-
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>Klage/Fwd: Jobben din er registrert: Rengjøring – 20 – Så snart som muligErik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 29. april 2021 kl. 10:51Til: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>Kopi: info@e.mittanbud.no, info@mittanbud.no, schibsted <schibsted@schibsted.no>, PFU Pressens faglige utvalg <pfu@presse.no>, “inger.lise.blyverket” <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, tr@forbrukertilsynet.no, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, post <post@finkn.no>, abuse@telia.com, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>Hei,dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).(Jeg har ikke kontaktet disse).Vennligst rydd opp!Med hilsenErik RibsskogPS.Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikkevirker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synesjeg).———- Forwarded message ———Fra: Mittanbud <info@e.mittanbud.no>Date: tir. 9. feb. 2021 kl. 23:37Subject: Jobben din er registrert: Rengjøring – 20 – Så snart som muligTo: <eribsskog+slurp@gmail.com>MittanbudShadowDin jobb er registrertHerlig, da er jobben registrert hos oss 👍 Vi tar nå en titt på det du har skrevet. Dette går vanligvis raskt, og så fort jobben er godkjent hører du fra oss og vi sender jobben til bedriftene.Se eller endre jobbenDitt brukernavn: eribsskog+slurp@gmail.comDenne eposten inneholder lenker med pålogging til din brukerkonto på Mittanbud og må ikke deles eller videresendes til andre.Trenger du hjelp?Du når oss på 22 00 09 30 eller info@mittanbud.noLogg innMittanbud er en tjeneste fra Schibsted Norge SMB,Hagegata 22, 0653 Oslo · 22 00 09 30 · info@mittanbud.noJobb id: 2832082Åpne mailen i nettleseren | Instillinger for e-post
-
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>Klage/Fwd: Produktbestilling fra Erik Sædslurper Ribsskog med leveringsdatoErik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 29. april 2021 kl. 00:39Til: Kristian Lian <kl@dugnadsiden.no>Kopi: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>, “inger.lise.blyverket” <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, tr@forbrukertilsynet.no, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, post <post@finkn.no>, abuse@telia.com, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>Hei,dere må prøve å finne ut hva som har skjedd her.(For jeg har ikke kontaktet dere).Og så har jeg også rett til, (mener jeg), å få vite, hva dere akter å foreta dere, for å forhindre, at noe lignende skjer, med andre ‘Hvermansen-folk’, i fremtida.Med hilsenErik Ribsskogtir. 9. feb. 2021 kl. 11:57 skrev Kristian Lian <kl@dugnadsiden.no>:Hei, vi sletter bestillingen og du vil ikke motta flere henvendelser fra oss vedrørende bestillingen det er snakk om.Med vennlig hilsenKristian LianDaglig lederMob: +47 905 88 326Tlf: +47 64 80 90 64Adr: O.H. Bangs vei 51, 1363 HøvikDugnadsiden logoikon-instagram-150×150.png ikon-linkedin-300×300.png ikon-youtube-300×300.png ikon-facebook-300×300.png snapchat-300×300.pngFra: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>Dato: tirsdag 9. februar 2021 10:40Til: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>Kopi: Kristian Lian <kl@dugnadsiden.no>, <auto@systima.no>, <post@dugnadsmarked.no>, <elh@forbrukertilsynet.no>, <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, post <post@finkn.no>, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, <abuse@telia.com>, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>Emne: Klage/Fwd: Produktbestilling fra Erik Sædslurper Ribsskog med leveringsdatoHei,dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).(Jeg har ikke kontaktet disse).Vennligst rydd opp!Med hilsenErik RibsskogPS.Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikkevirker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synesjeg).———- Forwarded message ———Fra: Kristian Lian <kl@dugnadsiden.no>Date: man. 8. feb. 2021 kl. 14:11Subject: Re: Produktbestilling fra Erik Sædslurper Ribsskog med leveringsdatoTo: Erik Sædslurper Ribsskog <eribsskog@gmail.com>Hei, vi gjennomfører kredittsjekk av alle bestillinger, men Experian finner deg ikke.Kan du se om informasjonen vi har på deg stemmer.Fra: Erik Sædslurper Ribsskog eribsskog@gmail.comAdresse: (Sensurert av johncons-blogg)Postnummer: (Sensurert av johncons-blogg)Poststed: BekkestuaTlf.: 96853024Fødselsdato: 1970-07-25Ser frem til å høre fra degMed vennlig hilsenKristian LianDaglig lederMob: +47 905 88 326Tlf: +47 64 80 90 64Adr: O.H. Bangs vei 51, 1363 HøvikDugnadsiden logoikon-instagram-150×150.png ikon-linkedin-300×300.png ikon-youtube-300×300.png ikon-facebook-300×300.png snapchat-300×300.pngFra: Systima <auto@systima.no>Svar til: Erik Sædslurper Ribsskog <eribsskog@gmail.com>Dato: søndag 7. februar 2021 23:57Til: Kristian Lian <kl@dugnadsiden.no>Emne: Produktbestilling fra Erik Sædslurper Ribsskog med leveringsdatoFra: Erik Sædslurper Ribsskog eribsskog@gmail.comAdresse: (Sensurert av johncons-blogg)Postnummer: (Sensurert av johncons-blogg)Poststed: BekkestuaTlf.: 96853024Fødselsdato: 1970-07-25Gruppetype: AnnetLeveringsdato: 15.02.2021Navn på gruppen: BlakstadhomseneAntall doruller: 50Antall tørkeruller: 0Antall sokker 35-40: 0Antall sokker 41-46: 0Antall dressokker 41-46: 0Antall julekort: 0Antall tennbriketter: 0Antall håndrens: 0Hvor fant du oss: AnnetEventuelle kommentarer:FakturamottakerSamme som har bestilt
-
