johncons






  • Gmail – Direkte etterkommer av profeten Muhammed







    Gmail



    Erik Ribsskog

    <eribsskog@gmail.com>




    Direkte etterkommer av profeten Muhammed





    Erik Ribsskog

    <eribsskog@gmail.com>





    Thu, Nov 18, 2010 at 7:40 PM





    To:

    info@johanniterorden.se



    Hei,

    har dere noen kommentarer til dette hos Johanitterordenen?
    Med hilsen
    Erik Ribsskog

    ———- Forwarded message ———-

    From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
    Date: 2010/11/18
    Subject: Direkte etterkommer av profeten Muhammed
    To: Post@irn.no

    Hei,

    min danske mormor, Ingeborg Ribsskog, var barnebarn av Mary Eva Carla Fog, som var etter Odin, Karl den Store, kong David av Israel, Willhelm Erobreren, kong Waldemar Seier av Danmark, og også profeten Muhammed!

    Jeg blir jaktet på av Johanitterordenen, synes jeg det virker som.
    Min far lot meg bo alene fra jeg var ni år, på Bergeråsen, i Vestfold, for å bo sammen med Haldis Humblen, som har en datter, Christell Humblen, som har en halvbror, Bjørn Humblen, på Vestlandet, som er nyutmeldt av Johanitterordenen.

    Jeg har overhørt, på Rimi Bjørndal, i 2003, at jeg er forfulgt av 'mafian', og ble forsøkt drept, på min onkel Martin Ribsskog, sin samboer, Grethe Ingebrigtsen, sin gård, i Kvelde, i 2005.

    Men politiet vil ikke fortelle meg hvem denne 'mafian' er og Kripos som jeg ringte, nektet å hjelpe meg, med dette, i 2005, og politiet vil heller ikke etterforske drapsforsøk mot meg, i Kvelde, i 2005.

    Jeg lurer på om det er Johanitterordenen som har en slags aksjon mot meg, og prøver å få meg drept, siden de ikke klarer å kontrollere meg, som de kanskje kontrollerer andre som er etter hun Eva Mary Carla Fog osv?

    I forbindelse med at jeg har lest at jeg er direkte etterkommer av profeten Muhammed, på internett, så har jeg noen spørsmål.
    Finnes det mange etterkommere av profeten Muhammed, nå for tiden?

    Er det et kjent problem, at Johanitterordenen, jakter på etterkommere av profeten Muhammed, f.eks.?
    På forhånd takk for eventuelt svar, selv om jeg ikke er muslim eller kristen engang, jeg er bare vanlig norsk, og er mest stolt av å være etter Odin faktisk.

    Men jeg tenkte at dere var de riktige å spørre om dette, siden dere har god greie på en av mine forfedre, som virker å være, (fra hva jeg har lest på internett), profeten Muhammed faktisk.
    (Jeg kan sende mer om dette hvis dere ikke tror meg).
    Mvh.
    Erik Ribsskog












  • Gmail – Direkte etterkommer av profeten Muhammed







    Gmail



    Erik Ribsskog

    <eribsskog@gmail.com>




    Direkte etterkommer av profeten Muhammed





    Erik Ribsskog

    <eribsskog@gmail.com>





    Thu, Nov 18, 2010 at 7:11 PM





    To:

    Post@irn.no



    Hei,

    min danske mormor, Ingeborg Ribsskog, var barnebarn av Mary Eva Carla Fog, som var etter Odin, Karl den Store, kong David av Israel, Willhelm Erobreren, kong Waldemar Seier av Danmark, og også profeten Muhammed!

    Jeg blir jaktet på av Johanitterordenen, synes jeg det virker som.
    Min far lot meg bo alene fra jeg var ni år, på Bergeråsen, i Vestfold, for å bo sammen med Haldis Humblen, som har en datter, Christell Humblen, som har en halvbror, Bjørn Humblen, på Vestlandet, som er nyutmeldt av Johanitterordenen.

    Jeg har overhørt, på Rimi Bjørndal, i 2003, at jeg er forfulgt av 'mafian', og ble forsøkt drept, på min onkel Martin Ribsskog, sin samboer, Grethe Ingebrigtsen, sin gård, i Kvelde, i 2005.

