johncons
  • hytte i trysil facebook 100

    PS.

    Her er mer om dette:

    hytte i trysil 101

    PS 2.

    Det er visst forresten på Beitostølen at onkel Runar har hytte, (og ikke i Trysil):

    beitostølen runar hytte

    https://johncons-blogg.net/2008/08/vedr.html

    PS 3.

    Det at jeg lyver om noe, på min blogg, vil jeg ikke ha på meg.

    Dette som min yngre fetter Ove skriver, i skjermbildet overfor.

    Det er også veldig vagt.

    (Jeg må si det er noe G.P.P., (Generelt Piss-Preik), som de sa på Norges Høyskole for Informasjonsteknologi, (hvor jeg studerte på 80/90-tallet).

    For å si det sånn).

    Så akkurat hva Ove mener, at er feil, (på bloggen min), det er ikke noe lett for meg å vite, (og forsvare meg mot).

    (For å si det sånn).

    Så sånn er det.

    Bare noe jeg tenkte på.

    Med hilsen

    Erik Ribsskog

    PS 4.

    Beitostølen forbinder jeg, med TV-program, om funksjonshemmede osv., (på 70/80-tallet).

    Så Beitostølen, (for meg som aldri har vært noe ‘slalom-frelst’, eller noe lignende).

    Det er ikke det helt store.

    (Må jeg si).

    Så den nevnte hytteturen, vurderte jeg aldri å være med på.

    Det hadde kanskje vært en ting, å fått låne en hytte, av noen.

    (Hvis det er snakk om en fin hytte, med badstu og boblebad, osv.

    Eller hvis hytta ligger ved fjorden/sjøen.

    For å si det sånn).

    Men å bo på en trang/liten hytte, sammen med masse slektninger, som man ikke har sett, på år og dag.

    (Jeg har også omsorgssvikt-sak, mot min far).

    Det høres ikke ut, som noe fristende.

    (Må jeg si).

    Og på denne tida, (i 2008), så var jeg også arbeidsledig, i England.

    Og jeg fikk kun en drøy tusenlapp, (i livsopphold-støtte), hver fjortende dag.

    Så det hadde ikke holdt til flybilletten engang, (til og fra Norge).

    (For å si det sånn).

    Så sånn er det.

    Bare noe jeg tenkte på.

    Men men.

    PS 5.

    Mer om at Runar har hytte i Beitostøen/Øystre Slidre, (fra Oppland Arbeiderblad 9. oktober 1998):

    mer om hytte runar øystre slidre

    https://www.nb.no/items/db7f9c9103118d287faf612308800f49?page=23&searchText=”runar%20mogan%20olsen”

    PS 6.

    Runar bor jo i Son.

    Og der er det kanskje ikke så mye snø, om vintrene lenger, (som på 70/80-tallet).

    Og i Son så har/hadde Runar en fritidsbåt, (som lå i Son havn, en gåtur på 15-20 minutter kanskje, fra der de bor, i Isdamveien).

    Så Runar har nok ikke vært så gira på, å ha hytte, ved sjøen.

    For han bor jo ved sjøen.

    (Og han har også svømmebasseng i heimen sin.

    For å si det sånn).

    Og jeg trodde, at Runar, var mest glad i, å drive med squash og golf, (og sjakk, svømming og bordtennis).

    (Sånn som jeg husker det, fra 80/90-tallet).

    Men det er mulig at Runar også liker, å gå på langrenn, (eller stå slalom).

    Og at han derfor ville ha en hytte, på fjellet.

    (For å si det sånn).

    Så sånn er muligens det.

    Bare noe jeg tenkte på.

    Men men.

    PS 7.

    Jeg kan også ta med om, at ingen i slekta, (på min fars side), er fra hverken Trysil eller Beitostølen.

    (For å si det sånn).

    Men min farfar hadde en morfar, (var det vel), som var svensk.

    Og han, (en skomaker ved navn Olof Olsson), var fra Eda, (som ligger rett over grensen, til Sverige).

    Så det med Trysil, gir kanskje litt mening.

    (Selv om det vel ligger en del lenger nord, enn Eda.

    For å si det sånn).

    Men Beitostølen, det blir nesten som noe tull, (må man vel si).

    (Hvis ikke min fille-tante Inger, (Runar sin kone), har slekt derfra.

