johncons
  • Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
    Klage/Fwd: Bok og blad til Erika
    Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>    10. juni 2021 kl. 17:07
    Til: Nana Rise <nana@barneblad.no>
    Kopi: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>, “inger.lise.blyverket” <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, tr@forbrukertilsynet.no, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, post <post@finkn.no>, abuse@telia.com, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>, “Post (Medietilsynet)” <post@medietilsynet.no>
    Hei,

    dere må prøve å finne ut hva som har skjedd her.

    (For jeg har ikke kontaktet dere).

    Og så har jeg også rett til, (mener jeg), å få vite, hva dere akter å foreta dere, for å forhindre, at noe lignende skjer, med andre ‘Hvermansen-folk’, i fremtida.

    Med hilsen

    Erik Ribsskog

    tir. 9. mar. 2021 kl. 09:11 skrev Nana Rise <nana@barneblad.no>:

        Velkomstpakken er dessverre sendt, men blir ikkje fakturert.

        Så er det flagga raudt på ditt namn så ingenting skal vere mulig å bestille herifrå.

         

        Lykke til

        Nana Rise-Lynum

        Norsk Barneblad

         

        Fra: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
        Sendt: mandag 8. mars 2021 22:46
        Til: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>
        Kopi: Nana Rise <nana@barneblad.no>; elh <elh@forbrukertilsynet.no>; inger.lise.blyverket <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>; fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>; post <post@finkn.no>; abuse@telia.com; amnestyis <amnestyis@amnesty.org>; HRW UK <hrwuk@hrw.org>; Post (Medietilsynet) <post@medietilsynet.no>
        Emne: Klage/Fwd: Bok og blad til Erika

         

        Hei,

         

        dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

         

        (Jeg har ikke kontaktet disse).

         

        Vennligst rydd opp!

         

        Med hilsen

         

        Erik Ribsskog

         

        PS.

         

        Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke

        virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes

        jeg).

         

         

        ———- Forwarded message ———
        Fra: Nana Rise <nana@barneblad.no>
        Date: man. 8. mar. 2021 kl. 09:23
        Subject: Bok og blad til Erika
        To: eribsskog+250770(Sensurert av johncons-blogg)@gmail.com <eribsskog+250770(Sensurert av johncons-blogg)@gmail.com>

         

        Takk skal du ha!

        Eg har no sendt bok og blad til Erika.

        Du får rekninga for eitt år.

         

        Alt godt

        Nana

        Norsk Barneblad

         

         

        Fra: Squarespace <form-submission@squarespace.info>
        Sendt: fredag 5. mars 2021 19:05
        Til: Nana Rise <nana@barneblad.no>
        Emne: Form Submission – New Form

         

        Type abonnement: 599 kr for eitt år (Noreg)

        Namnet til den som skal få bladet: Erika Ribsskog

        Adressa til den som skal få bladet: (Sensurert av johncons-blogg)

        Postnummer og stad til den som skal få bladet: (Sensurert av johncons-blogg) Bekkestua

        Fødeåret til den som skal få bladet: 2010

        Namnet til den som skal betale: Erik Løvenbalk Ribsskog

        Eventuell melding til Norsk Barneblad:

        Adressa til den som skal betale: (Sensurert av johncons-blogg)

        Postnr og -stad: (Sensurert av johncons-blogg) Bekkestua

        Epost-adresse: eribsskog+250770(Sensurert av johncons-blogg)@gmail.com

        Sent via form submission from Norsk Barneblad

        Type abonnement: 599 kr for eitt år (Noreg)

        Namnet til den som skal få bladet: Erika Ribsskog

        Adressa til den som skal få bladet: (Sensurert av johncons-blogg)

        Postnummer og stad til den som skal få bladet: (Sensurert av johncons-blogg) Bekkestua

        Fødeåret til den som skal få bladet: 2010

        Namnet til den som skal betale: Erik Løvenbalk Ribsskog

        Eventuell melding til Norsk Barneblad:

        Adressa til den som skal betale: (Sensurert av johncons-blogg)