    Men politiet vil ikke fortelle meg hvem denne 'mafian' er og Kripos som jeg ringte, nektet å hjelpe meg, med dette, i 2005, og politiet vil heller ikke etterforske drapsforsøk mot meg, i Kvelde, i 2005.

    Jeg lurer på om det er Johanitterordenen som har en slags aksjon mot meg, og prøver å få meg drept, siden de ikke klarer å kontrollere meg, som de kanskje kontrollerer andre som er etter hun Eva Mary Carla Fog osv?

    I forbindelse med at jeg har lest at jeg er direkte etterkommer av profeten Muhammed, på internett, så har jeg noen spørsmål.
    Finnes det mange etterkommere av profeten Muhammed, nå for tiden?

    Er det et kjent problem, at Johanitterordenen, jakter på etterkommere av profeten Muhammed, f.eks.?
    På forhånd takk for eventuelt svar, selv om jeg ikke er muslim eller kristen engang, jeg er bare vanlig norsk, og er mest stolt av å være etter Odin faktisk.

    Men jeg tenkte at dere var de riktige å spørre om dette, siden dere har god greie på en av mine forfedre, som virker å være, (fra hva jeg har lest på internett), profeten Muhammed faktisk.
    (Jeg kan sende mer om dette hvis dere ikke tror meg).
    Mvh.
    Erik Ribsskog












  • Gmail – Complaint







    Gmail



    Erik Ribsskog

    <eribsskog@gmail.com>




    Complaint





    Erik Ribsskog

    <eribsskog@gmail.com>





    Thu, Nov 18, 2010 at 5:45 PM





    To:

    Customer.Services@uuplc.co.uk



    To clearify, I told the third woman, that I only called to set up the direct debit-mandate, since I haven't recieved anything in the post regarding the direct debit-mandate.

    But the third woman didn't want me to set up a direct debit-agreement for £25, like stated in your letter from 12/11.

    So I reacon you don't want my money.
    And I'm unemployed so I have a lot of other expenses, so that's really no problem with me.
    Best regards,
    Erik Ribsskog


    ———- Forwarded message ———-
    From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

    Date: Thu, Nov 18, 2010 at 5:36 PM
    Subject: Complaint
    To: Customer.Services@uuplc.co.uk

    Hi,

    I got your letter from November 12th, saying: 'your payment arrangement is as follows [..] Your montly payment is £25'.

    After I sent you an e-mail on November 9th explaining about my sercomstances, (that I'm unemployed etc).

    It says I have to return a Direct Debit mandate, before December 2.
    Yet today I got a text-message saying it's 'vital' for me, to call United Utilities.
    I have to speak with three women there, all of them using a very descending tone, going through what I explained about in my e-mail from November 9th.

    Then, the third woman tell me my payment-arrangent, from your letter from November 12 has been canceled, (and replaced with a new payment arrangement of £305).
    How can you do a thing like this?

    It's not even close to December 2, which was my time-limit, for setting up the Direct Debit.
    Now, today, I was so harrased by these women, so I said I wasn't going to pay a penny.

    I hope you investigate my complaint, and agree that I should receive compensation for being treated in this way by your representatives.
    Erik Ribsskog






    PS.

    Her er mer om dette:

    img119

    PS 2.

    Enda mer om dette:

    DSC01746

    DSC01747

    DSC01748

    PS 3.

    Det her ser jeg på som noe angrep, antagelig fra noe ‘mob’.

    For jeg hadde jo helt til 2. desember, å ordne med den Direct Debit-avtalen.

    Også angriper de meg idag, på 18. november.

    Da er det noe galt, det skjønner alle.

    Jeg lurer på om dette kan være noe dansk angrep?

    (På grunn av noe med Johanitterordenen?, som jo er fra Malteserordenen, som har det samme flagget ca. som Danmark, etter et slag i Estland, når ‘Danebrog falt fra himmelen’, som min mormor, Ingeborg Ribsskog, fortalte meg om en gang).

    For (danske) vikinger, var sterke rundt Warrington, tror jeg.

    Også var de norske på the Wirral osv., vel?

    Noe sånt?

    Hvem vet.

    Men vi får se hva som skjer.

    Vi får se.

    Mvh.

    Erik Ribsskog







  • Gmail – FW: Tullet med av tysk nettverk?







    Gmail



    Erik Ribsskog

    <eribsskog@gmail.com>




    FW: Tullet med av tysk nettverk?





