
-

PS.
Her er mer om dette:

PS 2.
Enda mer om dette:

PS 3.
Og enda mer om dette:

PS 4.
Og enda enda mer om dette:

-
https://www.nb.no/items/37915d1cb9d3093ec828bc12f21b435b?page=7&searchText=”ole%20tonny%20bergum”PS.
Her er mer om dette:

(Samme link som overfor).
PS 2.
Ole Tonny hadde visst en slags vaktmester-geskjeft, (sammen med sin yngre bror Kai Runar ‘Kairo’ Bergum), på den tida, som han døde.
Så det er mulig at han fortet seg hjem til Bergeråsen, fordi at han skulle måke, for noen gamlinger/naboer.
(Noe sånt).
Så sånn var muligens det.
Bare noe jeg tenkte på.
Mvh.
Erik Ribsskog
PS 3.
Dette bildet av Ole Tonny er muligens fra da en fotograf dukka opp, (på Svelvik ungdomsskole), for å ta portrett-bilder av folka i klassen:

https://www.facebook.com/photo/?fbid=10207424062574018&set=picfp.1061027009
PS 4.
Her kan man se dødsannonsen til Ole Tonny, (fra Ringerikes Blad 10. januar 1989):

https://www.nb.no/items/e7d4a7baf30f98a409732bacd6a1274c?page=11&searchText=”ole%20tonny%20bergum”~1
PS 5.
Ole Tonny sin far jobbet visst på fabrikk, (fra Moss Avis 26. mai 1981):

https://www.nb.no/items/8817001c512358134dc4a8873345e47f?page=19&searchText=”olav%20bergum”~1
PS 6.
Som jeg har blogget om tidligere, så er visst Ole Tonny gravlagt to steder, (noe som vel må være tull):

