johncons
  • Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
    Klage/Fwd: Din ordre er registrert
    Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 21. mars 2021 kl. 07:14
    Til: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>
    Kopi: post@rikstv.no, webmaster@rikstv.no, “Post (Medietilsynet)” <post@medietilsynet.no>, elh <elh@forbrukertilsynet.no>, “inger.lise.blyverket” <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, post <post@finkn.no>, abuse@telia.com, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>
    Hei,
    dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).
    (Jeg har ikke kontaktet disse).
    Vennligst rydd opp!
    Med hilsen
    Erik Ribsskog
    PS.
    Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
    virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
    jeg).
    ———- Forwarded message ———
    Fra: RiksTV <ikke-svar@rikstv.no>
    Date: søn. 21. mar. 2021 kl. 02:47
    Subject: Din ordre er registrert
    To: <eribsskog@gmail.com>
    Din ordre er nå registrert
    Hei ERIK LØVENBALK RIBSSKOG,
    Vedlagt finner du abonnementsavtale, generelle abonnementsvilkår og angrerettskjema.
    Husk å gjennomgå vilkårene før du tar i bruk utstyr og abonnement.
    Hvis du har bestilt mottakerutstyr og programkort sendes dette per post. Forventet leveringstid er på ca. fem virkedager.
    Har du spørsmål? Kontakt oss på www.rikstv.no/kundeservice eller på telefon 210 10 210.
    Vennlig hilsen,  
    RiksTV
     
    1601042694.pdf
    750K
  • 01[23:09] <john_cons> handlevogna mi hadde også grå pakketeip der hvor reklamen skulle stå
    01[23:10] <john_cons> så det var litt som noe fra sovjet, må jeg si
    01[23:10] <john_cons> på meny lå det en øl-sick-pack-emballasje, i min selvbetjenings-kasse
    01[23:11] <john_cons> og den falt ned, (og inn i køen, til en betjent kasse, som hadde sin kø, fem centimeter bak min selvbetjeningskasse)
    01[23:11] <john_cons> så meny var ikke flinke til å rydde, i selvbetjenings-jungelen sin, (må jeg si)
    01[23:12] <john_cons> handlevogna til meny, var også trå/vanskelig
    01[23:12] <john_cons> og reklame-plakat-holderne på meny sine handlevogner, er ofte slitt i stykker
    01[23:13] <john_cons> så meny burde ha enten tatt service på sine handlevogner, eller kjøpt nye
    [23:13] <cxp> mental sykdom
    [23:13] <cxp> skaff deg hjelp snart
    Session Time: Sat Mar 20 00:00:00 2021
    03[01:53] * skorpion (~skorpion@172.51-175-153.customer.lyse.net) has joined #quiz-show
    [01:59] <cxp> skorpion: tegn min død
    03[02:52] * skorpa_ (~skorpion@172.51-175-153.customer.lyse.net) has joined #quiz-show
    02[02:54] * skorpion (~skorpion@172.51-175-153.customer.lyse.net) Quit (Read error: Operation timed out)
    Session Start: Sat Mar 20 03:12:07 2021
    Session Ident: #quiz-show
    03[03:12] * Now talking in #quiz-show
    03[03:17] * skorpa_ is now known as skorpion
    [05:00] <skorpion> AnyWhere driver visst fremdeles med nettmobbing, ser jeg på bloggen
    [05:00] <skorpion> Hva er poenget a, AnyWhere?
    02[05:41] * loller (uid358106@id-358106.highgate.irccloud.com) Quit (Quit: Connection closed for inactivity)
    02[05:51] * blablabot (~blablabot@159-32-81-51.sisrv.net) Quit (Read error: Operation timed out)
    03[06:01] * blablabot (~blablabot@159-32-81-51.sisrv.net) has joined #quiz-show
    05[07:12] -blablabot- I am blablabot, running eggdrop v1.8.4: 1 user  (mem: 109k).