    Erik Ribsskog

    <eribsskog@gmail.com>





    Thu, Nov 18, 2010 at 4:52 PM





    To:

    Seksjon for konsulære saker og utlendingsfeltet <s-kons@mfa.no>



    Hei,

    jeg er i slekt med treskjærer Ole Moene, har jeg funnet ut, ettersom Asbjøn Dørumsgaard, (min morfar Johannes Ribsskog sin onkel), sa dette i et radiointervju, som jeg bestilte fra NRK.
    Moene skal visst ha fornærmet Kaiser Wilhelm ved en anledning, angående et treskrin.
    Og jeg har blitt tullet med på jobb, for Bertelsmann og Rimi og av Lufthansa, mm., så jeg lurer på om jeg blir tullet med av noe Kaiser Willehelm-vennlig nettverk, som hevn for at han 'dreit seg ut', på en av feriene sine i Norge.

    Dette er bare en av sakene som jeg har sendt om til UD.
    Jeg ble også nektet innreise i Detroit, i USA, i 2005, og sendt direkte tilbake til Europa, av amerikansk politi.

    Uten at jeg kan skjønne helt hvorfor, jeg har aldri vært kriminell, eller lignende.
    Jeg er også en flyktning i England, siden 2004/05, siden jeg overhørte at jeg var forfulgt av 'mafian' i Oslo, i 2003, og ble forsøkt drept på min onkel Martin Ribsskog sin samboer Grethe Ingebrigtsen sin gård i Kvelde i 2005.

    Men politiet nekter å etterforske eller fortelle meg hvem den her 'mafian' er.

    Så jeg blir litt desperat her til tider, som flykning i England, og litt irritert noen ganger, så da sender jeg sånne e-poster, som jeg sendte til den tyske ambassaden i Oslo.

    I tilfelle det er tyskerne som tuller med meg, gjennom noe illuminati-nettverk, eller noe.
    Men men, så jeg regnet kanskje ikke med å få så særlig mye svar fra UD, men jeg tenkte jeg kunne sende en kopi til dere, fra det jeg sendte til tyskerne, i Oslo, siden jeg er norsk statsborger.

    Mvh.
    Erik Ribsskog

    2010/11/18 Seksjon for konsulære saker og utlendingsfeltet <s-kons@mfa.no>

    Hei

    Ref vedlagt e-post.

    Dette var en lite sammenhengende henvendelse.

    Hva er det du egentlig vil ha svar på?

    Mvh

    Terje Bolstad

    rådgiver

    UDs

    operative senter

    Seksjon

    for konsulære saker og utlendingsfeltet

    tlf: 22 24 36 00

    epost:s-kons@mfa.no

    www.landsider.no

    From: Erik Ribsskog [mailto:eribsskog@gmail.com]

    Sent: Wednesday, November 17, 2010 9:50 AM

    To: Post UD

    Subject: Fwd: Tullet med av tysk nettverk?

    ———- Forwarded message ———-

    From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

    Date: 2010/11/17

    Subject: Tullet med av tysk nettverk?

    To: info@oslo.diplo.de

    Hei,

    er det noe tysk nettverk, som tuller med meg siden jeg er i

    slekt med Ole Moene som hadde en konflikt med Kaiser Willhelm?

    Jeg har blitt tullet med av Bertelsmann og Lufthansa, og min søster Pia

    Charlotte Ribsskog, (som jeg tror heter Charlotte, etter Karl den

    Store/Charlesmagne), driver å prater om at 'vi har ikke noen saks', som i

    saksere og at vår bestemor Ingeborg Ribsskog, som døde ifjor sommer, sa 'doch',

    og bestemor Ingeborg sa hun var et år i Tyrol.

    Min far, Arne Mogan Olsen, sa en gang, 'arbeit mach frai'.

    Så jeg lurer på om han er fascist/illuminist?

    Han har vært og kjøpt Mercedeser og Mitsubishier i Tyskland

    osv.

    Er dette 3. verdenskrig, eller noe, som dere tyskere driver

    med?

    Sieg heil Hitler!

