johncons
  • Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

    Klage/Fwd: Early Black Friday sale this weekend!

    Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 28. desember 2020 kl. 14:08

    Til: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>

    Kopi: elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, post <post@finkn.no>, abuse@telia.com

    Hei,

    dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

    (Jeg har ikke kontaktet disse).

    Vennligst rydd opp!

    Med hilsen

    Erik Ribsskog

    PS.

    Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke

    virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes

    jeg).

    ———- Forwarded message ———

    Fra: Displate <noreply@displate.com>

    Date: lør. 14. nov. 2020 kl. 09:51

    Subject: Early Black Friday sale this weekend!

    To: Erika Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

    Up to35% OFF

    Erika, check these sweet Early Black Friday deals this weekend!

    Get ready – sale starts this Saturday at Midnight

    Buy up to 3 Displates and get 25% OFF

    4 or more, and get 35% OFF

    Get the goodies

    Offer lasts until SUNDAY

    Trending Now

    Coffee Equipment / [Trending Design Image]

    Coffee Equipment

    On The Rain [Trending Design Image]

    On The Rain

    Tree Hugger  [Trending Design Image]

    Tree Hugger

    Portal  [Trending Design Image]

    Portal

    Browse More

    CONNECT WITH US

    F

    I

    T

    P

    Copyright © 2020 DISPLATE.COM

    GWD CONCEPT Sp. z o.o., Al. Jerozolimskie 123a, 02-017 Warsaw, Poland

    If you are not interested in receiving the emails from us, unsubscribe instantly

  • propolis ingen dokumenterte effekter

    PS.

    Det var vel forresten sånn.

    At Jan, (og hans amerikanske Snakehill Trading-forretningspartner Kerry), også solgte bipollen, (i form av tabletter vel), fra Arizona.

    Og bipollen finnes det kanskje mer dokumentasjon om, (når det gjelder helseeffektene).

    (For å si det sånn).

    Så sånn er vel det.

    Bare noe jeg tenkte på.

    Mvh.

    Erik Ribsskog

    PS 2.

    Jan og Kerry sine konkurrenter, solgte også dronninggele, (har jeg sett, på ‘Bokhylla’).

    Men om Jan og Kerry også solgte dette.

    Det husker jeg ikke.

    Isåfall så fikk ikke jeg noen, av disse boksene.

    (Opp til meg i Leirfaret).

    Jeg syntes kanskje, at dette ikke var noe for karer.

    Siden at det het noe med: ‘Dronning’.

    (Noe sånt).

    Så sånn var muligens det.

    Bare noe jeg tenkte på.

    Men men.

  • Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

    Klage/Fwd: Aktiver din konto hos underskrift.no

    Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 27. desember 2020 kl. 16:09

    Til: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>

    Kopi: kontaktoss@underskrift.no, elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, abuse@telia.com, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, post <post@finkn.no>

    Hei,

    dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

    (Jeg har ikke kontaktet disse).

    Vennligst rydd opp!

    Med hilsen

    Erik Ribsskog

    PS.

    Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke

    virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes

    jeg).

    ———- Forwarded message ———

    Fra: Underskrift.no <kontaktoss@underskrift.no>

    Date: lør. 14. nov. 2020 kl. 01:48

    Subject: Aktiver din konto hos underskrift.no

    To: <eribsskog+psykose@gmail.com>

    Hei Frøken Ribsskog

    For å aktivere din konto hos underskrift.no må din e-post adresse bekreftes.

    Klikk på linken nedenfor for å aktivere din konto.

    (Sensurert av johncons-blogg)

    Vi ønsker deg lykke til med dine underskriftskampanjer!

    Med hilsen

    Underskrift.no

  • Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

    Klage/Fwd: 😍Adorable Plushies For You!

    Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 27. desember 2020 kl. 16:04

    Til: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>

    Kopi: cs@edm.play-asia.com, elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, cs@play-asia.com, post <post@finkn.no>, abuse@telia.com, kathleen.mateo@play-asia.com

    Hei,

    dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

    (Jeg har ikke kontaktet disse).

    Vennligst rydd opp!

    Med hilsen

    Erik Ribsskog

    PS.

    Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke

    virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes

    jeg).

    ———- Forwarded message ———

    Fra: Playasia <cs@edm.play-asia.com>

    Date: fre. 13. nov. 2020 kl. 16:29

    Subject: 😍Adorable Plushies For You!

    To: <eribsskog+extremelyhomosexual@gmail.com>

    SHOP YOURS NOW!

    playasia

    EXCLUSIVES GAMES DIGITAL TOYS LIFESTYLE BLOG

    THESE ADORABLE PLUSHIES ARE WAITING FOR YOU! 

    If you are fond of collecting cute, adorable and squishy plushies, this collection is definitely for you!

    Shop now and get it with FREE AIRMAIL SHIPPING. 

    So, what are you waiting for?

    *only eligible for products under 2KG. (Ends on Nov 16, 12pm, HKT, (GMT+8)

    GET FREE SHIPPING NOW

    SPLATOON ALL STAR COLLECTION PLUSH: HOTARU (S) (RE-RUN)

    ORDER NOW

    SPLATOON ALL STAR COLLECTION PLUSH: GIRL A (S) (RE-RUN)

    ORDER NOW

    ANIMAL CROSSING ALL STAR COLLECTION PLUSH: DP01 ISABELLE (S)

    ORDER NOW

    KIRBY’S DREAM LAND

    PLUSH: KURUKURU

    WARP STAR

    ORDER NOW

    KIRBY’S DREAM LAND KIRBY MUTEKI! SUTEKI! CLOSET PLUSH: MSC-002 BUBBLE

    ORDER NOW

    KIRBY’S DREAM LAND ALL STAR COLLECTION PLUSH:

    DAROACH (S)

    ORDER NOW

    HATSUNE MIKU CUTE

    PLUSH CHEER VER. (C)

     

    ORDER NOW

    KIRBY’S DREAM LAND ALL STAR COLLECTION PLUSH: WADDLE DEE (M)

    ORDER NOW

    @playasia

    Human score    Trustpilot Stars    number of reviews    Trustpilot Logo

    © 2020 Playasia.com. OK to reproduce if copyright note stays intact.

    Contact us at:

    www.play-asia.com/contact

    Unsubscribe

    Privacy Policy

  • Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

    Klage/Fwd: Hvorfor blir ikke amerikanerne ferdig med valget?

    Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 27. desember 2020 kl. 15:57

    Til: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>

    Kopi: ukesbrevurix@nrk.no, elh@forbrukertilsynet.no, “Söderblom, Marit Annie” <Marit.Annie.Soderblom@domstol.no>, NRK Lisensavdelinga <NRKLisensavdelingen@nrk.no>, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, NRK <info@nrk.no>, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, post <post@finkn.no>, “Post (Medietilsynet)” <post@medietilsynet.no>, “post@sivilombudsmannen.no” <post@sivilombudsmannen.no>, “rana.tingrett” <rana.tingrett@domstol.no>, abuse@telia.com, nrktv@nrk.no

    Hei,

    dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

    (Jeg har ikke kontaktet disse).

    Vennligst rydd opp!

    Med hilsen

    Erik Ribsskog

    PS.

    Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke

    virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes

    jeg).

    ———- Forwarded message ———

    Fra: Sigurd Falkenberg Mikkelsen <ukesbrevurix@nrk.no>

    Date: fre. 13. nov. 2020 kl. 16:12

    Subject: Hvorfor blir ikke amerikanerne ferdig med valget?

    To: Patetiske Erik <eribsskog+patetisk@gmail.com>

    Vises ikke nyhetsbrevet riktig? Åpne i nettleser

    NRK Urix Fredag, 13, november 2020

    Kjære leser,

    Det er to fortellinger om det amerikanske presidentvalget.

    Men først fakta: Joe Biden er valgt til USAs neste president. Den siste staten som offisielt ble erklært med flertall til Biden, er Arizona. Da gjenstår omtelling i Georgia og resultatene i Nord-Karolina, og mange søksmål fra Trump-leiren som de så langt ikke har kommet noen vei med, og som ikke kommer til å endre valgresultatet nevneverdig. Dere kan følge de siste resultatopptellingene her. 