    03[10:03] * loller (uid358106@id-358106.highgate.irccloud.com) has joined #quiz-show
    02[10:28] * loller (uid358106@id-358106.highgate.irccloud.com) Quit (Read error: Connection timed out)
    03[10:29] * loller (uid358106@id-358106.highgate.irccloud.com) has joined #quiz-show
    02[11:13] * loller (uid358106@id-358106.highgate.irccloud.com) Quit (Ping timeout: 1230 seconds)
    03[11:17] * loller (uid358106@id-358106.highgate.irccloud.com) has joined #quiz-show
    [12:54] <skorpion> Heisan, svensken
    02[13:51] * loller (uid358106@id-358106.highgate.irccloud.com) Quit (Quit: Connection closed for inactivity)
    [13:52] <AnyWhere> trist at Erik tar sånn på vei. Han omtaler jo alle nedlatende på sin blogg og burde tåle samme neskrivelse som han gir alle andre
    [13:53] <AnyWhere> b*
    [13:56] <AnyWhere> Men med blodet som renner i årene, direkte etter Jesus, Profeten, de gamle faraoer og gud vet hva mer så burde man kanskje vise mer respekt?
    [13:57] <AnyWhere> Tror det er enklere enn som så. Hans mor endte opp på sinnsykehuset hylene i tvangstrøya. Som mor som sønn
    [13:59] <AnyWhere> Merkelig med hans søster Pia som er et hyggelig og inkluderende menneske helt uten fordommer
    [13:59] <AnyWhere> Et normalt menneske rett og slett
    01[13:59] <john_cons> AnyWhere: latterlig, det er forskjell på å skrive memoarer (som knausgård for eksempel), og å juge, som du gjør
    [13:59] <AnyWhere> Er det mange som har sendt deg e-post og sagt at de er glade for å bli omtalt på bloggen din?
    01[14:00] <john_cons> pia er som en gnom, så det synes jeg er rart å høre, at hu er så grom
    [14:00] <AnyWhere> Og hva vet du om hennes liv der du gjemmer deg i NAV leiligheten uti Bærum?
    01[14:00] <john_cons> AnyWhere: hvordan det, er det mange som har sendt knausgård sånne mailer (etter å ha blitt omtalt i memoarene hans)
    01[14:01] <john_cons> AnyWhere: du mangler evnen til å se det store bildet, og begynner med kvasi-moralisme og flisespikking
    [14:01] <AnyWhere> Hva er det store bildet?
    [14:01] <AnyWhere> fortell
    01[14:02] <john_cons> AnyWhere: pia fyller 50 i desember, og har muslimsk mann og voksen mulatt-sønn, så vi er ikke samme kohort, som de sier, jeg har ikke sett henne siden 2005
    [14:02] <AnyWhere> Og det er et store bildet?
    01[14:02] <john_cons> nei, det er ikke det store bildet
    [14:02] <AnyWhere> Pia har en familie
    01[14:02] <john_cons> det er om pia, som du hyllet ovenfor
    [14:02] <AnyWhere> høres bra ut mener jeg
    01[14:02] <john_cons> ja, pia har en familie
    [14:02] <AnyWhere> Hva har du da Erik?
    [14:03] <AnyWhere> annet enn bloggen din?
    01[14:03] <john_cons> det er sikkert bra, hu har hatt seg med litt mange negre, mente hennes far og stemor en jul på midten av 90-tallet
    01[14:03] <john_cons> (de likte ikke at hu var partner med negre)
    01[14:03] <john_cons> pia er nå som en gangster-negresse
    [14:03] <AnyWhere> Så det er din jobb å dømme henne?
    01[14:03] <john_cons> (ihvertfall rundt årtusenskiftet)
    01[14:04] <john_cons> AnyWhere: det var du som begynte å chatte om pia, og hylle henne, er det din jobb å hylle henne?
    [14:04] <AnyWhere> Hylle?
    01[14:04] <john_cons> Merkelig med hans søster Pia som er et hyggelig og inkluderende menneske helt uten fordommer
    [14:04] <AnyWhere> Er det å hylle å si at hun er et hyggelig menneske?
    01[14:04] <john_cons> [13:59] <AnyWhere> Merkelig med hans søster Pia som er et hyggelig og inkluderende menneske helt uten fordommer
    01[14:04] <john_cons> ja, det kan man vel kanskje si, at er å hylle henne
    [14:04] <AnyWhere> et normalt menneske man kan snakke med uten at det renner inne med mafia ditt og datt?