    Erik Ribsskog












  • Gmail – Anmeldelse/Fwd: Tips om side fra NRK.no: Mafia-bombeekspert arrestert







    Gmail



    Erik Ribsskog

    <eribsskog@gmail.com>




    Anmeldelse/Fwd: Tips om side fra NRK.no: Mafia-bombeekspert arrestert





    Erik Ribsskog

    <eribsskog@gmail.com>





    Wed, Nov 17, 2010 at 10:34 PM





    To:

    post.nord-trondelag@politiet.no



    Hei,

    jeg har overhørt i Oslo, i 2003, at jeg er forfulgt av noe som blir kalt 'mafian', og ble forsøkt drept, på min onkel Martin Ribsskog sin samboer, Grete Ingebrigtsen, sin gård, i Kvelde, i 2005.

    Jeg får ingen av mine rettigheter fra norsk politi og norske myndigheter.
    Jeg har derfor en blogg, (johncons-blogg, etter mitt nick, fra chat og debattforum, på internett), hvor jeg skriver om alt som skjer, i min kamp, for å få mine sivile rettigheter, fra myndighetene i Norge, og for å bekjempe maktmisbruk mm., mot vanlige folk, når dette forekommer i samfunnet.

    Jeg får mye hat e-post og trakasserende e-poster.
    Bak av hver av disse sitter det nok ofte en galning, eller en hat-kriminell person.
    Og jeg mener at jeg ikke har gjort noe galt, og at jeg har mitt navn og mitt rykte ganske uplettet.

    Så jeg vil ikke finne meg i å bli trakassert og ærekrenket på denne måten.
    Derfor vil jeg anmelde senderen av den videresendte e-posten for trakassering/æreskrenking.
    Jeg ønsker gjerningsmannen tiltalt og straffet, (som dere har opplyst meg å ta med, som en påtalebegjæring, heter det vel).

    Mvh.
    Erik Ribsskog
    PS.
    Jeg sender dette til dere hos Politiet i Drammen, siden jeg er fra Drammensområdet.
    Jeg er født i Drammen, døpt i Svelvik kirke og konfirmert i Berger kirke.

    Så selv om jeg har bodd i Larvik og Oslo også, i Norge, så er det vel Drammensregionen som jeg er mest knyttet til.
    Håper dette er i orden!
    PS 2.
    Jeg prøver nå å sende dette til politiet i Trondheim.

    Ikke fordi jeg er fra Trondheim.
    Men fordi at politiet i Oslo og Drammen ikke svarer.
    Kanskje politiet i Trondheim er interessert i at landet skal fungere, å ha noe rest av ære, tenker jeg.

    Håper dette er i orden!
    PS 4.
    Politiet i Trondheim er også som 'Tause Birgitte'.
    Så jeg prøver å sende dette til Steinkjer, som vel også er nærme Ribsskogen, hvor etternavnet mitt er fra, etter min morfar, siden min mor Karen Ribsskog skilte seg fra min far, Arne Mogan Olsen, etter å kun ha vært gift 3-4 år vel.

    ———- Forwarded message ———-
    From: nrk.no <tips@nrk.no>

    Date: 2010/11/15
    Subject: Tips om side fra NRK.no: Mafia-bombeekspert arrestert
    To: eribsskog@gmail.com

    Du mottar denne e-posten fordi eribsskog@gmail.com synes du burde lese artikkelen under.


    Noe sånt .



    Mafia-bombeekspert arrestert

    Italiensk politi har arrestert ein bombeekspert frå mafiaorganisasjonen 'Ndrangheta, som prøvde å krysse grensa inn i Italia frå Slovenia.

    Les artikkelen her: http://www.nrk.no/nyheter/verden/1.7344443

    Opphavsrett NRK © 2008 – Telefon: 815 65 900 – E-post: info@nrk.no












  • Gmail – Anmeldelse/Fwd: Tips om side fra NRK.no: Mektige mafia-systrer arresterte







    Gmail



    Erik Ribsskog

    <eribsskog@gmail.com>




    Anmeldelse/Fwd: Tips om side fra NRK.no: Mektige mafia-systrer arresterte





    Erik Ribsskog

    <eribsskog@gmail.com>





    Wed, Nov 17, 2010 at 10:31 PM





    To:

    post.nord-trondelag@politiet.no



    Hei,

    jeg har overhørt i Oslo, i 2003, at jeg er forfulgt av noe som blir kalt 'mafian', og ble forsøkt drept, på min onkel Martin Ribsskog sin samboer, Grete Ingebrigtsen, sin gård, i Kvelde, i 2005.

