johncons
  • Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
    Klage/Fwd: Ny medlemsfordel – SofusFAMILY
    Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 3. april 2021 kl. 03:26
    Til: Sandra Szymanska <sandra@fosterhjemsforening.no>
    Kopi: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>, elh <elh@forbrukertilsynet.no>, “inger.lise.blyverket” <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, post <post@finkn.no>, Tone Granaas <tone@fosterhjemsforening.no>, abuse@telia.com, post@fosterhjemsforening.no, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>
    Hei,
    dere må prøve å finne ut hva som har skjedd her.
    (For jeg har ikke kontaktet dere).
    Og så har jeg også rett til, (mener jeg), å få vite, hva dere akter å foreta dere, for å forhindre, at noe lignende skjer, med andre ‘Hvermansen-folk’, i fremtida.
    Med hilsen
    Erik Ribsskog
    man. 18. jan. 2021 kl. 09:36 skrev Sandra Szymanska <sandra@fosterhjemsforening.no>:
    Hei Erik,
     
    Takk for din epost. Begge e-postene du videresendt nå (fredag 15/1 og søndag 17/1) ble sendt ut i november 2020, altså før du tok kontakt med oss første gangen. All din kontaktinfo er slettet fra våre register.
     
    Vi beklager igjen feilen som oppstått, og ønsker deg god mandag 😊
     
    Med vennlig hilsen
    Sandra Szymanska
    Organisasjonssekretær
    Norsk Fosterhjemsforening
    Tollbugata 8, 0152 Oslo
    Telefon 465 04 398
    www.fosterhjemsforening.no
    Norsk Fosterhjemsforening
    Sammen – Synlig – Sterk
     
     
    Med vennlig hilsen
    Sandra Szymanska
    Organisasjonssekretær
    Norsk Fosterhjemsforening
    Tollbugata 8, 0152 Oslo
    Telefon 465 04 398
    www.fosterhjemsforening.no
    Norsk Fosterhjemsforening
    Sammen – Synlig – Sterk
     
    Fra: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
    Sendt: søndag 17. januar 2021 22:08
    Til: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>
    Kopi: Norsk Fosterhjemsforening <post@fosterhjemsforening.no>; elh@forbrukertilsynet.no; fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>; inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no; post <post@finkn.no>; abuse@telia.com; Sandra Szymanska <sandra@fosterhjemsforening.no>; Tone Granaas <tone@fosterhjemsforening.no>; amnestyis <amnestyis@amnesty.org>; HRW UK <hrwuk@hrw.org>
    Emne: Klage/Fwd: Ny medlemsfordel – SofusFAMILY
     
    Hei,
     
    dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).
     
    (Jeg har ikke kontaktet disse).
     
    Vennligst rydd opp!
     
    Med hilsen
     
    Erik Ribsskog
     
    PS.
     
    Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
    virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
    jeg).
     
     
    ———- Forwarded message ———
    Fra: Norsk Fosterhjemsforening <post@fosterhjemsforening.no>
    Date: man. 30. nov. 2020 kl. 20:00
    Subject: Ny medlemsfordel – SofusFAMILY
    To: <eribsskog@gmail.com>
     
    View this email in your browser
     
    sofusFAMILY – ny medlemsfordel!
     
    Her kommer en ny og god fordel til våre medlemmer!
    Sofus Norge gir alle som er medlem i Norsk Fosterhjemsforening et godt tilbud på et enkelt og sikkert dokumentasjonsprogram, hvor dere kan håndtere alt det skriftlige arbeidet vedrørende barnet/barna som bor hos dere. Se videoen og les mer her under!
     
     
     
    Kjære deg, 
    Er du en av mange fosterfamilier, som lagrer dokumenter om barnet i Word eller i andre programmer på PC’en din? Sofus Norge AS har inngått en avtale med Norsk Fosterhjemsforening, om å gi alle medlemmer et godt tilbud på et enkelt og sikkert dokumentasjonsprogram, hvor dere kan håndtere alt det skriftlige arbeidet vedrørende barnet/barna som er plassert hos dere. På hjemmesiden vår beskriver vi det meste av det dere trenger å vite for å ta i bruk programmet. 
     
    sofusFAMILY til fosterfamilier er et sikkert dokumentasjonsprogram, som overholder GDPR og det lever derfor opp til alle krav om håndtering av personfølsomme opplysninger.
     
