johncons
  • nettmobbing 25. november 2

    https://kokkejaevel.blogg.no/herregud-hva-har-jeg-gjort-4.html

    PS.

    Jeg bruker gratisversjonen av StatCounter (en trafikk-analyse-tjeneste) på johncons-blogg, og der kan jeg se hvilke nettsteder, som sender trafikk til bloggen:

    statcounter 25. november 2

  • nettmobbing 25. november

    https://kokkejaevel.blogg.no/kjaerest-til-salgs.html

    PS.

    Jeg bruker gratisversjonen av StatCounter (en trafikk-analyse-tjeneste) på johncons-blogg, og der kan jeg se hvilke nettsteder, som sender trafikk til bloggen:

    statcounter 25. november

  • øystein tegneserie 1

    PS.

    Her er mer om dette:

    øystein tegneserie 2

    PS 2.

    Enda mer om dette:

    øystein tegneserie 3 4

    PS 3.

    Og enda mer om dette:

    øystein tegneserie 4 2

    PS 4.

    Hvordan Kjetil og Øystein møttes, det veit jeg forresten ikke.

    Jeg husker at de hang sammen, når de hadde jordbær-plukking, som sommerjobb, sommeren 1986.

    Dette var i jordbæråkeren til bondefamilien Sand, på Sand.

    Og jeg var med, som en slags støttekontakt, for min yngre fetter Ove, (fra Follo).

    (Min far ville at jeg skulle støtte Ove, i denne sommerjobben, (og også bo på samme rom som han, borte hos bestemor Ågot, (som både var min min farmor og Ove sin farmor), på Sand, etter jordbærplukking-arbeidsdagene)).

    Og jeg husker, at Øystein plutselig reiste seg opp i åkeren, og kasta jordbær, på andre jordbærplukking-ungdommer.

    (Noe sånt).

    Og det var første gang jeg så Øystein.

    Og da var han liksom, i to-spann, med Kjetil Holshagen.

    (Sånn som jeg husker det).

    På samme måte, som jeg liksom var, i to-spann, med min yngre fetter Ove.

    (Selv om jeg ga Ove ganske lang line, (må man vel si).

    Så det var kanskje ikke alle, som fikk med seg dette.

    For å si det sånn).

    Så jeg snakka da knapt med Kjetil Holshagen, (under disse jordbærplukking-dagene/ukene).

    Selv om vi vel egentlig var kamerater, på denne tida.

    (Må man vel si).

    Og jeg dro seinere denne sommeren, på språkreise, til Weymouth.

    Dratt med av min ungdomsskole-kamerat, (fra en Svelvik-parallell-klasse), Kenneth Sevland, (som hadde samme valgfag, (sjakk/bordtennis), som meg, skoleåret før.

    Og vi kjente knapt hverandre.

    (Men jeg hadde vært på språkreise, (i Brighton), sommeren 1985 og.

    Og da hadde jeg delt rom, med en fremmed svenske, med navn Fredrik Axelsson, blant annet).

    Og Kenneth Sevland og jeg delte rom, hos en engelsk familie, i Weymouth.

    Og Kenneth Sevland hadde astma, og jeg var glad i dyr, så jeg ga sjokolade, (fra Frelsesarmeen sin godtebutikk i Weymouth, eller hva det kan ha vært), til familiens hund, inne på rommet, (til Kenneth Sevland og meg).

    Og da klagde Sevland, for han måtte bruke astma-sprayen sin, (på grunn av hundehår).

    Og mora i vertsfamilien klagde også, for bikkja begynte å fjerte, av de runde sjokolade-plettene.

    (Sånn som jeg husker det).

    Og på ferja hjem til Norge, (med Braemar), så ville Kenneth ‘Sevvi’ Sevland heller bo på lugar, med en annen kar, (muligens Svelvik ungdomsskole-rådgiver Lønseth sin sønn), så jeg måtte dele lugar, med en fremmed kar, (fra språkreise-kurset), som lånte hårgele av meg, (før han stakk til det kule/flotte diskoteket), husker jeg.

    Så Sevland og jeg, kjente knapt hverandre, og vi ble muligens uvenner, (istedet for at vi ble kamerater), må man vel si, (av å reise på språkreise sammen).

    (Noe sånt).

    Så sånn var det.

    Bare noe jeg tenkte på.

    Mvh.

    Erik Ribsskog

    PS 5.

    Når det gjelder om Øystein bor/bodde i Lørenskog eller i Oslo, (eller på Nordpolen).

    Så ligger Marcus Thranes vei i Lørenskog kommune.

    Men det er vel del av tettstedet Oslo.

    Og Øystein sin adoptivmor Reidun pleide å gå til Lørenskog togstasjon, som lå i Oslo sin billett-sone, for å spare noen grunker, (på månedskort-regninga), på å ikke ta toget fra Hanaborg stasjon, (som lå nærmere).

    (Hu jobba for Tetra Pak i Lysaker vel).

    Og det var en gåtur, på kanskje ti minutter, (fra der Øystein og dem bodde, til Lørenskog togstasjon).

    (Reidun var forresten ei fleskekjærring, (sånn som jeg husker det).

    Så hu brukte kanskje femten minutter.

    Noe sånt).

    Dette husker jeg at Reidun prata med ei fru Hvermansen-dame om, (utafor der dem bodde), på andre halvdel av 80-tallet en gang, (må det vel ha vært).

    (Øystein og jeg ble etterhvert kamerater.

    Og vi var en del på besøk hos hverandre.

    Først hos meg, i Leirfaret, på Bergeråsen.

    Og seinere hos Øystein og dem, i Lørenskog, (etter at jeg flytta til Oslo, for å studere, høsten 1989)).

    Så sånn var det.

    Bare noe jeg tenkte på.

    Men men.

    PS 6.

    Her er mer om dette:

    mer om lørenskog i tettstedet oslo

    https://no.wikipedia.org/wiki/Oslo_(tettsted)

    PS 7.

    Så man kan kanskje si, (med litt forbehold).

    At Øystein sine adoptivforeldre Reidun og Kai, liksom var to avvikere/bygdehomoer, (fra Sand/Berger), som hadde flytta, inn til Oslo/Lørenskog/hovedstaden, (for å komme seg bort, fra bygdesladderen).

    (Noe sånt).

    Hvis ikke det var sånn, at Reidun for eksempel, hadde livmorkreft, og derfor ikke kunne få barn.

    Hm.

    Men jeg så en gang Kai, på hytta/landstedet/slektstedet deres Ulvika(?), nede ved Drammensfjorden, (på Sand/Berger), skoleåret 1988/89, med en ung negermann, (som kun snakka engelsk), på besøk.

    (Og Reidun og Øystein var ikke der.

    For å si det sånn.

    Og Kai fikk svetteperler i panna, da jeg banka på, (eller om de hadde ringeklokke), for å høre om Øystein var med, (husker jeg)).

    Så sånn var det.

    Bare noe jeg tenkte på.

    Men men.

  • jenny skavla på frogner 5

    PS.

    Her er mer om dette:

    her er mer om dette skavlan grandiosa reklame

    https://www.youtube.com/watch?v=7uilDiHh0mg

    PS 2.

    Enda mer om dette:

    PS 3.

    Og enda mer om dette:

    PS 4.

    Reklame-videoen i PS-et overfor, er visst den korte versjonen, (for Finland), uten rumpe-klasking.

    (Noe sånt).

    Så sånn er visst det.

    Bare noe jeg tenkte på.

    Mvh.

    Erik Ribsskog

    PS 5.

    Dårlig med rumpe-klasking her og:

    PS 6.

    Her fant jeg en finsk versjon, hvor rumpe-klaskinga ikke er sensurert bort:

  • Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

    Klage/Fwd: Registreringssøknad for 22222222

    Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 21. november 2020 kl. 12:53

    Til: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>

    Kopi: Express Mat AS v/Pizza og Kina <kundeservice@expressmat.no>, elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, post <post@finkn.no>, abuse@telia.com

    Hei,

    dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

    (Jeg har ikke kontaktet disse).

    Vennligst rydd opp!

    Med hilsen

    Erik Ribsskog

    PS.

    Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke

    virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes

    jeg).

    ———- Forwarded message ———

    Fra: Express Mat AS v/Pizza og Kina <kundeservice@expressmat.no>

    Date: lør. 21. nov. 2020 kl. 11:15

    Subject: Registreringssøknad for 22222222

    To: ERIK LØVENFJERT RIBSSKOG <eribsskog+fjert@gmail.com>

    Hei!

    Du kan nå bestille mat via internett på vår web-side http://www.22222222.no.

    Brukernavn: 45884952

    PIN-kode: (Sensurert av johncons-blogg)

    PIN-koden er privat og kan ikke overdras. Informasjonen du har oppgitt i registreringen vil kun bli brukt for å betjene deg på en effektiv og sikker måte. Lykke til og takk for at du velger Pizza & Kina Expressen!

    Mvh. Salgskontoret

  • Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

    Klage/Fwd: Sending fra Lotteriadministrasjonen på vei til deg

    Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 20. november 2020 kl. 00:42

    Til: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>

    Kopi: terje@aspelund.no, elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, post <post@finkn.no>, abuse@telia.com, POLBoard@postoffice.co.uk, Club Creo <info@clubcreo.com>, juridisk <juridisk@datatilsynet.no>, firmapost@nkom.no, Politikk Høyre <politikk@hoyre.no>, Akademikerforbundet <post@akademikerforbundet.no>, post <post@finanstilsynet.no>, “post@inkassoklagenemnda.no” <post@inkassoklagenemnda.no>, “postmottak@sivilombudsmannen.no” <postmottak@sivilombudsmannen.no>, “sande.vgs” <sande.vgs@vfk.no>, polcustomercare@royalmail.com, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>, Faktura RB <Faktura.RB@posten.no>, EK Kristiansand kundeservice <kristiansand.kundeservice@posten.no>, postmottak@sd.dep.no, CustomerCare <CustomerCare@postoffice.co.uk>

    Hei,

    dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

    (Jeg har ikke kontaktet disse).

    Vennligst rydd opp!

    Med hilsen

    Erik Ribsskog

    PS.

    Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke

    virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes

    jeg).

    ———- Forwarded message ———

    Fra: <no_reply@posten.no>

    Date: tor. 29. okt. 2020 kl. 20:16

    Subject: Sending fra Lotteriadministrasjonen på vei til deg

    To: <eribsskog@gmail.com>

    Hei.

    Det er en sending fra Lotteriadministrasjonen på vei til deg.

    Sporingsnummer: 370727320188787550

    Sendingen har målene 6 cm x 20 cm x 28 cm.

    Vekt: 1,95 kg.

    Forventet ankomst 30.10.2020.

    Spor sendingen her: https://posten.no/s/370727320188787550

    Hilsen Posten

  • Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

    Klage/Fwd: Our brand new PAC

    Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 20. november 2020 kl. 00:33

    Til: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>

    Kopi: info@blacklivesmatter.com, elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, Politikk Høyre <politikk@hoyre.no>, post <post@finkn.no>, abuse@telia.com

    Hei,

    dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

    (Jeg har ikke kontaktet disse).

    Vennligst rydd opp!

    Med hilsen

    Erik Ribsskog

    PS.

    Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke

    virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes

    jeg).

    ———- Forwarded message ———

    Fra: Black Lives Matter PAC <info@blacklivesmatter.com>

    Date: tor. 29. okt. 2020 kl. 19:40

    Subject: Our brand new PAC

    To: <eribsskog@gmail.com>

    ERIKA,

    We’re moving from protest to the polls.

    It’s simple: We need change, and we need it now.

    Not the empty words of change or reform that some in power yell at rallies to appeal to Black voters. We need substantial, real, revolutionary change. Change that’s in our reach at the ballot box this Tuesday.

    We need your help, ERIKA. Over these past few years, we’ve collectively built the largest social justice movement in history, and we’re using our position of people-power to bring change to the polls. That’s why Black Lives Matter has recently launched a PAC that’s dedicated to the electoral part of the fight for Black lives.

    But the PAC started with a bank account of $0, and we’re working hard to make sure that the work we are doing across 12 key states that could make or break this election is fully funded with just a few days to go.

    No matter how hard they try, Trump and his followers will not tarnish who we are. Black lives are done being ignored, and this Tuesday, we’re getting rid of those in office who undermine our values.

    Will you chip in $5 or more right now to Black Lives Matter PAC so we can reach more voters and build a government that values Black communities and lives?

    If you’ve saved your payment information with ActBlue Express, your donation will go through immediately:

    Express Donate $5

    Express Donate $25

    Express Donate $50

    Express Donate $100

    Express Donate $250

    Donate Other Amount

    Our brother Malcolm X said it best in 1964: “The Negro vote has the power to send someone to the White House or the dog house.”

    We know where Trump needs to go — and we need your help to get him there.

    Rush a donation of whatever you can afford so that we can take our protest to the polls, and get rid of those in office trying to undermine our movement and efforts towards Black liberation.

    DONATE

    We want to thank you for your support in supporting our mission to finally imagine and build an American government that values Black communities and lives.

    Thank you,

    Black Lives Matter PAC

    DONATE

    Paid for by Black Lives Matter PAC blacklivesmatter.com and not authorized by any candidate or candidate’s committee

    To unsubscribe, please click here.

    Sent via ActionNetwork.org. To update your email address, change your name or address, or to stop receiving emails from Black Lives Matter Global Network, please click here.

  • Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

    Klage/Fwd: Spinnville helgekupp! Begynn julehandelen nå🤶🎄🎅

    Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 20. november 2020 kl. 00:28

    Til: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>

    Kopi: nyheter@min.ark.no, kundeservice@arkbokhandel.no, elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, post <post@finkn.no>, abuse@telia.com

    Hei,

    dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

    (Jeg har ikke kontaktet disse).

    Vennligst rydd opp!

    Med hilsen

    Erik Ribsskog

    PS.

    Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke

    virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes

    jeg).

    ———- Forwarded message ———

    Fra: Ark Bokhandel <nyheter@min.ark.no>

    Date: tor. 29. okt. 2020 kl. 18:38

    Subject: Spinnville helgekupp! Begynn julehandelen nå🤶🎄🎅

    To: <e.ribsskog@gmail.com>

    Vis i nettleser

    Ark.no

    Pocket   Bøker   E-bøker   Barnebøker   Spill   Puslespill   Leker   Tegne og male   Kontor

     

    HELGEKUPP PÅ POCKET!

    ImagePocketHelgekupp

    VI RYDDER TIL JUL!

    -40% RABATT PÅ ALLEREDE SPINNVILT LAVE PRISER PÅ POCKETBØKER! 

    Denne helgen får du -40% rabatt på de allerede lave oransje prisene bøkene er merket med! Gjelder mer enn 120 pocketbøker! Se utvalget i din nærmeste butikk eller bruk Klikk&Hent fra ark.no! Gjelder ikke bestillinger levert hjem fra nettbutikken.

    ImagePocketbilde

    KJØP NÅ!

     

    KJØP I DAG, SPAR KR 300,-

     

    ImageSyOm

    SY OM MED JENNY SKAVLAN –

    31 ENKLE GREP FOR NY GARDEROBE

    Visste du at klesskapet ditt, loftet til bestemor og loppemarkedet er skattkamre? Her får du servert 31 enkle grep for ny garderobe.

    KJØP NÅ!

     

    ENDELIG NY KEPLER!

     

    ImageSpeilmannen

    DEL 8 I SERIEN OM JOONA LINNA!

    En ung kvinne forsvinner på vei hjem fra skolen. Fem år senere blir hun funnet drept på en lekeplass midt i Stockholm. Gjennom overvåkningskameraer klarer Joona Linna å spore opp et øyenvitne. Når det viser seg at vitnet er en psykisk syk mann som overhodet ikke husker noe av det han har sett, kontakter Joona hypnotisør Erik Maria Bark. 

    KJØP HER!

     

    JULEGAVETIPS!

     

    ImageSnilleGucci

    SNILLEGUCCI – LEV DITT BESTE LIV!

    Kristiane Aateigen, kjent som snillegucci på Instagram, vil hjelpe deg med denne kreative planleggeren. Lager du nyttårsforsetter du ikke holder gang på gang? Trenger du råd for å komme i gang med å forandre livet til det bedre? Hver måned har ett tema, og du kan selv fylle inn dato og sette ditt personlige preg på sidene, visuelt eller med ord. Boken har også blanke sider til egne notater, oppgaver og lister. Med boken kan du planlegge dagene dine bedre og få et mer bevisst forhold til hvordan du lever ditt liv i dag. I tillegg kan du bli inspirert til hvordan du på kort og lang sikt, med små og større grep og innsikter, kan endre ditt liv.!

    KJØP HER!

     

    JULEGAVETIPS! KJØP NÅ!

     

    ImageGolla

    KUN PÅ ARK.NO – BILLIGST PÅ PRISJAKT DENNE HELGEN!

    Sjekk alle de kule nye varene fra GOLLA vi har fylt opp med i nettbutikken!

    KJØP NÅ!

     

    Facebook 

    Instagram

    Ark.no

    Finn butikk ARK leseapp Klikk&hent

    Trenger du hjelp? www.ark.no/kundeservice

    kundeservice@arkbokhandel.no (+47) 22 99 07 55

    Ønsker du ikke lenger motta e-post fra ARK Bokhandel? Klikk her

    Denne e-posten ble sendt fra: ARK Bokhandel AS

          Sehesteds gate 4, 0164 Oslo, NO

'Bokhylla' 70-tallet 80-tallet 90-tallet Anmeldelse Arne Mogan Olsen Berger Bergeråsen Brev Christell Humblen Dagbladet.no Datatilsynet Drammen E-post Facebook Google Haldis Humblen Hm Identitetstyveri Ingeborg Ribsskog irc Jobbsøking i England Johannes Ribsskog johncons-blogg Karen Ribsskog Klage Larvik Liverpool Magne Winnem Mobilbilder Musikk Nettmobbing Online trakassering Oppdatering Oslo Pia Ribsskog Politiet Rimi Slektsforskning StatCounter Svelvik Twitter Wikipedia YouTube Ågot Mogan Olsen