    Jeg får ingen av mine rettigheter fra norsk politi og norske myndigheter.
    Jeg har derfor en blogg, (johncons-blogg, etter mitt nick, fra chat og debattforum, på internett), hvor jeg skriver om alt som skjer, i min kamp, for å få mine sivile rettigheter, fra myndighetene i Norge, og for å bekjempe maktmisbruk mm., mot vanlige folk, når dette forekommer i samfunnet.

    Jeg får mye hat e-post og trakasserende e-poster.
    Bak av hver av disse sitter det nok ofte en galning, eller en hat-kriminell person.
    Og jeg mener at jeg ikke har gjort noe galt, og at jeg har mitt navn og mitt rykte ganske uplettet.

    Så jeg vil ikke finne meg i å bli trakassert og ærekrenket på denne måten.
    Derfor vil jeg anmelde senderen av den videresendte e-posten for trakassering/æreskrenking.
    Jeg ønsker gjerningsmannen tiltalt og straffet, (som dere har opplyst meg å ta med, som en påtalebegjæring, heter det vel).

    Mvh.
    Erik Ribsskog
    PS.
    Jeg sender dette til dere hos Politiet i Drammen, siden jeg er fra Drammensområdet.
    Jeg er født i Drammen, døpt i Svelvik kirke og konfirmert i Berger kirke.

    Så selv om jeg har bodd i Larvik og Oslo også, i Norge, så er det vel Drammensregionen som jeg er mest knyttet til.
    Håper dette er i orden!
    PS 2.
    Jeg prøver nå å sende dette til politiet i Trondheim.

    Ikke fordi jeg er fra Trondheim.
    Men fordi at politiet i Oslo og Drammen ikke svarer.
    Kanskje politiet i Trondheim er interessert i at landet skal fungere, å ha noe rest av ære, tenker jeg.

    Håper dette er i orden!
    PS 4.
    Politiet i Trondheim er også som 'Tause Birgitte'.
    Så jeg prøver å sende dette til Steinkjer, som vel også er nærme Ribsskogen, hvor etternavnet mitt er fra, etter min morfar, siden min mor Karen Ribsskog skilte seg fra min far, Arne Mogan Olsen, etter å kun ha vært gift 3-4 år vel.

    ———- Forwarded message ———-
    From: nrk.no <tips@nrk.no>

    Date: 2010/11/15
    Subject: Tips om side fra NRK.no: Mektige mafia-systrer arresterte
    To: eribsskog@gmail.com

    Du mottar denne e-posten fordi eribsskog@gmail.com synes du burde lese artikkelen under.


    Noe mafian?



    Mektige mafia-systrer arresterte

    Tre systrer av ein mektig mafialeiar i Napoli i Italia er pågripne av politiet saman med 13 andre mistenkte Camorra-medlemmer.

    Les artikkelen her: http://www.nrk.no/nyheter/verden/1.7344242

    Opphavsrett NRK © 2008 – Telefon: 815 65 900 – E-post: info@nrk.no












  • Gmail – Oppdatering/Fwd: Brus med biffsmak







    Gmail



    Erik Ribsskog

    <eribsskog@gmail.com>




    Oppdatering/Fwd: Brus med biffsmak





    Erik Ribsskog

    <eribsskog@gmail.com>





    Wed, Nov 17, 2010 at 10:28 PM





    To:

    post.nord-trondelag@politiet.no



    ———- Forwarded message ———-
    From: <diego@elitemail.org>
    Date: 2010/11/15

    Subject: Re: Brus med biffsmak
    To: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

    Er du der?

    Mvh. Diego

    On Fri, 12 Nov 2010 02:01 +0100, diego@elitemail.org wrote:

    > Hvorfor svarer du ikke? Har du blitt litt overlegen av webshop-suksessen?

    >

    > Mvh. Diego

    >

    > On Thu, 11 Nov 2010 19:36 +0100, diego@elitemail.org wrote:

    > > Eller vil ikke?

    > >

    > > Mvh. Diego

    > >

    > > On Thu, 11 Nov 2010 18:58 +0100, diego@elitemail.org wrote:

    > > > Ja? Nei? Vet ikke?

    > > >

    > > > Mvh. Diego

    > > >

    > > > On Thu, 11 Nov 2010 18:23 +0100, diego@elitemail.org wrote:

    > > > > Eller, jeg slår på stortrommen og bestiller 3 liter.

    > > > > Håper dette er i orden.

