johncons
  • Session Start: lør. mai 01 05:47:40 2021
    Session Ident: #usa
    [05:47.40] * OneBTS_ (sid117526@id-117526.tinside.irccloud.com) Quit (Ping timeout: 1230 seconds)
    [05:54.28] * OneBTS_ (sid117526@id-117526.tinside.irccloud.com) has joined channel #usa
    [10:23.42] * OneBTS_ (sid117526@id-117526.tinside.irccloud.com) Quit (Read error: Connection timed out)
    [10:24.18] * OneBTS_ (sid117526@id-117526.tinside.irccloud.com) has joined channel #usa
    [13:22.40] * blablabot (~blablabot@159-32-81-51.sisrv.net) Quit (Remote host closed the connection)
    [14:12.50] * OneBTS_ (sid117526@id-117526.tinside.irccloud.com) Quit (Ping timeout: 1230 seconds)
    [14:13.03] * OneBTS_ (sid117526@id-117526.tinside.irccloud.com) has joined channel #usa
    [15:30.57] * OneBTS_ (sid117526@id-117526.tinside.irccloud.com) Quit (Ping timeout: 1230 seconds)
    [15:37.55] * OneBTS_ (sid117526@id-117526.tinside.irccloud.com) has joined channel #usa
    [17:19.47] * verdjewis (~verdjewis@201.141.126.39) has joined channel #usa
    [17:19.56] * verdjewis (~verdjewis@201.141.126.39) has left #usa ()
    [20:49.44] * Tjaden (~remarque@ti0029a400-1288.bb.online.no) has joined channel #usa
    [22:32.32] * cxp (m_kraus@2001:470:dcae:a1::f34c) has joined channel #usa
    [22:32.42] <cxp> hi Erik
    [22:32.53] <cxp> hi Bjerkenstokk
    [22:34.00] <cxp> Tjaden> Jeg joinet #usa
    [22:34.00] <cxp> 20:50:12 < applegroo> bra
    [22:34.00] <cxp> 20:50:33 < Tjaden> Jeg blir bannet. Sist med et ønske om at jeg skulle gå å drepe meg selv.
    [22:34.00] <cxp> 20:50:52 < applegroo> blir du eller ble du
    [22:34.00] <cxp> 20:51:05 < Tjaden> Begge deler
    [22:34.01] <cxp> 20:51:14 < Tjaden> Når han oppdager at jeg er der
    [22:34.01] <cxp> 20:51:15 < applegroo> ok
    [22:34.28] <Tjaden> Haha
    [22:35.03] <cxp> Tjaden: hvorfor ble du ikke bannet her ennå  ?
    [22:35.11] <cxp> av Erik john_cons 
    [22:35.35] <cxp> skal han kicke deg ut?
    [22:36.25] <Tjaden> Jeg vet ikke hvorfor han banner meg. HAr aldri snakket med fyren.
    [22:36.53] * applegroo (~applegroo@2001:19f0:5c01:34a:5400:ff:fe53:4567) has joined channel #usa
    [22:37.01] <applegroo> <Tjaden> chrisxp kom på #usa og delte det vi sa om john_cons… lol
    [22:37.27] <Tjaden> Haha
    [23:02.51] * Tjaden was kicked by john_cons(~IceChat95@telia-590890-139.connect.netcom.no)  – Reason (du sa på #quiz-show at jeg burde avlives)
    [23:04.13] * applegroo was kicked by john_cons(~IceChat95@telia-590890-139.connect.netcom.no)  – Reason (du vet at jeg ikke liker deg og din manglende folkeskikk)
    [23:04.23] * applegroo (~applegroo@2001:19f0:5c01:34a:5400:ff:fe53:4567) has joined channel #usa
    [23:04.34] * applegroo was kicked by john_cons(~IceChat95@telia-590890-139.connect.netcom.no)  – Reason (applegroo)
    [23:04.44] ->> applegroo is ~applegroo@2001:19f0:5c01:34a:5400:ff:fe53:4567 (applegroo)
    [23:04.44] ->> applegroo is on: #quiz-show #spiritual @+#Bjerkaker @+#Annihilation #norge 
    [23:04.44] ->> applegroo using irc.nordunet.se (NORDUnet EFnet Server (IPv4, IPv6 & SSL))
    [23:04.44] ->> applegroo is using a secure connection
    [23:04.44] ->> applegroo actually using host 2001:19f0:5c01:34a:5400:ff:fe53:4567
    [23:04.45] ->> applegroo 7 mins 26 secs seconds idle, signon time 09:51 24.04.2021
    [23:04.45] ->> applegroo :End of /WHOIS list.
    [23:04.45] * applegroo (~applegroo@2001:19f0:5c01:34a:5400:ff:fe53:4567) has joined channel #usa
    [23:04.48] * applegroo (~applegroo@2001:19f0:5c01:34a:5400:ff:fe53:4567) has left #usa ((Leaving))
    [23:11.55] ->> bjerkenstokk :No such server
    [23:32.46] * Einstein (johncons@charger.kire.net) has joined channel #usa
    [23:33.17] * john_cons sets mode +o Einstein for #usa
  • I går, så gikk jeg ned, til Bekkestua sentrum, for å handle mat.