    Hm.

    Inger sin yngre bror Eskil, er vel handicapet, (eller om han ‘bare’ er tilbakestående).

    Så det er mulig at Inger, ville ha hytte, like ved der Eskil oppholder seg, (på det feriestedet for funksjonshemmede, som det noen ganger var om på TV, på 70/80-tallet, (sånn som jeg husker det)).

    Min farmor Ågot var fra Rollag.

    Og hu var nesten som en mor for meg, på 70/80-tallet.

    (Jeg pleide å gå bort til henne, for å spise middag, hver dag etter skolen.

    I mange år).

    Og Ågot babla noen ganger, om en seter, som hu pleide å være på, (oppe i Numedal), som ung.

    Så min far, (eller onkel Runar eller onkel Håkon), kunne kanskje ha fått den seteren, hvis de hadde spurt.

    For det var aldri sånn, at vi var på hyttetur, til Numedal, under oppveksten.

    (Selv om Ågot dro med min lillesøster Pia, opp til Numedal, en eller to somre, (på midten av 80-tallet).

    Men da bodde de på en slags fjellstue, var det vel.

    Noe sånt).

    Så Ågot hadde ikke med seg noe eiendom, inn i ekteskapet, med min farfar.

    (Selv om huset de bodde i, (eller tomta til huset, (Roksvol)), vel var i Ågot sitt navn.

    Så det er mulig at hu har brukt noe arv, på å kjøpe/leie den tomta).

    Og ikke arvet hu noe eiendom, (som for eksempel en hytte), mens hu var gift, heller.

    (Såvidt meg bekjent).

    Så det er kanskje snakk om noe slags ‘snyteri’, fra min farmor sine Numedal-slektninger.

    (For det er vel nesten vanlig, (i Norge), at man arver en hytte, (eller noe lignende), etterhvert.

    Alle nordmenn har liksom hytte, (som de sier).

    Noe sånt).

    Så sånn er vel det.

    Bare noe jeg tenkte på.

    Men men.

  • mest populære bloggposter

    PS.

    Nå sitter jeg og skriver ‘labeler’/etiketter, for noen av gårsdagens bloggposter.

    (Det er noe som ikke er noe særlig, å drive med, hvis man er veldig trøtt, (seint på kvelden).

    For å si det sånn).

    Og så tenkte jeg at, er det virkelig noen, som trykker, på de etikettene.

    Og så tenkte jeg, at på andre blogger, så har de sånne ‘cloud-er’, hvor man kan se, hvilke etiketter, som er mest populære, (for de etikettene får da større skrift).

    Men det fant jeg ikke i farta.

    (På Blogger sin modul-liste).

    Men Blogger har en modul, hvor man kan se, hvilke bloggposter, som er mest populære.

    Og den modulen hadde det kanskje vært artig/interessant, å hatt med, (tenkte jeg).

    Jeg valgte ‘totalt’, (for alle årene, som johncons-blogg har eksistert, (siden 2007)).

    (Istedet for å bare liste de bloggpostene, som har vært mest populære, det siste året, for eksempel).

    For det at bloggen begynte, i 2007.

    Det har jeg jo gjort et poeng av, i logoen, (den kaka med ti lys), da bloggen hadde ti års-jubileum, (i 2017).

    Så da er det kanskje greit, å ta med de mest populære bloggpostene totalt, (siden 2007).

    (Tenkte jeg).

    Og det at jeg søkte på en Golding-leilighet, (i Tuebrook/Liverpool), i 2012.

    (Som man kan se tredje-nederst, i modulen overfor).

    Det hadde jeg glemt, (må jeg innrømme).

    Det er kanskje litt rart, at den bloggposten, ble så populær.

    Men Golding tulla med meg i 2017, da jeg prøvde å leie en annen leilighet, i Tuebrook, (hvor det er billig å bo), husker jeg.

    (Det ble avtalt at jeg skulle leie en nokså moderne leilighet, (etter å ha vært på en visning, (i Tuebrook), høsten 2017).

    Men så nektet de seinere, (etter å ha tatt meg i hånda på dette), å gi meg nøklene, osv.

    Så det ble istedet til, (en del uker seinere), at jeg leide, av Belvoir, (heter de vel), i et mye eldre hus, (et hus i Osborne Road, som var veldig lytt, muligens på grunn av asbest-isolering, har jeg seinere tenkt).