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>Ny klage/Fwd: Klage/Fwd: Deres faktura/purring fra 19. oktober/Fwd: Klage/Fwd: Deres brev/faktura av 17. august/Fwd: Klage/Fwd: Andre spørsmål (tic… (ticket id 1233793)Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 29. april 2021 kl. 00:35Til: CDON CustomerService <customerservice@cdon.com>Kopi: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>, elh <elh@forbrukertilsynet.no>, “inger.lise.blyverket” <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, post <post@finkn.no>, order@email.cdon.com, CDON <reply@email.cdon.com>, newsletter@email.cdon.com, finansinspektionen@fi.se, Milton Gunn <Milton.Gunn@cdon.com>, sikkerhetssporsmal@klarna.no, abuse@telia.com, caytana.baguion@klarna.com, Laurèna Eid <laurena.eid@fi.se>, post@kghav.com, stina.westerstad@babybjorn.com, Christian.Kjaergaard@maersk.com, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>, info@kinnevik.com, kundombudsman@cdon.com, alexandra.jerrebo@cdon.com, isabelle@riteventures.com, michael@riteventures.com, sandra@riteventures.com, anton.hasselgren@riteventures.com, christoffer@riteventures.com, peter@riteventures.com, josephine@riteventures.com, Qliro Kundeservice <kundeservice@qliro.com>Hei,det er din jobb å tjene kundene/borgerne.Så når jeg ber deg om å sende dette til daglig leder, (som en klage), så er det din jobb å gjøre det.Hvis ikke så er det dårlig kundeservice.Så dette må jeg klage på.(Jeg ønsker å vite navnet, på det trollet, som har bestilt dette, i mitt navn.Og jeg ønsker å få vite, hvordan dere har tenkt å forbedre dere, for å hindre at noe lignende skjer igjen).Skjerpings!Erik Ribsskogtir. 9. feb. 2021 kl. 09:00 skrev Cathrine CDON <customerservice@cdon.com>:##- Skriv svaret ditt over denne streken -##Din henvendelse (1233793) har blitt oppdatert.Cathrine CDON (CDON)9. feb. 2021, 09:00 CETHeiSom vi har forklart for deg utallige ganger.Du må politianmelde dette og ta kontakt med Qliro med politianmeldelsen så de kan hjelpe deg videre for sletting av faktura.Med vennlig hilsenCathrineWhen a great deal means a great deal!Erik Løvenbalk Ribsskog8. feb. 2021, 12:30 CETDette er en oppfølging til den forrige forespørselen din, #602794 “Andre spørsmål”Hei,jeg viser til Deres faktura fra 26. januar, (se vedlegg).Dette har jeg informert dere om mange ganger tidligere.Det er noen jævler/troll, som bestiller masse dritt, i mitt navn, (eller i tulle-versjoner av mitt navn), fra firmaer med dårlige rutiner.Så det er nok det som har skjedd her også.Så det ville vært bra, om dere hos Qliro, kunne slutte å drukne meg, i dere åndsvake regninger og mailer.Dette må jeg klage på.Vennligst send om dette til deres direktør Westerdahl, (fra Hennes og Mauritz), eller deres russiske eier Gagarin, (eller hva han het).(Jeg ønsker å vite navnet, på det trollet, som har bestilt dette, (og de forrige forsendelsene), i mitt navn.Og jeg ønsker å bli informert om, hvilke bedre rutiner, som dere skal starte med, for å hindre at noe lignende skjer igjen).Skjerpings!Erik Ribsskog———- Forwarded message ———Fra: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>Date: ons. 13. jan. 2021 kl. 02:42Subject: Klage/Fwd: Deres faktura/purring fra 19. oktober/Fwd: Klage/Fwd: Deres brev/faktura av 17. august/Fwd: Klage/Fwd: Andre spørsmål (ticket id 602794)To: CDON CustomerService <customerservice@cdon.com>Cc: Qliro Kundeservice <kundeservice@qliro.com>, juridisk <juridisk@datatilsynet.no>, <elh@forbrukertilsynet.no>, <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, post <post@finkn.no>, <order@email.cdon.com>, CDON <reply@email.cdon.com>, <newsletter@email.cdon.com>, <finansinspektionen@fi.se>, Milton Gunn <Milton.Gunn@cdon.com>, <sikkerhetssporsmal@klarna.no>, <abuse@telia.com>, <caytana.baguion@klarna.com>, Laurèna Eid <laurena.eid@fi.se>, <post@kghav.com>, <stina.westerstad@babybjorn.com>, <Christian.Kjaergaard@maersk.com>, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>Hei,jeg viser til Deres faktura fra 29. desember.(Se vedlegg).Dette er ikke noe jeg har bestilt.Som jeg har forklart dere mange ganger tidligere.Så er det noen jævler/troll som bestiller masse dritt, i mitt navn, (eller i tulleversjoner av mitt navn), på nettet.Så det er nok det som her skjedd her også.Jeg ønsker å vite navnet, på det trollet, som har bestilt dette, i mitt navn.Og jeg ønsker å bli informert om, hvilke bedre rutiner, som dere skal skaffe dere, for å hindre, at noe lignende skjer igjen.Hvor mange ganger må jeg forklare dette?Har dere møkk i øra?Skjerpings!Erik RibsskogPS.Jeg sjekka postkassa på mandag ettermiddag.Men da var den tom.Men mandag var postdag, (de leverer posten annenhver dag nå).Så dette brevet må jeg ha fått nærmere kveldinga, på mandagen.Så jeg må si at jeg fikk det, på tirsdagen.Og så er forfallsdatoen på onsdagen.Da lurer jeg på om Hitler har gjenoppstått og at nå skriver fakturaene til CDON.For så kort forfallsfrist ligner ikke grisen, vil jeg si.Så jeg sender om dette til hu tidligere H&M-direktør-dama, (Westerstad), som nå jobber i deres konsern.(Fant jeg ut når jeg søkte på nettet.For kommunistene på gølvet hos dere, de bare sender meg rundt som en kasteball.Og de nekter å sende om dette til Qliro Group, (nå Nelly Group), siden at dette ‘kasteball-greiene’ foregår mellom deres to under-avdelinger/datter-selskap CDON og Qliro.Og det er en helvetes papirmølle, som jeg må drive med, enda jeg aldri har kontaktet dere om noe som helst, og langt mindre bestilt noe fra dere.På brevene/mailene deres, så står det ‘Nordea’ her og der nå.Men på Wikipedia så står det at dere er eiet av Kinnevik.Og at deres administrerende direktør heter Georgi Ganev.Hva slags navn det nå skal være.Det høres litt russisk-klingene ut.