    I sofusFAMILY kan du samle informasjon om barnet, lagre dokumenter, skrive systematiske daglige notater, opprette målsetninger og evaluere dem, og du kan skrive rapporter. Du kan bruke én eller flere av funksjonene og du har ett sted hvor du kan samle all dokumentasjonen om barnet trygt og oversiktlig. Programmet er intuitivt og enkelt i bruk, og vi er tilgjengelige for dere, hvis dere trenger hjelp på veien.
     
    Abonnementet koster 99 kr pr. mnd. hvis du er medlem av Norsk Fosterhjemsforening og oppretter før 1.3.2021. Deretter koster det kr 109 pr. mnd. Normalpris er 149 kr. Det er ingen bindingstid. Du oppretter et abonnement ved å klikke på lenken under. Her legger du inn betalingsopplysninger som navn, telefonnummer m.m. Når vi får beskjed om at et nytt abonnement er opprettet, kontakter vi deg pr. telefon, så vi sammen kan opprette deg og barnet i programmet. De opplysningene vi trenger da, er ditt og barnets personnumre, fulle navn og adresse.
     
    I lenkene under finner du en animasjonsvideo som beskriver hva du kan når du bruker sofusFAMILY. Du finner også en lenke til hjemmesiden vår, hvor du kan lese mer om hvem vi er og hva programmet kan.
     
     Hvis du bestemmer deg for å opprette et abonnement, vil du finne mer detaljerte hjelpevideoer inne i programmet. Her vil det også være en sikker meldingsfunksjon, hvor du vil kunne kontakte oss direkte med spørsmål.
    Her kan du lese mer om sofusFAMILY og tilmelde deg.
     
    Facebook
     
    Website
     
    Email
     
    Instagram
     
    Norsk Fosterhjemsforening
    Storgata 10A, 0155 OSLO | Tlf. 23 31 54 00
    post@fosterhjemsforening.no | www.fosterhjemsforening.no
    Org.nr. 956 862 779 MVA
    Du mottar denne eposten fordi du er medlem i Norsk Fosterhjemsforening.
    Klikk her for avmelding.
    Email Marketing Powered by Mailchimp 
  • hardt vært for mags

    https://www.nb.no/items/f8986a7984c83d2fd576656c35cf4bad?page=9&searchText=”magne%20winnem”~1

    PS.

    Her er mer om dette, (fra Ringerikes Blad 23. juli 1990):

    mer om winnem hovedtillitsmann

    https://www.nb.no/items/8c202cbe154e588257158b5c5790caf9?page=1&searchText=”magne%20winnem”~1

    PS 2.

    Enda mer om dette, (fra Ringerikes Blad 26. juli 1990):

    enda mer om ølrabatt 2

    https://www.nb.no/items/cb4d6fff3824618e5cda4f339c22a882?page=5&searchText=”magne%20winnem”~1

    PS 3.

    Når det gjelder artikkelen i PS-et overfor.

    Så står det 26. juni, på sjølve avisa.

    Men hos ‘Bokhylla’, så står det 26. juli.

    Og 26. juli passer med datoen på de to øverste avis-artiklene.

    Så det er nok riktig dato.

    (For å si det sånn).

    Så sånn er nok det.

    Bare noe jeg tenkte på.

    Mvh.

    Erik Ribsskog

    PS 4.

    Og i bryllupet til Magne Winnem, (og Elin fra Skarnes), sommeren 1993.

    Så var det ikke lov, å drikke cola engang.

    (Magne, (eller Mags som han kalte seg), er/var ‘Coca-coliker’.

    Og han beordret meg, til å kjøpe et beger cola til han, på en bensinstasjon, (etter at brudepar-bildene hadde blitt tatt).

    Men hans mor stod i døra, (til festlokalet).

    Og hu nekta meg, å ta med colaen, inn døra.

    For å si det sånn).

    Og alkohol kunne man ikke nevne engang.

    Magnes far hadde en leder-stilling i Buskerud KRF, (var det vel).

    Og mora var også svært religiøs.

    (Noe sånt).

    Men Magne Winnem hadde, en slags ateist/hedonist-fase, som muligens startet, under russetida.