    Så sånn var det.

    Bare noe jeg tenkte på.

    Mvh.

    Erik Ribsskog

    PS.

    Søppelkassene utafor Bekkestua Senter var overfylte:

    IMG_20210430_213644

    PS 2.

    Stemning fra Bekkestua Senter:

    IMG_20210430_213729

    PS 3.

    Søppel på gulvet utafor Meny:

    IMG_20210430_213813

    PS 4.

    Meny var utsolgt for Party Mix:

    IMG_20210430_214331

    PS 5.

    Jeg kjøpte forresten Party Mix der, i forrige uke, (var det vel).

    Og den hadde en bismak, av fiskeslo, (eller noe lignende), må jeg si.

    Så det er mulig at det er noen, som har tulla, med den Party Mix-en, (fra First Price).

    Og så har de kanskje fått klage.

    (Noe sånt).

    Så sånn er muligens det.

    Bare noe jeg tenkte på. 

    Men men.

    PS 6.

    Her var det mye papp:

    IMG_20210430_214533

    PS 7.

    Da jeg skulle ut av ‘selvbetjenings-jungelen’, så var det så trangt og jævlig, (man må blant annet scanne kvitteringa for å komme ut derfra, og en ungdom som virka som at han var på speed, liksom sprengte meg, mens han stod og mer eller mindre kåla, i en kasse i nærheten av utgangsporten, mens kameraten fortsatt var inne i butikken), at det ble som en slags promille-kontroll nesten, (siden at Meny hadde laget propp der, med helvetes mange handlevogner, i svingen ut fra selvbetjenings-kassene):

    IMG_20210430_215305

    PS 8.

    Harry løsning på Bekkestua Senter:

    IMG_20210430_215504

    PS 9.

    Egon har glemt å ta ned julepynten sin, (kan det virke som):

    IMG_20210430_215528

    PS 10.

    De behøvde ikke å lage nye plakater da coronaen kom, for Saudi Arabia hadde noen gamle plakater, som de kunne bruke:

    IMG_20210430_215627

    PS 11.

    Akkurat da jeg tok bilde, av plakaten overfor.

    Så var det sånn, at to unggutter, kjørte forbi, (på en el-sparkesykkel), på fortauet, mens de viste nazi-hilsen, (på teatralsk vis).

    Og da tok jeg ned mobilen, til de hadde kjørt forbi.

    Men jeg prøvde å ta bilde av de, ‘borti der’.

    (For å si det sånn).

    Så sånn var det.

    Bare noe jeg tenkte på.

    Men men.

    PS 12.

    Her er mer om dette:

    IMG_20210430_215630

    PS 13.