(For å si det sånn).Dere får sende det til han russiske direktøren deres dere og da.(Klarna har jo også en russisk direktør).Så kanskje han kan rydde opp i de elendige rutinene deres.(Nordea har jeg klaget til Finansklagdenemda om tidligere, rundt 2007, blant annet).Skjerpings!———- Forwarded message ———Fra: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>Date: søn. 1. nov. 2020 kl. 21:32Subject: Deres faktura/purring fra 19. oktober/Fwd: Klage/Fwd: Deres brev/faktura av 17. august/Fwd: Klage/Fwd: Andre spørsmål (ticket id 602794)To: Qliro Kundeservice <kundeservice@qliro.com>Cc: <customerservice@cdon.com>, juridisk <juridisk@datatilsynet.no>, <elh@forbrukertilsynet.no>, <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, post <post@finkn.no>, <order@email.cdon.com>, CDON <reply@email.cdon.com>, <newsletter@email.cdon.com>, <finansinspektionen@fi.se>, Milton Gunn <Milton.Gunn@cdon.com>, <sikkerhetssporsmal@klarna.no>Hei,jeg viser til Deres faktura/purring fra 19. oktober, (se vedlegg).Dette er det samme, som forrige gang.Det er noen troll/jævler som bestiller masse dritt, på nettet, i mitt navn, (eller i tulle-versjoner av mitt navn), fra firmaer med dårlige rutiner.Og jeg har sendt dere flere titalls mailer om dette nå.Så dere får ta tak i dette, og rydde opp, i deres rutiner, osv.Jeg ønsker å få vite navnet, på det trollet, som har bestilt dette, i mitt navn.Og jeg ønsker også å bli informert om, hvilke bedre rutiner, som dere skal skaffe dere, for å hindre at dette skjer igjen, med andre borgere/folk.Skjerpings!Erik Ribsskog———- Forwarded message ———Fra: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>Date: ons. 7. okt. 2020 kl. 13:57Subject: Klage/Fwd: Deres brev/faktura av 17. august/Fwd: Klage/Fwd: Andre spørsmål (ticket id 602794)To: <kundeservice@qliro.com>Cc: <customerservice@cdon.com>, juridisk <juridisk@datatilsynet.no>, <elh@forbrukertilsynet.no>, <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, post <post@finkn.no>, <order@email.cdon.com>, CDON <reply@email.cdon.com>Hei,jeg viser til Deres brev/faktura/purring fra 24. september, (se vedlegg).Jeg gjentar at dette ikke er noe jeg har bestilt.Det er noen jævler/troll/pøbler som bestiller masse dritt, i mitt navn, på nettet, fra firmaer med dårlige rutiner.Dette har jeg også sendt til dere, (og deres samarbeidspartner CDON), om tidligere.Det er heller ikke riktig, at dette er snakk om, en uavhentet forsendelse, (som det står på deres faktura/purring).Jeg sendte pakken tilbake selv, og skrev på den: ‘Jeg har ikke bestilt dette. Returner til avsender’.Så her får dere kjøpe dere briller.Jeg ønsker å få vite navnet, på det trollet, som har bestilt dette, i mitt navn.Og jeg ønsker også å bli informert om, hvilke bedre rutiner, som dere skal skaffe dere, for å hindre, at noen lignende skjer igjen, med andre borgere/folk/kunder.Skjerpings!Erik Ribsskog———- Forwarded message ———Fra: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>Date: søn. 30. aug. 2020 kl. 23:46Subject: Deres brev/faktura av 17. august/Fwd: Klage/Fwd: Andre spørsmål (ticket id 602794)To: <customerservice@cdon.com>Cc: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>, <elh@forbrukertilsynet.no>, <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, post@inkassoklagenemnda.no <post@inkassoklagenemnda.no>Hei,jeg viser til Deres brev/faktura fra 17. august.(Se vedlegg).Dette er ikke noe jeg har bestilt.Det er noen troll/jævler, som bestiller masse dritt, på nettet, i mitt navn, fra firmaer med dårlige rutiner.(Jeg sender all dritten i retur.Så dette er noe dere skal ha fått tilbake).Jeg ønsker at dere informerer meg, om hvem det er, som har bestilt denne dritten, i mitt navn.Og jeg ønsker også, at dere informerer meg, om hvilke bedre rutiner, som dere skal skaffe dere, for å hindre, at noe lignende skjer, med andre borgere/folk.Skjerpings!Erik Ribsskog———- Forwarded message ———Fra: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>Date: fre. 24. apr. 2020 kl. 05:50Subject: Klage/Fwd: Andre spørsmål (ticket id 602794)To: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>Cc: <customerservice@cdon.com>Hei,dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).(Jeg har ikke kontaktet disse).Vennligst rydd opp!Med hilsenErik RibsskogPS.Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikkevirker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synesjeg).———- Forwarded message ———Fra: CDON <customerservice@cdon.com>Date: lør. 11. apr. 2020 kl. 22:24Subject: Andre spørsmål (ticket id 602794)To: Erik Løvenbalk Ribsskog <eribsskog@gmail.com>VedleggIMG_20210208_0001 paint.jpgCDON AB Corporate Domicile (styrelsens säte): Malmö | Corp. Reg. No. 556406-1702Visiting address: Södergatan 22, 211 34 Malmö, Sweden | Postal address: Box 385, 201 23 Malmö, Swedenwww.cdon.comCDON LogoNår CDON kommuniserer med deg via e-post behandler CDON de opplysninger som du har gitt til CDON i forbindelse med din melding, f.eks. navn og e-postadresse. Tenk på å ikke oppgi flere personopplysninger enn nødvendig og at du ikke opplyser noen sensitive personopplysninger i dine e-postmeldinger. CDON behandler dine personopplysninger i henhold til de gjeldende personoplysningsforskrifter og CDON’s integritetspolicy som du kan lese her.