    Så til fortelling nummer 1: Dette har vært en solid seier til Joe Biden og Demokratene. De har gjort noe som er ekstremt vanskelig i amerikansk politikk, nemlig å vinne over en sittende president. De har samlet flere stemmer enn noen annen amerikansk president. Biden har fått over fem millioner stemmer mer enn Trump.

    De har klart å ta tilbake noen av statene i Midtvesten som stemte på Trump forrige gang, de har snudd Arizona og sannsynligvis Georgia, og ligger an til å få et like stort overtall i valgmenn som Trump hadde i 2016.

     

    PODKAST

    Hvorfor nekter Trump å gi seg?

    Tove Bjørgaas og Tore Moland spør blant annet en republikansk senator fra Norge, men som ble valgt i Nord-Dakota 

    Hør podkasten her!

     

    Fortelling nummer 2: Trump og Republikanerne gjorde et overraskende godt valg. Trump gjorde det bedre enn meningsmålingene hadde forutsett.

    Han holdt Florida med stor margin. Han samlet også flere stemmer enn noen annen sittende president, med så langt over 72 millioner stemmer.

    Og ikke minst: Det republikanske partiet gjorde det godt både i valget til Senatet og til Representantens hus.

    Skal man skjønne dramaet som utspiller seg i etterkant av det amerikanske valget, må man forstå at begge disse fortellingene er sanne. Valget ga et klart svar om at et flertall av amerikanere ønsket å endre president, men ikke nødvendigvis at alle ønsket en kraftig politisk kursendring.

     

    NRK TV

    Hva skjer med Det republikanske partiet?

    Korrespondent Gro Holm treffer Trump-velgere på landsbygda som sliter med å anerkjenne valgresultatet og amerikanerne i vårt panel gjør opp status. 

    Se sendingen her!

     

    Handlingsrommet til Biden vil i stor grad bli definert av omvalget til Senatet som foregår i Georgia. Der har Demokratene en liten mulighet til å vinne to seter og dermed kapre et flertall. Journalist Kristian Aanensen forklarer mer hvordan dette henger sammen her.

    Jeg tenker også at det som gjør USA spesielt, er at det går så lang tid mellom avgjørelsen av et valg og den formelle maktovertakelsen. Det setter ekstra store krav til politikerne og gjør systemet mer sårbart om spillereglene ikke følges.

    Uavhengig av hvor man måtte stå politisk, er uklarheten som preger landet nå ikke et godt tegn. Det svekker USA internasjonalt, det forsterker splittelsen internt og det svekker demokratiets stilling.

     

    KILDE: WORDLOMETERS

     

    Det første Biden må ta tak i, er USAs koronapandemi. Den virker nå være helt ute av kontroll og antall smittede stiger voldsomt.

    Antall daglige tilfeller er i skrivende stund på 160 000, og som vi ser av grafen, trenden går bare en vei. Konsekvensene av dette kan vi bare ane.

    USA vil være et annet samfunn og en annen type økonomi når de kommer ut av dette.

     

    KILDE: WORLDOMETERS

     

    Denne gangen er ikke USA alene. Også i Europa er situasjonen dramatisk. Vi merker det godt her hjemme nå, men ikke på langt nær like mye som i resten av vår verdensdel. Over hele kontinentet er situasjonen særdeles krevende og det kan bli enda verre hvis dette fortsetter. Som grafen viser, peker pilene for antall døde raskere oppover i Europa sammenlignet med USA. 

    Koronaviruset rammer heller ikke tilfeldig. Det er de fattige og de som lever trangest som er mest utsatt. Korrespondent Øyvind Nyborg gikk gatelangs i et av Liverpools arbeiderstrøk og banket på lukkede dører. Han oppdaget et samfunn som er rystet til beinmargen av viruset.

    Også i Danmark merkes viruset etter en mutasjon som har gjort at det kan smitte fra mink til mennesker og tilbake igjen. Reporter Eirik Veum har besøkt minkbønder som nå holder på å ta livet av alle dyrene de har.

    Danskene gjør det fordi smitte spres mellom mink og kan skape en uhåndterlig situasjonen. Det var 17 millioner mink i Danmark. Men det har skapt politisk styr og stor internasjonal oppmerksomhet. Smitte fra dyr til menneske, treffer jo en av våre dypeste redsler.