    Selv om jeg da hadde bortimot 200.000 kroner på kontoen.

    Etter å ha mottatt noen penger, (en god del mindre enn jeg egentlig skulle ha mottatt, men likevel), for min del, av eiendommen Bergstø, (i Holmsbu), som jeg arvet en del av, i 2005/2006.

    (For å si det sånn).

    Så sånn er det.

    Bare noe jeg tenkte på.

    Mvh.

    Erik Ribsskog

    PS 2.

    Her er mer om dette:

    mer om golding i 2012

    https://johncons-blogg.net/2012/05/mer-om-boligsking-i-england.html

    PS 3.

    Det med Mette Marit-videoen og Grandiosa-saken.

    Begge de sakene, hadde samme utgangspunkt.

    Det var VGD som slettet en debatt-tråd, som jeg bidro på.

    (‘Norge er ikke som du tror’).

    Og det var ikke første gang, som jeg ble utsatt, for sensur.

    Det ble jeg også i 2007, (av Daily Post sin online-utgave, når jeg skrev om tull på et ‘kommunalt’ treningsstudio i Liverpool).

    Så jeg hadde fått den vanen, at alt jeg skrev, på debattforum.

    Det tok jeg backup av, (på bloggen), i tilfelle sensur.

    Og derfor kunne jeg gå videre med: ‘Norge er ikke som du tror’, etter at VGD slettet den tråden.

    Og da tok jeg brainstorming, (som vi lærte om, i faget markedsføring, på Sande videregående, skoleåret 1987/88).

    Og så skrev jeg opp, alle ting, som jeg hadde lest om, at var galt, i Norge.

    Og det var at det fantes en Mette Marit-video.

    At det var noe tull med ‘skinken’ på Grandiosa, (‘siste-Urban’ hadde skrevet at det ikke egentlig var skinke, på en slags gåtefull måte).

    At Trond Giske hadde vært full på tinget.

    Osv., osv.

    (Det var vel også det med far og sønn Stoltenberg.

    Thorvald Stoltenberg hadde sagt: ‘De er alle serbere’, og ødelagt en fredsprosess, (som han var ansatt av FN for å lede), nede på Balkan, (ved å fornærme mer eller mindre alle innbyggerne der).

    Og Jens Stoltenberg hadde kalt seg: ‘Steklov’, (hans KGB-nick), når han spilte online data-spill, (var det vel).

    Noe sånt).

    Så sånn var det.

    Bare noe jeg tenkte på.

    Men men.

    PS 4.

    Det viste seg forresten, (noen år etter den nevnte sensuren, fra VGD).

    At alle de norske debattforumene, (i de norske nettavisene), ble moderert, fra Sverige.

    (Av en eller annen grunn).

    Så dette ville kanskje ikke ha skjedd, i våre dager.

    At de bare slettet en interessant tråd, uten noe særlig god grunn.

    (For å si det sånn).

    Så sånn er muligens det.

    Bare noe jeg tenkte på.

    Men men.

    PS 5.

    Her er mer om dette:

    mer om sensur

    https://johncons-blogg.net/2011/07/konspirasjonsteorier-er-ikke-mitt-felt.html 

    PS 6.

    Jeg begynte å debattere, på VGD, i 2002 deromkring, (var det vel).

    Men VGD var kronglete, å bidra på, fra England.

    (Sånn som jeg husker det).

    Man måtte ha norsk mobil-nummer.

    For VG sendte en tekstmelding, med en kode i, hvert år.

    (Noe sånt).

    Og det funka vel ikke helt, når man bodde, i utlandet.

    Det var ihvertfall sånn, at jeg kontakta VGD, fra England, da jeg bodde i Leather Lane, (hvor jeg bodde fra 2006 til 2011), i Liverpool.

    Og så prøvde jeg å få det gamle nicket mitt, cons, til å funke der.

    Men da står det, (i 2007), at jeg kun hadde 32 innlegg.

    Men det er ikke riktig.

    Jeg hadde flere hundre innlegg, fra den tida jeg bodde på St. Hanshaugen, (hvor jeg bodde fra 1996 til 2004).

    (Selv om det var mest om Everton/engelsk fotball.

    For å si det sånn).

    Og det at jeg blir kalt: ‘Vikar’.