    [14:05] <skorpion> Er vel ikke normalt for en hvit å gifte seg med en neger
    [14:05] <AnyWhere> stakkers meg. Samfunnet må rydde opp
    01[14:05] <john_cons> AnyWhere: det virker som at du har mye som du trenger å få ut
    [14:06] <skorpion> Det blir vel som med Harry og Meghan Markle
    01[14:06] <john_cons> AnyWhere: du hopper også veldig mye fra tema til tema, så det blir som noe kaos å chatte med deg
    [14:06] <skorpion> Det blir oppstyr fordi det er unormalt og folk blir bekymra for hvordan ungen kommer til å se ut, vel
    01[14:06] <john_cons> AnyWhere: du må si unnskyld for rompis-anklager, for det var som noe lite koselig jug, må jeg si
    01[14:07] <john_cons> AnyWhere: det blir som noe brudd på folkeskikken, må jeg si
    [14:07] <skorpion> AnyWhere er kanskje homofob
    [14:07] <AnyWhere> på samme måte som du sier unnskyld til alle de du omtaler med stygge ord?
    [14:07] <skorpion> Siden han anklager folk for å være homo
    [14:07] <AnyWhere> Jeg mener det er min rett i norge å si hva jeg vill
    01[14:08] <john_cons> AnyWhere: det blir litt kjedelig å gjenta seg, jeg skriver memoarer, og du juger
    [14:08] <AnyWhere> yttringsfrihet
    01[14:08] <john_cons> det er to forskjellige ting
    01[14:08] <john_cons> yttringsfrihet betyr ikke at man kan dikte opp ting
    [14:08] <AnyWhere> hehe
    01[14:08] <john_cons> du fabler og dikter
    [14:08] <AnyWhere> pass deg for noe “mafian”
    01[14:09] <john_cons> AnyWhere: sleip som en ål
    [14:09] <AnyWhere> har du hørt om TV Serien Sopranos?
    [14:09] <cxp> skorpion: tegn Døden
    [14:09] <cxp> døden min, døden din
    [14:10] <cxp> Ari’s selvmord
    01[14:10] <john_cons> AnyWhere: har du hørt om den tv-serien som het min kjære herr mor, om en mann som ville være en dame
    01[14:10] <john_cons> AnyWhere: det minner meg om deg, med ditt kjønnsnøytrale nick
    [14:10] <skorpion> Haha
    [14:10] <AnyWhere> nah, kunne være deg som var med da
    01[14:10] <john_cons> AnyWhere: tenker det
    [14:10] <AnyWhere> Gale Erik fra Berger
    [14:10] <skorpion> Er du dame, AnyWhere?
    [14:10] <AnyWhere> eller bare Erik “rompis” Olsen
    [14:11] <AnyWhere> skorpion: spiller det noen rolle?`
    [14:11] <skorpion> Ja
    [14:11] <AnyWhere> forklar
    [14:11] <skorpion> Nei
    [14:11] <AnyWhere> Jeg er lillesøstra til Ole Tonny Bergum
    01[14:11] <john_cons> really?
    [14:11] <AnyWhere> ifg Erik
    [14:12] <skorpion> Jeg spør deg
    [14:12] <skorpion> Men du nekter å svare
    [14:12] <skorpion> Noe som er mystisk
    [14:12] <skorpion> Burde være et ukontroversielt spørsmål
    01[14:12] <john_cons> AnyWhere: du vil ikke si om du er mann eller dame og juger til den store gullmedaljen, du er som cxp som har tatt ørten norsk-kurs
    [14:12] <AnyWhere> cxp er flink
    01[14:12] <john_cons> AnyWhere: ja dere er radar-paret
    [14:12] <AnyWhere> Norsken er god!
    [14:13] <AnyWhere> Erik: Er det mange som har sendt deg e-post og sagt at de er glade for å bli omtalt på bloggen din?
    01[14:14] <john_cons> AnyWhere: og så ror du til fiskeskjær hele tida
    [14:14] <skorpion> AnyWhere: Er du transkjønnet?
    [14:14] <AnyWhere> Erik: Er det mange som har sendt deg e-post og sagt at de er glade for å bli omtalt på bloggen din?
    [14:14] <AnyWhere> Vanskelig å svare på skjønner jeg
    [14:14] <AnyWhere> Ja/Nei
    [14:14] <AnyWhere> hva passer?
