johncons
  • [05:19] <skorpion> https://www.bitchute.com/video/2JuiQamFkU2w/
    02[07:02] * skorpion (~skorpion@172.51-175-153.customer.lyse.net) Quit
    03[16:03] * blablabot (~lamest@159-32-81-51.sisrv.net) has joined #quiz-show
    05[16:03] -blablabot- Rehashing…
    05[16:04] -blablabot- Rehashing…
    05[16:14] -blablabot- Rehashing…
    05[16:15] -blablabot- Rehashing…
    03[16:29] * AnyWhere (~test@217.138.207.188) has joined #quiz-show
    02[16:30] * blablabot (~lamest@159-32-81-51.sisrv.net) Quit (Quit: bbl)
    [16:31] <AnyWhere> du leste ikke docs for eggdropp ser jeg
    [16:31] <AnyWhere>  blablabot (~lamest@   <- fy
    [16:32] <AnyWhere> god lørdag. Starte på middag
    03[16:32] * AnyWhere (~test@217.138.207.188) has left #quiz-show
    03[16:33] * blablabot (~blablabot@159-32-81-51.sisrv.net) has joined #quiz-show
    02[16:45] * blablabot (~blablabot@159-32-81-51.sisrv.net) Quit (Quit: bbl)
    03[16:46] * blablabot (~blablabot@159-32-81-51.sisrv.net) has joined #quiz-show
    05[16:47] -blablabot- You already have a password set.
    05[16:47] -blablabot- No help available on that.
    01[17:10] <john_cons> ragnhild fra sørlandet #2 det der
    03[17:27] * skorpion (~skorpion@172.51-175-153.customer.lyse.net) has joined #quiz-show
    02[18:29] * skorpion (~skorpion@172.51-175-153.customer.lyse.net) Quit (Remote host closed the connection)
    03[18:29] * skorpion (~skorpion@172.51-175-153.customer.lyse.net) has joined #quiz-show
    02[18:55] * loller (uid358106@id-358106.highgate.irccloud.com) Quit (Quit: Connection closed for inactivity)
    [20:03] <skorpion> Jøss, blablabot er oppe
    [20:03] <skorpion> Ikke dårlig
    03[20:08] * AnyWhere (~test@217.138.207.188) has joined #quiz-show
    03[20:09] * AnyWhere (~test@217.138.207.188) has left #quiz-show
    01[20:13] <john_cons> jeg ser på den boten som et langtidsprosjekt egentlig, har hatt litt problemet med shellet, men i dag så funka det, men jeg har ikke drevet med boter på ti år, så får se hvordan den funksjonerer osv
    01[20:14] <john_cons> lurer på hvem anywhere er
    01[20:14] <john_cons> kommer med røverhistorie-bonanza fra 80-tallet
    01[20:14] <john_cons> men men
    [20:39] <skorpion> Ja, det er vel greit å ha litt teknisk å pusle med
    [20:39] <skorpion> Artig iblant
    [20:40] <skorpion> Aner ikke hvem AnyWhere er
    [20:40] <skorpion> Tror han må være ganske ny her, evt. at han har byttet nick
    01[20:53] <john_cons> ok, jeg trodde kanskje det var en dame
    01[20:54] <john_cons> og tu er så glad i tøyen-cola, jeg jobba på tøyen en gang, på hageselskapets lager
    01[20:54] <john_cons> du
    01[20:54] <john_cons> er du fra groruddalen, eller var det sånn at faren min ble drept der
    01[20:54] <john_cons> eller var det på romerike?
    01[20:55] <john_cons> faren din ble drept der
    01[20:55] <john_cons> han velte-petter
    01[20:58] <john_cons> bbl
    [21:12] <skorpion> Jeg tror ikke at jeg kan si at jeg er fra hverken Groruddalen eller Romerike. Vi flytta mye rundt da jeg var barn
    [21:12] <skorpion> Vil vel si at jeg er fra Østkanten bare
    [21:13] <skorpion> Faren min ble drept på gamle Fontana brusfabrikk på Sagene
    [21:13] <skorpion> Liket ble funnet på Lørenskog
    [21:13] <skorpion> Eller Furuset var det vel kanskje
    [21:14] <cxp> DU drepte faren din
    [21:15] <cxp> det var deg
    01[21:15] <john_cons> å faen
    01[21:15] <john_cons> det hørtes ikke bra ut
    [21:16] <skorpion> cxp: Stfu
    [21:17] <cxp> men hvorfor
    01[21:24] <john_cons> det var en skorpa på #quiz-show/irc-games i gamle dager
    01[21:24] <john_cons> https://johncons-blogg.net/2017/04/er-dette-skorpion-fra-retro-quizzen-tro.html
    01[21:24] <john_cons> men han heter magnus
    01[21:24] <john_cons> du heter olav, gjør du ikke
    [21:26] <skorpion> Olav Pettersen ja
    01[21:27] <john_cons> ok
    01[21:27] <john_cons> og din far ble kalt rp?
    01[21:27] <john_cons> «HYSJ-AGENT BAK RP-DRAPET: En 47-åring som er siktet for drapet på spritsmugleren Rolf Pettersen, også kalt RP, har tidligere samarbeidet nært med norsk overvåkingspoliti, etter det Dagbladet får opplyst.
    [21:27] <skorpion> skorpa er mitt alt nick
    01[21:27] <john_cons> ok
    01[21:27] <john_cons> det var en skorpa, som var registrert på irc-games i sin tid, (i linken overfor)
    01[21:27] <john_cons> men det kan være to med samme nick
    [21:28] <skorpion> Når var dette da?
    01[21:28] <john_cons> https://www.ravn-roede.net/20-13-politiets-klienter-stiller-villig-opp/
    01[21:28] <john_cons> det var visst i 2004 ser det ut som, (det ligger på wayback machine)
    [21:29] <skorpion> Ok, da var nok jeg på Undernet
    [21:29] <skorpion> Mener jeg å huske
    01[21:29] <john_cons> jepp, du hadde sikkert kalt deg skorpion der, (hvis du hadde registrert deg)
    01[21:29] <john_cons> tenkte at du kanskje brukte skorpa mer som nick, på den tida
    01[21:30] <john_cons> en agent som drepte din far, (kan det se ut som)
    01[21:30] <john_cons> ikke bra
    01[21:31] <john_cons> er du hans døve sønn?