    Det ‘tittel-tullet’ hadde vel ikke VGD, på den tida, (rundt 2002), som jeg begynte å debattere der.

    (For å si det sånn).

    Så sånn er det.

    Bare noe jeg tenkte på.

    Men men.

    PS 7.

    Og de mordsakene, som jeg har blogget om.

    Det er fordi at jeg har bodd, (på Østre Halsen og Abildsø), hvor disse mordene, har skjedd.

    (For å si det sånn).

    Så sånn er det.

    Bare noe jeg tenkte på.

    Men men.

  • Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
    Klage/Fwd: Produktbestilling fra Erik Sædslurper Ribsskog med leveringsdato
    Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 9. februar 2021 kl. 10:40
    Til: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>
    Kopi: kl@dugnadsiden.no, auto@systima.no, post@dugnadsmarked.no, elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, post <post@finkn.no>, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, abuse@telia.com, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>
    Hei,
    dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).
    (Jeg har ikke kontaktet disse).
    Vennligst rydd opp!
    Med hilsen
    Erik Ribsskog
    PS.
    Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
    virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
    jeg).
    ———- Forwarded message ———
    Fra: Kristian Lian <kl@dugnadsiden.no>
    Date: man. 8. feb. 2021 kl. 14:11
    Subject: Re: Produktbestilling fra Erik Sædslurper Ribsskog med leveringsdato
    To: Erik Sædslurper Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
    Hei, vi gjennomfører kredittsjekk av alle bestillinger, men Experian finner deg ikke.
    Kan du se om informasjonen vi har på deg stemmer.
     
    Fra: Erik Sædslurper Ribsskog eribsskog@gmail.com
    Adresse: Furulia 29
    Postnummer: 1356
    Poststed: Bekkestua
    Tlf.: 96853024
    Fødselsdato: 1970-07-25
     
    Ser frem til å høre fra deg
     
    Med vennlig hilsen
    Kristian Lian
    Daglig leder
    Mob: +47 905 88 326
    Tlf:    +47 64 80 90 64
    Adr: O.H. Bangs vei 51, 1363 Høvik
    Dugnadsiden logo
    ikon-instagram-150×150.png ikon-linkedin-300×300.png ikon-youtube-300×300.png ikon-facebook-300×300.png snapchat-300×300.png
     
     
    Fra: Systima <auto@systima.no>
    Svar til: Erik Sædslurper Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
    Dato: søndag 7. februar 2021 23:57
    Til: Kristian Lian <kl@dugnadsiden.no>
    Emne: Produktbestilling fra Erik Sædslurper Ribsskog med leveringsdato
     
    Fra: Erik Sædslurper Ribsskog eribsskog@gmail.com
    Adresse: (Sensurert av johncons-blogg)
    Postnummer: (Sensurert av johncons-blogg)
    Poststed: Bekkestua
    Tlf.: 96853024
    Fødselsdato: 1970-07-25
    Gruppetype: Annet
    Leveringsdato: 15.02.2021
    Navn på gruppen: Blakstadhomsene
    Antall doruller: 50
    Antall tørkeruller: 0
    Antall sokker 35-40: 0
    Antall sokker 41-46: 0
    Antall dressokker 41-46: 0
    Antall julekort: 0
    Antall tennbriketter: 0
    Antall håndrens: 0
    Hvor fant du oss: Annet
    Eventuelle kommentarer:
    Fakturamottaker
    Samme som har bestilt
  • Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
    Klage/Fwd: Takk for din bestilling
    Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 9. februar 2021 kl. 10:30
    Til: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>
    Kopi: VitaeLab <kundeservice@vitaelab.no>, elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, post <post@finkn.no>, abuse@telia.com, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>
    Hei,
    dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).
    (Jeg har ikke kontaktet disse).
    Vennligst rydd opp!
    Med hilsen
    Erik Ribsskog
    PS.
    Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
    virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
    jeg).
    ———- Forwarded message ———
    Fra: VitaeLab <kundeservice@vitaelab.no>
    Date: man. 8. feb. 2021 kl. 21:24
    Subject: Takk for din bestilling
    To: Erik Sædslurper Ribsskog <e.ribsskog@gmail.com>
    VitaeLab
    Takk for din bestilling!
    Din bestilling er registrert hos oss, og sendes i posten så raskt som mulig. Du vil motta forsendelsen innen 2 uker. En ordrebekreftelse sendes også til din e-post.
    Velkommen som kunde hos VitaeLab!
    Praktisk informasjon
    Du mottar en ordrebekreftelse på e-post innen kort tid.
    Fakturaen blir sendt sammen med din første forsendelse. Her finner du noen tips om hvordan du kan opprette avtalegiro.
    Husk at det kan ta litt tid før du merker effekten fra bruk av kosttilskudd, derfor anbefaler vi å prøve produktet i minst tre måneder.
    Spørsmål angående bestillingen din?
    Kontakt kundeservice på epost om det er noe du lurer på. Eller ring oss på tlf. 98 70 14 01 – åpent alle hverdager mellom klokken 08:30 og 16:30.
    Ordredetaljer:
     