    01[14:15] <john_cons> AnyWhere: jeg tror du må være en slags basket-case, som det er umulig å forklare ting til, med din forkvaklede moralisme
    [14:15] <AnyWhere> Erik: Er det mange som har sendt deg e-post og sagt at de er glade for å bli omtalt på bloggen din?
    [14:15] <skorpion> AnyWhere, du forlanger svar fra andre, men vil ikke svare på noe selv
    01[14:15] <john_cons> AnyWhere: det som passer er at dine foreldre får en klage på dårlig oppdragelse av avkom (manglende folkeskikk)
    [14:15] <AnyWhere> skorpion: Og hvem er du?  Pls legg ut all info så Erik kan omtale deg på bloggen
    [14:16] <AnyWhere> tror han trenger noe nytt han kan saumfare for å finne ut av
    [14:16] <AnyWhere> alt har henger selvfølgelig sammen med nød & rettighet
    01[14:17] <john_cons> AnyWhere: jeg innrømmer at jeg noen ganger kjeder meg og begynner å blogge om ditt og datt, men jeg blir holdt undertrykket, når jeg blir nektet mine rettigheter, av sovjetstat-myndighetene, må jeg si
    [14:18] <AnyWhere> og du kan mye om russere/sovietstat?`
    01[14:18] <john_cons> AnyWhere: det er irriterende at mine tidliger nettverk-bekjente og kamerater/klassekamerater/slektninger ikke hjelper meg, med disse korrupte byråkratene
    [14:19] <AnyWhere> ingen grunn til å la seg irritere.
    [14:19] <AnyWhere> De har forlengst skjønt at du er mental syk
    [14:20] <AnyWhere> Jeg tror muligens det er litt trist at det har blitt sånn
    [14:20] <skorpion> AnyWhere: Har allerede blitt omtalt på bloggen. Null problem
    [14:20] <AnyWhere> for de fleste sier at de kun prøvde å være hyggelig, inkludere
    01[14:21] <john_cons> AnyWhere: veldig morsomt, det er mulig at de er litt bondske sånn sett, og at de synes at det blir som noe tabu, å ha med meg å gjøre, (på grunn av at jeg ble urettmessig tvangsinnlagt i 2015), men det kan også være, at mine slektninger er kyniske (pia er jo nå som en gangster-negresse), og vil rane meg for min del i diverse arvesaker osv
    [14:21] <AnyWhere> Så når man i neste åndedrag finner rare beskrivelser av seg selv via google tror jeg de gir opp ganske snart
    [14:21] <AnyWhere> som f.eks “pattene til Cecilie Hyde”
    [14:22] <AnyWhere> vanskelig å forstå hva dette har med Næd & rettighet å gjøre
    01[14:22] <john_cons> pattene til cecilie hyde er også et sitat
    [14:22] <AnyWhere> selvfølgelig
    01[14:22] <john_cons> det var litt beathe nilsen som sa at hu ikke hadde pupper med patter, husker jeg
    [14:22] <AnyWhere> når noen andre har sagt det kan man ukritisk bruke det
    01[14:22] <john_cons> det var litt beathe nilsen som sa at hu ikke hadde pupper men patter, husker jeg
    01[14:23] <john_cons> det kan være noe viktig
    01[14:23] <john_cons> for det peker på at cecilie hyde er flatbanker
    [14:23] <AnyWhere> ja det er viktig å omtale pattene til Cecilie Hyde?
    01[14:23] <john_cons> at hun er lesbisk, (de banker visst puppene flate, for å fremstå som mer maskuline)
    [14:23] <AnyWhere> da skjønner “nordmannen” som leser blogge at her må det tas action?
    01[14:24] <john_cons> da kan det ha vært sånn at min søster pia og cecilie hyde hadde et seksuelt forhold
    [14:24] <AnyWhere> Sist gang jeg pratet med Cecilie var hun gidt med 2 kids
    01[14:24] <john_cons> (pia sa forresten i 1993 til min mor, at cecilie hyde var lesbisk)
    [14:24] <AnyWhere> gift*
    01[14:24] <john_cons> AnyWhere: kanskje en sak for barnevernet, hvis hu har døtre
    [14:25] <AnyWhere> jaha?
    [14:25] <AnyWhere> fordi noe sa noe om Cecilie for 30-40 år siden?
