre være noe lengre behandlingstid.
    Du finner svar på de fleste spørsmål om våre tjenester på: http://www.telio.no/privat/hjelp/
    Husk at du som kunde i Telio har full oversikt over ditt abonnement på Min side.
    Du kan logge inn på Min side på www.telio.no.
    Om du finner svar på ditt spørsmål innen vi kontakter deg, eller har tilleggsinformasjon, ber vi deg informere oss om dette ved å svare på denne e-posten.
    Med vennlig hilsen
    Telio Kundeservice
    www.telio.no
    Du skrev:
    Fornavn: Erik
    Etternavn: Promperen
    E-post: eribsskog+promp@gmail.com
    Telefonnr:
    Hjemmetelefon
    Problemer med tilkobling/installasjon
    Din melding:
    I dag skal jeg prompe. Hele dagen.
    Sendt 03/20/2021 fra kontaktskjema på “Privat”.
    Saksnummer: 371647830
     
    Engelsk tekst:
     
    In English:
    Thank you for contacting Telio Customer Services.
    Your ticket number is: 371647830. Please, find your message enclosed below.  
    In order for us to provide the best possible customer service, it is essential that you keep the subject header unchanged when replying to an e-mail from Telio Customer Services.
    Normally, your inquiry will be processed within two working days. In times of increased demand, however, processing time may be somewhat longer.
    You can find answers to most questions about our services in Norwegian at: http://www.telio.no/privat/hjelp/.
    As a Telio customer you can also find an overall view of your subscription via “Min side”(My Page).
    To log on to “Min side”, please go to www.telio.no.
    Should you find the answer to your query before we contact you, or if you should have any additional information, we kindly ask you to let us know in a reply to this email.
    Yours sincerely,
    Telio Customer Services
    www.telio.no
    You wrote:
    Fornavn: Erik
    Etternavn: Promperen
    E-post: eribsskog+promp@gmail.com
    Telefonnr:
    Hjemmetelefon
    Problemer med tilkobling/installasjon
    Din melding:
    I dag skal jeg prompe. Hele dagen.
    Sendt 03/20/2021 fra kontaktskjema på “Privat”.
    Saksnummer: 371647830
  • Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
    RE: Fw: Freedom of Information Request ? FOI2020/00933 CRM:0033103351
    Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 22. juni 2021 kl. 03:00
    Til: flagcaseadvisor <flagcaseadvisor@postoffice.co.uk>
    Kopi: Terje Meyer <Terje@aspelund.no>, “inger.lise.blyverket” <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, post <post@finkn.no>, abuse@telia.com, polboard <polboard@postoffice.co.uk>, Club Creo <info@clubcreo.com>, firmapost@nkom.no, Politikk Høyre <politikk@hoyre.no>, Akademikerforbundet <post@akademikerforbundet.no>, post <post@finanstilsynet.no>, “post@inkassoklagenemnda.no” <post@inkassoklagenemnda.no>, “postmottak@sivilombudsmannen.no” <postmottak@sivilombudsmannen.no>, polcustomercare@royalmail.com, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>, EK Kristiansand kundeservice <kristiansand.kundeservice@posten.no>, postmottak@sd.dep.no, CustomerCare <CustomerCare@postoffice.co.uk>, Finn.Kinserdal@nhh.no, nhh.postmottak@nhh.no, juridisk <juridisk@datatilsynet.no>, Faktura RB <Faktura.RB@posten.no>, “information.rights” <information.rights@postoffice.co.uk>, Rebecca Redmond <rebecca.redmond@royalmail.com>, paula.vennells@postoffice.co.uk, information.requests@ofcom.org.uk, OCCtelecoms <OCCtelecoms@ofcom.org.uk>, Phso Enquiries <phso.enquiries@ombudsman.org.uk>, tr@forbrukertilsynet.no
    Hi,
    but since this started in the UK, with the advice, from your ‘Arcadia-cruise-ship-woman’, at the post-office in Winslow Street, in Walton.
    Then I think one have to say, that the Post Office are involved.
    So this is ‘ansvarsfraskrivelse’, like we say in Norway.
    That you try to run away from your responsibility.
    So this I have to complain about.
    I want a reply from a superior about this.
    You can’t blame it all on others, when it was you who started this.
    Erik Ribsskog
    tir. 16. mar. 2021 kl. 12:09 skrev flagcaseadvisor <flagcaseadvisor@postoffice.co.uk>:
    Dear Ribsskog 
    Thank you for your futher email.
    As previously advised, as your complaint relates to the Norwegian Post Office (Posten), we’re unable to help you here at Post Office.  The UK Post Office are unable to control the actions of Posten or have any influence over their returns policies or the costs incurred when returning parcels to Posten.
    We’re also unable to investigate historical complaints relating to advice or service in a UK Post Office dating back that far and Posten are best suited to assist you with the current issues you’re experiencing.
    Thank you for contacting us.
    Yours sincerely
     
