johncons
  • Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
    Klage/Fwd: Bestillingsoversikt fra ComputerSalg A/S (3885040 – PO:CDON:77709090 / j6A07064112)
    Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 5. mars 2021 kl. 07:29
    Til: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>
    Kopi: CDON CustomerService <customerservice@cdon.com>, juridisk <juridisk@datatilsynet.no>, elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, post <post@finkn.no>, order@email.cdon.com, CDON <reply@email.cdon.com>, newsletter@email.cdon.com, finansinspektionen@fi.se, Milton Gunn <Milton.Gunn@cdon.com>, sikkerhetssporsmal@klarna.no, abuse@telia.com, caytana.baguion@klarna.com, Laurèna Eid <laurena.eid@fi.se>, post@kghav.com, stina.westerstad@babybjorn.com, Christian.Kjaergaard@maersk.com, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>, info@kinnevik.com, Qliro Kundeservice <kundeservice@qliro.com>, salg@computersalg.no
    Hei,
    dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).
    (Jeg har ikke kontaktet disse).
    Vennligst rydd opp!
    Med hilsen
    Erik Ribsskog
    PS.
    Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
    virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
    jeg).
    ———- Forwarded message ———
    Fra: ComputerSalg AS <salg@computersalg.no>
    Date: fre. 25. des. 2020 kl. 17:40
    Subject: Bestillingsoversikt fra ComputerSalg A/S (3885040 – PO:CDON:77709090 / j6A07064112)
    To: <eribsskog+verygay@gmail.com>
    Kjære Erik Løvenbalk Ribsskog
    Ordrenr. 3885040 – PO:CDON:77709090
    Takk for bestillingen din gjennom CDON.
    Vi sørger for at ordren blir håndtert og sendt.
    Du kan trygt svare på denne e-posten hvis det er spørsmål om bestillingsprosessen.
    All betaling skjer via CDON – Det er ingen direkte betaling til ComputerSalg
    Leveringsadresse:
    Rema 1000 Signaturgården
    GAMLE RINGERIKSVEI 45 A
    Bring-id: 121624
    NO 1357-BEKKESTUA
    Erik Løvenbalk Ribsskog
    Dette er ikke en ordrebekreftelse, kun en kopi av inntastet data – ordre er registrert i vårt system og behandlingen er allerede startet.
    OBS! Kjøpet er bindende når vi har sendt en ordrebekreftelse eller faktura for kjøpet.
    Fakturaen som også er gjeldende som ordrebekreftelse sendes når ordren din er sendt fra oss.
    Når ordren er behandlet i vårt system sender vi en ny statusmail.
    Inntil ordren sendes, er det mulig å kansellere linjer eller hele ordren, direkte via bestillingslinken nedenfor (gjelder ikke forskuddsbetaling).
    Du kan også følge din ordre ved å klikke på linken under:
    https://www.computersalg.no/orderstatus/8539a0c3-55f7-4bd4-90c1-89473465aded
    Hvis du ønsker at kontakte os vedrørende din ordre kan du trygt besvare denne mail og vi vil besvare mailen hurtigst muligt.
    Bestillingsoversikten er vedlagt denne mailen som en PDF-fil.
    Mini FAQ:
    – Kanselleringen av ordren kan gjøres via ordrestatus linken (frem til vi behandler din ordre på lageret).
    – Er betalingen gjennomført med MasterCard eller Visa Electron bes du være oppmerksom på at beløpet allerede kan være reservert. Les mer om dette her: http://www.computersalg.no/pages/article.aspx?aID=39
    – Er ordren betalt med kredittkort kan vi dessverre ikke legge til flere varelinjer på ordren som øker beløpet.
    – Leveringstiden fra fjernlagerer er basert på antall hverdager. Etter klokken 15:00 påløper en ekstra dag. Enkelte leverandører kan også levere før tiden.
    – Er ordren bestilt til en GLS-pakkeshop, får du melding direkte fra GLS når pakken er klar til henting.
    Takk for at du valgte å handle hos ComputerSalg.no
    Med venlig hilsen
    ComputerSalg AS
    ComputerSalg AS, c/o TIMEVAT AS, Postboks 11, Alnabru, 0614 Oslo –
    salg@computersalg.no – www.ComputerSalg.no – Tlf.: 21 95 94 06 – VAT-NO: 921 495 668
    Norsk mva representant: TIMEVAT AS, Postboks 11, Alnabru, 0614 Oslo, Org. nr. 923 458 204
    2 vedlegg
    7064112vdlkde994titskr.pdf
    12K
    Handelsbetingelser-Cs-No.pdf
    106K
  • ferdig med meny 3

