johncons
  • Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
    Oppdatering/Fwd: Enda en klage/Fwd: Ny klage/Fwd: Ticket [19057] – Klage/Fwd: For KK-abonnenter! Få gratis kinobilletter til årets publikumsfavoritt PALM SPRINGS ❤️
    Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 17. april 2021 kl. 02:55
    Til: KK <abo.kk@aller.no>
    Kopi: Aller Media Kundeservice <kundeservice@aller.no>, juridisk <juridisk@datatilsynet.no>, elh <elh@forbrukertilsynet.no>, “inger.lise.blyverket” <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, “Post (Medietilsynet)” <post@medietilsynet.no>, Post Aller NO <post@aller.no>, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, info@aller.dk, abo.felles@aller.no, post <post@finkn.no>, PFU Pressens faglige utvalg <pfu@presse.no>, abuse@telia.com, dag.sorsdahl@aller.no, noss@deloitte.no, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>, post@mediaconnect.no, gisle.hovik@mediaconnect.no
    Hei,
    nå har jeg igjen fått et dame-blad fra dere på trammen.
    (Se vedlegg).
    Og det er ikke noe som ungkarer leser, sånne dame-blader.
    Så det ser rart ut, å ha liggende foran inngangsdøra si, (vil jeg si).
    Så dette må jeg klage på.
    Det er er bare en drøy siden at jeg klagde på deres forrige blad.
    Hva driver dere med, lurer jeg?
    Her fremstår dere som noen skrullinger, må jeg si.
    Dette må jeg klage på.
    (Jeg ønsker å vite navnet, på personen/trollet, som har bestilt dette, i mitt navn.
    Og jeg ønsker å vite, hvordan dere har tenkt til å forbedre dere, for å hindre at noe lignende skjer igjen.).
    Skjerpings!
    Erik Ribsskog
    ———- Forwarded message ———
    Fra: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
    Date: ons. 7. apr. 2021 kl. 10:55
    Subject: Enda en klage/Fwd: Ny klage/Fwd: Ticket [19057] – Klage/Fwd: For KK-abonnenter! Få gratis kinobilletter til årets publikumsfavoritt PALM SPRINGS ❤️
    To: KK <abo.kk@aller.no>, Aller Media Kundeservice <kundeservice@aller.no>
    Cc: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>, elh <elh@forbrukertilsynet.no>, inger.lise.blyverket <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, Post (Medietilsynet) <post@medietilsynet.no>, Post Aller NO <post@aller.no>, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, <info@aller.dk>, <abo.felles@aller.no>, post <post@finkn.no>, PFU Pressens faglige utvalg <pfu@presse.no>, <abuse@telia.com>, <dag.sorsdahl@aller.no>, <noss@deloitte.no>, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>, <post@mediaconnect.no>, <gisle.hovik@mediaconnect.no>
    Hei,
    da jeg skulle handle i går, så så jeg, at det lå en utgave av Kvinner og Klær, foran døra mi.
    (Se vedlegg).
    Og jeg har aldri bestilt noen av deres sladreblader, (eller noen lignende).
    Det er noen troll/jævler, som bestiller masse dritt, i mitt navn, (eller i tulle-versjoner av mitt navn), på nettet, fra firmaer med dårlige rutiner.
    Så det er nok det som har skjedd her også.
    Jeg ønsker å vite navnet, på det trollet, som har bestilt dette, i mitt navn.
    Og jeg ønsker å vite, hvordan dere akter å forbedre dere, for å hindre at noe lignende skjer igjen, mot meg eller andre borgere.
    Skjerpings!
    Erik Ribsskog
    ———- Forwarded message ———
    Fra: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
    Date: fre. 29. jan. 2021 kl. 02:02
    Subject: Ny klage/Fwd: Ticket [19057] – Klage/Fwd: For KK-abonnenter! Få gratis kinobilletter til årets publikumsfavoritt PALM SPRINGS ❤️
    To: KK <abo.kk@aller.no>
    Cc: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>, <elh@forbrukertilsynet.no>, <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, Post (Medietilsynet) <post@medietilsynet.no>, <post@aller.no>, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, <info@aller.dk>, <abo.felles@aller.no>, post <post@finkn.no>, PFU Pressens faglige utvalg <pfu@presse.no>, <abuse@telia.com>, <dag.sorsdahl@aller.no>, <noss@deloitte.no>, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>
    Hei,
    nå i kveld, så gikk jeg ut, for å kaste søppel og ta inn post.
    Og foran døra mi, så lå det, en utgave, av Kvinner og Klær.
    (Se vedlegg).
    Jeg har bedt dere kjempemange ganger om å slutte å sende meg dritt som jeg ikke har bestilt.
    Og å legge et dameblad på trappa til meg som er ungkar, det er en fornærmelse, vil jeg si.
    Så nå får dere faen meg se å skjerpe dere.
    Jeg ønsker å vite navnet, på det trollet, som har bestilt dette, i mitt navn.
    Og jeg ønsker å bli informert om, hvilke bedre rutiner, som dere skal skaffe dere, for å hindre, at noe lignende skjer igjen.
    Og dette har jeg bedt dere om, flere titalls ganger nå.
    Så nå får dere slutte å være så sidrumpa og treige, og se å få ræva deres i gir.
    Skjerpings!
    Erik Ribsskog
    ———- Forwarded message ———
    Fra: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
    Date: tor. 14. jan. 2021 kl. 16:07
    Subject: Re: Ticket [19057] – Klage/Fwd: For KK-abonnenter! Få gratis kinobilletter til årets publikumsfavoritt PALM SPRINGS ❤️
    To: KK kundeservice <abo.kk@aller.no>
    Cc: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>, <elh@forbrukertilsynet.no>, <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, Post (Medietilsynet) <post@medietilsynet.no>, <post@aller.no>, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, <info@aller.dk>, <abo.felles@aller.no>, post <post@finkn.no>, PFU Pressens faglige utvalg <pfu@presse.no>, <abuse@telia.com>, <dag.sorsdahl@aller.no>, <noss@deloitte.no>, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>
    Hei,
    jeg har tidligere bedt dere, (en ved navn Eirik), om å sende om dette, til en overordnet.
    Men det nekter dere på gølvet der, å gjøre.
    Og den uønskede patroniseringen deres ligner ikke grisen, må jeg si.
    Så jeg sender om dette til deres direktør Sørdahl.
    Og så får jeg håpe at han gått på noen bedre skoler enn dere på kundeservice-avdelingen, for å si det sånn.
    Dere har visst bare folk der som har gått realfag, (kan det virke som).
    Har nå dere egentlig noe å gjøre i kundeservice-jobber, kan man vel lure på.
    Dette må jeg klage på.
    (Jeg ønsker å vite navnet på det trollet, som har bestilt dette, i mitt navn.
    Og jeg ønsker å bli informert angående, hvilke bedre rutiner, som dere skal starte med, for å hindre at dette skjer igjen).
    Skjerpings!
    Erik Ribsskog
    man. 23. nov. 2020 kl. 12:49 skrev KK kundeservice <abo.kk@aller.no>:
    Hei!
    Vi viser til din e-post 20. november 2020 samt tidligere korrespondanse vedrørende bestillinger av abonnement hos Aller media i ditt navn.
     
