johncons
  • Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

    Klage/Fwd: Ordrebekreftelse Home_WiFi_premium (4930)

    Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 12. desember 2020 kl. 05:53

    Til: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>

    Kopi: Homenet Support <support@homenet.no>, rongre@globalconnect.no, information@globalconnect.no, ingsei@globalconnect.dk, elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, post <post@finkn.no>, abuse@telia.com

    Hei,

    dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

    (Jeg har ikke kontaktet disse).

    Vennligst rydd opp!

    Med hilsen

    Erik Ribsskog

    PS.

    Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke

    virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes

    jeg).

    ———- Forwarded message ———

    Fra: <support@homenet.no>

    Date: fre. 11. des. 2020 kl. 07:10

    Subject: Ordrebekreftelse Home_WiFi_premium (4930)

    To: <eribsskog+miniPenis@gmail.com>

    Ordrebekreftelse

    Takk for din bestilling av Home_WiFi_premium (4930). Har du allerede et aktivt bredbånd fra oss er pakken med Home_WiFi klar for henting i løpet av 3 – 7 arbeidsdager. Du vil motta en SMS med sporingsinformasjon. Har du ennå ikke aktivt bredbånd fra oss, vil utstyret bli levert når oppkobling nærmer seg.

    Kom i gang med enkle steg, brukerveiledning finner du her.

    Kundedetaljer: Erik Løvenbalk Ribsskog, (Sensurert av johncons-blogg) BEKKESTUA

    E-post: eribsskog+miniPenis@gmail.com

    Mobil: 45884952

    Kundenummer: 275403

    Abonnement: Home_WiFi_premium (4930)

    Etablering: 990,-

    Månedpris: 49,-

    Avtaleperiode: 12m

    Skjema for angrerett finner du her.

    Kontakt oss | Homenet.no

    2 vedlegg

    Abonnementvilkar HomeNet.pdf

    66K

    HomeNet_angreskjema.pdf

    104K

  • Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

    Klage/Fwd: Ordrebekreftelse

    Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 12. desember 2020 kl. 05:48

    Til: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>

    Kopi: Homenet Support <support@homenet.no>, rongre@globalconnect.no, information@globalconnect.no, ingsei@globalconnect.dk, elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, post <post@finkn.no>, abuse@telia.com

    Hei,

    dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

    (Jeg har ikke kontaktet disse).

    Vennligst rydd opp!

    Med hilsen

    Erik Ribsskog

    PS.

    Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke

    virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes

    jeg).

    ———- Forwarded message ———

    Fra: <support@homenet.no>

    Date: fre. 11. des. 2020 kl. 07:11

    Subject: Ordrebekreftelse

    To: <eribsskog+miniPenis@gmail.com>

     

    Kundenr: 275403

    2020-12-11

    Kontakt oss

    Velkommen som kunde

    Takk for at du valgte HomeNet som leverandør av ditt bredbånd. Nedenfor følger en oversikt over ditt kundeforhold. 

    Vi er opptatt av at du skal få utnyttet våre tjenester på beste måte. Har du spørsmål eller behøver hjelp er det fint om du kontakter oss på support@homenet.no eller telefon 38990100.

    Kundenummer: 275403

    Navn: Erik Løvenbalk Ribsskog

    Fødselsdato: 25.07.1970 

    Telefon: 45884952 

    Adresse: (Sensurert av johncons-blogg)

    Postnummer og poststed: (Sensurert av johncons-blogg) BEKKESTUA

    Tjenester:

    Bredbånd ADSL 14 til 21 Mbps Abonnementspris kr 449,00,- pr. mnd.

    Utstyr – Kostnadsfri leie av ADSL/VDSL-modem i 12 måneder Engangsavgift 0,- Månedsavgift 0,00,- under kampanjeperioden deretter 19,00,-

    Linjeleie Gebyr – DSL uten fasttelefon.. Engangsavgift 599,- Månedsavgift 149,00,-

    Home_WiFi – Home_WiFi_premium (4930) Engangsavgift 990,- Månedsavgift 49,00,-

    Modem er inkludert, mens porto på kr 120,- tilkommer. 12 måneders bindingstid. 

    Vedlagt finner du ditt angrefristskjema samt våre standard avtalevilkår. Se forøvrig prisliste som finnes på homenet.no.

    For administrering og oversikt av ditt kundeforhold kan du logge deg inn på Min side. 