    01[21:34] <john_cons> dette var bare mellom “RP og søn-nen. “RP” hadde orden på papirer.Sønnen reiste til Oslo for å delta isorgen etter at “RP” ble drept. Men altdreide seg bare om verdiene “RP”had-de etterlatt seg. Stemningen var ek-kel. Sønnen brøt kontakten med de
    01[21:35] <john_cons> http://webcache.googleusercontent.com/search?q=cache:ZeI2BVF1LVAJ:www.ndhs.no/wp-content/uploads/dt/DT1995-5.pdf+&cd=3&hl=no&ct=clnk&gl=no&client=opera
    01[21:37] <john_cons> Rolf’RP” Pettersen sier athan hadde et nært forhold til og varstolt av prestasjonene til sin døve sønn,”RP” snakket døvespråk. “RP” fortal-te sønnen at det lå papirer på et advo-katkontor som bekreftet at han varden virkelige eieren av villaen.
    01[21:38] <john_cons> (samme link som overfor).
    01[21:39] <john_cons> OSLO: SKULLE ARVE ALTPå døvespraket fortalte 26-åringen iOslo byrett at hans far ønsket at hanskulle arve alt. Spritkongens formueeranslatt til 30 millioner kroner. -Jeglo av det og sa at han tullet, forteller26-åringen til Dagbladet. Samtale
    01[21:39] <john_cons> det var visst en artikkel fra 1995
    01[21:40] <john_cons> så det stemmer vel ikke med din alder
    01[21:40] <john_cons> sa du ikke noe om at du var ung da crystal pepsi var i butikkene
    01[21:41] <john_cons> at du var liten da crystal pepsi var i butikkene
    01[21:41] <john_cons> men det var jo på midten av 90-tallet, og da var RP sin sønn 26 år står det
    01[21:41] <john_cons> men du har kanskje en døv bror
    [21:41] <cxp> fortell meg ting som er ikke så bra om Norge
    [21:42] <cxp> jeg vet de gode ting
    01[21:44] <john_cons> her er det lettere å lese
    01[21:44] <john_cons> https://www.nb.no/items/44c5ffbf98474bcf6dcf0a601d63d32e?page=17&searchText=pettersen
    [21:46] <skorpion> Ja, det er min bror
    [21:46] <skorpion> Holy shit, du er ram på å finne ting
    01[21:46] <john_cons> ok
    [21:46] <skorpion> Den artikkelen der har jeg ikke lest selv engang
    01[21:46] <john_cons> nei, det var ikke noe vanskelig
    01[21:46] <john_cons> det ligger vel mye på ‘bokhylla’ nå, osv
    01[21:46] <john_cons> og google er jo kjent
    01[21:46] <john_cons> det ligger veldig mye på ‘bokhylla’ nå, osv
    [21:48] <skorpion> Men jeg skjønner ikke hvorfor de refererer til min far som “RP”
    [21:48] <skorpion> Det var et kallenavn jeg aldri hørte
    [21:48] <skorpion> Han ble kalt Velte-Petter som regel
    [21:48] <skorpion> Eller bare Rolf
    [21:48] <skorpion> Noen ganger Rolfern
    [21:48] <skorpion> Eller Rolfen
    01[21:48] <john_cons> okey, kanskje det var politiet som sa RP, og så har pressen begynt å bruke det
    01[21:49] <john_cons> who knows
    [21:49] <skorpion> Grunnen til at han ble kalt Velte-Petter, var at han pleide å velte bruspaller over folk på gamle Fontana brusfabrikk
    [21:49] <skorpion> Hver gang det var noe slags uenighet om ting da
    01[21:49] <john_cons> jeg har en døv kusine forresten, så jeg var på døvekurs på 80-tallet, men jeg glemte alltid å lese, (pleide å gjøre de vanlige leksene på skolen)
    01[21:50] <john_cons> husker du sa noe om det med pallene for cirka it år siden og (det står i en logg på bloggen)
    01[21:50] <john_cons> de som fikk pallene over seg var ikke guds beste barn de heller
    [21:50] <skorpion> Nei, ingen av dem var nok det
    [21:50] <skorpion> Han var sterk som en okse, og ble veldig fort sinna
    [21:50] <skorpion> Så da fløy pallene
    01[21:51] <john_cons> ja de stabler kanskje pallene høyt, på sånne brus-fabrikker
    01[21:51] <john_cons> sikkert ikke noe artig å få høye stabler over seg
    01[21:51] <john_cons> det kan man tenke seg
    01[21:51] <john_cons> artig historie
    [21:51] <skorpion> Riktig
    01[21:51] <john_cons> kanskje de burde ha laget film om det
    01[21:51] <john_cons> (i samme stil som olsenbanden liksom)
    [21:52] <skorpion> Min far var nok langt mer kynisk enn Egon Olsen
    [21:52] <skorpion> Dessverre
    01[21:52] <john_cons> men det er kanskje ikke så kult når det ikke ender så bra
    01[21:52] <john_cons> såpass ja
    01[21:53] <john_cons> da så, bare tenkte at når de lager norske versjoner av tsjekkiske filmer (tre nøtter til askepott), så kunne de kanskje ha lagd noe mer norskt og
    01[21:53] <john_cons> men men
    01[21:53] <john_cons> olsenbanden var vel ikke norsk den heller
    [21:53] <skorpion> Fins det norsk versjon av den?
    [21:53] <skorpion> Visste jeg ikke
    [21:53] <skorpion> Men jeg følger ikke så godt med på film
    01[21:53] <john_cons> de skal lage en norsk versjon med hu astrid s som askepott
    [21:53] <skorpion> Ah
    01[21:53] <john_cons> det stod i nettavisene
    01[21:54] <john_cons> derfor jeg så det
    01[21:54] <john_cons> olsenbanden finnes jo i sverige og (jønson-ligaen vel), og også i danmark
    01[21:54] <john_cons> jeg lurer på om de norske er kopi av de danske filmene eller noe
    01[21:54] <john_cons> hm
    01[21:54] <john_cons> eller om de kan være engelske
    01[21:55] <john_cons> Serien bygger på en dansk filmserie med samme navn.
    01[21:55] <john_cons> https://no.wikipedia.org/wiki/Olsenbanden_(Norge)
    [21:58] <skorpion> Ja, det var vel noen dansker involvert i den norske produksjonen også
    [21:58] <skorpion> Mener jeg å huske