        Postnr og -stad: (Sensurert av johncons-blogg) Bekkestua

        Epost-adresse: eribsskog+250770(Sensurert av johncons-blogg)@gmail.com

  • cilla

    https://www.facebook.com/photo/?fbid=64652845646&set=basw.AbqMubeXuwRu34pvcUgzNvVZAePKaygVJpNCJtz1TVoWGDJEL6af05V2N92842Od-adiIeoaJYhLgrGTMb7KuhwPoW_m81pX496G3sYs0o879WwmHcDkNb53C9Nx9buT_sOcnPNlxu1KnLaqNQCSFU4vyklZDGlsL-9xEDWP_UY3NA&opaqueCursor=AbpKuxwLhhXl788YqRm3-mO0Dzt1_Bpq_l7HXsan4327oP5p13sLbIuSjS20kKedZDeVw6D6Ht4or2jruBna-XOcdqoLQOmFCNIQSXtFttDiqgnH35aH1DRAG3dtBc8wdOzH1jhHeO0f3xrKM-I5oMhBlpf8UMQD7TzI19Fp4U9R2lBT4HTb5IPE7UAcU8bgqjqoMnR84nHUQVL_IqIJkk-kQZ7bDKxzUfV8rPw-vz3vzwEjvjthPXmVJj0-dUneVDsG-UmBeYluE8URVkDKVYiE51MIspv8Nx7j47ODOlAsZlIsDV1cO1nx5J2muic4sbMtyOzSAw32qzw7KuuJMXusAoHGBbUWru9yuxv6v-dap6Qdsb8zaIfQ0BSfAz_yb-_Ac_Mzeem0hjxlmRO7bmptJoSJBojVu46x1WAeqTAKO-LBy4NmVDpqdsqdShN1Y69doJwO0L9Vc0phgGm9lo5_baCVTzEpMsKP6X_DMGwH1Q-aRBTK_rGC11ecA58HlxkchlKR4HiwnYsmSDuRQREiz6oisYXGQlVbtdoCp6RHGXEKQbjGH_EvRJHYGAT4eeSsbRW-1phHl1bkzkdBg3AAsdtrVywIoo_p7jIWh934wRK6I13znIR14JO-xN8ybS8eFGjJhM56ur3YcWHPgqyqKsmmjzw35zsK7Q9d9YQFxO3HX0WCwCaKIWUCf6db3q858a0zrtuSsQ-6gxI4rMw8beRhaCBjhyrNB4f7UVzz7Q

    PS.

    Og her er den andre #blablabla-jenta, nemlig Linda ‘Zera’ Wold:

    zera

    https://www.facebook.com/photo?fbid=140797154333346&set=a.140797171000011

    PS 2.

    En gang, så skulle Glenn ‘Kazuya’ Hesler, (også fra #blablabla), kjøpe hasj, av min lillesøster Pia, (som vel var/er, i et slags kriminelt afrikansk miljø).

    Og da dro han innom meg, (på St. Hanshaugen).

    For han ville at jeg skulle vise veien, til Pia.

    (Dette var etter at jeg hadde lest i Aftenposten, at hasj ikke lenger skulle være straffbart, å kjøpe/bruke.

    Noe jeg har skrevet om i Min Bok 5.

    Og Glenn Hesler satt alltid bare hjemme på gutterommet, (som 30-åring, mer eller mindre).

    Så jeg tenkte at han kanskje hadde godt av å røyke litt tjall, siden at han ikke drakk/festa.

    Noe sånt.

    Det var også sånn, at noen reklamerte for hvor bra hasj var, (at man ikke ble fyllesyk osv.), på #Norge, #Oslo eller #Mp3-Norge, (på irc).

    Og jeg hadde to yngre søsken, (Pia og Axel), som begge brukte hasj.

    Pluss en lagfører i infanteriet, (Marvin Bricen), som mobba meg, fordi at jeg ikke hadde prøvd hasj.

    Noe sånt.

    Men jeg fant fort ut at dette, (hasj), ikke var noe for meg.

    Noe jeg har skrevet mer om i Min Bok 5.

    For å si det sånn

    For jeg syntes at det ble, som noe klamt/lugubert, rundt dette.

    Må jeg si).

    Og da, når Glenn var innom meg.

    Så hadde han med, ei blondinne.

    Og så spurte jeg om hvem det var.

    Og da sa Glenn, at det var ei som hadde gått i klassen hans.

    Men jeg synes at hu klassekamerat-dama, (fra Romerike vel, hvor Glenn er fra), ligna litt på hu Linda ‘Zera’ Wold.

    (For å si det sånn).

    Så det lurer jeg litt på.

    (Må jeg si).

    For det var jeg som først begynte å chatte med hu Zera, (på Dagbladet sin chat), kanskje et år før #blablabla tok av.

    (For å si det sånn).

    Så sånn var det.

    Bare noe jeg tenkte på.

    Mvh.

    Erik Ribsskog

    PS 3.

    Nå var det forresten sånn.

    At Glenn hadde ei yngre søster, som var blond.

    Så om det kan ha vært hu, som Glenn dro med, når han skulle kjøpe hasj, av Pia.