    01[14:25] <john_cons> AnyWhere: hu var veldig interessert i tenåringsjentene i svelvik husker jeg, (ei som jobba i en butikk i alleen som hadde blitt kiosk osv), husker jeg
    01[14:25] <john_cons> (dette var skoleåret 1988/89)
    [14:25] <AnyWhere> Erik: Hva er årstallet nå?
    01[14:25] <john_cons> Og også tenåringsjentene i depeche-gjengen i drammen
    01[14:26] <john_cons> AnyWhere: at cecilie hyde har byttet legning fordi at hu har blitt eldre?
    [14:26] <AnyWhere> 1990?
    [14:26] <skorpion> Pattene til Cecilie Hyde, det innlegget husker jeg at jeg har lest
    [14:26] <skorpion> For VELDIG lenge siden
    01[14:26] <john_cons> AnyWhere: det vet jeg ikke, det er kanskje en sak for sexologene
    [14:26] <AnyWhere> Erik: Hva er årstallet nå?
    [14:26] <AnyWhere> Erik: Hva er årstallet nå?
    [14:26] <AnyWhere> Erik: Hva er årstallet nå?
    01[14:26] <john_cons> hehe
    01[14:26] <john_cons> jeg har kommentert om årstallet, og det er også ti år siden jeg skrev den bloggposten
    01[14:27] <john_cons> jeg er ikke overbevist om at cecilie går fra å være ei narsisitisk lesbe til å bli en husmor-type, fordi at årene går liksom
    01[14:27] <john_cons> men det er også det at jeg forteller min historie
    [14:27] <AnyWhere> nei, vanskelig å holde seg informert når man gjemmer seg i NAV-leiligheten
    01[14:27] <john_cons> (i min bok)
    01[14:28] <john_cons> gjemmer meg?
    01[14:28] <john_cons> jeg har ikke noe bolig på berger, som jeg kan benytte
    01[14:28] <john_cons> hvis det er det du mener
    01[14:28] <john_cons> det var nav østensjø som sendte meg til bærum, i 2014, jeg trives egentlig best i oslo
    [14:28] <AnyWhere> gjør du ikke?  Når det å gå ut med søpla resulterer i lange og mange bloggposter
    01[14:28] <john_cons> (jeg bodde i oslo fra 1989 til 2004)
    [14:28] <AnyWhere> ja, før du klikke helt det
    [14:29] <AnyWhere> Den gangen du ble sett på som en normal fyr
    [14:29] <AnyWhere> som stod på
    01[14:29] <john_cons> AnyWhere: at jeg gjemmer meg? 
    01[14:29] <john_cons> det er du som gjemmer deg, du vil ikke engang si om du er mann eller dame
    [14:30] <AnyWhere> Jeg er gutt og heter Ole Olsen
    [14:30] <AnyWhere> bedre?
    [14:31] <AnyWhere> Du burde muligens hente ut denne loggen og sende til datatilsynet:  “Vennligst rydd opp”
    01[14:31] <john_cons> AnyWhere: mange av de andre her er veldig oppriktige, når man chatter med de, men du er full av dritt, virker det som
    [14:31] <AnyWhere> mange?
    [14:32] <AnyWhere> Er det mange her?
    [14:32] <AnyWhere> du er 2 med eggdropbooten din
    01[14:32] <john_cons> AnyWhere: du vrir og vrenger på hvert eneste tema, til den store gullmedaljen, det blir som en uting, må jeg si
    [14:33] <AnyWhere> si hva du vil
    [14:33] <AnyWhere> Kan jeg hoppe til et annet emne, Baron Erik?
    01[14:34] <john_cons> jeg vet ikke, du har glemt det rompis-greiene, du maser jo som et lokomotiv, som de sier på tv
    [14:34] <AnyWhere> ok
    [14:34] <skorpion> Schnurp igjen schmella di
    [14:34] <AnyWhere> Kan jeg hoppe til et annet emne, Rompis/gale Erik
    [14:34] <AnyWhere> Sånn da
    01[14:34] <john_cons> AnyWhere: hopp fra noe høyt du, (hadde jeg nær sagt)
    01[14:35] <john_cons> hehe
    [14:35] <skorpion> Lål
    [14:35] <AnyWhere> Er det irc som skal oppleve dine “skildringer” fra butikken?
