johncons






  • Gmail – Anmeldelse/Fwd: Du har blitt tipset om en artikkel.







    Gmail



    Erik Ribsskog

    <eribsskog@gmail.com>




    Anmeldelse/Fwd: Du har blitt tipset om en artikkel.





    Erik Ribsskog

    <eribsskog@gmail.com>





    Wed, Oct 27, 2010 at 8:00 PM





    To:

    post.sondre.buskerud@politiet.no



    Hei,

    jeg har overhørt i Oslo, i 2003, at jeg er forfulgt av noe som blir kalt 'mafian', og ble forsøkt drept, på min onkel Martin Ribsskog sin samboer, Grete Ingebrigtsen, sin gård, i Kvelde, i 2005.

    Jeg får ingen av mine rettigheter fra norsk politi og norske myndigheter.
    Jeg har derfor en blogg, (johncons-blogg, etter mitt nick, fra chat og debattforum, på internett), hvor jeg skriver om alt som skjer, i min kamp, for å få mine sivile rettigheter, fra myndighetene i Norge, og for å bekjempe maktmisbruk mm., mot vanlige folk, når dette forekommer i samfunnet.

    Jeg får mye hat e-post og trakasserende e-poster.
    Bak av hver av disse sitter det nok ofte en galning, eller en hat-kriminell person.
    Og jeg mener at jeg ikke har gjort noe galt, og at jeg har mitt navn og mitt rykte ganske uplettet.

    Så jeg vil ikke finne meg i å bli trakassert og ærekrenket på denne måten.
    Derfor vil jeg anmelde senderen av den videresendte e-posten for trakassering/æreskrenking.
    Jeg ønsker gjerningsmannen tiltalt og straffet, (som dere har opplyst meg å ta med, som en påtalebegjæring, heter det vel).

    Mvh.
    Erik Ribsskog
    PS.
    Jeg sender dette til dere hos Politiet i Drammen, siden jeg er fra Drammensområdet.
    Jeg er født i Drammen, døpt i Svelvik kirke og konfirmert i Berger kirke.

    Så selv om jeg har bodd i Larvik og Oslo også, i Norge, så er det vel Drammensregionen som jeg er mest knyttet til.
    Håper dette er i orden!

    ———- Forwarded message ———-

    From: <post.sondre.buskerud@politiet.no>
    Date: 2010/10/27
    Subject: Du har blitt tipset om en artikkel.

    To: eribsskog@gmail.com

    Kanskje politiet i Drammen gir deg kvantumsrabatt? (Strafferabatt altså?)

    Falsk anmeldelse

    http://www.smaalenene.no/nyheter/article604391.ece












  • Gmail – Anmeldelse/Fwd: I anledning 600-anmeldelsers jubileet







    Gmail



    Erik Ribsskog

    <eribsskog@gmail.com>




    Anmeldelse/Fwd: I anledning 600-anmeldelsers jubileet





    Erik Ribsskog

    <eribsskog@gmail.com>





    Wed, Oct 27, 2010 at 7:56 PM





    To:

    post.sondre.buskerud@politiet.no



    Hei,

    jeg har overhørt i Oslo, i 2003, at jeg er forfulgt av noe som blir kalt 'mafian', og ble forsøkt drept, på min onkel Martin Ribsskog sin samboer, Grete Ingebrigtsen, sin gård, i Kvelde, i 2005.

    Jeg får ingen av mine rettigheter fra norsk politi og norske myndigheter.
    Jeg har derfor en blogg, (johncons-blogg, etter mitt nick, fra chat og debattforum, på internett), hvor jeg skriver om alt som skjer, i min kamp, for å få mine sivile rettigheter, fra myndighetene i Norge, og for å bekjempe maktmisbruk mm., mot vanlige folk, når dette forekommer i samfunnet.

    Jeg får mye hat e-post og trakasserende e-poster.
    Bak av hver av disse sitter det nok ofte en galning, eller en hat-kriminell person.
    Og jeg mener at jeg ikke har gjort noe galt, og at jeg har mitt navn og mitt rykte ganske uplettet.