     
    Kelly Innes 
    Office of the Group Chief Executive
    flagcaseadvisor@postoffice.co.uk
     
    Post Office Limited is committed to protecting your privacy, information about how we do this can be found on our website at www.postoffice.co.uk/privacy
     
     
    From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
    Sent: 16 March 2021 04:57
    To: flagcaseadvisor <flagcaseadvisor@postoffice.co.uk>
    Cc: Terje Meyer <Terje@aspelund.no>; elh <elh@forbrukertilsynet.no>; inger.lise.blyverket <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>; fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>; post <post@finkn.no>; abuse@telia.com; polboard <polboard@postoffice.co.uk>; Club Creo <info@clubcreo.com>; firmapost@nkom.no; Politikk Høyre <politikk@hoyre.no>; Akademikerforbundet <post@akademikerforbundet.no>; post <post@finanstilsynet.no>; post@inkassoklagenemnda.no; postmottak@sivilombudsmannen.no; polcustomercare@royalmail.com; amnestyis <amnestyis@amnesty.org>; HRW UK <hrwuk@hrw.org>; EK Kristiansand kundeservice <kristiansand.kundeservice@posten.no>; postmottak@sd.dep.no; CustomerCare <CustomerCare@postoffice.co.uk>; Finn.Kinserdal@nhh.no; nhh.postmottak@nhh.no; juridisk <juridisk@datatilsynet.no>; Faktura RB <Faktura.RB@posten.no>; information.rights <information.rights@postoffice.co.uk>; Rebecca Redmond <rebecca.redmond@royalmail.com>; paula.vennells@postoffice.co.uk; information.requests@ofcom.org.uk; OCCtelecoms <OCCtelecoms@ofcom.org.uk>; Phso Enquiries <phso.enquiries@ombudsman.org.uk>
    Subject: Re: Fw: Freedom of Information Request ? FOI2020/00933 CRM:0033103351
     
    Hi,
    the problem is, that when I contact Posten, then the same contact-center-staff just take turns, sending their replies, again and again.
    (This has happened like once a week for a year now).
    And all the contact-center-staff refuse to escalate, to a superior.
    And on the Posten website, it doesn’t say contact-information/email-address for the CEO, (a woman named Wille).
    So it’s like something from hell.
    Because it isn’t possible to get contact-information for any responsible executives/managers, at Posten, it seems.
    So it’s moronic, (I have to say).
    And this takes a lot of my time, (returning the parcels and compaining about the invoices), and also the trolls aren’t stopped.
    I also send copy-emails to Nkom who are the Goverment organisation that looks after Posten, (that Posten do their job right).
    But they, (like the rest of the Norwegian society), seems completely disinterested in this, and don’t even reply.
    And this was started in the UK, when I asked your staff, at the Post Office in Walton, (I think it was in Winslow Street), about how to return mail, that was for the previous tenants, when I lived.
    I then got a reply, that the Post Office only looks at the address, and not at the names.
    But when I grew up, in Berger, (postcode: 3075), in Norway.
    Then my grandmother whould chat with the Post Office-woman every time she put a letter wrong, (I got my post, mostly to my grandmother, and then to my flat, where my father forced me to grow up alone, and then in the summer-holiday they would put my letters in my bonus-mothers post-case sometimes).
    So I’m not sure about that the post-people only looking at addresses.
    That wasn’t the case in the 80’s, as I remember it.
    So I think the Post Office-people where possibly drinking at work, when they put the letters, for the earlier tenants, in my post-case, (in 10 Keith Court, in Walton).
    So this I have to complain about.
    Erik Ribsskog
     