    Men at hu søstera, kanskje hadde børsta håret, (eller slått ut håret), sånn at jeg ikke kjente henne igjen.

    Hm.

    Og så har Glenn vært litt paranoid, (siden at han syntes, at det var litt skummelt, å kjøpe hasj).

    Og så har han jugd, og sagt, at det var ei tidligere klassekamerat-dame.

    I tilfelle at noen av naboene mine, (på St. Hanshaugen), hadde øra på stilk, liksom.

    (Noe sånt).

    Så sånn var muligens det.

    Bare noe jeg tenkte på.

    Men men.

    PS 4.

    Mer om Glenn sin lillesøster, (Nina Vevang):

    lillesøstera til glenn

    https://www.facebook.com/photo/?fbid=2059281004215116&set=a.104812386328664

  • mer om tin tin

    https://www.facebook.com/250794291690696/photos/a.250965618340230/278967878873337/

    PS.

    Vanligvis så spilte Rønningen-gjengen fotball. 

    (Rønningen-gjengen var en gutte-gjeng, som min lillesøstera Pia og jeg liksom hang oss fast i, en dag vi var ute og syklet, (utafor sykehjemmet/sykehuset).

    For min mor ville at jeg skulle lære Pia å sykle, rett etter at vi flytta fra Halsen til Larvik sentrum.

    For å si det sånn).

    Men noen ganger så ville Tin-Tin at vi skulle leke cowboy og indianer, eller politi og røver.

    (Sånn som jeg husker det).

    Og da løp vi rundt, (og gjemte oss osv.), i noen ‘katakomber’/ganger, som var i kjelleren, i den blokka, (en blokk som lå ovenfor sykehjemmet/sykehuset), som vi spilte fotball bak.

    Og noen ganger, så lurte jeg på hvor Pia blei av, under denne barnslige leken.

    (Husker jeg).

    Så jeg har noen ganger lurt på, om Tin-Tin, (som vel egentlig var mer moden), fant på disse barnslige ‘leke-stundene’, (når vi ikke skulle spille fotball), som et påskudd, for å besudle de lokale jentungene, (som min lillesøster Pia).

    (Noe sånt).

    Så sånn var muligens det.

    Bare noe jeg tenkte på.

    Mvh.

    Erik Ribsskog

  • Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
    Klage/Fwd: NYHET! Superpakke for immunforsvaret: Prøv gratis*
    Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>    9. juni 2021 kl. 14:34
    Til: Lectinect kundeservice <kundeservice@lectinect.no>
    Kopi: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>, “inger.lise.blyverket” <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, tr@forbrukertilsynet.no, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, post <post@finkn.no>, abuse@telia.com, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>
    Hei,

    nå tror jeg at du må ha misforstått noe.

    For vi har ikke hemmelig samfunn, i Norge.

    Det skal være åpenhet i samfunnet, (har jeg hørt).

    Så dette tror jeg må være feil.

    Jeg ønsker å gjerne få svar fra en overordnet om dette.

    (Jeg ønsker å vite navnet, på det nett-trollet, som har bestilt dette, i mitt navn.

    Og jeg ønsker å vite, hvordan dere planlegger å forbedre dere, for å hindre at noe lignende skjer igjen).

    Skjerpings!

    Erik Ribsskog

    tir. 9. mar. 2021 kl. 08:16 skrev <kundeservice@lectinect.no>:

        Takk for henvendelsen
        Hei igjen
        Takk for din henvendelse.
        Vi har dessverre ikke informasjon om navn men stiller gjerne med den informasjon vi har dersom du anmelder saken til politiet.
         
        Ingen utenom politiet har tilgang til slik informasjon.
         
        Det er politiet som etterforsker slike saker. Det er også de som fanger skurkene som utsetter deg for dette.
        Med vennlig hilsen
        Therese
        Kundeservice
        Lectinect AS
        Postboks Postboks 400 | 4894 Grimstad | Norway
        Phone: +47 21 02 95 00
        E-mail: kundeservice@lectinect.no

        Den 09.03.2021 ved 05:57 skrev Erik Ribsskog [eribsskog@gmail.com]:
        Hei,

        jeg tror det er bedre, hvis dere får sjefen der, til å ringe ISP-ene, (som det vel heter).

        Sånn at de kan informere om navnene, på disse trollene.

        For det forteller de nok til firmaer, som dere.

        Men det er ikke så lett, for vanlige borgere/folk som meg, å få disse internett-leverandørene, til å oppgi navn, på nett-trollene sine.

        Så hvis dere kan finne ut navnene, på disse jævlene, (og ikke bare komme med disse tallene).

        Dette må jeg klage på.

        Skjerpings!

        Erik Ribsskog

        man. 4. jan. 2021 kl. 10:22 skrev <kundeservice@lectinect.no>:

            Takk for henvendelsen
             
            Hei
            Takk for din henvendelse.
            Vi har sperret ditt navn, slik at det ikke skal gå noen ordrer igjennom. Ser at det er gjort en ny bestilling i desember. Sender med alle bestillingene som er gjort i ditt navn. Som du ser så har de fleste samme IP nr.

            December 2020

            Date Kampanje Name Address Phone Email IP Sms promo Email promo
            30.12.2020 07:12 23175 Erik Løvenbalk Ribsskog (Sensurert av johncons-blogg), Bekkestua 92140215 eribsskog+prompejenten@gmail.com 185.220.100.241 – yes

            November 2020

            Date Kampanje Name Address Phone Email IP Sms promo Email promo
            19.11.2020 00:28 77008 Erik Løvenbalk Ribsskog (Sensurert av johncons-blogg), Bekkestua 48621954 185.220.100.255 – –
            19.11.2020 00:27 76403 Erik Løvenbalk Ribsskog (Sensurert av johncons-blogg), Bekkestua 93967869 185.220.100.255 – –
            19.11.2020 00:26 81153 Erik Løvenbalk Ribsskog (Sensurert av johncons-blogg), Bekkestua 96853024 185.220.100.255 – –
            19.11.2020 00:25 73209 Erik Løvenbalk Ribsskog (Sensurert av johncons-blogg), Bekkestua 48638549 185.220.100.255 – –

            August 2020

            Date Kampanje Name Address Phone Email IP Sms promo Email promo
            22.08.2020 12:07 72304 Erik Løvenbalk Ribsskog (Sensurert av johncons-blogg), Bekkestua 96853024 eribssko.g@gmail.com 18.27.197.252 – yes
            22.08.2020 12:04 76403 Erik Løvenbalk Ribsskog (Sensurert av johncons-blogg), Bekkestua 48638549 eribss.kog@gmail.com 46.166.139.111 – yes
            22.08.2020 11:59 78025 Erik Løvenbalk Ribsskog (Sensurert av johncons-blogg), Bekkestua 93967869 eribsskog@gmail.com 185.220.100.243 – yes
            22.08.2020 11:46 23175 Erik Løvenbalk Ribsskog (Sensurert av johncons-blogg), Bekkestua 48621954 er.ibsskog@gmail.com 185.220.101.5 – yes
            Med vennlig hilsen
            Helene
            Kundeservice
            Lectinect AS
            Postboks 6621 Etterstad | 0607 Oslo | Norway
            Phone: +47 21 02 95 00
            E-mail: kundeservice@lectinect.no
             

            Den 30.12.2020 ved 20:48 skrev Erik Ribsskog [eribsskog@gmail.com]:
             
            Hei,

            som sagt, så er det, noen jævler/troll, som bestiller masse dritt, på nettet, i mitt navn, (eller i tulle-versjoner av mitt navn), fra firmaer med dårlige rutiner.

            Og jeg sender all dritten i retur, så dette skal dere ha fått tilbake.

            Jeg ønsker som sagt å vite hvem som har bestilt dette i mitt navn.

            Og jeg ønsker å bli informert om, hvilke bedre rutiner, som dere skal skaffe dere, for å hindre, at noe lignende skjer igjen.

            Skjerpings!

            Erik Ribsskog

            tor. 19. nov. 2020 kl. 11:06 skrev Lectinect kundeservice <kundeservice@lectinect.no>:

                ##- Skriv svaret ditt over denne streken -##

                Forespørselen (108922) er markert som løst.

                Hvis du vil legge til flere kommentarer, kan du svare på denne e-posten.

                 
                    

                Tulla (Kundeservice)

                19. nov. 2020, 12:06 EET
                Hei

                Her er bestillingen vi har mottatt på produktet Blåbær Pluss:

                19.11.2020 00:25
                    

                73209
                    

                Erik Løvenbalk Ribsskog
                    

                (Sensurert av johncons-blogg), Bekkestua
                    

                48638549
                          

                185.220.100.255
                    

                –
                    

                –

                Vennlig hilsen
                kundeservice

                 

                 
                    

                Erik Ribsskog

                18. nov. 2020, 22:22 EET
                Hei,
                 
                dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).
                 
                (Jeg har ikke kontaktet disse).
                 
                Vennligst rydd opp!
                 
