johncons
  • Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

    Betalingspåminnelse fra Talkmore

    Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 1. desember 2020 kl. 10:45

    Til: Talkmore Kundesenter <kundesenter@talkmore.no>

    Kopi: faktura-telia@telia.no, firmapost@nkom.no, elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, post <post@finkn.no>, Telenor Abuse Response Team <abuse@telenor.net>, abuse@telenor.no

    Hei,

    jeg har bedt om å få svar fra en overordnet.

    Dere vanlige sliterne/streberne hos Talkmore sender meg rundt som en kasteball.

    Dette må jeg klage på.

    Dette med rollover tok jeg også med han nevnte Martin, og så begynner en Jørgen og en Helene, (som ikke veit hva som har skjedd), å stokke kortene.

    For et ræva firma dere er.

    Dette må jeg klage på.

    Skjerpings!

    Erik Ribsskog

    tir. 1. des. 2020 kl. 08:53 skrev Talkmore Kundesenter <kundesenter@talkmore.no>:

    Hei.

    Som tidligere nevnt så finner vi ingen feil på din faktura.

    Kan du sende kopi av din oppsigelse ? Fordi om du oppretter et mobilt bredbånd abonnement hos Telia må du gi Talkmore skriftlig oppsigelse, dette er abonnement som man ikke kan overføre til en ny operatør. 

    Den dataen du ikke bruker opp av din inkluderte datamengde i abonnementet ditt i en måned, vil automatisk rulles over til neste måned. Derfor mistet du rollover da du nedgraderte abonnementet ditt fra 100GB til 50GB. Når man har 100GB abonnement kan du spare opp 100GB i rollover, tilsammen ha 200GB på konto. Når man har 50GB abonnement kan man spare opp 50GB i rollover, og ha tilsammen 100GB.

    Ha en fin dag!

    Med vennlig hilsen

    Helene

    Talkmore kundesenter

    image

    https://www.facebook.com/talkmore.nohttps://twitter.com/Talkmore_KShttps://www.instagram.com/talkmore_no/http://www.mynewsdesk.com/no/talkmore

    Finn svar på alle dine spørsmål her: talkmore.no/kundesenter

    image 

    Verv en venn til Talkmore og få 500,- i fratrekk på fakturaen og 500,- til den du verver.- talkmore.no/verving 

    On Fri, 27 Nov ved 4:39 PM , Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> wrote:

    Hei,

    problemet var, at han kollegaen din, skulle ha fikset fakturaen, på en fredag, (ifølge det han sa, på deres chat), eller noe lignende.

    (Dette var en Martin.

    Som nevnt tidligere).

    Men dette ble ikke fikset, før uka etter.

    Så derfor syntes jeg, at dere var uprofesjonelle.

    (For dere hadde også ranet meg for rollover.

    Og dere hadde også en innpåsliten gateselger på meg, i Karl Johan, (når jeg skulle med Kiel-ferja, rundt 20. oktober).

    En som ikke hadde takt og tone.

    Må jeg si).

    Så når dere jager meg til Telia, så må dere ta dette på deres kappe, mener jeg.

    Jeg har allerede betalt Telia-regningen denne måneden.

    Og jeg har knapt brukt Talkmore denne måneden.

    Og dere har fått min oppsigelses-mail, 12. november, (en kopi av en mail jeg sendte Telia).

    Så dere skal ha fått oppsigelse og alt i orden.

    Så dette vil jeg gjerne ha svar på, fra en overordnet, hos dere.

    (Jeg vil at dere skal frafalle regningen, og si pent unnskyld, for at dere har tulla verre, enn han Henrik Elvestad, i sin Kiwi-sketsj).

    Erik Ribsskog

    PS.

    Jeg har nå også funnet ut, at dere er eiet, av Telenor.

    Hvorfor ikke bare kalle seg Telenor.

    Det virker rart, at Telenor, både er Talkmore og Telenor, må jeg si.

    Dette må jeg klage på.

    Det virker som at Telenor har en egen avdeling, (Talkmore), hvor de bare ansetter idioter/tullinger, og hvor ingen gjør jobben sin.

    Skjerpings!

    fre. 27. nov. 2020 kl. 14:10 skrev Talkmore Kundesenter <kundesenter@talkmore.no>:

    Hei.