-
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>Klage/Fwd: Viktig! Vennligst bekreft din påmeldingErik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 29. april 2021 kl. 00:27Til: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>Kopi: “Luxplus.no” <kundeservice@luxplus.no>, “inger.lise.blyverket” <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, tr@forbrukertilsynet.no, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, post <post@finkn.no>, abuse@telia.com, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>Hei,dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).(Jeg har ikke kontaktet disse).Vennligst rydd opp!Med hilsenErik RibsskogPS.Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikkevirker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synesjeg).———- Forwarded message ———Fra: Luxplus.no <kundeservice@luxplus.no>Date: tir. 9. feb. 2021 kl. 02:25Subject: Viktig! Vennligst bekreft din påmeldingTo: <eribsskog+blakstadHomsen@gmail.com>PåLuxplussparer du altid op til 80% på over 5.000 produkter.VELKOMMEN TIL LUXPLUS NYHETSBREVFor å kunne starte med å sende deg nyhetsbrev, trenger vi din bekreftelse. Vennligst bekreft ved å trykke på knappen herunder:BEKREFT PÅMELDINGTakk for din påmelding til Luxplus nyhetsbrev.Vi gleder oss til å sende deg inspirasjon, håndplukkede nyheter og gode priser på dine favoritt merker.Ønsker du ikke lenger å abonnere på vårt nyhetsbrev? Klikk her for å melde avNyhetsbrevet sendes ut av Luxplus CEE A/SAlle besparelser på Luxplus.no er beregnet i forhold til NormalpriserLuxplus priser gjelder kun for medlemmerPrisene er avhengige av varenes tilgjengelighet og kan endres siden den tiden varen ble sendtLuxplus og Luxplus logo er registrerte EU-varemerker®
-
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>Klage/Fwd: Norgesbriketten – viktig info og ordrebekreftelseErik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 29. april 2021 kl. 00:20Til: Norgesbriketten <post@norgesbriketten.no>Kopi: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>, “inger.lise.blyverket” <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, tr@forbrukertilsynet.no, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, post <post@finkn.no>, abuse@telia.com, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>Hei,dere må prøve å finne ut hva som har skjedd her.(For jeg har ikke kontaktet dere).Og så har jeg også rett til, (mener jeg), å få vite, hva dere akter å foreta dere, for å forhindre, at noe lignende skjer, med andre ‘Hvermansen-folk’, i fremtida.Med hilsenErik Ribsskogman. 8. feb. 2021 kl. 11:22 skrev Norgesbriketten <post@norgesbriketten.no>:Hei,Jeg skjønner at dette ikke er en reell bestilling.Vi kansellerer denne ordren.Med vennligst hilsen / best regardsJohan Arnt SannanTelefon / phone : +47 957 80 000post@norgesbriketten.nowww.norgesbriketten.noman. 8. feb. 2021 kl. 11:08 skrev Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>:Hei,dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).(Jeg har ikke kontaktet disse).Vennligst rydd opp!Med hilsenErik RibsskogPS.Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikkevirker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synesjeg).———- Forwarded message ———Fra: Norgesbriketten.no <post@norgesbriketten.no>Date: man. 8. feb. 2021 kl. 00:05Subject: Norgesbriketten – viktig info og ordrebekreftelseTo: <eribsskog@gmail.com>Tusen takk for din bestilling! OBS: vennligst sørg for å være tilgjengelig på telefon de neste virkedagene…Hei Erik Sædslurper,Bare for å informere deg — din ordre #10919 er mottatt, og behandles nå:Straks forsendelsen er klar for transport sendes sporingsnummer på e-post til mottaker av varer.VIKTIG OM LEVERING! Mottaker må være tilgjengelig på telefon i virkedager fra bestillingen sendes ut til varene er levert. Mottaker blir oppringt av sjåfør når varene har ankommet siste terminal og sjåføren setter opp kjøreruten sin. Da kan mottaker be om levering tidlig, midt eller sent på dagen. Dersom levering ikke passer på utkjøringsdagen er det bare å gi beskjed til sjåføren om dette, samt avtale ny dag for levering dere imellom.Om faktura/betaling: det er ingenting du trenger å betale nå! Vi sender faktura på e-post etter at varene har blitt levert. Fakturaen har en betalingsfrist på 30 dager fra leveringsdato.[Ordre #10919] (8. februar 2021)Produkt Antall PrisNorgesbriketten. 320 stk. tennbriketter i hver eske 50 5.000,00krTusen takk for din bestilling!Delsum: 5.000,00krFrakt: 750,00kr via Fastpris (øk til 100 esker eller mer for å få gratis frakt)Betalingsmetode: Vi sender faktura på e-post når varene er levert. 30 dagers betalingsfrist fra leveringsdato.Totalt: 5.750,00kr (inkl. 1.150,00kr MVA)Navn på gruppe, klasse eller lag: BlakstadhomseneFakturaadresseErik Sædslurper Ribsskog(Sensurert av johncons-blogg)Bekkestua(Sensurert av johncons-blogg)96853024eribsskog@gmail.comLeveringsadresseErik Sædslurper Ribsskog(Sensurert av johncons-blogg)Bekkestua(Sensurert av johncons-blogg)Takk for at du bruker norgesbriketten.no!Norgesbriketten
-
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>Klage/Fwd: E-postfaktura fra TalkmoreErik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 29. april 2021 kl. 00:15Til: Talkmore Kundesenter <kundesenter@talkmore.no>Kopi: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>, elh <elh@forbrukertilsynet.no>, “inger.lise.blyverket” <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, firmapost@nkom.no, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, Telenor Abuse Response Team <abuse@telenor.net>, abuse@telia.com, post <post@finkn.no>, “post@sivilombudsmannen.no” <post@sivilombudsmannen.no>, postmottak@sd.dep.no, amnestyis@amnesty.org, hrwuk@hrw.org, jsss@talkmore.no, tr@forbrukertilsynet.noHei,i min forrige mail, så ba jeg om å få svar, fra en overordnet, om dette.Jeg kan ikke se at det har skjedd.Så det må jeg klage på.(Jeg ønsker å vite navnet, på det trollet, som har bestilt dette, i mitt navn.Og jeg ønsker å bli informert om, hvilke bedre rutiner, som dere skal skaffe dere, for å hindre at noe lignende skjer igjen).Skjerpings!Erik Ribsskogman. 