![]() |
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> |
Sletting av konto på kommentarsystem
|
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> |
Mon, Nov 1, 2010 at 4:10 PM | |
|
To: "Dagbladet.no Support" <support@db.no> | ||
| ||
![]() |
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> |
Sletting av konto på kommentarsystem
|
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> |
Mon, Nov 1, 2010 at 4:10 PM | |
|
To: "Dagbladet.no Support" <support@db.no> | ||
| ||
PS.
Jeg har jo skrevet om den første kommentaren, om bloggen min, fra han ‘internett-terroristen’, Bjartleif Gudrulfsen, tidligere idag.
Så jeg sjekket om det hadde blitt skrevet noe nytt, siden sist.
PS 2.
Forresten, hvorfor lar de journalistene i Dagbladet, folk skrive dritt om min blogg, under en artikkel om interiør-blogger?
Det er jo helt hårreisende!
Det er jo som at de journalistene i Dagbladet er noen f*tter, som lar de kommentatørene kødde med meg, på den måten der, synes jeg.
Men men.
Bare noe jeg tenkte på.
PS 3.
Tilbake til det nye som ble skrevet, om bloggen min og meg, på Dagbladets kommentarsystem der:
http://www.dagbladet.no/2010/11/01/magasinet/sondag/interiorblogg_2010/blogg/interior/13929133/
PS 4.
Vi ser at han ‘internett-krigeren’, med det falske navnet ‘Bjartleif Gudrulfsen’.
Sier at jeg ikke burde nevne personvern.
Men, det er forskjell på personvernet til uskyldige tredjepersoner, dvs. f.eks. kunder i en netthandel.
Og til personer som har vært direkte involvert, i f.eks. tull mot meg, i livet mitt.
Jeg har jo noe som heter ytringsfrihet.
Og det betyr at jeg kan skrive om det som har skjedd meg.
Og det har jo ikke noe med personvernet til kunder i netthandelen min å gjøre.
De sensurerte jeg jo navn og telefonnummer og e-post adresse for, når jeg hadde fotografier av pakkene jeg sendte, på bloggen.
Men jeg har en nødblogg her, som dere f*tter i Norge sitter og leser hver dag, men ikke reagerer på.
For jeg får ikke rettighetene mine, av Sovjetstat-myndighetene i Norge.
Også begynner noen fisler i Norge, å ‘fislefi*tte’ om personvern.
For her er det jeg som prøver å varsle, om at Norge har blitt pil råttent.
Og alt jeg får er sånt anonymt interiør-syting, om personvern.
Nei, fy faen.
Norge er råttent på rot.
Dere får ta å henge dere alle mann, som de gjennområtne krapylene dere er.
Med hilsen
Erik Ribsskog
Nå sjekket jeg hvilke sider som var mest lest på bloggen idag.
Og der hadde det sneket seg med en bloggpost fra 2008, var det vel.
PS.
Her er mer om dette:
PS 2.
Hva gjør en blogpost, fra 2008, på 3. plass, idag, i 2010, kan man kanskje lure på.
Det lurte jeg på og.
Og jeg måtte trykke litt på StatCounter, for å skjønne noe av det.
PS 3.
Her er mer om dette, (man kan se at 48 av de 50, som leste den bloggposten, idag, de har søkt om ‘Stuer-saken’):
PS 4.
Hva er Stuer-saken, og hvorfor er det så mange som søker om den saken nå, lurte jeg.
Så jeg trykket på Google-søket.
Og det viser seg at johncons-blogg, havner øverst, hos Google, hvis man søker på ‘Stuer-saken’, da.
PS 5.
Her er mer om dette:
PS 6.
Har jeg skrevet spesielt om ‘Stuer-saken’, på bloggen, lurer kanskje mange.
Men nei, det har jeg ikke gjort.
Jeg hadde bare kopiert en liste fra Wikipedia, (i et av mine mest døsige øyeblikk kanskje).