    Vennlig hilsen

    HomeNet

     

    2 vedlegg

    Abonnementvilkar HomeNet.pdf

    66K

    HomeNet_angreskjema.pdf

    104K

  • Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

    Klage/Fwd: Ordren er klar!

    Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 12. desember 2020 kl. 05:22

    Til: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>

    Kopi: Kundeservice Proximo <kundeservice@proximo.no>, NextGenTel Abuse Response Team <abuse@nextgentel.com>, elh@forbrukertilsynet.no, firmapost@nkom.no, helpdesk@bitpro.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, Telio kundeservice <kundeservice@telio.no>, noss@deloitte.no, post <post@finkn.no>, postmottak@sd.dep.no, salg@bitpro.no, abuse@telia.com, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, info@kistefos.no, Christen.Sveaas@kistefos.no, js@kistefos-tre.no

    Hei,

    dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

    (Jeg har ikke kontaktet disse).

    Vennligst rydd opp!

    Med hilsen

    Erik Ribsskog

    PS.

    Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke

    virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes

    jeg).

    ———- Forwarded message ———

    Fra: NextGenTel <ikke-svar@nextgentel.no>

    Date: fre. 11. des. 2020 kl. 09:02

    Subject: Ordren er klar!

    To: <eribsskog+verdensMinstePenis@gmail.com>

     MinSide

     

    Hei, Erik Løvenbalk

    Ordre Q29033 er klar

    Vi vil bare bekrefte at ordren din Q29033, ngt.no: Bestilling nå er ferdigbehandlet.

    MinSide gir deg full oversikt over abonnementet

    MinSide gir deg oversikten du trenger. Sett ditt eget nettverksnavn og passord for wifi, aktiver et gjestenett eller optimaliser wifi-nettet. Se fakturadetaljene, meldinger og muligheter for abonnementet ditt. MinSide finner du på nextgentel.no og i MinSide-appen.

    Hilsen oss i NextGenTel

    Hjelp

    Kundeappen Kundeservice

    MinSide Personvern

     

    Snakk med oss

    Facebook

    Kundeservice

     

    Åpne i nettleser

    Trykk her for å melde deg av nyhetsbrev

  • Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

    Klage/Fwd: Bredbåndet er klart!

    Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 12. desember 2020 kl. 05:18

    Til: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>

    Kopi: Kundeservice Proximo <kundeservice@proximo.no>, NextGenTel Abuse Response Team <abuse@nextgentel.com>, elh@forbrukertilsynet.no, firmapost@nkom.no, helpdesk@bitpro.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, Telio kundeservice <kundeservice@telio.no>, noss@deloitte.no, post <post@finkn.no>, postmottak@sd.dep.no, salg@bitpro.no, abuse@telia.com, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, info@kistefos.no, Christen.Sveaas@kistefos.no, js@kistefos-tre.no

    Hei,

    dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

    (Jeg har ikke kontaktet disse).

    Vennligst rydd opp!

    Med hilsen

    Erik Ribsskog

    PS.

    Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke

    virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes

    jeg).

    ———- Forwarded message ———

    Fra: NextGenTel <ikke-svar@nextgentel.no>

    Date: fre. 11. des. 2020 kl. 09:02

    Subject: Bredbåndet er klart!

    To: <eribsskog+verdensMinstePenis@gmail.com>

     MinSide

     

    Hei Erik Løvenbalk

    Bredbåndet i (Sensurert av johncons-blogg), (Sensurert av johncons-blogg) BEKKESTUA er nå klart til bruk og vi håper du allerede er godt i gang!

    Har du lastet ned MinSide-appen?

    Vil du sette ditt eget nettverksnavn og passord for wifi, sette opp gjestenett eller optimalisere nettet? Dette fikser du raskt og enkelt i MinSide-appen. Her får du også full oversikt over tjenester, faktura og meldinger fra NextGenTel

    Last ned appen her

     

    Nyttig informasjon om fakturaen

    Den første fakturaen dukker opp om noen dager, og vi vil gjøre oppmerksom på at denne vil være høyere enn for en vanlig faktura senere. Fakturaen gjelder for perioden fra oppstartsdato (da tjenesten ble klar til bruk) og forskuddsvis frem til periodesluttdato. I tillegg inneholder fakturaen eventuelle oppstartsgebyrer og engangskostnader. Den neste fakturaen din vil gjelde for den vanlige fakturaperioden din (1, 3, 6 eller 12 måneder). For enklest betaling av fakturaen, anbefaler vi at du setter opp eFaktura i kombinasjon med AvtaleGiro.