    01[21:59] <john_cons> ok, det er mulig, jeg har ikke pugga rulletekstene, eller noe lignende
    01[21:59] <john_cons> din far hadde villa på nesøya står det i en avis
    [22:00] <skorpion> Men ja, det er jo en scene fra en av Olsen-banden-filmene som finner sted på en eller annen pilsfabrikk
    [22:00] <skorpion> Tenker alltid på fattern når jeg ser den
    01[22:00] <john_cons> https://www.nb.no/items/601e3f1f75ce102cc866229f644d1213?page=3&searchText=rp%20pettersen
    01[22:00] <john_cons> ok
    01[22:00] <john_cons> de drakk ihvertfall alltid øl, husker jeg
    01[22:00] <john_cons> hjemme hos a valborg, osv
    [22:01] <skorpion> Ja
    01[22:01] <john_cons> bjørnunger som de sier
    01[22:01] <john_cons> men men
    01[22:01] <john_cons> jeg bodde like ved nesøya i 2014 og 2015
    01[22:02] <john_cons> jeg gikk en tur ut der, en dag og, for å få litt luft/mosjon
    01[22:02] <john_cons> det var bare ti minutter å gå dit, eller noe lignende
    01[22:02] <john_cons> og så var det mye rart på ‘russer-brakka’ der jeg bodde
    01[22:02] <john_cons> så da var det digg å gå en tur nå og da
    01[22:02] <john_cons> bodde på slependen
    01[22:03] <john_cons> man måtte gå over en slags bro, for å komme ut dit, var det vel
    01[22:03] <john_cons> men men
    [22:03] <skorpion> Ja, jeg pleide å kjøre forbi der hver dag til jobb
    01[22:03] <john_cons> ok, så du har ikke vokst opp der?
    [22:03] <skorpion> Tenkte på å stikke innom og hilse på, men så tenkte jeg at det kanskje hadde blitt kleint pga. fagforeninga osv.
    [22:04] <skorpion> Nei
    [22:04] <skorpion> Jeg er vokst opp på østkanten
    01[22:04] <john_cons> hehe
    [22:04] <skorpion> Stort sett
    01[22:04] <john_cons> ja stemmer, du sa det
    [22:04] <skorpion> Var det ikke ved det gamle hotellet du bodde?
    [22:04] <skorpion> Ved bensinstasjonen der?
    [22:04] <skorpion> Eller motellet
    01[22:04] <john_cons> ja det var på høvik, fra sommeren 2015
    01[22:04] <john_cons> tidligere thon hotell høvik
    01[22:05] <john_cons> men fra høsten 2014 til februar 2015 så bodde jeg på slependen
    [22:05] <skorpion> Ah
    01[22:05] <john_cons> axbo het det vel, det firmaet jeg leide av, (nav anbefalte dem, og jeg ikke hadde ikke så mange andre valg)
    01[22:05] <john_cons> det var noen svensker som drev det firmaet, (de hadde også dekk-butikk og pizza-buss), ikke langt fra ikea
    01[22:06] <john_cons> slependveien var vel adressen
    01[22:07] <john_cons> du hadde visst sendt noe slektsforskning-greier dit, (som jeg ikke hadde bedt om), sa du her om dagen
    [22:07] <skorpion> Ja, jeg sendte deg en ørliten julepresang
    [22:07] <skorpion> Det var en jul du hadde mye problemer
    [22:07] <skorpion> Så jeg syntes litt synd på deg da
    [22:07] <skorpion> Så tenkte jeg skulle muntre deg opp litt
    [22:07] <skorpion> Men den kom tydeligvis aldri frem
    01[22:08] <john_cons> der jeg bodde på slependen, var i et av nabo-byggene til noe som heter pizza-gutta
    01[22:08] <john_cons> en pizza-buss
    01[22:09] <john_cons> mye problemer, det vet jeg ikke
    01[22:09] <john_cons> da går jeg bare en tur, (og får litt frisk luft), så blir det bedre
    [22:09] <skorpion> Ja, jeg husker ikke helt. Husker bare at jeg leste om mye vansker med NAV osv. på bloggen
    [22:09] <skorpion> Og at du ble tvangsinnlagt
    01[22:09] <john_cons> ja, det var jo selvfølgelig kjipt
    01[22:10] <john_cons> men den hybelen min på slependen ble tømt av noen, (muligens min far), mens jeg var tvangsinnlagt
    01[22:10] <john_cons> så det gikk ikke an å flytte tilbake dit
    01[22:10] <john_cons> for å si det sånn
    [22:10] <skorpion> Fikk du tilbake tinga da?
    01[22:10] <john_cons> så jeg fikk meg heller den hybelen på høvik istedet
    01[22:11] <john_cons> nei, jeg har ikke fått tilbake de tingene
    01[22:11] <john_cons> det er det samme som i 2004 og 2011, (og 1989), osv
    [22:11] <skorpion> Kjedelige greier
    01[22:11] <john_cons> sant nok
    01[22:11] <john_cons> jeg prøver fortsatt å få tilbake de tingene fra 2004, (hos city selfstorage)
    01[22:11] <john_cons> min far var involvert i 1989 og
    01[22:12] <john_cons> (da han solgte min leilighet på bergeråsen, og tømte den sammen med erik thorhallsson i fylla, og heiv alle mine fine/kule ting, men det er kanskje sånn foreldre er)
    [22:12] <skorpion> Såpass
    01[22:12] <john_cons> hehe
    [22:12] <skorpion> Hørest ut som vi har gærne fedre begge to
    01[22:13] <john_cons> min far var aldri i fengsel, og han brant litt hjemmebrent nå og, men var vel ikke en stor kjeltring, tror jeg, (han var jo en slags fabrikkdirektør osv., for vårt slektsfirma strømm trevare)
    01[22:13] <john_cons> nå og da
    01[22:14] <john_cons> han brant hjemmebrent sammen med sin yngre bror håkon, (sånn som jeg husker det)
    01[22:14] <john_cons> de var/er raggare
    01[22:14] <john_cons> heter det vel
    01[22:14] <john_cons> så de er kanskje litt uansvarlige og lure osv., da
    01[22:14] <john_cons> noe sånt
    [22:14] <skorpion> Hehe
    [22:15] <cxp> men er dere gale?
    [22:15] <cxp> bare dere to her
    [22:15] <cxp> skrivende i timevis
    [22:15] <cxp> med ren dritt
  • morfars storesøster