    Han sang høyt, på sangen: ‘Blasphemous Rumors’, (med Depeche Mode), og fortalte, at han skulle dø ung og bli et vakkert lik.

    (Noe sånt).

    Selv om Magne muligens gikk inn i en slags ‘tøffel-fase’, etter at han gifta seg med Elin.

    Og denne tøffel-fasen kom samtidig med, at han fikk vondt i huet, av å drikke øl.

    (Sånn som jeg husker det).

    Så sånn var vel det.

    Bare noe jeg tenkte på.

    Men men.

    PS 5.

    Magne Winnem nevner dette vervet, på sin CV, (som han mailet meg i 2005):

    nevner verv på cv

    PS 6.

    Noe som er rart/irriterende.

    Det er at Magne Winnem blir omtalt, som ‘Håkon Magne Winnem’, i avisene.

    Men dette ‘Håkon’ brukte han aldri selv.

    (Sånn som jeg husker det).

    Og hverken lærere eller medelever på Gjerdes videregående, (hvor vi var russ sammen, skoleåret 1988/89), brukte dette ‘Håkon’.

    (Sånn som jeg husker det).

    Og heller ingen i Rimi, (vi jobbet begge i samme Rimi-butikk/distrikt, i en del år, på 90-tallet), brukte dette ‘Håkon’.

    (Sånn som jeg husker det).

    Så sånn var det.

    Bare noe jeg tenkte på.

    Men men.

    PS 7.

    Her er mer om dette:

    mer om at håkon ikke brukes 2

    PS 8.

    Jeg har tidligere lurt på, om Magne Winnem var hovedtillitsvalgt, for hele forsvaret.

    Men etter å ha lest avisartiklene overfor.

    Så tror jeg, at det nok må ha vært snakk om, kun militærleiren Hvalsmoen, (i/ved Hønefoss).

    (For å si det sånn).

    Så sånn er nok det.

    Bare noe jeg tenkte på.

    Men men.

    PS 9.

    Magne Winnem var også klassens tillitsmann, det året jeg var russ, i Drammen, (skoleåret 1988/89).

    (For å si det sånn).

    Så sånn var det.

    Bare noe jeg tenkte på.

    Men men.

    PS 10.

    Jeg ble forresten også valgt, til tillitsmann, et år, på barneskolen.

    (Dette kan kanskje ha vært i femte klasse.

    Espen Melheim startet en kampanje, (blant gutta i klassen), for å få meg valgt, (sånn som jeg husker det).

    Og jeg fikk fire stemmer, (inkludert min egen, for å jeg pleide å stemme på meg selv, for det var vel lov, sånn som jeg husker det, (og jeg ville liksom være best i alt da, siden at jeg hadde en elitisk mor, blant annet)).

    Og fire stemmer holdt akkurat, til å bli valg til tillitsmann, det året.

    Sånn som jeg husker det).

    Men klasseforstander Tore Allum manet meg, (eller hva man skal si), til å likevel ikke være tillitsmann.

    Jeg ble så frika ut, av lærerens oppførsel, at jeg sa meg enig med han i, at jeg ikke skulle være tillitsmann likevel.

    (Noe sånt).

    Det er mulig at alle på Berger/Bergeråsen/Sand visste, at jeg var, fra en slags industriherre-slekt.

    (Min farfar hadde møbelfabrikk på Sand).

    Og de liksom mente, at det var feil, at direktøren skulle være tillitsmann, liksom.

    (Noe sånt).

    Og at dette tullet fra Allum, var noe med klasse-motsetninger, osv.

    (Eller noe lignende).

    Og at de mente at jeg var fra overklassen, og at jeg derfor ikke passet som underklassen/middelklassen sin representant.

    (For å si det sånn).

    Så sånn var muligens det.

    Bare noe jeg tenkte på.

    Men men.

    PS 11.

    Men det var ikke sånn, at det var Magne Winnem, som da ble klassens tillitsmann, (etter at jeg avstod fra dette vervet, etter å ha blitt manet av klasseforstander Allum, (som muligens var etterkommer av Berger/Jebsen sine britiske arbeiderklasse-folk)).

    For Magne Winnem bodde, i Røyken, noe sånt som fem mil unna Berger.

    Og Røyken lå på den tida, i et annet fylke.

    (Røyken lå i Buskerud.

    Og Berger lå i Vestfold.