    Min kollega har allerede fjernet 49 kr på denne fakturaen som var forbruk fra oktober. Utover dette så ser vi ingen feil på faktura.

    Ser ikke at du har gitt beskjed tidligere om at du ønsker å stoppe pakken her. Man flytter ikke et mobilt bredbånd mellom operatører, så her må eksisterende pakke sies opp.

    Kan du bare bekrefte at du ønsker å si opp mobilt bredbånd hos Talkmore?

    Ha en fin dag!

    Med vennlig hilsen

    Jørgen

    Talkmore kundesenter

    image

    https://www.facebook.com/talkmore.nohttps://twitter.com/Talkmore_KShttps://www.instagram.com/talkmore_no/http://www.mynewsdesk.com/no/talkmore

    Finn svar på alle dine spørsmål her: talkmore.no/kundesenter

    image 

    Verv en venn til Talkmore og få 500,- i fratrekk på fakturaen og 500,- til den du verver.- talkmore.no/verving 

    On Wed, 25 Nov ved 7:30 PM , Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> wrote:

    Hei,

    jeg informerte dere tidligere denne måneden, om at jeg har bytta, til Telia.

    Etter at dere har kødda verre med meg, enn han Henrik Elvestad, i hans Kiwi-sketch.

    (I forbindelse med at jeg nedgraderte fra 100 GB til 50 GB, for jeg hadde mye rollover, og deres 100 GB-abonnement er også svinedyrt, sammenlignet med for eksempel Telia sitt, så da sparte jeg noen hundrelapper, men dere tulla med overfakturering, ran av rollover, avtalebrudd når det gjaldt at dere skulle ordne med fakturaen samme dag som jeg chattet med dere (en Martin der, det husker jeg, for jeg har en onkel/morbror med det navnet), dere hadde også en merkelig/gal gateselger med regnfrakk og sykkel, i Karl Johan, som var veldig innpåsliten/plagsom, rundt den 20. oktober, (jeg var på vei til Kiel-ferja), var det vel).

    Så dette er igjen over-fakturering, må jeg si.

    Så dette må jeg klage på.

    Skjerpings!

    Erik Ribsskog

    Telia har billigere priser og bedre dekning, så det har

    ons. 25. nov. 2020 kl. 17:08 skrev Talkmore <ikke-svar@talkmore.no>:

    Har du glemt oss?

    Hei Erik,

    Vi kan ikke se å ha mottatt betaling for fakturanummer 41758866 for mobilnummer 580002164439.

    Med eFaktura og Avtalegiro får du fakturaen rett inn i nettbanken din. I de fleste nettbanker kan du velge dette i forbindelse med betalingen av din faktura. Du kan også betale fakturaen med Vipps i Talkmore-appen, eller bank/kredittkort på Mine Sider.

    Betalingsinformasjon er som følger:

    Utestående beløp 568,73

    KID 51022506417588665

    Kontonummer 6005.07.77351

    Forfallsdato 20.11.2020

    Mottaker Talkmore AS, Postboks 6007 Etterstad, 0601 Oslo

    Faktura og fakturaspesifikasjon kan du finne i Talkmore-appen eller på Mine Sider.

    Om du har spørsmål eller trenger hjelp med noe annet, finner du svar på kundeservice-sidene våre på talkmore.no Du er også velkommen til å ta kontakt med oss

    Vennligst se bort fra denne påminnelsen dersom fakturaen allerede er betalt.

    Ha en fin dag!

    Hilsen

    Talkmore

  • mer nettmobbing 1. desember 2020

    https://kokkejaevel.blogg.no/crazy-bananas.html

    PS.

    Jeg bruker gratisversjonen av StatCounter (en trafikk-analyse-tjeneste) på johncons-blogg, og der kan jeg se hvilke nettsteder, som sender trafikk til bloggen:

    statcounter 1. desember
  • sparket av jonas lie

    https://www.nb.no/items/d98b667fd282400dbeecdaa8ae398640?page=1&searchText=ribsskog~1

    PS.

    Det kan muligens virke som, fra artikkelen overfor.

    At min grandonkel Øyvin Ribsskog, var fra Trøndelag.

    (Det står: ‘Familien kom opprinnelig fra Trøndelag’).

    Men det var hans far, (min oldefar), Johan Ribsskog, som var fra Flatanger, i Trøndelag.

    Øyvin Ribsskog, (som min morfar Johannes Ribsskog, og de to andre søskene), var født, (og oppvokst), i Leirsund, på Romerike.

    (For å si det sånn).

    Og såvidt meg bekjent, (faren Johan Ribsskog døde ung), så var ikke disse søsknene, noe særlig på besøk heller, oppe i Trøndelag.

    (Selv om jeg ikke kan si dette sikkert.

    Men min morfar nevnte aldri noe fra Trøndelag.

    Og i de nokså mange avis-artiklene/intervjuene, med min morfar, så nevner han ikke noe, fra Trøndelag.

    For å si det sånn).

    Så sånn er det.

    Bare noe jeg tenkte på.

    Mvh.

    Erik Ribsskog

  • Som jeg begynte å blogge om, her om dagen.

    (I denne bloggposten:

    https://johncons-blogg.net/2020/11/mer-fra-europa.html).

    Så dro jeg med Kielferja, (Color Magic), på tirsdag 20. oktober.

    Så sånn var det.

    Bare noe jeg tenkte på.

    Mvh.

    Erik Ribsskog

    PS.

    I tax-free-butikken, (på tirsdagen), så var de tomme, for handlevogner.

    Fantasy pleide å ha en hel haug handlevogner, (kanskje 5-6 stykker), ved inngangen.

    Men Magic har visst bare en handlevogn.

    (For å si det sånn).

    Så sånn var det.

    Bare noe jeg tenkte på.

    Men men.

    PS 2.

    Siden at det ikke var handlevogner der, så måtte jeg brukte, en ‘trille-handlekurv’, når jeg handla.

    Og da havna jo cola-brettet oppå, en del andre varer, (som for eksempel fenalår-pakka).

    Så derfor la jeg cola-brettet oppå kassabåndet.

    (Han ‘Brumlebassen’ på Fantasy, liker jo ikke det.

    Men nå var jeg på den nyere ferja Magic.

    Så jeg regna med at de kanskje hadde mer serviceinnstilt betjening der.

    For å si det sånn).

    Og da var det en kassamann, som så ut, som storebroren til Supermann, liksom.

    Og han nekta også, å kjøre cola-brettet gjennom kassa, (som de gjør, blant annet på DFDS).

    Så jeg måtte bære cola-brettet, gjennom kassa selv.

    (Noe som kan være et helvete.

    Hvis det er mange andre kunder der.

    For å si det sånn).

    Og jeg klagde da, (til han ‘Supermann-storebroren’), angående at det var tomt for handlevogner der.

    (For å si det sånn).

    Så sånn var det.

    Bare noe jeg tenkte på.

    Men men.

    PS 3.

    Her er mer om dette:

    IMG_20201020_181606 rotert

    PS 4.

    Det var også noen fler rare ting, som skjedde, i tax free-butikken.

    Noen fulle trøndere, kom kjørende, med den eneste handlevogna, mens jeg var, nede ved kassene/øl og mineralvann-avdelinga.

    (Disse har muligens vært inne, i sigarett/snus-rommet.

    Som vel er nesten, som et kjølerom.

    På den måten, at det rommet, har en like trang dør, (må man vel si), som et kjølerom, (som for eksempel det på Bunnpris Bislett eller det på Kiwi Sandvika Kino).

    For å si det sånn).

    Og disse trønderne, (som var svære, og muligens spilte gateteater), lot som at de kjørte inn i meg.

    Og de skulle absolutt gjøre et nummer ut av dette.

    Selv om de ikke var nær meg.

    (For å si det sånn).

    Så sånn var det.

    Bare noe jeg tenkte på.

    Men men.

    PS 5.

    Det var også en kar der, som jeg lurte på, (på grunn av klærna), om kunne være faren, til han ‘Dassen’, i TV-serien Wunderland.

    (Han som fikk seg prakisplass hos Byggern.

    Var det vel).

    Og kona til han Wunderland-faren.

    Hu rygga inn i meg, mens jeg stod, i kassa, (og klagde, til han ‘Supermann-storebroren’).

    Sånn at hu fikk rumpa si, borti min.

    (For å si det sånn).

    Og det var fordi, at de hadde, sånne rare ‘duo/stereo-kasser’ der.