    https://www.nb.no/items/ce94c7ac7e5e43a5d414ab3d4866f353?page=0&searchText=ribsskog~1

    PS.

    Jeg må si, at for meg, som fikk ‘S’ i norsk, et halvår, på ungdomsskolen.

    Så er det skuffende, å se disse norsk-karakterene, (for drøye hundre år siden), i Lillestrøm.

    Men de hadde kanskje om noe, som var verre, enn pluskvamperfektum.

    (Hva vet jeg).

    Så sånn var muligens det.

    Bare noe jeg tenkte på.

    Mvh.

    Erik Ribsskog

    PS 2.

    Her er mer om dette:

    karakter s i norsk

    https://johncons.angelfire.com/vitnemaal.html

  • Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
    Klage/Fwd: Kvittering for søknad til Bjerkely folkehøyskole
    Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 13. mars 2021 kl. 07:55
    Til: Per Kristian Hammer <hammer@bjerkely.fhs.no>
    Kopi: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>, bjerkely@bjerkely.fhs.no, elh <elh@forbrukertilsynet.no>, “inger.lise.blyverket” <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, post <post@finkn.no>, abuse@telia.com, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>, postmottak@uhr.no
    Hei,
    dere må prøve å finne ut hva som har skjedd her.
    (For jeg har ikke kontaktet dere).
    Og så har jeg også rett til, (mener jeg), å få vite, hva dere akter å foreta dere, for å forhindre, at noe lignende skjer, med andre ‘Hvermansen-folk’, i fremtida.
    Med hilsen
    Erik Ribsskog
    PS.
    Jeg synes heller ikke, at det er noe artig, at dere gjør narr av alderen min, i deres mail.
    Jeg har bodd mange år i England, og der er de ikke så fascistiske, som i Norge, (hadde jeg nær sagt).
    Der kaller de sånn for ‘ageism’, (aldersdiskriminering), og det er visst sett på som styggdom der.
    Så dette må jeg klage på.
    Vennligst send dette til en overordnet.
    Skjerpings!
    tor. 7. jan. 2021 kl. 09:08 skrev Per Kristian Hammer <hammer@bjerkely.fhs.no>:
    Hei!
     
    Jeg skjønner at du har blitt offer for en uønsket søknad hit til oss. For å søke så må man bruke et gyldig fødsels- og personnummer, så det har noen «lånt» av deg. Vi tok imidlertid ikke søknaden alvorlig, for det første pga. alderen din, så var det linjevalget og mangel på tekst om hvorfor du ville gå på folkehøgskole, og ikke minst e-postadressen.
     
    Vi opplever år om annet at kompiser tullepåmelder søkere til folkehøgskolen. Dette ser vi ut fra tekster som blir lagt inn og får det bekreftet når vi tar kontakt med søkeren. Du tror ikke det kan være tilfelle med deg?
     
    Håper dette løser seg for deg.
     
    Mvh
    Per Kristian Hammer
    Rektor
     
    Bjerkely folkehøyskole
    Bjerkely 7,
    2266 Arneberg
    www.bjerkely.fhs.no
     
    Tlf: 62 95 65 02
    Mobil: 901 29 224
     
     
    Fra: Kontor Bjerkely
    Sendt: onsdag 6. januar 2021 kl. 20:40
    Til: Per Kristian Hammer
    Emne: Fwd: Klage/Fwd: Kvittering for søknad til Bjerkely folkehøyskole
     
     
    Sendt fra min iPhone
    Videresendt melding:
    Fra: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
    Dato: 6. januar 2021 kl. 18:21:23 CET
    Til: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>
    Kopi: Kontor Bjerkely <bjerkely@bjerkely.fhs.no>, elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, post <post@finkn.no>, abuse@telia.com, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>, postmottak@uhr.no
    Emne: Klage/Fwd: Kvittering for søknad til Bjerkely folkehøyskole
    Hei,
     
    dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).
     
    (Jeg har ikke kontaktet disse).
     
    Vennligst rydd opp!
     
    Med hilsen
     
    Erik Ribsskog
     
    PS.
     
    Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
    virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
    jeg).
     
     
    ———- Forwarded message ———
    Fra: folkehogskole.no <noreply@folkehogskole.no>
    Date: tir. 5. jan. 2021 kl. 23:15
    Subject: Kvittering for søknad til Bjerkely folkehøyskole
    To: <eribsskog+superHomofil@gmail.com>
     
    Kvittering for søknad til Bjerkely folkehøyskole
    Dette er kvittering på at vi har mottatt søknaden din. Du vil snart høre mer fra Bjerkely folkehøyskole.
    Opptaket starter 1. februar og folkehøgskolene tar opp elever utover hele våren og sommeren så sant det er ledige plasser på linjen.
    Har du spørsmål om søknaden din, ta kontakt på bjerkely@bjerkely.fhs.no
    Denne eposten er sendt fra en noreply-adresse, og svar blir ikke lest.
    Hilsen Folkehøgskolene
  • Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
    Klage/Fwd: Velkommen som medlem!
    Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 13. mars 2021 kl. 07:44
    Til: Sandra Szymanska <sandra@fosterhjemsforening.no>
    Kopi: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>, abuse@telia.com, elh <elh@forbrukertilsynet.no>, “inger.lise.blyverket” <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, post <post@finkn.no>, post@fosterhjemsforening.no, tone@fosterhjemsforening.no, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>
    Hei,
    dere må prøve å finne ut hva som har skjedd her.
    (For jeg har ikke kontaktet dere).
    Og så har jeg også rett til, (mener jeg), å få vite, hva dere akter å foreta dere, for å forhindre, at noe lignende skjer, med andre ‘Hvermansen-folk’, i fremtida.
    Med hilsen
    Erik Ribsskog
    tir. 5. jan. 2021 kl. 16:12 skrev Sandra Szymanska <sandra@fosterhjemsforening.no>:
    Hei Erik,
     
    Takk for din epost!
    E-posten du besvarer her under er fra 11. november 2020. Din kontaktinfo ble tatt ut av alle våre lister etter din henvendelse den 5. desember (se vedlegg).
    Vi beklager feilen som oppstått, og bekrefter igjen at du er meldt ut og slettet fra våre register.
     
