-
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>Klage/Fwd: [Norges Fotballforbund – support] Re: Er det noe Blåsemafian som tuller med meg? Det lurer jeg litt på nå.Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 1. april 2021 kl. 03:57Til: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>Kopi: support@nffsupport.zendesk.com, nff@fotball.no, elh <elh@forbrukertilsynet.no>, “inger.lise.blyverket” <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, post <post@finkn.no>, abuse@telia.com, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>Hei,dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).(Jeg har ikke kontaktet disse).Vennligst rydd opp!Med hilsenErik RibsskogPS.Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikkevirker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synesjeg).———- Forwarded message ———Fra: Alexander Ravnaas (Norges Fotballforbund – support) <support@nffsupport.zendesk.com>Date: søn. 17. jan. 2021 kl. 15:28Subject: [Norges Fotballforbund – support] Re: Er det noe Blåsemafian som tuller med meg? Det lurer jeg litt på nå.To: Erik Sædslurper Ribsskog <eribsskog+slurp@gmail.com>## Vennligst ikke skriv noe under denne linjen ##Sak #38790: Er det noe Blåsemafian som tuller med meg? Det lurer jeg litt på nå.Din henvendelse (#38790) er oppdatert.For å se status og tilleggskommentarer, klikk på linken under:(Sensurert av johncons-blogg)Du kan også legge til en kommentar ved å svare på denne mailen.Erik Sædslurper Ribsskog, 17. jan. 2021, 15:28 CET:Er det noe Blåsemafian som tuller med meg? Det lurer jeg litt på nå.Denne e-posten er en tjeneste fra Norges Fotballforbund – support.
-
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>Klage/Fwd: Velkommen til Norges Fotballforbund – supportErik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 1. april 2021 kl. 03:51Til: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>Kopi: support@nffsupport.zendesk.com, nff@fotball.no, elh <elh@forbrukertilsynet.no>, “inger.lise.blyverket” <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, post <post@finkn.no>, abuse@telia.com, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>Hei,dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).(Jeg har ikke kontaktet disse).Vennligst rydd opp!Med hilsenErik RibsskogPS.Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikkevirker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synesjeg).———- Forwarded message ———Fra: Norges Fotballforbund – support <support@nffsupport.zendesk.com>Date: søn. 17. jan. 2021 kl. 15:28Subject: Velkommen til Norges Fotballforbund – supportTo: <eribsskog+slurp@gmail.com>Velkommen til Norges Fotballforbund – supportVelkommen til NFF support. Klikk på linken, skriv inn et passord og du kan logge inn.(Sensurert av johncons-blogg)Denne e-posten er en tjeneste fra Norges Fotballforbund – support.
-
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>Klage/Fwd: Bekreftelse på henvendelse til Talkmore kundesenterErik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 1. april 2021 kl. 03:44Til: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>Kopi: “Kopi: juridisk” <juridisk@datatilsynet.no>, elh <elh@forbrukertilsynet.no>, “inger.lise.blyverket” <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, firmapost@nkom.no, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, Telenor Abuse Response Team <abuse@telenor.net>, abuse@telia.com, post <post@finkn.no>, “post@sivilombudsmannen.no” <post@sivilombudsmannen.no>, postmottak@sd.dep.no, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>, jsss@talkmore.no, Talkmore Kundesenter <kundesenter@talkmore.no>Hei,dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).(Jeg har ikke kontaktet disse).Vennligst rydd opp!Med hilsenErik RibsskogPS.Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikkevirker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synesjeg).———- Forwarded message ———Fra: Talkmore <ikke-svar@talkmore.no>Date: søn. 17. jan. 2021 kl. 15:25Subject: Bekreftelse på henvendelse til Talkmore kundesenterTo: <eribsskog+slurp@gmail.com>Takk for din henvendelse!Vi vil svare deg så snart som mulig, vanligvis innen 3-5 virkedager. I travle perioder kan svartiden dessverre være noe lengre.I mellomtiden anbefaler vi deg å sjekke ut de ofte stilte spørsmålene på våre nettsider. Her finner du mange gode svar og forklaringer på det du kanskje måtte lure på: https://talkmore.no/kundesenter.Du finner også mye informasjon om ditt abonnement i Talkmore-appen og på Mine Sider. Her får du blant annet tilgang til alle dine fakturaer samt detaljert oversikt ditt forbruk. Du kan også endre abonnement, endre eier på ditt abonnement, bestille/aktivere SIM-kort, oppdatere kontaktinformasjon og legge til ulike tilleggstjenester.Registrert kontaktinformasjon:Navn: Erik Sædslurper RibsskogE-post: eribsskog+slurp@gmail.comMobilnummer: 91587593Kontaktnummer: 91587593Din henvendelse:Er det noe Blåsemafian som tuller med meg? Det lurer jeg litt på nå.Ha en fin dag!HilsenTalkmore Kundesenter