    VitaePro 2 x VitaePro 338.00
     
    Porto: 39.00
    Total: 377.00
    Leveringsadresse:
    Erik Sædslurper Ribsskog
    (Sensurert av johncons-blogg)
    (Sensurert av johncons-blogg) Bekkestua
    e.ribsskog@gmail.com
    VitaeLab
    www.vitaelab.no · Kundeservice: 98 70 14 01 / e-post: kundeservice@vitaelab.no
  • Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
    Klage/Fwd: Avsluttet: Re: Svar: Re: Svar: Klage/Fwd: Takk for din henvendelse: Klage/Fwd: Takk for din henvendelse: Re: Avsluttet: Klage/Fwd: Få silkemykt og glansfullt …
    Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 8. februar 2021 kl. 23:25
    Til: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>
    Kopi: “Luxplus.no” <kundeservice@luxplus.no>, elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, post <post@finkn.no>, abuse@telia.com, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>, post@kghav.com, Christian.Kjaergaard@maersk.com, dk@allunite.com
    Hei,
    dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).
    (Jeg har ikke kontaktet disse).
    Vennligst rydd opp!
    Med hilsen
    Erik Ribsskog
    PS.
    Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
    virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
    jeg).
    ———- Forwarded message ———
    Fra: Mia (Luxplus.no) <kundeservice@luxplus.no>
    Date: man. 7. des. 2020 kl. 16:59
    Subject: Avsluttet: Re: Svar: Re: Svar: Klage/Fwd: Takk for din henvendelse: Klage/Fwd: Takk for din henvendelse: Re: Avsluttet: Klage/Fwd: Få silkemykt og glansfullt …
    To: Erika Løvenbalk Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
    ##- Please type your reply above this line -##
    Hej Erika
    Din henvendelse til vår kundeservice “Re: Svar: Re: Svar: Klage/Fwd: Takk for din henvendelse: Klage/Fwd: Takk for din henvendelse: Re: Avsluttet: Klage/Fwd: Få silkemykt og glansfullt …” er nå avsluttet.
    Hvis du ønsker å gjenåpne din henvendelse, skal du bare besvare denne e-posten.
    Vil du hjelpe oss til å bli bedre?
    Så ranger gjerne våre svar ved å klikke nedenfor:
    Jeg ER tilfreds med svaret eller Jeg er IKKE tilfreds
    Oppsummering av din henvendelse:
    Erika Løvenbalk Ribsskog
    Dec 7, 2020, 15:55 GMT+1
    This is a follow-up to your previous request #602923 “Re: Svar: Klage/Fwd: Takk f…”
    Hei,
    i min forrige mail, så skrev jeg, at jeg ønsker, å få svar, fra en overordnet, om dette.
    Jeg kan ikke se at det har skjedd.
    Så det må jeg klage på.
    (Jeg ønsker å få vite navnet, på det trollet, som har bestilt ‘dritt’, i mitt navn.
    Og jeg ønsker å vite hvilke bedre rutiner, som dere skal skaffe dere, for å hindre at dette skjer igjen.
    Jeg ønsker også noen sparket der, for at dere kaller meg ‘Erika’, i hver bidige mail.
    Helvetes tullinger).
    Skjerpings!
    Erik Ribsskog
    tir. 3. nov. 2020 kl. 08:55 skrev Mia (Luxplus.no) <kundeservice@luxplus.no>:
    Med vennlig hilsen
    Luxplus.no kundeservice
  • Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
    Klage/Fwd: ✅ Story of Seasons: Pioneers of Olive Town, No Straight Roads, Doraemon: Nobita’s Little Star Wars 2021 & much more! 🎮
    Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 8. februar 2021 kl. 23:03
    Til: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>
    Kopi: cs@edm.play-asia.com, Maria Kathleen Mateo <kathleen.mateo@play-asia.com>, elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, post <post@finkn.no>, abuse@telia.com, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>
    Hei,
    dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).
    (Jeg har ikke kontaktet disse).
    Vennligst rydd opp!
    Med hilsen
    Erik Ribsskog
    PS.
    Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
    virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
    jeg).
    ———- Forwarded message ———
    Fra: Playasia <cs@edm.play-asia.com>
    Date: man. 7. des. 2020 kl. 15:01
    Subject: ✅ Story of Seasons: Pioneers of Olive Town, No Straight Roads, Doraemon: Nobita’s Little Star Wars 2021 & much more! 🎮
    To: <eribsskog+extremelyhomosexual@gmail.com>
    No.1 Japanese Games Importer – Serving Fans for over 17 Years!!
    playasia
    EXCLUSIVES GAMES DIGITAL TOYS LIFESTYLE BLOG
    STORY OF SEASONS: PIONEERS OF OLIVE TOWN
    XSEED Games and Marvelous Europe have revealed the various editions available for Story of Seasons: Pioneers of Olive Town. Read more… 
    PRE-ORDER NOW
    ATELIER RYZA EVER DARKNESS & THE SECRET HIDEOUT 1/7 SCALE PRE-PAINTED FIGURE: LILA DECYRUS
    Alter
    Pre-order deadline: Jan 25, 2021
    Releases on: Jan 31, 2022
    PRE-ORDER NOW
    NO STRAIGHT ROADS
    Sold Out Games and Metronomik have announced the upcoming festive update of No Straight Roads. Read more… 
    BUY NOW
    DORAEMON: NOBITA’S LITTLE STAR WARS 2021
    FuRyu has announced the upcoming Doraemon video game for the Nintendo Switch and it’s no other than Doraemon: Nobita’s Little Star Wars 2021. Read more…
    PRE-ORDER NOW
    TOY DEADLINE ALERT
    Series featured this week include:
    Bayonetta
    Hyperdimension Neptunia
    Demon Slayer
    Slayers
    Overlord
    & lots more!!
    DON’T MISS OUT! PRE-ORDER NOW!
    FINAL FANTASY VII REMAKE ACOUSTIC ARRANGEMENTS
    BUY NOW
    FLEET GIRLS COLLECTION – KANCOLLE MEMORIAL COMPILATION
    BUY NOW
    PHANTASY STAR VOCAL
    COLLECTION
    BUY NOW
    WEEKLY DOUBLE COINS PICKS: Monkey Barrels, Samurai-Force Shing!, Yui Kotegawa Figure & More!
    GRAB YOUR DOUBLE COINS HERE
    FATE/STAY NIGHT HEAVEN’S FEEL III SPRING SONG
    PRE-ORDER
    THE LORD OF THE RINGS TRILOGY 4K UHD BOXSET (9-DISC)
    BUY NOW
    HOBBIT TRILOGY 4K UHD BOXSET
    (6-DISC)
    BUY NOW
    NENDOROID INTERSPECIES REVIEWERS: CRIMVAEL
     