    Ønsker deg en fin dag videre 😊
     
    Med vennlig hilsen
    Sandra Szymanska
    Organisasjonssekretær
    Norsk Fosterhjemsforening
    Tollbugata 8, 0152 Oslo
    Telefon 465 04 398
    www.fosterhjemsforening.no
    Norsk Fosterhjemsforening
    Sammen – Synlig – Sterk
     
    Fra: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
    Sendt: lørdag 26. desember 2020 11:20
    Til: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>
    Kopi: Norsk Fosterhjemsforening <post@fosterhjemsforening.no>; elh@forbrukertilsynet.no; inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no; fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>; post <post@finkn.no>; abuse@telia.com; Sandra Szymanska <sandra@fosterhjemsforening.no>; Tone Granaas <tone@fosterhjemsforening.no>
    Emne: Klage/Fwd: Velkommen som medlem!
     
    Hei,
     
    dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).
     
    (Jeg har ikke kontaktet disse).
     
    Vennligst rydd opp!
     
    Med hilsen
     
    Erik Ribsskog
     
    PS.
     
    Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
    virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
    jeg).
     
     
    ———- Forwarded message ———
    Fra: Norsk Fosterhjemsforening <post@fosterhjemsforening.no>
    Date: ons. 11. nov. 2020 kl. 19:01
    Subject: Velkommen som medlem!
    To: <eribsskog@gmail.com>
     
    Klikk her for å åpne i nettleser
    Velkommen som medlem i Norsk Fosterhjemsforening!
    Du er nå del av en engasjert medlemsgruppe av fosterforeldre, barn i fosterhjem, egne barn, besøkshjem, beredskapshjem, familiehjem for barn og ungdommer!
    Vår målsetting er å være en aktiv pådriver for å heve kvaliteten på alle plan innen fosterhjemsomsorgen. Det er fylkesforeninger i de fleste fylker, og dere blir automatisk tilknyttet det fylke dere bor i.
    Følg oss og din fylkesforening på hjemmesiden, Facebook og Instagram!
     
     
     
    Nye medlemsfordeler og nettressurser!
     
    Hjelp og Råd
    Vår nye side Hjelp og råd, inneholder alt fra spørsmål og svar til rabaterte priser med våre nye samarbeidsadvokater, og en sjekkliste som er god å ta i bruk før du inngår en fosterhjemsavtale, eller ved en reforhandling. 
    Materiell og ressurser
    Her finner du blant annet faglige ressurser som veiledningsvideoer fra prosjektet pedagogikk for fosterforeldre, og en samarbeidsguide for fosterforeldre og kontaktperson i barnevernet i deres oppfølgingsoppgaver!
     
     
     
    Flere medlemsfordeler:
    Landsdekkende Rådgivningstelefon – åpen hver torsdag mellom 09-15, telefon 465 00 847. Vår rådgivningstjeneste gir medlemmer mulighet til å drøfte og snakke med en fagperson om situasjoner og problemstillinger som oppleves som vanskelige.
    Tidsskriftet Fosterhjemskontakt med aktuelle artikler innen forskning på feltet, jus, rådgivning, kurs, aktiviteter i foreningen m.m.
    Samarbeidsadvokater med en gratis avklaringssamtale og avtalepris for våre medlemmer.
    Likepersonsamtaler dersom du trenger å lufte tanker eller hjerte med en av våre friville likepersoner.
    Samvær og kontakt med andre fosterforeldre i ditt distrikt gjennom blant annet familiesammenkomster, møter, fagsamlinger og likemannsgrupper. Mer informasjon kan du lese i det enkelte fylket.
    Kompetansepåfyll gjennom kurs, seminarer og andre aktiviteter som arrangeres sentralt i foreningen og i fylkesforeningene.
    Medlemspris på kurs og konferanser, temahefter, barnebøker, video og annet salgsmateriell.
    Mulighet for påvirkning gjennom styrearbeid i foreningen.
    Rabattert pris på medlemskap hos Barnevakten og andre medlemsfordeler foreningen kan tilby.
    Tilgang til medlemsider på nett. Brukernavn: medlemmer, og passord: Medlem3692
     
     
    Facebook
     
    Website
     
    Email
     
    Instagram
     
    Norsk Fosterhjemsforening
    Storgata 10A, 0155 OSLO | Tlf. 23 31 54 00
    post@fosterhjemsforening.no | www.fosterhjemsforening.no
    Org.nr. 956 862 779 MVA
    Du mottar denne eposten fordi du er medlem i Norsk Fosterhjemsforening.
    Klikk her for avmelding.
    Email Marketing Powered by Mailchimp 
  • Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
    (Saksnummer:10543965) Re: FW: Klage/Fwd: Takk for din henvendelse – [På tirsdag 1. september, så gikk jeg, til Meny Bekkestua, for…] [eID:22308633]
    Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 13. mars 2021 kl. 07:29
    Til: kundeservice@onecall.no
    Kopi: noss@deloitte.no, ellen.scheen@telia.no, daniel.barhom@telia.no, allison.kirkby@teliacompany.com, inger.gunterberg@teliacompany.com, irene.krohn@teliacompany.com, ee-skjema@telia.no, juridisk <juridisk@datatilsynet.no>, elh <elh@forbrukertilsynet.no>, “inger.lise.blyverket” <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, post <post@finkn.no>, firmapost@nkom.no, abuse@telia.com, Telia Kundeservice <kundekontakt-privat@telia.no>, telia-info@telia.se, finansinspektionen@fi.se, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>, Laurèna Eid <laurena.eid@fi.se>, lars.setsaa@onecall.no, kundeservice@onecall.no
    Hei,
    det er noen troll/jævler som bestiller masse dritt, på nettet, i mitt navn, (eller i tulle-versjoner av mitt navn), fra firmaer med dårlige rutiner.
    Så det er nok det som har skjedd her og.
    Jeg ønsker å vite navnet, på det trollet, som har bestilt dette, i mitt navn.
    Og jeg ønsker å vite, hvordan dere skal forbedre dere, for å hindre at noe lignede skjer igjen.
    Jeg har gått på handel og kontor, i sin tid.
    Og der lærte vi, at det ikke skal være nødvendig, å fylle ut masse rare skjemaer, om ditt og datt.
    Det skal være nok, å forklare om ting, på vanlig måte, i et brev, (eller en mail), for eksempel.
    Så dette jeg klage på.
    Vennligst send dette til en overordnet.
    Skjerpings!
    Erik Ribsskog
    tir. 5. jan. 2021 kl. 14:43 skrev <kundeservice@onecall.no>:
    Hei!
     