    Da jeg skulle gå inn på Extra.

    Så var det lettere sagt enn gjort.

    For fem unggutter, som alle hadde glemt igjen cola-bånnane sine hjemme, liksom.

    De gikk ut, i samlet flokk, akkurat da jeg skulle gå inn der.

    (Oddsen er vel ikke så veldig høy for, at jeg liksom skulle kræsje, med hele Blindeforbundet sin ungdomsavdeling, akkurat der.

    Så man må vel nesten si, at det var noe slags teater.

    Noe sånt).

    Og det spilte liksom ingen rolle, hvor man gjorde av seg.

    For denne gjengen delte seg.

    To svingte den veien, hvor jeg stod og venta.

    Mens tre gikk den andre veien.

    Så det var ‘nedgåings-bonanza’, (må jeg si).

    (Noe sånt).

    Så sånn var det.

    Bare noe jeg tenkte på.

    Men men.

    PS 14.

    Her er mer om dette:

    IMG_20210430_215905

    PS 15.

    Extra var fortsatt utsolgt for billige plastglass:

    IMG_20210430_215948

    PS 16.

    Her mangler det pris-plakat på sjokolade-kjeksene:

    IMG_20210430_220033

    PS 17.

    Dette mener Extra er billig, men disse kan man ofte få til et pund, (en drøy tikroning), i England, (når de er på tilbud):

    IMG_20210430_220130

    PS 18.

    Extra hadde heller ikke tømt søppelkassene sine, på en uke, (eller noe), kunne det virke som:

    IMG_20210430_215808

    PS 19.

    Det var også sånn, at ei Extra-dame, som minna litt, om min stesøster Christell, (som man kan se bilde av, i den nest forrige bloggposten), bare at hu var litt bredere over baken.

    Hu rydda og ordna, i selvbetjeningsavdelingen, (og tok bort handlekurver osv), når jeg skulle slå inn varene.

    Men i den kassa som jeg gikk til.

    (Den samme kassa som det lå en handlekurv opp-ned oppå, forrige gang jeg var der.

    Noe jeg blogga om, i den forrige ‘Mer fra Bærum’-bloggposten.

    For å si det sånn).

    I den kassa, så lå det, en pakke te, (eller hva det kan ha vært), ved den øverste bærepose-display-løsningen.

    (Dette var muligens snakk om en EMV-vare, (av merket Xtra for eksempel).

    For den hadde litt tam design.

    Så jeg kunne ikke se, nøyaktig hvordan vare dette var.

    For å si det sånn).

    Og det var vel ikke noe sted, å legge den varen.

    (Det heter seg jo at man ikke skal ta på varer man ikke skal ha.

    Nå i disse corona-tider).

    Så jeg sa til hu ‘Christell’, at noen hadde glemt igjen noe.

    Og da tok hu bort den varen, (som hu først hadde oversett).

    Så det var litt rart, (må man vel si), at butikkfolka, ikke ser sånt, når de flyr rundt og styrer, i disse ‘selvbetjenings-junglene’.

    (For å si det sånn).

    Så sånn var det.

    Bare noe jeg tenkte på.

    Men men.

    PS 20.

    Jeg har tidligere blogget om, den gangen, (tidligere under coronaen), da jeg ble kjørt ned, av 17. mai-toget fra Mars, da jeg gikk hjem fra en handlerunde, (gjennom ‘bygningsarbeid-kaos-katakombe-labyrintene’).

    (For å si det sånn).

    Og blant annet på grunn av dette, så går jeg nå, diverse omveier, på vei hjem fra butikkene.

    (Noe jeg har blogget om tidligere).

    Og i går, så gikk jeg, om Nadderudhallen, osv.

    Og når jeg gikk langs Nadderud Stadion der, (etter å ha gått forbi Nadderudhallen).

    Så var det ikke en sjel å se, noen steder.

    Men like før jeg var borte ved den ‘vanlige’ veien igjen.