    > > > >

    > > > > Mvh. Diego

    > > > >

    > > > > On Thu, 11 Nov 2010 18:21 +0100, diego@elitemail.org wrote:

    > > > > > Hei.

    > > > > >

    > > > > > Jeg ønsker å bestille 2 liter brus med biffsmak. Kan du ordne dette?

    > > > > >

    > > > > > Mvh. Diego

    > > > > >

    > > > >

    > > >

    > >

    >












  • Gmail – Anmeldelse/Fwd: You have been invited to contribute to The Official Ribsskog Fan Club







    Gmail



    Erik Ribsskog

    <eribsskog@gmail.com>




    Anmeldelse/Fwd: You have been invited to contribute to The Official Ribsskog Fan Club





    Erik Ribsskog

    <eribsskog@gmail.com>





    Wed, Nov 17, 2010 at 10:24 PM





    To:

    post.nord-trondelag@politiet.no



    Hei,

    jeg har overhørt i Oslo, i 2003, at jeg er forfulgt av noe som blir kalt 'mafian', og ble forsøkt drept, på min onkel Martin Ribsskog sin samboer, Grete Ingebrigtsen, sin gård, i Kvelde, i 2005.

    Jeg får ingen av mine rettigheter fra norsk politi og norske myndigheter.
    Jeg har derfor en blogg, (johncons-blogg, etter mitt nick, fra chat og debattforum, på internett), hvor jeg skriver om alt som skjer, i min kamp, for å få mine sivile rettigheter, fra myndighetene i Norge, og for å bekjempe maktmisbruk mm., mot vanlige folk, når dette forekommer i samfunnet.

    Jeg får mye hat e-post og trakasserende e-poster.
    Bak av hver av disse sitter det nok ofte en galning, eller en hat-kriminell person.
    Og jeg mener at jeg ikke har gjort noe galt, og at jeg har mitt navn og mitt rykte ganske uplettet.

    Så jeg vil ikke finne meg i å bli trakassert og ærekrenket på denne måten.
    Derfor vil jeg anmelde senderen av den videresendte e-posten for trakassering/æreskrenking.
    Jeg ønsker gjerningsmannen tiltalt og straffet, (som dere har opplyst meg å ta med, som en påtalebegjæring, heter det vel).

    Mvh.
    Erik Ribsskog
    PS.
    Jeg sender dette til dere hos Politiet i Drammen, siden jeg er fra Drammensområdet.
    Jeg er født i Drammen, døpt i Svelvik kirke og konfirmert i Berger kirke.

    Så selv om jeg har bodd i Larvik og Oslo også, i Norge, så er det vel Drammensregionen som jeg er mest knyttet til.
    Håper dette er i orden!
    PS 2.
    Jeg prøver nå å sende dette til politiet i Trondheim.

    Ikke fordi jeg er fra Trondheim.
    Men fordi at politiet i Oslo og Drammen ikke svarer.
    Kanskje politiet i Trondheim er interessert i at landet skal fungere, å ha noe rest av ære, tenker jeg.

    Håper dette er i orden!
    PS 4.
    Politiet i Trondheim er også som 'Tause Birgitte'.
    Så jeg prøver å sende dette til Steinkjer, som vel også er nærme Ribsskogen, hvor etternavnet mitt er fra, etter min morfar, siden min mor Karen Ribsskog skilte seg fra min far, Arne Mogan Olsen, etter å kun ha vært gift 3-4 år vel.

    ———- Forwarded message ———-
    From: Malene <no-reply@google.com>

    Date: Mon, Nov 15, 2010 at 7:07 PM
    Subject: You have been invited to contribute to The Official Ribsskog Fan Club
    To: eribsskog@gmail.com

    The Blogger user Malene has invited you to contribute to the blog: The Official Ribsskog Fan Club.

    To contribute to this blog, visit:
    http://www.blogger.com/i.g?inviteID=3396395590342293771&blogID=8951449755495669822

    You'll need to sign in with a Google Account to confirm the invitation and start posting to this blog. If you don't have a Google Account yet, we'll show you how to get one in minutes.

    To learn more about Blogger and starting your own free blog visit http://www.blogger.com.












  • Gmail – Anmeldelse/Fwd: Tips om side fra NRK.no: Gutt (12) savnet i Steinkjer







    Gmail



    Erik Ribsskog

    <eribsskog@gmail.com>




    Anmeldelse/Fwd: Tips om side fra NRK.no: Gutt (12) savnet i Steinkjer





    Erik Ribsskog

    <eribsskog@gmail.com>





    Wed, Nov 17, 2010 at 10:21 PM





    To:

    post.nord-trondelag@politiet.no



    Hei,

    jeg har overhørt i Oslo, i 2003, at jeg er forfulgt av noe som blir kalt 'mafian', og ble forsøkt drept, på min onkel Martin Ribsskog sin samboer, Grete Ingebrigtsen, sin gård, i Kvelde, i 2005.

    Jeg får ingen av mine rettigheter fra norsk politi og norske myndigheter.
    Jeg har derfor en blogg, (johncons-blogg, etter mitt nick, fra chat og debattforum, på internett), hvor jeg skriver om alt som skjer, i min kamp, for å få mine sivile rettigheter, fra myndighetene i Norge, og for å bekjempe maktmisbruk mm., mot vanlige folk, når dette forekommer i samfunnet.

    Jeg får mye hat e-post og trakasserende e-poster.
    Bak av hver av disse sitter det nok ofte en galning, eller en hat-kriminell person.
    Og jeg mener at jeg ikke har gjort noe galt, og at jeg har mitt navn og mitt rykte ganske uplettet.

    Så jeg vil ikke finne meg i å bli trakassert og ærekrenket på denne måten.
    Derfor vil jeg anmelde senderen av den videresendte e-posten for trakassering/æreskrenking.
    Jeg ønsker gjerningsmannen tiltalt og straffet, (som dere har opplyst meg å ta med, som en påtalebegjæring, heter det vel).

    Mvh.
    Erik Ribsskog
    PS.
    Jeg sender dette til dere hos Politiet i Drammen, siden jeg er fra Drammensområdet.
    Jeg er født i Drammen, døpt i Svelvik kirke og konfirmert i Berger kirke.

    Så selv om jeg har bodd i Larvik og Oslo også, i Norge, så er det vel Drammensregionen som jeg er mest knyttet til.
    Håper dette er i orden!
    PS 2.
    Jeg prøver nå å sende dette til politiet i Trondheim.

    Ikke fordi jeg er fra Trondheim.
    Men fordi at politiet i Oslo og Drammen ikke svarer.
    Kanskje politiet i Trondheim er interessert i at landet skal fungere, å ha noe rest av ære, tenker jeg.

    Håper dette er i orden!
    PS 4.
    Politiet i Trondheim er også som 'Tause Birgitte'.
    Så jeg prøver å sende dette til Steinkjer, som vel også er nærme Ribsskogen, hvor etternavnet mitt er fra, etter min morfar, siden min mor Karen Ribsskog skilte seg fra min far, Arne Mogan Olsen, etter å kun ha vært gift 3-4 år vel.

    ———- Forwarded message ———-
    From: nrk.no <tips@nrk.no>

    Date: 2010/11/15
    Subject: Tips om side fra NRK.no: Gutt (12) savnet i Steinkjer
    To: eribsskog@gmail.com

    Du mottar denne e-posten fordi eribsskog@gmail.com synes du burde lese artikkelen under.


    Noe 'mafian'-plot i Steinkjer?



    Gutt (12) savnet i Steinkjer

    Politiet i Steinkjer etterlyser en tolv år gammel gutt som har vært savna fra hjemmet sitt i to døgn.

    Les artikkelen her: http://www.nrk.no/nyheter/distrikt/nrk_trondelag/1.6819865

    Opphavsrett NRK © 2008 – Telefon: 815 65 900 – E-post: info@nrk.no






'Bokhylla' 70-tallet 80-tallet 90-tallet Anmeldelse Arne Mogan Olsen Berger Bergeråsen Brev Christell Humblen Dagbladet.no Datatilsynet Drammen E-post Facebook Google Haldis Humblen Hm Identitetstyveri Ingeborg Ribsskog irc Jobbsøking i England Johannes Ribsskog johncons-blogg Karen Ribsskog Klage Larvik Liverpool Magne Winnem Mobilbilder Musikk Nettmobbing Online trakassering Oppdatering Oslo Pia Ribsskog Politiet Rimi Slektsforskning StatCounter Svelvik Twitter Wikipedia YouTube Ågot Mogan Olsen