    Jeg ser ikke helt hva saken handler om, men ut ifra tidligere mailtråd som ligger ved her ser jeg at det kan dreie seg om ID-tyveri. Send oss gjerne en utdypende forklaring på hva jeg kan hjelpe deg med. 
    Dersom dette gjelder ID-tyveri kan du fylle ut egenerkleringsskjema som ligger vedlagt og returnere dette sammen med en anmeldelse på ID-tyveri. 
     
    Ønsker deg en fin dag 🙂 
    Med vennlig hilsen
     
    Vetle 
    Kundekonsulent
     
    Fra: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
    Dato: Wed, 30 Dec 2020 20:09:04 +0100
    Til: Telia Kundeservice <kundekontakt-privat@telia.no>
    Kopi: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>, elh@forbrukertilsynet.no,inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, firmapost@nkom.no,fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, post <post@finkn.no>, abuse@telia.com,telia-info@telia.se, kundeservice@onecall.no, ee-skjema@telia.no,finansinspektionen@fi.se, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>
    Emne: Re: FW: Klage/Fwd: Takk for din henvendelse – [På tirsdag 1. september, så gikk jeg, til Meny Bekkestua, for…] [eID:22308633]
     
    Hei,
     
    dere må prøve å finne ut hva som har skjedd her.
     
    (For jeg har ikke kontaktet dere).
     
    Og så har jeg også rett til, (mener jeg), å få vite, hva dere akter å foreta dere, for å forhindre, at noe lignende skjer, med andre ‘Hvermansen-folk’, i fremtida.
     
    Med hilsen
     
    Erik Ribsskog
     
     
    tor. 19. nov. 2020 kl. 10:11 skrev Telia Kundeservice <kundekontakt-privat@telia.no>:
    Hei!
    Vi kan ikke se hva dette gjelder dessverre. Dersom det er noe du ønsker at vi undersøker nærmere for deg, behøver vi mer utfyllende informasjon fra deg.
     
    Ønsker deg en fin dag!
    Tina F.
    Customer Care Representative | B2C
    Telia logo
    Telia Norge
    Tlf: +47 92405050
    kundekontakt-privat@telia.no
    www.telia.no
    Sandakerveien 140, 0484 Oslo, Norway
    Telia Norge AS 981 929 055
    This email may contain information which is privileged or protected against unauthorized disclosure or communication. If you are not the intended recipient, please notify the sender and delete this message and any attachments from your system without producing, distributing or retaining copies thereof or disclosing its contents to any other person.
    Telia Company processes emails and other files that may contain personal data in accordance with Telia Company’s Privacy Policy.
    ———————————————————————————————————
    From: “Erik Ribsskog” <eribsskog@gmail.com>
    Sent: 15 November 2020 09:17
    To: “juridisk” <juridisk@datatilsynet.no>
    Cc: kundesenterskriftligsupport@telia.no; elh@forbrukertilsynet.no; inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no; “fmovpost” <fmovpost@fylkesmannen.no>; firmapost@nkom.no; “post” <post@finkn.no>
    Subject: Klage/Fwd: Takk for din henvendelse – [På tirsdag 1. september, så gikk jeg, til Meny Bekkestua, for…] [eID:22308633]
    Hei,
    dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).
    (Jeg har ikke kontaktet disse).
    Vennligst rydd opp!
    Med hilsen
    Erik Ribsskog
    PS.
    Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
    virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
    jeg).
    ———- Forwarded message ———
    Fra: Telia Kundesenter <kundesenterskriftligsupport@telia.no<mailto:kundesenterskriftligsupport@telia.no>>
    Date: fre. 16. okt. 2020 kl. 06:41
    Subject: Takk for din henvendelse – [På tirsdag 1. september, så gikk jeg, til Meny Bekkestua, for…]
    To: eribsskog@gmail.com<mailto:eribsskog@gmail.com> <eribsskog@gmail.com<mailto:eribsskog@gmail.com>>
    Hei
    Vi takker for din henvendelse til Telia Kundesenter.
    Vi gjør oppmerksom på at vi har 1-3 dager behandlingstid på e-post, og at henvendelser kun behandles mandag – fredag klokken 08:00-17:00
    Din henvendelse har fått tildelt saksnummer 00155974
    Dersom din henvendelse gjelder tap av telefon/SIM-kort, ber vi deg kontakte vårt kundesenter på telefon +47 92405050 eller chat for øyeblikkelig sperring av ditt abonnement.
    MinSide – www.telia.no/minside – gir deg mulighet til å administrere ditt abonnement.
    Her kan du blant annet:
    Få oversikt over ditt forbruk
    Se din faktura og dine siste innbetalingerSende SMS Fylle på din egen eller andre sin ringekontoBestille og endre tjenesterEndre din brukeradresseSjekke avtaletid på abonnementetFinne PUK-kode
    Med vennlig hilsen
    Telia Kundesenter
    Dette er en automatisk generert e-post. Svar til denne adressen vil ikke bli lest.
    We would like to thank you for your inquiry to Telia’s customer care.
    Please be advised that our email processing time is 1-3 business days.
    Your inquiry has been given casenumber 00155974
    If your inquiry regards loss of phone or SIM card, we urge you to contact Customer Care on +47 924 05050 or chat to immediately suspend your subscription.
    MinSide – www.telia.no/minside – allows you to manage your own subscription.
    Here you can among other things:
    View your PUK code
    View call detailsReview your invoice or paymentsSend SMSRefill prepaid accountsOrder new and change your existing servicesUpdate your registered user addressView your current contract information
    Kind regards
    Telia Customer Care
    This is an automatically generated email. Reply to this email address will not be read. ref:_00D1iUhac._5001iTeOR0:ref
     
  • Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
    Re: Klage/Fwd: Siste nytt fra LO
    Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 13. mars 2021 kl. 06:33
    Til: Magne Svendsen <Magne.Svendsen@lo.no>
    Kopi: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>, LO <LO@communicatoremail.com>, LO Postkasse LO <arkiv@lo.no>, elh <elh@forbrukertilsynet.no>, “inger.lise.blyverket” <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, Politikk Høyre <politikk@hoyre.no>, Akademikerforbundet <post@akademikerforbundet.no>, post <post@finkn.no>, trine.holden@lo.no, bjorn.kolby@lo.no
    Hei,
    men jeg lurer på hvem som har bestilt dette nyhetsbrevet, i mitt navn.
    Og jeg lurer også på, hvordan dere skal forbedre dere, for å hindre, at noe lignende skjer igjen.
    Du sier at brukerne kan melde seg av i en link.
    Men når dere får beskjed om identitetstyveri, så må dere vel ta tak i dette, og starte en slags ‘batch-jobb’, hvor dere gjør ting som å rydde i kunderegisteret deres, finner navnet på det trollet som har bestilt i mitt navn, og så finner ut hvordan dere kan forbedre dere, osv.
    Dette må kanskje opp til en høyere person, i deres organisasjon.
    Vennligst send dette til en overordnet.
    Skjerpings!
    Erik Ribsskog
    PS.
    Dere må også få dere stave-kontroll.
    Det er to stygge skrivefeil ‘åoent’ og ‘eegn’ i mailen deres.
    Det virker som at dere bare har tatt inn noen folk fra gata.
    Skjerpings!
    tir. 5. jan. 2021 kl. 13:53 skrev Magne Svendsen <Magne.Svendsen@lo.no>:
    Hei, takk for henvendelse og godt nytt år.
    LOs nyhetsbrev er et åoent nyhetsbrev hvor man kan melde seg på for å få oppdateringer om det som skjer i norsk arbeidsliv.  De som velger å benytte seg av denne tjenesten legger inn epostadressen og krysser av for samtykke til å motta informasjon.  
    Vi vil benytte anledningen til å minne om at vi slettet deg fra listen så fort vi fikk beskjed om at du ikke ønsket å motta nyhetsbrevet.  Vi vil også gjøre oppmerksom på at vi naturlig nok ikke bruker epostadressene til noe annet enn å sende ut nyhetsbrev.   Alle nyhetsbrevene som sendes ut har med eegn avmeldingslink – hvor brukeren kan melde seg av enklere enn man melder seg på.
    Med vennlig hilsen
    Magne Svendsen
    nettredaktør
    From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
    Sent: Monday, December 28, 2020 4:07 PM
    To: Magne Svendsen <Magne.Svendsen@lo.no>
    Cc: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>; LO Postkasse LO <arkiv@lo.no>; elh@forbrukertilsynet.no <elh@forbrukertilsynet.no>; inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>; fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>; post <post@finkn.no>; Akademikerforbundet <post@akademikerforbundet.no>; Politikk Høyre <politikk@hoyre.no>; LO <LO@communicatoremail.com>; Trine Holden <trine.holden@lo.no>
    Subject: Re: Klage/Fwd: Siste nytt fra LO
     
    Hei,
    dere må prøve å finne ut hva som har skjedd her.
    (For jeg har ikke kontaktet dere).
    Og så har jeg også rett til, (mener jeg), å få vite, hva dere akter å foreta dere, for å forhindre, at noe lignende skjer, med andre ‘Hvermansen-folk’, i fremtida.
    Med hilsen
    Erik Ribsskog
    man. 16. nov. 2020 kl. 10:36 skrev Magne Svendsen <Magne.Svendsen@lo.no>:
    Hei, beklager hvis du har kommet på vår mailingliste uten at du selv har ønsket det.
    Jeg har vært inne og slettet  epostadressen din i registreret.
    Bekllager de ulempene dette har medført for deg.
    mvh.
    Magne Svendsen
    Nettredaktør
    From: Trine Holden <trine.holden@lo.no>
    Sent: Monday, November 16, 2020 9:41 AM
    To: Magne Svendsen <Magne.Svendsen@lo.no>
    Subject: VS: Klage/Fwd: Siste nytt fra LO
     
     
    Fra: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
    Sendt: lørdag 14. november 2020 01:17
    Til: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>
    Kopi: LO <LO@communicatoremail.com>; LO Postkasse LO <arkiv@lo.no>; elh@forbrukertilsynet.no; inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no; fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>; post <post@finkn.no>; Akademikerforbundet <post@akademikerforbundet.no>; Politikk Høyre <politikk@hoyre.no>
    Emne: Klage/Fwd: Siste nytt fra LO
     
    Hei,
     
    dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).
     
    (Jeg har ikke kontaktet disse).
     
    Vennligst rydd opp!
     
    Med hilsen
     
    Erik Ribsskog
     
    PS.
     
    Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
    virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
    jeg).
     
     
     
    Med vennlig hilsen
    Trine Holden
    Informasjonssekretær
    +4792427670
    trine.holden@lo.no
    Landsorganisasjonen i Norge
    Informasjons- og rådgivningsavdelingen
    www.lo.no
    logo
     
    ———- Forwarded message ———
    Fra: LO Norge <LO@communicatoremail.com>
    Date: tir. 13. okt. 2020 kl. 15:00
    Subject: Siste nytt fra LO
    To: <eribsskog+i@gmail.com>
     
    Nyhetsbrev fra LO Norge
     ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌
    Bilde er fjernet av sender. Nyhetsbrev fra Landsorganisasjonen i Norge
    Åpne i nettleser
     
    Meklingsinnspurt i statsoppgjøret
    Meklingen i tariffoppgjøret i staten går nå inn i den siste fasen. Fristen er ved midnatt onsdag 14. oktober. Finner man ikke en løsning, blir det streik fra torsdag morgen.
    Les mer her
    Bilde er fjernet av sender. cta pil
     
    Uttalelse om statsbudsjettet: Kutt i formuesskatt og mindre til de ledige
    Pandemien har rammet befolkningen skjevt. De med lavest lønn og usikker jobb er rammet hardest. Politikk må rette opp i dette, men regjeringen prioriterer de aller rikeste.   Det heter det i en uttalelse fra LOs sekretariat.
    Les mer her
    Bilde er fjernet av sender. cta pil
     
    Bilde er fjernet av sender. LONorge-logo-skjerm-rgb.png
    Landsorganisasjonen i Norge (LO) er Norges største lønnstakerorganisasjon. Over 950 000 medlemmer er organisert i en rekke fagforbund som er tilsluttet LO. LOs forbund organiserer arbeidstakere både innen privat og offentlig sektor, og innen alle bransjer og yrker.
     