    Så hørte jeg en lyd bak meg, (i skumrings-mørket).

    Det var noen hjul, som snurret.

    Og det var det samme igjen.

    Akkurat der hvor det var som trangest/mest uoversiktelig, (som i inngangsdøra til Extra), så møtte jeg noen, (selv om klokka var over 22, og de fleste var ferdig med første mai-handlinga si).

    For akkurat der, så var det en bom, (på en ellers brei gangvei).

    Og akkurat der, (av alle steder, langs en cirka hundre meter lang vei).

    Så skulle noen forbi meg, da.

    Og dette var muligens også noe slags teater.

    Man kan kanskje kalle det 17. mai-toget fra månen, da.

    (Siden at det ifjor liksom var 17. mai-toget fra Mars.

    For å si det sånn).

    Dette var en far og en datter, (kunne det virke som).

    Og faren på sykkel, (da det vel ofte snakk om en ‘hjemme-russer’ eller ‘hjemme-danske’, hvis en far sykler rundt).

    Og dattera bak, på hoover-board, (heter det vel).

    (Eller om det var el-sparkesykkel).

    I midnattstimen nærmest.

    (For å si det sånn).

    Så dette var muligens noe slags teater/tull/tergning, (hvis jeg skulle tippe).

    (Noe sånt).

    Så sånn var muligens det.

    Bare noe jeg tenkte på.

    Men men.

    PS 21.

    Her er mer om dette:

    IMG_20210430_223505

    PS 22.

    Det var også sånn.

    Rett utafor Bekkestua Senter, (da jeg skulle ned på Meny).

    At tre tenårings-brunetter, (var det vel), dreiv og skreik og hylte.

    (Cirka som det heksehyl-fyrverkeriet, som de solgte i Aalborg, i romjula, i 1983, (kan det vel kanskje ha vært).

    Noe sånt).

    Det virka som at de dreiv og skapte seg.

    (Må jeg si).

    De gikk den samme veien, som tre av de guttene, som gikk meg ned, utafor Extra.

    (I PS 14).

    Så sånn var det.

    Bare noe jeg tenkte på.

    Men men.

    PS 23.

    Her er mer om dette:

    mer om heksehyl fyrverkeri

    https://www.novapyro.no/fyrverkeri.php?navn=heksehyl

  • bosted i stockholm

    https://www.nb.no/items/fc64c00f5dcc59e15a8b7520a71bfff9?page=15&searchText=”christell%20humblen”

    PS.

    Her ser vi ‘Lille Gullet’, (som hennes mor Haldis pleide å kalle henne, da hu var liten), med blondt hår:

    lille gullet

    (Samme link som overfor).

    PS 2.
    Her ser vi vel Christell bak rattet:

    christell bak rattet

    (Samme link som overfor).

    PS 3.

    Det her er vel Gullet som trener:

    gullet trener

    (Samme link som overfor).

    PS 4.

    Hvis jeg skal ta litt sånn: ‘Mer fra Nittedal’, liksom.

    (Hvor min morfar Johannes Ribsskog forresten jobbet som kontorsjef/rådmann, i sin tid.

    Så hva Christell gjorde der, det kan man kanskje lure på.

    For å si det sånn).

    Så ser den ambulansen i PS 2., litt møkkete ut, (hvis ikke det er frost).

    Men vindusviskerne virka ihvertfall.

    (For å si det sånn).

    Så sånn er det.

    Bare noe jeg tenkte på.

    Mvh.

