PS.
Her er vedlegget:

PS.
Her er vedlegget:

I går så gikk jeg, ned til Bekkestua sentrum, for å handle mat.
Så sånn var det.
Bare noe jeg tenkte på.
Med hilsen
Erik Ribsskog
PS.
Da jeg gikk ut for å handle, så lå det en utgave, av Kvinner og Klær, foran døra mi, (som noen idioter, tydeligvis har bestilt, i mitt navn).
Jeg har aldri bestilt noe fra Allergruppen, (som eier Kvinner og Klær).
Men likevel har jeg sendt mange titalls mailer, til Allergruppen, de siste månedene.
Og det er fordi at de lar noen idioter, bestille dritt, i mitt navn.
Og jeg har kontaktet de om dette, igjen og igjen.
(Seinest for en drøy uke siden).
Og de slutter ikke å sende dritten sin.
Folk som ser at det ligger et sånt dame-blad, utafor inngangsdøra mi, begynner da kanskje å si til andre, at jeg er homo, (eller noe lignende).
Så det ødelegger for ryktet mitt, (må man vel si).
Så dette firmaet, (Allergruppen), skylder meg egentlig, en skyhøy erstatning, for å sverte meg, osv.
(Må man vel si).
Men problemet er, at disse møkka-firmene, (som lar folk bestille dritt i mitt navn), de er så sleipe, at de sleiper seg unna, å sende erstatning.
Og så lenge jeg er sosial-klient, så vil det muligens bare være heft, å få en erstatning.
For da lager muligens Nav helvete, (siden at sosial-klienter vel ikke er ment å ha inntekter).
(For å si det sånn).
Så sånn er muligens det.
Bare noe jeg tenkte på.
Men men.
PS 2.
Her er mer om dette:

PS 3.
Kiwi Nadderud har visst gått konkurs, (de har ihvertfall slutta med å reklamere, kan det virke som):

PS 4.
På veien ned til Bekkestua sentrum, så gikk jeg gjennom de ‘labyrint-katakombene’, utafor ‘kreftsvulst-bygningsarbeidene’, (som jeg har kalt de).
Og da møtte jeg, et voksent/middelaldrende par.
(Klokka var nesten halv elleve, om kvelden).
Og jeg måtte stoppe helt opp.
De kom seg ikke inn på rekke, før jeg dro fram kameraet.
Så det var en ekkel opplevelse.
(Må jeg si).
Så sånn var det.
Bare noe jeg tenkte på.
Men men.
PS 5.
Her er mer om dette:

PS 6.
Extra Bekkestua har ikke råd til å pusse opp, (kan det virke som):

Det er ikke lov å ha varer stående rett på gulvet, uten noe under seg, (lærte jeg da jeg jobba som Rimi-butikksjef, (noe jeg jobba som fra 1998 til 2002)):

PS 8.
Onkel Håkon var sånn, (da vi hadde slekts-møbelfabrikken Strømm Trevareindustri, på 70/80-tallet), at han gikk hjem, på sekundet klokka fire hver dag, (husker jeg), og en sånn har de visst på Extra Bekkestua og, (en som bare går hjem, uten å rydde etter seg):

PS 9.
Dette tilbudet står det ikke noe om på Extra sitt nettsted eller i Extra sin kundeavis, (hm):

PS 10.
Dette tilbudet står det heller ikke noe om på Extra sitt nettsted eller i Extra sin kundeavis, (hm):

PS 11.
Man kan kanskje lure på, om det er albansk mafia som styrer, denne butikken, siden at de printer ut ‘Hardanger-plakater’ liksom, (hvor det står ‘Gjer det billig’ istedet for ‘Gjør det billig’).
Så sånn er muligens det.
Bare noe jeg tenkte på.
Men men.
PS 12.
Meny og Rema har ikke rydda etter seg:

PS 13.
Jule-belysningen henger fortsatt oppe på Bekkestua Senter, (kan det virke som):

PS 14.
Narvesen sliter, (disse plakat-bukkene er visst dyre, så de måtte vi ta inn om kvelden, da jeg jobba i Rimi, husker jeg):

Jeg gikk en ny vei tilbake, men der var det dårlig skilta:

PS 16.
Jeg ble også gått ned, for en gubbe og en bikkje skulle absolutt bruke hele fortauet, og de har noen steder bare et fortau, i Bærum, (så jeg måtte gå litt ute i veien):