    Dersom du er utsatt for ID-tyveri og det er slik at en annen person bestiller uønskede abonnement i ditt navn, må dette meldes til politiet.
     
    Informasjon om hvordan du går frem kan du finne her
     
    https://www.datatilsynet.no/personvern-pa-ulike-omrader/internett-og-apper/id-tyveri/rad-til-deg-som-er-utsatt-for-id-tyveri/
     
    og her
     
    https://www.politiet.no/rad/tyveri-og-vinningskriminalitet/id-tyveri/
      
      KK kundeservice
      Telefon: 21 89 77 85
      abo.kk@aller.no
       www.aller.no
     
      
      Aller Media ansvarlig utgiver av:
      KK, Allers, Se og Hør, ViOver60, Dagbladet, Dagbladet Pluss, Elbil24
    <post@aller.no>
    November 20th, 2020 12:24
     
     
    From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
    Sent: 20. november 2020 00:11
    To: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>
    Cc: Abonnement KK <abo.kk@aller.no>; elh@forbrukertilsynet.no; inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no; Post (Medietilsynet) <post@medietilsynet.no>; Post Aller NO <post@aller.no>; fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>; Info Web <info.web@aller.com>; abo.felles@aller.no; post <post@finkn.no>; PFU Pressens faglige utvalg <pfu@presse.no>; abuse@telia.com
    Subject: Klage/Fwd: For KK-abonnenter! Få gratis kinobilletter til årets publikumsfavoritt PALM SPRINGS ❤️
     
    Hei,
     
    dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).
     
    (Jeg har ikke kontaktet disse).
     
    Vennligst rydd opp!
     
