johncons
  • takkskalduha værsågod

    https://www.vg.no/rampelys/musikk/i/J1JwO8/xl-toresens-store-bloeff

    PS.

    Det var sånn, at min stefar Arne Thomassen.

    Han var kamerat, med Lasse og Kim, (fra bandet Bløff), sin far Oddvar.

    (Noe jeg har blogget om tidligere).

    Og min lillesøster Pia og meg, vi pleide noen ganger å bo, hos Oddvar og dem, når min mor og stefar, var på ferie, (på 70-tallet).

    (Blant annet så bodde vi, hos Oddvar og dem, (i Grøttinglia, i Tjølling), i en uke eller to, mens jeg gikk, i første klasse, på Østre Halsen skole, (husker jeg).

    Da fikk jeg plutselig ny skolevei, (husker jeg), mens min mor og stefar var på ferie.

    Men disse bodde på veien til den andre barnehagen jeg gikk på, (jeg gikk først på Ulåsen barnehage, (av en eller annen grunn), etter at vi flytta til Mellomhagen fra Hvattum/Brunlanes).

    Så jeg fant såvidt fram, til og fra skolen.

    For å si det sånn.

    Og det var vel muligens også sånn, at jeg et par ganger, gikk sammen med Lasse til skolen.

    Hvis jeg skulle tippe).

    Så sånn var vel det.

    Bare noe jeg tenkte på.

    Mvh.

    Erik Ribsskog

    PS 2.

    Det jeg husker best, at jeg dreiv med, hos Lasse og dem.

    Det var at Kim hadde noen fotballkort, som han viste meg.

    (Det var vel et fotballkort, med motivet Brasil.

    Om at de hadde vunnet fotball-VM tre ganger.

    Noe sånt.

    Og Kim hadde muligens også et annet fotballkort, hvor motivet var fotball-VM-trofeet, (som han viste meg spesielt).

    Noe sånt).

    Og jeg husker også at Lasse, fikk meg til å pløye/harve, (med et redskap som kanskje kunne minne litt om en ljå, men med kortere/mindre ‘kniv’), på et jorde, (på nabo-tomta), til jeg fikk vannblemmer, i henda.

    (For å si det sånn).

    Pia begynte to år etter meg, på skolen.

    Så hu var vel mer, hos Oddvar og dem, på dagtid.

    Og Lasse og Kim hadde en eller to søstre, (som pleide å gå rundt i gule stillongs), som Pia vel hang sammen med, mens jeg var på skolen.

    Så Pia husker kanskje mer, fra dette stedet, (Grøttumlia), enn meg.

    (Hvis hu ikke var i barnehagen.

    For å si det sånn).

    Så sånn er muligens det.

    Bare noe jeg tenkte på.

    Men men.

    PS 3.

    Det var vel forresten sånn.

    At mens jeg stod og pløyde/harva, på det nevnte jordet, (med Lasse stående ved siden av meg, mens han kommanderte, som om han var en slags Hitler-type).

    Så stod Pia og Lasse sine søstre/søsken, og så på denne seansen, (at jeg fikk vannblemmer i henda), fra en skog/vei like ved.

    (For å si det sånn).

    Så sånn var vel det.

    Bare noe jeg tenkte på.

    Men men.

    PS 4.

    Det var også sånn.

    At en gang som Pia og jeg bodde, hos Lasse og dem.

    Så ble jeg sjuk.

    Og moren/foreldrene til Lasse, tok meg med, til en slags lege.

    (Sånn som jeg husker det).

    Og jeg mener også vagt å huske, at moren til Lasse, fikk sjekket, om det var noe jeg var allergisk mot.

    (Uten at jeg husker hva svaret var.

    For å si det sånn).

    Så sånn var det.

    Bare noe jeg tenkte på.

    Men men.

    PS 5.

    Mer om faren til Lasse og Kim, (fra Østlands-Posten 16. mars 1985):

    stefars kamerat oddvar

    https://www.nb.no/items/778ca9718269e07e8779e3a6a9cc96b3?page=5&searchText=%22oddvar%20thorsen%22

    PS 6.

    Lasse og Kim sin mor, (som tok meg med til legen en gang på 70-tallet), er visst død:

    mora til lasse og kim er død

    PS 7.

