-
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>Klage/Fwd: Velkommen til Bare Bra Barnemat, Erik! 🍏🍎🍉Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 28. mai 2021 kl. 23:36Til: Stine Svarthe <stine@barebrabarnemat.no>Kopi: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>, “inger.lise.blyverket” <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, tr@forbrukertilsynet.no, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, post <post@finkn.no>, abuse@telia.com, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>Hei,dere må prøve å finne ut hva som har skjedd her.(For jeg har ikke kontaktet dere).Og så har jeg også rett til, (mener jeg), å få vite, hva dere akter å foreta dere, for å forhindre, at noe lignende skjer, med andre ‘Hvermansen-folk’, i fremtida.Med hilsenErik Ribsskoglør. 27. feb. 2021 kl. 13:10 skrev Stine Svarthe <stine@barebrabarnemat.no>:Hei Erik, mener du at du ikke har samtykket? Alle som laster ned babymatguiden (som du har fått over) må huke av i en boks hvor de samtykker til å motta tips, inspirasjon og tilbud fra Bare Bra Barnemat ifølge de nye reglene.Du har lastet ned fra denne siden: https://www.barebrabarnemat.no/babymatguide/Her finner du denne sjekkboksen:“Jeg godtar å motta inspirasjon, informasjon og spesielle tilbud på e-post. Les personvernerklæringen vår her. ”Du lastet den ned og samtykket fra denne eposten: eribsskog+250770(Sensurert av johncons-blogg)@gmail.com som jeg ser ligger vedlagt i e-posten over.Dersom du ikke ønsker flere mail eller dersom dette ikke er deg (om du ikke har registrert deg) kan du klikke “unsubscribe” nederst i mailen jeg gjør dette for deg nå.Når det er sagt har det tidligere hendt at en samboer som vil lage barnematen selv har meldt på ektemann/dame 🙂 Jeg vet ikke om det er det som har skjedd i dette tilfellet.Ha en god helg:)Hilsen Stine Svarthe/Bare Bra Barnematlør. 27. feb. 2021 kl. 12:49 skrev Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>:Hei,dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).(Jeg har ikke kontaktet disse).Vennligst rydd opp!Med hilsenErik RibsskogPS.Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikkevirker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synesjeg).———- Forwarded message ———Fra: Stine i Bare Bra Barnemat <stine@barebrabarnemat.no>Date: fre. 26. feb. 2021 kl. 21:33Subject: Velkommen til Bare Bra Barnemat, Erik! 🍏🍎🍉To: Erik <eribsskog+250770(Sensurert av johncons-blogg)@gmail.com>Hei ErikAller først vil vi bare ønske deg hjertelig velkommen til Bare Bra Barnemat.Så utrolig gøy at du vil lage barnematen selv.Her har du linken til Babymatguiden dinKlem fra StineFølg Bare Bra Barnemat på Facebook herFølg Bare Bra Barnemat på instagram herUnsubscribe | Fridtjof Nansens gate 5, DRAMMEN, Buskerud 3048
-
På tirsdag kveld, så gikk jeg ned til Extra Bekkestua, for å handle mat.
Så sånn var det.
Bare noe jeg tenkte på.
Mvh.
Erik Ribsskog
PS.Ruter-folka ville ikke jobbe overtid, (med å henge opp skiltene sine ordentlig):
PS 2.Her, (utafor Nadderudhallen), var det rot:
PS 3.
Extra hadde ikke tømt søppelkassa si siden Ålesund brant:

PS 4.
Her var det rot:

PS 5.
Det brettet, (ved Solo-halvpallen), burde de vel ha rydda, (og satt inn på lageret):

PS 6.
Da jeg betalte, i selvbetjenings-kassa.
Så hørte jeg en svenske, som prata høyt, (en god stund), med snøvle-stemme.
(Med ei Extra-dame).
Og jeg lurte på, om det var en svensk kassamedarbeider, som hadde begynt å jobbe der.
Men når jeg gikk ut av butikken.
Så så jeg, at det var en kar, som gikk rundt i underbuksa, (eller om det var en tynn shorts), og som hadde kjørt en elektrisk rullestol, (i XL-størrelse), inn i butikken.
(For å si det sånn).
Og hu Extra-dama forsvant.
For to andre butikkfolk, (en ung mann og en ung dame vel), begynte å rope på henne, fra et stykke inn i butikken.
Så dette var en merkelig/ekkel opplevelse, (må jeg si).
Jeg husker da jeg jobba som assisterende butikksjef, på Rimi Bjørndal.
(Noe jeg jobba som fra 1996 til 1998).
Da var det ei ung butikkdame, (som jobba ved siden av at hu var russ), som het Therese Gulliksen.
Og hu okka seg, (husker jeg), over ei voksen/middaldrende dame, som handla, i bikini.
(Dette må nok ha vært i en sommerferie.
Enten sommeren 1997 eller sommeren 1998.
For å si det sånn).
Men damer i bikinitruse, det er vel en ting.
Men gubber som går rundt i underbuksa.
Det blir ekkelt, (vil jeg si).
Så hva dette skulle bety.
Det kunne man kanskje lure på.
(For å si det sånn).
Så sånn var det.
Bare noe jeg tenkte på.
Men men.
PS 7.
Her er mer om dette:

PS 8.
Jeg sendte tilbake ‘troll-post’ til møkke-firmaene:
PS 9.Her er mer om dette:

PS 10.
I går morges, så skulle jeg, på Meny, (blant annet).Og på veien ned, så ble jeg gått ned, av to ungdommer, (hvorav en med sykkel).
Jeg hadde ikke lyst til å gå imellom dem.
For disse virka åndsfraværende, så det var best, å gå litt bort fra dem, (tenkte jeg).
Og han ene ungdommen, (han med sykkelen), var kun opptatt, av sin mobil, (virka det som).
Så jeg måtte gå ut i sjølve buss-lomma, for å ikke bli gått ned, av disse Bærums-klysene.
(For å si det sånn).
Så sånn var det.
Bare noe jeg tenkte på.
Men men.
PS 11.
Her er mer om dette:

PS 12.
En gal hund jagde måkene i parken:

PS 13.
Her er mer om dette:

PS 14.
Enda mer om dette:

PS 15.
Og enda mer om dette:

PS 16.
Det var også noen amerikanske ungdommer, (hørtes de ut som), som spilte slåball i parken.
(Disse var muligens fra den internasjonale skolen like ved.
Noe sånt).
Så jeg venta nesten, å få en ball i huet.
Så de burde kanskje ha spilt, et annet sted
(For å si det sånn).
Så sånn er muligens det.
Bare noe jeg tenkte på.
Men men.
PS 17.
Her er mer om dette:

PS 18.
På Meny, så hadde de, noen handlevogner, (muligens fra en annen butikk), som satt så hardt sammen, at det ble til, at jeg heller gikk bort, til en annen handlevogn-rad:

PS 19.
Her er mer om dette:

PS 20.
Da jeg skulle gå ut av Bekkestua Senter, så var det en scene, hvor ei gammel dame, holdt på å snuble, i ledningen, til støvsugeren, til ei innvandrerdame, (som muligens hadde forsovet seg):

PS 21.
Her er mer om dette:

PS 22.
Da jeg jobba som Rimi-leder.
(Noe jeg jobba som fra 1994 til 2004).
Så var det sånn, at det kom et firma, og bytta, sånne matter, et par ganger i uka.
Så det med den støvsugeren, var muligens noe slags gateteater.
Hm.
Så sånn var muligens det.
Bare noe jeg tenkte på.
Men men.
PS 23.
Denne søppelkassa, (til Extra), er vel ikke helt som den skal være:

PS 24.
Denne veien er på Google Maps, men siden at det er kampdag, (for Stabæk), så stenger de veien, (så folk må gå en omvei, som bare har fortau, på en side, og hvor Bærumsklysene går ned folk, på ymse ‘klyse-måter’):

PS 25.
Denne veien har jeg gått, en gang før.
Og da ble jeg gått ned, av en gubbe og en bikkje, (var det vel).
(Noe jeg blogget om.
Dette var ganske seint på kvelden, (på denne veien, som da var nesten helt øde).
Og den døgnville gubben hadde visst glemt halsbåndet hjemme.
For å si det sånn).
Og denne gangen, så var det, noen karer, som svirra, (og hoia/skravla), rundt to røde varebiler, som stod parkert, i tilknytning, til det eneste fortauet.
Og akkurat da jeg kom bort til de bilene, så spratt gubben, (som var kledd i en slags hvit uniform), ut på sjølve fortauet, (fra mellom de to bilene), som et slags troll i eske.
(For å si det sånn).
Selv om jeg liksom kjente lusa på gangen.
Så jeg gikk da på den andre sida av veien.
Selv om det ikke var noe fortau der.
(For jeg så for meg, at han skravle-gubben, kunne være troendes, til oppføre seg, på en sånn ‘liksom-ikke-aktpågivende’ måte.
Som han med sykkelen, i PS 11.
Det virker nesten som at dette er en trend.
Hvis ikke det er noe med coronaen.
Eller noe lignende.
For å si det sånn).
Og sånne ting skjer nesten hver gang, som jeg går ut for å handle, på Bekkestua.
Jeg vet ikke om det kan være noen nazister, som tuller, (eller noe lignende).
Ved at de liksom, skal være mest mulig ekle/jævlige.
(For å si det sånn).
Eller om det kan være djeveldyrkere.
Eller om det er snakk om Bærumsklyser, som fullstendig mangler manerer/folkeskikk.
Hm.
Så sånn er muligens det.
Bare noe jeg tenkte på.
Men men.
PS 26.
Her er mer om dette:

-

PS.
Her er mer om dette:

PS 2.
Enda mer om dette:

-
Liv Kristin med en flott hatt:
Er Liv Kristin hu som klenger tro, (eller er det hu med knute i nakken):
https://www.facebook.com/photo/?fbid=10150121570702849&set=bc.Abq6L6VwbbLv7F-AhvfId-7NYNeLx0RsRra4OlpJr7URHW45lSylQakOqOoaM0BWzgn4XJ8mmTNTz3iyWQAmGK_tB25xSRa_bsx_vGMBgVSdzfk__jdETU77yncIqkFpBrJgmeULN4VUNGtOurNQweZg&opaqueCursor=AbrVSTPyYi6AWZ9_7UtVdODjdoPT-FMVnZg-8_0sJbuo_ZloWghOrS3HZWPmeR3u2bsfuBcx6SpgW556wSP8jtdgGSOmQHsW8besOs9n2dvAtDzLXvN3JnVbUYJUh3PGkAWqWPrnwroclon1AJVBK-JZwWeU9ZwXysXO1_x1slpx4IT_fFdCx_M1une0MBmGJpiiyc5iEcW7bqAPXsy3u-7uXN3Bkd7qtyXK581n3pfMl2G1s8OrQkJD7woz_FlwcdC3CVrV8sDrn0b_UkTYhLNcQdNKd3nNCLR5OXl541HXywu5GcFjKnxLJ1LJB7ohIwyfVGOoqLaNoYS3Le14uUUCG8xcZXQCQvDftvi8OsdFYs7oW-sznD72IJcS4wXV84RfaEFe_FLMirAXIbUVEtpkx3qiW1o9h_8upSPeXHyoFtkjebZ-rLXIbh_rGP9QG_jXUSUNtInco1cs2qWIhuBZBXyMuFEwOrrMhoGSgPNQ78_DovwEXxvWDA6us8RztB_5mr3GNNIKvbXkK0Jry_MBUoOn0E1SmrDQddjvTvBcqv8iABGq55M0YcRJDm_veCcPS 5.
Her er Liv Kristin, (som fortalte meg i 2005, at hu bare fikk toppkarakterer på skolen), i lag med ei finsk venninne:

PS 6.
Her er Liv Kristin, (med rødt kjede), på 80 talls-party, (er det vel antagelig):
https://www.facebook.com/photo/?fbid=419705424755&set=bc.AbrQnnsgguDq3alRFXEqoLeEtmRH41cAukPo2m0dEUfsto2z95tdx7hKxROZKj4TP3PC_4QmOV2mRwZNeoVnx9yZ1ozEncaToivppbq826nAw7QBnpo_36-zAyHd8IBMORfb2bcDWh8vOEE5E8GCF9LE&opaqueCursor=Abo6XGXJrB9xcSjoDpQmBwEnZNbENL7OX8zSu286iNg4P-4Cw2xn-rl1RCYK-aGM3xq3k2S8dIjkBdUU5rkqQKplww0g-hs4ikRJGBvnAuFDQL423lRnXB2oxq-c1vPrf8ucwzx5AojUCSoQ39lYqgVzEi-qPy75zrjoH6fyk1aB1aMHRmX36ErIPP4ZbQfq77aI2EgqC_Hj28YRvWQNe3IUKJqwsZJoimeAxxDa4wcQBo7Ag7z2i-JOkAwrFBhym21TvTWFpqIC-J-S2DohFyqP2VvX151CnSpX5w6G0l0IRMlQFPQCcvreRoo3GAb2M4656jy7r6Cv1hPrKw1Ai2Jws_p5M1D9lvaDoEcdkqSqPFQuq5_CN_bO5CYwT-TbwMW91hDqG5Mq41lF85Pqx-ERkhqa_rS0bP_RVttVJ2S5Tf41YuutIhlzVtP0PHoNesYZnV4ivFnT1H4h_SAbUhrfBG6uODMtYlTdPC8NwY-E6wPS 12.
Dette er muligens fra Liv Kristin sin studietid, (som utvekslings-student), i Uppsala, (hu er visst nå en talentfull/premiert forsker innen medisin-feltet):