     

    Andre saker denne uken:

    Korrespondent Sidsel Wold forteller i korrespondentbrevet om hvordan det er å gå med munnbind overalt i Istanbul 

    Korrespondent Jan Espen Kruse forklarer hvorfor våpenhvilen mellom Aserbajdsjan og Armenia også er en seier for Russland.  

    I Etiopia har fredsprisvinner Abiy Ahmed satt i gang en militæroffensiv. 

    I Spania skaper en statuerestaurering strid og litt ufrivillig latter.

     

    Jeg vet ikke om det finnes noen konkurranse for århundrets reportasje fra lokal-TV. I så fall ville denne være høyt på min liste. Reportasjen har 50-års jubileum og har kommer nå i  ny og oppusset utgave. Den er laget på den amerikanske nordvest-kysten og handler om hva problemene som oppstår når når en død hval driver til lands.

    Med ønsker om en god helg,

     

    Sigurd Falkenberg Mikkelsen

    Utenrikssjef | @sigurdfm

    Fikk du nyhetsbrevet videresendt? Meld deg på her!

    NRK logo

    Kontakt oss    Avmelding    Andre nyhetsbrev

    Avmelding

     

    Fagredaktør Utenriks: Marius Tetlie

    Nettsjef: Hildegunn Soldal

    Ansvarlig redaktør: Thor Gjermund Eriksen

     

    Følg oss på sosiale medier

     

    This email was sent to eribsskog+patetisk@gmail.com

    why did I get this?    unsubscribe from this list    update subscription preferences

    NRK · Bj. Bjørnsonsplass 1 · Oslo · Oslo, 03 0340 · Norway

  • Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

    Klage/Fwd: Din konto på Care.com

    Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 27. desember 2020 kl. 15:52

    Til: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>

    Kopi: infoNO@care.com, elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, post <post@finkn.no>, abuse@telia.com

    Hei,

    dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

    (Jeg har ikke kontaktet disse).

    Vennligst rydd opp!

    Med hilsen

    Erik Ribsskog

    PS.

    Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke

    virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes

    jeg).

    ———- Forwarded message ———

    Fra: Care.com <infoNO@care.com>

    Date: fre. 13. nov. 2020 kl. 11:50

    Subject: Din konto på Care.com

    To: <eribsskog@gmail.com>

    Care.com

    Hei Erika,

    Takk for ditt medlemskap hos Care.com.

    Din konto er nå etter ditt ønske slettet. Om du senere ønsker å benytte nettsiden igjen, er du nødt til å registrere deg på nytt.

    Takk igjen, og dersom du har flere spørsmål kan du besøke vår side med FAQ.

    Med vennlig hilsen,

    Ditt Care.com-team

    Følg oss på | Finn oss på

    Care.com er en online plattform hvor familier og hjelpere eller omsorgspersoner kan komme i kontakt med hverandre, utveksle informasjon og hjelpe hverandre. Vi formidler ikke hjelpere til familier, på samme måte som vi heller ikke utvelger eller kobler spesielle hjelpere til familier eller familier til hjelpere. Care.com verifiserer ikke identiteten til, eller opplysningene innsendt av, hjelpere eller familier. For videre informasjon kan du klikke deg inn på “Sikkerhetssenteret” hvor du kan lese om hvordan du selv kan verifisere noens identitet og andre opplysninger.

    Care.com er et varemerke fra Care.com Europe GmbH. © 2013-2020 Care.com Europe GmbH

    Alle rettigheter reservert.

    Care.com Europe GmbH, Rotherstr. 19, 10245 Berlin, Tyskland| Tingretten i Berlin Charlottenburg, HRB 110588 B | VAT-nummer: DE258126229

    Direktør: Benjamin Stahl

    Brukervilkår & Personvern

  • flyvertinne i mange år

    https://www.linkedin.com/in/greta-skou-snoghøj-302950157/?originalSubdomain=dk

    PS.

    Da Greta og Viggo gifta seg.

    (Viggo er forresten også kjent, som bodybuilderen Viggo Snowhill.