    Som jeg har blogget om tidligere.

    Så fikk jeg noe råtten melk, av min mor, (i Jegersborggate, i Larvik sentrum), noen dager/uker, før jeg skulle flytte til min far, (på Berger), høsten 1979.

    Og etter det, så har jeg fått avsmak, på melk.

    Og da jeg fikk den råtne melka.

    Så var det en dame på besøk der.

    Og det kan muligens ha vært moren til Lasse og Kim, (Ingrid Granaas Thorsen), tenker jeg nå.

    Og at hu visste at jeg var allergisk mot melk, og derfor ga meg noe råtten melk, (sånn at jeg skulle slutte å drikke melk).

    (Noe sånt).

    Så sånn var muligens det.

    Bare noe jeg tenkte på.

    Men men.

    PS 8.

    Mer om foreldrene til Lasse og Kim, (fra Østlands-Posten 3. juli 1967):

    mer om foreldrene til lasse og kim

    https://www.nb.no/items/3e23f01abe40d889fa7bcf1f372bbadf?page=1&searchText=%22oddvar%20thorsen%22~1

    PS 9.

    Storesøstera til Lasse og Kim heter Line, (fra Østlands-Posten 27. mai 1982):

    søstera heter line

    https://www.nb.no/items/204ad1298fe8447246f6172b3735b7cd?page=11&searchText=%22oddvar%20thorsen%22~1

    PS 10.

    Line er visst tre år eldre enn meg, (kan det virke som fra PS-et overfor).

    Men det er mulig, at de hadde en datter til, som var eldre enn Kim, men yngre enn Lasse.

    (Hu med gul stillongs.

    Som jeg nevnte overfor).

    Men det tørr jeg ikke å si sikkert.

    Det var vel sånn, at jeg spurte Lasse, om hvem hu jenta var.

    Men at Lasse bare sa at det var ei nabojente, (eller noe lignende).

    (Noe sånt).

    Så sånn var vel det.

    Bare noe jeg tenkte på.

    Men men.

    PS 11.

    Oddvar hadde også hest på Verningen, (på en stall der), som min stefar.

    Og en gang som Pia og jeg bodde hos Oddvar og de, (mens min mor og stefar var på ferie).

    Så dro vi innom Verningen.

    Og da gikk hesten til Oddvar rundt i en innhegning der, (rett utafor stallen), husker jeg.

    Og da var det sånn, at Oddvar, klappa hesten, ganske hardt.

    Og jeg var vant med hester, (siden at min stefar også hadde hester).

    Så jeg herma etter Oddvar, og klappa hesten, på en lignende måte, (over et gjerde).

    Og da kjefta Oddvar på meg, (husker jeg).

    For han mente at jeg slo hesten, (istedet for å klappe den).

    Men jeg prøvde bare å gjøre som Oddvar.

    Så det ble rimelig merkelig, (må jeg si).

    (Dette gikk jeg vel og grubla på noen ganger.

    Selv etter at jeg flytta, til min far på Berger, høsten 1979.

    For å si det sånn).

    Så sånn var det.

    Bare noe jeg tenkte på.

    Men men.

    PS 12.

    Sånn som jeg husker det.

    Så hadde forresten ikke Oddvar bart, på 70-tallet, (som på bildet i PS 5).

    Selv om det er mer enn 40 år siden, at jeg sist traff disse Grøttinglia-folka.

    (Jeg har ikke sett de, etter at jeg flytta til min far, (på Berger), høsten 1979.

    Sånn som jeg husker det).

    Så sånn er det.

    Bare noe jeg tenkte på.

    Men men.

    PS 13.

    Oddvar er visst også død:

    oddvar også død

  • Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
    Klage/Fwd: Velkommen til Norges Fotballforbund – support
    Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>    8. juni 2021 kl. 14:37
    Til: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>
    Kopi: support@nffsupport.zendesk.com, “inger.lise.blyverket” <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, tr@forbrukertilsynet.no, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, post <post@finkn.no>, abuse@telia.com, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>, nff@fotball.no
    Hei,

    dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

    (Jeg har ikke kontaktet disse).

    Vennligst rydd opp!

    Med hilsen

    Erik Ribsskog

    PS.

    Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
    virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
    jeg).

    ———- Forwarded message ———
    Fra: Norges Fotballforbund – support <support@nffsupport.zendesk.com>
    Date: man. 8. mar. 2021 kl. 17:22
    Subject: Velkommen til Norges Fotballforbund – support
    To: <eribsskog@gmail.com>

    Velkommen til Norges Fotballforbund – support
    Velkommen til NFF support. Klikk på linken, skriv inn et passord og du kan logge inn.

    (Sensurert av johncons-blogg)
    Denne e-posten er en tjeneste fra Norges Fotballforbund – support.

  • Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
    Klage/Fwd: Informasjon om din ordre
    Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>    8. juni 2021 kl. 14:31
    Til: Qliro Kundeservice <kundeservice@qliro.com>
    Kopi: CDON CustomerService <customerservice@cdon.com>, juridisk <juridisk@datatilsynet.no>, “inger.lise.blyverket” <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, post <post@finkn.no>, order@email.cdon.com, CDON <reply@email.cdon.com>, newsletter@email.cdon.com, finansinspektionen@fi.se, Milton Gunn <Milton.Gunn@cdon.com>, sikkerhetssporsmal@klarna.no, abuse@telia.com, caytana.baguion@klarna.com, Laurèna Eid <laurena.eid@fi.se>, post@kghav.com, stina.westerstad@babybjorn.com, Christian.Kjaergaard@maersk.com, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>, info@kinnevik.com, kundombudsman@cdon.com, alexandra.jerrebo@cdon.com, isabelle@riteventures.com, michael@riteventures.com, sandra@riteventures.com, anton.hasselgren@riteventures.com, christoffer@riteventures.com, peter@riteventures.com, josephine@riteventures.com, Qliro Kundeservice <kundeservice@qliro.com>, tr@forbrukertilsynet.no
    Hei,

    da kan du kanskje sende det til daglig leder, da.

    Det er vel de som er mest vant til å rydde opp i sånne saker.

    (Jeg ønsker å vite navnet, på det nett-trollet, som har bestilt dette, i mitt navn.

    Og jeg ønsker å vite, hvordan dere planlegger å forbedre dere, for å hindre at noe lignende skjer igjen).

    Skjerpings!

    Erik Ribsskog

    man. 8. mar. 2021 kl. 12:51 skrev Qliro Kundeservice <kundeservice@qliro.com>:

        Hej,

        jag kan se att du tidigare vart i kontakt med våran avdelningschef som har skickat dig tydliga instruktioner om vad du behöver göra för att vi ska kunna hjälpa dig vidare. Vänligen se det mejlet.

        Ha en fin dag!

        Med vennlig hilsen,
        Jennifer
        Qliro
        QLIRO

        Hvordan vil du vurdere hjelpen du fikk?

        Bra, jeg er fornøyd

        Dårlig, jeg er ikke fornøyd

  • Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
    Klage/Fwd: Ordrebekreftelse
    Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>    8. juni 2021 kl. 14:24
    Til: Idunn Karolin Indrebø <idunnkarolin@skipsrevyen.no>
    Kopi: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>, “inger.lise.blyverket” <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, tr@forbrukertilsynet.no, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, post <post@finkn.no>, abuse@telia.com, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>, “Post (Medietilsynet)” <post@medietilsynet.no>
    Hei,

    dere må prøve å finne ut hva som har skjedd her.

    (For jeg har ikke kontaktet dere).

    Og så har jeg også rett til, (mener jeg), å få vite, hva dere akter å foreta dere, for å forhindre, at noe lignende skjer, med andre ‘Hvermansen-folk’, i fremtida.

    Med hilsen

    Erik Ribsskog

    man. 8. mar. 2021 kl. 09:15 skrev Idunn Karolin Indrebø <idunnkarolin@skipsrevyen.no>:

        Hei Erik

        Dette var rart ja.

        Selvsagt vil faktura bli kreditert, og opplysningene slettet fra vårt system.

        Ønsker deg en fin dag videre

        man. 8. mar. 2021 kl. 00:56 skrev Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>:

            Hei,

            dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

            (Jeg har ikke kontaktet disse).

            Vennligst rydd opp!