    Med hilsen
     
    Erik Ribsskog
     
    PS.
     
    Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
    virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
    jeg).
     
     
    ———- Forwarded message ———
    Fra: KK <abo.kk@aller.no>
    Date: tor. 29. okt. 2020 kl. 11:39
    Subject: For KK-abonnenter! Få gratis kinobilletter til årets publikumsfavoritt PALM SPRINGS ❤️
    To: ERIK LØVENHOMSEN RIBSSKOG <eribsskog+homsen@gmail.com>
     
    Gratis kinobilletter – smittevern er godt ivaretatt!
     ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌   ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌  ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌  ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌   ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌   ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌   ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ 
     ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌   ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌  ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌  ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌   ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌   ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌   ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ 
    Image removed by sender.
    Vinn billetter!
     
    Vi inviterer deg + en venn til førpremiere av årets store romantiske komedie og publikumsfavoritt PALM SPRINGS i samarbeid med Another World Entertainment.
     
    Vi trekker 10 vinnere som får 2 billetter hver!
    Bli med på førpremiere på Ringen Kino i Oslo, torsdag 5. november kl 17:30. Dere må selv komme dere til og fra kinoen.
     
    Slik blir du med i trekningen:
    Send en SMS med kodeord KINO til 2255
    Vi trekker vinnerne mandag 2. nov, og du får tilsendt to billettkoder av oss.
     
    Smittevern er godt ivaretatt! Nordisk Film Kino har delt opp salen i to og to seter med trygg avstand mellom alle seter. Med de nye retningslinjene er det påbudt å bruke munnbind innendørs. Du må derfor medbringe eget munnbind når du besøker oss. Du kan kun ta av munnbindet ditt når du sitter i setet ditt i kinosalen. Personer som er syke eller i karantene får ikke komme på kino.
     
    Se trailer her
     
    Image removed by sender. Gratis billetter!
    Du mottar e-post fordi du har et kundeforhold med KK.
    Du er registrert med denne e-postadressen: eribsskog+homsen@gmail.com
    – 
    For å avregistrere eller endre innstillinger for din e-post, klikk her.
    Image removed by sender.
    KK kundeservice
     
    Telefon: 21 89 77 85
    E-post: abo.kk@aller.no
    Image removed by sender. VI OVER 60
    Postadresse: PB 1184 Sentrum, 0107 Oslo
    Besøk: Karvesvingen 1, 0579 Oslo
    Org. nr.: 910 119 877
    Levert av Aller Media
    Image removed by sender.
    IMG_20210415_231928.jpg
    2007K

    PS.

    Her er vedlegget:

    IMG_20210415_231928

  • I går så gikk jeg, ned til Bekkestua sentrum, for å handle mat.

    Så sånn var det.

    Bare noe jeg tenkte på.

    Med hilsen

    Erik Ribsskog

    PS.

    Da jeg gikk ut for å handle, så lå det en utgave, av Kvinner og Klær, foran døra mi, (som noen idioter, tydeligvis har bestilt, i mitt navn).

    Jeg har aldri bestilt noe fra Allergruppen, (som eier Kvinner og Klær).

    Men likevel har jeg sendt mange titalls mailer, til Allergruppen, de siste månedene.

    Og det er fordi at de lar noen idioter, bestille dritt, i mitt navn.

    Og jeg har kontaktet de om dette, igjen og igjen.

    (Seinest for en drøy uke siden).

    Og de slutter ikke å sende dritten sin.

    Folk som ser at det ligger et sånt dame-blad, utafor inngangsdøra mi, begynner da kanskje å si til andre, at jeg er homo, (eller noe lignende).

    Så det ødelegger for ryktet mitt, (må man vel si).

    Så dette firmaet, (Allergruppen), skylder meg egentlig, en skyhøy erstatning, for å sverte meg, osv.

    (Må man vel si).

    Men problemet er, at disse møkka-firmene, (som lar folk bestille dritt i mitt navn), de er så sleipe, at de sleiper seg unna, å sende erstatning.

    Og så lenge jeg er sosial-klient, så vil det muligens bare være heft, å få en erstatning.

    For da lager muligens Nav helvete, (siden at sosial-klienter vel ikke er ment å ha inntekter).

    (For å si det sånn).

    Så sånn er muligens det.

    Bare noe jeg tenkte på.

    Men men.

    PS 2.

    Her er mer om dette:

    IMG_20210415_231928

    PS 3.

    Kiwi Nadderud har visst gått konkurs, (de har ihvertfall slutta med å reklamere, kan det virke som):

    IMG_20210415_222321

    PS 4.