    01[14:35] <john_cons> faen til frekke og uoppdratte folk på irc
    01[14:35] <john_cons> er det mulig
    01[14:35] <john_cons> AnyWhere: jeg tror jeg har hatt nok av dritten din
    01[14:35] <john_cons> jeg setter deg på ignore
    [14:35] <AnyWhere> bra :;)
    01[14:35] AnyWhere is ~test@185.236.42.205 * Peter Hanson
    01[14:35] AnyWhere on #quiz-show #efnet 
    01[14:35] AnyWhere using irc.choopa.net Injected with a poison
    01[14:35] AnyWhere End of /WHOIS list.
    [14:36] <skorpion> Eriks butikkskildringer er jo konge
    [14:36] <AnyWhere> ja, enig
    03[14:36] * Added *!~test@185.236.42.205 to ignore list
    01[14:36] <john_cons> * Added *!~test@185.236.42.205 to ignore list
    [14:36] <skorpion> Og jeg kjenner meg godt igjen i irritasjonen over ansatte som går i veien hele tiden
    [14:36] <skorpion> I-landsproblemer…åh herre
    [14:37] <skorpion> Hva slags besteborgelighet er det du kommer fra
    [14:37] <skorpion> Som bruker uttrykket “I-landsproblemer”
    [14:38] <skorpion> Du forstår ikke Eriks kreative natur
    [14:38] <skorpion> Fordi du er så lite kunstnerisk og kreativ selv
    [14:39] <skorpion> Du kommer fra et besteborgelig, politisk korrekt A4-hjem
    [14:39] <skorpion> Tydeligvis
    [14:39] <skorpion> Eller, vent, er det kanskje du som er Cecilie Hyde?
    [14:40] <skorpion> Rart at du husket AKKURAT det blogginnlegget som ble skrevet for 10 år siden
    [14:40] <skorpion> Er du her for hevne deg pga. den puppekommentaren?
    [14:41] <skorpion> Hvor kom minnet om den kommentaren fra liksom
    [14:41] <skorpion> Gang på gang? Den er vel bare nevnt en gang tror jeg
    [14:41] <skorpion> Og dette satt friskt i ditt minne
    [14:41] <skorpion> HM
    [14:42] <skorpion> Noen skrev et blogginnlegg hvor de kalte puppene sine for patter
    [14:42] <skorpion> For 10 år siden
    [14:42] <skorpion> Og nå er du her for å hevne deg
    [14:42] <skorpion> *dine
    [14:45] <skorpion> Du juger så det renner snørr, av både patter og dåse
    [14:46] <skorpion> https://www.youtube.com/watch?v=gcvznlrquQM
    [14:47] <skorpion> Ja, hvorfor skulle jeg ikke det
    [14:48] <skorpion> Husker ikke
    [14:48] <skorpion> Fort
    [14:49] <skorpion> Ja, det er vel ikke så uvanlig
    [14:49] <skorpion> Har du prøvd å nuke meg eller noe, siden du spør?
    [14:50] <skorpion> Jeg merker aldri noe når noen prøver å nuke meg
    [14:50] <skorpion> Så lykke til
    [14:51] <skorpion> Siden du virker å være en møkkamann
    [14:51] <skorpion> Så er du dame eller mann?
    [14:52] <skorpion> Nei, jeg skjønner at du ikke har det, men du må huske på at jeg har vært i samme konsern som Erik
    [14:52] <skorpion> Så jeg blir kanskje litt i forsvarsposisjon, på hans vegne, når du kommer her og er frekk
    03[15:04] * AnyWhere (~test@185.236.42.205) has left #quiz-show

'Bokhylla' 70-tallet 80-tallet 90-tallet Anmeldelse Arne Mogan Olsen Berger Bergeråsen Brev Christell Humblen Dagbladet.no Datatilsynet Drammen E-post Facebook Google Haldis Humblen Hm Identitetstyveri Ingeborg Ribsskog irc Jobbsøking i England Johannes Ribsskog johncons-blogg Karen Ribsskog Klage Larvik Liverpool Magne Winnem Mobilbilder Musikk Nettmobbing Online trakassering Oppdatering Oslo Pia Ribsskog Politiet Rimi Slektsforskning StatCounter Svelvik Twitter Wikipedia YouTube Ågot Mogan Olsen