            Med hilsen

            Erik Ribsskog

            PS.

            Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
            virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
            jeg).

            ———- Forwarded message ———
            Fra: Skipsrevyen AS <no-reply@skipsrevyen.no>
            Date: fre. 5. mar. 2021 kl. 19:08
            Subject: Ordrebekreftelse
            To: Erik Løvenbalk Ribsskog <eribsskog+250770(Sensurert av johncons-blogg)@gmail.com>

                
            Logo
            Ordrebekreftelse #16567

            Hei Erik Løvenbalk Ribsskog.

            Dette er en bekreftelse på bestilte abonnement på skipsrevyen.no til Homsegodt.
             
            Vi har registrert følgende abonnement:

            1 stk Skipsrevyen – Magasin til 1 995 kr /stk

            Total årlig sum: 1 995 kr

            0 % mva.: 0,00 kr. Eksl. mva.: 1 995,00 kr

            Faktura sendes separat. Eventuelle rabatter blir trukket fra ved fakturering.
             
            Min Side

            Logg inn på Min Side for å få full oversikt over og administrer dine abonnement. Dersom du ikke har en bruker fra før, skal påloggingsdetaljer være sendt i en egen e-post. Du kan også bruke glemt passord-funksjonen om du ikke husker eller har fått laget dette tidligere.
             
            Leveringsadresse

            Dersom du har kjøpt abonnement som inkluderer trykket magasin, må leveringsadresse registreres på Min Side.
             

            Skipsrevyen AS
            Orgnr: NO 981 027 779 MVA

            Skoltegrunnskaien 2
            5835 Bergen

  • Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
    Klage/Fwd: Mageplager? Lectinect Mage er blitt enda bedre. Prøv gratis*
    Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>    8. juni 2021 kl. 14:20
    Til: Lectinect kundeservice <kundeservice@lectinect.no>
    Kopi: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>, “inger.lise.blyverket” <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, tr@forbrukertilsynet.no, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, post <post@finkn.no>, abuse@telia.com, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>
    Hei,

    dere må prøve å finne ut hva som har skjedd her.

    (For jeg har ikke kontaktet dere).

    Og så har jeg også rett til, (mener jeg), å få vite, hva dere akter å foreta dere, for å forhindre, at noe lignende skjer, med andre ‘Hvermansen-folk’, i fremtida.

    Med hilsen

    Erik Ribsskog

    man. 8. mar. 2021 kl. 08:16 skrev <kundeservice@lectinect.no>:

        Takk for henvendelsen
        Hei Erik
        Takk for din henvendelse.
        Det som har skjedd er at vi har mottatt en rekke bestillinger i ditt navn, via web.
         
        Siden det ikke var deg som bestillte så har vi sperret ditt kundekort men ikke fjernet det, slik at vi kan plukke opp om det kommer en ny bestilling. Systemet vil da varsle oss og bestillingen stoppes.
         
        Mer enn så får ikke vi gjort. Om du vil ta saken videre så stiller vi med den informasjon som vi har, for å hjelpe deg så godt vi kan.
         
        Det blir dessverre vanligere og vanligere med identitetstyveri. Det er dog ikke vi som har autoritet for å håndtere slikt uten man må anmelde saken for å finne den skyldige.
         
        Vi ønsker deg all lykke videre!
        Med vennlig hilsen
        Therese
        Kundeservice
        Lectinect AS
        Postboks Postboks 400 | 4894 Grimstad | Norway
        Phone: +47 21 02 95 00
        E-mail: kundeservice@lectinect.no

        Den 08.03.2021 ved 05:52 skrev Erik Ribsskog [eribsskog@gmail.com]:
        Hei,
         
        dere må prøve å finne ut hva som har skjedd her.
         
        (For jeg har ikke kontaktet dere).
         
        Og så har jeg også rett til, (mener jeg), å få vite, hva dere akter å foreta dere, for å forhindre, at noe lignende skjer, med andre ‘Hvermansen-folk’, i fremtida.
         