-
-
https://www.facebook.com/photo/?fbid=428696543242&set=bc.Abqkx7IfNHjZFo6keXJhcySx5TI_0XQfT068RUJnW6rISZM98oIKA_w_SmnrK2_GPbqxHzqDLZJbZj1H4L1ut1nRXRQXUoHG-dpLF7bhhYAble1zIrSnMaqZu-eZaahCfl0d17oOkZ_GfdAsZSmjIQjc&opaqueCursor=AbpO8rjZeV9pwfr5HsOwg4ucKTZoDPgrTIS3r300otbpAZfv1v7Paqu0yGxOc_PSrALXCUciJubLJGhqOv6i6q8gWXsFi9-OEC2nzYgCP6F_OvU9w1dOuo_QpQM2zuuctqDDSupX-ZlvistM6f3zRCzD340f1J0TsKmBzjUuURdfOSytSBCE_ZCW6KAV12tNJzyqCrmO31Tml4IpiaEBXnIhnDiCoCDEId6n41-wZ6BSfqHP01-BemiLdA751YNBnj4EXnRnBUAbCB_8a6a0OZYNtyx-3o2IL5oCIlb_1vEHrQ1F2si00pHGJs8upgQyoZ2LBBReZo3e0TUjCoxOOZERwFUpg1Edw2-UckAwjgBf6rbV_PfORVJQAt6A-wdCUdvTCJraLo8YF66uOxAwj6QWz4HBmysVMQgGYoAYrYlraXV8srJoFBtcQvKphio4XCM0TiCK9rdkGQ6oO9qlqQmGceWeRIeXVAuzWOLopZEQXoCJx0XTNHRMUtb0apoWHHQb4uPMrKW4yJI6a4lp1qk2d2pGhsvffIpOeTQVClM_9wPS 2.
Jeg har ikke sett Isa siden våren/sommeren 2005.
(Dette var på Løvås gård i Kvelde.
Hvor vi begge bodde, på den tida.
For å si det sånn).
Og da var hu 11-12 år gammel.
Men hu så ut som at hu var enda yngre.
(For å si det sånn).
Så sånn er det.
Bare noe jeg tenkte på.
Mvh.
Erik Ribsskog
-