    Så jeg vil ikke finne meg i å bli trakassert og ærekrenket på denne måten.
    Derfor vil jeg anmelde senderen av den videresendte e-posten for trakassering/æreskrenking.
    Jeg ønsker gjerningsmannen tiltalt og straffet, (som dere har opplyst meg å ta med, som en påtalebegjæring, heter det vel).

    Mvh.
    Erik Ribsskog
    PS.
    Jeg sender dette til dere hos Politiet i Drammen, siden jeg er fra Drammensområdet.
    Jeg er født i Drammen, døpt i Svelvik kirke og konfirmert i Berger kirke.

    Så selv om jeg har bodd i Larvik og Oslo også, i Norge, så er det vel Drammensregionen som jeg er mest knyttet til.
    Håper dette er i orden!

    ———- Forwarded message ———-

    From: Politiet i Drammen <post.sondre.buskerud@politiet.no>
    Date: 2010/10/27
    Subject: I anledning 600-anmeldelsers jubileet

    To: eribsskog@gmail.com

    Hei,

    Politiet i Drammen vil dele en artikkel fra Dalane Tidende med deg. Klikk på følgende lenke for å lese den:

    http://dalane-tidende.no/index.php?option=com_content&view=article&id=5182:kostbart-toys-om-voldtekt&catid=126:eigersund&Itemid=161












  • Gmail – Anmeldelse/Fwd: Medlemsavgift







    Gmail



    Erik Ribsskog

    <eribsskog@gmail.com>




    Anmeldelse/Fwd: Medlemsavgift





    Erik Ribsskog

    <eribsskog@gmail.com>





    Wed, Oct 27, 2010 at 7:53 PM





    To:

    post.sondre.buskerud@politiet.no



    Hei,

    jeg har overhørt i Oslo, i 2003, at jeg er forfulgt av noe som blir kalt 'mafian', og ble forsøkt drept, på min onkel Martin Ribsskog sin samboer, Grete Ingebrigtsen, sin gård, i Kvelde, i 2005.

    Jeg får ingen av mine rettigheter fra norsk politi og norske myndigheter.
    Jeg har derfor en blogg, (johncons-blogg, etter mitt nick, fra chat og debattforum, på internett), hvor jeg skriver om alt som skjer, i min kamp, for å få mine sivile rettigheter, fra myndighetene i Norge, og for å bekjempe maktmisbruk mm., mot vanlige folk, når dette forekommer i samfunnet.

    Jeg får mye hat e-post og trakasserende e-poster.
    Bak av hver av disse sitter det nok ofte en galning, eller en hat-kriminell person.
    Og jeg mener at jeg ikke har gjort noe galt, og at jeg har mitt navn og mitt rykte ganske uplettet.

    Så jeg vil ikke finne meg i å bli trakassert og ærekrenket på denne måten.
    Derfor vil jeg anmelde senderen av den videresendte e-posten for trakassering/æreskrenking.
    Jeg ønsker gjerningsmannen tiltalt og straffet, (som dere har opplyst meg å ta med, som en påtalebegjæring, heter det vel).

    Mvh.
    Erik Ribsskog
    PS.
    Jeg sender dette til dere hos Politiet i Drammen, siden jeg er fra Drammensområdet.
    Jeg er født i Drammen, døpt i Svelvik kirke og konfirmert i Berger kirke.

    Så selv om jeg har bodd i Larvik og Oslo også, i Norge, så er det vel Drammensregionen som jeg er mest knyttet til.
    Håper dette er i orden!

    ———- Forwarded message ———-

    From: <sputnikfanklubb@sent.com>
    Date: 2010/10/27
    Subject: Medlemsavgift
    To: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

    Hei Erik,

    Vi kan ikke se å ha mottatt innbetaling for ditt medlemsskap i Sputnik Fanklubb.

    Fint hvis dette kan ordnes snarest.

    Mvh. Sputnik Fanklubb












  • Gmail – Anmeldelse/Fwd: Tips om side fra NRK.no: I fengsel for falsk anmeldelse







    Gmail



    Erik Ribsskog

    <eribsskog@gmail.com>




    Anmeldelse/Fwd: Tips om side fra NRK.no: I fengsel for falsk anmeldelse





    Erik Ribsskog

    <eribsskog@gmail.com>





    Wed, Oct 27, 2010 at 7:49 PM





    To:

    post.sondre.buskerud@politiet.no



    Hei,

    jeg har overhørt i Oslo, i 2003, at jeg er forfulgt av noe som blir kalt 'mafian', og ble forsøkt drept, på min onkel Martin Ribsskog sin samboer, Grete Ingebrigtsen, sin gård, i Kvelde, i 2005.

    Jeg får ingen av mine rettigheter fra norsk politi og norske myndigheter.
    Jeg har derfor en blogg, (johncons-blogg, etter mitt nick, fra chat og debattforum, på internett), hvor jeg skriver om alt som skjer, i min kamp, for å få mine sivile rettigheter, fra myndighetene i Norge, og for å bekjempe maktmisbruk mm., mot vanlige folk, når dette forekommer i samfunnet.

    Jeg får mye hat e-post og trakasserende e-poster.
    Bak av hver av disse sitter det nok ofte en galning, eller en hat-kriminell person.
    Og jeg mener at jeg ikke har gjort noe galt, og at jeg har mitt navn og mitt rykte ganske uplettet.

    Så jeg vil ikke finne meg i å bli trakassert og ærekrenket på denne måten.
    Derfor vil jeg anmelde senderen av den videresendte e-posten for trakassering/æreskrenking.
    Jeg ønsker gjerningsmannen tiltalt og straffet, (som dere har opplyst meg å ta med, som en påtalebegjæring, heter det vel).

    Mvh.
    Erik Ribsskog
    PS.
    Jeg sender dette til dere hos Politiet i Drammen, siden jeg er fra Drammensområdet.
    Jeg er født i Drammen, døpt i Svelvik kirke og konfirmert i Berger kirke.

    Så selv om jeg har bodd i Larvik og Oslo også, i Norge, så er det vel Drammensregionen som jeg er mest knyttet til.
    Håper dette er i orden!


    ———- Forwarded message ———-
    From: nrk.no <tips@nrk.no>
    Date: 2010/10/27
    Subject: Tips om side fra NRK.no: I fengsel for falsk anmeldelse

    To: eribsskog@gmail.com

    Du mottar denne e-posten fordi post.sondre.buskerud@politiet.no synes du burde lese artikkelen under.


    Takk for at du understreker poenget mitt 😛



    I fengsel for falsk anmeldelse

    En 29 år gammel kvinne fra Arendal må i fengsel etter at hun har levert falsk anmeldelse mot en ett år yngre kvinne.

    Les artikkelen her: http://www.nrk.no/nyheter/distrikt/sorlandet/1.318287

    Opphavsrett NRK © 2008 – Telefon: 815 65 900 – E-post: info@nrk.no












  • Gmail – Anmeldelse/Fwd: Espen, Response Required – Confirm Your Subscription to the Forex Mobster Newsletter







    Gmail



    Erik Ribsskog

    <eribsskog@gmail.com>




    Anmeldelse/Fwd: Espen, Response Required – Confirm Your Subscription to the Forex Mobster Newsletter





    Erik Ribsskog

    <eribsskog@gmail.com>





    Wed, Oct 27, 2010 at 7:40 PM





    To:

    post.sondre.buskerud@politiet.no



    Hei,

    jeg har overhørt i Oslo, i 2003, at jeg er forfulgt av noe som blir kalt 'mafian', og ble forsøkt drept, på min onkel Martin Ribsskog sin samboer, Grete Ingebrigtsen, sin gård, i Kvelde, i 2005.

    Jeg får ingen av mine rettigheter fra norsk politi og norske myndigheter.
    Jeg har derfor en blogg, (johncons-blogg, etter mitt nick, fra chat og debattforum, på internett), hvor jeg skriver om alt som skjer, i min kamp, for å få mine sivile rettigheter, fra myndighetene i Norge, og for å bekjempe maktmisbruk mm., mot vanlige folk, når dette forekommer i samfunnet.

    Jeg får mye hat e-post og trakasserende e-poster.
    Bak av hver av disse sitter det nok ofte en galning, eller en hat-kriminell person.
    Og jeg mener at jeg ikke har gjort noe galt, og at jeg har mitt navn og mitt rykte ganske uplettet.

    Så jeg vil ikke finne meg i å bli trakassert og ærekrenket på denne måten.
    Derfor vil jeg anmelde senderen av den videresendte e-posten for trakassering/æreskrenking.
    Jeg ønsker gjerningsmannen tiltalt og straffet, (som dere har opplyst meg å ta med, som en påtalebegjæring, heter det vel).

    Mvh.
    Erik Ribsskog
    PS.
    Jeg sender dette til dere hos Politiet i Drammen, siden jeg er fra Drammensområdet.
    Jeg er født i Drammen, døpt i Svelvik kirke og konfirmert i Berger kirke.

    Så selv om jeg har bodd i Larvik og Oslo også, i Norge, så er det vel Drammensregionen som jeg er mest knyttet til.
    Håper dette er i orden!

    ———- Forwarded message ———-

    From: Forex Mobster Newsletter <brian@forexlaunchcalendar.com>
    Date: Wed, Oct 27, 2010 at 3:27 PM
    Subject: Espen, Response Required – Confirm Your Subscription to the Forex Mobster Newsletter

    To: Espen Ribsekladd <eribsskog@gmail.com>

    We received your request to sign up to the Forex Mobster

    Newsletter, but before we begin sending you the information you

    requested, we want to be certain we have your permission.

    ———————————————————–

    CONFIRM BY VISITING THE LINK BELOW:

    http://www.aweber.com/z/c/?nzsw3cpk6s71vbmua2hp2db2tty036mg==5762

    Click the link above to give us permission to send you

    information. It's fast and easy! If you cannot click the

    full URL above, please copy and paste it into your web

    browser.

    ———————————————————–

    If you do not want to confirm, simply ignore this message.

    Thank You,

    Brian Theiler

    President

    BPT Unlimited Inc.

    5545 Middle Falls Street, Dublin, OH 43016, USA

    Request generated by:

    IP: 90.149.42.97

    Date: October 27, 2010 10:26 EDT

    URL: http://forexlaunchcalendar.com/forex-mobster-review-does-forex-mobster-deserve-our-review












  • Gmail – Anmeldelse/Fwd: Thechainsawmafia.com Mailling List Subscription Confirmation







    Gmail



    Erik Ribsskog

    <eribsskog@gmail.com>




    Anmeldelse/Fwd: Thechainsawmafia.com Mailling List Subscription Confirmation





    Erik Ribsskog

    <eribsskog@gmail.com>





    Wed, Oct 27, 2010 at 7:34 PM





    To:

    post.sondre.buskerud@politiet.no



    Hei,

    jeg har overhørt i Oslo, i 2003, at jeg er forfulgt av noe som blir kalt 'mafian', og ble forsøkt drept, på min onkel Martin Ribsskog sin samboer, Grete Ingebrigtsen, sin gård, i Kvelde, i 2005.

    Jeg får ingen av mine rettigheter fra norsk politi og norske myndigheter.
    Jeg har derfor en blogg, (johncons-blogg, etter mitt nick, fra chat og debattforum, på internett), hvor jeg skriver om alt som skjer, i min kamp, for å få mine sivile rettigheter, fra myndighetene i Norge, og for å bekjempe maktmisbruk mm., mot vanlige folk, når dette forekommer i samfunnet.

    Jeg får mye hat e-post og trakasserende e-poster.
    Bak av hver av disse sitter det nok ofte en galning, eller en hat-kriminell person.
    Og jeg mener at jeg ikke har gjort noe galt, og at jeg har mitt navn og mitt rykte ganske uplettet.

    Så jeg vil ikke finne meg i å bli trakassert og ærekrenket på denne måten.
    Derfor vil jeg anmelde senderen av den videresendte e-posten for trakassering/æreskrenking.
    Jeg ønsker gjerningsmannen tiltalt og straffet, (som dere har opplyst meg å ta med, som en påtalebegjæring, heter det vel).

    Mvh.
    Erik Ribsskog
    PS.
    Jeg sender dette til dere hos Politiet i Drammen, siden jeg er fra Drammensområdet.
    Jeg er født i Drammen, døpt i Svelvik kirke og konfirmert i Berger kirke.

    Så selv om jeg har bodd i Larvik og Oslo også, i Norge, så er det vel Drammensregionen som jeg er mest knyttet til.
    Håper dette er i orden!

    ———- Forwarded message ———-

    From: <shannon@thechainsawmafia.com>
    Date: Wed, Oct 27, 2010 at 3:09 PM
    Subject: Thechainsawmafia.com Mailling List Subscription Confirmation

    To: eribsskog@gmail.com

    Thank you for joining Thechainsawmafia.com Mailling List.












  • Gmail – Anmeldelse/Fwd: Welcome to Austin Craft Mafia







    Gmail



    Erik Ribsskog

    <eribsskog@gmail.com>




    Anmeldelse/Fwd: Welcome to Austin Craft Mafia





    Erik Ribsskog

    <eribsskog@gmail.com>





    Wed, Oct 27, 2010 at 7:30 PM





    To:

    post.sondre.buskerud@politiet.no



    Hei,

    jeg har overhørt i Oslo, i 2003, at jeg er forfulgt av noe som blir kalt 'mafian', og ble forsøkt drept, på min onkel Martin Ribsskog sin samboer, Grete Ingebrigtsen, sin gård, i Kvelde, i 2005.

    Jeg får ingen av mine rettigheter fra norsk politi og norske myndigheter.
    Jeg har derfor en blogg, (johncons-blogg, etter mitt nick, fra chat og debattforum, på internett), hvor jeg skriver om alt som skjer, i min kamp, for å få mine sivile rettigheter, fra myndighetene i Norge, og for å bekjempe maktmisbruk mm., mot vanlige folk, når dette forekommer i samfunnet.

    Jeg får mye hat e-post og trakasserende e-poster.
    Bak av hver av disse sitter det nok ofte en galning, eller en hat-kriminell person.
    Og jeg mener at jeg ikke har gjort noe galt, og at jeg har mitt navn og mitt rykte ganske uplettet.

    Så jeg vil ikke finne meg i å bli trakassert og ærekrenket på denne måten.
    Derfor vil jeg anmelde senderen av den videresendte e-posten for trakassering/æreskrenking.
    Jeg ønsker gjerningsmannen tiltalt og straffet, (som dere har opplyst meg å ta med, som en påtalebegjæring, heter det vel).

    Mvh.
    Erik Ribsskog
    PS.
    Jeg sender dette til dere hos Politiet i Drammen, siden jeg er fra Drammensområdet.
    Jeg er født i Drammen, døpt i Svelvik kirke og konfirmert i Berger kirke.

    Så selv om jeg har bodd i Larvik og Oslo også, i Norge, så er det vel Drammensregionen som jeg er mest knyttet til.
    Håper dette er i orden!

    ———- Forwarded message ———-

    From: Austin Craft Mafia <jnadesigns@gmail.com>
    Date: Wed, Oct 27, 2010 at 3:08 PM
    Subject: Welcome to Austin Craft Mafia

    To: Austin Craft Mafia Subscriber <eribsskog@gmail.com>

    The subscription of the email address:

    eribsskog@gmail.com

    to the mailing list:

    Austin Craft Mafia

    is complete. Thanks for subscribing!

    Please save this email message for future reference.

    ———————————————————————–

    Date of this subscription: Wed Oct 27 08:08:17 2010

    You may unsubscribe from this list at any time by

    visiting the following URL:

    http://www.austincraftmafia.com/DADA/mail.cgi/u/austincraftmafia/eribsskog/gmail.com/

    If the above URL is inoperable, make sure that you have copied the

    entire address. Some mail readers will wrap a long URL and thus break

    this automatic unsubscribe mechanism.

    You may also change your subscription by visiting this list's main screen:

    http://www.austincraftmafia.com/DADA/mail.cgi/list/austincraftmafia

    If you're still having trouble, please contact the list owner at:

    mailto:jnadesigns@gmail.com

    You can also log into your profile and update your information:

    Profile Login: http://www.austincraftmafia.com/DADA/mail.cgi/profile_login/eribsskog/gmail.com/

    Username: eribsskog@gmail.com

    Password: zUTr5CuR

    The following physical address is associated with this mailing list:

    PO BOX 40345

    Austin TX 78704

    – mailto:jnadesigns@gmail.com

    Mailing List Powered by Dada Mail

    http://www.austincraftmafia.com/DADA/mail.cgi/what_is_dada_mail/












  • Gmail – Anmeldelse/Fwd: You're On The List







    Gmail



    Erik Ribsskog

    <eribsskog@gmail.com>




    Anmeldelse/Fwd: You’re On The List





    Erik Ribsskog

    <eribsskog@gmail.com>





    Wed, Oct 27, 2010 at 7:25 PM





    To:

    post.sondre.buskerud@politiet.no



    Hei,

    jeg har overhørt i Oslo, i 2003, at jeg er forfulgt av noe som blir kalt 'mafian', og ble forsøkt drept, på min onkel Martin Ribsskog sin samboer, Grete Ingebrigtsen, sin gård, i Kvelde, i 2005.

    Jeg får ingen av mine rettigheter fra norsk politi og norske myndigheter.
    Jeg har derfor en blogg, (johncons-blogg, etter mitt nick, fra chat og debattforum, på internett), hvor jeg skriver om alt som skjer, i min kamp, for å få mine sivile rettigheter, fra myndighetene i Norge, og for å bekjempe maktmisbruk mm., mot vanlige folk, når dette forekommer i samfunnet.

    Jeg får mye hat e-post og trakasserende e-poster.
    Bak av hver av disse sitter det nok ofte en galning, eller en hat-kriminell person.
    Og jeg mener at jeg ikke har gjort noe galt, og at jeg har mitt navn og mitt rykte ganske uplettet.

    Så jeg vil ikke finne meg i å bli trakassert og ærekrenket på denne måten.
    Derfor vil jeg anmelde senderen av den videresendte e-posten for trakassering/æreskrenking.
    Jeg ønsker gjerningsmannen tiltalt og straffet, (som dere har opplyst meg å ta med, som en påtalebegjæring, heter det vel).

    Mvh.
    Erik Ribsskog
    PS.
    Jeg sender dette til dere hos Politiet i Drammen, siden jeg er fra Drammensområdet.
    Jeg er født i Drammen, døpt i Svelvik kirke og konfirmert i Berger kirke.

    Så selv om jeg har bodd i Larvik og Oslo også, i Norge, så er det vel Drammensregionen som jeg er mest knyttet til.
    Håper dette er i orden!

    ———- Forwarded message ———-

    From: AskMen <AskMenAList@em.askmen.com>
    Date: Wed, Oct 27, 2010 at 2:44 PM
    Subject: You're On The List

    To: eribsskog@gmail.com

    If you are unable to see the message below, click here to view.

    We look forward to having you. This is a list of your preferences, we suggest you keep this email for future reference.


    ASKMEN A.LIST NEWSLETTER

    You've signed up for our AskMen General Newsletter with the very best of our content along with some exclusive articles no one on the site gets to see.

    WHAT: The AskMen General Newsletter aka A. List currently goes out every Friday.

    WHEN: Every Friday


    BORING (BUT CRITICAL) REMINDERS

    1. Make sure to add us – AskMenAList@em.askmen.com – to your safe senders list or address book to make sure nothing gets lost in the (junk) mail.

    2. Your username is [eribsskog@gmail.com] and your password is [725617]. You can access your account settings at any time in case you need to make changes, add or subtract city editions or (say it ain't so) cancel your subscription.

    3. Want to check out our privacy policy?

    We promise, we won't bore you again with these housekeeping issues. Enjoy the A. List!

    To read about our privacy policy, click here.

    Copyright 2008 IGN Entertainment, 8000 Marina Blvd. 4th Flr. Brisbane, CA 94005. All Rights Reserved


    IGN.com | GameSpy | FilePlanet | Direct2Drive | AskMen.com | RottenTomatoes | Green Pixels












  • Gmail – Til One.com Danmark







    Gmail



    Erik Ribsskog

    <eribsskog@gmail.com>




    Til One.com Danmark





    Erik Ribsskog

    <eribsskog@gmail.com>





    Wed, Oct 27, 2010 at 7:04 PM





    To:

    sales@uk.one.com



    Hei,

    nå har jeg blitt hacket igjen.
    Og nå vil jeg ikke høre, at det er pga. mitt passord.
    Nå har jeg skiftet til verdens lengste passord, med hundrevis av symboler, bokstaver og siffer.

    Hvem er det dere slipper inn?

    Er det politiet som tuller med meg?

    Hva 'holdkeftman' er det her?
    Nå får dere undersøke loggen deres og svare meg på en ordentlig måte hva som har foregått.

    Hvor har dere forresten ikke Unix-servere?
    Dere har Windows-servere, som er et enkelt mål for hackere, fordi Windows har så stor kjerne.
    Jeg har hatt faget E-Commerce, ved University of Sunderland, Faculty of Applied Sciences, 3rd year, Bachelor of Science Hons.

    Og da lærte jeg dette, at Windows er mye mer sårbart, mot trusler som hacking, enn Unix/Linux er, av en amerikansk foreleser, ved universitetet der, som het Dr. Erwin.
    Bare et velment råd.

    Det er så plagsomt å bli hacket vær dag.
    Er dette noe tull fra One.com og/eller Politiet, lurer jeg.
    Hva er det som foregår?
    Kan dere være så vennlig å undersøke/etterforske dette, på en ordentlig måte, ved å gå gjennom loggen deres og på en slik måte, som dere vanligvis undersøke slike episoder.

    På forhånd takk for deres hjelp der i kongens København.
    Mvh.

    Erik Ribsskog





    noen har hacka godtebutikken net igjen.JPG
    70K




    PS.

    Her er vedlegget:

    noen har hacka godtebutikken net igjen







  • Gmail – Til the Birgitte-politzei







    Gmail



    Erik Ribsskog

    <eribsskog@gmail.com>




    Til the Birgitte-politzei





    Erik Ribsskog

    <eribsskog@gmail.com>





    Wed, Oct 27, 2010 at 6:44 PM





    To:

    post.sondre.buskerud@politiet.no


    Cc:

    post <post@spesialenheten.no>



    Nå har noen hacka webshopen min igjen.

    Og dere har faen ikke svart på mine tidligere anmeldelser om det samme.
    Jævla fascist-horer altså.
    Jeg sender kopi til Spesialenheten og.
    Jeg blir forbanna når dere ignorerer folks rettigheter på den måten der.
    Dette her er liksom planen at skal bli mitt levebrød, også blir jeg terrorisert av hackere på den måten der, og dere lar dem bare glippe ut av fingra deres.

    Da er det så jævlig som det kan bli.
    Er dette Norge med en grunnlov osv?
    Dere får sparke dere sjæl i ræva og gjøre jobben deres mener jeg.
    Erik Ribsskog





    noen har hacka godtebutikken net igjen.JPG
    70K




    PS.

    Her er vedlegget:

    noen har hacka godtebutikken net igjen

'Bokhylla' 70-tallet 80-tallet 90-tallet Anmeldelse Arne Mogan Olsen Berger Bergeråsen Brev Christell Humblen Dagbladet.no Datatilsynet Drammen E-post Facebook Google Haldis Humblen Hm Identitetstyveri Ingeborg Ribsskog irc Jobbsøking i England Johannes Ribsskog johncons-blogg Karen Ribsskog Klage Larvik Liverpool Magne Winnem Mobilbilder Musikk Nettmobbing Online trakassering Oppdatering Oslo Pia Ribsskog Politiet Rimi Slektsforskning StatCounter Svelvik Twitter Wikipedia YouTube Ågot Mogan Olsen