    På veien ned til Bekkestua sentrum, så gikk jeg gjennom de ‘labyrint-katakombene’, utafor ‘kreftsvulst-bygningsarbeidene’, (som jeg har kalt de).

    Og da møtte jeg, et voksent/middelaldrende par.

    (Klokka var nesten halv elleve, om kvelden).

    Og jeg måtte stoppe helt opp.

    For disse skulle absolutt gå to i bredden.

    De kom seg ikke inn på rekke, før jeg dro fram kameraet.

    Så det var en ekkel opplevelse.

    (Må jeg si).

    Så sånn var det.

    Bare noe jeg tenkte på.

    Men men.

    PS 5.

    Her er mer om dette:

    IMG_20210415_222817

    PS 6.

    Extra Bekkestua har ikke råd til å pusse opp, (kan det virke som):

    IMG_20210415_223247

    PS 7.

    Det er ikke lov å ha varer stående rett på gulvet, uten noe under seg, (lærte jeg da jeg jobba som Rimi-butikksjef, (noe jeg jobba som fra 1998 til 2002)):

    IMG_20210415_223325

    PS 8.

    Onkel Håkon var sånn, (da vi hadde slekts-møbelfabrikken Strømm Trevareindustri, på 70/80-tallet), at han gikk hjem, på sekundet klokka fire hver dag, (husker jeg), og en sånn har de visst på Extra Bekkestua og, (en som bare går hjem, uten å rydde etter seg):

    IMG_20210415_223422

    PS 9.

    Dette tilbudet står det ikke noe om på Extra sitt nettsted eller i Extra sin kundeavis, (hm):

    IMG_20210415_223550

    PS 10.

    Dette tilbudet står det heller ikke noe om på Extra sitt nettsted eller i Extra sin kundeavis, (hm):

    IMG_20210415_223609

    PS 11.

    Man kan kanskje lure på, om det er albansk mafia som styrer, denne butikken, siden at de printer ut ‘Hardanger-plakater’ liksom, (hvor det står ‘Gjer det billig’ istedet for ‘Gjør det billig’).

    Så sånn er muligens det.

    Bare noe jeg tenkte på.

    Men men.

    PS 12.

    Meny og Rema har ikke rydda etter seg:

    IMG_20210415_223823

    PS 13.

    Jule-belysningen henger fortsatt oppe på Bekkestua Senter, (kan det virke som):

    IMG_20210415_223923

    PS 14.

    Narvesen sliter, (disse plakat-bukkene er visst dyre, så de måtte vi ta inn om kvelden, da jeg jobba i Rimi, husker jeg):

    IMG_20210415_224000

    PS 15.

    Jeg gikk en ny vei tilbake, men der var det dårlig skilta:

    IMG_20210415_225244

    PS 16.

    Jeg ble også gått ned, for en gubbe og en bikkje skulle absolutt bruke hele fortauet, og de har noen steder bare et fortau, i Bærum, (så jeg måtte gå litt ute i veien):

    IMG_20210415_225936

  • Da jeg bodde i Trondheim, fra februar til april, i 2018.

    Så sa en bergensk NAV-dame, (Torhild Gundersen), til meg, at jeg skulle skrive hva folk sa om meg, på CV-en min.

    (Dette var noen dager/uker før de kasta meg ut i kulda, for å dø:

    https://johncons.angelfire.com/kastautikulda.html).

    Og det distriktssjef Anne Kathrine Skodvin sa om meg, på slutten av 1998.

    (Noen uker/måneder etter at jeg hadde begynt, som butikksjef, på Rimi Nylænde.

    Som var den første butikken, som jeg jobba som butikksjef i).

    Det var at jeg var så god, på butikkdrift.

    At de, (‘hovedkontor-folka’), kunne sette igang med store ombyggings/prosjekt-arbeider, (for eksempel å flytte fruktavdelinga), mens jeg var butikksjef i butikken.

    (Noe sånt).

    Så sånn var det.

    Bare noe jeg tenkte på.