    Les mer her
    Bilde er fjernet av sender. cta pil
     
    Denne e-posten er sendt til deg da du har akseptert å motta nyhetsbrev fra LO. Ønsker du ikke å motta flere slike e-poster framover kan du avregistrere deg her.
     
    Følg oss
    Bilde er fjernet av sender. Facebook
    Bilde er fjernet av sender. Twitter
    Bilde er fjernet av sender. Instagram
    Bilde er fjernet av sender. Youtube
    Ledige stillinger
  • Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
    Klage/Fwd: You will Fall for these Autumn deals
    Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 13. mars 2021 kl. 06:13
    Til: support@displate.com
    Kopi: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>, elh <elh@forbrukertilsynet.no>, “inger.lise.blyverket” <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, post <post@finkn.no>, abuse@telia.com, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>
    Hi,
    I wonder who has registered an account with you in my name.
    (Because I haven’t contacted you).
    I also want to know in which way that you are going to improve, so that something like this doesn’t happen again.
    Erik Ribsskog
    tir. 5. jan. 2021 kl. 11:24 skrev Displate Client Experience Team <support@displate.com>:
    ##- Please type your reply above this line -##
    Your request (405093) has been updated. To add additional comments, reply to this email.
    Displate Client Experience Team (Displate)
    Jan 5, 2021, 11:24 GMT+1
    Hello Erik (and all people in the CC of this message),
    Please let us answer in English.
    We truly appreciate your several messages in regard to the same issue, however, we are still not sure what you mean. Please be informed that as of now there are no orders placed under eribsskog@gmail.com account.
    The emails you forward to us are simply newsletters with different promotions. If you do not want to receive such messages, you can click the “Unsubscribe Instantly” button that you can find at the bottom of every newsletter message from us.
    However, if you mean something different, please provide a detailed description of the issue you are facing. 
    Have a nice day.
    Best regards,
    Piotr Kucharczyk
    Client Service Agent
    icon
    www.displate.com
    Erik Ribsskog
    Dec 25, 2020, 10:11 GMT+1
    Hei,
    dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).
    (Jeg har ikke kontaktet disse).
    Vennligst rydd opp!
    Med hilsen
    Erik Ribsskog
    PS.
    Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
    virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
    jeg).
    ———- Forwarded message ———
    Fra: Displate <noreply@displate.com>
    Date: lør. 7. nov. 2020 kl. 09:36
    Subject: You will Fall for these Autumn deals
    To: Erika Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
    36% OFF
    Erika, Remember, remember the deals of November!
    Buy up to 3 Displates and get 30% OFF
    4 or more, and get 36% OFF
    Get the goodies
    Offer ends on WEDNESDAY
    Trending Now
    Coffee Equipment / [Trending Design Image]
    Coffee Equipment
    On The Rain [Trending Design Image]
    On The Rain
    Tree Hugger  [Trending Design Image]
    Tree Hugger
    Portal  [Trending Design Image]
    Portal
    Browse More
    CONNECT WITH US
    F
    I
    T
    P
    Copyright © 2020 DISPLATE.COM
    GWD CONCEPT Sp. z o.o., Al. Jerozolimskie 123a, 02-017 Warsaw, Poland
    If you are not interested in receiving the emails from us, unsubscribe instantly
    This email is a service from Displate. Delivered by Zendesk
  • Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
    Klage/Fwd: Takk for din bestilling Veronica truser
    Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 13. mars 2021 kl. 05:57
    Til: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>
    Kopi: kundeservice@mail.efi.no, elh <elh@forbrukertilsynet.no>, “inger.lise.blyverket” <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, post <post@finkn.no>, abuse@telia.com, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>
    Hei,
    dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).
    (Jeg har ikke kontaktet disse).
    Vennligst rydd opp!
    Med hilsen
    Erik Ribsskog
    PS.
    Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
    virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
    jeg).
    ———- Forwarded message ———
    Fra: EFI Kundeservice <kundeservice@mail.efi.no>
    Date: fre. 12. mar. 2021 kl. 19:44
    Subject: Takk for din bestilling Veronica truser
    To: eribsskog+250770(Sensurert av johncons-blogg)@gmail.com <eribsskog+250770(Sensurert av johncons-blogg)@gmail.com>
     
    EFI-Shop
     
     
    Hei, Erik Løvenbalk Ribsskog
    Takk for din bestilling!
    Pakkeavdelingen gjør sitt ytterste for at du skal motta din forsendelse i løpet av en ukes tid. Vi håper du blir fornøyd og ser frem til å ha deg som kunde hos oss.
    Dersom du har noen spørsmål kan kundeservice kontaktes på telefon 987 01 444 (hverdager 8-16). Du kan også sende en melding til kundeservice via fanen på www.efi.no.
    Selvbetjening på MIN SIDE
    På MIN SIDE kan du enkelt selv administrere ditt/dine abonnement. Når du er innlogget får du en fullstendig oversikt, og kan velge hvor ofte du ønsker å få forsendelser, hvor mye de skal inneholde samt «hoppe over» en eller flere. – Du har full kontroll.
    Her kan du logge deg på
    Har du husket å gi oss ditt samtykke?
    For at vi skal kunne sende deg EFI nytt – vårt månedlige nyhetsbrev samt e-poster med nyheter og tilbud trenger vi ditt aktive samtykke. Det er like enkelt å melde seg av som på!
    KLIKK HER for å melde deg på
    Med vennlig hilsen
    EFI AS, Kundeservice
    EFI
    Kontakt oss
    E-post: kundeservice@mail.efi.no
    Telefon: 987 01 444
    EFI AS
    Boks 600 Sentrum, 0106 Oslo
    www.efi.no

'Bokhylla' 70-tallet 80-tallet 90-tallet Anmeldelse Arne Mogan Olsen Berger Bergeråsen Brev Christell Humblen Dagbladet.no Datatilsynet Drammen E-post Facebook Google Haldis Humblen Hm Identitetstyveri Ingeborg Ribsskog irc Jobbsøking i England Johannes Ribsskog johncons-blogg Karen Ribsskog Klage Larvik Liverpool Magne Winnem Mobilbilder Musikk Nettmobbing Online trakassering Oppdatering Oslo Pia Ribsskog Politiet Rimi Slektsforskning StatCounter Svelvik Twitter Wikipedia YouTube Ågot Mogan Olsen