    PRE-ORDER
    THE ELDER SISTER-LIKE ONE: CHIYO BUNNY VER.
    PRE-ORDER
    NENDOROID SPIDER-MAN INTO THE SPIDER-VERSE: PENI PARKER SPIDER-VERSE VER.
    PRE-ORDER
    CLICK HERE FOR ALL LATEST FIGURES!
    Click here for all of this week’s blogs!
    @playasia
    Human score    Trustpilot Stars    number of reviews    Trustpilot Logo
    © 2020 Playasia.com. OK to reproduce if copyright note stays intact.
    Contact us at:
    www.play-asia.com/contact
    Unsubscribe
    Privacy Policy
  • Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
    Anmodning om å slette dialog fra bloggen din
    Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 8. februar 2021 kl. 22:53
    Til: Erik Røhne Andersen <erik@tusenfryd.no>
    Kopi: contact@kpmg.no, rubrecht@centaur-group.com, juridisk <juridisk@datatilsynet.no>, parquesreunidos.com@grpr.com, development@grpr.com, elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, post <post@finkn.no>, abuse@telia.com, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>
    Hei,
    dere skal tjene kundene/borgerne.
    Der skal ikke komme her og komme her.
    Dette ligner ikke grisen.
    Så dette må jeg klage på.
    Jeg å ønsker å heller få svar fra adm. dir. om dette, (som opplyst om tidligere).
    (Jeg ønsker å få vite navnet, på det trollet, som har bestilt dette, i mitt navn.
    Og jeg ønsker å bli opplyst om, hvilke bedre rutiner, som dere skal skaffe dere, for å hindre at noe lignende skjer igjen).
    Skjerpings!
    Erik Ribsskog
    man. 7. des. 2020 kl. 14:59 skrev Erik Røhne Andersen <erik@tusenfryd.no>:
    Hei
    Du publiserer korrespondanse med personopplysninger av våre ansatte derfor ber vi deg fjerne dette.
    Vi har tidligere forklart at det ikke er mulig å spore opphavsperson dersom noen legger inn falske opplysninger i kontaktskjemaet hos oss.
    Undertegnede er ansvarlig i Tusenfryd for disse områdene derfor er det ikke relevant å be andre svare.
     