    Med hilsen

    Erik Ribsskog

  • [12:48.31] <skorpion> What a self-centered bitch
    [13:06.11] <cxp> who ?
    [13:06.22] <cxp> Ari’s ex-wife ?
    [13:09.42] <skorpion> Yes
    [13:09.48] <skorpion> What were the alternatives
    [13:22.58] <cxp> men can be called bitches too
    [13:24.18] <cxp> i am surprised Durek wasn’t murdered in Norway so far
    [13:24.51] <cxp> how can white nordmenn bear with him?
    [13:25.06] <skorpion> They’re cucked
    [13:25.20] <cxp> allowing his black presence to infect their air and mood
    [13:25.49] <cxp> it is unbearable
    [13:25.54] <skorpion> It’s scandalous
    [13:26.05] <skorpion> Why couldn’t Märtha have married you instead
    [13:26.43] <cxp> that nigger put his black hands on Ari’s white, pure chilfædren
    [13:26.47] <cxp> children*
    [13:27.01] <cxp> unthinkable not many decades ago
    [13:27.38] <skorpion> Indeed
    [13:27.47] <cxp> imagine martha in bed with me
    [13:28.10] <cxp> and realize the absurdity
    [13:28.14] <cxp> abomination
    [13:28.43] <skorpion> Maybe there is still time for you to steal Mette-Marit
    [13:30.08] <cxp> she is tainted by that nigger
    [13:30.38] <cxp> once black, never back (to white cock)
    [13:30.47] <cxp> she will fuck only niggers
    [13:31.42] <cxp> better cock
    [15:36.06] * blablabot (~blablabot@159-32-81-51.sisrv.net) Quit (Remote host closed the connection)
    [15:37.43] * blablabot (~blablabot@159-32-81-51.sisrv.net) has joined channel #quiz-show
    [15:41.12] * blablabot (~blablabot@159-32-81-51.sisrv.net) Quit (Client Quit)
    [15:43.30] * blablabot (~blablabot@159-32-81-51.sisrv.net) has joined channel #quiz-show
    [16:31.48] * loller (uid358106@id-358106.highgate.irccloud.com) has joined channel #quiz-show
    [20:20.59] * loller (uid358106@id-358106.highgate.irccloud.com) Quit (Quit: Connection closed for inactivity)
    [20:45.12] <applegroo> jasså
    [20:45.14] <applegroo> dere sitter og glor
    [20:46.32] <skorpion> Ja, ingen som chatter
    [20:46.40] <skorpion> Alle er dønn still
    [20:46.44] <skorpion> Stille fra john_cons også
    [20:46.57] <applegroo> ja
    [20:47.02] <applegroo> trist syn
    [20:47.18] <applegroo> er jo ikke lenge siden kanalen her var full av liv
    [20:48.59] <skorpion> Jeg har litt lyst til å karikere john_cons
    [20:49.12] <applegroo> ja det må vel være lov
    [20:49.56] <skorpion> Eller lage en tegneserie basert på Min Bok
    [20:49.58] <skorpion> Noe sånt
    [20:51.07] <applegroo> det burde være lønnet arbeide isåfall
    [20:52.29] <skorpion> Det åndelige ved kunsten er betaling nok
    [20:53.40] <applegroo> ja der sa du noe
    [20:54.28] <john_cons> jeg gidder ikke samarbeide med skorpion etter det som skjedde på quizzen her for ti års tid sida
    [20:54.43] <john_cons> dette er heller ikke en chatte-kanal egentlig vil jeg si
    [20:54.55] <skorpion> Nei, det er det vel ingen som har krevd
    [20:55.01] <john_cons> dette er en quiz-kanal som det har vært takeover på, vil jeg si, og ikke noen chattekanal
    [20:55.17] <skorpion> Vi kan jo likesågodt chatte siden det ikke er noen quiz
    [20:55.46] <john_cons> men å si at det er chatte-plikt på en takeover-versjon av #quiz-show er litt drøyt vil jeg si
    [20:55.58] <skorpion> Nei, det er vel ikke chatte-plikt
    [20:56.00] <john_cons> det virker som at dere mener noe sånt lenger opp der
    [20:56.02] <skorpion> Syns bare det var stille
    [20:56.22] <john_cons> jeg har ikke sagt at jeg bare skal henge her, jeg har andre ting å drive med og
    [20:56.24] <john_cons> bbl
    [20:56.41] <skorpion> Jeez
    [20:56.50] <skorpion> Noen har stått opp med feil bein
    [20:59.06] <applegroo> det blir ikke et bra samarbeid hvis man er enige hele tiden
    [20:59.08] <applegroo> så dette lover godt
    [20:59.15] <applegroo> nesten så jeg forhåndsbestiller
    [21:01.31] <skorpion> https://johncons-blogg.net/2011/01/jeg-anmeldte-kare-willoch-og-mette.html
    [21:01.37] <skorpion> Jeg hadde rent glemt ut den hendelsen der
    [21:01.48] <skorpion> Fikk du noe svar på den anmeldelsen, eller ble den henlagt?
    [21:11.48] <john_cons> jeg tror jeg tar sånn på #blablatemp fremover, da er det lettere å hive ut idioter som fluffy, som tar av i en slags frekkhets-bonanza
    [21:12.36] <skorpion> fluffy?
    [21:12.41] <skorpion> Aner jeg ikke hvem er engang
    [21:13.01] <john_cons> du trodde det var samme person som anywhere
    [21:13.03] <john_cons> noe sånt
    [21:13.07] <skorpion> Åja, han ja
    [21:13.18] <skorpion> Ja, så de har begynt å dukke opp der i stedet
    [21:13.32] <skorpion> Lenge siden jeg har sett noen sånne her nå
    [21:13.58] <john_cons> bbl
  • Screenshot_20210414-193543