    For å si det sånn).

    Så det var ingen på Berger, som hadde hørt om Magne Winnem engang, (på den tida).

    (Tørr jeg nesten å påstå).

    Men det er mulig at de snakket om denne episoden, i elevrådene rundt omkring.

    (Og at Magne Winnem kanskje kan ha visst hvem jeg var, på grunn av dette.

    Hm.

    Eller kanskje gjennom KRF som både Allum og Winnem sin far var med i.

    For å si det sånn).

    Så sånn var muligens det.

    Bare noe jeg tenkte på.

    Men men.

    PS 12.

    Magne Winnem sin kone Elin, er forresten også med i KRF.

    Så det kan kanskje være KRF som tuller.

    (Etter Allum sin ‘mongo-oppførsel’, (eller hva man skal si), på begynnelsen av 80-tallet).

    Så sånn er muligens det.

    Bare noe jeg tenkte på.

    Men men.

    PS 13.

    Jeg lagde jo Vitseposten, (etter en ide av Frode Kølner).

    Rett etter at jeg flytta tilbake til Berger, (fra min mor i Larvik), høsten 1979.

    Og disse avisene solgte jeg, på Berger skole osv., for en krone.

    Og i tredje klasse, så var det Sidsel Borgen, (rektor Borgen sin kone), som var vår klasseforstander.

    Og hu kjøpte en utgave av Vitseposten av meg, (en gang), i skolegården, (husker jeg).

    Men noen Visteposten-utgaver, var det porno-vitser i, (fra min fars mannfolkblader), husker jeg.

    (Hvis jeg jobbet med Vitseposten på Bergeråsen, (hvor jeg bodde), så ble det porno-vitser.

    Men hvis jeg jobbet med Vitseposten på Sand, (jeg spiste middag hos min farmor hver dag etter skolen), så ble det mer tørre vitse-tegninger.

    For min farmor hadde ikke pornoblader, (kun vanlige ukeblader), for å si det sånn).

    Og så fikk vi Allum, (en kristen kar), som lærer, året etter.

    Og Erland Borgen, (Sidsel Borgen sin sønn), insisterte på, å bli med meg bort til min farmor, (på Sand), for å hjelpe meg, med å finne vitser, til Vitseposten, (i ukeblader), og snoke om dette.

    (Selv om Erland Borgen og jeg, vanligvis ikke hang sammen.

    Erland bodde på Øvre, og jeg bodde på Nedre.

    Og Ole Skjelsbek var før Erland, i ‘Øvre-kamerat-køen’, (etter at Ole dro meg med hjem, etter skolen en gang, allerede høsten 1979).

    For å si det sånn).

    Så sånn var det.

    Bare noe jeg tenkte på.

    Men men.

  • mer om apenes folk

    PS.

    Mer om Apenes, (fra Gjengangeren 25. februar 1927):

    mer om apenes

    https://www.nb.no/items/8d758c9c01f434f3d9d6b7de284ded6b?page=1&searchText=”apenes”

    PS 2.

    Grunnen til at det heter Apenes.

    Det kan kanskje ha vært fordi, at vikingene, tok med seg apekatter, hjem fra Afrika.

    Og så dannet disse en koloni i Horten, da.

    (Noe sånt).

    Så sånn var muligens det.

    Bare noe jeg tenkte på.

    Mvh.

    Erik Ribsskog

    PS 3.

    Bydelen Apenes har navnet sitt etter Apenes gård, (fra Gjengangeren 28. september 1968):

    apenes gård

    https://www.nb.no/items/a4a78fcfbc8b41438a0bcb110e52d70b?page=1&searchText=apenes

    PS 4.

    Apenes gård lå under Falkensten, fra Ida Langes dager:

    siden ida langes dager

    https://borreminne.com/issue/9#dflip-df_borreminne/7/

    PS 5.

    Horten-folka er visst ikke sikre på hvorfor det heter Apenes, (fra Gjengangeren 6. september 1948):

    hvorfor heter det apenes

  • jobbet på hovedkontor

    https://eavis.aftenposten.no/aftenposten/77578/39/?gatoken=dXNlcl9pZD01OTU1OTM1JnVzZXJfaWRfdHlwZT1jdXN0b20%3D&query=”anders+hilton”

    PS.

    Nå leste jeg annonsen overfor igjen.

    Og Anders Hilton jobba visst, for Hakon Gruppen sin mislykkede nettbutikk-satsing Hakon Rett Hjem, (kan det virke som).

    (Noe sånt).

    Så sånn var visst det.

    Bare noe jeg tenkte på.

    Mvh.

    Erik Ribsskog

    PS 2.

    Jeg satt ved siden av Anders Hilton, i en slags maxi-taxi, (eller minibuss), på en butikksjef-tur, (for Per Øivind Fjellhøy aka. PØF sitt distrikt), til Dagali, høsten 2000.

    Og da nevnte ikke Anders Hilton noe om Hakon Rett Hjem, (sånn som jeg husker det).

    Det var kanskje for å unngå dette temaet, at Anders Hilton, var så opptatt, av PØF sin ‘artige’ dikt-konkurranse, (eller hva det var igjen).

    (Noe sånt).

    Så sånn var muligens det.

    Bare noe jeg tenkte på.

    Men men.

    PS 3.

    Jeg var butikksjef, på Rimi Nylænde, fra september/oktober, i 1998.

    Og på nyåret, i 1999, så fikk vi ny distriktssjef, (Jan Graarud).

    Og han var nazist, (eller noe), virka det som for meg.

    Og jeg hadde også jobba, på Rimi Nylænde, som nest-leder/assistent, fra 1994 til 1996.

    Så jeg kjente den butikken bra.

    Så på grunn av at jeg ikke likte Jan Graarud.

    Så var det sånn, at selv om Jan Graarud spurte meg, om jeg ville bli butikksjef, på Rimi Manglerud, våren 1999.

    (Må det vel ha vært).

    Så foretrakk jeg, å heller gjemme meg nesten, på Rimi Nylænde.

    Enn å jobbe tett/mye sammen med Jan Graarud, på Rimi Manglerud, (som var en mye større butikk).

    (Jeg var ny som butikksjef.

    Og jeg syntes ikke at jeg hadde fått helt teken, på Rimi Nylænde.

    I ‘butikksjef-lauget’, så var det visst fy og skam, å slutte i en butikk, før lageret var helt strøkent.

    Så det var også en av grunnene, til at jeg syntes, at det var for tidlig, å bytte butikk, (etter cirka et halvt år).

    For å si det sånn).

    Og når jeg ikke ville bli butikksjef på Rimi Manglerud, (som var en av de største Rimi-ene i Oslo/Norge).

    Så ble Anders Hilton butikksjef der, da.

    (Sånn som jeg husker det).

    Jeg hadde jobbet, som assisterende butikksjef/nest-sjef på Rimi Bjørndal, noen måneder tidligere.

    Og det var mens Rimi Klemetsrud var stengt, (for de bygde Mortensrud Senter, hvor Rimi Klemetsrud etterhvert gjenoppstod som Rimi Mortensrud).

    Så jeg var vant til å jobbe, på en av de største Rimi-butikkene, (Rimi Bjørndal mens Rimi Klemetsrud/Rimi Mortensrud var stengt).

    Så det var ikke noen utfordring sånn sett.

    Men Jan Graarud stod og spionerte, bak potetgullet, den første gangen, som han var innom Rimi Nylænde, (etter at han ble distriktssjef).

    Og da måtte jeg nesten le, av denne ‘nazi-måten’, å oppføre seg på.

    Så etter det, så ble jeg litt skeptisk, til Jan Graarud.

    Så å samarbeide tettere/mer med han, enn nødvendig.

    Det ønska jeg ikke, da.

    Så derfor ble jeg heller på Rimi Nylænde, (som var en liten Rimi-butikk, som jeg kjente godt), mens jeg hadde Graarud som distriktssjef.

    Istedet for å tabbe meg ut på Rimi Manglerud, (som hadde en sterk klubb, (eller noe), som jeg huska fra en tidligere gang, (noen år tidligere), som jeg jobba ekstra der, en dag som de trengte en leder utenfra, på grunn av sykdom/’streik’, eller noe i duren).

    For jeg var fortsatt da, (på starten av 1999), en fersk butikksjef.

    Så jeg syntes at det var lit vel tidlig, å bytte, til en kjempestor butikk, da.

    (Jeg mangla liksom litt pondus som butikksjef.