    Erik Ribsskog

  • Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
    Klage/Fwd: Dette er en tilbakemelding via https://www.samlerhuset.no/ fra:: Nyheter
    Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 29. april 2021 kl. 22:53
    Til: Kundeservice Samlerhuset <kundeservice@samlerhuset.no>
    Kopi: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>, “inger.lise.blyverket” <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, tr@forbrukertilsynet.no, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, post <post@finkn.no>, abuse@telia.com, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>
    Hei,
    dere må prøve å finne ut hva som har skjedd her.
    (For jeg har ikke kontaktet dere).
    Og så har jeg også rett til, (mener jeg), å få vite, hva dere akter å foreta dere, for å forhindre, at noe lignende skjer, med andre ‘Hvermansen-folk’, i fremtida.
    Med hilsen
    Erik Ribsskog
    ons. 10. feb. 2021 kl. 14:20 skrev Kundeservice Samlerhuset <kundeservice@samlerhuset.no>:
     
     
    Hei Erik.
     
    Takk for din henvendelse.
     
    Ditt kundeforhold er stoppet, så vi trenger ikke disse gjentakende e-postene om adressemisbruk lenger, det er allerede registrert.
     
    Ha en fin dag.
     
    Med vennlig hilsen
    Samlerhuset
    Grete Sjøstrand
    Kundeservice
    Tlf: 66811500
    www.samlerhuset.com I www.samlerhuset.no
     
     
    cid:image005.png@01D6F0AD.0D467CA0
     
     
    ü SAVE PAPER – THINK BEFORE YOU PRINT
     
    Les Magasinet Mynt&Historie
    Besøk Samlerhusetbloggen
     
     
     
    From: Erik Ribsskog [mailto:eribsskog@gmail.com]
    Sent: tirsdag 9. februar 2021 17:40
    To: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>
    Cc: Kundeservice Samlerhuset <kundeservice@samlerhuset.no>; elh@forbrukertilsynet.no; inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no; fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>; post <post@finkn.no>; abuse@telia.com; amnestyis <amnestyis@amnesty.org>; HRW UK <hrwuk@hrw.org>
    Subject: Klage/Fwd: Dette er en tilbakemelding via https://www.samlerhuset.no/ fra:: Nyheter
     
    Hei,
     
    dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).
     
    (Jeg har ikke kontaktet disse).
     
    Vennligst rydd opp!
     
    Med hilsen
     
    Erik Ribsskog
     
    PS.
     
    Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
    virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
    jeg).
     
     
    ———- Forwarded message ———
    Fra: Kundeservice Samlerhuset <kundeservice@samlerhuset.no>
    Date: tir. 8. des. 2020 kl. 09:22
    Subject: RE: Dette er en tilbakemelding via https://www.samlerhuset.no/ fra:: Nyheter
    To: eribsskog@gmail.com <eribsskog@gmail.com>
     
     
     
    Hei Erika.
     
    Takk for din henvendelse. For å kunne sende deg nyhetsbrev, så må vi legge deg inn som kunde. Kan du sende oss navn og adresse så vi får registrert dette?
     
    Ønsker deg en fin dag.
     
    Mvh
    Samlerhuset
    Grete Sjøstrand
    Kundeservice
    telf : 0 25 50 / 66811500
    faks : 66994802
    mail: kundeservice@samlerhuset.no
     
    cid:image001.png@01D57AB7.5D837DC0
     
    Samlerhuset har fått en ny spennende blogg!
     
    http://samlerhuset.blog/
     
     
     
     
    From: Kundeservice – Samlerhuset [mailto:kundeservice@samlerhuset.info]
    Sent: lørdag 5. desember 2020 18:34
    To: Kundeservice Samlerhuset <kundeservice@samlerhuset.no>
    Subject: Dette er en tilbakemelding via https://www.samlerhuset.no/ fra:: Nyheter
     