    tor. 14. jan. 2021 kl. 10:19 skrev flagcaseadvisor <flagcaseadvisor@postoffice.co.uk>:
    Dear  Ribsskog 
    Thank you for your recent emails to Post Office.  I understand that you recently made a Freedom of Information Request, which was responded to by Kerry Moodie at our Information Rights Team, but you remain unhappy with the situation.
    Regretfully, as your complaint relates to the Norwegian Post Office (Posten), I’m afraid we’re unable to help you here at Post Office.  Both the UK Post Office and Royal Mail Group are unable to control the actions of Posten or have any influence over their returns policies or the costs incurred when returning parcels to Posten.
    I’m very sorry we’re unable to help on this occasion, however I would recommend contacting the postal service charging you for these returns and raise your concerns with them about unwanted mail being received.
    Thank you for contacting us.
    Yours sincerely
     
     
    Kelly Innes 
    Office of the Group Chief Executive
    flagcaseadvisor@postoffice.co.uk
     
    Post Office Limited is committed to protecting your privacy, information about how we do this can be found on our website at www.postoffice.co.uk/privacy
     
     
    From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
    Sent: 13 January 2021 05:24
    To: information.rights <information.rights@postoffice.co.uk>
    Cc: Terje Meyer <Terje@aspelund.no>; elh@forbrukertilsynet.no <elh@forbrukertilsynet.no>; inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>; fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>; post <post@finkn.no>; abuse@telia.com <abuse@telia.com>; polboard <polboard@postoffice.co.uk>; Club Creo <info@clubcreo.com>; firmapost@nkom.no <firmapost@nkom.no>; Politikk Høyre <politikk@hoyre.no>; Akademikerforbundet <post@akademikerforbundet.no>; post <post@finanstilsynet.no>; post@inkassoklagenemnda.no <post@inkassoklagenemnda.no>; postmottak@sivilombudsmannen.no <postmottak@sivilombudsmannen.no>; sande.vgs <sande.vgs@vfk.no>; polcustomercare@royalmail.com <polcustomercare@royalmail.com>; amnestyis <amnestyis@amnesty.org>; HRW UK <hrwuk@hrw.org>; EK Kristiansand kundeservice <kristiansand.kundeservice@posten.no>; postmottak@sd.dep.no <postmottak@sd.dep.no>; CustomerCare <CustomerCare@postoffice.co.uk>; Finn.Kinserdal@nhh.no <Finn.Kinserdal@nhh.no>; nhh.postmottak@nhh.no <nhh.postmottak@nhh.no>; juridisk <juridisk@datatilsynet.no>; Faktura RB <Faktura.RB@posten.no>
    Subject: Re: Freedom of Information Request ? FOI2020/00933
     