8. feb. 2021 kl. 09:25 skrev Talkmore Kundesenter <kundesenter@talkmore.no>:Hei igjen!Ved bestilling av abonnement via vår nettside må man fylle inn sitt peronnummer. For at bestillingen skal gå gjennom må det være rett navn, adresse og peronnummet på kunden som bestiller.Ettersom at noen har bestilt abonnement i ditt navn,har dem mest sannsynelig ditt peronnummer.Du burde sperredeg selv for kredittsjekk.Ha en fin dag!Med vennlig hilsenMahamTalkmore kundesenterimagehttps://www.facebook.com/talkmore.nohttps://twitter.com/Talkmore_KShttps://www.instagram.com/talkmore_no/http://www.mynewsdesk.com/no/talkmoreFinn svar på alle dine spørsmål her: talkmore.no/kundesenterimageVerv en venn til Talkmore og få 500,- i fratrekk på fakturaen og 500,- til den du verver.- talkmore.no/vervingOn Sun, 7 Feb ved 12:40 PM , Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> wrote:Hei,i mine tidligere mailer, så har jeg bedt om å få svar, fra en overordnet, om dette.Jeg kan ikke se at det har skjedd.Så dette må jeg klage på.(Jeg ønsker å vite navnet, på det trollet, som har bestilt dette, i mitt navn.Og jeg ønsker å bli informert om, hvilke bedre rutiner, som dere skal skaffe dere, for å hindre, at noe lignende skjer igjen).Skjerpings!Erik Ribsskogman. 7. des. 2020 kl. 09:55 skrev Talkmore Kundesenter <kundesenter@talkmore.no>:Hei.Når dette er bestilt via nettsidene våres, så sitter ikke vi med navn på den som har gjort dette.Vi har som sagt slettet det som er opprettet i ditt navn, og sperret så det ikke er mulig å legge inn bestillinger i ditt navn, siden noen tydeligvis misbruker dine personopplysninger.Ha en fin dag!Med vennlig hilsenJørgenTalkmore kundesenterimagehttps://www.facebook.com/talkmore.nohttps://twitter.com/Talkmore_KShttps://www.instagram.com/talkmore_no/http://www.mynewsdesk.com/no/talkmoreFinn svar på alle dine spørsmål her: talkmore.no/kundesenterimageVerv en venn til Talkmore og få 500,- i fratrekk på fakturaen og 500,- til den du verver.- talkmore.no/vervingOn Sat, 5 Des ved 1:06 PM , Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> wrote:Hei,jeg må si at dere vanlige medarbeiderne hos Talkmore, har noen fæle nykker, når dere nekter, å sende dette videre, til en leder/overordnet.Jeg ønsker å vite navnet, på det trollet, som har bestilt dette, (det vil si mobil-abonnementet), i mitt navn.Og jeg ønsker å få vite, hvilke bedre rutiner, som dere skal skaffe der, for å hindre, at noe lignende skjer, med andre kunder/borgere.Skjerpings!Erik Ribsskogfre. 4. des. 2020 kl. 16:54 skrev Talkmore Kundesenter <kundesenter@talkmore.no>:Hei.Bekrefter med dette at vi har slettet både Mobilt bredbånd 580002164439 og mobilnummer 45884952. Faktura er også slettet.Ha en fin dag!Med vennlig hilsenJørgenTalkmore kundesenterimagehttps://www.facebook.com/talkmore.nohttps://twitter.com/Talkmore_KShttps://www.instagram.com/talkmore_no/http://www.mynewsdesk.com/no/talkmoreFinn svar på alle dine spørsmål her: talkmore.no/kundesenterimageVerv en venn til Talkmore og få 500,- i fratrekk på fakturaen og 500,- til den du verver.- talkmore.no/vervingOn Fri, 4 Des ved 1:50 AM , Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> wrote:Hei,dette har jeg skrevet til dere om ørten ganger nå.Dette er også noen troll/jævler, som har bestilt et mobil-abonnement, i mitt navn, på nettet, (dere har visst dårlige systemer/rutiner).Jeg forklarer gang på gang, at jeg ønsker å få svar, fra en leder/overordnet.Men jeg får istedet svar, fra en gjeng med tenåringer, på deres kontaktsenter, (virker det som).Dette må jeg klage på.Skjerpings!Erik Ribsskog———- Forwarded message ———
-
https://slaegtsbibliotek.dk/922105.pdfPS.
Det står forresten, på Wikipedia, (uten noen referanse), at min tipptippoldefar Anker Heegaard, var ti måneder i fengsel, på grunn av underslag.
Men noe sånt, har jeg ikke klart å finne noe om, i boken overfor, (som er en slags livslevnadsbeskrivelse, for min tipptippoldefar Anker Heegaard, hans far (isenkremmer/fabrikkeier Mathias Anker Heegaard), onkel (pastor Poul Henrik Heegaard) og farfar (pastor Stephan Christiansen Heegaard)).
(For å si det sånn).
Så sånn er det.
Bare noe jeg tenkte på.
Mvh.
Erik Ribsskog
PS 2.
Her er mer om dette:
https://da.wikipedia.org/wiki/Anker_HeegaardPS 3.
Dette har visst stått på Wikipedia siden 2013, (hm):

https://da.wikipedia.org/w/index.php?title=Anker_Heegaard&diff=next&oldid=6777020
PS 4.
Hu norske forfatterinnen, (Magdalene Thoresen), som mine tipptippoldeforedre hjalp, hadde visst hatt et forhold til en danskekonge:
PS 5.I den nevnte boken, (skrevet av min tipptippoldefars nevø Poul Henrik Heegaard), så forklares det også om, hva som skjedde, med min tipptippoldefar Anker Heegaard sin storebror August.
August skulle hjelpe sin gamle mor, (min tipptipptippoldemor Henrikke Baggine Heegaard f. Hornemann), og fikk en av firmaet sine håndverkere, (Anker og August arvet en fabrikk etter faren), til å utføre noe reparasjons-arbeid, hjemme hos henne.
Og dette var visst brudd på laugets regler.
Og Anker måtte ta over hele geskjeften.
Og etter dette så gikk det mer og mer i nedoverbakke med August.
Og Anker slettet August sin gjeld, (som visst var ganske stor).
Men August hadde visst ment at det var Anker som skyldte han penger, (siden at det gikk så dårlig med han), og ikke omvendt.
(Noe sånt).
Så sånn var visst det.
Bare noe jeg tenkte på.
Men men.
PS 6.
I boken til Poul Henrik Heegaard, (som var en tidligere lærer, ved Københavns Navigasjonsskole).
Så nevnes det også, at min tippoldefar Louis Carl Anker Heegaard studerte polyteknisk.
Og jeg studerte, noen måneder, (jeg var muligens den første nettstudent), på Den Polytekniske Høyskole, i Bærum, (via mail), rundt 1997.
Og da var polyteknisk noe med data.
Men hva polyteknisk var, for mer enn hundre år siden.Det var kanskje noe med hullkort osv., (som blant annet ble brukt, for å lage mønster, innen tekstilindustrien).
(Noe sånt).
Så sånn var muligens det.
Bare noe jeg tenkte på.
Men men.
PS 7.
