-
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>Klage/Fwd: Bekreft epost – www.sdir.noErik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 10. mai 2021 kl. 05:28Til: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>Kopi: info@sdir.no, “inger.lise.blyverket” <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, tr@forbrukertilsynet.no, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, post <post@finkn.no>, abuse@telia.com, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>Hei,dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).(Jeg har ikke kontaktet disse).Vennligst rydd opp!Med hilsenErik RibsskogPS.Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikkevirker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synesjeg).———- Forwarded message ———Fra: <subscription@sjofartsdir.no>Date: tir. 16. feb. 2021 kl. 13:20Subject: Bekreft epost – www.sdir.noTo: <eribsskog+250770(Sensurert av johncons-blogg)@gmail.com>Denne e-posten er en del av en brukerregistreringsprosess for Sjøfartsdirektoret nettside.Hvis dette er ukjent for deg setter vi pris på at du send oss et en melding til info@sdir.no.Din personlige informasjon vil ikke bli lagret av oss.Hvis du vil fortsette med registreringsprosessen, kan du gå til denne nettsiden:(Sensurert av johncons-blogg)Med vennlig hilsen,Sjøfartsdirektoratet
-
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>Vedr. siste nytt fra LOErik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 10. mai 2021 kl. 05:15Til: Magne Svendsen <Magne.Svendsen@lo.no>Kopi: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>, LO <LO@communicatoremail.com>, “inger.lise.blyverket” <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, post <post@finkn.no>, abuse@telia.com, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>, bjorn.kolby@lo.no, LO Postkasse LO <arkiv@lo.no>, Politikk Høyre <politikk@hoyre.no>, tr@forbrukertilsynet.noHei,dere må prøve å finne ut hva som har skjedd her.(For jeg har ikke kontaktet dere).Og så har jeg også rett til, (mener jeg), å få vite, hva dere akter å foreta dere, for å forhindre, at noe lignende skjer, med andre ‘Hvermansen-folk’, i fremtida.Med hilsenErik Ribsskogtir. 16. feb. 2021 kl. 09:04 skrev Magne Svendsen <Magne.Svendsen@lo.no>:Viser til mail av 15. februar.Vi har tatt kontakt med vår leverandør av nyhetsbrev, Oculos og bedt om hjelp til å forhindre epostutsendelser til din epost-konto.Det er registrert mange nyhetsabonnementer til aliasadresser knyttet til din gmailkonto. Alle disse adressene blir nå slettet fra abonnementsregisteret. I tillegg blir det nå satt opp et filter som blokkerer alle utsendelser til din adresse.Ta gjerne kontakt dersom du ønsker mer informasjon om dette.med vennlig hilsenMagne SvendsenNettredaktørFra: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>Sendt: 15. februar 2021 02:20Til: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>Kopi: LO <LO@communicatoremail.com>; elh@forbrukertilsynet.no; inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no; fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>; post <post@finkn.no>; abuse@telia.com; amnestyis <amnestyis@amnesty.org>; HRW UK <hrwuk@hrw.org>; bjorn.kolby@lo.no; LO Postkasse LO <arkiv@lo.no>; Politikk Høyre <politikk@hoyre.no>Emne: Klage/Fwd: Siste nytt fra LOHei,dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).(Jeg har ikke kontaktet disse).Vennligst rydd opp!Med hilsenErik RibsskogPS.Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikkevirker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synesjeg).
-
https://www.trillemarkarollagsfjell.no/files/pdf/rapport.pdfPS.
Mer om dette området:

(Samme link som overfor).
PS 2.
Som man kan lese om, i den nest forrige bloggposten.
Så har min tremenning Gunn Marit Traaen, (og foreldrene), hytte på Vardefjell seter.
Så det er mulig at Me-Traaen også hadde seter der, i gamle dager.
Jeg leste vel i en bygdebok, (eller noe lignende), for en tid siden, (noe jeg også blogget om).
At Me-Tråen hadde 2-3 setere, (i sin tid).
Så hvilken seter, som min farmor Ågot ‘babla’ om, (på 80-tallet), det er kanskje ikke så lett å vite nå.
(For å si det sånn).
Så sånn er nok det.
Bare noe jeg tenkte på.
Mvh.
Erik Ribsskog
PS 3.Her står det at det finnes fire Tråen/Traaen-gårder, og at Mellom-Tråen hadde setrene Fyrsett og Minneskleiv:
https://www.nb.no/nbsok/nb/be737b8eaa775c43f09e6125d4f5734b?lang=no#359PS 4.
Jeg søkte på ‘Bokhylla’, om Fyrsett seter.
Men jeg fant ikke noe.
Fyrsett kan visst bety noe som er satt fyr på.
Så det er mulig, at det kan ha vært en misforståelse, ute og gått, mellom de som ga ut boka og mine Rollag-slektninger.
Mine slektninger, (muligens min oldemor som vokste opp i Amerika), har kanskje prøvd å forklare om, at seteren har brent opp.
Og så har de med boka trodd, at seteren het Fyrsett.
(Noe sånt).
Min farmor Ågot var også sånn, at min far og de, (nede på snekkerverkstedet), ikke lot henne svare, selv om de delte telefonlinje.
For Ågot var ikke noe flink på telefonen da, (sånn som jeg husker det).
Så sånn var det.
Bare noe jeg tenkte på.
Mvh.
Erik Ribsskog
PS 5.
Min oldemor har muligens ment Grønnlisetra, (og at den var brent ned):