    Og dette forslaget fra Jan Graarud, kom litt som lyn fra klar himmel, da.

    For å si det sånn).

    Og da klagde visst Jan Graarud på meg, til regionsjef Jon Bekkevold.

    (Kunne det virke som).

    Siden at de, (på Rimi sitt hovedkontor), ikke ville ha en butikksjef, som ikke ville bytte butikk, flere ganger i året, liksom.

    De trodde muligens, at jeg da ønsket å jobbe, på Rimi Nylænde, (som butikksjef), resten av livet.

    (Noe som nok ville ha blitt litt vel kjedelig, for meg.

    Det var ikke egentlig dette, som var poenget mitt.

    Men jeg var litt skeptisk til Jan Graarud, da.

    For å si det sånn).

    Og det, (å ikke hoppe når distriktsjefen sa hopp, når det gjaldt å bytte butikk).

    Det ble visst sett på som styggdom, i Rimi, da.

    Og det å ønske å jobbe i samme Rimi-butikk, (som butikksjef), i mange år.

    Det ble visst sett på, som ‘kjempe-styggdom’, da.

    (Noe sånt).

    Mener jeg at jeg forstod, fra noe tisking, fra regionsjef Jon Bekkevold, en gang, som han var innom, på Rimi Nylænde.

    (For å si det sånn).

    Så sånn var visst det.

    Bare noe jeg tenkte på.

    Men men.

    PS 3.

    Det var også sånn.

    At mens jeg spilte fotball, for Berger IL, (aldersbestemte lag).

    (Noe jeg gjorde fra 1980 til 1986.

    Eller noe i den duren).

    Så spilte vi en gang hjemme, mot Manglerud Star, i en cup.

    Og de hadde en jente på laget, som dusja, sammen med gutta.

    (De hadde garderobe-døra stående åpen, (mens vi gikk inn i vår garderobe).

    Så vi kunne se, at hu jenta, (som ligna på Gro Marit Fjellner, fra Berger sitt nabosted Svelvik), stod kliss naken der, (i dusjen), sammen med gutta.

    For å si det sånn).

    Så Manglerud var liksom, et slags merkelig/syndig/umoralsk/’barka’ sted, for meg.

    (Må jeg si).

    Så sånn var det.

    Bare noe jeg tenkte på.

    Men men.

  • Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
    Klage/Fwd: {SrvReqNo:[85552]} Annet
    Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 1. april 2021 kl. 07:49
    Til: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>
    Kopi: kundeservice@trumf.no, elh <elh@forbrukertilsynet.no>, “inger.lise.blyverket” <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, post <post@finkn.no>, abuse@telia.com, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>, André Tangerud <Andre.Tangerud@asko.no>
    Hei,
    dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).
    (Jeg har ikke kontaktet disse).
    Vennligst rydd opp!
    Med hilsen
    Erik Ribsskog
    PS.
    Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
    virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
    jeg).
    ———- Forwarded message ———
    Fra: <kundeservice@trumf.no>
    Date: man. 18. jan. 2021 kl. 08:09
    Subject: {SrvReqNo:[85552]} Annet
    To: <eribsskog@gmail.com>
    Hei
    Er det noe vi kan hjelpe deg med?
    Ønsker deg en fin dag.
    Med vennlig hilsen Emil
    Trumf kundeservice.
    Opprinnelig tekst
    Fra: eribsskog@gmail.com
    Til: MAILADM – office 365 <kundeservice@trumf.no>
    Kopi:
    Sendt: 17.01.21 15:21:38
    Emne: Annet
    ID:
    Navn: Erik Sædslurper Ribsskog
    FodselsDato: 25.07.1970
    Addresse:
    Postnummer:
    Poststed:
    Email: eribsskog@gmail.com
    Telefon: 91587953
    Kundetype: Trumf
    Kontaktemne: Annet
    Kontakttype: Email
    Tekst: Er det noe Blåsemafian som tuller med meg? Det lurer jeg litt på nå.
  • Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
    Klage/Fwd: ✅ Black Friday Sale, Weekly Special, Mortal Kombat 11 & more! 🎮
    Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 1. april 2021 kl. 07:44
    Til: Maria Kathleen Mateo <kathleen.mateo@play-asia.com>
    Kopi: Play-Asia Customer Service <enquiry@play-asia.com>, elh <elh@forbrukertilsynet.no>, “inger.lise.blyverket” <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, post <post@finkn.no>, abuse@telia.com, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>, Maria Kathleen Mateo <kathleen.mateo@play-asia.com>, cs@play-asia.com, juridisk <juridisk@datatilsynet.no>
    Hi,
    like I’ve told your company earlier.
    I want you to escalate this to your owner/director Jan Neuhäußer.
    (I want to know the name of the troll, who has ordered this, in my name.
    And I want to know, how you’re going to improve, so to avoid, that something like this happens again, to me or other people).
    Erik Ribsskog
    man. 18. jan. 2021 kl. 03:24 skrev Maria Kathleen Mateo <kathleen.mateo@play-asia.com>:
    Hi Eirk,
     