        Med hilsen
         
        Erik Ribsskog
         

        ons. 30. des. 2020 kl. 10:57 skrev <kundeservice@lectinect.no>:

            Takk for henvendelsen
             
            Hei
            Takk for din henvendelse.
            Vi har nå sperret deg for all reklame og tlf henvendelser.
            Med vennlig hilsen
            Helene
            Kundeservice
            Lectinect AS
            Postboks 6621 Etterstad | 0607 Oslo | Norway
            Phone: +47 21 02 95 00
            E-mail: kundeservice@lectinect.no
             

            Den 29.12.2020 ved 22:13 skrev Erik Ribsskog [eribsskog@gmail.com]:
             
            Hei,
             
            dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).
             
            (Jeg har ikke kontaktet disse).
             
            Vennligst rydd opp!
             
            Med hilsen
             
            Erik Ribsskog
             
            PS.
             
            Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
            virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
            jeg).
             

            ———- Forwarded message ———
            Fra: Lectinect Kundeservice <no-reply@lectinect.no>
            Date: ons. 18. nov. 2020 kl. 08:31
            Subject: Mageplager? Lectinect Mage er blitt enda bedre. Prøv gratis*
            To: Erik L <eribss.kog@gmail.com>

            Se denne eposten i nettleseren
             
            Lectinect Mage er blitt enda bedre!

            Kari Tjønn Skogen startet med Lectinect Mage i 2018, og er en av våre mange fornøyde kunder. Hun fikk forhåndsteste den nye og forbedrede versjonen av Lectinect Mage. Her er hennes erfaring:

            – I juni 2020 fikk jeg spørsmål om jeg ville teste en ny versjon av Lectinect Mage, med kalsium i tillegg til hyllebær. Jeg syntes det var verdt forsøket, og ble med på testen.

            – De nye tablettene hjelper magen min enda raskere.

            Les mer om Karis erfaring med NYE Lectinect Mage.
            Les mer
             
            Prøv NYE Lectinect Mage gratis*

            Lectinect Mage er oppgradert ved å tilsette kalsium, som bidrar til at fordøyelsesenzymer fungerer normalt. Produktet gir deg fortsatt like mye hyllebær og lektiner som før.

            Bestill i dag, så får du 1 måneds forbruk av NYE Lectinect Mage gratis*.
            Prøv nå
             
            Lectinect AS Kundeservice – Postboks 400 – 4894 Grimstad
            epost: kundeservice@lectinect.no telefon: 37 40 16 90

            Klikk her for å oppdatere dine personopplysninger på Min Side eller klikk her for avmelding.

  • Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
    Klage/Fwd: Bekreftelse på nyhetsbrev
    Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>    8. juni 2021 kl. 13:46
    Til: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>
    Kopi: Lectinect kundeservice <kundeservice@lectinect.no>, “inger.lise.blyverket” <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, tr@forbrukertilsynet.no, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, post <post@finkn.no>, abuse@telia.com, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>
    Hei,

    dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

    (Jeg har ikke kontaktet disse).

    Vennligst rydd opp!

    Med hilsen

    Erik Ribsskog

    PS.

    Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
    virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
    jeg).

    ———- Forwarded message ———
    Fra: no-reply@lectinect.no <no-reply@lectinect.no>
    Date: man. 8. mar. 2021 kl. 06:40
    Subject: Bekreftelse på nyhetsbrev
    To: <eribsskog+250770(Sensurert av johncons-blogg)@gmail.com>

    Lectinect Logo
        
        
    Takk for påmeldingen.
     

    Du vil nå motta regelmessige nyhetsbrev fra Lectinect, med nyheter og gode tilbud. Vi håper du får god nytte av dette.
    Sjekk våre helsetips
    For noen av de aller viktigste helseproblemene har vi samlet informasjon. Det kan du sjekke her
    Kontakt oss gjerne
    Vi hører gjerne fra deg, du finner kontaktinformasjon her. Med vennlig hilsen Lectinect Kundeservice     
    kundeservice Tlf .: 37 40 16 90 Følg oss på Facebook

  • Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
    Klage/Fwd: Welcome to Australia’s Best Recipes!
    Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>    8. juni 2021 kl. 11:23
    Til: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>
    Kopi: Australia_s_Best_Recipes@e.bestrecipes.com.au, “inger.lise.blyverket” <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, tr@forbrukertilsynet.no, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, post <post@finkn.no>, abuse@telia.com, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>
    Hei,

    dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

    (Jeg har ikke kontaktet disse).