     
    Mvh Erik Røhne Andersen
     
     
     
    Fra: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
    Sendt: mandag 7. desember 2020 14:45
    Til: Erik Røhne Andersen <erik@tusenfryd.no>
    Kopi: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>; parquesreunidos.com@grpr.com; development@grpr.com; elh@forbrukertilsynet.no; inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no; fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>; post <post@finkn.no>; abuse@telia.com
    Emne: Re: Anmodning om å slette dialog fra bloggen din
     
    Hei,
    nå får dere roe ned egget, som de sier.
    Dette er det latterligste jeg noen gang har hørt.
    Personvern gjelder for mennesker, og ikke for firmaer/organisasjoner.
    Dere får heller ta dere sammen, og finne navnet på det trollet, som har bestilt dette, i mitt navn.
    Jeg ønsker også å få vite hvilke bedre rutiner dere skal skaffe dere, for å hindre, at noe lignende skjer, med andre borgere.
    Jeg ønsker også å heller få svar fra administrerende direktør om dette, (og ikke fra en ‘klovn’, i markedsføringsavdelingen).
    Drifts-avdelingen er nok den riktige avdelingen for dette.
    Skjerpings!
    Erik Ribsskog
     
    man. 7. des. 2020 kl. 14:23 skrev Erik Røhne Andersen <erik@tusenfryd.no>:
    Hei
    Undertegnede er gjort oppmerksom på at du har publisert maildialogen du har hatt med oss tidligere i sommer.
     
    Vi anser saken for avsluttet fra våres side og vi forventer også at du sletter all dialog du har hatt med oss fra din blogg.
    Ingen i Tusenfryd har på noe tidspunkt blitt informert om eller akseptert at dette ble publisert i din blogg.
    I henhold til personvernforordningen artikkel 17 forventer vi at du sletter dette umiddelbart – og senest innen tirsdag 10. november.
     
     
    Med frydefull hilsen / With best regards
    Erik Røhne Andersen
    Markedssjef/Marketing Manager
    erik@tusenfryd.no
     
     
    TusenFryd AS, Fryds vei 25, N-1407 Vinterbro
    Sentralbord/switchboard: +47 64976497
    Dir.: +47 64 97 64 04 Mobil/cell.: +47 92 26 77 88
    www.tusenfryd.no
     
      Følg oss på Facebook! www.facebook.com/tusenfryd

'Bokhylla' 70-tallet 80-tallet 90-tallet Anmeldelse Arne Mogan Olsen Berger Bergeråsen Brev Christell Humblen Dagbladet.no Datatilsynet Drammen E-post Facebook Google Haldis Humblen Hm Identitetstyveri Ingeborg Ribsskog irc Jobbsøking i England Johannes Ribsskog johncons-blogg Karen Ribsskog Klage Larvik Liverpool Magne Winnem Mobilbilder Musikk Nettmobbing Online trakassering Oppdatering Oslo Pia Ribsskog Politiet Rimi Slektsforskning StatCounter Svelvik Twitter Wikipedia YouTube Ågot Mogan Olsen