Her er mer om dette:

-
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>Klage/Fwd: Welcome to The Game CollectionErik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 28. april 2021 kl. 14:08Til: Rebecca <rebecca@thegamecollection.net>Kopi: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>, elh <elh@forbrukertilsynet.no>, “inger.lise.blyverket” <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, post <post@finkn.no>, abuse@telia.com, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>Hi,in my last email I wrote that I wanted a reply from the Managing Director.I can’t see that this has happened.This I have to complain about.(I want to know the name, of the troll, who has orderer this, in my name.And I want to know, how you plan to improve, so that this problem doesn’t happen again, to me or other people).Erik Ribsskogman. 8. feb. 2021 kl. 08:57 skrev Rebecca <rebecca@thegamecollection.net>:Hi,Apologies we are going around in circles here.I have advised you in previous messages the security measures we have in place.You have not provided any information in relation to an order as such I do not know what order you are referring to.As I have advised I am happy to assist but I require more information.On Sat, 6 Feb 2021 at 18:26, Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> wrote:Hi,I rather want a reply from the Managing Director about this.You have clearly lost the plot when you start nagging about PayPal.(I want to know the name of the troll who has ordered this in my name.And I want to know which better routines that you’re going to start with so that this doesn’t happen again).Erik Ribsskogman. 7. des. 2020 kl. 07:26 skrev Rebecca <rebecca@thegamecollection.net>:Hi Erik,You are speaking with the customer service manager.I have advised you in previous messages the security measures we have in place.Again I request the date and time payment was taken & the amount please could you also advise what payment method was used e.g credit / debit card or PayPal.As advised we are happy to assist however we require information to investigate this further which sadly you have not provided.Again I would advise contacting the relevant department if you believe your details have been stolen e.g. your bank provide or PayPal (if it is PayPal I would advise changing your password).On Sun, 6 Dec 2020 at 13:34, Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> wrote:Hi there,in my last email I wrote that I wanted a superior to reply about this.I can’t see that this has happened.(I want to know the name of the troll who has ordered this in my name.And I want to know which better routines that you’re going to start with, so to avoid that this problem happens again).You’re being like a bunch of primadonna’s, you the normal staff at your company, it seems.(Since you refuse to escalate this, when I ask you to do that).Erik RibsskogPS.I also think that it’s clammy, that you write about feelings.This I have to complain about.Please escalate this to a superior.man. 2. nov. 2020 kl. 10:40 skrev Rebecca <rebecca@thegamecollection.net>:Hi,Apologies you feel that way, I am simply trying to get the relevant information.You have advised that someone has used your details however I cannot see any orders under your name or email address.If you believe a fraudulent order has been placed using your details please could you provide me with more information so I am able to look into this further.Please could you advise that date and time payment was taken & the amount please could you also advise what payment method was used e.g credit / debit card or PayPal.We have the relevant security measures in place however if someone has stolen your details from another place this is not something we would be aware of or unable to stop.I would strongly advise contacting the relevant department if you believe your details have been stolen e.g. your bank provide or PayPal (if it is PayPal I would advise changing your password).I am happy to assist however I require more information in relation to the issue.On Sun, 1 Nov 2020 at 01:12, Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> wrote:Hi,you’re picking on me, it seems.Let me ask another way.Can you tell me the name of the troll who has done identity-theft towards me?Since I think that you are picking on me, I want a superior to reply about this.Again, I also want to be informed, about which better routines that your company is going to start with, so that this problem doesn’t happen again, to other people/citizens.Erik Ribsskogtir. 6. okt. 2020 kl. 07:47 skrev Rebecca <rebecca@thegamecollection.net>:Hi Erik,Apologies I cannot see an order placed under this email address?The screenshot provided just shows that an account has been created?Sadly we would not be able to advise where people would get your information from.We have security checks in place when processing orders however if someone has stolen your information we would not be aware of this nor would we know how they did this sadly.On Sun, 4 Oct 2020 at 11:58, Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> wrote:Hi there,if you could inform me, about the name of the troll, who has ordered this, in my name.And if you could inform me, about which better routines, that your company is going to start with, so that this problem doesn’t happen again, to other people/citizens.Erik Ribsskogman. 7. sep. 2020 kl. 12:32 skrev Rebecca <rebecca@thegamecollection.net>:Hi,Apologies, how can we help?On Sat, 5 Sep 2020 at 07:29, Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> wrote:Hei,dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).(Jeg har ikke kontaktet disse).Vennligst rydd opp!Med hilsenErik RibsskogPS.Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikkevirker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synesjeg).———- Forwarded message ———Fra: The Game Collection <orders@thegamecollection.net>Date: man. 31. aug. 2020 kl. 01:37Subject: Welcome to The Game CollectionTo: Erika Ribsskog <eribsskog@gmail.com>The Game CollectionTHANK YOU FOR SIGNING UPHi Erika Ribsskog,Welcome to The Game Collection. You can now sign in to your account on the My Account page or during checkout.Shop nowMy Account Shipping & Returns Customer InformationFacebook Twitter Youtube Instagram—RebeccaCustomer Servicesrebecca@thegamecollection.netwww.thegamecollection.netwww.facebook.com/thegamecollectionwww.twitter.com/game_collectionThis e-mail together with any attachments contains confidential information belonging to the sender. Unless you are the intended recipient you may not disclose, copy or distribute it. If received by you in error then do NOT open any attachments and please notify the sender by e-mail or telephone. All documents received in error must be deleted. Any opinions expressed in this e-mail and any attachments represent the opinion of the author and not necessarily those of The Game Collection. You must ensure that this e-mail and any attachments are checked for any virus or other contamination. Consequently The Game Collection does not accept liability for any loss or damage which may be sustained from any unauthorised transmission. Registered in England No 5287160.—RebeccaCustomer Servicesrebecca@thegamecollection.netwww.thegamecollection.netwww.facebook.com/thegamecollectionwww.twitter.com/game_collectionThis e-mail together with any attachments contains confidential information belonging to the sender. Unless you are the intended recipient you may not disclose, copy or distribute it. If received by you in error then do NOT open any attachments and please notify the sender by e-mail or telephone. All documents received in error must be deleted. Any opinions expressed in this e-mail and any attachments represent the opinion of the author and not necessarily those of The Game Collection. You must ensure that this e-mail and any attachments are checked for any virus or other contamination. Consequently The Game Collection does not accept liability for any loss or damage which may be sustained from any unauthorised transmission. Registered in England No 5287160.—RebeccaCustomer Servicesrebecca@thegamecollection.netwww.thegamecollection.netwww.facebook.com/thegamecollectionwww.twitter.com/game_collectionThis e-mail together with any attachments contains confidential information belonging to the sender. Unless you are the intended recipient you may not disclose, copy or distribute it. If received by you in error then do NOT open any attachments and please notify the sender by e-mail or telephone. All documents received in error must be deleted. Any opinions expressed in this e-mail and any attachments represent the opinion of the author and not necessarily those of The Game Collection. You must ensure that this e-mail and any attachments are checked for any virus or other contamination. Consequently The Game Collection does not accept liability for any loss or damage which may be sustained from any unauthorised transmission. Registered in England No 5287160.—RebeccaCustomer Servicesrebecca@thegamecollection.netwww.thegamecollection.netwww.facebook.com/thegamecollectionwww.twitter.com/game_collectionThis e-mail together with any attachments contains confidential information belonging to the sender. Unless you are the intended recipient you may not disclose, copy or distribute it. If received by you in error then do NOT open any attachments and please notify the sender by e-mail or telephone. All documents received in error must be deleted. Any opinions expressed in this e-mail and any attachments represent the opinion of the author and not necessarily those of The Game Collection. You must ensure that this e-mail and any attachments are checked for any virus or other contamination. Consequently The Game Collection does not accept liability for any loss or damage which may be sustained from any unauthorised transmission. Registered in England No 5287160.—RebeccaCustomer Servicesrebecca@thegamecollection.netwww.thegamecollection.netwww.facebook.com/thegamecollectionwww.twitter.com/game_collectionThis e-mail together with any attachments contains confidential information belonging to the sender. Unless you are the intended recipient you may not disclose, copy or distribute it. If received by you in error then do NOT open any attachments and please notify the sender by e-mail or telephone. All documents received in error must be deleted. Any opinions expressed in this e-mail and any attachments represent the opinion of the author and not necessarily those of The Game Collection. You must ensure that this e-mail and any attachments are checked for any virus or other contamination. Consequently The Game Collection does not accept liability for any loss or damage which may be sustained from any unauthorised transmission. Registered in England No 5287160.