-
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>Klage/Fwd: {SrvReqNo:[0000085552]} AnnetErik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 1. april 2021 kl. 03:37Til: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>Kopi: kundeservice@trumf.no, elh <elh@forbrukertilsynet.no>, “inger.lise.blyverket” <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, post <post@finkn.no>, abuse@telia.com, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>, André Tangerud <Andre.Tangerud@asko.no>Hei,dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).(Jeg har ikke kontaktet disse).Vennligst rydd opp!Med hilsenErik RibsskogPS.Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikkevirker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synesjeg).———- Forwarded message ———Fra: <kundeservice@trumf.no>Date: søn. 17. jan. 2021 kl. 15:23Subject: {SrvReqNo:[0000085552]} AnnetTo: <eribsskog@gmail.com>Hei og takk for din henvendelse:.Vi har registrert denne med følgende saksnummer: {SrvReqNo:[0000085552]}.Dersom du ønsker å legge til ytterligere kommentarer til henvendelsen din, kan du svare på denne e-postmeldingen ved å klikke på Svar-knappen (Reply) i e-postprogrammet ditt. Behold Emne-linjen, slik at vi kan knytte kommentaren til den opprinnelige henvendelsen din.Vennligst ta vare på saksnummeret dersom du henvender deg til oss, slik at vi kan hjelpe deg så raskt som mulig.Dette er en automatisk generert e-post, vi tar kontakt med deg så snart vi kan.Vennligst ta vare på saksnummeret dersom du henvender deg til oss, slik at vi kan hjelpe deg så raskt som mulig.Med vennlig hilsenTrumf ASTlf: 22 56 33 00
-
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>Klage/Fwd: [Sak#64763261] RE: [via kontaktskjema] Post […]Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 1. april 2021 kl. 03:24Til: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>Kopi: dokhjelp@oslomet.no, elh <elh@forbrukertilsynet.no>, “inger.lise.blyverket” <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, post <post@finkn.no>, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, abuse@telia.com, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>, postmottak@uhr.noHei,dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).(Jeg har ikke kontaktet disse).Vennligst rydd opp!Med hilsenErik RibsskogPS.Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikkevirker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synesjeg).———- Forwarded message ———Fra: dokhjelp@oslomet.no <dokhjelp@oslomet.no>Date: søn. 17. jan. 2021 kl. 15:22Subject: [Sak#64763261] RE: [via kontaktskjema] Post […]To: <eribsskog+slurp@gmail.com>Takk for din henvendelse, vi har nå opprettet en ny sak med følgende saksnummer:64763261Vi vil besvare din henvendelse så raskt som mulig.Du kan sjekke status på saken på: https://otrs.hioa.no/otrs/customer.plVennlig hilsen SDI – Seksjon for dokumentasjons- og informasjonsforvaltning
-
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>Klage/Fwd: [Ticket#371643120] Din melding er mottatt av TelioErik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 1. april 2021 kl. 03:16Til: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>Kopi: Telio kundeservice <kundeservice@telio.no>, elh <elh@forbrukertilsynet.no>, “inger.lise.blyverket” <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, firmapost@nkom.no, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, NextGenTel Abuse Response Team <abuse@nextgentel.com>, abuse@telia.com, Helpdesk Bitpro <helpdesk@bitpro.no>, Kundeservice Proximo <kundeservice@proximo.no>, noss@deloitte.no, post <post@finkn.no>, postmottak@sd.dep.no, salg@bitpro.no, Christen.Sveaas@kistefos.no, info@kistefos.no, js@kistefos-tre.no, innfordring <innfordring@nextgentel.com>, NextGenTel <kunde@nextgentel.com>, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>, kredittsjekk@nextgentel.no, Phso Enquiries <phso.enquiries@ombudsman.org.uk>, NextGenTel <ikke-svar@nextgentel.no>Hei,dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).