    https://johncons.angelfire.com/boeker.html

    PS.

    Det neste når det gjelder webdesign.

    Det blir da å også oppdatere menyen på mirror-nettstedet.

    Og å også lage egne nettsider for ‘Bøker’ og ‘Min Bok’, på mirror-nettstedet.

    Og så det samme på mobil-nettstedene.

    (For å si det sånn).

    Så sånn er det.

    Bare noe jeg tenkte på.

    Mvh.

    Erik Ribsskog

    PS 2.

    Det er også mulig, at jeg setter menyen litt høyere.

    Siden at den nå går lenger ned.

    (For å si det sånn).

    Men det gjør jeg, etter at jeg er ferdig med å oppdatere mirror-nettstedet, (tenkte jeg).

    Sånn at jeg ikke glemmer å få med mirror-nettstedet og.

    (For å si det sånn).

    Så sånn er det.

    Bare noe jeg tenkte å.

    Men men.

    PS 3.

    Og når alle nettstedene er ferdig oppdaterte.

    Så lager jeg en nettside, om det, at johncons-web nå også skal ha bøker.

    (Pluss at jeg oppdaterer på forsiden om dette).

    Og så oppdaterer jeg om dette på Facebook og Twitter, (for de som følger johncons-web der).

    (For å si det sånn).

    Så sånn er det.

    Bare noe jeg tenkte på.

    Men men.

  • Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
    Klage/Fwd: Tack för din anmälan!
    Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 4. mars 2021 kl. 17:04
    Til: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>
    Kopi: nyhetsbrev@kvalitetsmagasinet.se, elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, post <post@finkn.no>, abuse@telia.com, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>
    Hei,
    dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).
    (Jeg har ikke kontaktet disse).
    Vennligst rydd opp!
    Med hilsen
    Erik Ribsskog
    PS.
    Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
    virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
    jeg).
    ———- Forwarded message ———
    Fra: Kvalitetsmagasinet <nyhetsbrev@kvalitetsmagasinet.se>
    Date: ons. 3. mar. 2021 kl. 23:42
    Subject: Tack för din anmälan!
    To: Erika <eribsskog+250770(Sensurert av johncons-blogg)@gmail.com>
    eribsskog+250770(Sensurert av johncons-blogg)@gmail.com har lagts till i de valda listorna.
  • Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
    Klage/Fwd: LKB – valgkomite
    Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 4. mars 2021 kl. 16:58
    Til: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>
    Kopi: vestfold@lkb.no, EllenT@nhf.no, moreogromsdal@lkb.no, elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, post <post@finkn.no>, abuse@telia.com, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>
    Hei,
    dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).
    (Jeg har ikke kontaktet disse).
    Vennligst rydd opp!
    Med hilsen
    Erik Ribsskog
    PS.
    Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
    virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
    jeg).
    ———- Forwarded message ———
    Fra: Ellen Trondsen <EllenT@nhf.no>
    Date: tor. 4. mar. 2021 kl. 16:08
    Subject: LKB – valgkomite
    To: kamilla-pettersen@live.no <kamilla-pettersen@live.no>, Ramla-11@hotmail.com <Ramla-11@hotmail.com>, hve_@hotmail.com <hve_@hotmail.com>, anne28_6@hotmail.com <anne28_6@hotmail.com>, anastasiaaaltonenskjemstad@hotmail.com <anastasiaaaltonenskjemstad@hotmail.com>, henriette.skare@gmail.com <henriette.skare@gmail.com>, Ingrid_89_@hotmail.com <Ingrid_89_@hotmail.com>, emilia.bonten@hotmail.no <emilia.bonten@hotmail.no>, anjapost@mac.com <anjapost@mac.com>, jorunnb@yahoo.com <jorunnb@yahoo.com>, karolinetorsnes@hotmail.com <karolinetorsnes@hotmail.com>, hugrun.fedoy@gmail.com <hugrun.fedoy@gmail.com>, sofie.torlei.olsen@gmail.com <sofie.torlei.olsen@gmail.com>, machas_86@hotmail.com <machas_86@hotmail.com>, kristine_wi@hotmail.com <kristine_wi@hotmail.com>, hegemannsaker@hotmail.com <hegemannsaker@hotmail.com>, ineb_88@hotmail.com <ineb_88@hotmail.com>, idastroemberg@gmail.com <idastroemberg@gmail.com>, ingjo81@hotmail.com <ingjo81@hotmail.com>, colaussen@yahoo.no <colaussen@yahoo.no>, joulbr@online.no <joulbr@online.no>, marithhove@gmail.com <marithhove@gmail.com>, ingridmarieauke@gmail.com <ingridmarieauke@gmail.com>, tina.bystol@gmail.com <tina.bystol@gmail.com>, mahvishthomassen@gmail.com <mahvishthomassen@gmail.com>, natasha93@live.no <natasha93@live.no>, melverum@gmail.com <melverum@gmail.com>, merholen@online.no <merholen@online.no>, stinelindegaard@protonmail.com <stinelindegaard@protonmail.com>, eribsskog+250770(Sensurert av johncons-blogg)@gmail.com <eribsskog+250770(Sensurert av johncons-blogg)@gmail.com>
    Hei
    Vedlagt  brev fra  Valgkomiteen i LKB.
    Dersom det er behov for flere opplysninger ta direkte kontakt med:
    Sol-Hege Nathalie Kotte på mobil nr.: 412 32 933, epost: vestfold@lkb.no
    eller Olea Anett Kvalsvik på mobil nr.: 977 71 016, epost moreogromsdal@lkb.no
     
     
     
     
    Vennlig hilsen
    Norges Handikapforbund
    Ellen Trondsen
    rådgiver
     
     
     
     
     
     
    Fra: Admin LKB <admin@lkb.no>
    Sendt: 3. mars 2021 15:50
    Til: Ellen Trondsen <EllenT@nhf.no>
    Emne: Epost til alle medlemmene i LKB
     
    Hei, jeg lurer på om du kan hjelpe oss igjen med epost ut til alle medlemmene våre 😊
    Vedlagt er brev fra valgkomiteen. 
     
    Mvh Sol-Hege Nathalie Kotte LKB 
     
    Last ned Outlook for Android
    2 vedlegg
    Logosymbol.png
    31K
    Brev-til-medlemmer-i-LKB (1).pdf
    230K
  • ny nettside for min bok

    https://johncons.angelfire.com/minbok.html

    PS.

    Jeg skal også lage en ny nettside, som heter: ‘Bøker’, (som skal linke til ‘Min Bok’-siden).

    Og jeg også gjøre om menyen, sånn at ‘Bøker’ blir et eget menyvalg.

    (For å si det sånn).

    Og dette skal jeg prøve å få gjort, iløpet av de neste dagene.

    (Eller noe i den duren).
    Så sånn er det.

    Bare noe jeg tenkte på.

    Mvh.

    Erik Ribsskog

    PS 2.

    Sånn ble ‘Bøker’-siden, (da er det bare meny-oppdateringen igjen):

    sånn ble bøker siden

  • Når det gjelder webdesign.