-
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>Klage/Fwd: Gratulerer med dagen – Vi har en gave til degErik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 28. april 2021 kl. 14:00Til: Shopping4net <info@shopping4net.com>Kopi: ch@ybin.no, jh@ybin.no, juridisk <juridisk@datatilsynet.no>, elh <elh@forbrukertilsynet.no>, “inger.lise.blyverket” <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, abuse@telia.com, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>, finansinspektionen@fi.seHei,din jobb er å tjene kundene.Og når jeg som kunde/borger ber deg om å sende dette, til en overordnet.Så er det din jobb å gjøre det, (mener jeg).(Jeg har jobbet i næringslivet selv.Og hvis jeg hadde oppført meg sånn som deg, så hadde jeg nok fått sparken, for å si det sånn).Dette er dårlig kundeservice.Så dette må jeg klage på.(Jeg ønsker å vite navnet, på det trollet, som har bestilt dette, i mitt navn.Og jeg ønsker å vite, hvordan dere akter å forbedre dere, for å hindre at noe lignende skjer igjen).Skjerpings!Erik Ribsskogman. 8. feb. 2021 kl. 08:04 skrev Shopping4net <info@shopping4net.com>:HejTack för ditt mejl.Återigen, det är jag som är ansvarig. Jag råkar att ha samma förnamn som nån tjej du träffade väldigt länge sedan men jag var 10 år gammal 1989 så varken jag eller hon är inblandat i att ha skapat en profil men dina korrekta uppgifter hos oss.Inget har köpts och ingen skada skett förutom att du fick ett presentkort.Vi avslutar hanteringen av ärendet nu och hoppas du inser att ingen är ute efter dig på något sätt.Det finns varken ordrar, fakturor eller en profil hos oss.Vi önskar dig en trevlig dag!Med vänliga hälsningarYstävällisin terveisinBest regardsSariKundtjänst / Customer serviceShopping4netE-mail: info@shopping4net.com07/02 2021 13:30 – Erik Ribsskog skrev:Hei,jeg husker hu Sari som jeg kjenner, (Sari Arokiwi), ville ha meg med på stranda, i Brighton, den siste dagen min der, sommeren 1989.Men min tidligere EU-vertsfamilie, ønsket å holde et avskjeds-party for meg.Så jeg syntes at jeg måtte bli i Shoreham.Hu Sari fikk hilse på en kanin, som Hudson-familien hadde, (husker jeg), i hagen sin.Men hu var ikke så vrang som deg, (vil jeg si).Jeg har bedt mangfoldige ganger nå, om at dette skal sendes til en overordnet.Så dette må jeg klage på.(Jeg ønsker å vite navnet, på det trollet, som har bestilt dette, i mitt navn.Og jeg ønsker å bli informert om, hvilke bedre rutiner, som dere skal skaffe dere, for å hindre at noe lignende skjer igjen).Skjerpings!Erik Ribsskogman. 7. des. 2020 kl. 10:41 skrev Shopping4net <info@shopping4net.com>:HejTack för ditt mejl.Vi beklagar om du inte är nöjd med svaret men det är jag som är ansvarig för denna avdelning och detta ärende.Återingen beklagar vi att vi har skickat ett presentkort till dig. Hade vi vetat din synpunkt till det hela, hade vi inte skickat något.Återingen, datorn valde slumpmässigt ett mejladress och det råkade vara din.Inga mer mejl skickas/besvaras gällande ärendet.Med vänliga hälsningarYstävällisin terveisinBest regardsSariKundtjänst / Customer serviceShopping4netShopping4netE-mail: info@shopping4net.com06/12 2020 13:39 – Erik Ribsskog skrev:Hei,i min forrige mail, så ba jeg om, at dette, skulle sendes, til en overordnet.Jeg kan ikke se at det har skjedd.Så dette må jeg klage på.(Jeg flytta til utlandet, i slutten av juli 2017.Men at jeg skal ha tastet inn personnummer, for å opprette en profil, hos en nettbutikk, det synes jeg, at høres litt rart ut.Også at dere utlodder bursdag-gavekort, som bare gjelder, hvis man handler, for mer enn 300 kroner.Det synes jeg også, at høres rart ut.Da er det ikke det helt store.Og som sagt tidligere, så har jeg sjekka min e-post-konto, (som jeg har hatt, siden 2005).Og jeg finner ingen mailer fra dere, som er eldre, enn fra i år.Så dette lurer jeg litt på.Må jeg si).Så nå får dere vanlige ansatte der slutte med disse primadonna-nykkene, og sende om dette, til en overordnet.Skjerpings!Erik Ribsskogman. 2. nov. 2020 kl. 07:30 skrev Shopping4net <info@shopping4net.com>:HejDet är endast jag som en kundtjänstchef som kommer att ta hand om ärendet.Detta information skickades till dig:Den 2017-07-18 19:28:37 skapades en profil med ditt personnummer och ditt epost.Adressen var DRAMMENSVEIEN 507, 1363 HØVIKInget köp har gjorts utan endast profilen skapades. Detta kan endast göras med ett personnummer.Vi ser endast tidpunkten (ovan) och IP-adressen som var 173.239.230.99Vi vet inte vem som gjorde detta men kan som sagt se att det är dina korrekta kontaktuppgifter som är skrivna på profilen.Vi matchar alltid personnumret till adressen men har inga andra planer att göra det svårare för en potentiell kund att handla från oss. Alla kan gå in på sidan och skapa en profil, det är poängen med en webshop. Sedan kontrolleras ordrarna naturligtvis och uppstår det problem, hjälper vi till med all eventuell information som vi kan, så som ovan.Jag är ledsen men vi kan inte göra mer i ärendet.Med vänliga hälsningarYstävällisin terveisinBest regardsSariKundtjänst / Customer serviceShopping4netShopping4netE-mail: info@shopping4net.com01/11 2020 02:22 – Erik Ribsskog skrev:Hei,i forrige mailen min, så skrev jeg, at jeg ønsket, at dette skulle sendes, til en overordnet.Jeg kan ikke se at du har gjort det.Så jeg må si at dere har noen fæle nykker.(Jeg ønsker å få vite, hvem som har bestilt dette, i mitt navn.Og jeg ønsker også å bli informert om, hvilke bedre rutiner, som dere skal skaffe dere, for å hindre, at noe lignende skjer, med andre borgere/folk).Erik Ribsskogtir. 