    The messages you have been forwarding are all old messages. Expect nothing received anymore from December onwards.
     
    Best Regards,
    Kate Mateo
    Customer Experience Manager
     
    www.playasia.com
     
    Unit 11 & 12 2F,
    WOW WORLD Commercial Building
    Central Business District,
    Subic Bay Freeport Zone, 2222
    Philippines
     
    Office#: +85231450013 Ext. 350
    Hours: 9am-6pm Mon-Fri (UTC+8)
    Email: kathleen.mateo@play-asia.com
    pa
     
    From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
    Sent: Sunday, January 17, 2021 1:53 AM
    To: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>
    Cc: cs@edm.play-asia.com; elh@forbrukertilsynet.no; fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>; inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no; post <post@finkn.no>; CSenquiry <cs_enquiry@play-asia.com>; abuse@telia.com; Maria Kathleen Mateo <kathleen.mateo@play-asia.com>; amnestyis <amnestyis@amnesty.org>; HRW UK <hrwuk@hrw.org>
    Subject: Klage/Fwd: ✅ Black Friday Sale, Weekly Special, Mortal Kombat 11 & more! 🎮
     
    Hei,
     
    dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).
     
    (Jeg har ikke kontaktet disse).
     
    Vennligst rydd opp!
     
    Med hilsen
     
    Erik Ribsskog
     
    PS.
     
    Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
    virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
    jeg).
     
     
    ———- Forwarded message ———
    Fra: Playasia <cs@edm.play-asia.com>
    Date: fre. 27. nov. 2020 kl. 15:02
    Subject: ✅ Black Friday Sale, Weekly Special, Mortal Kombat 11 & more! 🎮
    To: <eribsskog+extremelyhomosexual@gmail.com>
     