-
Som jeg har skrevet om, i Min Bok 4, så flytta min yngre søster Pia inn hos meg, etter at jeg dimma, fra militæret, sommeren 1993.
Jeg bodde da, i et Ungbo-bofelleskap, på Ellingsrudåsen.
Og de andre der, (noen ex-blitzere muligens), hadde da nettopp flytta ut, (muligens fordi at de hadde nådd aldersgrensen, på cirka 25 år).
(Noe sånt).
Og vår tremenning Øystein Andersen, (som var adoptert fra Sør-Korea), han bodde i Lørenskog, (noen få kilometer unna).
Så han dukka noen ganger opp, på døra mi/vår.
(Han hadde lappen, og hadde en firmabil, (han drev spilleautomat-firma), og fikk også lov til å bruke adoptivforeldrene sin bil.
Sånn som jeg husker det).
Og den første gangen, som han dukka opp der, (på Ungbo), etter at Pia hadde flytta inn.
Så skrøyt han av, hvor fint det hadde blitt der, etter at blitzerne flytta ut.
(Jeg hadde rydda, (og vaska), der.
En dag jeg hadde fri fra jobb.
For jeg jobba ikke hver dag, i begynnelsen, etter militæret.
For jeg hadde bare et par deltidsjobber i starten.
For å si det sånn).
Så da var Øystein full av lovord, under sitt besøk.
Og så dukket han opp der, en uke eller to seinere.
Og da var han liksom, som en helt annen person.
Han var melankolsk og nedstemt, og fortalte at han ikke ville ha noe mer med meg å gjøre.
(Før han stakk).
Og det syntes jeg, at nesten ble, som noe komisk.
For det var jo sånn, at det ikke hadde skjedd noe, i mellomtiden.
Jeg hadde vel ikke engang snakket med Øystein, på telefonen, mellom disse besøkene.
Og Øystein sin oppførsel/personlighet, var helt forrandret, uten noen åpenbar grunn.
(Må jeg si).
Så jeg lurer på, om Øystein kanskje, kan være schizofren, (eller noe lignende).
(Noe sånt).
Men min lillesøster Pia, (som satt i sofaen, (og så på TV), under begge disse besøkene).
Hu må jo nesten ha trodd, at jeg hadde drept noen, (eller noe lignende).
For sånn oppførte Øystein seg, (må jeg si).
Som at jeg hadde gjort, noe kjempeslemt.
Og min søster ble noen uker seinere neger-hore, (som min yngre halvbror Axel sier, (han sier ihvertfall pakkis-hore, om lignende norske damer)).
Og det kan ha vært fordi, at Øystein sin rare oppførsel gjorde, at hu ble redd for meg.
(Øystein oppførte seg, som om jeg hadde drept noen.
Noe som var helt hinsides.
For jeg hadde jo bare drevet med jobbsøking, osv.).
Så Øystein avsluttet vårt mangeårige kameratskap, (vi hadde kjent hverandre siden høsten 1986 vel).
Og det er en ting.
Men han fikk muligens også min yngre søster Pia, til å bli negerhore, (siden at han oppførte seg som om jeg hadde gjort noe kjempe-slemt).
Og han programmerte muligens Pia, til å bli ei slags hurpe, som angriper meg, (etter at jeg hadde vært grei, og latt henne bo hos meg, for å unngå at hu skulle havne på Plata, osv.).
Så sånn var det.
Bare noe jeg tenkte på.
Med hilsen
Erik Ribsskog
-

https://indremedisineren.no/2015/11/sovnapne-og-hjertesvikt/
PS.Hu er datter av bestemor Ågot sin nevø Narve:

PS 2.
Disse har visst klart å brenne ned hovedhuset på gården hvor bestemot Ågot vokste opp, (fra Drammens Tidende 21. mars 1960):
https://www.nb.no/items/55144d47cbd3a8273a9d6971997a8fea?page=1&searchText=”narve%20traaen”PS 3.
Det er også en Rollag-gård, som heter Søre Traaen.
Og det har også bodd folk på Me-Tråen før min farmor sin slekt kjøpte gården.
Så om for eksempel hu Hotell Cesar-skuespillerinnen Marita Traaen, er i slekta mi, eller ikke.
Det har jeg ikke klart å finne ut, (må jeg innrømme).
Det kan godt være, at det er noe slags rivaleri, inne i bildet, (med flere slekter som kaller seg Traaen).
Hm.
Så sånn er muligens det.
Bare noe jeg tenkte på.
Mvh.
Erik Ribsskog
-
På torsdag, så gikk jeg ned til Bekkestua sentrum, for å handle mat.
Så sånn var det.
Bare noe jeg tenkte på.
Mvh.
Erik Ribsskog
PS.
Det er viktig at tre-materialer lagres tørt, sånn at de ikke slår seg, etter produksjonen:
PS 2.De som har student-deal, har kanskje en grei plakat, men når plakaten deres står ved siden av to tomme plakatbukker, så går nok de fleste forbi, (hvis jeg skulle tippe):
PS 3.Extra Bekkestua var igjen utsolgt for billige plastglass:

PS 4.
Her har kommunen, (blir det vel), vært slappe, med å rydde opp, etter noen pøbler, (kan det virke som):

PS 5.
Kommunen, (blir det vel igjen), må også tømme søppelkassene sine, litt oftere, enn hvert skuddår, (for å si det sånn):
PS 6.Her er mer om dette:
PS 7.Da jeg var nesten hjemme, så måtte jeg gå, en omvei.
For en varebil stod parkert, rett etter postkassa.
Og det var en håndverker, som surra rundt, inni bilen.
Og en sidedør stod åpen.
Men han håndverkeren hadde parkert sånn, at man måtte gå forbi, på den sida av bilen, hvor døra stod åpen.
Så det ble som noe ekkelt.
Og derfor gikk jeg heller rundt.
For han håndverkeren hadde muligens dårlig sikt, der han holdt på, (inni bilen).
Så hvis han gikk ut av bilen, akkurat når folk gikk forbi.
Så kunne det blitt en ekkel/klam/’homsete’ episode.
(For å si det sånn).
Man kan kanskje lure på, hvorfor ikke sånne biler parkerer, nærmeret huset, som de jobber i.
Men da er vel antagelig noe tull, når de parkerer sånn, at det liksom skal være mest mulig homsete, å gå forbi bilen.
(For å si det sånn).
Så sånn er nok det.
Bare noe jeg tenkte på.
Men men.
PS 8.
Her er mer om dette:

PS 9.
Dagen etter så skulle jeg på Meny, og da var det igjen fulle søppelkasser, utafor Bekkestua Senter:

PS 10.
Ei av kassadamene måtte sette i kassa, under ettermiddagsrushet, og så gikk hu hjem, etter å ha telt kassa, og ingen tenkte på å rydde bort handlevogna hennes, ute i butikken, (kan det virke som):

PS 11.
Tomt for billige pizza-baguetter med pepperoni, (av merket First Price):

PS 12.
Meny var nesten utsolgt for billige ‘Tetra Pak-tomater’, på den nederste hylla, (her har man slurvet med bestillingen, kan det virke som):

PS 13.
Meny har ikke tømt søppelkassa si siden Ålesund brant, (kan det virke som):

PS 14.
Det stod en pakkis og ei pakkis-hore, (som min yngre halvbror Axel pleide å si), og elga på rulletrappa, så jeg gikk en tur inn i parkerings-kjelleren, mens jeg venta på, at det klamme paret, (som bare var i tenårene vel), skulle flytte seg:

PS 15.
Jeg sendte tilbake ‘troll-post’ til møkka-firmaene:

PS 16.
Her er mer om dette:

PS 17.
Enda mer om dette:

PS 18.
Bærum kommune, (må det vel igjen være), har en slags undergang, som skifter farge, (kan det virke som), og det må man vel si at er, som noe slags fremmedgjørende tull, (eller noe lignende):

PS 19.
Her er mer om dette:

-
-