    Vennligst rydd opp!

    Med hilsen

    Erik Ribsskog

    PS.

    Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
    virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
    jeg).

    ———- Forwarded message ———
    Fra: Australia’s Best Recipes <Australia_s_Best_Recipes@e.bestrecipes.com.au>
    Date: søn. 7. mar. 2021 kl. 23:01
    Subject: Welcome to Australia’s Best Recipes!
    To: <eribsskog+250770(Sensurert av johncons-blogg)@gmail.com>

    Click here to view in your web browser.
    Best Recipes

    dividerline

    Welcome to Australia’s Best Recipes!
     
    Thanks for joining our growing community of home cooks. To welcome you to the gang, here’s your FREE SLOW COOKER EBOOK.

    As a member, you’ll be first to know about our latest recipes and competitions, and you’ll have access to these awesome member perks.

    My cookbooks
    MY COOKBOOKS
    Save your favourite recipes
    to your own personalised cookbooks
    Get involved
    GET INVOLVED
    Like, rate and review recipes
    to become a top cook

     
    Cook and share
    COOK & SHARE
    Send us your best recipes and
    food snaps to get published on site
    Testers Club
    WANT FREE STUFF?
    Try products and samples
    when you join our Tester’s Club

     

    We can’t wait to see what you’ll be dishing up for us next!
     
    btn_getstarted2x

     
    Screen Shot 2019-02-04 at 2.00.01 pm     Screen Shot 2019-02-04 at 2.00.11 pm     Screen Shot 2019-02-04 at 2.00.15 pm     Screen Shot 2019-02-04 at 2.00.20 pm     Screen Shot 2019-02-04 at 2.00.05 pm

     
    This email was sent by Best Recipes, 2 Holt St Surry Hills, NSW, 2010, Australia
    Manage preferences |  Unsubscribe

    Tip: Add us to your address book to ensure you continue to receive these emails.
    Advertise with us  |  Contact Us  | Terms & Conditions  |  Privacy Policy

    Copyright 2019 News Corp All rights reserved

     

  • Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
    Klage/Fwd: Welcome to Journey Beyond Rail Expeditions
    Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>    8. juni 2021 kl. 11:19
    Til: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>
    Kopi: digital@e.journeybeyond.com, “inger.lise.blyverket” <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, tr@forbrukertilsynet.no, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, post <post@finkn.no>, abuse@telia.com, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>
    Hei,

    dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

    (Jeg har ikke kontaktet disse).

    Vennligst rydd opp!

    Med hilsen

    Erik Ribsskog

    PS.

    Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
    virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
    jeg).

    ———- Forwarded message ———
    Fra: Journey Beyond <digital@e.journeybeyond.com>
    Date: søn. 7. mar. 2021 kl. 10:11
    Subject: Welcome to Journey Beyond Rail Expeditions
    To: <eribsskog+250770(Sensurert av johncons-blogg)@gmail.com>

    Web Version
    Dear Erik Løvenbalk,

    Welcome to Journey Beyond Rail Expeditions!

    Thank you for signing up to hear about the latest news, exclusive offers and much more.

    So we can send the information that interests you, please be sure to personalise your account.
    START HERE
    This email was sent to eribsskog+250770(Sensurert av johncons-blogg)@gmail.com. If you would prefer not to receive emails from us, unsubscribe here View our privacy policy here.
    This email was sent by: Journey Beyond
    235 North Terrace, Adelaide, SA, 5000 AUSTRALIA

    Privacy Policy

'Bokhylla' 70-tallet 80-tallet 90-tallet Anmeldelse Arne Mogan Olsen Berger Bergeråsen Brev Christell Humblen Dagbladet.no Datatilsynet Drammen E-post Facebook Google Haldis Humblen Hm Identitetstyveri Ingeborg Ribsskog irc Jobbsøking i England Johannes Ribsskog johncons-blogg Karen Ribsskog Klage Larvik Liverpool Magne Winnem Mobilbilder Musikk Nettmobbing Online trakassering Oppdatering Oslo Pia Ribsskog Politiet Rimi Slektsforskning StatCounter Svelvik Twitter Wikipedia YouTube Ågot Mogan Olsen