    Så tror jeg at jeg bare lager et eget menyvalg, for ‘Bøker’, på johncons-web.

    (Noe som er litt arbeid.

    For da må jeg endre menyen på alle nettsidene).

    Og så lager jeg, en egen perm-link, for Min Bok.

    Og så drøyer jeg det heller litt, med innholdsfortegnelse.

    For da jeg gikk på handel og kontor, (på 80-tallet).

    Så lærte vi å skrive, på elektriske skrivemaskiner.

    Og på de, så tok alle tegnene, like stor plass.

    Så der var det enkelt, å stille en tabulator, (som det vel het), for eksempel.

    Men ‘nerdene’ slurva kanskje litt, når de lagde tekstbehandlings-programmene.

    Så der er ikke dette med tabulator osv., like rett fram, (må man vel si).

    Og jeg så også på Min Bok, på Google Books.

    Og der hadde innholdsfortegnelsen endra farge, (fra svart til blått), på en side.

    Så jeg tror jeg må lese meg litt opp, om Open Office, før jeg lager enn innholdsfortegnelse, for jubileumsutgaven, av Min Bok.

    Og jeg er ikke helt ajour, når det gjelder mobilbilder og brev, osv.

    Så jeg tenker at jeg heller drøyer det, til etter at jeg har kommet mer ajour, (seinere i år), med innholdsfortegnelse, til Min Bok.

    Og så begynner jeg heller med nytt ‘Bøker-menyvalg’, til johncons-web, (og mirror-nettstedet).

    (Innimellom at jeg bekjemper trolle-angrep, osv.).

    Så sånn er det.

    Bare noe jeg tenkte på.

    Mvh.

    Erik Ribsskog

    PS.

    Her er mer om dette:

    mer om innholdsfortegnelse google books

    https://books.google.no/books?id=mnawBgAAQBAJ&printsec=frontcover&dq=min+bok&hl=no&sa=X&ved=2ahUKEwjYw6H5vpTvAhVskIsKHd4OCuIQ6AEwAHoECAUQAg#v=onepage&q=min%20bok&f=false

    PS 2.

    Den boka, (på Lulu), har jeg ikke fått sett selv.

    Det var noen kunder, som ønsket å ha den boka, i pocket-utgave.

    Og den har solgt ett eksemplar, på 7-8 år.

    (Noe sånt).

    Men jeg kan prøve å få bestilt et eksemplar selv, etterhvert.

    Og se om innholdsoversikten faktisk endrer farge, inni boka.

    (Eller om det er en feil, hos Google Books.

    For å si det sånn).

    Så sånn er det.

    Bare noe jeg tenkte på.

    Men men.

  • Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
    Klage/Fwd: Informasjon om ditt nye mobilnummer
    Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 3. mars 2021 kl. 14:11
    Til: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>
    Kopi: ice Privat Kundeservice <privat.mobil@ice.no>, firmapost@nkom.no, elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, post <post@finkn.no>, abuse@telia.com, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>, eivind.helgaker@ice.no
    Hei,
    dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).
    (Jeg har ikke kontaktet disse).
    Vennligst rydd opp!
    Med hilsen
    Erik Ribsskog
    PS.
    Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
    virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
    jeg).
    ———- Forwarded message ———
    Fra: ice <noreply@ice.no>
    Date: ons. 3. mar. 2021 kl. 08:37
    Subject: Informasjon om ditt nye mobilnummer
    To: <eribsskog+250770(Sensurert av johncons-blogg)@gmail.com>
    Velkommen til ice!
    Hei Erik Løvenbalk Ribsskog
    SIM-kort er nå på vei til din folkeregistrerte adresse, med mindre du har gitt beskjed om noe annet.
    Ditt nye mobilnummer er: 929 75 897
    For at du skal komme godt i gang med ditt nye mobilabonnement, anbefaler vi at du titter innom ice.no/komigang. Der har vi samlet nyttig informasjon slik at du kommer i gang på 1-2-3!
    Prøvekjøpsordningen Prøv Oss inkluderer 30 GB data, fri tale, SMS og MMS. Datamengde inkludert i EU/EØS er 12 GB. Husk at egne priser gjelder for spesialnummer, samtaler fra Norge til EU/EØS og utlandet ellers. Se priser på ice.no/utland. Prøv Oss inkluderer ikke Data Rollover eller Rollover Deling.
    Få full oversikt på Min Side
    På minside.ice.no får du full oversikt over dataforbruk og fakturaer. Her kan du også sjekke at vi har riktig kontaktinformasjon på deg, slik at du ikke går glipp av nyttig informasjon og viktige driftsmeldinger.
    Lurer du på noe?
    Du finner svar på det meste på våre nettsider ice.no/kundeservice, men du er selvsagt alltid velkommen til å kontakte vårt kundesenter på telefon 21 00 00 00 eller via vårt kontaktskjema.
    Vi skal gjøre vårt beste for at du får en god opplevelse som ice-kunde og vi håper at du blir fornøyd med ditt abonnement.
    Hilsen ice
    Nettbutikk
     
    Min Side
     
    Kontakt
    https://www.facebook.com/icenorge/
    Følg oss på Facebook
    ice kundeservice | ice.no/kontakt | Telefon 21 00 00 00
    Du mottar denne e-posten fordi den inneholder viktig informasjon knyttet til ditt kundeforhold hos ice. Det er derfor ingen mulighet for avmelding.
  • Jeg har tidligere blogget om, at jeg skulle slutte med mobilbilde-skildringer, (og heller satse på mobilbilder med ‘back to the future-tekstmeldinger’).

    (Som en prøveordning).

    Men jeg tenkte at jeg kunne ta en mobilbilde-skildring, for å innvie den nye kamera-mobilen.

    Så sånn er det.

    Bare noe jeg tenkte på.

    Mvh.

    Erik Ribsskog

    PS.

    Det nye kameraet har blits, (og jeg trenger muligens å begynne å trene litt, for å få bort dobbelthaka):

    IMG_20210302_223136

    PS 2.

    Man kan vel også se, (på bildet overfor), at hu utenlandske tannlege-dama, (Leila Daria Walizadeh), har gjort munnen min litt skjevere, (ved å endre bittet mitt), på Galleri Oslo Klinikken, (som det vel het da), i fjor.

    (Eller om det var i forfjor).

    Og det hvite arret, under haka.

    Det er fra en Sugarcubes-konsert, (på Spektrum Scene), i 1990.

    (Noe jeg vel har skrevet om, i Min Bok 2.

    For å si det sånn).

    Så sånn er det.

    Bare noe jeg tenkte på.

    Men men.

    PS 3.

    Det ser også ut som, (på bildet overfor), at jeg har blitt tatt med tang, (eller noe), ved fødselen, (må man vel si).

    (Noe sånt).

    Så sånn er vel det.

    Bare noe jeg tenkte på.

    Men men.

    PS 4.

    Det er vanskelig å si, om jeg hadde sånn hodeskalle under oppveksten, (siden at jeg da hadde så langt hår):

    vanskelig å si

    https://johncons.angelfire.com/bilder.html

    PS 5.

    Som jeg vel har skrevet om, i Min Bok.

    Så ble jeg overfalt, av noen britiske tenåringer, i Brighton, sommeren 1985.

    (På vei til en STS-fotballkamp).

    Og de slo meg rimelig hardt i huet, (med fotballstøvler, (med knottene ut), nederst i noen fullstappa bæreposer/gymposer).

    Så det er mulig, at det var de ungdommene, som har deformert huet mitt.

    Hm.

    Så sånn var muligens det.

    Bare noe jeg tenkte på.

    Men men.

    PS 7.

    Det er kanskje bedre, hvis jeg har sånn ‘party-svenske-frisyre’, da.

    (Som jeg hadde fra 2002 til 2018).

    Siden at den frisyren, kanskje dekker litt, over de ‘gropene’, på sida av huet, liksom.

    (For å si det sånn).

    Så sånn er muligens det.

    Bare noe jeg tenkte på.

    Men men.

    PS 8.

    Jeg har pleid å ha mørke ringer under øya, og mer nyklippet hår.

    (Og jeg har pleid å være bleikere/mer anemisk).

    Så det med hodeskallen har kanskje ikke vært så synlig til vanlig, (i annet lys osv.).

    Hm.

    Min tidligere klassekamerat Andre Willassen, (fra russe-året på Gjerdes videregående).

    Han sa vel en gang det, (på begynnelsen av 90-tallet, hjemme hos Magne Winnem, som da bodde over Rimi Nylænde, på Lambertseter).

    At jeg ikke burde ha pigg-sveis.

    For da så huet mitt så firkanta ut.

    (Noe sånt).

    Så det er mulig, at han da så, noe av de samme, som det blits-bildet overfor vel viser, (når det gjelder hodeskalle-formen min).

    (For å si det sånn).

    Så sånn var det.

    Bare noe jeg tenkte på.

    Men men.

    PS 9.

    En gang rundt årtusenskiftet.

    Så var min yngre halvbror Axel og jeg, ute på byen, i Oslo, (en natt til søndag).

    Og mens vi stod og åt kebab, i Spikersuppa, (ovenfor Stortingsgata).

    (På slutten av kvelden).

    Så gikk ei ung dame bort til oss, og dreit oss ut, fordi at vi spiste disse kebabene.

    For hu mente, at kebab-sjappa, (som var en slags ‘campingvogn’), ikke hadde innlagt vann.

    (Noe sånt).

    Og da kan man kanskje lure på, om dette gatekjøkkenet, (i Bekkestua sentrum), har innlagt vann.

    (Eller om hu nevnte Oslo-dama, ikke visste hva hu prata om.

    For å si det sånn).

    Så sånn er muligens det.

    Bare noe jeg tenkte på.

    Men men.

    PS 10.

    Her er mer om dette:

    IMG_20210302_224005

    PS 11.

    Her, (på Extra Bekkestua), var det ikke mulig å komme fram, med handlevogna:

    IMG_20210302_224235

    PS 12.

    Her var det rot:

    IMG_20210302_224317

    PS 13.

    Her var det vanskelig å finne varer:

    IMG_20210302_224721

    PS 14.

    Tre minutter før stengetid, (som er klokka 23), så satt det en original/boms, på ‘Høtten-benken’, og skravla, med kassamannen, (husker jeg).

    (Bomsen spurte kassamannen om hva han studerte, osv.

    Noe sånt).

    Så her kan man kanskje lure litt, (mener jeg).

    (For å si det sånn).

    Så sånn er nok det.

    Bare noe jeg tenkte på.

    Men men.

    PS 15.

    Her er mer om dette:

    IMG_20210302_225642

    PS 16.

    Jeg hadde med meg en bag.

    (For da er det lettere å bære varene hjem).

    Men en av de forrige gangene, som jeg handla der.

    Så prøvde jeg å legge en pose, nedi bagen, borte ved handlevognene, (etter at jeg hadde betalt).

    (For det er ikke så mange som bruker handlevogn der.

    Ihvertfall ikke om kvelden.

    Og det tar ikke så lang tid, å legge ned en pose.

    For å si det sånn.

    Og det er også flere rader, med handlevogner der.

    Sånn som jeg husker det).

    Men akkurat da, så dukka det opp, en pakistansk Extra-medarbeider, med masse handlevogner, (fra lageret muligens), som han skulle sette tilbake.

    (Noe sånt).

    Så jeg fikk ikke stå i fred der.

    (Så det var dårlig kundeservice.

    Må jeg si).

    Så jeg måtte ta med meg handlevogna ut døra.