    Temat: Nyheter
    Navn: Erika Ribsskog
    E-post: eribsskog@gmail.com
    —————
    Vennligst send nyhetsbrev
  • Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
    Klage/Fwd: Aktiveringslänk till Laddportalen hos inCharge
    Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 29. april 2021 kl. 22:43
    Til: kundservice@goincharge.com
    Kopi: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>, ladekort@goincharge.com, “inger.lise.blyverket” <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, tr@forbrukertilsynet.no, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, post <post@finkn.no>, abuse@telia.com, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>
    Hei,
    i min forrige mail, så skrev jeg, at jeg ønsket å få svar, fra en overordnet, om dette.
    Jeg kan ikke se at dette har skjedd.
    Så dette må jeg klage på.
    (Jeg ønsker å få vite navnet, på det trollet, som har bestilt dette, i mitt navn.
    Og jeg ønsker å få vite, hvordan dere akter å forbedre dere, for å hindre at noe lignende skjer igjen).
    Skjerpings!
    Erik Ribsskog
    ons. 10. feb. 2021 kl. 13:45 skrev <kundservice@goincharge.com>:
    Hej Erik
     
    Vi vill börja med att säga att vi förstår er frustation, och vi beklagar verkligen att ni råkat ut för en id-kapning. Vi rekommenderar er att anmäla detta till polisen så fort som möjligt för eventuell utredning.
    Vi håller med er om att ett säkrare sätt för legitimering vid beställningar bör finnas, och vi har eskalerat det vidare till ansvarig avdelning.
    Med vänliga hälsningar
    Diana
    InCharge Kundservice
    Epost: kundservice@goincharge.com 
    Webb: www.goincharge.com 
     
    På goincharge.com kan du se laddstationer nära dig, dina senaste laddningar, beställa nytt laddkort och mycket mer. Med vår app, InCharge, kan du dessutom betala dina laddningar direkt i mobilen.
     
    den 2021-02-06 20:03, Erik Ribsskog skrev:
    Hei,
    i den forrige mailen, så skrev jeg, at jeg ønsket å få svar, fra en overordnet, om dette.
    Jeg kan ikke se at det har skjedd.
    Så nå får dere primadonnaer skjerpe dere, og sende dette til daglig leder.
    (Jeg ønsker å vite navnet, på det trollet, som har bestilt dette, i mitt navn.
    Og jeg ønsker å vite hvilke bedre rutiner, som dere skal skaffe dere, for å hindre at noe lignende skjer igjen).
    Skjerpings!
    Erik Ribsskog
    man. 7. des. 2020 kl. 08:13 skrev <kundservice@goincharge.com>:
    Hej,
     
    Det min kollega menar är att vi kommer ta detta internt för att se till att detta inte händer igen och som kollegan också skriver så beklagar vi att det har inträffat.
     
    Som vi tidigare skrev också så är beställningen gjord i 2020.09.09 och innehåller endast ditt namn och vi har därför inga uppgifter på personen som “egentligen” beställde.
     
    Vi ber om ursäkt för besväret.
    Med vänliga hälsningar
    Benjamin Falk
    InCharge Kundservice
    Epost: kundservice@goincharge.com 
    Webb: www.goincharge.com 
     
    På goincharge.com kan du se laddstationer nära dig, dina senaste laddningar, beställa nytt laddkort och mycket mer. Med vår app, InCharge, kan du dessutom betala dina laddningar direkt i mobilen.
     
    den 2020-12-06 14:25, Erik Ribsskog skrev:
    Hei,
    dere skal ikke ta dette internt.
    Dere må informere meg, som borger, om hva dere akter å foreta dere, for å hindre, at noe lignende skjer igjen.
    Dere er vel ikke en hemmelig organisasjon?
    Jeg ønsker også å bli informert om, hva navnet er, på det trollet, som har bestilt dette, i mitt navn.
    Dette ønsker jeg å få svar om fra en overordnet nå.
    Skjerpings!
    Erik Ribsskog
    man. 2. nov. 2020 kl. 10:31 skrev <kundservice@goincharge.com>:
    Hej!
     
    Tack för ditt mejl.
     
    Vi har nu avaktiverat de kort som beställdes i ditt namn. Vi kommer ta vidare detta ärende internt för att säkerställa att inget fel gjorts från fått håll.
     
    Vi beklagar att detta inträffat.
     