    Takk for at du velger NextGenTel!

     

    Hilsen oss i NextGenTel

     

    Hjelp

    Kundeappen Kundeservice

    MinSide Personvern

     

    Snakk med oss

    Facebook

    Kundeservice

     

    Åpne i nettleser

    Trykk her for å melde deg av nyhetsbrev

  • møtte amerikansk dame på cafe skansen hm

    https://www.facebook.com/CafeSkansen/photos/a.561733520561209.1073741825.121670977900801/671880896213137

    PS.

    Her kan man se, at også Axel jobba, på Cafe Scansen, i 2014:

    axel også jobbet på cafe scansen i 2014

    https://www.facebook.com/CafeSkansen/photos/a.561733520561209.1073741825.121670977900801/646493052085255

    PS 2.

    Som man kan se, i PS-et overfor.

    Så skryter Axel sin kokke-kolleger av han, på Facebook.

    Og som jeg har blogget om tidligere.

    Så var det sånn, rundt årtusenskiftet.

    At vår mormor Ingeborg, (som var danskfødt), mente at Axel burde bli den norske Jamie Oliver, og ha kokke-program, på TV, osv.

    Nå har det jo vært kjempemange kokke-program, på norsk TV, de siste årene.

    (En periode var det nesten bare kokke-program og oppussing-program.

    Husker jeg at jeg syntes).

    Men Axel får ihvertfall vist fram sine kokke-kunster på Facebook.

    (For å si det sånn).

    Så sånn er det.

    Bare noe jeg tenkte på.

    Mvh.

    Erik Ribsskog

    PS 3.

    Axel dro meg med på utestedet Baronen sin restaurant, en lørdagskveld rundt årtusenskiftet, (Røkke og Celina satt ved nabobordet, hvis jeg ikke så feil), og da bestilte Axel biff tartar, (husker jeg), så denne rakfisk-tartaren er muligens Axel sin kreasjon, (hvis jeg skulle tippe):

    axel sin rakfisk tartar

    https://www.facebook.com/CafeSkansen/photos/a.561733520561209.1073741825.121670977900801/644205812313979

    PS 4.

    Det kan muligens også ha vært han Barek, (eller hva han heter), som klemmer hu Ann Noel Southworth, øverst i bloggposten, som har lagd den rakfisktartaren, i PS-et overfor.

    Hm.

    Så sånn er muligens det.

    Bare noe jeg tenkte på.

    Men men.

    PS 5.

    Det er muligens Axel, som står i bakgrunnen, på det øverste bildet, og kokkelerer:

    axel som kokkelerer

    https://www.facebook.com/CafeSkansen/photos/a.561733520561209.1073741825.121670977900801/772595412808351

    PS 6.

    Dette er muligens også Axel, (hvis jeg skulle tippe):

    også axel vel

    https://www.facebook.com/CafeSkansen/photos/a.561733520561209.1073741825.121670977900801/795320180535874

    PS 7.

    Axel poserer for fotografen, (må man vel si):

    axel poserer for fotografen

    https://www.facebook.com/CafeSkansen/photos/a.561733520561209.1073741825.121670977900801/729359783798581/?type=3&theater

    PS 8.

    Grunnen til at min mormor Ingeborg, var så begeistret, for Axel sine kokke-ferdigheter, (rundt årtusenskiftet).

    Det kan kanskje ha vært på grunn av.

    At Axel hadde en sånn ‘restaurant-opplevelse-dag’, (som han ikke inviterte meg på), på Torshov, (i Oslo).

    Han inviterte en del folk, fra slekta, (blant annet bestemor Ingeborg og vår søster Pia vel).

    Til å få spise gratis, på Vertshuset Oskar Braaten, (hvor Axel var kokk/kjøkkensjef, på den tida).

    (Dette var muligens i forbindelse med, et teater-besøk, på Nasjonalteateret.

    For de samme slektningene/kvinnfolka.

    For å si det sånn).

    Og da ble kanskje bestemor Ingeborg så fornøyd, (med maten og teater-forestillingen), at hu seinere syntes, at Axel, burde ha et eget kokke-program, på TV.

    (Noe sånt).

    Så sånn var muligens det.

    Bare noe jeg tenkte på.

    Men men.

    PS 9.

    Peter Ancona er Axel sin stebror, (Axel sin stemor Mette Holter sin eldste sønn), som er kanskje 15-20 år eldre enn Axel, og likevel så kaller visst Peter Ancona Axel for: ‘Storebror’, på Axel sin amerikanske samboer-dame sin Facebook-vegg, (forstå det den som kan):

    peter ancona hm

    https://www.facebook.com/ann.vestgren

    PS 10.