(Jeg har ikke kontaktet disse).Vennligst rydd opp!Med hilsenErik RibsskogPS.Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikkevirker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synesjeg).———- Forwarded message ———Fra: Telio kundeservice <kundeservice@telio.no>Date: søn. 17. jan. 2021 kl. 15:20Subject: [Ticket#371643120] Din melding er mottatt av TelioTo: <eribsskog+slurp@gmail.com>Takk for din henvendelse til Telio kundeservice.For information in English, please read further down.Ditt saksnummer er 371643120 og nedenfor finner du innholdet i din henvendelse.For at vi skal kunne yte best mulig kundeservice, er det viktig at du ikke endrer teksten i emnefeltet (subject) når du svarer på e-post fra Telio kundeservice.Din henvendelse vil normalt bli behandlet innen 2 virkedager, men ved stor pågang kan det i enkelte perioder dessverre være noe lengre behandlingstid.Du finner svar på de fleste spørsmål om våre tjenester på: http://www.telio.no/privat/hjelp/Husk at du som kunde i Telio har full oversikt over ditt abonnement på Min side.Du kan logge inn på Min side på www.telio.no.Om du finner svar på ditt spørsmål innen vi kontakter deg, eller har tilleggsinformasjon, ber vi deg informere oss om dette ved å svare på denne e-posten.Med vennlig hilsenTelio Kundeservicewww.telio.noDu skrev:Fornavn: Erik SædslurperEtternavn: RibsskogE-post: eribsskog+slurp@gmail.comTelefonnr:Mobilt bredbåndDin melding:Er det noe blåsemafian som tuller med meg? Det lurer jeg litt på nå.Sendt 01/17/2021 fra kontaktskjema på “Privat”.Saksnummer: 371643120Engelsk tekst:In English:Thank you for contacting Telio Customer Services.Your ticket number is: 371643120. Please, find your message enclosed below.In order for us to provide the best possible customer service, it is essential that you keep the subject header unchanged when replying to an e-mail from Telio Customer Services.Normally, your inquiry will be processed within two working days. In times of increased demand, however, processing time may be somewhat longer.You can find answers to most questions about our services in Norwegian at: http://www.telio.no/privat/hjelp/.As a Telio customer you can also find an overall view of your subscription via “Min side”(My Page).To log on to “Min side”, please go to www.telio.no.Should you find the answer to your query before we contact you, or if you should have any additional information, we kindly ask you to let us know in a reply to this email.Yours sincerely,Telio Customer Serviceswww.telio.noYou wrote:Fornavn: Erik SædslurperEtternavn: RibsskogE-post: eribsskog+slurp@gmail.comTelefonnr:Mobilt bredbåndDin melding:Er det noe blåsemafian som tuller med meg? Det lurer jeg litt på nå.Sendt 01/17/2021 fra kontaktskjema på “Privat”.Saksnummer: 371643120
-
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Klage/Fwd: Verify your email
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 1. april 2021 kl. 03:00
Til: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>
Kopi: elh <elh@forbrukertilsynet.no>, “inger.lise.blyverket” <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, post <post@finkn.no>, abuse@telia.com, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>
Hei,
dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).
(Jeg har ikke kontaktet disse).
Vennligst rydd opp!
Med hilsen
Erik Ribsskog
PS.
Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).
———- Forwarded message ———
Fra: <no-reply@visitsaudi.com>
Date: søn. 17. jan. 2021 kl. 15:14
Subject: Verify your email
To: <eribsskog@gmail.com>
auth0
Zero To Launch
Verify Your Account
Your account information
Account
eribsskog@gmail.com
Verify Link
(Sensurert av johncons-blogg)
VERIFY YOUR ACCOUNT
If you are having any issues with your account, please don’t hesitate to contact us by replying to this mail.
Thanks!
You’re receiving this email because you have an account in Visit Saudi. If you are not sure why you’re receiving this, please contact us through our Support Center.
-
I dag, så gikk jeg ned, til Bekkestua sentrum, for å handle mat.
Så sånn var det.
Bare noe jeg tenkte på.
Mvh.
Erik Ribsskog
PS.
En Oslo-drosje, stod åndssvakt parkert, (mens sjåføren satt inni bilen), og to far og sønn-par, (var det vel), dreiv også å lagde helvete, på hver sin side av drosjen, (de skulle kikke på brannbiler osv.):
PS 2.
Jeg sendte tilbake troll-post til møkka-firmaene:

PS 3.
Her er mer om dette:

PS 4.
Enda mer om dette:

PS 5.
Og enda mer om dette:
PS 6.
Extra var utsolgt for svine-kjøttdeig, (som det stod om i kundeavisa, at var på tilbud):
PS 7.
Her var det rot:

PS 8.
Da jeg skulle gå inn på Extra, så var det ei middelaldrende trønder-dame, som stod og hang, utafor butikken, (ved påskelilje-stativet), og like før jeg skulle gå inn, så rykket hu fram til døråpningen, og begynte å skrike noe om en panteflaske, til en Sigmund, (eller noe lignende).
Og det var også sånn, at oppi handlekurven min.
Så lå det, en bærepose, som så ut som, at den hadde vært brukt, en god del ganger.(Antaglig av ei gammel kjærring.
For det er visst de som pleier å ta med seg brukte bæreposer til butikken.
Ifølge noe en Rimi Nylænde-kunde sa, rundt årtusenskiftet, (da jeg spurte om han skulle ha bæreposer).
Noe sånt).
Så sånn var det.
Bare noe jeg tenkte på.
Men men.
PS 9.
Her er mer om dette:

PS 10.
Da jeg skulle ha de billige nudlene, (som de alltid har kjempefå pakker i hylla av).
Så var det ei slags heks, (eller hva man skal si), som muligens bare stod og hang, ved nudlene, (kunne det virke som).
Og da jeg kikka inn i midtgangen, så gikk hu bortover, (med en sånn ‘hjul-handlekurv’).
Og så bråsnudde hu, og gikk meg ned.
(For å si det sånn).
Så det var som at hu var gal, (eller noe lignende).
(Må jeg si).
Så sånn var det.
Bare noe jeg tenkte på.
Men men.
PS 11.
Her er mer om dette:
PS 12.
Her, (på Meny Bekkestua), var det også rot:

PS 13.Meny sine butikk-arkitekter gjorde ferdig arbeidet på julebordet:

PS 14.
Her har noen lagt fra seg en pakke gjær, (eller gjer som Extra sier, i PS 7):

PS 15.
Meny var også utsolgt, for en del varer.
For eksempel så var nuddel-pakken, (som man kan se i handlevogna mi, på bildet i PS 13).
Det var den siste pakken, i hylla.
(For å si det sånn).
Så sånn var det.
Bare noe jeg tenkte på.
Men men.
PS 16.
Da jeg kom hjem, så møtte jeg, en svart bil, like etter postkassene.
Så da måtte jeg nesten gå inn, på eiedommen, til noen av naboene, (i dette multi-kulturelle strøket).
For å ikke blir kjørt ned.
Og det er visst bare lov, å kjøre til eiendommene, hvis det er syketransport eller vare-levering.
(For å si det sånn).
Men det gir visst de fleste faen i, (kan det virke som).
(Noe sånt).
Så sånn er visst det.
Bare noe jeg tenkte på.
Men men.
PS 17.
Som man kan se, på bildet, i PS 13.
Så har Norgesgruppen, (eieren til Meny og Kiwi osv.), nå endret emballasjen, på sine First Price-varer, (Norgesgruppen sine billige EMV-varer).
De har nå fått rosa emballasje.
Så jeg vet ikke om det er, for å gjøre narr, av kundene, som kjøper disse varene.
Hm.
Så sånn er muligens det.
Bare noe jeg tenkte på.
Men men.
-
I dag gikk jeg ned til Bekkestua sentrum, for å handle mat.
Så sånn var det.
Bare noe jeg tenkte på.
Mvh.
Erik Ribsskog
PS.
Ved Nadderud stadion, så møtte jeg, en gubbe, som liksom brukte hele fortauet, (og som kanskje kunne minne litt, om en zombie, ettersom at jeg måtte gå ut i busslomma, siden at denne gubben, liksom brukte hele fortauet da):

PS 2.
På Extra Bekkestua så var det veldig tomt nederst i kjøttdisken, (og når det gjaldt svine-kjøttdeigen, så var en pakke deformert):
PS 3.
På Extra, så var det en utenlandsk vasker, som fløy rundt, (som en gal), med en gulv-vaskemaskin, (midt i åpningstiden), og som holdt på å kjøre meg ned, (minst en gang), for å si det sånn:

PS 4.
Like før jeg skulle betale.
Så gikk/løp han utenlanske vaskeren rundt, cirka der hvor jeg tok bildet fra, i PS-et overfor.
Og jeg gikk derfor en annen vei, til selvbetjeningskassene.
Og da kasta en Extra-medarbeider seg over meg.
(Muligens den samme som i forrige uke, (var det vel), da jeg måtte bytte selvbetjeningskasse, på grunn av ‘gremlins’.For å si det sånn).
Og så lurte han på, om jeg skulle, i kassa.
(Istedet for å si: ‘Ledig kasse her’, (noe som ikke blir like klamt/nærgående).
Som vi sa, på OBS Triaden, (som har samme eier som Extra).
Og på OBS så var også Eivind Thorstad veldig nøye med, (husker jeg), at de utenlandske vaskerne, ikke skulle begynne å vaske, før alle kundene var ute av butikken.
For å si det sånn).
Men jeg skulle i selvbetjeningskassa, (jeg har handla i denne butikken, kanskje 50 ganger, og jeg har aldri brukt noe annet enn selvbetjeningskassene).
(Og jeg var ikke helt ferdig med å handle).
Og da ble jeg nesten gjort narr av, (av han ‘gremlinsen’), må jeg si.
Så de kunne kanskje heller hatt en person, i kassa der, (som på Extra Pilestredet Park vel).
(Istedet for å fly rundt, som ‘signøynere’ der.
For å si det sånn).
Så sånn er nok det.
Bare noe jeg tenkte på.
Men men.
PS 5.
Når jeg skulle gå til Meny, så lagde noen gamle kjærringer helvete, ved å bruke mest mulig plass, (for å si det sånn):
PS 6.Lite nudler, (av det billige slaget), på Meny:

PS 7.
Lite bæreposer i selvbetjenings-kassa, (på Meny):

PS 8.
Da jeg skulle gå bort, til ‘selvbetjenings-jungelen’, på Meny.
Så svirra ei lubben brunette, (som ikke bar på noe vel), foran meg.
(Dette var ei i 30/40-åra.
Som ikke hadde jakke på seg, (sånn som jeg husker det).
Så hu kunne like gjerne gått naken.
For å si det sånn).
På teatralsk vis.
(Hu gikk først inn i selvbetjenings-jungelen.Og så ut igjen, og bort til kassadama, (på smidig/teatralsk vis).
For å si det sånn).
Så sånn var det.
Bare noe jeg tenkte på.
Men men.
PS 9.
Her er mer om dette:
PS 10.
Da jeg skulle ta bæreposene, (og bagen), opp fra handlevogna.
(Der man setter fra seg handlevognene.
Utafor kassene).
Så kom kassadama, (ei ung blondinne), etter meg, med en handlevogn, (som hadde stått, foran en selvbetjeningskasse, (på ‘merksnodig’ vis, foran den selvbetjeningskassa, som hadde lite bæreposer)).
Så hu ‘elga’, må jeg si.
(Noe sånt).
Så jeg måtte flytte meg, (bort til den stengte Sunkost-butikken), mens jeg tok opp handleposene av handlevogna.
(For å si det sånn).
Så sånn var det.
Bare noe jeg tenkte på.
Men men.
PS 11.
På Extra så var vaskefolka fortsatt ikke ferdige, (etter at jeg hadde vært på Meny):
PS 12.King Kong hadde visst også vært ute og handla, (eller om det var apen Julius):

PS 13.
Det er forresten sånn, at min tidligere Rimi-butikksjef-kollega Anders Hilton, (fra Min Bok 5), er/var franchise-tager/eier, på Extra Lysehagan, et par kilometer unna, (i retning Oslo sentrum), så det er kanskje han som tuller:

https://johncons-blogg.net/2016/11/mer-fra-facebook_27.html
PS 14.
Som jeg vel har nevnt, i Min Bok 5, så jobbet Anders Hilton en del, (blant annet i Afrika), sammen med Pål Anders Ullevålsæter, (fra Aftenposten 1. oktober 2001):

-
PS.
Her er mer om dette:
PS 2.
Enda mer om dette:
PS 3.
Og enda mer om dette:
PS 3.
Og enda mer om dette:
PS 4.
Og enda enda mer om dette:
PS 5.
Og enda enda enda mer om dette:
