johncons
  • nettmobbing 5. desember 2

    https://kokkejaevel.blogg.no/luke-4-julens-aller-beste-og-definitivt-dyreste-multekrem.html

    PS.

    Jeg bruker gratisversjonen av StatCounter (en trafikk-analyse-tjeneste) på johncons-blogg, og der kan jeg se hvilke nettsteder, som sender trafikk til bloggen:

    statcounter 5. desember 2

  • nettmobbing 5. desember

    https://kokkejaevel.blogg.no/takk-for-alt-som-jeg-har-fatt.html?fbclid=IwAR0vKwNrDN-OZ6FUzEVT3mrVrIgwMVl44XnklwqejxwVG6oHwVyl265R6SM

    PS.

    Jeg bruker gratisversjonen av StatCounter (en trafikk-analyse-tjeneste) på johncons-blogg, og der kan jeg se hvilke nettsteder, som sender trafikk til bloggen:

    statcounter 5 desember

  • nettmobbing 4. desember 2

    https://kokkejaevel.blogg.no/en-blomst-om-dagen-kjaerest-sin-adventskalender.html

    PS.
    Jeg bruker gratisversjonen av StatCounter (en trafikk-analyse-tjeneste) på johncons-blogg, og der kan jeg se hvilke nettsteder, som sender trafikk til bloggen:

    statcounter 4. desember 2

  • nettmobbing 4. desember

    PS.
    Jeg bruker gratisversjonen av StatCounter (en trafikk-analyse-tjeneste) på johncons-blogg, og der kan jeg se hvilke nettsteder, som sender trafikk til bloggen:

    statcounter 4. desember

  • Neste år, så er det ti år siden, at jeg begynte å skrive mine memoar-bøker.

    (Min Bok 1-10).

    Og i forbindelse med det ti års-jubileet.

    Så tenkte jeg, at jeg kan prøve å gjøre de bøkene, litt mer tilgjengelige igjen.

    For nå må man liksom trykke på labelen ‘Min Bok’, og så ‘spole’ tilbake, (på bloggen).

    Og den ‘spolingen’ er kanskje ikke så populær.

    Så jeg tenkte, at jeg kunne kanskje legge ut de bøkene, på mitt nettsted, (johncons-web og/eller johncons.net), i ‘Word-utgaver’, (og/eller som e-bøker).

    Jeg har egentlig tenkt, å gi de ut de bøkene på nytt, (på Lulu).

    (Etter at Amazon tulla med meg, i 2013/2014).

    Men sålenge jeg er sosialklient, så venter jeg med det.

    For det ble så mye krøll, med ‘engelske Nav’, (the Jobcenter), da jeg bodde i England, (fra 2004 til 2014).

    Etter at jeg fortalte de, at jeg skulle begynne, med selvpublisering, (på Amazon).

    Da kutta de ut trygda mi, i mange måneder.

    Og de bøkene solgte kanskje, for ti pund, i royalties, hver måned.

    Og det var ikke nok, til å leve av.

    Og nettbutikken gikk kanskje ti pund, i overskudd, hver måned, den og.

    (For jeg hadde ikke noe reklame-budsjett.

    For the Jobcenter ville at jeg skulle bruke all min livsopphold-støtte, (som jeg ikke brukte på mat og denslags), på mote-skjorter og kurs.

    For å si det sånn).

    Men jeg trengte penger til mat, (og strøm).

    Så det endte med, at jeg måtte gå på gata, og leite etter mynter, i lange perioder.

    (For å ha råd til en pakke spagetti, hver dag.

    For å si det sånn).

    Og det var ikke det helt store.

    Så noe sånt ønsker jeg ikke, at skal skje igjen.

    (At jeg ikke har penger til mat, på grunn av byråkrati/rot fra Nav/myndighetene.

    Noe lignende skjedde også, i København, i 2015.

    Så dette har tæret litt på.

    Og også det at jeg måtte flytte så mye rundt, (fra hotell til hotell), i 2018, (etter tull fra Vandrerhjemmet i Trondheim og Nav Trondheim).

    Så jeg må tenke litt på helsa og.

    For å si det sånn).

    Så sånn er det.

    Bare noe jeg tenkte på.

    Mvh.

    Erik Ribsskog

  • Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

    Klage/Fwd: Gratulerer med ny strømavtale!

    Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 4. desember 2020 kl. 05:39

    Til: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>

    Kopi: Talkmore Kundesenter <kundesenter@talkmore.no>, elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, firmapost@nkom.no, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, post <post@finkn.no>, abuse@telia.com, Telenor Abuse Response Team <abuse@telenor.net>, faktura-telia@telia.no, “post@sivilombudsmannen.no” <post@sivilombudsmannen.no>, postmottak@sd.dep.no, erik.mamelund@no.ey.com

    Hei,

    dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

    (Jeg har ikke kontaktet disse).

    Vennligst rydd opp!

    Med hilsen

    Erik Ribsskog

    PS.

    Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke

    virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes

    jeg).

    ———- Forwarded message ———

    Fra: Talkmore <ikke-svar@talkmore.no>

    Date: fre. 4. des. 2020 kl. 03:22

    Subject: Gratulerer med ny strømavtale!

    To: <eribsskog+superHomofil@gmail.com>

    Gratulerer med ny strømavtale !

     

    Hjertelig velkommen til Talkmore Strøm! Vi kommer til å gjøre vårt aller beste for at du skal trives på alle måter som kunde. Hos oss vil du alltid få en enkel og rimelig strømavtale. Vi garanterer at du får akkurat samme pris som det strømmen koster på strømbørsen til enhver tid. Det eneste som kommer i tillegg er et fast, lavt månedsbeløp på 79,-. Ingen påslag og ingen skjulte kostnader – strøm gjort enklere.

     

    Visste du at dersom du blir mobilkunde hos oss så vil månedsprisen på strøm gå ned til 49,-? Bytt i dag, vi hjelper deg gjerne!

     

    Dine opplysninger er nå registrert, og vi vil ta oss av alt det praktiske rundt din nye strømavtale. Du vil motta en ny e-post når Talkmore Strøm er på plass i stikkontakten din, om ca. 14 dager – eller senere dersom du har valgt oppstart lenger frem i tid.

     

    Adresse: (Sensurert av johncons-blogg) , (Sensurert av johncons-blogg) BEKKESTUA

    Mobilnummer: 92140215

    E-post: eribsskog+superHomofil@gmail.com

     

    Hilsen alle oss i Talkmore 🙂

    Spørsmål?

     

    Med et nytt strømabonnement er det naturlig at noen spørsmål dukker opp. Vi har derfor laget en oversikt over ofte stilte spørsmål. Finner du ikke svaret du leter etter i denne oversikten kan du kontakte oss via dette kontaktskjemaet eller på telefon 91509915 – så vil vi hjelpe deg.

    Spørsmål og svar

    Dersom du angrer

     

    Du har 14 dagers angrerett fra den dagen avtalen ble inngått (se dato i opplysningene overfor). Vil du benytte deg av angreretten kan du fylle ut dette angreskjemaet, og returnere det til oss. Men husk: Hos oss har du uansett ingen bindingstid!

    Vilkårene for strøm finner du her

  • Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

    Klage/Fwd: Bredbåndet er snart klart!

    Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 4. desember 2020 kl. 05:28

    Til: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>

    Kopi: NextGenTel Abuse Response Team <abuse@nextgentel.com>, elh@forbrukertilsynet.no, firmapost@nkom.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, post <post@finkn.no>, postmottak@sd.dep.no, Telio kundeservice <kundeservice@telio.no>, kundeservice@proximo.no, helpdesk@bitpro.no, salg@bitpro.no, noss@deloitte.no

    Hei,

    dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

    (Jeg har ikke kontaktet disse).

    Vennligst rydd opp!

    Med hilsen

    Erik Ribsskog

    PS.

    Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke

    virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes

    jeg).

    ———- Forwarded message ———

    Fra: NextGenTel <ikke-svar@nextgentel.no>

    Date: tor. 3. des. 2020 kl. 12:16

    Subject: Bredbåndet er snart klart!

    To: <eribsskog+verdensMinstePenis@gmail.com>

     MinSide

     

    Hei Erik Løvenbalk!

    Nå får du snart bredbånd fra NextGenTel!

    Bredbåndsforbindelsen i (Sensurert av johncons-blogg), (Sensurert av johncons-blogg) BEKKESTUA blir klar til bruk 11/12/2020.

     

    Er alt klart i boligen?

    Hvis montøren vår må installere ny kabel eller uttak til internett hjemme hos deg, tar vi kontakt på 4748621954 i forkant av 11/12/2020 for å avtale tidspunkt.

    Det er viktig at montøren får utført arbeidet til avtalt tidspunkt, og du må derfor sette opp ny avtale med montøren dersom du ikke kan være hjemme på dette tidspunktet. Da unngår du også et gebyr for at montøren ikke får utført det avtalte arbeidet.

    Vi gjør oppmerksom på at vi trenger din tilbakemelding dersom uttak for bredbånd (telefonkontakt) er fjernet, for eksempel i forbindelse med oppussingsarbeid.

     

    Ta i bruk bredbåndet

    Vi sender deg en pakke med utstyret du trenger for å ta i bruk bredbåndsforbindelsen. Så snart pakken er sendt fra oss, får du informasjon om sporingsnummer på epost og i MinSide-appen. Vi anbefaler at utstyret kobles opp snarest etter installasjonsdato, slik at du får bekreftet at forbindelsen fungerer.

    Vi ønsker god fornøyelse med bredbånd fra NextGenTel!

     

    Hilsen oss i NextGenTel

    Hjelp

    Kundeappen Kundeservice

    MinSide Personvern

     

    Snakk med oss

    Facebook

    Kundeservice

     

    Åpne i nettleser

    Trykk her for å melde deg av nyhetsbrev

'Bokhylla' 70-tallet 80-tallet 90-tallet Anmeldelse Arne Mogan Olsen Berger Bergeråsen Brev Christell Humblen Dagbladet.no Datatilsynet Drammen E-post Facebook Google Haldis Humblen Hm Identitetstyveri Ingeborg Ribsskog irc Jobbsøking i England Johannes Ribsskog johncons-blogg Karen Ribsskog Klage Larvik Liverpool Magne Winnem Mobilbilder Musikk Nettmobbing Online trakassering Oppdatering Oslo Pia Ribsskog Politiet Rimi Slektsforskning StatCounter Svelvik Twitter Wikipedia YouTube Ågot Mogan Olsen