-
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>Klage/Fwd: 15Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 13. mai 2021 kl. 06:05Til: Sylvia Chong <support@hey.com>Kopi: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>, “inger.lise.blyverket” <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, tr@forbrukertilsynet.no, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, post <post@finkn.no>, abuse@telia.com, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>Hi,if you could inform me the name of the troll, (and not only the ip-address), then that would be very fine.I’m also wondering what you’re planing to do, so to avoid that this problem happens again, to me or other people.I think it’s perhaps better if a superior looks at this, (they probably know how to sort with complaints like this).Erik Ribsskoglør. 20. feb. 2021 kl. 07:26 skrev Sylvia Chong <support@hey.com>:Hi Erik –Kristin’s out, but I’m happy to help. I’ve cancelled this account and am asking our programmers about the IP address. They’re off for the weekend, but once I know more, I’ll let you know.Sylvia{#HS:1431417844-7522285#}On Fri, Feb 19, 2021 at 11:43 PM CST, Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> wrote:Hei,dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).(Jeg har ikke kontaktet disse).Vennligst rydd opp!Med hilsenErik RibsskogPS.Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikkevirker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synesjeg).———- Forwarded message ———Fra: Erik Ribsskog er Superhomofil <superhomofil@hey.com>Date: fre. 19. feb. 2021 kl. 23:22Subject: Re: 15To: <eribsskog@gmail.com>7 abonnement på helsekostprodukter foreløpig. Nå blir du sprek. 🙂On February 19, 2021, Erik Ribsskog er Superhomofil <superhomofil@hey.com> wrote:Da har du valgt at vi skal bestille 15 nye abonnement / tjenester til deg i løpet av helgen istedet for 3.Vi kommer til å oppgi superhomofil@hey.com som epostadresse i bestillingene. De vil bli videresendt automatisk til deg hvis du godkjenner dette i eposten som kommer om et par minutter.God helg 🙂
-
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>Klage/Fwd: HEY – Please confirm your email address to enable forwardingErik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 13. mai 2021 kl. 05:55Til: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>Kopi: James Glazebrook <support@hey.com>, “inger.lise.blyverket” <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, tr@forbrukertilsynet.no, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, post <post@finkn.no>, abuse@telia.com, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>Hei,dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).(Jeg har ikke kontaktet disse).Vennligst rydd opp!Med hilsenErik RibsskogPS.Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikkevirker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synesjeg).———- Forwarded message ———Fra: The HEY Team <support@hey.com>Date: fre. 19. feb. 2021 kl. 21:52Subject: HEY – Please confirm your email address to enable forwardingTo: <eribsskog+superhomofil@gmail.com>Hey there,You’ve asked HEY to forward email from superhomofil@hey.com to eribsskog+superhomofil@gmail.com.To confirm this change, please click the link below:Yes, forward my HEY email to this addressIf you did not request this change, just reply to this email and the HEY Support Team will help you sort it out.
-
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>Klage/Fwd: Verify your HEY backup emailErik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 13. mai 2021 kl. 05:49Til: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>Kopi: James Glazebrook <support@hey.com>, “inger.lise.blyverket” <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, tr@forbrukertilsynet.no, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, post <post@finkn.no>, abuse@telia.com, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>Hei,dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).(Jeg har ikke kontaktet disse).Vennligst rydd opp!Med hilsenErik RibsskogPS.Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikkevirker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synesjeg).———- Forwarded message ———Fra: The HEY Team <support@hey.com>Date: fre. 19. feb. 2021 kl. 21:38Subject: Verify your HEY backup emailTo: <eribsskog+superhomofil@gmail.com>Hey there,This is to confirm that eribsskog+superhomofil@gmail.com is the email you want to use for backup on your superhomofil@hey.com HEY account. If you ever lose your password, that’s where we’ll email a reset link.You must hit the link below to confirm that you received this email.Yes, use this email for backupHave questions or need help? Just reply to this email and the HEY Support Team will help you sort it out.If you’re not Erik Ribsskog er Superhomofil or you think this might be a mistake, you can remove your email from their account.
-