Det er visst noen idioter som sitter i India og herjer:



https://www.nb.no/items/4578e0e7f70ff4ae6605bf115124c9d4?page=1375&searchText=”reminent”
PS.
Mer om Reminent, (fra Aftenposten 26. april 1994):

Da jeg bodde i Trondheim, fra februar til april, i 2018.
Så sa en bergensk NAV-dame, (Torhild Gundersen), til meg, at jeg skulle skrive hva folk sa om meg, på CV-en min.
(Dette var noen dager/uker før de kasta meg ut i kulda, for å dø:
Og det distriktssjef Anne Kathrine Skodvin sa om meg, på slutten av 1998.
(Noen uker/måneder etter at jeg hadde begynt, som butikksjef, på Rimi Nylænde.
Som var den første butikken, som jeg jobba som butikksjef i).
Det var at jeg var så god, på butikkdrift.
At de, (‘hovedkontor-folka’), kunne sette igang med store ombyggings/prosjekt-arbeider, (for eksempel å flytte fruktavdelinga), mens jeg var butikksjef i butikken.
(Noe sånt).
Så sånn var det.
Bare noe jeg tenkte på.
Med hilsen
Erik Ribsskog


https://www.johncons.net/minbok_mobil.html
PS.
Jeg skal også lage en mobil-nettside som heter ‘Bøker’.
Og jeg skal også legge til en nytt meny-valg, (på alle mobil-nettsidene, på johncons.net), som også heter: ‘Bøker’.
(For å si det sånn).
Så sånn er det.
Bare noe jeg tenkte på.
Mvh.
Erik Ribsskog
PS 2.
Her er mer om dette:

https://www.johncons.net/boeker_mobil.html
PS 3.
Enda mer om dette:

PS 4.
Det er forresten sånn, at min web-shell-leverandør DreamHost, har hatt ‘mensen-bonanza’ liksom, i det siste.
De har nettopp satt opp prisen på shell-leie med to dollar, per måned.
Noe som er en nesten 50 prosent pris-økning.
Og i dag, så var det et helvete, å bruke deres web-interface, (som jeg er vant med fra Angelfire), når jeg skulle endre koden, for alle mobil-nettsidene, (sånn at de også fikk menyvalget: ‘Bøker’).
For serveren til DreamHost var muligens overbelastet.
Ihvertfall så gikk det veldig tregt, å drive med dette, (å laste opp HTML-filer osv., gjennom DreamHost sitt web-interface).
Så man kan kanskje lure på hva dette firmaet driver med.
(For å si det sånn).
Så sånn er muligens det.
Bare noe jeg tenkte på.
Men men.
PS 5.
Her er mer om dette:

Det neste når det gjelder webdesign.
Det blir da å lage en artikkel, om at johncons-web nå også har bøker.
Og så reklamere for den artikkelen, på forsiden til nettstedet og også på Facebook og Twitter.
(For å si det sånn).
Så sånn er det.
Bare noe jeg tenkte på.
Men men.
PS 7.
Og nå i det siste, så har browserne fått ‘mensen’ liksom, på grunn av dette søket.
Noe sånt).
Og det fant jeg ut, at bare var å gjøre om, fra ‘http’ til ‘https’, (her og der), i koden til nettsiden.
Men jeg har foreløbig bare fikset dette, på PC-nettstedet.
Så jeg har igjen mirror-nettstedet og mobil-nettstedet, da.
(For å si det sånn).
Så sånn er det.
Bare noe jeg tenkte på.
Men men.
PS 8.

'Bokhylla' 70-tallet 80-tallet 90-tallet Anmeldelse Arne Mogan Olsen Berger Bergeråsen Brev Christell Humblen Dagbladet.no Datatilsynet Drammen E-post Facebook Google Haldis Humblen Hm Identitetstyveri Ingeborg Ribsskog irc Jobbsøking i England Johannes Ribsskog johncons-blogg Karen Ribsskog Klage Larvik Liverpool Magne Winnem Mobilbilder Musikk Nettmobbing Online trakassering Oppdatering Oslo Pia Ribsskog Politiet Rimi Slektsforskning StatCounter Svelvik Twitter Wikipedia YouTube Ågot Mogan Olsen