    (Noe jeg har lagt merke til, at er ganske vanlig å gjøre, i Bærum.

    For å si det sånn).

    For pakkisen oppførte seg, som om jeg ikke var der, (må jeg si).

    (Han venta ikke til at jeg var ferdig, (med å sette fra meg handlevogna/pakke), da.

    For å si det sånn).

    Og for å hindre, at noe lignende skulle skje igjen.

    Så prøvde jeg å legge ned en bærepose, i bagen, (mens jeg pakka varene, i selvbetjeningskassa, (etter at jeg hadde betalt)).

    (For det var mange ledige selvbetjeningskasser.

    For å si det sånn.

    Så jeg trengte liksom ikke å stresse der.

    Må jeg si).

    Men det var ei ung og sprek butikk-dame, (ei blondine), som da begynte å svirre rundt meg, (som ei bikkje, eller noe lignende).

    (Som for å markere misnøye.

    Eller noe i den duren).

    Så det droppa jeg, (å legge den første posen nedi bagen).

    Så jeg pakka da heller alle varene ned i bæreposer.

    Og la jeg en av bæreposene nedi bagen, (mens jeg fortsatt stod i selvbetjeningskassa).

    (For å si det sånn).

    Og hu unge butikkdama, svirra også rundt meg, (på en lignende måte), når jeg skulle ta det bildet, i PS 13.

    Og på vei til butikken.

    (Ved Nadderud Stadion).

    Så var det sånn, at et øst-europeisk par, (i voksen alder).

    De elga, liksom.

    For det ene fortauet var stengt.

    (På grunn av byggearbeider).

    Så de måtte gå over gata.

    Og da gikk de på en sånn hastighet, at de liksom ville ha kræsjet med meg, (som gikk på den andre sida av gata), på det eneste fortauet, (etter fotgjengerovergangen).

    (Og det var ingen andre fotgjengere, i mils omkrets, liksom.

    Så det ble som noe rart/ekkelt, må jeg si.

    Og på denne tida av døgnet.

    Så pleier det vel ikke å være så mange voksne par ute, (som er edrue).

    For å si det sånn).

    Men det nevnte paret fortsatte istedet, på det avstengte fortauet.

    (De gikk rundt et stengsel/gjerde).

    Før de gikk over gata, kanskje femti meter lenger framme.

    (Noe sånt).

    Og dette paret skulle også på Extra, (hvis jeg ikke blanda de, med et lignende par).

    Og noen sekunder før hu butikk-blondina svirra rundt meg, den første gangen.

    Så holdt jeg på å kræsje, med hu øst-europeiske dama, når jeg skulle finne vaskemiddel, (eller noe lignende).

    Og det virke litt teatralsk.

    For da hadde det nevnte paret splitta seg.

    (Noe som virka litt rart.

    Må man vel si).

    Og dette paret, stod vel også bare og hang der, innimellom.

    De handla ikke noe særlig.

    (Kunne det virke som).

    De hadde ihvertfall ikke handlevogn.

    (Sånn som jeg husker det).

    Så dette paret, var muligens bare ute etter, å lage helvete for meg, (denne kvelden).

    (Eller noe lignende).

    Så sånn var muligens det.

    Bare noe jeg tenkte på.

    Men men.

'Bokhylla' 70-tallet 80-tallet 90-tallet Anmeldelse Arne Mogan Olsen Berger Bergeråsen Brev Christell Humblen Dagbladet.no Datatilsynet Drammen E-post Facebook Google Haldis Humblen Hm Identitetstyveri Ingeborg Ribsskog irc Jobbsøking i England Johannes Ribsskog johncons-blogg Karen Ribsskog Klage Larvik Liverpool Magne Winnem Mobilbilder Musikk Nettmobbing Online trakassering Oppdatering Oslo Pia Ribsskog Politiet Rimi Slektsforskning StatCounter Svelvik Twitter Wikipedia YouTube Ågot Mogan Olsen