    (Uten gjerde imellom).

    Istedet for å ha ‘normale’ kasser.

    (For å si det sånn).

    Så sånn var det.

    Bare noe jeg tenkte på.

    Men men.

    PS 6.

    Her er mer om dette:

    IMG_20201020_181845

    PS 7.

    Første gang som jeg dro med Color Magic/Fantasy.

    Det var.

    (Som jeg har blogga om tidligere).

    På nyåret, i 2015.

    Og da jeg flytta tilbake til Norge, (etter ti år i England), høsten 2014.

    Så hadde jeg ikke reist, med Kiel-ferja, siden 1979, (eller om det var 1980), da min far dro meg med.

    Men det var om Kiel-ferja, i media.

    (Høsten 2014).

    For de hadde gitt bort masse gratis-billetter.

    Og det leste jeg om, (på nettet), noen uker etter at tilbudet var over.

    Men jeg var jo vant til å bo, i utlandet.

    Og jeg tenkte at jeg skulle kjøpe meg, et par Bare-øl, (til maten), på Rema Slependen, høsten 2014.

    For å feire, at jeg hadde fått meg hybel, og at jeg hadde klart å etablere meg igjen, i Norge, etter ti år i England.

    (Noe sånt).

    Selv om jeg var nesten blakk, da flyet landa på Gardermoen.

    (For å si det sånn).

    Men da hadde jeg glemt, (etter mange år i England), at ølsalget stengte klokka 20.

    Så da fikk jeg ikke lov til å kjøpe øl.

    (Av kassadama).

    Så det var kanskje derfor, at jeg heller begynte, å dra på cruise, (med Stena Saga osv.).

    Siden at jeg nok syntes, at det ble litt traust, i Norge, etter ti år i England, da.

    (Noe sånt).

    Men tilbake til poenget.

    I januar 2015, så lå det tax free-brosjyrer, (både et slags magasin og en slags katalog), på lugaren.

    (På Color Fantasy).

    Men det har de nå slutta med.

    (Noe jeg også har blogga om tidligere.

    Det kan kanskje være av miljøvern-grunner.

    Eller av ‘godtemplar/avholdsbevegelse-grunner’.
    Hva vet jeg).

    Og derfor, så kikka jeg litt, i tax-free-katalogen, på nettet, før jeg dro.

    Og da stod det, at parfymeriet, på ferja, hadde tilbud, på A-Creme.

    Og da jeg jobba som butikkleder, (i Rimi), så fikk jeg plutselig, masse rynker, under øya, etter å ha vært på en Syden-ferie, i Ayia Napa, som 27/28-åring.

    Og det var litt tidlig, å få rynker, syntes jeg.

    Så jeg leste litt, (på nettet osv.), om hvordan man ble kvitt sånt.

    (Jeg jobba jo i dagligvarebransjen, og da skulle man vel helst ikke ha for mange lyter.

    Mine kolleger, (David Hjort og Diana fra Rimi Bjørndal), pleide å mobbe meg, fordi at jeg hadde en ‘evighetskviste’, (som David Hjort kalte det), på haka.

    Blant annet).

    Og da stod det vel, i FHM, (som jeg pleide å kjøpe den engelsk utgaven av, på 90-tallet, (for jeg syntes vel, at Norge var litt traust, på den tida og)).

    At retinol/A-vitamin, hjalp mot rynker.

    Og en gang jeg var på Vita St. Hanshaugen, (et steinkast fra der jeg bodde, fra 1996 til 2004).

    Så hadde de, noen billige ‘mini-kaviar-tuber’, med retinol, (muligens fra L’Oreal, eller et annet fransk firma).

    (Dette var når jeg skulle ha sånne ‘fuktighets-pads’, til å ha under øya, før jeg dro på jobb.
    For å prøve å minske de nevnte ‘kråketær-rynkene’ litt.

    For å si det sånn).

    Og da kjøpte jeg med en sånn retinol-tube, i samme slengen.

    (Husker jeg).

    Og da gikk rynkene i panna mer eller mindre bort, (sånn som jeg husker det).

    Og da jeg flytta tilbake, fra England, i 2014.

    Så prøvde jeg å finne den varen igjen, på Vita.

    Men det fant jeg ikke.

    Men jeg fant ut, (på nettet vel), at de hadde A-Creme, (som inneholdt retinol/a-vitamin), på Life.

    Og nå, så har jeg fått stygge/vonde/tørre ‘corona-hender’.

    Og det er det ikke så lett, å finne, noe som hjelper mot.

    Men jeg tenkte, at kanskje den A-Creme-en hjalp.

    (Etter å ha lest i Color Line sitt tax free-magasin, på nettet.

    For å si det sånn).

    Men da jeg spurte ei parfymeri-dame, (muligens hu ‘Maya’, som prøvde å snyte meg, for en hundrelapp der, måneden før).

    Så sa hu, at den varen hadde de ikke.

    Men de skulle få varer, i Kiel.

    Så det var mulig, at de fikk inn den varen, dagen etter, (mente hu).

    (Noe sånt).

    Så det var rimelig dårlig, når dette var en tilbudsvare, (må man vel si).

    Men jeg så heller ikke noen tilbudsplakater utafor parfymeriet, (eller lignende steder).

    (For å si det sånn).

    Så man må vel nesten si, at Kiel-ferja, har hemmelige tilbud, for tida.

    (Noe sånt).

    Så sånn er muligens det.

    Bare noe jeg tenkte på.

    Men men.

    PS 8.

    Det var også sånn.

    At tre lubne damer, (i 20-åra).

    Stod i veien for meg, (på teatralsk vis), når jeg kom ut, av tax free-butikken.

    (For å si det sånn).

    Så sånn var det.

    Bare noe jeg tenkte på.

    Men men.

    PS 9.

    Her er mer om dette:

    IMG_20201021_011741

    PS 10.

    Det var også sånn, at på lugaren, så hadde de, mer eller mindre ‘homo-erotiske’ bilder, av blant annet halvnakne mannfolk, (for å si det sånn):

    IMG_20201021_012821

    PS 11.
    Det var noen som hadde sånn ‘kinesisk drone-show’, midt på natta, midt ute på havet, kunne det nesten virke som, (men det var ‘bare’ Storebæltbroen):

    IMG_20201021_054930

    PS 12.

    Her er mer om dette:

    IMG_20201021_054938

    PS 13.

    Enda mer om dette:

    IMG_20201021_055558

    PS 14.

    Parfymeriet hadde også tilbud, (så jeg i tax free-magasinet på nettet, før jeg dro), på et sånt gavesett, (eller om det var for folk som ikke hadde rukket å ta med seg bagasje), fra L’Oreal Men Expert.

    Men foran de varene, så stod det lenge, en italiener, (på teatralsk vis, må man vel si).

    Og det var også sånn, at tax free-butikken, på Magic, var speilvendt, av den, på Fantasy.

    Da jeg gikk inn der, og til høyre.

    Så kom jeg ikke til herre-avdelingen, (som på Fantasy).

    Men jeg havna, i dame-avdelingen.

    (For å si det sånn).

    Og også trappa ned til tax-free-butikken, (fra promenadegata), var speilvendt.

    (Må man vel si).

    Så sånn var det.

    Bare noe jeg tenkte på.

    Men men.

    PS 15.

    Her er mer om dette:

    IMG_20201021_075200 rotert

    PS 16.

    Hamburger-restauranten var også stengt på onsdagen:

    IMG_20201021_173226

    PS 17.

    Sånt her kunne de kanskje drevet med, mens ferja lå i land, (uten passasjerer), for å si det sånn:

    IMG_20201021_173240

    PS 18.

    Her var det rot:

    IMG_20201021_174157

    PS 19.

    Den Tuborg-six-packen oppå Carlsberg-halvpallen, kan man kanskje lure litt på, (til vanlig har de ikke Tuborg-six-pack der, men kun esker/brett, med 24 løse bokser i):

    IMG_20201021_174301

    PS 20.

    Den fenalår-pakken, som hang fremst, (på onsdagen), så ikke helt bra ut, så den rydda jeg bort, (det er ikke første gangen jeg rydder, i kjøledisken, på Kielferja, for X antall måneder siden, så var det sånn, at halvparten av de røde pølsene osv., hadde gått ut på dato):

    IMG_20201021_174826

    PS 21.
    Pakkedisken er ikke i bruk, (hilsen Bresjnev):

    IMG_20201021_175134

    PS 22.
    Russerne, (eller hva man skal si), hadde også plassert, en håndgel-dispenser #2, innimellom varene, like ved der fenalår-pakkene hang.