    Hi there,
    the mentioned Post Office-woman, (who informed me about how to send back letters that were for the previous tenants in Keith Court, where I lived from 2012 to 2014), wouldn’t be a third party in this, I’d say.
    That woman represented you.
    So if I’m the first party.
    Then you and the Post Office-woman is the second party, (I’d say).
    Since that woman, (that I’ve started calling the ‘Arcadia-woman’, after a cruise-ship that she once claimed to have gone with, (from Southampton), to see Norway).
    So this ‘third-party-stuff’ that you go on about, means that you are a bit lost, I think.
    So this I have to complain about.
    Also, (like I’ve written earlier), the point isn’t what the Arcadia-womans name is.
    The point is what she said.
    I just wanted a reference, (or a handle like they say), so to easier explain about the case.
    It’s ok with me to just call her the ‘Arcadia-woman’.
    (Like I’ve written ealier).
    I’ve also read more about GDPR after your staff starting using that as an excuse not to do her job, (it could seem).
    And GDPR is to do with comercial business-processes, (as I’ve understood it).
    It doesn’t seem like it has got to do with customer-complaints.
    So this is that the communists that work for you use GDPR as an excuse not do to their job, it seems.
    So this I have to complain about.
    Erik Ribsskog
    PS.
    The reason I wanted this return-police, (that the Arcadia-woman explained about to me), confirmed.
    Is that the Norwegian Post Office, (Posten), are giving me a hard time.
    I’m the victim of several hundrer ‘troll-cases’ where someone order sh*t in my name, (or in ‘funny’ versions of my name), on the internet.
    And then I send the ‘junk’ back, in the post, and I write on the packets: ‘Jeg har ikke bestilt dette. Returner til avsender’.
    (Which means: ‘I haven’t ordered this. Return to sender’).
    I started returing ‘troll-post/troll-mail’ like this, when I lived in Keith Courth, (in Walton/Liverpool).
    And I never got a bill/invoice from Royal Mail.
    But the Posten sends me weekly, (or so), invoices, (because that I return the parcels that the trolls have ordered, in my name).
    And they don’t seem insterested in finding out, who actually orders this stuff, (that sometimes get sent on to bailifs and courts, and around 2016 I got a sentence, since I didn’t go to a meeting, in a very low court/’forliksråd’, to do with this, in Asker/Bærum, they ignored that I had sent about this to the Court Administration in Trondheim, that didn’t do their job eighter, and I learned from mercantile upper secondary school, that one should be sent to ‘forliksrådet’ against ones will, (it’s something for loonys, more or less), still a local court in Bærum sent me there, and the debt collection-company and the courts were neighter in good faith, when it came to reading my explanation, (I hadn’t ordered this), so they just ignored what I wrote, and that applied to many organisations/courts/companies in Norway).
    So this is a big problem for me.
    The trolls have given me a sentence, (from Forliksrådet), and this takes a lot of my time to clean, (I also get a lot of troll-emails), and I get a poor credit-score, because the troll-orders just go though all the courts/bureucracy in Norway, in what has lately become a typical Norwegian way of doing one job, (noone in the Norwegian society do their job, is well known from a case named ‘NAV-saken’ in the Norwegian media, etc.).
    And the people that replys to my emails at Posten’s contact-center, (in Kristiansand), have no respect for me/customers at all, it seems.
    They haven’t gotten any background from custommer-support/mercantile education, it seems.
    And they refuse to escalate when I ask them to.
    And the Managing Director, (a woman with the last-name Wille), doesn’t have an email-address it seems.
    So this is taking a lot of my time.
    And this started in England, (when the Arcadia-woman told me how to return the mentioned letters).
    So this I have to compain about.
     
    fre. 20. nov. 2020 kl. 11:13 skrev Information Rights Team <information.rights@postoffice.co.uk>:
    Dear Mr Ribsskog,
    Please find the response attached to your Freedom of Information request.
    Regards,
    Kerry Moodie
    Information Rights Team
    Ground Floor
    Finsbury Dials
    20 Finsbury Street
    London EC2Y 9AQ
    0333 665 3951
    **********************************************************************
    This email and any attachments are confidential and intended for the addressee only. If you are not the named recipient, you must not use, disclose, reproduce, copy or distribute the contents of this communication. If you have received this in error, please contact the sender by reply email and then delete this email from your system. Any views or opinions expressed within this email are solely those of the sender, unless otherwise specifically stated.
    POST OFFICE LIMITED is registered in England and Wales no 2154540. Registered Office: Finsbury Dials, 20 Finsbury Street, London EC2Y 9AQ.
    **********************************************************************
    “Post Office Limited is committed to protecting your privacy. Information about how we do this can be found on our website at www.postoffice.co.uk/privacy”
  • Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
    Klage/Fwd: [Ticket#371647754] Din melding er mottatt av Telio
    Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 22. juni 2021 kl. 02:50
    Til: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>
    Kopi: support@teliotalk.no, Telio kundeservice <kundeservice@telio.no>, “inger.lise.blyverket” <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, firmapost@nkom.no, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, NextGenTel Abuse Response Team <abuse@nextgentel.com>, abuse@telia.com, Helpdesk Bitpro <helpdesk@bitpro.no>, Kundeservice Proximo <kundeservice@proximo.no>, noss@deloitte.no, post <post@finkn.no>, postmottak@sd.dep.no, salg@bitpro.no, Christen.Sveaas@kistefos.no, info@kistefos.no, js@kistefos-tre.no, innfordring <innfordring@nextgentel.com>, NextGenTel <kunde@nextgentel.com>, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>, kredittsjekk@nextgentel.no, Phso Enquiries <phso.enquiries@ombudsman.org.uk>, NextGenTel <ikke-svar@nextgentel.no>, tr@forbrukertilsynet.no
    Hei,
    dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).
    (Jeg har ikke kontaktet disse).
    Vennligst rydd opp!
    Med hilsen
    Erik Ribsskog
    PS.
    Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
    virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
    jeg).
    ———- Forwarded message ———
    Fra: Telio kundeservice <kundeservice@telio.no>
    Date: fre. 19. mar. 2021 kl. 09:20
    Subject: [Ticket#371647754] Din melding er mottatt av Telio
    To: <eribsskog@gmail.com>
    Takk for din henvendelse til Telio kundeservice.
    For information in English, please read further down.
    Ditt saksnummer er 371647754 og nedenfor finner du innholdet i din henvendelse.
    For at vi skal kunne yte best mulig kundeservice, er det viktig at du ikke endrer teksten i emnefeltet (subject) når du svarer på e-post fra Telio kundeservice.
    Din henvendelse vil normalt bli behandlet innen 2 virkedager, men ved stor pågang kan det i enkelte perioder dessverre være noe lengre behandlingstid.
    Du finner svar på de fleste spørsmål om våre tjenester på: http://www.telio.no/privat/hjelp/
    Husk at du som kunde i Telio har full oversikt over ditt abonnement på Min side.
    Du kan logge inn på Min side på www.telio.no.
    Om du finner svar på ditt spørsmål innen vi kontakter deg, eller har tilleggsinformasjon, ber vi deg informere oss om dette ved å svare på denne e-posten.
    Med vennlig hilsen
    Telio Kundeservice
    www.telio.no
    Du skrev:
    Fornavn: Erik Løvenbalk
    Etternavn: Ribsskog
    E-post: eribsskog@gmail.com
    Telefonnr:
    Mobilt bredbånd
    Din melding:
    Du og jeg! Pule!! Nå!!!
    Sendt 03/19/2021 fra kontaktskjema på “Privat”.
    Saksnummer: 371647754
     
    Engelsk tekst:
     
    In English:
    Thank you for contacting Telio Customer Services.
    Your ticket number is: 371647754. Please, find your message enclosed below.  
    In order for us to provide the best possible customer service, it is essential that you keep the subject header unchanged when replying to an e-mail from Telio Customer Services.
    Normally, your inquiry will be processed within two working days. In times of increased demand, however, processing time may be somewhat longer.
    You can find answers to most questions about our services in Norwegian at: http://www.telio.no/privat/hjelp/.
    As a Telio customer you can also find an overall view of your subscription via “Min side”(My Page).
    To log on to “Min side”, please go to www.telio.no.
    Should you find the answer to your query before we contact you, or if you should have any additional information, we kindly ask you to let us know in a reply to this email.
    Yours sincerely,
    Telio Customer Services
    www.telio.no
    You wrote:
    Fornavn: Erik Løvenbalk
    Etternavn: Ribsskog
    E-post: eribsskog@gmail.com
    Telefonnr:
    Mobilt bredbånd
    Din melding:
    Du og jeg! Pule!! Nå!!!
    Sendt 03/19/2021 fra kontaktskjema på “Privat”.
    Saksnummer: 371647754
  • Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
    Klage/Fwd: Takk for din bestilling D-vitamin 40 µg
    Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 22. juni 2021 kl. 02:42
    Til: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>
    Kopi: kundeservice@mail.efi.no, “inger.lise.blyverket” <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, tr@forbrukertilsynet.no, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, post <post@finkn.no>, abuse@telia.com, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>
    Hei,
    dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).
    (Jeg har ikke kontaktet disse).
    Vennligst rydd opp!
    Med hilsen
    Erik Ribsskog
    PS.
    Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
    virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
    jeg).
    ———- Forwarded message ———
    Fra: EFI Kundeservice <kundeservice@mail.efi.no>
    Date: man. 21. jun. 2021 kl. 05:49
    Subject: Takk for din bestilling D-vitamin 40 µg
    To: eribsskog+retard@gmail.com <eribsskog+retard@gmail.com>
     