    Med vänliga hälsningar
    Wilma Ericson
    InCharge Kundservice
    Epost: kundservice@goincharge.com 
    Webb: www.goincharge.com 
     
    På goincharge.com kan du se laddstationer nära dig, dina senaste laddningar, beställa nytt laddkort och mycket mer. Med vår app, InCharge, kan du dessutom betala dina laddningar direkt i mobilen.
     
     
    den 2020-11-01 03:19, Erik Ribsskog skrev:
    Hei,
    det er noen troll/jævler, som bestiller masse dritt, på nettet, i mitt navn, fra firmaer med dårlige rutiner.
    Jeg ønsker å få vite navnet, på det trollet, som har bestilt dette, i mitt navn.
    Og jeg ønsker også, å bli informert om, hvilke bedre rutiner, som dere skal skaffe dere, for å hindre, at noe lignende skjer igjen, med andre borgere/folk.
    Erik Ribsskog
    tir. 6. okt. 2020 kl. 10:42 skrev <kundservice@goincharge.com>:
    Hej!
     
    Tack för ditt mail.
    Mailet vi skickade ut är ett automatiskt mail då vi registrerat en beställning på en laddbricka från inCharge. Jag har nedan kopierat beställningen som vi fick in 2020-09-08 07:22:44. Beställningen är gjord via denna sida: https://incharge.vattenfall.no/lade-paa-tur/bestill-ladekort/
     
    Om det inte är du som gjort beställningen så kommer vi självklart deaktivera laddbrickan vi skickat ut. Återkom hur du vill att vi skall göra.
     
     
    En bestilling har blitt gjort på inCharge av følgende kunde:
    Kundetype
    private
    Kundeopplysninger
    Erik Løvenbalk Ribsskog
    (Sensurert av johncons-blogg)
    (Sensurert av johncons-blogg) Bekkestua
    48621954
    Personnummer/organisasjonsnummer
    250770(Sensurert av johncons-blogg)
    E-post
    eribsskog@gmail.com 
    Bedrift
     
    Erik Løvenbalk Ribsskog
    Produkter
    Antal kort: 0
    Antal brickor: 1
    E-faktura Nej tack
    Bank
     
    Øvrig
    Interessert av gode tilbud: Ja
     
    Vänliga Hälsningar/Best Regards
    Krister Franzén
    Energy Advisor
    InCharge Kundservice
    Tel: 020-52 62 00
    Visit: www.goincharge.com 
     
    Charge with InCharge! Download our app for iPhone  or Android 
     
    den 2020-10-05 16:23, Erik Ribsskog skrev:
    Hei,
    dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).
    (Jeg har ikke kontaktet disse).
    Vennligst rydd opp!
    Med hilsen
    Erik Ribsskog
    PS.
    Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
    virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
    jeg).
    ———- Forwarded message ———
    Fra: <laddkort@beincharge.se>
    Date: ons. 9. sep. 2020 kl. 06:17
    Subject: Aktiveringslänk till Laddportalen hos inCharge
    To: <eribsskog@gmail.com>
    Hej Erik Løvenbalk Ribsskog,
     
    Välkommen till inCharge Laddportal. I portalen kan du se dina laddboxar och dina laddkort samt hur de används. Nedan finner du ditt användarnamn och information om hur du aktiverar ditt konto.
    Användarnamn: eribsskog@gmail.com 
    Klicka på länken nedan för att ange ditt lösenord och aktivera ditt konto:
    Ange lösenord och aktivera tillgång 
     
     
    Aktiveringslänken ovan är giltigt i 48 timmar. Om länken blivit ogiltig kan du få en ny skickad till dig genom att klicka på följande länk:
    Skicka en ny aktiveringslänk 
    Observera att inCharge laddkort genast blir synligt i Laddportalen. Laddbox Online kan hanteras så fort installationen av den är slutförd.
    Har du frågor eller synpunkter? Kontakta oss på Kundservice på kundservice@goincharge.com eller gå in på vår hemsida www.goincharge.com/se/ 
    Vänliga hälsningar,
    inCharge Kundservice
     