    For å si det sånn).

    Det var i Køge, (husker jeg).

    Og det kan kanskje ha vært, i 1985.

    Og da skulle vi, (det var min far, min søster Pia, min bonusmor Haldis og min bonussøster Christell).

    Vi skulle da fly, fra Fornebu til Kastrup, (husker jeg).

    Og det var da med SAS.

    (Hvor Greta jo jobba).

    Og da lagde SAS helvete for oss, på Fornebu, (husker jeg).

    Dama i billettluka mente at Pia, Christell og jeg, måtte ha pass med oss.

    (Noe sånt).

    Men da hjalp jeg min far.

    (Som prata med SAS-dama).

    Og så fortalte jeg noe, (til SAS-dama), som min mor hadde fortalt meg, på slutten av 70-tallet.

    Nemlig at man ikke trengte pass, for å dra, til Sverige og Danmark.

    Men da sa SAS-dama noe som min mor ikke nevnte, (på vår(e) ferietur(er) til Sverige og Danmark, (dette var ihvertfall sommeren 1978, at vi kjørte ned til Danmark, (min mor, min stefar Arne Thomassen, min lillesøster Pia og meg), og muligens også sommeren 1977)).

    Nemlig at folk måtte ha et bankkort, (eller en annen type ID), for å dra til Danmark.

    (Noe sånt).

    Men dette hadde ikke min mor sagt noe om, (på slutten av 70-tallet).

    Så det syntes jeg at hørtes rart ut.

    (For å si det sånn).

    Og det endte med at vi fikk billettene.

    Og vi dro så til Køge, (hvor vi bodde på et hotell, i sentrum).

    (Sånn som jeg husker det).

    Men man kan kanskje lure på om det var Greta, som fikk sine kolleger i SAS, til å lage helvete for oss.

    (Noe sånt).

    Så sånn var muligens det.

    Bare noe jeg tenkte på.

    Mvh.

    Erik Ribsskog

    PS 2.

    Høsten 1982.

    Så var de samme folka, (pluss min bonusbror Jan, og et par av hans kamerater), også i Køge.

    Viggo vant gull, i junior-klassen, i nordisk mesterskap, for bodybuildere.

    (I København.

    Som ligger bare noen få mil unna Køge).

    Og jeg så konkurransen, på fredagen.

    Men på lørdagen, så var det visst ikke lov, for folk som gikk på barneskolen, (noe Pia, Christell og jeg fortsatt gjorde), å være med.

    Vi måtte være i Viggo og Greta sin leilighet, i Køge.

    (Sammen med en danske barnepike-blondinne.

    Som var kanskje et par år eldre enn meg, (dette var det året jeg fylte tolv).

    Noe sånt).

    Så sånn var det.

    Bare noe jeg tenkte på.

    Men men.

    PS 3.

    Hvis Greta ikke har flytta siden 1982, så var det muligens her, (i et mursteins-rekkehus), at jeg/vi bodde, en helg, høsten 1982, (jeg ‘skulka’ de siste dagene, av leirskolen, på Barnas Gård, for å være med på denne Danmarks-turen):

    her bodde vel viggo

    https://www.krak.dk/greta+skou+snoghøj+køge/54432886/person

    PS 4.

    Jeg vet ikke om dette kan være hun barnepiken, (hvis hu har arva huset etter foreldrene, for eksempel):

    kan dette være barnepiken

    https://www.facebook.com/photo/?fbid=10157592255233480&set=ecnf.659258479

'Bokhylla' 70-tallet 80-tallet 90-tallet Anmeldelse Arne Mogan Olsen Berger Bergeråsen Brev Christell Humblen Dagbladet.no Datatilsynet Drammen E-post Facebook Google Haldis Humblen Hm Identitetstyveri Ingeborg Ribsskog irc Jobbsøking i England Johannes Ribsskog johncons-blogg Karen Ribsskog Klage Larvik Liverpool Magne Winnem Mobilbilder Musikk Nettmobbing Online trakassering Oppdatering Oslo Pia Ribsskog Politiet Rimi Slektsforskning StatCounter Svelvik Twitter Wikipedia YouTube Ågot Mogan Olsen