    Plus The Hottest New Toy Figures & Lifestyle Goodies!
    No.1 Japanese Games Importer – Serving Fans for over 18 Years!!
    playasia
    EXCLUSIVES
    GAMES
    DIGITAL
    TOYS
    LIFESTYLE
    BLOG
    BLACK FRIDAY SALE
    Start your holiday shopping a little early with our Black Friday Sale and catch the best discounted prices on video games, toy figures, tshirts & more!
    SHOP NOW
    FINAL FANTASY XIV, KILLZONE, HORI MINI CONTROLLER, & MORE!
    Every week we slash the price on games and more… So now you can play without all that pay! No other coupons or discounts apply to Weekly Special deals.
    CLICK TO SEE ALL WEEKLY SPECIAL GAMES
    FINAL FANTASY JIGSAW PUZZLE: FINAL FANTASY VII (500 PIECES)
    PRE-ORDER NOW
    FINAL FANTASY JIGSAW PUZZLE: FINAL FANTASY VII REMAKE (1000 PIECES)
    PRE-ORDER NOW
    MORTAL KOMBAT
    Gear up as Mortal Kombat 11 DLC Klassic MK Movie Skin Pack is now available! Get access to new character skin variants which serves as a homage to the Mortal Kombat film. Read more…
    BUY THE GAME HERE
    DEADLINE ALERT
    Your weekly listing of all the closing pre-orders for Japanese anime figures, plushies, models & more!
    DON’T MISS OUT! PRE-ORDER NOW!
    MOTHER 2 GIGU NO GYAKUSHU [COMPLETE LIMITED EDITION]
    PRE-ORDER
    MOTHER MUSIC REVISITED
    PRE-ORDER
    MOTHER
    MUSIC
    REVISITED
    [DELUXE EDITION]
    PRE-ORDER
    GAL GUN
    Inti Creates finally revealed the release date of Gal Gun Returns in the West which is on February 12, 2021. Read more…
    PRE-ORDER NOW
    All New Merchandise, Including Evangelion, Hatsune Miku and Ghost of Tsushima!
     CLICK TO START SHOPPING!
    DON’T MISS OUT ON THE LATEST NEWS!
    LITTLE BUSTERS!: NOUMI KUDRYAVKA
    PRE-ORDER
    ANIMAL CROSSING: NEW HORIZONS FRIENDS DOLL
    PRE-ORDER
    MAFEX ASTRO BOY: ATOM VER. 1.5
    PRE-ORDER
    CLICK HERE FOR ALL THE LATEST FIGURES!
    Click here for all of this week’s blogs!
    @playasia
    Human score   Trustpilot Stars   number of reviews   Trustpilot Logo
    © 2020 Playasia.com. OK to reproduce if copyright note stays intact.
    Contact us at:
    www.play-asia.com/contact
    Unsubscribe
    Privacy Policy
  • Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
    Klage/Fwd: Hvor ble du av?
    Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 1. april 2021 kl. 07:33
    Til: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>
    Kopi: info@bambox.no, elh <elh@forbrukertilsynet.no>, “inger.lise.blyverket” <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, post <post@finkn.no>, abuse@telia.com, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>
    Hei,
    dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).
    (Jeg har ikke kontaktet disse).
    Vennligst rydd opp!
    Med hilsen
    Erik Ribsskog
    PS.
    Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
    virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
    jeg).
    ———- Forwarded message ———
    Fra: bambox.no <info@bambox.no>
    Date: søn. 17. jan. 2021 kl. 19:06
    Subject: Hvor ble du av?
    To: <eribsskog+ekstremthomofil@gmail.com>
    Hvor ble du av?
    Hei Erik, Handlevognen din ga oss beskjed om at den har ventet en stund på at du skulle komme tilbake.
    Gå til din handlekurv
    Gjennemfør købet
    Prøv våre bambussokker – sort- kun et par per husstand! × 1
    28-32
    Vil du ikke modtage disse emails? Afmeld
  • Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
    Klage/Fwd: Vi har mottatt din henvendelse
    Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 1. april 2021 kl. 07:28
    Til: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>
    Kopi: forbrukerservice@diplom-is.no, elh <elh@forbrukertilsynet.no>, “inger.lise.blyverket” <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, post <post@finkn.no>, abuse@telia.com, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>
    Hei,
    dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).
    (Jeg har ikke kontaktet disse).
    Vennligst rydd opp!
    Med hilsen
    Erik Ribsskog
    PS.
    Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
    virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
    jeg).
    ———- Forwarded message ———
    Fra: <forbrukerservice@diplom-is.no>
    Date: søn. 17. jan. 2021 kl. 17:48
    Subject: Vi har mottatt din henvendelse
    To: eribsskog+slurp@gmail.com <eribsskog+slurp@gmail.com>
    Produkt:
    Best før dato:
    Produksjonskode:
    Kjøpt hos:
    By:
    Dato for kjøp:
    Henvendelsen gjelder: Forespørsel
    Beskrivelse av henvendelsen: Er det noe Blåsemafian som tuller med meg? Det lurer jeg litt på nå.
    Fornavn: Erik Sædslurper
    Etternavn: Ribsskog
    Adresse: (Sensurert av johncons-blogg)
    Postnr: (Sensurert av johncons-blogg)
    Poststed: Bekkestua
    E-post: eribsskog+slurp@gmail.com
    Telefon: Telefon:
    Powered by Webnodes

'Bokhylla' 70-tallet 80-tallet 90-tallet Anmeldelse Arne Mogan Olsen Berger Bergeråsen Brev Christell Humblen Dagbladet.no Datatilsynet Drammen E-post Facebook Google Haldis Humblen Hm Identitetstyveri Ingeborg Ribsskog irc Jobbsøking i England Johannes Ribsskog johncons-blogg Karen Ribsskog Klage Larvik Liverpool Magne Winnem Mobilbilder Musikk Nettmobbing Online trakassering Oppdatering Oslo Pia Ribsskog Politiet Rimi Slektsforskning StatCounter Svelvik Twitter Wikipedia YouTube Ågot Mogan Olsen