     
  • Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
    Klage/Fwd: Ny melding fra Kisteria Ventures
    Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 29. april 2021 kl. 22:37
    Til: Mittanbud <info@mittanbud.no>
    Kopi: info@e.mittanbud.no, schibsted <schibsted@schibsted.no>, PFU Pressens faglige utvalg <pfu@presse.no>, “inger.lise.blyverket” <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, tr@forbrukertilsynet.no, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, post <post@finkn.no>, abuse@telia.com, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>, juridisk <juridisk@datatilsynet.no>
    Hei,
    dere må prøve å finne ut hva som har skjedd her.
    (For jeg har ikke kontaktet dere).
    Og så har jeg også rett til, (mener jeg), å få vite, hva dere akter å foreta dere, for å forhindre, at noe lignende skjer, med andre ‘Hvermansen-folk’, i fremtida.
    Med hilsen
    Erik Ribsskog
    ons. 10. feb. 2021 kl. 12:14 skrev Mittanbud <info@mittanbud.no>:
    ##- Skriv svaret ditt over denne streken -##
    Isabell (Mittanbud)
    10. feb. 2021, 12:14 CET
    Hei Erik,
    Takk for henvendelsen.
    Du har lagt ut en jobb “Trenger hjelp til webdesign” på Mittanbud.
    Bedriften Kisteria Ventures har sendt deg en melding fordi de er interesserte i å utføre denne jobben.
    Håper dette var oppklarende,
    Ha en fortsatt fin dag!
    Med vennlig hilsen
    Isabell
    Mittanbud kundeservice
    Erik Ribsskog
    10. feb. 2021, 12:09 CET
    Hei,
    dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).
    (Jeg har ikke kontaktet disse).
    Vennligst rydd opp!
    Med hilsen
    Erik Ribsskog
    PS.
    Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
    virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
    jeg).
    ———- Forwarded message ———
    Fra: Mittanbud <info@e.mittanbud.no>
    Date: ons. 10. feb. 2021 kl. 11:55
    Subject: Ny melding fra Kisteria Ventures
    To: <eribsskog+slurp@gmail.com>
     
    Mittanbud.no
     
     
     
    Shadow
     
    Logo
     
    Kisteria Ventures har sendt deg en melding
     
    Du har fått en ny melding, og vi håper du tar deg tid til å svare bedriften – uansett om du tenker bedriften er aktuell for ditt oppdrag eller ikke. Det vet vi bedriftene setter pris på.
     
    Se svar
     
    Denne eposten inneholder lenker med pålogging til din brukerkonto på Mittanbud og må ikke deles eller videresendes til andre.
     
     
     
    Har du bestemt deg for å bruke denne bedriften?
     
    JA
     
    NEI
     
     
    Jobb id: 2832081
     
    Trenger du hjelp?
    Du når oss på 22 00 09 30 eller info@mittanbud.no
     
    Logg inn
     
    Mittanbud er en tjeneste fra Schibsted Norge SMB,
    Hagegata 22, 0653 Oslo · 22 00 09 30 · info@mittanbud.no
     
    Åpne mailen i nettleseren|Instillinger for e-post
     
     
    Denne e-posten er en tjeneste fra Mittanbud.

'Bokhylla' 70-tallet 80-tallet 90-tallet Anmeldelse Arne Mogan Olsen Berger Bergeråsen Brev Christell Humblen Dagbladet.no Datatilsynet Drammen E-post Facebook Google Haldis Humblen Hm Identitetstyveri Ingeborg Ribsskog irc Jobbsøking i England Johannes Ribsskog johncons-blogg Karen Ribsskog Klage Larvik Liverpool Magne Winnem Mobilbilder Musikk Nettmobbing Online trakassering Oppdatering Oslo Pia Ribsskog Politiet Rimi Slektsforskning StatCounter Svelvik Twitter Wikipedia YouTube Ågot Mogan Olsen