6. okt. 2020 kl. 08:02 skrev Shopping4net <info@shopping4net.com>:HejNavnet Sari var det vanligste jentenavnet i 1979 da jeg ble født. Men gøy å høre at du har møtt noen med samme navn som det for 30 år siden.Vi har allerede slettet hele profilen som ønsket, slik at vi ikke kan se noen datoer lenge når vi har sendt e-post. Det kan være at du ikke ønsket å annonsere e-post fra oss og derfor ikke har mottatt noen.Som gave ble dette gavekortet sendt bare fordi du var kunde eller hadde en kundeprofil hos oss, og datamaskinen valgte tilfeldigvis adressen din fra hundretusener av e-postadresser og kunder. Vi beklager dette igjen. De fleste pleier å være lykkelige.Du er velkommen til å se på nettstedet og se at vi ikke er et svindelfirma, du er også velkommen til å ringe hvis det føles bedre.Dessverre kan vi ikke gjøre mer for øyeblikket, men vi beklager at vi har forstyrret deg med et gavekort.Med vänliga hälsningarYstävällisin terveisinBest regardsSariKundtjänst / Customer serviceShopping4netShopping4netE-mail: info@shopping4net.com05/10 2020 17:10 – Erik Ribsskog skrev:Hei,jeg synes det høres rart ut, at dette skal gå tre år tilbake i tid.For når jeg søker, i mitt e-post-program, så finner jeg ingen gamle mailer, fra dere.Så jeg lurer på hva dette skal bety.Som jeg skrev i min forrige e-post, så lurer jeg på, om dette er, noen slags røverhistorier, (jeg var også sammen, med ei finsk dame, ved navn Sari Arokivi, i Brighton, sommeren 1989, så det virker litt rart, å få mailer, fra ei Sari, (du har visst ikke noe etternavn)).Så jeg ønsker at dette blir sendt opp, til en leder/overordnet.Jeg ønsker å vite navnet, på det trollet, som har bestilt dette, i mitt navn.Og jeg ønsker også, å få vite, angående hvilke bedre rutiner, som dere skal starte med, for å hindre, at dette skjer igjen, med noen andre kunder.Skjerpings!Erik Ribsskogons. 9. sep. 2020 kl. 11:32 skrev Shopping4net <info@shopping4net.com>:HejTack för ditt mejl.Återigen vi beklagar om du inte minns detta som hände 3 år sedan men med tanke på att det är samma e-postadress och andra korrekta uppgifter på kontot, vet jag inte hur vi annars skulle kunna ha fått dina uppgifter utan att du själv har varit på hemsidan och tittat på varor i samband med att ha skapat profilen.Som sagt, inget order är gjort så vi kan inte se mer än informationen nedan.Vi tycker om att göra våra kunder glada och systemet har inga problem att lotta ut 500 mejladresser bland de hundratusentals kunder vi har. De flesta uppskattar presentkortet men vi ber verkligen om ursäkt att du inte tyckte det var passande.Som vi skrev nedan, är mejladressen nu borttaget och inga mer mejl skickas till dig.Vi önskar dig en underbar dag!Med vänliga hälsningarYstävällisin terveisinBest regardsSariKundtjänst / Customer serviceShopping4netE-mail: info@shopping4net.com09/09 2020 11:21 – Erik Ribsskog skrev:Hei,jeg kan ikke huske å ha opprettet noen profil hos dere.Så det synes jeg, at høres rart ut.Jeg kan heller ikke se noen tidligere mailer fra dere, i mitt e-post-program, (når jeg søker på ‘Shopping4net’).Og at dere trekker ut 500 gavekort hvert år, som dere så sender til folk, når de har bursdag.Det høres ut som en veldig tungrodd ting å gjøre.Jeg lurer på om dere bare serverer meg røverhistorier.Skjerpings!Erik Ribsskogman. 24. aug. 2020 kl. 14:59 skrev Shopping4net <info@shopping4net.com>:HejTack för ditt mejl.Den 2017-07-18 19:28:37 skapades en profil med ditt personnummer och ditt epost.Adressen var DRAMMENSVEIEN 507, 1363 HØVIKInget köp har gjorts utan endast profilen skapades. Detta kan endast göras med ett personnummer.Vi ser endast tidpunkten (ovan) och IP-adressen som var 173.239.230.99Vi ber om ursäkt om vårt mejl med presentkort upplevs som trakasserier. Detta var verkligen inte meningen. Vi lottar 500 liknande koder ut varje år till olika kunder i olika länder.Du bör ha mottagit flera mejl från oss tidigare också men vi inte har inte blivit uppmärksammade att något var fel. Vi raderar nu dig ifrån systemet helt så liknande händelser kan ej hända igen.Vi önskar dig en underbar dag!Med vänliga hälsningarYstävällisin terveisinBest regardsSariKundtjänst / Customer serviceShopping4netE-mail: info@shopping4net.com23/08 2020 15:30 – Erik Ribsskog skrev:Hei,dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).(Jeg har ikke kontaktet disse).Vennligst rydd opp!Med hilsenErik RibsskogPS.Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikkevirker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synesjeg).———- Forwarded message ———Fra: Shopping4net <info@shopping4net.com>Date: lør. 25. jul. 2020 kl. 07:38Subject: Gratulerer med dagen – Vi har en gave til degTo: <eribsskog@gmail.com>Skjønnhet | Kontaktlinser | Helsekost | Apotek | Hjem | Leker | Skrivertilbehør | KampanjerHipp Hurra på din dag Erik!I dag vil vi feire din bursdag! For oss er du spesiell og derfor vil vi på Shopping4net passe på å gi deg en bursdagsgave, kr 100 rabatt på ditt neste kjøp.Din rabattkode er: B3YGCKHVSIUnn deg selv noe skikkelig fint men tenk på at koden kun er gyldig i 3 uker. Så hvorfor vente – klikk deg inn til butikken vår allerede nå.Vi på Shopping4net ønsker deg en vidunderlig bursdag.SHOPP NÅ* Koden gjelder t.o.m. 2020-08-24 og ved kjøp over kr 500. Observer at koden gjelder ved et kjøpstilfelle og kan ikke kombineres med andre rabattkoder eller tilbud. Koden kan ikke registreres i ettertid.800 17 091info@shopping4net.comMediavägen 4, 438 91 Landvetter SWEDENÅpningstider kundtjeneste: mån.–fre. 9.00 – 15.00 Lunsjstengt: 12.00 – 13.00Endre din e-postadresse eller avslutte ditt abonnement >>