PS.
Marianne Høksaas kledde kanskje bedre å bo, i Liverpool.
For da kledde hu seg lettere, (hu pleide til og med å vise fram rørlegger-sprekken, noen ganger, i 2005, så det kunne kanskje bli litt for mye av det gode og), og hadde mer utslått hår.
Så hu så kanskje ut som en ung versjon av Goldie Hawn.
(Noe sånt).
Så sånn var det.
Bare noe jeg tenkte på.
Mvh.
Erik Ribsskog
PS 2.
Marianne Høksaas flytta tilbake til Norge, (med sin Kjell, som hu kalte Shell), i 2006.
Og jeg ble i England i åtte år til, (fram til 2014).
(For å si det sånn).
Så sånn var det.
Bare noe jeg tenkte på.
Men men.
PS 3.
Her er mer om dette:
https://www.facebook.com/pipedreamtheband/photos/bc.AbqFLUcTmiVtHdNTK47TtOeRCemSAEueOD8Do9KyRSUgO_lbaFtllVxxRzb9FHb2ox6MuZlFYO2JBCsnor5aHvOLLZmYN3ELcJtEY8Ft3TwIedVVVN4_zgoQbl4NQgAqbtrU4LVL2deSfJnltcMFCixgNXKXUUI9Ev8emMDnieoivw/10150955543699573/?opaqueCursor=AbrIOJjNYHlrocyPSCnCr3gcTvk8rFXEHlDm4uMvxNxPUGhU3JYhbEi7I-ewEl55gzRYP-YHv6K6pWzw2lyWwXuEUHx4uv0O6eNa-GtSUY25Iz8ZHWYhZN8aGzr05zEbB5vy6VfxMtTAiTeHhtCR_OueJXmJ5D5bxj3yjjBS0uEfZJvGXiHPIb2wdJwYJ8aqOImqJaJJf-27sIb7EgQm6E4w4NAk77P7Zb4XsKm39kogENeUMhMFLIGTd-PV-M078bsBlvi0blnHinuCNqOp1oSRnkHLD341LSVBiI218X-a8-OtmY4ectfN3NpbAQh1P6bdaMZdEpVkurig-A2fPGs_f7wYj3-Em8iOeXULEm785COJ5fQjIlfLvFZQBr64UAAAqFBhKdF2FdsR-06uk6hHS71AbJNCZ_ZDqSrxETq8Rul3xkYZ2an1kFr3DO6rizHkwM42sEjxojQXv8iPtB5OvKrr8X1EzNLvvYTPOvBg8rJ-bViPoDgcyCuZJEowPEsPS 5.
Marianne Høksaas studerte vel ved University of Liverpool.
(Eller om det var på John Moores University).
Mens Kjell gikk ved LIPA.
(For å si det sånn).
Men det var vel sånn at de jobbet litt, i Liverpool, etter studiene, (før de returnerte til Norge).(Noe sånt).
Så sånn var vel det.
Bare noe jeg tenkte på.
Men men.
-
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>Viser til din ordre på Apotera.noErik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 26. mai 2021 kl. 18:38Til: “Apotera.no” <support+id7966@apotera.zendesk.com>Kopi: ph@hydia.no, tr@forbrukertilsynet.no, “inger.lise.blyverket” <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, post <post@finkn.no>, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>, presse@apotera.no, post@legemiddelverket.no, post@apotera.noHei,at du ikke kan sende dette videre til Patrik Hjeteland, høres litt russisk ut.Det er din jobb, og ikke min, vil jeg si.Du kommer også hele tida med nye bortforklaringer.Jeg sjekka nettbanken nå, for ørtende gang, og jeg har fortsatt ikke fått tilbake pengene, for manko-varen.Dere får heller kjøpe dere noe sånn kald slush, for de pengene.Sånn at huene deres kanskje begynner å virke etterhvert.Jeg er lei av å bruke til tid på det dritt-firmaet deres.Det er siste gangen jeg bestiller noe fra Apotera, det er helt sikkert.Bare løgn og dritt og møkk.Jeg skjønner at dere Amundsen har lært å juge av eskimoene på Grønland eller noe i den duren.Skjerpings!Erik Ribsskogons. 26. mai 2021 kl. 10:22 skrev Farmasøyt Apotera (Apotera.no) <support@apotera.zendesk.com>:##- Skriv svaret ditt over denne streken -##Vi har svart på din henvendelse (7966) . Hvis du vil legge til flere kommentarer, kan du svare på denne e-posten.Farmasøyt Apotera (Apotera.no)26. mai 2021, 10:22 CESTHei Erik,Takk for e-post. I følge mine systemer skal det være riktig beløp som er trukket nå – kan du dobbeltsjekke?Det var en reservasjon som lå å holdt på de siste 125 kr og som ville blitt løst opp etter noen dager dersom ikke produktet (A-kremen du ikke ønsket) ble sendt ut. Men jeg har gått inn å løst denne reservasjonen nå slik at det skal se riktig ut i dine systemer også nå.Du kan sende mail til post@apotera.no dersom du vil komme i kontakt med ledelsen på eiersiden. Du kan stile mailen til Patrick Hjetland. Når det gjelder drift av apoteket på daglig basis kan du henvende deg til meg.Med vennlig hilsenMarthe AmundsenApoteker, Apoteraeribsskog@gmail.com26. mai 2021, 00:18 CESTThis is a follow-up to your previous request #7746 “Viser til din ordre på Apot…”Hei,i dag fikk jeg pakken i posten.Og jeg fikk bare to varer, (istedet for tre).Dere skriver at dette skulle ordnes, ved å endre trekket hos nettbanken.Men det trekket er nå ferdig behandlet, (jeg sjekka nettbanken nå).Og dere har tatt betalt for tre varer.Så dere skylder meg 125 kroner, (får jeg det til å bli).Så dette må jeg klage på.Dere nekter også å sende denne klagen oppover i systemet.Så jeg sender også kopi-mail til deres snus-grunder Patrick Hjetland.Jeg fant ikke hans mail-adresse, på nettstedet deres.Men han driver visst et annet firma, (Hydia), på si.Så kanskje han kan rydde opp i dette.Jeg har jobbet en mannsalder i varehandel-sektoren, og det virker som at det skorter litt på varekunnskapen hos dere, må jeg si.(Pluss at dere virker kranglete, når dere nekter å sende dette videre til snus-folka).Skjerpings!Erik Ribsskogfre. 21. mai 2021 kl. 14:00 skrev Farmasøyt Apotera (Apotera.no) <support@apotera.zendesk.com>:Denne e-posten er en tjeneste fra Apotera.no. Leveres av Zendesk
-

PS.
Her er mer om dette:

PS 2.
Enda mer om dette:

PS 3.
Og enda mer om dette:

PS 4.
Her var det ‘Kalle-gjengen’ pleide å vanke, på begynnelsen av 90-tallet, (sånn som jeg husker det):