https://johncons-blogg.net/2020/03/her-kan-man-se-min-tidligere.html
-

PS.
Det er mulig at regjeringen mener, at man må bruke munnbind, i rushet.
Sånn har jeg tolket det, ihvertfall.
Men burde det egentlig være vanskelig, å holde en meters avstand, i butikker.
Det er vel isåfall på grunn av klamme løsninger, som ‘duo-kasser’, hvor to køer, står ved siden av hverandre, (ofte uten gjerde imellom).
(Noe sånt).
Så sånn er muligens det.
Bare noe jeg tenkte på.
Mvh.
Erik Ribsskog
-
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Klage/Fwd: Velkommen til NRK
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 25. januar 2021 kl. 15:47
Til: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>
Kopi: NRK <info@nrk.no>, elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, “rana.tingrett” <rana.tingrett@domstol.no>, NRK Lisensavdelinga <NRKLisensavdelingen@nrk.no>, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, “Post (Medietilsynet)” <post@medietilsynet.no>, nrktv@nrk.no, kringkastingsradet <kringkastingsradet@nrk.no>, NRK Hjelp <nrk_hjelp@nrk.no>, post <post@finkn.no>, “post@sivilombudsmannen.no” <post@sivilombudsmannen.no>, PFU Pressens faglige utvalg <pfu@presse.no>, “Söderblom, Marit Annie” <Marit.Annie.Soderblom@domstol.no>, tvaksjonen@wwf.no, abuse@telia.com, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>
Hei,
dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).
(Jeg har ikke kontaktet disse).
Vennligst rydd opp!
Med hilsen
Erik Ribsskog
PS.
Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).
———- Forwarded message ———
Fra: NRK Innlogging <info@nrk.no>
Date: man. 25. jan. 2021 kl. 06:21
Subject: Velkommen til NRK
To: Erik Løvenbalk Ribsskog, som spiser sin egen bæsj til middag, sin egen sæd til dessert <eribsskog+namnam@gmail.com>
Hei Sveis!
Hei, Erik Løvenbalk Ribsskog, som spiser sin egen bæsj til middag, sin egen sæd til dessert!
Takk for din registrering. Som innlogget NRK-bruker får du det beste ut av NRK – det blir enklere å fortsette der du slapp og finne igjen innholdet som du liker. Helt gratis.
Bekreft e-post
Hvis knappen over ikke virker, kan du kopiere og lime inn denne adressen i nettleseren din: https://innlogging.nrk.no/epost/bekreft/d345e164-75a3-4edb-ba16-713bbab3c175
Er det ikke du som har registrert deg, anbefaler vi deg å slette brukeren din.
NRK
NRK Publikumsservice – tlf 23 04 70 00
E-post: info@nrk.no
-
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Klage/Fwd: Takk for din bestilling!
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 25. januar 2021 kl. 15:36
Til: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>
Kopi: hello@elkjop.no, noss@deloitte.no, abuse@telia.com, elh@forbrukertilsynet.no, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, post <post@finkn.no>, CorporatePR@dixonscarphone.com, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>
Hei,
dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).
(Jeg har ikke kontaktet disse).
Vennligst rydd opp!
Med hilsen
Erik Ribsskog
PS.
Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).
———- Forwarded message ———
Fra: <donotreply@elkjop.no>
Date: søn. 24. jan. 2021 kl. 18:44
Subject: Takk for din bestilling!
To: <eribsskog+superhomofil@gmail.com>
Logotype
Takk for din bestilling!
Hei
Dette er en automatisk bekreftelse på at vi har mottatt din ordre. Du vil motta en SMS så fort vi har behandlet din ordre og den er klar til henting. Varen må hentes innen åpningstid neste arbeidsdag.
Vi mottok din ordre den 24-jan-2021.
Takk for at du handlet hos Elkjøp Norge.
ORDREOVERSIKT (NOK)
Ordrenummer: 151048324
Antall Vare Tilgjengelighet Pris Totalsum
1
Weber Genesis II E610 GBS gassgrill 63010169
Varekode #: WEB63010169
Reservert i butikk
15 995
15 995
Leveringsmetode Leveringstid Pris
Klikk&hent
Hentes innen utgangen av neste arbeidsdag
0
Ordre som ikke hentes før utgangen av neste arbeidsdag vil kanselleres. Dette automatiske svaret er ikke en juridisk bindende ordrebekreftelse og vi forbeholder oss retten til å kansellere ordren som følge av trykkfeil, tekniske problemer, leveringssvikt eller lignende situasjoner.
Leknes
Butikkvalg for Klikk & Hent: Leknes
Pris 15 995
Leveringsmetode 0
Betale i butikk 15 995
*Herav mva 3 199
Totalt inkl. frakt og MVA 15 995
Leveringsadresse
Leknes
Idrettsgata 71
8376 Leknes
Faktureringsadresse
Erik Superhomofil Ribsskog
91587953
eribsskog+superhomofil@gmail.com
Betalingsmetode
Betale i butikk (kr 15 995,00)
Hvis du har spørsmål vedrørende din ordre kan du kontakte vår kundeservice.
Med vennlig hilsen
Kundeservice Elkjøp Norge
(C) 2021 Elkjøp Norge AS. Med forbehold om skrivefeil og feil i priser. 2021 Prisene er i kroner. Mva, miljøgebyr og frakt er inkludert. Produktspesifikasjoner kan endres. Alle rettigheter er reservert.
angrerett.pdf
108K
-
-

PS.
Det neste når det gjelder webdesign.
Det blir da, å liksom ‘EU-godkjenne’ mobil-nettstedet og mirror-nettstedet sitt mobil-nettsted.
Og etter det, så hadde jeg tenkt til å begynne arbeidet med å re-lansere Min Bok-bøkene, (på nettstedet).
Men innimellom så driver jeg med å bekjempe troll-post-angrep/troll-mail-angrep.
Og mobilbildene er også en del på etterskudd.
(For å si det sånn).
Så dette med bøkene blir nok ikke før i februar eller mars.
(Eller noe i den duren).
Så sånn er det.
Bare noe jeg tenkte på.
Mvh.
Erik Ribsskog