    https://www.johncons.net/minbok_mobil.html

    PS.

    Jeg skal også lage en mobil-nettside som heter ‘Bøker’.

    Og jeg skal også legge til en nytt meny-valg, (på alle mobil-nettsidene, på johncons.net), som også heter: ‘Bøker’.

    (For å si det sånn).

    Så sånn er det.

    Bare noe jeg tenkte på.

    Mvh.

    Erik Ribsskog

    PS 2.

    Her er mer om dette:

    Screenshot_20210414-194519

    https://www.johncons.net/boeker_mobil.html

    PS 3.

    Enda mer om dette:

    johncons net nå med bøker meny

    https://www.johncons.net/mobil.html

    PS 4.

    Det er forresten sånn, at min web-shell-leverandør DreamHost, har hatt ‘mensen-bonanza’ liksom, i det siste.

    De har nettopp satt opp prisen på shell-leie med to dollar, per måned.

    Noe som er en nesten 50 prosent pris-økning.

    Og i dag, så var det et helvete, å bruke deres web-interface, (som jeg er vant med fra Angelfire), når jeg skulle endre koden, for alle mobil-nettsidene, (sånn at de også fikk menyvalget: ‘Bøker’).

    For serveren til DreamHost var muligens overbelastet.

    Ihvertfall så gikk det veldig tregt, å drive med dette, (å laste opp HTML-filer osv., gjennom DreamHost sitt web-interface).

    Så man kan kanskje lure på hva dette firmaet driver med.

    (For å si det sånn).

    Så sånn er muligens det.

    Bare noe jeg tenkte på.

    Men men.

    PS 5.

    Her er mer om dette:

    dreamhost problemer 2 paint 2

    PS 6.

    Det neste når det gjelder webdesign.

    Det blir da å lage en artikkel, om at johncons-web nå også har bøker.

    Og så reklamere for den artikkelen, på forsiden til nettstedet og også på Facebook og Twitter.

    (For å si det sånn).

    Så sånn er det.

    Bare noe jeg tenkte på.

    Men men.

    PS 7.

    Det er også sånn, at jeg har hatt et Google-søk, på nettstedet, siden 2008 eller 2009.

    Og nå i det siste, så har browserne fått ‘mensen’ liksom, på grunn av dette søket.

    (Nettleserne kommer med en feilmelding, om at søket ikke blir utført på en sikker linje.

    Noe sånt).

    Og det fant jeg ut, at bare var å gjøre om, fra ‘http’ til ‘https’, (her og der), i koden til nettsiden.

    Men jeg har foreløbig bare fikset dette, på PC-nettstedet.

    Så jeg har igjen mirror-nettstedet og mobil-nettstedet, da.

    (For å si det sånn).

    Så sånn er det.

    Bare noe jeg tenkte på.

    Men men.

    PS 8.

    Her er mer om dette:

    problem med søk

'Bokhylla' 70-tallet 80-tallet 90-tallet Anmeldelse Arne Mogan Olsen Berger Bergeråsen Brev Christell Humblen Dagbladet.no Datatilsynet Drammen E-post Facebook Google Haldis Humblen Hm Identitetstyveri Ingeborg Ribsskog irc Jobbsøking i England Johannes Ribsskog johncons-blogg Karen Ribsskog Klage Larvik Liverpool Magne Winnem Mobilbilder Musikk Nettmobbing Online trakassering Oppdatering Oslo Pia Ribsskog Politiet Rimi Slektsforskning StatCounter Svelvik Twitter Wikipedia YouTube Ågot Mogan Olsen