    Peter Ancona har blant annet enn datter, som heter Camilla, (som jeg husker, fra begynnelsen av 90-tallet), som er nesten like gammel som Axel.

    (Hvis jeg hadde noen grillpølser, (fra OBS), i kjøleskapet, når jeg leide et rom, av Mette og Axel sin far Arne Thomassen, (noe jeg gjorde studieåret 1990/91).

    Så hendte det, (ihvertfall en gang), at Mette Holter rappa de grillpølsene, (min daværende arbeidsgiver OBS Triaden pleide å selge ti-pakninger med grillpølser, for cirka ti kroner), og stekte de, (på en elektrisk grill hu hadde), til Peter sin datter Camilla, og hennes lillebror.

    Og det året, så var Axel, bare 11-12 år, vel.

    Og Camilla var kanskje 4-5 år.

    (Noe sånt).

    Så Peter har en datter, som er kun 6-7 år yngre, enn Axel.

    Så Peter kunne nesten vært faren til Axel, da.

    (For å si det sånn).

    Så sånn er det.

    Bare noe jeg tenkte på.

    Men men.

    PS 11.

    Axel har muligens lagd mat for Bill Clinton:

    axel bill clinton

    https://www.facebook.com/CafeSkansen/photos/a.561733520561209.1073741825.121670977900801/912866915447866

  • nettmobbing 11. desember

    https://kokkejaevel.blogg.no/lutrygget-men-lykkelig.html

    PS.

    Jeg bruker gratisversjonen av StatCounter (en trafikk-analyse-tjeneste) på johncons-blogg, og der kan jeg se hvilke nettsteder, som sender trafikk til bloggen:

    statcounter 11. desember

  • nattfiolveien kart paint

    https://www.maps-streetview.com/Finland/Vantaa/streets.php?street=Lehdokkitie

    PS.

    Sari fortalte ikke at det betydde Nattfiolveien, (da hu ga meg adressen):

    nattfiolveien 2

    https://www.youtube.com/watch?v=gGycClnoe9E

    PS 2.

    Her er mer om dette:

    mer om dette blomst

    https://fi.wikipedia.org/wiki/Lehdokit

    PS 3.

    Sari Arokivi, (som nå er gift/samboer og har barn), var litt slankere/vakrere/sprekere på 80-tallet, må man vel si, (jeg møtte henne, og hennes asiatisk-adopterte venninne, i baren, ved siden av Odeon kino), og hu hadde vel også litt lysere hår:

    slankere lysere hår

    https://www.tanssistudiojami.fi/sari-arokivi/

  • nettmobbing 10. desember 2

    https://kokkejaevel.blogg.no/en-million-pa-en-maned.html?fbclid=IwAR36jTMcTzTs_r2KJFBpdakBHECRnSJN4V1vcbMoJpXkg_hkB-Mmfqx4118

    PS.

    Jeg bruker gratisversjonen av StatCounter (en trafikk-analyse-tjeneste) på johncons-blogg, og der kan jeg se hvilke nettsteder, som sender trafikk til bloggen:

    statcounter 10. desember 2

  • nettmobbing 10. desember

    https://kokkejaevel.blogg.no/hkh-kokkejaevel-abdiserer.html?fbclid=IwAR1jn_RXHmQFG55xkvD_tSmfkJmPiQXD2-8EDFGIufGcHwXmrw4aVK2ylGg

    PS.

    Jeg bruker gratisversjonen av StatCounter (en trafikk-analyse-tjeneste) på johncons-blogg, og der kan jeg se hvilke nettsteder, som sender trafikk til bloggen:

    statcounter 10. desember

'Bokhylla' 70-tallet 80-tallet 90-tallet Anmeldelse Arne Mogan Olsen Berger Bergeråsen Brev Christell Humblen Dagbladet.no Datatilsynet Drammen E-post Facebook Google Haldis Humblen Hm Identitetstyveri Ingeborg Ribsskog irc Jobbsøking i England Johannes Ribsskog johncons-blogg Karen Ribsskog Klage Larvik Liverpool Magne Winnem Mobilbilder Musikk Nettmobbing Online trakassering Oppdatering Oslo Pia Ribsskog Politiet Rimi Slektsforskning StatCounter Svelvik Twitter Wikipedia YouTube Ågot Mogan Olsen