    EFI-Shop
     
     
    Hei, Eirk Ribsskog
    Takk for din bestilling!
    Pakkeavdelingen gjør sitt ytterste for at du skal motta din forsendelse i løpet av en ukes tid. Vi håper du blir fornøyd og ser frem til å ha deg som kunde hos oss.
    Dersom du har noen spørsmål kan kundeservice kontaktes på telefon 987 01 444 (hverdager 8-16). Du kan også sende en melding til kundeservice via fanen på www.efi.no.
    Selvbetjening på MIN SIDE
    På MIN SIDE kan du enkelt selv administrere ditt/dine abonnement. Når du er innlogget får du en fullstendig oversikt, og kan velge hvor ofte du ønsker å få forsendelser, hvor mye de skal inneholde samt «hoppe over» en eller flere. – Du har full kontroll.
    Her kan du logge deg på
    Har du husket å gi oss ditt samtykke?
    For at vi skal kunne sende deg EFI nytt – vårt månedlige nyhetsbrev samt e-poster med nyheter og tilbud trenger vi ditt aktive samtykke. Det er like enkelt å melde seg av som på!
    KLIKK HER for å melde deg på
    Med vennlig hilsen
    EFI AS, Kundeservice
    EFI
    Kontakt oss
    E-post: kundeservice@mail.efi.no
    Telefon: 987 01 444
    EFI AS
    Boks 600 Sentrum, 0106 Oslo
    www.efi.no
  • Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
    Klage/Fwd: Vaksinemotstander
    Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 22. juni 2021 kl. 02:37
    Til: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>
    Kopi: vaksine@baerum.kommune.no, “inger.lise.blyverket” <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, tr@forbrukertilsynet.no, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, post <post@finkn.no>, abuse@telia.com, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>
    Hei,
    dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).
    (Jeg har ikke kontaktet disse).
    Vennligst rydd opp!
    Med hilsen
    Erik Ribsskog
    PS.
    Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
    virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
    jeg).
    ———- Forwarded message ———
    Fra: Vaksine <vaksine@baerum.kommune.no>
    Date: man. 21. jun. 2021 kl. 19:31
    Subject: Re: Vaksinemotstander
    To: <eribsskog@gmail.com>
    Hei, og takk for at du sier fra.
    Vi har gitt timen din til nestemann i køen.
    Hvis du skulle ombestemme deg blir det nye muligheter i august/september.
    Mvh
    Bærum kommune
    Fra: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
    Sendt: mandag 21. juni 2021 16:14
    Til: Vaksine <vaksine@baerum.kommune.no>
    Emne: Vaksinemotstander
    Hei igjen. Jeg har nå blitt vaksinemotstander.
    Vennligst avbestill både tirsdagen og onsdagen.
    Mvh Erik Løvenbalk Ribsskog (personnummer 250770(Sensurert av johncons-blogg))
    (Sensurert av johncons-blogg)
    (Sensurert av johncons-blogg) Bekkestua
  • Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
    Klage/Fwd: Vi over 60 – Takk for din bestilling! – Ordre: 393476
    Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 22. juni 2021 kl. 02:33
    Til: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>
    Kopi: Aller Media Kundeservice <kundeservice@aller.no>, Abonnement KK <abo.kk@aller.no>, Dag Sørsdahl <dag.sorsdahl@aller.com>, juridisk <juridisk@datatilsynet.no>, “abo.felles@aller.no” <abo.felles@aller.no>, “abuse@telia.com” <abuse@telia.com>, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, Info Web <info.web@aller.com>, “inger.lise.blyverket” <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, “noss@deloitte.no” <noss@deloitte.no>, PFU Pressens faglige utvalg <pfu@presse.no>, Post Aller NO <post@aller.no>, post <post@finkn.no>, “Post (Medietilsynet)” <post@medietilsynet.no>, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>, Livvi Midtlyng <livvi@bladcentralen.no>, Kundeservice <kundeservice@bladcentralen.no>, tr@forbrukertilsynet.no, info@aller.dk, Lene Hordvik <lene.hordvik@aller.com>