                Med hilsen
                 
                Erik Ribsskog
                 
                PS.
                 
                Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
                virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
                jeg).
                 

                ———- Forwarded message ———
                Fra: Lectinect Kundeservice <noreply@lectinect.no>
                Date: tir. 27. okt. 2020 kl. 08:50
                Subject: NYHET! Superpakke for immunforsvaret: Prøv gratis*
                To: Erik L <eribssko.g@gmail.com>

                Se denne eposten i nettleseren
                NYHET! Superpakke for immunforsvaret
                 
                Prøv Lectinect Blåbær Pluss gratis* og få håndsprit på kjøpet

                Et normalt fungerende immunforsvar er viktig. En anbefaling er å spise bær, og spesielt mørke bær som blåbær og krekling. I skallet til de mørke bærene finnes nemlig antocyaner, som er ekstra sterke antioksidanter.

                 
                Fra Nord-Norge
                Blåbærene vi bruker er plukket i Nord-Norge, hvor de lyse og lange sommerdagene og nettene gir ekstra næringsrike bær. Vi har dessuten tilsatt nordnorsk krekling (krøkebær) som er proppfulle av antocyaner.

                Lectinect Blåbær Pluss gir deg som navnet sier noen plussfaktorer. I tillegg til blåbær og krekling, får du de veldokumenterte ingrediensene vitamin C, vitamin D og sink.
                 
                Prøv gratis*
                 
                Dokumenterte helseeffekter

                Antioksidantene/antocyanene i blåbær har dokumenterte helseegenskaper, og bidrar til:

                    Beskyttelse av cellene i kroppen mot oksidativt stress
                    Opprettholdelse av normalt syn

                 
                Prøv Lectinect Blåbær Pluss gratis* – få hurtigsvarspremie
                 

                Prøv Lectinect Blåbær Pluss gratis* i en måned. Hvis du svarer innen 7 dager får du en flaske håndsprit som hurtigsvarspremie.
                Prøv gratis*
                 
                Lectinect AS Kundeservice – Postboks 400 – 4894 Grimstad
                epost: kundeservice@lectinect.no telefon: 37 40 16 90

                Klikk her for å oppdatere dine personopplysninger på Min Side eller klikk her for avmelding.

                

  • Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
    Medlemsgiro i KFUK-KFUM
    Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>    9. juni 2021 kl. 14:26
    Til: Thea Solstad <thea.solstad@kfuk-kfum.no>
    Kopi: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>, “inger.lise.blyverket” <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, tr@forbrukertilsynet.no, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, post <post@finkn.no>, abuse@telia.com, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>
    Hei,

    dere må prøve å finne ut hva som har skjedd her.

    (For jeg har ikke kontaktet dere).

    Og så har jeg også rett til, (mener jeg), å få vite, hva dere akter å foreta dere, for å forhindre, at noe lignende skjer, med andre ‘Hvermansen-folk’, i fremtida.

    Med hilsen

    Erik Ribsskog

    man. 8. mar. 2021 kl. 20:45 skrev Thea Solstad <thea.solstad@kfuk-kfum.no>:

        Hei Erik,
        Beklager, at du har fått en giro som du ikke kjenner til. Her skal vi ettergå våre rutiner og finne mer ut hvorfor du har fått denne.

        Jeg kan opplyse om at oppføringene nå er slettet og du vil ikke motta flere henvendelser fra oss.

        Alt godt!

        Med vennlig hilsen

         

        Thea Solstad

        Marked- og kommunikasjonssjef/ Assisterende generalsekretær

        KFUK-KFUM Norge

        thea.solstad@kfuk-kfum.no | +47 48230659

         

        kfuk-kfum.no | Facebook | Twitter | YouTube | +47 22 99 15 10 | Grubbegata 4, 0179 Oslo

        Vi er Miljøfyrtårn-sertifisert organisasjon. Vennligst ikke skriv ut denne mailen.

'Bokhylla' 70-tallet 80-tallet 90-tallet Anmeldelse Arne Mogan Olsen Berger Bergeråsen Brev Christell Humblen Dagbladet.no Datatilsynet Drammen E-post Facebook Google Haldis Humblen Hm Identitetstyveri Ingeborg Ribsskog irc Jobbsøking i England Johannes Ribsskog johncons-blogg Karen Ribsskog Klage Larvik Liverpool Magne Winnem Mobilbilder Musikk Nettmobbing Online trakassering Oppdatering Oslo Pia Ribsskog Politiet Rimi Slektsforskning StatCounter Svelvik Twitter Wikipedia YouTube Ågot Mogan Olsen