    Og akkurat mens jeg stod der, og rydda bort den fenalår-pakken, som var dårlig.

    Så dukka det opp to nerder der.

    (Den ene med Commodore 64-genser.

    Var det vel).

    Og han ene nerden, skulle absolutt bruke, den ‘russiske’ håndgel-dispenseren.

    Så han elga på meg, da.

    (Må jeg si).

    Og det var også sånn, da jeg var i kassa.

    At jeg mer eller mindre ble gått ned, av en gammel gubbe, som absolutt skulle gå ut av tax free-butikken, (uten å kjøpe noe), i den køen/kassa, hvor jeg stod.

    (For å si det sånn).

    Så sånn var det.

    Bare noe jeg tenkte på.

    Men men.

    PS 23.

    Her er mer om dette:

    IMG_20201021_174641

    PS 24.

    Enda mer om dette:

    IMG_20201022_073553 rotert

    PS 25.

    Når jeg gikk av ferja, så ble det sagt, (over høytalerne), at man skulle holde pass og nøkkelkort klare, men ‘rotasjonsportene’ var ikke i bruk, så det var bare å gå rett igjennom de, uten å bruke nøkkelkort/boarding card:

    IMG_20201022_102143

    PS 26.
    Nasjonalbiblioteket var stengt på grunn av streik, (var det vel):

    IMG_20201022_103746

    PS 27.

    Mer om de alltid like dårlig planlagte ‘kreftsvulst-veiarbeidene/bygningsarbeidene’ som gjør det til et helvete, å bo i Norge, for tida, (må man vel si):

    IMG_20201022_104643

    PS 28.

    Enda mer om dette:

    IMG_20201022_104722

    PS 29.

    Thorstein ‘Tosh’ Bjørnstad, (fra #blablabla), har fått sin egen TV-serie, (for å fleipe litt):

    IMG_20201022_104953

    PS 30.

    Man kan kanskje lure på, hva som feiler norske politikere, når de gjør operaen så fin, og nasjonalmuseet så stygt:

    IMG_20201022_105213

    PS 31.

    Politikerne har bestemt, at man må bruke munnbind, hvis det er vanskelig, å holde en meters avstand, til andre folk, på t-banen, osv.

    Men Ruter forenkler dette, og sier bare, at man må bruke munnbind.

    (Kan det virke som).

    Så sånn er visst det.

    Bare noe jeg tenkte på.

    Men men.

    PS 32.

    Her er mer om dette:

    IMG_20201022_110131

    PS 33.

    Denne validereren, (som det vel heter), får jeg aldri til å virke, med mitt reisekort:

    IMG_20201022_110244

    PS 34.

    Da jeg gikk av t-banen, på Haslum, så hadde jeg 65 kroner igjen, på reisekortet.

    Og jeg ‘ladet opp’, med en hundrelapp, før jeg dro, til Oslo/Kiel.

    Men jeg tror det var sånn, at jeg bare hadde to kroner igjen, på reisekortet, før jeg fylte opp, med en hundrelapp.

    Så det virker som, at det har skjedd noe rart, når jeg validerte, (på Gjønnes), før jeg dro ned til Oslo.

    (Det var en som somla fælt, (ved automaten), før meg der.

    Sånn som jeg husker det).

    Så sånn er nok det.

    Bare noe jeg tenkte på.

    Men men.

    PS 35.

    Her er mer om dette:

    IMG_20201022_113946

'Bokhylla' 70-tallet 80-tallet 90-tallet Anmeldelse Arne Mogan Olsen Berger Bergeråsen Brev Christell Humblen Dagbladet.no Datatilsynet Drammen E-post Facebook Google Haldis Humblen Hm Identitetstyveri Ingeborg Ribsskog irc Jobbsøking i England Johannes Ribsskog johncons-blogg Karen Ribsskog Klage Larvik Liverpool Magne Winnem Mobilbilder Musikk Nettmobbing Online trakassering Oppdatering Oslo Pia Ribsskog Politiet Rimi Slektsforskning StatCounter Svelvik Twitter Wikipedia YouTube Ågot Mogan Olsen