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>[SAKSNR:1248148] Klage/Fwd: Bekreftelse – Bestilling mobil.Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 13. mai 2021 kl. 05:42Til: Gudbrandsdal Energi AS <mobil@ge.no>Kopi: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>, “inger.lise.blyverket” <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, tr@forbrukertilsynet.no, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, post <post@finkn.no>, abuse@telia.com, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>, firmapost@nkom.no, marked@ge.noHei,dere må prøve å finne ut hva som har skjedd her.(For jeg har ikke kontaktet dere).Og så har jeg også rett til, (mener jeg), å få vite, hva dere akter å foreta dere, for å forhindre, at noe lignende skjer, med andre ‘Hvermansen-folk’, i fremtida.Med hilsenErik Ribsskogfre. 19. feb. 2021 kl. 09:18 skrev Gudbrandsdal Energi AS <mobil@ge.no>:Hei,Vi har kansellert bestillingen i ditt navn og SIM-kort er deaktivert.Når du mottar SIM-kort, så kan du bare destruere dette.Ønsker deg en fin dag.Med vennlig hilsenMarkedsavdelingenGudbrandsdal Energi Mobil—Telefon: 61294700E-post: mobil@ge.noInternett: www.gemobil.noFå full oversikt med Min GE-appen:—–Opprinnelig melding:—–Fra: eribsskog@gmail.comSendt: 18.02.2021 09:58Til: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>Kopi: mobil@ge.no,marked@ge.no,elh@forbrukertilsynet.no,inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no,post <post@finkn.no>,fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>,abuse@telia.com,amnestyis <amnestyis@amnesty.org>,HRW UK <hrwuk@hrw.org>,firmapost@nkom.noEmne: Klage/Fwd: Bekreftelse – Bestilling mobil.Hei,dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).(Jeg har ikke kontaktet disse).Vennligst rydd opp!Med hilsenErik RibsskogPS.Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikkevirker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synesjeg).———- Forwarded message ———Fra: <mobil@ge.no>Date: tir. 16. feb. 2021 kl. 23:30Subject: Bekreftelse – Bestilling mobil.To: <eribsskog@gmail.com>Bekreftelse på inngått avtale.Vi takker for din bestilling hos GE Mobil, og vil med dette bekrefte din inngåtte avtale hos oss.Vi håper du blir fornøyd med oss i tiden som kommer!.Dersom bestillingen gjelder portering av mobilnummer, vil du om noen dager motta en SMS som bekrefter oppstart av leveransen, dvs når vi har fått bekreftet oppstart fra Telenor.Her er særvilkårene for inngått avtale:Ved avtale om levering av Oppleve gjelder følgende betingelser:Avtalen har ingen bindingstid.Avtalen har et fastbeløp pr mnd. som faktureres forskuddsvis. Alt forbruk utover fastbeløpet faktureres etterskuddsvis. For oversikt over priser, se link..Man betaler bare for faktisk forbruk. Forbruket faktureres etterskuddsvis. Se link overfor mht priser.Avtalen inkluderer “Roam like home” i EU/EØS. Du kan bruke telefonen som om du er i Norge når du er i EU/EØS.NB: Ringer du til andre land, vil prisen være som om du ringer fra Norge, også i det landet du er i. Se link for priser.Navn, adresse og telefonnummer deles med nummeropplysningstjenester dersom kunden ikke har reservert seg mot dette. Reservasjon hos andre mobiloperatører videreføres ikke automatisk ved bytte av leverandør. Reservasjon mot nummeropplysning kan gjøres via app, min side eller ved å ta kontakt med kundeservice på mobil@ge.no eller telefon 61 29 47 00.Fakturaen sendes til din e-postadresse. Det er ikke krav til eFaktura eller Avtalegiro. Papirfaktura har et miljøgebyr på 49 kroner per måned.Miljøgebyr vil ikke tilkomme på første faktura fra oss.Endring av avtale gjøres via app eller min side. Endringer til annen avtale/produkt vil gjelde fom den 1. påfølgende måned.I forbindelse med kampanjer vil eventuelle rabatt trekkes fra faktura. Eventuelt overskytende overføres neste faktura.Kun avtalens eier bestille ekstra data, mao ikke brukeren selv.I forbindelse med bestilling utføres kredittsjekk. GE Mobil kan med bakgrunn i denne kansellere bestillingen i ettertid.GE Mobil kan foreta prisjustering med minimum 1 mnd varsel. Endringer i offentlige avgifter (mva el.) vil endres fortløpende uten varsel.GE Mobil tar personvern på alvor, og vår behandling av personopplysninger er i samsvar med ny personopplysningslov og personvernforordning av 2018. Vår behandling av personopplysninger og dine rettigheter er nærmere beskrevet i vår personvernerklæring (https://www.ge.no/personvernerklaering).For øvrig gjelder våre generelle vilkår som du kan lese her.NB: Ved kjøp aksepterer kunde at GE Mobil bestiller oppstart på første mulige dato. Denne datoen for levering vil da kunne være før angrerettens frist på 14 dager. Angreretten kan derfor kun benyttes dersom melding om angrerett mottas av GE Mobil minimum 2 virkedager før byttedato.Vedlagt denne eposten ligger også avtalevilkårene, samt angrerettskjema.Ha en fin dag videre!!Tlf: 61 29 47 00 — Web: www.ge.no
-
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>Klage/Fwd: Verify your HEY backup emailErik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 13. mai 2021 kl. 05:36Til: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>Kopi: James Glazebrook <support@hey.com>, “inger.lise.blyverket” <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, tr@forbrukertilsynet.no, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, post <post@finkn.no>, abuse@telia.com, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>Hei,dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).(Jeg har ikke kontaktet disse).Vennligst rydd opp!Med hilsenErik RibsskogPS.Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikkevirker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synesjeg).———- Forwarded message ———Fra: The HEY Team <support@hey.com>Date: fre. 19. feb. 2021 kl. 04:42Subject: Verify your HEY backup emailTo: <eribsskog+15@gmail.com>Hey there,This is to confirm that eribsskog+15@gmail.com is the email you want to use for backup on your froken.erik.ribsskog.i.(Sensurert av johncons-blogg).bekkestua@hey.com HEY account. If you ever lose your password, that’s where we’ll email a reset link.You must hit the link below to confirm that you received this email.Yes, use this email for backupHave questions or need help? Just reply to this email and the HEY Support Team will help you sort it out.If you’re not Frøken Erik Ribsskog i (Sensurert av johncons-blogg) Bekkestua or you think this might be a mistake, you can remove your email from their account.
-