En liste over advokat John Christian Elden, sine saker, hvor han har vært advokat.
(For jeg lurte på hvorfor han alltid virka å være advokat for ‘slemmingene’, blant annet for han som drepte en kar, i en av mine gamle hjembygder, Østre Halsen, i Larvik, i stykkmord-saken der, som vel var uka før Benjamin-draper, med fulle fakkeltog og full mediadekning, i hovedstaden, osv.
Gikk du i det fakkeltoget min søster Pia Ribsskog, forresten?
Jeg tipper sjangsene var ca. 50/50 for at min søster Pia Ribsskog gikk i et av de Benjamin-fakkeltogene.
Ikke for å si noe stygt om han Benjamin.
Men hva med han som ble stykkdrept i Østre Halsen da?
Han ble jo nesten ikke nevnt i media.
Var Benjamin-drapet et plott, for å overskygge stykkdrapet i Østre Halsen?
Hvem vet).
Og John Christian Elden, han har jo kontaktet meg, for å få slettet den listen, seinere.
(På vegne av en klient da).
Men jeg svarte det, at jeg ikke sletter noe fra bloggen, før jeg har fått rettighetene mine fra myndighetene i Norge, osv.
Så sånn var det.
Så vi får se hva som skjer.
Vi får se.
Mvh.
Erik Ribsskog
PS 7.
Men jeg gikk også på Wikipedia, nå istad.
Og så gjennom de gamle versjonene, av den Wikipedia-artikkelen, om John Christian Elden.
Og den listen over sakene hans, den var forsvunnet, (som jeg kunne se det, ihvertfall), som noe med vinden.
Og da lurer jeg, er det bare jeg, i Norge, som tørr å skrive om John Christian Elden?
Det er i sånne øyeblikk, at man skjønner det, at Norge er i Sovjetstaten, mener jeg.
Når man ser det, at jeg, flyktningen, er den eneste som ikke lar seg diktere av John Christian Elden.
Man kan se det hos Wikipedia, at John Christian Elden er nesten litt ‘russisk’.
Jeg skal se om jeg finner det igjen.
Vi får se om jeg klarer det.
Vi får se.
PS 8.
Her er mer om dette:
http://no.wikipedia.org/wiki/John_Christian_Elden
PS 9.
Vi lever jo i tiden etter Perestrojka og Glasnost og murens fall, i Europa.
Så jeg mener det blir nærliggende å spørre seg, er Elden den russiske mafiaens advokat?
Hm.
Jeg mener det må være lov å spørre seg om det, ihvertfall.
Det regner jeg med at ytringsfriheten nok dekker.
Så sånn er nok det.
Så vi får se hva som skjer.
Vi får se.
PS 10.
Og hvorfor denne overskriften, om Norge er et land uten ryggrad?
Jo, fordi at jeg mener også å ha lest det.
At det ikke bare er Wikipedia, og norsk presse(?), som lar seg diktere av advokat Elden.
Nasjonalbiblioteket, har visst tatt vare på, alt som blir skrevet, på norsk, på nettet.
Men det skal de visst slutte med, mener jeg å ha lest.
Hm.
Hvorfor slutter de nå?
Var det Øst-Europa som ble fritt.
Eller var det Vest-Europa, som havnet innenfor jernteppet, da muren falt, lurer jeg.
Hvorfor blir det mer og mer som i Sovjet, i Norge, med ‘Sovjetstat-politi’, og det hele, lurer jeg?
Er det GRU, eller hva de heter, som slår til?
(Jeg har jo lest spionromanene til Le Carre osv., fra 80-tallet).
Hvem vet.
Vi får se hva som skjer.
Vi får se.
PS 11.
Her er mer om dette:
PS 12.
Og det som er dumt, med det norske militæret, sånn som jeg husker det, fra Geværkompaniet, Terningmoen.
Det er jo at grunnutrustningen, (dvs. magasinstasker, vannflaske, bajonett og feltspade).
Det blir kalt GRU-en.
(Etter GRUnnutrustning da).
Og GRU er også Sovjet sin Spetsnaz militære etterretning, (eller noe sånn).
Så alt kommunistene, eller ‘kommunistene’, på Terningmoen, (Schellum, fra Vågå, som var på samme lag som meg da, lag 2, var vel sånn, hvis jeg husker riktig. Hm).
At det eneste de spurte om omtrent, på oppstillingsplass, var:
‘Skal øs ha på GRU?’.
Noe sånt.
Så det var jo GRU her og GRU der.
Og det blir litt feil, mener jeg.
Siden GRU også er noe sovjetisk spion-etterretning.
Så Forsvaret burde nok ha valgt et annet navn på grunnutrustningen sin, enn GRU, mener jeg.
Det navnet var det nok noen kommunist-spioner der, som hadde funnet på, hvis jeg skulle gjette.
Så skjerpings til det norske ‘Sovjetstat-forsvaret’!
Ikke bra!
Så vi får se om de klarer å skjerpe seg.
Vi får se.
![]() |
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> |
ecard has been viewed by anne-kathrine.skodvin@ica.no
|
123Greetings.com <ecards@123greetings.com> |
Mon, Nov 1, 2010 at 11:49 AM | |
|
To: eribsskog@gmail.com | ||
| ||
http://www.dagbladet.no/2010/11/01/magasinet/sondag/interiorblogg_2010/blogg/interior/13929133/
PS.
Nevnte ‘internett-kriger’ ‘Bjartleif Gudrulfsen’, har jeg klaget på til PFU og Politiet og det som er vel.
Han har spydd ut hatet sitt på Dagbladets kommentarsystem tidligere.
Mon tro om det er en politimann?
(Siden han virker så tørr).
Jeg har jo overhørt at politiet har brukt meg som en ‘target guy’.
(Hva nå det er).
Hverken politiet eller Pressens Faglige Utvalg gjør jobben sin i Norge, vil jeg si.
Og vanlige folk må ta piss som det her.
Det norske samfunnet er på nedadstigende kurs, vil jeg si.
Så sånn er nok det.
Med hilsen
Erik Ribsskog
PS 2.
Jeg vet ikke hva som hjelper mot sånt her.
Nå sendte jeg bare en klage til Dagbladet, om personangrep.
Men sånn har jeg også klaget tidligere, uten at det har hjulpet noe.
Men vi får se hva som skjer.
Vi får se.
PS 3.
Her er mer om dette:
PS 4.
Jeg har prøvd å klage til ‘Slettmeg.no’ også, på sånne her ting.
Men de konene som jobber der, de begynner bare å angripe meg for bloggen min, osv.
Så de klarer ikke å være saklige, og da blir det bare en eneste smørje, vil jeg si.
Når jeg ser sånne her angrep, mot meg, på nettet, hvor folk skal ha det til at jeg er gal osv.
Og de bruker fullt navn på meg.
Da tenker jeg på å kontakte ‘Slettmeg.no’, som det har vært om i pressen osv., i underbevisstheten min.
Men ‘Slettmeg.no’, det er bare som en sånn ‘hønsesuppe’, eller noe, er mitt inntrykk av det.
Så det er bare som noe usaklig tull, vil jeg si.
Så hva poenget med det ‘Slettmeg.no’-greiene er, det vet ikke jeg.
Og jeg har gått Handel og Kontor, økonomilinja, og lært mye personvern osv.
Så sånn er det.
Så vi får se hva som skjer.
Vi får se.
http://freak.no/forum/showthread.php?t=169509&page=3
PS.
Her er mer om dette:
PS 2.
Men jeg burde kanskje ikke ta det så nøye, hva som blir skrevet om meg, på et nettsted, med et navn, som ‘Freak.no’.
Hvem bryr seg om hva ‘freak’-er, eller raringer, (blir det vel på norsk), mener, liksom?
Nei, det er kanskje ikke så mange som bryr seg om det.
Men, det virket for meg, som at dette nettstedet, Freak.no.
At det er et nettsted, som alle kan lese på, uten å registrere seg, osv.
Så det er altså ikke noe lukket forum, ettersom jeg kan forstå.
Som f.eks. Scream Magazine, vel er.
Jeg har det som en regel, at jeg bryr meg ikke noe om, om hva folk på lukkede forum skriver.
Hvor man må registrere seg, osv., for å se hva ‘raringene’ skriver.
Men hvis det er et forum, som man kan gå rett til, uten å registrere seg.
Da er det mer et ‘mainstream’-forum liksom, mener jeg.
Selv om det her forumet heter Freak.no da.
Så er det vel likevel et åpent forum.
(Virker det som for meg, ihvertfall).
Så da får jeg vel prøve å kommentere kritikken derfra mot meg da.
(Ihvertfall vanligvis, ville jeg vel ha gjort det, har jeg som en regel, ihvertfall, siden det er fra et åpent nettsted, med en link, som alle kan komme til, uten å registrere seg).
Men det foruminnlegget der, på Freak.no, det syntes jeg at bestod av så mye usaklig dritt.
Så det blir nesten som at noen har plantet en ‘dritt-pakke’ der, mot meg, vil jeg nesten si.
(Uten at jeg vet noe, om hva dette kan komme av.
Eller hvem den personen ‘Jelass’ er.
Hm.
Men men).
Så jeg gidder ikke å kommentere mer om dette, annet enn at dette er bare noe usaklig dritt, fra en eller annen, som prøver å få meg stilt i et dårlig lys, virker det som for meg.
Bare sånn at jeg har sagt fra til de ‘raringene’ fra Freak.no, (som følger linken derfra, og dukker opp her på bloggen), om det.
I tilfelle at de skulle tro på han ‘raringen’ der, (eller hva man skal kalle han), ved navn, (eller nick), ‘Jelass’ vel.
(Bare for å ta med om den her episoden også).
Så vi får se hva som skjer.
Vi får se.
Mvh.
Erik Ribsskog
http://www.youtube.com/watch?v=K9H_40BzPKg&feature=email&email=comment_received
PS.
Dette var etter å ha fått følgende forespørsel:
![]() |
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> |
Comment posted on "Video 0535"
|
YouTube Service <service@youtube.com> |
Sat, Oct 30, 2010 at 6:06 PM | |||||||
|
To: johncons123 <eribsskog@gmail.com> | ||||||||
| ||||||||
Med vennlig hilsen / Best Regards
SUPPORTEN
----------------------------------
One.com
Web-site: http://www.one.com
---------------------------------
Med vennlig hilsen / Best Regards
SUPPORTEN
----------------------------------
One.com
Web-site: http://www.one.com
---------------------------------
![]() |
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> |
Ny annluering av bryllup/Fwd: Nullstilling av bryllup
|
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> |
Sun, Oct 31, 2010 at 11:51 AM | |
|
To: kirkevergen@fredrikstad.kommune.no | ||
| ||
'Bokhylla' 70-tallet 80-tallet 90-tallet Anmeldelse Arne Mogan Olsen Berger Bergeråsen Brev Christell Humblen Dagbladet.no Datatilsynet Drammen E-post Facebook Google Haldis Humblen Hm Identitetstyveri Ingeborg Ribsskog irc Jobbsøking i England Johannes Ribsskog johncons-blogg Karen Ribsskog Klage Larvik Liverpool Magne Winnem Mobilbilder Musikk Nettmobbing Online trakassering Oppdatering Oslo Pia Ribsskog Politiet Rimi Slektsforskning StatCounter Svelvik Twitter Wikipedia YouTube Ågot Mogan Olsen