    Hei,
    dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).
    (Jeg har ikke kontaktet disse).
    Vennligst rydd opp!
    Med hilsen
    Erik Ribsskog
    PS.
    Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
    virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
    jeg).
    ———- Forwarded message ———
    Fra: Allershopping <noreply@allershopping.no>
    Date: man. 21. jun. 2021 kl. 20:45
    Subject: Vi over 60 – Takk for din bestilling! – Ordre: 393476
    To: <eribsskog+slurp@gmail.com>
    Takk for din bestilling på VI OVER 60
    Som abonnent på Vi over 60 har du tilgang til eksklusive artikler for målgruppen 60+ på Vi Pluss – helt gratis! Her finner du gode og nyttige saker om temaer som helse, økonomi, psykologi, karriere, teknologi og historie. Nye artikler blir publisert hver uke, så følg med!
    For å få tilgang til de eksklusive artiklene allerede nå må du gjøre følgende:
    Husk å benytt koden V060+ for gratis tilgang!
    1. Trykk på denne linken – https://www.vi.no/app/minside/v2/accesscode.
    2. Logg inn med en aID-bruker, som brukes av Dagbladet og de fleste lokalavisene i Norge. Har du ikke en aID-bruker fra før kan du enkelt registrere en når du følger linken over.
    3. Skrive inn koden VO60+
    NB: Har du valgt å betale via mobilregning, svar “ja” på SMS for å bekrefte din bestilling. Dersom du har valgt fakturabetaling vil du motta faktura sammen med bladet.
    Ditt ordrenummer: 393476
    Ordredato: man, 06/21/2021 – 21:36
    Du har bestilt:
    VI OVER 60 – 14 utgaver 549.00 kr
    Fakturagebyr 39.00 kr
    Subtotal 580.20 kr
    Herav MVA 7.80 kr
    Totalbeløp 588.00 kr
    Leveringsadresse:
    Erik Sædslurper Ribsskog
    (Sensurert av johncons-blogg)
    (Sensurert av johncons-blogg) Bekkestua
    Betalerens adresse:
    Erik Sædslurper Ribsskog
    (Sensurert av johncons-blogg)
    (Sensurert av johncons-blogg) Bekkestua
    Du får ditt første magasin innen to uker. Eventuell velkomstgave mottar du 2-3 uker etter at faktura er betalt.
    Velkommen som leser på VI OVER 60!
    Lik oss på Facebook
    viover60.no
    Abonnementsvilkår | Kundeservice
    VI OVER 60 i samarbeid med Allershopping.no – eid av Aller Media AS, org. nr. 910 119 877 MVA.
  • Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
    Tildelt time for vaksinering
    Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 21. juni 2021 kl. 16:27
    Til: vaksine@baerum.kommune.no
    Hei,
    nå har jeg snakka med en Jens hos dere, på mobil, for et par timer siden, (før jeg leste denne mailen).
    (For jeg fikk en talebeskjed fra dere, om å ringe dere).
    Og vi avtalte at jeg skulle få vaksine på onsdag.
    Så jeg forholder meg til det.
    Erik Ribsskog
    man. 21. jun. 2021 kl. 12:55 skrev Vaksine <vaksine@baerum.kommune.no>:
    Hei Erik Løvenbalk Ribsskog.
    Du er tildelt time for vaksinering tirsdag 22. juni kl. 08:20.
    Vennligst møt opp senest 5 minutter før oppsatt tidspunkt.
    Bærum vaksinesenter ligger i Bærum idrettspark, Hauger skolevei 36, Rud.
    Mvh
    Bærum kommune

    PS.

    Han Jens sa først, at jeg kunne få time, om tre kvarter, (fra da jeg ringte, litt etter klokka 14).

    Men det ble litt kort tid, (syntes jeg).

    For jeg måtte jo da først ha gått til t-banen, og så vente på t-banen, og så tar t-banen litt tid, og så måtte jeg gått fra t-banen til vaksinesenteret.

    (En vei jeg ikke har gått før.

    For å si det sånn).

    Så det kunne ha tatt lenger tid.

    Og jeg liker ikke å gå ut døra, uten å barbere meg, pusse tenna, og dusje.

    (Noe som tar litt tid, siden at jeg har litt dårlig varmtvannsbereder her.

    Så jeg kan ikke gjøre dette, rett etter hverandre.

    Som på Kiel-ferja, (for eksempel).

    For å si det sånn).

    Og da spurte jeg, om han heller hadde en time, cirka klokka 16.

    Men det hadde han ikke.

    Og heller ikke noe i morgen, (sa han).

    Kun på onsdag.

    Og så avtalte vi time, på onsdag.

    Og så leser jeg mailen overfor nå, om at jeg egentlig hadde fått time, på tirsdag.

    Men det klarte hverken hu Marita, (med talebeskjeden), eller han Jens, å informere meg om.

    (Mailen kom cirka samtidig med talebeskjeden.

    For å si det sånn).

    Så sånn var det.

    Bare noe jeg tenkte på.

    Med hilsen

    Erik Ribsskog

  • Nå sjekka jeg mobilen min.
    Og jeg hadde fått en ny talebeskjed.

    Og det var igjen hu Marita, fra Bærum Vaksinesenter.

    Hu ville at jeg skulle ringe tilbake, på et bestemt nummer, (67504080).

    Og så prøvde jeg å ringe det nummeret.

    Men da kom jeg bare til en telefonsvarer.

    Så jeg ringte nummeret til Bærum Vaksinesenter, (67504050 og ‘4’).

    Og da fikk jeg snakke med en Håkon.

    Og han kunne ikke hjelpe meg.

    Han fortalte, (etter å ha spurt om fødselsdatoen min), at hvis jeg prøvde å ringe telefonsvareren, så ville de skjønne, at jeg var interessert i en time.

    Og jeg burde legge igjen en beskjed, på svareren.

    For da ville de skjønne dette enda mer.

    (Noe sånt).

    Så det er jo bare tull og tøys.

    Hvis jeg legger igjen en beskjed på telefonsvareren.

    Så vil de legge igjen en beskjed på min telefonsvarer.

    Hm.

    Så sånn er nok det.

    Bare noe jeg tenkte på.

    Med hilsen

    Erik Ribsskog

    PS.

    Nå tenkte jeg at jeg skulle prøve å legge igjen en beskjed, på telefonsvareren, på 67504080.

    Men da fikk jeg bare et robot-stemme-svar, (en dame-stemme), som sa: ‘Beklager denne er ikke tilgjengelig for øyeblikket’.

    (Noe sånt).

    Så sånn var det.

    Bare noe jeg tenkte på.

    Men men.

    PS 2.

    Han Håkon lurte forresten på, når i dag, som hu Marita, hadde ringt.

    Og da må man drive og ‘bla’, på Nokia-mobilen.

    Og jeg hadde jo skrivi skildring-bloggpost, fra handleturene, på slutten av forrige uke.

    Og den bloggposten tok det X antall timer, å skrive.

    Og jeg hadde ikke lyden på, på mobilen.

    Så akkurat når i dag, som hu Marita ringte.

    Det kunne jo ha vært når som helst, mellom klokka 9/10 og 14, (for å si det sånn).

    (Det var klokka 13 cirka.

    Sjekka jeg, etter at jeg la på).

    Så at de ikke var fornøyde, med å få vite, at hu Marita hadde ringt, i dag.

    (Men at de istedet begynte å pirke, og skulle vite nøyaktig klokkeslett og sekund, liksom).

    Det var litt rart, (syntes jeg).

    Jeg ringte jo fra mobilen.

    Så og sjekke tekstmeldingen, mens jeg ringte.

    Det vet jeg ikke om hvordan hadde gått.

    Det er mulig at det lar seg gjøre.

    Men det er vel mest for mobil-friker, (og lignende).

    (Hvis jeg skulle tippe).

    Så sånn er nok det.

    Bare noe jeg tenkte på.

    Men men.

'Bokhylla' 70-tallet 80-tallet 90-tallet Anmeldelse Arne Mogan Olsen Berger Bergeråsen Brev Christell Humblen Dagbladet.no Datatilsynet Drammen E-post Facebook Google Haldis Humblen Hm Identitetstyveri Ingeborg Ribsskog irc Jobbsøking i England Johannes Ribsskog johncons-blogg Karen Ribsskog Klage Larvik Liverpool Magne Winnem Mobilbilder Musikk Nettmobbing Online trakassering Oppdatering Oslo Pia Ribsskog Politiet Rimi Slektsforskning StatCounter Svelvik Twitter Wikipedia YouTube Ågot Mogan Olsen