PS.
Her er mer om dette:

PS 2.
Enda mer om dette:

-
-
I går, så gikk jeg ned, til Bekkestua sentrum, for å handle mat.
Så sånn var det.
Bare noe jeg tenkte på.
Med hilsen
Erik Ribsskog
PS.På veien, så møtte jeg en middelaldrende pakistaner, (eller noe lignende), som lagde en slags propp/scene, på fortauet, mens han var utagerende, må man vel si, (han prata høyt, inn i en mobil, på et fremmed språk, mens han gikk rundt seg selv):

PS 2.
Da jeg så han gale pakkisen, (må man vel kalle han), så bestemte jeg meg, for å gå over veien, og da, (mens jeg stod og venta på, at det skulle bli ledig), så begynte en skolebuss, å bremse.
Så bussen lot som at jeg gikk ut i veien, (før jeg gjorde det), kunne det virke som.
Så buss-sjåføren kvema liksom, (må man vel si).
(Noe sånt).
Så sånn var muligens det.
Bare noe jeg tenkte på.
Men men.
PS 3.
Da jeg gikk på den andre siden av veien, så fant jeg denne ‘plakkisen’, (som de sa på Rimi Langhus):

PS 4.
Utafor Nadderud Stadion så var det rot:

PS 5.
Her er mer om dette:
PS 6.Her har ikke kommunen tømt søpla siden Ålesund brant, (og de har heller ikke fjernet grafitti, på en stund):

PS 7.
Bekkestua Senter er like slappe:

PS 8.
Meny Bekkestua var igjen utsolgt for First Price pizza-baguetter med pepperoni:

PS 9.
Her var det også tomt for en del varer, (så det kunne nesten virke som at butikken hadde gått konkurs):

PS 10.
Mens jeg gikk rundt i butikken.
Så kom det plutselig en Meny-ansatt gående mot meg, mens han slepte på en jekketralle, med en vare-pall oppå.
Og ikke nok med at han ene gikk meg ned.En annen Meny-ansatt, skulle absolutt gå ved siden av pallen, mens han svingte på noen nøkler, som han hadde festet, i en slags snor.
(Noe sånt).
Så sånn var det.
Bare noe jeg tenkte på.
Men men.
PS 11.
Her er mer om dette:

PS 12.
Han med nøklene kunne kanskje heller ha rydda litt papp:

PS 13.
Dette flagget skal vel ikke ligge her:

PS 14.
Her mangler det pris-merking for tannbørstene, (blant annet):

PS 15.
Da jeg skulle sette fra meg handlevogna, (og legge en av bæreposene oppi bagen), så stod det to kjærringer, og liksom hadde syklubb-møte, der man sette fra seg handlevognene, og disse kjærringene lagde propp der, sånn at ei kundedame, mer eller mindre elga på meg, når hu skulle sette fra seg handlevogna:

PS 16.
Mens jeg tok bilde av syklubb-kjærringene.
Så var det en gubbe, som gikk med ned/elga, bak ryggen min.
Akkurat når jeg tok bilde, så gikk han kjempenærme meg, (han kuttet liksom svingen, som om jeg ikke stod der), som for å være ekkel/homsete, (kunne det virke som).
(Noe sånt).
Så sånn var det.
Bare noe jeg tenkte på.
Men men.
PS 17.
Her er mer om dette:

PS 18.
Da jeg skulle gå til Extra Bekkestua.
Så kunne jeg ikke gå den vanlige veien.
(Der jeg nesten ble overkjørt av en sparkesykkel, en kveld.
Da han ‘Lars Andreas Larssen-gubben’ stod og skravla, utafor butikken).
For der gikk det en gubbe, og tulla-somla, foran meg, (virka det som).
Så jeg måtte gå en omvei, da.
(For å si det sånn).
Så sånn var det.
Bare noe jeg tenkte på.
Men men.
PS 19.
Her er mer om dette:

PS 20.
Da jeg gikk inn på Extra.
Så stod han ‘somle-gubben’ der, og kåla, med noen pærer.
Som han kjøpte, fra et impuls-salg-torg, rett etter inngangen.
(De burde kanskje hatt jordbær der.
Siden at det snart er 17. mai.
For å si det sånn).
Så sånn var det.
Bare noe jeg tenkte på.
Men men.
PS 21.
Jeg ble også gått ned, av en gubbe, som syntes at han kunne være nærgående, fordi at kona hans kalte/ropte på han, (disse stod da ved hver sin ende, av en trang/lang midtgang):
PS 22.
Da jeg skulle slå inn varene, (i selvbetjenings-kassa).
Så var det sånn, at det var tre ledige kasser, ved siden av min.
Og en gubbe med stokk, skulle da abslutt, bruke den kassa, som var nærmest min kasse.
Selv om det var to ledige kasser, (på den samme raden), som var lenger unna meg.
(For å si det sånn).
Så det ble som noe klamt/ekkelt/homsete.
(Må jeg si).
Så sånn var det.
Bare noe jeg tenkte på.
Men men.
PS 23.
Her er mer om dette:
PS 24.Siden at det liksom var en slags ‘russisk elge-hær’, som lagde helvete overalt, denne dagen.Så tok jeg med handlevogna ut.
Og i døra, så kræsja jeg, med en russisk kjernefamilie.
Mannen prata på russisk, (eller om det var polsk), til kona, som dytta en barnevogn.
Og mannen, (og en unge), skulle absolutt ved siden av barnevogna, (nesten som han gale Meny-medarbeideren).
Så disse lagde helvete, til den store gullmedaljen, (må jeg si).
(Noe sånt).
Så sånn var det.
Bare noe jeg tenkte på.
Men men.
PS 25.
Her er mer om dette:

PS 26.
Han utenlandske gutten, med blå vest.
Han var mannevond, (må jeg si), og liksom markerte revir.
Da jeg skulle på Meny.
Han satt, (sammen med en norsk kamerat), på en ‘Høtten-benk’, (inne på Bekkestua Senter), og ugleså alle som gikk forbi.
Så jeg fikk meg ikke til å gå på dossen der.
(På grunn av denne fremmedkulturelle ungdommen.
For ‘Høtten-benken’ står veldig nærme inngangen til dossen.
For å si det sånn).
Og han ungdommen begynte også å gaule, (noen minutter seinere), til den store gullmedaljen, (med en slags skarp/fremmed/truende/sint/ekkel/brummende tone), til sin norske kamerat.
(Fra ved t-banestasjonen).Så sånn var det.
Bare noe jeg tenkte på.
Men men.
PS 27.
Her er mer om dette:

PS 28.
På veien hjem, så var det sånn.
At jeg gikk en omvei.
På grunn av de ‘saudiske’ bygnings-arbeidene, (som jeg har kalt de).
Som skal vare i tilsammen to år, (i Bekkestua sentrum).
Men langs omveiene, så har ‘sauderne’ også begynt, med noen mindre bygge-prosjekter.
(For å lage helvete der også.
Kan det virke som).
Og jeg gikk på venstre side av veien, (som det heter seg, at man skal gjøre, når det ikke er fortau).
Men da ble det plutselig ekkelt/homsete.
For en håndverker hadde parkert, mest mulig homsete.
(Som på den forrige handleturen min.
Da det var en lignende håndverker, som hadde parkert homsete, like ved postkassene/søppelkassene, der jeg bor.
Noe jeg har blogget om tidligere).
For da jeg holdt meg på venstre side av veien.
Så ble det plutselig ekkelt/homsete.
For da jeg gikk forbi en varebil.
Så merka jeg, at det plutselig stod en håndverker, rett ved siden av meg.
For bakdøra på varebilen stod åpen.
(Noe man ikke kunne se.
Når man gikk den veien, som jeg gikk).
Og under døra, (til varebilen).
Så stod det en stillferdig håndverker, (som kanskje var i 30/40-åra), og pusla med noe greier.Så det ble som noe slags ‘kose-krok-aktig’, nesten.
Og som at denne håndverkeren, hadde parkert sånn, (og var så stille), fordi at han ville ha flest mulig nærkontakter, liksom.
(Noe sånt).
Så sånn var muligens det.
Bare noe jeg tenkte på.
Men men.
PS 29.
Her er mer om dette:



